Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.05.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
@ToniM Parerea mea e ca esti unul din cei care ar trebui sa ramana activi in acest subiect deoarece poti oferi pareri obiective, cu bune cu rele, despre una dintre masinile acestui versus, pareri care nu sunt gen "e cea mai tare pentru ca am cumparat-o eu" si care pot ajuta cu adevarat pe cineva interesat de subiect.4 points
-
@ToniM sa stii ca in week-endul asta chiar m-am gandit la aspectul asta legat de motorizare. Binenteles corelat cu tipul de masina si drumurile noastre. Si nu am avut nici un moment in care sa zic: "moamaa...daca as fi avut mai mult de 170 CP, ce bine ar fi fost!". Cel mai important pentru mine, la drumurile prin tara, ii sa am o motorizare care sa imi permita sa fac depasirile fara emotie, cand si unde vreau. Deci momentan 170CP imi permite sa conduc in ritmul meu. Legat de consum, stiu ca as putea obtine mai putin, dar sa conduc constant cu 90-100 km/h, fara bruscari, cu AC oprit...pentru mine ii moartea pasiunii! :D. Ar fi prea liniste sa numai aud in dreapta: "de ce conduci asa tare?", "dar ne grabim undeva?"... Daca suntem ok, in respectivul week-end prelungit, urmeaza iarasi o tura mai lunga: Gyor, Bratislava, Praga. Totul estimat undeva pe la 2200 km!4 points
-
Urmatoarea investitie va fi suspensia insa sunt foarte indecis in privinta optiunilor. M-am gandit la o suspensie reglabila dar nu vreau sa fie nici prea dura, pentru drumurile noastre sunt destul de incomfortabile. M-am gandit si la arcuri sport dar am inteles ca in combinatie cu amortizoare stock, amortizoarele cedeaza. Ceva sfaturi ?4 points
-
Gata, l-am ridicat pe Ateca pe un piedestal, l-am facut si exclusivist doar pt ca nu sunt in stare sa livreze mai multe masini, ce mai... e masina deceniului. Ma retrag din discutiile astea unde fiecare isi justifica alegerea facuta, in loc sa fie obiectivi in discutii.3 points
-
Pai daca-l dam castigator direct pe Ateca de ce mai discutam? In opinia mea, din ce am vazut si pipait, Ateca nu e vreo nebunie, in niciun caz spatios iar in privinta calitatii...mai discutam dupa ce vor incepe livrarile. Mai nou judecam masinile dupa forma geamurilor laterale? Serios acum, asta e ultimul lucru la care m-as uita. As fi intr-adevar interesat de vizibilitatea din interior spre exterior, nu invers.2 points
-
1 point
-
Hey,am cerut un sfat...daca nu am avea idei,nu am mai crea aceste forumuri? O seara faina☺1 point
-
Norocosule, te invidiez. Pune mai multe poze sa ne clatim si noi ochisorii1 point
-
1 point
-
@mihai.onu94 Din cauza ambreiajului. Pe 2.0 110Cp s-a pus un ambreiaj mai mic din fabrica. @blordc Multumesc. A ta e "si mai si" .1 point
-
1 point
-
Da-i inainte cel puțin vreo 200.000 km, ca altfel nu o sa te creadă nimeni cand o sa vrei sa o vinzi!1 point
-
Salutare! In sfarsit, masina a facut schimbul de numere si a mai primit si radiator de clima nou, acesta din urma la recomandarea fostului proprietar. Acum astept sa vina caldurile cele mai mari sa ma bucur la maxim de racoarea din masinuta. Numa'bine va doresc! Ps: saptamana aceasta imi expira RCA-ul si sper sa obtin un pret bun la CASCO+RCA la pachet.1 point
-
1 point
-
Mic update: Switchuri chrome: Dupa upgrade de soft masina se intinde f bine la drum. E putin penalizata de cutia lunga in 5 trepte dar daca se face downshift putin mai agresiv este foarte sprintena. Rotile si anvelopele pe 17 cat si arcurile sport ajuta mult la stabilitatea laterala. Confortul are putin de suferit la drumuri rele. Pe cele bune diferenta e mult mai mica. Am facut recent un drum Cj-Zalau . Dealul Meses a fost distractiv. Ce simt ca ar trebui facut upgrade : Frane! . Sunt ok, dar m-as interesa de un upgrade cu toate ca placutele au doar ~4k km. Aici as avea nevoie de cateva sugestii cu un buget acceptabil. Nu vreau nimic race, doar o imbunatatire. Vopseaua cam are nevoie de o "improspatare". Am pregatiti un kit de retus pt unele urme de pietricele. Stie cineva in Cj vreun detailing center bun?1 point
-
Personal si consumul imi pare mare. Am avut pe mana prin 2009 un d-asta ca al tau, am facut undeva la 5-6k km pe tot felul de drumuri cu el - si consumul pe care il dai tu in scoteam la mers mult mai "voinicesc" decat ce spui tu. La batraneste (vitezele date de tine) scoteam bine de tot sub 6... E drept ca si exemplarul respectiv avea pe la 70 de k km... Probabil ca la tine km isi spun cuvantul - si dpdv consum si consum ulei...1 point
-
Sa-ti asculti muzica de pe device in masina nu e un serviciu. Sa oferi servicii printr-o aplicatia conectata permanent "e serviciu" http://www.thecarconnection.com/news/1085888_volkswagen-launches-onstar-competitor-car-net si oricum probabil va fi mai ieftin decat on star... end of off topic, anyway Da, cred ca ti-a fost dor de manuala, si mie imi este uneori, insa DSG-ul e altceva, oricum1 point
-
Aproape totate politele CASCO acopera UE insa, oricum, la momentul incheierii exista posibiltiate de a bifa aceasta acoperire in tari EU sau terte inclusiv pentru vandalism, furt, etc. Nu procedezi cu nimic in mod dosebit, doar spune-i asta dealer-ului sau brokerului cand o inchei (depinde cand si prin cine). numai bine.1 point
-
1 point
-
@75NOR Ti-as da -1 doar pentru ca ai adus Multipla in discutie ( ugliest car ever). Da o cautare pe Google cu "ugliest car" si prima poza e Multipla. END of OT. Legat de Ateca, este o masina atractiva dpdv al designului si al pretului, pentru versiunea de benzina 1.4. Dar timpii extremi de lungi de asteptare, o face sa ii scada mult atractivitatea.1 point
-
Tu iti iei masina de pe forum sau de la dealer? Mergi si vorbeste acolo direct, configuratiorul (in general) mai poate avea mici probleme. Normal ca nu vine cu piele, tu ce credeai ?1 point
-
da, codul dupa fabricant, contine 10 caractere. Vezi in balonul de help ca iti apar prescurtarile pt fiecare fabricant1 point
-
cand se aprinde martorul, inseamna ca s-au depasit valorile normale si nu s-a facut regenerarea. Altfel, cere/face fara sa aprinda martorul - daca totul este ok1 point
-
codezi cu Producator, Capacitate, dupa care numai 1, daca nu iti accepta codul vechi1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mersi frumos Catalin! Daca zici ca e si scump, atunci chiar nu merita, fiindca oricum am 2 x SD card-uri de unde pot asculta, plus Juke Box, Bluetooth, DVD. Ieri a prins curaj sotia dupa multa vreme si s-a urcat la volan, era tarziu, autostrada A2 aproape libera. Am invatat-o sa conduca pe autostrada cu Cruise control, fara sa apese acceleratia sau frana. E prima oara cand conduce masina asta si nu stia comenzile de pe volan, dar le-a prins repede. Sunt foarte mandru de ea ca a prins in sfarsit curaj1 point
-
Salut Toli, da, am ginit-o pe a ta aici pe forum ? Am văzut multe Tiguanuri aici în Germania, dar culoarea asta niciodată ?1 point
-
1 point
-
@RzzV Pasul 1. Il intrebi pe Al Bundy Pasul 2. Nu mai este nevoie de niciun alt pas. Este suficient Pasul 11 point
-
Modelul nou de cx -5 care inca dealerii nu cred ca il au arata incredibil . De cand a scapat de sub ford , mazda mi se pare ca face eforturi serioase pentru masinile lor. Imi place ca firma nu e gigantica , fiind mai mica ca volum de vanzari cred ca se straduiesc mai mult. Legat de Karoq eu de exemplu as lua probabil Karoq daca ma convinge ca e mai practica, chiar daca ateca e mai frumoasa. Dar eu sunt targetul pe care cei de la skoda il tintesc, omul care cauta raport pret/calitate bun, obiecte mai degraba practice decat fancy si design mai elegant/conservator. P.s nu mi se pare nimic exclusivist daca dupa o masina astepti un an, sa fim seriosi exclusivismul provine din alte calitati.1 point
-
Da, se alege cu sufletul. Insa nu se poate conduce un versus doar cu x e mai frumos, y e urat si z e wow..e doar o adunare de pareri pur subiective in privinta design-ului. E si parerea mea ca Ateca arata mai bine decat Karoq, dar nu vad ce e constructiv in afirmatia mea. Tinuta de drum, spatiul interior sunt aspecte care insa se pot obiectiva. Pentru cine citeste un versus si vrea sa se lamureasca, asta conteaza. Ateca este si va ramane model de nisa in privinta vanzarilor. Nu e nimic exclusivist in a avea termen de minim 4 luni la o masina obisnuita, de serie care se produce in Europa. Mda, si primit minus pt ce?1 point
-
De asta cele mai relevante comparatii se fac la nivelul optionalelor, dotarilor de serie, materiale la interior, motorizare si mai ales la ce bani tot pachetul. Ca una e mai urata dintr-un unghi, ca are nu stiu cum stopurile sunt niste lucruri subiective care pot sa arunce in derizoriu orice comparatie reala. Sigur ca design-ul e un element f important si hotarator in achizitie, insa intr-un asemenea versus e bine de limitat la lucruri obiective.1 point
-
1. Fain eleron 2. +69 de Motive, te vei întoarce mai cu drag spre ea cu soft/frâne/suspensie 3. -3cp pentru tratația mașinii1 point
-
1 point
-
1 point
-
Felicitari, sa o stapaniti sanatosi ! Si eu am zis mereu ca Rapid este foarte corecta in gama ei. Apropos, sunt si niste oferte foarte bune acum la Rapid Spaceback. Este si o masina spatioasa, foarte buna pentru familie.1 point
-
La asta ma gandeam si eu. Sa nu fie o combinatie stupida de tipul VarioFlex + Lane Assist de 800 EUR pe langa (doar un exemplu cu preturi din burta ☺) @75NOR pare Columbus-ul de 9.2. Are butoane doar pe stanga 4 icoane pe linie ca la Kodiaq, 2 randuri, limita de jos aproape in linie cu butonul off.1 point
-
@corbu33 Ce legatura are Smartgate cu netul dat de masina? Aia e o alta functie care nu are nicio legatura cu ce ai spus tu. Smartgate iti face ea insasi o retea wi-fi si nu pentru net, ci doar pentru a putea sa te conectezi cu aplicatiile alea de la Skoda de pe telefon. ATAT! Nu are nicio legatura cu niciun SIM, cu niciun net, cu nimic. Citeste manualul masinii. Oricum Smartgate-ul e o pierdere de timp, nu l-am folosit de mai mult de 2 ori, am si spus asta de mai multe ori si in discutii despre superb, si pe topicul asta cred... Pe scurt - cauti cu telefonul wireless-ul Smartgate, dupa care te poti conecta linistit la aplicatii. Parola de logare pe wi-fi o gasesti in manual.1 point
-
geamurile coboara din cauza faptului ca te-ai jucat la butuc, iar acesta da comanda acum la yala, din cand in cand, de coboara geamurile. Ori inlocuiesti butucul, ori il faci bucati, cureti, etc1 point
-
1.4TSI 122 daca e luat cu cap, adica sa nu fie masina cea mai ieftina si din punct de vedere al service-ului sa fie fara cusur (totul documentat, schimburi de ulei la 15.000km maxim, cu cat mai putin proprietari cu atat mai bine, km absolut reali). Am avut timp de aproape 6 ani Golf 6 (e adevarat luat de nou) si nu am avut nicio problema cu antifonarea, cu scartaieli sau mai stiu eu ce nici in ultimul an de utilizare. Important e felul in care a fost intretinuta masina. Sa nu cadem in patima ca motorul X e la pamant, ca modelul Y e cel mai prost. Da, poate sa fie la pamant daca pretul e sub nivelul pietei, km dati inapoi si alte distractii care vor costa scump ulterior.1 point
-
Confortul a scazut, cum era de asteptat. Nu e dramatic dar se simte mai rigida si mai zgomotoasa peste denivelari. Inca nu am iesit pe un drum national, dar ma astept ca acolo diferenta sa fie foarte mica. In oras insa, se simte din plin. Pe de alta parte imbunatatirea de aspect este ce trebuia sa fie de la inceput. Cred ca ar merge foarte bine distantiere de 20mm pe spate - daca are cineva de imprumut pentru un test da-ti-mi un semn. Coborare obtinuta este de 10mm pe spate si 15mm pe fata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
036 906 036 pe original dar iti recomand 03c 906 036a de pe golf 5(nu e necesar nou) ca sa nu il schimbi din nou in 10 ani :))1 point
-
Ok, m-am gandit la varianta asta, dar am obsevat ca scade sub nivelul de atentionare, cand stau mai mult pe loc cu motorul pornit, sau la drumuri mai lungi prin oras,semafoare, blocaje ,etc. Si dc, nu am pierderi constante:30 km, 300, 15......nu este o regula. Stilul meu de condus, imi place sa cred ca este unul cuminte.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00