Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.05.2017 în toate secţiunile

  1. Modelul nou de cx -5 care inca dealerii nu cred ca il au arata incredibil . De cand a scapat de sub ford , mazda mi se pare ca face eforturi serioase pentru masinile lor. Imi place ca firma nu e gigantica , fiind mai mica ca volum de vanzari cred ca se straduiesc mai mult. Legat de Karoq eu de exemplu as lua probabil Karoq daca ma convinge ca e mai practica, chiar daca ateca e mai frumoasa. Dar eu sunt targetul pe care cei de la skoda il tintesc, omul care cauta raport pret/calitate bun, obiecte mai degraba practice decat fancy si design mai elegant/conservator. P.s nu mi se pare nimic exclusivist daca dupa o masina astepti un an, sa fim seriosi exclusivismul provine din alte calitati.
    3 points
  2. Salutări! Revin după o pauză de vreo 6 ani la grupul VAG. E plăcut sentimentul după o perioadă petrecută cu un Ford Mondeo, de care nu m-am putut atașa nicicum, deși nu pot spune că a fost o dezamăgire. În fine, alegerea a fost Tiguanul Mk 2 cu motorul de 1.4 TSI de 150 cp. Pentru a mă încadra în buget am renunțat la cutie automată și tracțiune integrală în favoarea dotării Confortline și a altor dotări printre care faruri cu LED, Kessy, navi, climă cu trei zone ("trizonică" ?). Impresia mea după 1300 km este foarte bună, o mașină elegantă și plăcută la condus, cu un aer oarecum distins. Ce am observat ca minusuri deocamdată sunt: - Faptul că trebuie plătit în plus pentru serviciul de CarNet (de altfel nici nu știu sigur dacă l-aș dori). Oricum, inadmisibil din punctul meu de vedere pentru o mașină de ultimă generație. - Oglinda retrovizoare din interior e poziționată destul de jos, acoperind oarecum câmpul vizual util. - Cutia de viteze: posibil și din vina mea, uneori nu intră în treapta întâi. Apoi, din treapta întâi în a doua se simte o "piedică" undeva la mijlocul cursei. Mă rog, nu e foarte deranjant, altfel cutia îmi place. Ce e important e că încă mă bucur de ea și îmi face plăcere să îmi scot fetele la plimbare cu ea, indiferent unde ?
    2 points
  3. Mai usor cu nivelul de calitate ca sunt satul de nivelul de calitate al marelui grup VW . Si la masini electrice iar sunt in urma fata de concurenta ! Exact ca la motoare au trecut ultimii la diesel common rail si sa vazut calitatea . Am venit si eu ca prostul la pomul laudat !
    2 points
  4. Vasile-eu zic sa schimbi meseriasul...are probleme cu memoria...daca nu mai stie ce a facut... Schimbi ,,centralina" degeaba...
    2 points
  5. Ceau! Recent mi-am luat si eu o Skoda Superb II, din 2010, motor 2.0 TDI, 140 CP. Sunt foarte impresionant de dotariile si perfomanetele acesteia (mai ales ca inainte am avut un logan chel), insa sunt putin sceptic in privinta fiabilitatii, in bord are 170 000km, dar probabil in realitate sunt mai multi. Imi place mult design-ul si simt ca ma reprezinta. Chiar daca trebuie sa bag sume semnificative de bani pentru reparatii si imbunatatiri, o fac cu draga inima.
    1 point
  6. Sa o stăpânești sănătos!!!aceeasi culoare ,faruri,roti,motor ca a mea..eu am optat pentru Trendline cu DSG ...
    1 point
  7. Sa o folositi sanatosi si fara probleme! Numai bine.
    1 point
  8. Salutare tuturor. Chiar sunt curios cati au mai ramas pe forum din cei pe care ii stiam (ma gandesc la QWK, la Fre, la Rave ... Pe Cristi si pe Ego i'am vazut ) si cati mai stiu de mine si de Maur In fine, am sa depasesc rapid nostalgia momentului ca sa ii fac loc Poolack'ului, care a avut parte in ultimele doua saptamani de niste lucruri minunate amanate de vreo doi ani de zile. Asa ca ... la 50505 km frumuselul arata ca de obicei Ultima chestie pe care a capatat'o este footrest'ul pe care l'am achizitionat acum vreo doi ani de pe AliExpress. Am si "botoseii" care acopera pedalele, dar la momentul la care am incercat sa ii montez am renuntat la idee pentru ca nu se asezau pe talpile de fier ale pedalelor Maurului. La momentul la care am cumparat ornamentele astea gasisem pe un forum pe cineva care facuse modificarea si care, pentru a acomoda si "botoseii", facuse o inginerie cu niste soricei, tocmai pentru ca altfel nu se fixau acolo (marfa chinezeasca). Eu n'am avut nervii necesari pentru a face treaba asta, asa ca am renuntat. La fel si cu montarea footrest'ului: am amanat'o pentru ca, ce facuse baiatul ala, era ceva ce eu nu am simtit ca ar trebui facut: footrest'ul fiind pentru Golf, omul taiase niste picioruse de pe spate, puse acolo pentru prinderea de podeaua Golfului, obtinand in felul asta o suprafata plana. Pentru fixare, trecuse niste soricei pe sub niste striatii de pe spatele footrestului (nu am inteles cum Dumnezeu facuse asta), apoi desfacuse mocheta din podeaua masinii, in zona musamalei din stanga pedalelor, practicase niste taieturi in musama si parca si in mocheta (treaba asta mi s'a parut de nefacut) si fixase footrest'ul cu soriceii aia de mocheta. Eu am zis ca nu tai nimic acolo si multa vreme am cochetat cu ideea de a coase peste musamaua aia un alt material pe care sa lipesc cu silicon de parbriz piesa respectiva (pentru ca, undeva intr-un viitor indeparat si nedefinit, lucrarea sa fie reversibila fara a lasa urme). Dar nu am avut determinarea necesara ca sa fac manevra asta asa ca, in final, am lipit cu dublu adeziv footrest'ul, acolo (in fine ... in prealabil i'am taiat si eu de pe spate toate picioarele alea de fixare).Sta bine, teoretic ... daca va fi cazul vreodata, il voi putea desface si curata locul acolo si ... cel mai important, am acoperit musamaua aia oribila cu ceva cat de cat "de acolo". Cand voi mai avea putere, am sa fac o alta incercare si cu botoseii pedalelor. Scuzati mizeria dinauntru ... Acum sa vad cu cine voi continua discutiile, ca mai am ceva povesti de spus
    1 point
  9. Dupa care,daca totul e ok,verifica distributia..
    1 point
  10. Verifica cablaj,mufa,senzor G28
    1 point
  11. Media In se poate converti in USB cu un cablu care e atat de scump (original) incat nu merita Se gasesc si cabluri mai ieftine dar nu merg toate cum trebuie. Scopul e sa asculti muzica pe sistemul masinii din diverse surse (mufa Jack pt casti, stick usb, iPhone, iPod) Vezi in poza codurile de comanda pentru cabluri.
    1 point
  12. Legat de timpul de asteptare ptr Ateca, eu am plasat comanda in martie, iar ultima estimare de intrare in fabricatie este saptamana 10 din 2018. Din punctul asta de vedere, Ateca nu e o masina atractiva. Ramane de vazut cum va fi situatia la Karoq, daca va avea timpi de asteptare mai redusi foarte multi vor renunta la optiunea Ateca
    1 point
  13. daca ai acel R5, atunci pune un 506 01.
    1 point
  14. treci la 5w-30 sau chiar 0w-30 (cu norma vw 504/507). nu trebuie sa ramai la o anumita vascozitate. uleiuri: shell/vapsoil, fuchs, mobil 1, eneos.
    1 point
  15. Da, se alege cu sufletul. Insa nu se poate conduce un versus doar cu x e mai frumos, y e urat si z e wow..e doar o adunare de pareri pur subiective in privinta design-ului. E si parerea mea ca Ateca arata mai bine decat Karoq, dar nu vad ce e constructiv in afirmatia mea. Tinuta de drum, spatiul interior sunt aspecte care insa se pot obiectiva. Pentru cine citeste un versus si vrea sa se lamureasca, asta conteaza. Ateca este si va ramane model de nisa in privinta vanzarilor. Nu e nimic exclusivist in a avea termen de minim 4 luni la o masina obisnuita, de serie care se produce in Europa. Mda, si primit minus pt ce?
    1 point
  16. Eu am ales de ex.octavia 3 fl combi in detrimentul sa zicem seat leon combi pur si simplu pentru ca mi-a oferit mai multa masina pentru bani (nu ma refer doar la dimensiune) dar si pentru ca ma caracterizeaza mai bine ca stil de masina, mi se par mai elegante ca seat. Ateca e intr-adevar frumoasa, la Karoq nici mie fata nu mi-a placut, ramane de vazut cum arata in realitate, pana la urma sunt aceleasi masini 95%, si normal ca se va vinde ma bine karoq daca la aceeasi bani va oferi mai multa masina ca ateca, faptul ca fata nu e frumoasa nu schimba raportul pret/calitate excelent de la skoda. p.s am vazut ca se pot regla scaunele spate foarte fain la karoq, ateca are acelasi sistem?
    1 point
  17. Misto misto, hai cu xenoane S-o stapaniti sanatosi !
    1 point
  18. Gata, l-am ridicat pe Ateca pe un piedestal, l-am facut si exclusivist doar pt ca nu sunt in stare sa livreze mai multe masini, ce mai... e masina deceniului. Ma retrag din discutiile astea unde fiecare isi justifica alegerea facuta, in loc sa fie obiectivi in discutii.
    1 point
  19. Yupii am primit mail de la dealer a spus ca imi poate livra masina pe 29 mai , a fost comandata pe 3 martie , a intarziat vreo 10 zile dupa ziua mea de nastere dar o accept oricum cadou , cel mai frumos cadou ala care ti-l faci singur .Revin cu poze .
    1 point
  20. Tin sa-l completez pe colegul @racingparts.ro cu un update la update-ul lui. Am reluat operatiunea de trecere de la CP4 la CP3 in aceasta dimineata pe la ora 09.15 iar la 10.30 i-am ,,dat cheie". A pornit din prima, e drept dupa ce a invartit putin mai mult, dar a pornit. Tin sa precizez ca am pastrat EGR-ul. In prealabil am schimbat filtrul de motorina, am curatat EGR si clapeta de aer. Pentru a face amorsarea mai usor am pastrat si pompa de alimentare suplimentara. Dupa pornire si in timpul pornirii, am monitorizat presiunea in rampa si diferenta de presiune comandata/actuala in rampa. La pornire am avut 280.000 hPa (280 bar) dupa care s-a stabilizat la 250 bar la ralanti. Am verificat si la 2.500 rpm (masina pe rampa in service) si presiunea era in jurul valorii de 770-780 bar, dar dupa aproximativ 30 de secunde la 2.500 rpm a intrat in LIMP MODE si a dat eroarea pe care o are @Clauu_u, adica presiune prea mare in rampa. Am oprit-o si am deconectat cupla pompei suplimentare de motorina, fara a demonta fizic pompa de pe masina. Am pornit din nou si am verificat valorile presiunii din rampa, care erau aproximativ la fel, dar de aceasta data nu a mai aparut limitarea din cauza presiunii mari. Am iesit la un test de drum si in momentul in care am ,,calcat-o" a intrat din nou in limp mode, de aceasta data eroarea fiind de presiune prea mica in rampa. Am demontat fizic pompa de pe masina si am verificat din nou presiunea din rampa, valorile fiind apropiate, de cele anterioare. Am iesit in teste cu ea si din acel moment am parcurs 50 km fara probleme. Am tinut-o sus in turatii 3500 - 4500rpm, in toate treptele, mai putin a 6-a pentru ca nu aveam unde sa i-o dau. In concluzie la motorul CAGA de pe Audi a4 B8 merge retrofitul la CP3 si ... da si eu il consider un retrofit si nu o improvizatie. Ca sa intaresc cele spuse vin cu niste poze facute dupa ce am parcurs cei 50km. Cat despre CJCB-ul lui @Clauu_u cel mai sigur cred ca ar fi sa schimbe pompa de alimentare din rezervor cu acelasi model care este montata pe CAGA, la Audi A4 B8, pe care avem certitudinea ca functioneaza. Si ca o completare la toata povestea, daca sunt colegi dornici de acest RETROFIT, in zona Constantei, ii putem ajuta cu montajul, eu si @Clauu_u, in sensul ca putem sa le recomandam service-ul unde noi am facut operatiunea. Din cate cunosc eu, nu stiu daca mai sunt alte service-uri care au inlocuit CP4 cu CP3 in aceasta zona si din acest motiv putem recomada (pe privat, pentru a nu se considera reclama) acest service unde baietii stiu in ce consta modificarea si lucreaza numai pe VAG.
    1 point
  21. Am tot citit despre subiectul acesta și azi am făcut pasul! Ulei de la Mol și motorina Rompetrol. Am făcut vreo 20 km și pot spune că nivelul de zgomot nu a scăzut, s-a schimbat tonalitatea care este mai joasă. Mașina merge bine dar se tureaza o idee mai greu. Nu am făcut plinul dar am respectat proporția de 1:300. Trebuie să treacă timp pana se instalează efectul?
    1 point
  22. Din ce av vazut pe net nu se impaca bine cu 507.00 asa ca o sa il dau afara ii fac o spalare si ii bag 506.01.Pentru cine nu gaseste 506.01 sunt aici mai multe modele ManufacturerProductSAE ClassVW Standard ad PartsAD SHT High TechSAE 0W-3050300/50600/50601 AddinolAddinol Mega Light MV 039SAE 0W-3050300/50600/50601 AgipAgip 7007SAE 0W-3050300/50600/50601 AralAral SuperTronic Longlife IISAE 0W-3050300/50600/50601 AralAral Supertronic LongLife IISAE 0W-3050300/50600/50601 BPBP Visco 7000 Longlife IISAE 0W-3050300/50600/50601 BPBP Visco 7000 LongLife IISAE 0W-3050300/50600/50601 Bucher AGMOTOREX Concept V-XLSAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol LongLife 2 Top UpSAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol LongLife 2 Top UpSAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol SLX Professional Longtec Longlife IISAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol SLX Professional Longtec LongLife IISAE 0W-3050300/50600/50601 ChevronHavoline Synthetic 506.01SAE 0W-3050300/50600/50601 ElfElf Evolution CRVSAE 0W-3050300/50600/50601 EurolEurol Super Ultra IISAE 0W-3050300/50600/50601 FuchsFuchs TITAN Supersyn Longlife PlusSAE 0W-3050300/50600/50601 GulfGulf Energy SavingSAE 0W-3050300/50600/50601 Kuwait PetroleumQ8 Formula Excel EDXSAE 0W-3050300/50600/50601 Liqui MolyLIQUI MOLY Synthoil Longtime PlusSAE 0W-3050300/50600/50601 MobilMobil Super 3000 Formula LDSAE 0W-3050300/50600/50601 MobilMobil SHC Formula LDSAE 0W-3050300/50600/50601 MotulMotul Specific 506 01 506 00 503 00SAE 0W-3050300/50600/50601 OMVOMV BIXXOL special V6SAE 0W-3050300/50600/50601 QuantumQuantum Longlife OilSAE 0W-3050300/50600/50601 QuantumQuantum Longlife OilSAE 0W-3050300/50600/50601
    1 point
  23. Cataloagele complete de accesorii sunt aici: https://www.skoda.ro/service/accesorii/cataloage-accesorii
    1 point
  24. si eu am dosarul complet: astept validarea in program, 4-5 zile incepand de luni, iar dealerul m-a ajutat si cu comanda de transport, sper sa ajunga in timp util pentru mini-vacanta de iunie dotari bune, asteptare usoara @cristi2555 @alexbb, mai avem putin
    1 point
  25. Cat de des schimbi masina, aici se vede daca merita sau nu. cristi511 Daca bifezi doar softul o sa te faca sa zambesti si mai mult, eu zic si parere personala e ca merita, acea putere va fi folosita destul de rar insa o sa o ai, iar restul o sa vina.
    1 point
  26. Contractele cu dealerii sunt semnate de luni; dar nici pana azi nu s-au primit user/parola pentru sistem, Probabil de luni, 22.05, se pot plasa comenzile. New info: schema Rabla http://afm.ro/main/programe/psipan/2017/schema_rabla_pf.pdf
    1 point
  27. Decat sa dai 30k pe o octavia, fie ea si bine echipata, mai bine te orientezi catre un Superb de pe stoc care acum are un dicount foarte generos( vreo 4000-4500k din ce am calculat eu). Daca mai pui si o rabla deja iesi foarte bine si iei o alta masina, mult mai buna.
    1 point
  28. Am probat Android Auto cu Google Maps si MirrorLink cu Sygic si merg ambele foarte bine, asa ca recomand sa nu cheltuiti bani pe Amundsen...
    1 point
  29. Grila asemanatoare cu BMW , faruri de ,Mercedes...... eu nu inteleg un lucru - daca ai un lucru bun de ce naiba sa-i mai faci facelift ? Umbla frate la motor , sa/l faci mai bun , la transmisie , la frine ,stabilitate , comfort , insonorizare , la calitatea tablei , daca vrei un pret mai bun !
    1 point
  30. Am tot citit topicul acesta și am văzut că unii s-au încumetat să bage și la motoarele cu DPF. Întreb și eu, cenușa de ulei care se depune în DPF și nu o mai scoate nici o regenerare de acolo nu cumva se va depune în mod accelerat și-i scade durata de viață? Nu a progresat deloc chimia asta să găsească altfel de lubrifianți pentru pompe și injectoare?
    1 point
  31. Am gasit pe superskoda dar costa enorm pentru niste leduri... cred ca au safir pe ele de costa atat.. e posibil sa nu aiba eroare daca au un chip.. referitor la oglinda... este periculos.. personal nu as risca sa o desfac.. singura chestie care ma retine este pretul.. 50€=(225lei) 2 leduri... dau 500-600euro pe led-uri. Sincer chiar nu merita banii
    1 point
  32. Jantele OEM au latime/J 6,5 si ET46, gaura centrala de 57,1 si prindere 5x112. Dupa reperele astea poti sa te ghidezi daca vrei sa iei jante aftermarket apropiate de jantele OEM.
    1 point
  33. cenzurat ...cat de greu sa fie sa te uiti in talon/CIV, sa vezi cu ce dimensiuni de anvelope (implicit jante) poti sa pui pe o masina..... Ne revenim si noi la a posta doar informatii reale/opinii argumentate, nu chibitareala inutila? semnat - unu cu jante de 16 pe motorul de 184cp
    1 point
  34. Salut! Am avut si eu problema cu pornirea la cald si iti recomand sa desfaci intai electromotorul si sa schimbi platoul de carbuni, chiar daca nu pare ca trebuie. La mine erau mai bine de jumatate carbunii si dupa ce i-am schimbat a fost o diferenta enorma in modul cum invartea motorul. Prima data doar a fost curatat si gresat, s-a simtit o diferenta dar tot greu pornea. Eu am luat si bucsulitele si ce mai e pe acolo, a fost destul de ieftin, am ramas surprins cum se aude acum motorul cand il invarte, se simte ca are mult mai multa forta.
    1 point
  35. Vad ca sunt multe pareri contradictorii. Eu de cand am facut decarbonizarea motorului cu apa pulverizata, am parcurs vreo 2000 km, majoritatea pe autostrada, fara nici cea mai mica problema, ba din contra, inainte mai luam cate un limp-mode razlet, acum nici urma de limp, cu toate ca am mers si cu 190 km/h. Eu am inpartasit un experiment facut pe motorul meu, nu e nimeni obligat sa faca ca mine. Apropo, stiati ca sunt locomotive diesel care au injectie de apa in admisie, care scade consumul de motorina? Stiu asta ptr ca lucrez in domeniu.
    1 point
  36. Bine v-am gasit... Daca tot am gasit putin timp liber am zis sa imi prezint si eu achizitia chiar daca a trecut o luna de la momentul cumpararii. Este vorba de un Passat Variant, 2.0 TDI, DSG, 170CP, model ComfortLine, Culoare: Deep Black Pearl. Masina a fost achizitionata de la Avia Motors Pantelimon. Are istoric complet de service si la momentul achizitiei avea parcursi 162.943Km. In Germania a fost prima data inmatriculata in Iulie 2012. Cateva dotari ce imi vin acum in minte: -echipare telefon Premium; -Keyless Go/Keyless Entry; -senzori parcare fata/spate cu afisare pe RNS315, senzori ploaie/lumina, MDI; -Cruise Control, Servotronic, XDS; -oglinda sofer si interioara electrocromatica; Am o lista intreaga cu optiunile decudate pe baza VIN-ului dar cred ca cea mai mare parte sunt standar la varianta mea. Pana acum pot sa spun ca sunt foarte incantat de achizitie chiar daca as fi preferat varianta berlina. Ieri a primit si anvelope de iarna Nokian WR D4 215/55/R16 97H XL si sper ca pana la iarna viitoare sa cumpar inca un rand de jante de aluminiu. Ca planuri de imbunatatiri, in ordine, as vrea: -oglinzi rabatabile electric(din ce am citit este destul de "intruziv" procesul de inlocuire si inca nu sunt 100% sigur ca l-as face); -iluminare auxiliara in portbagaj(a facut un coleg si este si un tutorial parca); -luminile din oglinzile retrovizoare(nu mai stiu acum denumirea acestei optiuni) sa le trec pe LED-asta daca gasesc becuri LED fara sa dea erori; -sa inlocuiesc "ochii de pisica" din portiere cu lampi; Inca nu am avut cand/vreme favorabila pentru poze asa ca pozele de mai jos sunt exact cele din anuntul de vanzare al celor de la Avia.
    0 points
  37. Exclusivismul nu are de-a face cu stilul, rafinamentul și luxul. Din punctul meu de vedere mărcile care produc modele exclusiviste ar fi Koenigsegg, Pagani, Gumpert. Fiind modele de automobile destul de rare. Asta le face exclusiviste, raritatea. Mergând la limită, situația modelului Ateca, dar din ce am înțeles povestea se repeta și la Kodiaq face ca și Seat Ateca sau Skoda Kodiaq sa devină în curând modele "exclusiviste". Asta e ce am încercat să spun. Îmi pare rău că s-a creat atâta confuzie. Legat de test drive-uri nu pot sa zic decât ca sunt orice vreți voi numai obiective nu. De ce, pentru ca de cele mai multe ori se produc în condiții total diferite. Și nu pot fi reproductibile rezultatele. Eu ma ghidez pe reviewurile de pe net ale unor canale de YouTube în care am încredere și mai apoi încred sa vad cu ce senzații rămân după ce conduc mașina. Dacă e mai mare, mai bine compartimentata sau dacă îmi oferă mai multe opțiuni de o anumita suma de bani nu prea contează pentru mine. La finalul test driveului ideea e sa te facă sa nu iti mai poți lua mintea de la ea. Eu asa am ales. P.s. E ultimul comentariu pentru ca am observat că părerile personale nu sunt bine venite.
    0 points
  38. tare replica. Chimia si stiinta au progresata , dar nu la fel de mult ca ecologia. Motorina euro 5 e foarte uscata, putin sulf , minima lubrifiere. Din contra, uleiul 2T ajuta la o ardere completa, nu e ulei de motor 5w30,are alte proprietati. Cert este ca zgomotul il reduce , se aude mai infundat .
    0 points
  39. Majoritatea celor ce se baga la curatat turbo isi prind urechile deja la demontarea conductei de ulei, cine cunoaste stie despre ce vorbesc, ce sa mai spunem de reglarea tijei, ori repunerea VTG ului la loc. De aceea aviz amatorilor mergeti la Cipos si ve-ti face parte dintre cei fericiti nu dintre cei care nu stiu ce sa mai schimbe pe masina ca sa merga bine. Poate ve-ti zice ca eu impart banii cu Cipos, e nu e asa, nici nu il cunosc personal, dar am citit multe postari despre membri care au mers la el si au fost foarte multumiti, clar or fi si cativa nemultumiti..nimeni nu e perfect.
    -1 points
  40. Poti sa le lasi asa cum sunt acum , ideal ar fi sa il pui din nou pe ala care a fost schimbat. Fara log nu cred ca te poate ajuta cineva . 205 000 nu sunt km multi (reali)
    -1 points
  41. 200 km dus intors- Buc- Slanic PH Inainte sa pornesc la drum, am trecut pe la un Petrom sa-mi verific presiunea in pneuri- era 2 bar, asa ca am bagat clasic 2.3 bar. De asta mi se parea masina asa comfortabila. Anvelopele sunt putin zgomotoase, conticontact 5, sunt din 2013, mai merg vara asta si cam atat. La dus am mers incet, si m-am obisnuit cu motorul, cutia, franele, sunete, comenzi, drept urmare am scos un 6.1 % - daca va zic ca am uitat ca am treapta a 6a ma credeti? mi-am dat seama ca am treapta a 6a in apropiere de ploiesti, oricum aici m-am fatait cu setarile, am trecut prin toate pana la sport, am facut si niste accelerari pe A3. La intors eram deja acomodat cu masina, si am reusit un 5.2 % cu vitezza medie de 78km/h. Faranele sunt la fel sau foarte putin mai slabe ca la Golf (in care aveam bagat un lichid de frana mai performant, insa ala se vede doar la incingerea lichidului, iar azi nu a fost cazul). Directia e mai usoara, si mai asistata la seat decat la vechea masina, evident pe sport, se schimba putin. Amortizarea este ok, la fel ca si golful cu jante pe 18, putina atentie si poti merge oriunde. Comenzile sunt facile, pozitia la condus buna, si acum sa spun ce nu mi-a placut, sau ma rog, ce e diferit si inca nu m-am obisnuit eu cu ele: - interiorul este mai mic decat la g5, din cauza ca parbrizul este mult mai inclinat pt o tenta sport, bordul este mult mai lung, si taiat, pe cand la golf era impins in fata si o taiere curbata, care iti dadea impresia de foarte mult spatiu. Cand am luat masina am avut scaunul soferului dat la maxim sus, l-am coborat maxim jos si mai am 1 palma pana la plafon, si eu am doar 1.77m, o persoana de 1.90 sta cu capu lipit de plafon. -Volanul mi se pare usor mai mic in diametru, dar nu incomod, ma obisnuiesc cu el- -pedala de acceleratie este mica, nu pe podea, nu am sesizat diferente la utilitate, ci doar la aspect- am trecut peste deja- - diuzele la stergatoare sunt tip 3 jet- praf- o sa pun perdea- - scaunele sunt foarte confortabile, au sustinere suficienta- masina cu suspensie sport + jante 18 sta foarte bine pe curbe- am inceput sa rad dupa ce am intrat mai violent in niste curbe- -cutia de viteza este foarte precisa- intra foarte usor in toate treptele, uneori in a 2a din treapta superioara mai agata foarte putin- insa cred ca nu apasam eu pana la capat ambreiajul- - si acum sa vorbim despre motor,in comparatie cu vechiul TDI- motorul intradevar mi se pare foarte silentios, din masina nici nu se aude, e ca si cum n-ar fi pornit- (poate si datorita faptului ca am ulei Mobil 1 ESP 5w30 din reprezentanta vechi de 200km, e un ulei foarte foarte bun, chiar ma bucur ca nu mi-au pus Castrol). Motorul raspunde foarte bine comenzilor, are un usor lag, nu este la fel de violet si instant ca si la vechiul PD unde aveai cuplul de jos, insa si cu asta daca stii cum sa pornesti poti face aceasi chestie, te baga si asta in scaun, si face viteza mai rapid decat veche masina, unde senzatia de viteza era amplificata major de sunetul motorului, aici nu e cazul, pt ca se aude ceva subtil, ce poti sa auzi daca vrei e scartaitul anvelopelor. Legat de consum, desi e un subiect care daca as zice ca nu ma intereseaza, as minti, ma intereseaza insa intr-o oarecare masura. Eu am condus doar diesel, si pe modul normal, masina ma indeamna sa schimb pe la 1800-1900 in treapta superioara, la mers am schimbat doar la 2500-2800rpm pt ca asa schimbam in croaziera la vechea masina, nu sunt obisnuit sa schimb asa de jos, insa am incercat sa schimb la 2000-2100 ture si cade pe 1400-1500rpm si nu e subturat deloc. Ce imi place cel mai mult la masina, e flexibilitatea motorului, adio frana de motor, la diesel daca nu esti in treapta potrivita, simti ori vibratii de subturare, ori urla motorul ca vrea trp superioada. Aici pornesti 1-2 si direct a 4a- a6a-. Din greseala, pt ca nu am mai folosit masina cu 6 trepte mult timp, mai bagam din a 5a in a4a la 120km/h si masina nu schita absolut nimic, daca eram al diesel imi sarea motorul de sub capota. Astea fiind spuse, pe mine unul m-a convins masina asta, din toate punctele de vedere, consum, viteze, antifonare, directie, aspect, facilitati si dotari (desi nu pun accent pe asa ceva, dezactivez si senzori si Start stop si infotaimentul nu prea il folosesc, sunt genul de persoana care dintr-un drum de 10 ore, ascult muzica doar 2-3 ore (radio sau stick/sd card) imi place sa aud masina, sau sa fie liniste, iar acum in asta chiar e liniste, s-ar putea sa sune deplasat, insa prietena mea spune ca zici ca e o masina electrica, nu se aude nimic din interior. Si cu asta inchei: cand am fost la test drive si am verificat masina, am reclamat ca se aude un sunet ciudat cu capota deschisa, ca de lant/tabla care zornaie, la relantiv, a venit mecanicul si mi-a explicat ca acela e zgomotul produs de injectia directa, ei bine, din interior nu se aude nimic, de afara se aude subtil. Poza cu traseul la mers, cand am testat diverse + nu am folosit treapta a 6a: Poza la intors, cand am venit normal: Traseul, insa la intors am venit pe A3: Sunt destul de sigur ca se pot obtine si consumuri mai bune, insa am jante pe 18, a suflat si vantul azi, si nu sunt obisnuit 100% cu masina, inca ne imprietenim. Vremea nu a tinut cu noi azi, asa cum se vede si din poze. Drumuri bune.
    -1 points
  42. Eu intru acum in lumea Skoda, asa ca nu am termen de comparatie. Cand am dat comanda, in showroom erau expuse ambele generatii si pe mine m-a convins noul look, pare mai agresiva in fata, iar stopurile par inspirate din noul Superb. Eram pornit pe Combi, dar portbagajul, pe care il stiam de la Tour 2007, si mai ales spatiul interior m-au convins. Pana la urma, stai in masina, asa ca mie mi se pare mai important confortul decat exteriorul controversat. Asteptarea e grea
    -1 points
  43. La un Touareg R5 2,5 tdi 174 cp, am folosit ulei pt PD,5w40 cu norma 50501 si a fost ok. Norma 50601 este pt interval extins(longlife) si este full sintetic 0w30. Depinde cu ce a mers motorul inainte si de uzura pe care o are. 0w30 de obicei il papa mai repede mai ales daca motorul e uzat. Eu iti recomand sa-l dai afara pe 50700 si sa pui 50501 sau 50601.
    -1 points
  44. Mi se pare un pic aiurea ca nici macar Style'ul nu include in standard dotari gen Kessy, Hill hold control, Oglinzi pliabile electric, deja sa zic si de farurile LED , din acest punct de vedere Ateca sta bine (norocul meu :P)
    -1 points
  45. Eu unul nu am răbdare sa merg la consum pe distante atat de mari. Probabil as scoate sub 3,5% daca as merge cu aceeasi viteza ca si Buhnici. Odata si odata o voi face si eu. Dar pana atunci, o sa continui in a posta consumuri normale sa zic asa. Concluzia mea din videoclipul de mai sus e ca la diesel nu am sărit de 5,5% la mers sportiv iar lui i-a luat 7%. Cand apesi acceleratia consumul creste la benzina. OFF Topic: De ce i-ati dat cu minus la postul lui @laduncaag? Daca nu v-a placut video-ul, trebuia sa-i dati lui Buhnici. Landuncaag doar a impartasit un link chiar util as spune pentru unii. The end.
    -1 points
  46. Depinde ce ulei a avut pana acum. Dacă a mers cu 5w30, mergi așa în continuare, dacă e trecuta pe 5w40 rămâi pe vâscozitatea asta. Ai multe opțiuni în ambele variante, nu ai mari cerințe de respectat. Pe 5w30 poți merge liniștit pe Mobil 1 5w30 Esp, Valvoline Syn Power, Shell Helix Ultra din cele mai cunoscute. La 5w40 Liqui Moly Top tec 4100 Sau High Tech. Cu astea am experienta directă și nu au dat rateuri, dar la 5w40 oferta este bogata și poți obține rezultate bune și cu uleiuri mai ieftine sau mai rar folosite la noi în țară (Mannol, Vat, Pennasol, Eurol, Rowe etc). Un amic este de o încântare extrema cu Rowe 5w40 pus într-un Golf Gti din 2006. Am comandat și eu un 5w30 pentru 507.00 dar îl voi pune abia la toamnă. Prețul a fost bun și are referințe bune pe forumurile din afară.
    -1 points
  47. @bZ1 Ai avut vreodată de a face cu germani? Nu au obiceiul sa critice ceva direct, dar îți dau de înțeles ca se putea mai bine. Încearcă să vezi și videourile cu Ateca și o să înțelegi ce spun. Thomas specifică doar ca este un clean design nu inseamna ca e și reușit. Dacă te uiți la video la minutul 4:30 o sa vezi părerea lui Thomas "rather conservative layout, not screaming or too much, but will work with different target groups". Eu am zis ca este o mașină exclusivistă pentru că este greu de procurat. Adevărul este că nu oricine este dispus să aștepte luni bune pentru o mașină de duzină, pentru ca trebuie sa recunoaștem nu vorbim despre o mașină premium/exotică. Nu am statistici, dar exista posibilitatea ca la ora actuală sa fie înmatriculate mai multe exemplare de X1 decât Ateca. Îmi pare rău că te simti lezat de ce am spus, dar fiecare are gusturi diferite, trebuie să încercăm să înțelegem că fiecare părere reprezintă o altă perspectivă. @bZ1
    -1 points
  48. si sa nu uit - franeaza la secunda , cum apesi putin pedala , se infige in asfalt si nu se mai misca volum de 720 ... pe hartie ... eu nu i-am vazut 1m latime , 1 m adancime , atat are portbagajul jos si apoi diverse alte forme in sus la X3 de ex are 550 litri cu 110 latime si 90 lungime , deci suprafata e la fel jos , diverse alte forme in sus inaltime la ambele 80 cm si oricum volumul e calculat sub prelata se da bancheta cumva in fata ca la Santa Fe si se mareste portbagajul ? nu m-am gandit sa incerc altfel nu inteleg de unde volumul asta urias declarat later : am gasit pe net bancheta culiseaza in fata 18 cm ( deja e adancime de break la 120 cm , de aici si volumul ) , citez : Bancheta este primitoare și comodă. Spătarul său are înclinare reglabilă, iar posibilitatea culisării longitudinale pe o distanță de 18 cm elimină orice posibile comentarii la adresa spațiului pentru picioare. Așa constați cât de mare este de fapt Kodiaq: chiar și când bancheta se află în poziția cea mai avansată, la nivelul genunchilor încă găsești un spațiu mai mult decât suficient. Desigur, de la un SUV aș­tep­tăm și un portbagaj încăpător. Cu referire la Kodiaq, vom nota că podeaua portbagajului are nivel reglabil și că, în virtutea posibilităților de modulare pe care le pune la dispoziție bancheta fracționabilă în trei segmente, volumul util poate fi variat între 650 și 2065 l.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!