Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.05.2017 în toate secţiunile

  1. De prin luna martie am inceput sa tin o evidenta la km facuti in oras si motorina alimentata si sa vad cat e de precis consumul estimat de calculatorul masinii. Pe bord am cel mai des consum de 7.8-8.4l/100km in oras, pentru drumurile destul de lejere si mai lungi de 6 km, iar pentru drumurile mai scurte de 6 km un consum de 8.9-9.6l/100km. Media pentru 1.721 km parcursi in oras este de 8.76 l/100km ceea ce e destul de bine avand in vedere masina. Aproape am finalizat o etapa, adunarea componentelor pentru retrofitul bi-xenon. Am cumparat: senzorul de nivel, cablajul necesar, adaptoarele de trecere de la halogen la xenon, becurile D3S Philips modul afs, calculatoarele pt xenon droserele pt xenon farurile Mai am doar centrala electrica pt ca a mea nu cred ca suporta xenon si led (BCM 5K0 937 086 M) si va trebui sa iau ceva care sa aiba codul 5K0 937 087, dar nu stiu ce terminatie trebuie inca. Oricum, momentan am terminat si bugetul alocat acstui proiect asa ca ne oprim aici si continuam partea de cercetare si intretinere. Am o rugaminte poate ma lamureste cineva daca pt mine, modulul AFS cu codul 5M0 907 357 C (pe care l-am luat) este bun. Am gasit pe alte site-uri si modulul 5M0 907 357 F si pana voi incepe sa le montez ar trebui sa stiu daca trebuie sa iau altul sau nu. De asemenea as fi recunoscator daca la BCM, mi-ar spune cineva care anume ar trebui sa o iau, pentru ca stiu ca mai are o litera ca terminatie, urmata de alte litere.
    3 points
  2. P0403 ,egr-ul trebuie inlocuit . Fa o scanare cu o interfata originala .Martorul DPF se aprinde doar cand e o problema
    2 points
  3. Astazi am luat la teste noul E-Golf. Interior fancy, IC digital, consola centrala touch, appleCarPlay si o baterie cu 50% mai mare. Toate astea se insumeaza la un, ahem (clears throat), Road Trip . Revin cu un review, o comparatie intre cele doua in weekend.
    1 point
  4. Am reusit sa marim parcul auto astfel incat nevastamea este mandra posesoare a unui Skoda Rapid. Masina este 1.4 TDI, manuala in 5 trepte inainte din 2016. Ca si optiuni este foarte bine dotata spun eu avand volan de piele in 3 spite cu comenzi, climatronic,cruise control, senzori parcare spate, bolero ?!?! cu ecran destul de mare (mai mare decat am eu pe gtd .. go figure), incalzire in scaune, senzori de lumina si ploaie, privacy ... pregatire bluetooth si oglinzi electrice (dar nu pliabile). Urmeaza ca si retrofit farurile cu xenon care am inteles de la un coleg ca sunt realmente plug and play si alte chestii de estetica gen badge-uri negre, grila fagure neagra frontala si probabil stopurile cu tehnologie led (vad ca acum exista in configurator) q.e.d
    1 point
  5. Verifica nivel lichid frana / completeaza /aeriseste ambreiaj
    1 point
  6. La 2.0 nu e normal sa se aprinda martorul dpf,actuala problema este EGR-ul care influienteaza negativ regenerarile
    1 point
  7. O fi scos borna de la baterie... Sau un fir de la claxon...eu stiu ce ati facut voi acolo??? Nu se strica ,,centralina" asa usor....
    1 point
  8. Fenomenul nu apare mereu, ci atunci cand o franezi (mai ales la semafoare). Cateodata (in functie de "damage"). Masina se opreste si scade cantitatea de motorina injectata (mai ales la franari bruste). Repet: nu apare mereu. In plus, dispare imediat cum o accelerezi putin (dai mai multa motorina si se "reface" cantitatea de motorina). Fa.i un test in mers, franeaza.o pana opresti si incepe "smucitura". Sigur valorile se vor schimba. Nu sunt expert, dar si mie mi se intampla asta, si am reusit sa reproduc "smucitura" intr.un moment in care masina era testata in mers (fa un log in mers). Problema: ceva ce are legatura cu pompa de injectie sau chiar pompa de injectie. Sau poate ceva nu a fost strans cum trebuie.
    1 point
  9. Yupii am primit mail de la dealer a spus ca imi poate livra masina pe 29 mai , a fost comandata pe 3 martie , a intarziat vreo 10 zile dupa ziua mea de nastere dar o accept oricum cadou , cel mai frumos cadou ala care ti-l faci singur .Revin cu poze .
    1 point
  10. Tin sa-l completez pe colegul @racingparts.ro cu un update la update-ul lui. Am reluat operatiunea de trecere de la CP4 la CP3 in aceasta dimineata pe la ora 09.15 iar la 10.30 i-am ,,dat cheie". A pornit din prima, e drept dupa ce a invartit putin mai mult, dar a pornit. Tin sa precizez ca am pastrat EGR-ul. In prealabil am schimbat filtrul de motorina, am curatat EGR si clapeta de aer. Pentru a face amorsarea mai usor am pastrat si pompa de alimentare suplimentara. Dupa pornire si in timpul pornirii, am monitorizat presiunea in rampa si diferenta de presiune comandata/actuala in rampa. La pornire am avut 280.000 hPa (280 bar) dupa care s-a stabilizat la 250 bar la ralanti. Am verificat si la 2.500 rpm (masina pe rampa in service) si presiunea era in jurul valorii de 770-780 bar, dar dupa aproximativ 30 de secunde la 2.500 rpm a intrat in LIMP MODE si a dat eroarea pe care o are @Clauu_u, adica presiune prea mare in rampa. Am oprit-o si am deconectat cupla pompei suplimentare de motorina, fara a demonta fizic pompa de pe masina. Am pornit din nou si am verificat valorile presiunii din rampa, care erau aproximativ la fel, dar de aceasta data nu a mai aparut limitarea din cauza presiunii mari. Am iesit la un test de drum si in momentul in care am ,,calcat-o" a intrat din nou in limp mode, de aceasta data eroarea fiind de presiune prea mica in rampa. Am demontat fizic pompa de pe masina si am verificat din nou presiunea din rampa, valorile fiind apropiate, de cele anterioare. Am iesit in teste cu ea si din acel moment am parcurs 50 km fara probleme. Am tinut-o sus in turatii 3500 - 4500rpm, in toate treptele, mai putin a 6-a pentru ca nu aveam unde sa i-o dau. In concluzie la motorul CAGA de pe Audi a4 B8 merge retrofitul la CP3 si ... da si eu il consider un retrofit si nu o improvizatie. Ca sa intaresc cele spuse vin cu niste poze facute dupa ce am parcurs cei 50km. Cat despre CJCB-ul lui @Clauu_u cel mai sigur cred ca ar fi sa schimbe pompa de alimentare din rezervor cu acelasi model care este montata pe CAGA, la Audi A4 B8, pe care avem certitudinea ca functioneaza. Si ca o completare la toata povestea, daca sunt colegi dornici de acest RETROFIT, in zona Constantei, ii putem ajuta cu montajul, eu si @Clauu_u, in sensul ca putem sa le recomandam service-ul unde noi am facut operatiunea. Din cate cunosc eu, nu stiu daca mai sunt alte service-uri care au inlocuit CP4 cu CP3 in aceasta zona si din acest motiv putem recomada (pe privat, pentru a nu se considera reclama) acest service unde baietii stiu in ce consta modificarea si lucreaza numai pe VAG.
    1 point
  11. Din ce av vazut pe net nu se impaca bine cu 507.00 asa ca o sa il dau afara ii fac o spalare si ii bag 506.01.Pentru cine nu gaseste 506.01 sunt aici mai multe modele ManufacturerProductSAE ClassVW Standard ad PartsAD SHT High TechSAE 0W-3050300/50600/50601 AddinolAddinol Mega Light MV 039SAE 0W-3050300/50600/50601 AgipAgip 7007SAE 0W-3050300/50600/50601 AralAral SuperTronic Longlife IISAE 0W-3050300/50600/50601 AralAral Supertronic LongLife IISAE 0W-3050300/50600/50601 BPBP Visco 7000 Longlife IISAE 0W-3050300/50600/50601 BPBP Visco 7000 LongLife IISAE 0W-3050300/50600/50601 Bucher AGMOTOREX Concept V-XLSAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol LongLife 2 Top UpSAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol LongLife 2 Top UpSAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol SLX Professional Longtec Longlife IISAE 0W-3050300/50600/50601 CastrolCastrol SLX Professional Longtec LongLife IISAE 0W-3050300/50600/50601 ChevronHavoline Synthetic 506.01SAE 0W-3050300/50600/50601 ElfElf Evolution CRVSAE 0W-3050300/50600/50601 EurolEurol Super Ultra IISAE 0W-3050300/50600/50601 FuchsFuchs TITAN Supersyn Longlife PlusSAE 0W-3050300/50600/50601 GulfGulf Energy SavingSAE 0W-3050300/50600/50601 Kuwait PetroleumQ8 Formula Excel EDXSAE 0W-3050300/50600/50601 Liqui MolyLIQUI MOLY Synthoil Longtime PlusSAE 0W-3050300/50600/50601 MobilMobil Super 3000 Formula LDSAE 0W-3050300/50600/50601 MobilMobil SHC Formula LDSAE 0W-3050300/50600/50601 MotulMotul Specific 506 01 506 00 503 00SAE 0W-3050300/50600/50601 OMVOMV BIXXOL special V6SAE 0W-3050300/50600/50601 QuantumQuantum Longlife OilSAE 0W-3050300/50600/50601 QuantumQuantum Longlife OilSAE 0W-3050300/50600/50601
    1 point
  12. La scanare cu tel gasesti 2 device-uri? Nu prea cred...tu te conectezi pe acest modul 3c8...iar cel din Amundsen(daca are) este dezactivat.Scoate conectorul modulului de sub scaun si vezi daca te mai conectezi cu tel. Da,e un modul premium,are si Wi-fi....
    1 point
  13. 1 point
  14. NU, doar pe jos dupa ce dai scutul jos.
    1 point
  15. Cataloagele complete de accesorii sunt aici: https://www.skoda.ro/service/accesorii/cataloage-accesorii
    1 point
  16. Recomand DQ200 DSG7 pe unele benzinare si 1.6 TDI (dry clutch), DQ381 pe 1.5 TSI, si 2.0 TDI 4x4 (150/190CP) (conform https://www.motor-talk.de/news/skodas-suv-parkt-nah-am-ateca-t6036877.html)
    1 point
  17. Salutare! Astăzi am dat avansul pentru noua Octavia in urmatoarea configuratie (L.E. Am eliminat imaginea intrucat nu se vedea): 1.4 TSI Style manuala, culoare Gri Quarz - Clever Pack (faruri LED, stopuri top LED, senzori fata/spate, Bolero + Smartlink, Kessy) - ACC pana la 160 km/h + Front Assist - Maxi-Dot Color, duze incalzite, Hill Hold Control, Intelligent Light Assistant, Oglinzi pliabile electric, Phonebox, volan incalzit (m-a obligat la alegerea ACC), elemente suplimentare protectie sasiu. Pe lângă prețul final din contract (20.500) se mai adaugă și Rabla, deci prețul ar ieși în jurul sumei de 19.500. Bine de stiut faptul că opțiunea Elemente suplimentare protecție sasiu este scutul pentru baia de ulei, după explicațiile date de dealer. Termen de livrare: 12-17 săptămâni (termenul normal este 8-12 la care se adauga inca 5 saptamani la alegerea motorului 1.4 TSI)
    1 point
  18. nu o sa iti iasa cum trebuie, nici dupa filtrare pe serie sasiu = cel mai bine desfaci si vezi care este
    1 point
  19. Golfuletu e gataaa Injectoarele au fost montate la @EEXCALADE un om de nota 10+ totul a decurs ok iar la cateva zile am fost la soft, rezultatul il vedeti mai jos...eu am vrut mai putin dar ea a scos mai mult la o setare safe, am mai facut si Popcorn Rev Limiter. Masina trage grav rau iar eu sunt super multumit acum ramane sa vad cat o sa tina ambreiajul... Un video, vizionare placuta !!!
    1 point
  20. Uite de asta prospera samsarii, gasesc cumparatori care nu verifica masina asa cum ar trebui. Rulajul este foarte important, una este sa cumperi si sa ai masina cu 150.000 km reali si alta este sa ai una cu peste 300.000 km. La un rulaj mai mare cresc riscurile sa ceara bani. Iar daca tot aleg masina cu multi km macar sa stiu cati sunt si sa platesc un pret corect pentru masina. Sa o folosesti sanatos si sa nu ai probleme cu ea!
    1 point
  21. Daca ai dat peste mecanicul meu de la autoclub , din 2-3 masini mai face una . Poate si-a pierdut din proprietati uleiul si ungerea nu mai este asa ok...poate e prea subtire la cald si bat tachetii . Pompa de apa ai verificato?
    1 point
  22. Android Auto nu este inca disponibil oficial pe Google Play Store Romania. Asa ca: - pe telefon trebuie sa ai versiunea de Android minim 5.0 - in Settings undeva la Security trebuie sa activezi instalarea din Unknown Sources - downloadezi de aici aplicatia Android Auto. Pe asta o folosesc si eu. Nu incerca sa o iei pe cea mai noua pt ca e x86 - instalezi, deschizi aplicatia si ii dai permisiunile cerute - conectezi telefonul si astepti sa fie identificat. (ar fi util ca in settings la media unit sa selectezi preferred mode Android Auto) - pe ecranul telefonului o sa-ti ceara permisiunea de pairing Bluetooth - de asemenea va mai face update/ download la o serie de aplicatii (Google Music, Voice, Services, etc) - restul e cam de la sine
    1 point
  23. Are multe Kg eGolful tau? Adica bateriile sunt grele? Cutie de viteze are? Sau motorul electric este legat direct la roata?
    0 points
  24. Mic update: Paul a rezolvat problema pe Audi, totul functioneaza in parametri cu CP3. Inca un sofer linistit! Numai ce ne-am auzit la tel. Cred ca la ora asta si Clau are ideile clare: pompa de rezervor mai slaba Vad ca si-au facut aparitia "hateri" pe aici, oameni care nu pot contribui cu nimic la ceea ce incercam sa facem, in schimb stiu sa critice. Haters gonna hate! Couldnt care less! Haideti cu reputatia negativa! Am ideile clare ptr upgrade la golf 7, gasim pe cineva in TM sau apropiere care vrea upgrade gratuit?
    0 points
  25. Karma negativa de la o adaptare facuta cum trebuie? Clau din pacate are putin cam mult ghinion, toti ceilalti baieti n-au avut probleme. Omule du-te la biserica si roaga-te sa nu iti pice cp4 ca o sa plangi nu gluma. Daca nu poti contribui constructiv la acest topic te rog lasa-ne in pace, reparam unde au dat gres inginerii vw.
    0 points
  26. Din punctul meu de vedere Karoq e o mașină anosta și urâtă. Fața este împrumutată de la Kodiaq, pe caream văzut-o pe strada zilele trecute și nu mi-a atras atenția. Spatele este din altă poveste, iar mie pur și simplu mi se pare horror, dar este doar o părere personală și sper să nu supăr pe nimeni. Nu știu ce fac designerii de la Skoda, dar nu am văzut nimic notabil în ultima vreme(Kodiaq, face-lift la Octavia). Pe principiul că trebuie să încapă în mașină și cățelul și purcelul de Crăciun și copilul și bunica, Karoq probabil că va avea un succes notabil în România. Din păcate Ateca nu se produce în suficiente exemplare la câtă cerere este, și la noi, dar mai ales în afară. Nu mă deranjează deloc treaba asta, va rămâne o mașină exclusivistă ca mai toate Seaturile. Ca idee am fost oprit de 2-3 ori pe stradă/în trafic și întrebat ce mașină este. În benzinărie mi s-a întâmplat sa fiu întrebat ce model conduc. Și de departe cea mai funny întâmplare vine de la o spălătorie din Galați unde doamna care a spălat mașina mi-a zis că n-a mai spălat o mașină așa frumoasă. Ateca e pur si simplu altceva decât orice alt crossover non premium din grup. În Mazda CX5 și CRV am fost pasager, nimic de spus, confortabile, spațioase, dar cam atât. Tiguan mi s-a părut o mașină pentru persoane peste 45 ani, și încă nu am ajuns acolo. Kia am exclus pentru că nu mi-a plăcut deloc designul frontal sau interiorul. Hyundai Tucson era singura opțiune care a rămas pe shortlist, dar dieselul de 185cp nu mi-a făcut o impresie bună. Motorizarea turbo pe benzină e foarte însetată din ce am citit reviewuri și oarecum submotorizata. Din păcate nu era disponibilă la test drive, deoarece, tipic pentru România, nu găsești decât dieseluri. Ateca mi s-a potrivit ca o mănușă. Mi se pare ca are un aer tineresc și e mult mai fresh decât celelalte variante din grup. Am ales mixul care m-a impresionat cel mai mult, deși are defectele ei. Nu ma pasionează instrument clusterul digital, ar fi fost frumos să vină cu niște soluții "clever" in portbagaj. DCC-ul poate ca ar fi fost ceva interesant și posibilitatea de a opta pentru o motorizare pe benzină turbo de capacitate mai mare. Stă bine în curbe, nu se conduce ca o barcă cum spun unii, nu se înclină în curbe, e un hatch înălțat, cu portbagaj mai mare și cam atât. Nu te uiți de sus la trafic din ea, asta s-ar putea sa nu placă unora. Am avut ocazia să o bag și pe drumuri de țară cu noroi după ~1m de zăpadă topită și nu am simțit ca ar putea avea probleme. Este mixul către mie mi-a oferit cea mai mare satisfacție. Nu am mai scris nimic în ultima vreme pe forum, dar acesta este feedbackul meu după 2000km și mult prea puțin timp petrecut împreună din păcate. Eu am ales-o pe baza emoțiilor transmise. Poate că nu întâmplător în ultimele 3 mașini rămase erau doua Seaturi. Auto Emotion este ceva pe bune la Seat. Din punctul meu de vedere mașina de alege cu inima, nu cu excelul..
    0 points
  27. Pune pompa de inalte originala si lasa improvizatiile. Improvizatiile cu CP3 la un motor cu CP4 aduc karma nevativa si niciodata nu o sa mearga asa cum trebuie.
    0 points
  28. moartea cutiilor automate sunt aceste plecări puternice de pe loc. e decizia ta de câte ori repeți testul.
    0 points
  29. Mersi mult, man. Motorul este aqm. Daca e asa, la ce rpm atinge cuplul maxim ? Masina nu este a mea, este a unchiului meu, dar postez in numele lui, ca e paralel cu computerele. Eu am un stricacios de Clio 1,5 dci, dar ma bag si eu curand in club cu o Octavia II ambiente 1,9 tdi. Deci singura rezolvare e punerea pe vag com. El credea ca o fi vreun fir care s-a desprins si se poate pune la loc fara interventii la service. In alta ordine de idei, SDI-ul ar fi un motor bun, poate mai sanatos decat tdi-ul, dar are un zgomot ciudat, adica toarce pasnic, fara a-ti da impresia ca poate mai mult, precum tdi-urile. Chiar si dci-ul meu de 65cp parca e mai zvelt. A, cica a mai avut o problema dupa ce a cumparat-o. Auzea un zgomot ciudat la mersul in marsarier si au desfacut cutia si au gasit pinionul de marsarier ciobit si l-au schimbat. Cum o fi mers neamtul ala prost de o fi stricat-o ? Si mai e o vibratie care se aude mai tare pe la 2000 si ceva de rpm, apoi ramane la unison cu motorul, adica se mai aude, dar putin. In rest masina e ok, suspensia e ok, fara a se fi umblat la ea niciodata. Are 130k km, iar clio-ul meu are 35k si trancane pe fata ca o caruta.. plus ca i-a picat si injectia si am schimbat-o. Bagami-as.... :salut:
    -1 points
  30. Super poze, ultima aduce a NFS V (Porsche). Felicitari pentru alegere si sa te bucuri de/cu ea! Legat de pamatuf, se gaseste si online: https://www.carrefour-online.ro/product/pamatuf_pronto_staub_xpress-13017582 . Doar ca livrarea se face in Bucuresti si adiacent.
    -1 points
  31. Mergi cu el ca nu ai probleme, schimba-l mai des si baga ce norma iti trebuie daca tot iti e frica ca nu are norma X.
    -1 points
  32. Felicitari, sa o stapaniti sanatosi ! Si eu am zis mereu ca Rapid este foarte corecta in gama ei. Apropos, sunt si niste oferte foarte bune acum la Rapid Spaceback. Este si o masina spatioasa, foarte buna pentru familie.
    -1 points
  33. Depinde ce ulei a avut pana acum. Dacă a mers cu 5w30, mergi așa în continuare, dacă e trecuta pe 5w40 rămâi pe vâscozitatea asta. Ai multe opțiuni în ambele variante, nu ai mari cerințe de respectat. Pe 5w30 poți merge liniștit pe Mobil 1 5w30 Esp, Valvoline Syn Power, Shell Helix Ultra din cele mai cunoscute. La 5w40 Liqui Moly Top tec 4100 Sau High Tech. Cu astea am experienta directă și nu au dat rateuri, dar la 5w40 oferta este bogata și poți obține rezultate bune și cu uleiuri mai ieftine sau mai rar folosite la noi în țară (Mannol, Vat, Pennasol, Eurol, Rowe etc). Un amic este de o încântare extrema cu Rowe 5w40 pus într-un Golf Gti din 2006. Am comandat și eu un 5w30 pentru 507.00 dar îl voi pune abia la toamnă. Prețul a fost bun și are referințe bune pe forumurile din afară.
    -1 points
  34. Am tot citit despre subiectul acesta și azi am făcut pasul! Ulei de la Mol și motorina Rompetrol. Am făcut vreo 20 km și pot spune că nivelul de zgomot nu a scăzut, s-a schimbat tonalitatea care este mai joasă. Mașina merge bine dar se tureaza o idee mai greu. Nu am făcut plinul dar am respectat proporția de 1:300. Trebuie să treacă timp pana se instalează efectul?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!