Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.05.2017 în toate secţiunile
-
5 points
-
Am reusit sa marim parcul auto astfel incat nevastamea este mandra posesoare a unui Skoda Rapid. Masina este 1.4 TDI, manuala in 5 trepte inainte din 2016. Ca si optiuni este foarte bine dotata spun eu avand volan de piele in 3 spite cu comenzi, climatronic,cruise control, senzori parcare spate, bolero ?!?! cu ecran destul de mare (mai mare decat am eu pe gtd .. go figure), incalzire in scaune, senzori de lumina si ploaie, privacy ... pregatire bluetooth si oglinzi electrice (dar nu pliabile). Urmeaza ca si retrofit farurile cu xenon care am inteles de la un coleg ca sunt realmente plug and play si alte chestii de estetica gen badge-uri negre, grila fagure neagra frontala si probabil stopurile cu tehnologie led (vad ca acum exista in configurator) q.e.d4 points
-
Pai daca-l dam castigator direct pe Ateca de ce mai discutam? In opinia mea, din ce am vazut si pipait, Ateca nu e vreo nebunie, in niciun caz spatios iar in privinta calitatii...mai discutam dupa ce vor incepe livrarile. Mai nou judecam masinile dupa forma geamurilor laterale? Serios acum, asta e ultimul lucru la care m-as uita. As fi intr-adevar interesat de vizibilitatea din interior spre exterior, nu invers.4 points
-
Am comandat filtrul K&N recomandat de MRC, e pe drum, ajunge luni. Iar pe masina similara a colegului @drwhite punem saptamana viitoare acelasi filtru K&N si furtun de admisie. Daca nu apare vreun SC whine prea pronuntat, comand si eu furtunul de admisie. Cel din fibra de carbon, mi se pare ca arata orgasmic ... chit ca are pret dublu fara vreun avantaj concret Pana la urma clar ceea ce conteaza este feeling-ul pe care ti-l ofera masina si cat de mult iti place s-o conduci dar imi place sa verific si daca feeling-ul ala e real sau ma amagesc singur Uneori fundometrul nu e chiar asa precis Un exemplu bun erau PD-urile care prin explozia aia de cuplu de la 2000rpm te faceau sa simti ca masina e mult mai rapida decat era de fapt. Asta as putea spune ca ar fi fost singurul mic minus la masina asta, liniaritatea aproape perfecta a curbei de putere face ca, daca pleci cu acceleratia de la low revs, sa te pacaleasca modul progresiv in care creste acceleratia si sa ti se para ca nu trage chiar asa tare. Si cand te uiti pe bord, surpriza Acum, dupa soft, s-a rezolvat si "problema" asta, creste mult mai agresiv puterea pe masura ce cresc turele. Si un fun story de ieri, era sa raman in pana prostului Daca e un lucru care ma seaca la masina asta, e faptul ca se aprinde becul la aceeasi cantitate de combustibil ramasa cum se aprindea si la B8-ul diesel. Ceea ce evident este stupid imho, dat fiind consumul dublu. Basically, in oras mi se aprinde la range 30km. Anyway, eu in general fac plinul si merg pana se aprinde becul. Ieri mi s-a aprins chiar cand plecam la birou, am zis ca pun seara ca ma grabeam sa ajung la o sedinta, apoi seara a trebuit sa fug repede sa iau piticania de la gradinita ca n-a putut ajunge sotia mea si apoi m-a agatat un prieten sa mergem undeva prin Dragomiresti. Zic ok, no problem, pun de pe centura. Ajung pe centura, surpriza, la Rompetrolul de-acolo aveau doar 95 MRC a zis "nimic sub 99" asa ca am mers mai departe, am mai dat doar de benzinarii d-alea private de unde nu bag din principiu si care oricum nu au decat 95 si long story short am mers vreo 15km cu masina aratand range 0km si cu morcovul intrat pana-n ficat. Daca o comiteam, probabil ca ma gaseam pe facebook cum a umblat daca ati vazut poza aia cu A7-le care baga la canistra pe podul Basarab4 points
-
Nu e nici o noutate ca unora le place foarte mult Ateca. La fel cum nu ar trebui sa fie nici o supriza ca noul Karoq seamna cu Ateca , dar nu este la fel de atragatoare. De aici si pana la concluzia ca Ateca e cea mai tare din parcare... asta e de discutat/analizat. Este totusi o masina ok - parerea mea.3 points
-
Colegul @racingparts.ro se refera la DSG7 cu ambreiaje in ulei (DQ500), aceeasi cutie care se pune pe Audi RS3/TT-RS si, mai nou, Golf 7 R FL . Cutia respective tine lejer 600 Nm fara upgrade de interne...3 points
-
Buuuun, acu' c-au trecut 2 saptamani de cand am softul, pot sa va dau o parere mai completa asupra softului MRC. Sa incepem mai intai cu actualizarea cifrelor puse la inceputul topicului si cum s-au schimbat ele, stock vs tuned (I'm a geek, I know, get over it ): 395Nm / 425Nm @ 2000rpm (+30Nm, +7.5%) 112cp / 120cp @ 2000rpm (+8cp, +7.5%) 182cp / 200cp @ 3000rpm (+18cp, +10%) 250cp / 285cp @ 4000rpm (+35cp, +14%) 310cp / 355cp @ 5000rpm (+45cp, +14.5%) 331cp / 402cp @ 6000rpm (+71cp, +22%) 329cp / 415cp @ 6400rpm (+86cp, +26%) N/A / 427cp @ 6800-7000rpm (+97cp, +30%) Putere medie pe zona 4000-redline, unde stai de-obicei cand vrei sa scoti tot ce se poate din masina: 300cp / 372cp (+72cp, +24%) Dupa cum spun si cifrele, diferenta fata de stock devine cu atat mai mare cu cat cresc turele. Cu toate acestea, diferenta este observabila imediat ce ajungi la un 2500-3000rpm. Fiind vorba doar de 20-30cp, in mod evident acolo jos nu este night and day. Simti ca e mai sprintena, simti ca se duc turele mai repede in sus dar nu zici ca e alta masina. Dupa 4000-4500 insa, diferenta devine mai mult decat semnificativa, este cu totul altceva iar daca vorbim de accelerare de pe la 5000 incolo, e animal in toata regula. Iar faptul ca softul S-Tronic a mutat shift-point-ul de la 6400rpm la 7000rpm face o diferenta uriasa. Nu numai ca puterea continua sa creasca dupa 6400 si o tot face pana la 7000 dar chiar se simte faptul ca ramai semnificativ mai mult in treapta inferioara (in 4th spre exemplu castigi vreo 20km/h). Primul drum mai serios pe care l-am facut dupa soft prin afara orasului a fost constituit in intregime din "holy fuck"-uri. No joke Cum accelereaza la viteze gen sub 100 e una. E violenta, te tranteste in scaun si te tine acolo. E exact cum trebuie, iti da senzatia aia de masina cu adevarat brutala. Ce face insa la viteze gen 150-160 e pur si simplu ridicol. Nu credeam ca e posibil sa mergi constant cu 160, sa te infigi in acceleratie (4th, ~5500rpm daca-mi amintesc corect) si sa te tranteasca in scaun. In primele cateva drumuri pe care le-am facut prin afara dupa modificarea softurilor ECU&TCU, depasirile n-au mai fost fun. Au fost properly scary, la modul cel mai serios. Te sui pe acceleratie la un 120, simti acceleratia foarte frumos, te baga bine-n scaun, toate cele. Dar dupa nici 2s, te copleseste complet senzatia de viteza si mai ales viteza pe care o ai fata de celelalte masini. Overall, masina e absolut spectaculoasa si se simte intr-adevar ca o masina de peste 400cp. Tare-as fi curios acum de o comparatie cu un RS4/5 Despre softul S-Tronic, doar de bine. In afara de shift-point-ul mutat la 7000rpm, au mai aparut cateva imbunatatiri. Inainte, cand masina schimba singura la 6400, simteai o usoara intrerupere/scadere temporara a acceleratiei. Nu era mare, dar era acolo si doar cand schimba ea singura la redline, daca schimba la 5000 spre exemplu, era instanta schimbarea. Dupa ceva research am descoperit ca asa fac toate si am bagat-o la categoria "asa e facuta cutia, it is what it is". Acum, treaba asta a disparut 100%, schimba absolut neperceptibil. De asemenea si la mers semi-sportiv cu schimbat din padele, inainte iti dadea un mic "sut in cur" la fiecare schimbare (care nu era acolo pe D/S, doar pe manual), acum a disparut complet. In plus, presiunea marita la aplicarea ambreiajelor se simte, inainte la schimbarile in WOT daca filmai bordul si te uitai apoi cu atentie, vedeai o mica "nehotarare" cand prindea turatia in treapta urmatoare, ca si cum incerca sa-l prinda, apoi turatia crestea putin (clutch slip, gen 50-100rpm), cobora inapoi si-si continua accelerarea. Nu era big deal, nici nu-l observai in mod normal, l-am vazut doar cand am facut filmul cu 80-120 dar acum a disparut complet. A mai modificat si launch control-ul (pot controla la ce turatie vreau sa-l faca, 2500, 3000 sau 4000) desi asta nu prea conteaza ca nu-l folosesc. L-am facut de cateva ori cand am luat masina si apoi am renuntat pt ca mi se pare prea brutal pt transmisie. Un added bonus a fost ca au aparut "pops & bangs" Sunt infundate, nu va ganditi la RS level of noise dar sunt acolo si sunt mai mult decat observabile. Singurul catch e ca trebuie sa fie incinsa evacuarea (lucru care se intampla dupa o acceleratie puternica pe 200m, deci nu e greu de obtinut ) iar apoi de fiecare data cand accelerezi puternic pana la un 4000 macar si iei piciorul de pe acceleratie.... bum-bum-poc-bum in spate3 points
-
am avut ocazia acum un an sa conduc una dotata cam ca a ta dar cu 1.2 tsi. vreo 1500km prin tara. mi-a parut o masina "cinstita" si absolut rezonabila ca si tinuta de drum pentru soselele noastre. nu e sportiva dar nici nu incearca sa te omoare multi km fara probleme!2 points
-
Pot intelege subiectivismul unora dar de aici si pana a spune ca acest Karoq este mai nasol ca si Ateca este drum lung . In schimb pot pune pariu ca se va vinde mai bine ca Ateca . Skoda are o mica traditie in spate cu Yeti si clientii Skoda sunt mai numerosi asta nu o spun eu o spun cifrele de vanzari . Poate moderatorii vor creea si un topic nou Skoda Karoq cu siguranta acest model va genera discutii si vanzari .2 points
-
2 points
-
Am fost la PBN cu seria colegului RZZV care are inel bricheta iluminat si in sfarsit mi-au gasit piesa si culmea, este si in stoc la 17.29 lei. Acum semnul de intrebare care se pune este daca inelul nou (poz 6 din schema) se potriveste cu piesa din pozitia 4A. Cum nu era pe stoc, m-au sfatuit sa iau doar inelul si sa il probez deoarece exista sansa sa se potroveasca. Codul pieselor din poz 4A este diferit ptr cele cu inel negru fata de cele cu inel iluminat. In cazul in care nu se potriveste, pozitia 4A mai costa 49 de lei la Porsche2 points
-
Multumesc ! La ambreiaj am asa: volant Sachs masa simpla neusurata de g60, disc vr6 intarit cu kevlar si placa intarita. Posibil sa pun cutie in 6 trepte dar cu ambreiaj stoc ca tine si asa.2 points
-
Golfuletu e gataaa Injectoarele au fost montate la @EEXCALADE un om de nota 10+ totul a decurs ok iar la cateva zile am fost la soft, rezultatul il vedeti mai jos...eu am vrut mai putin dar ea a scos mai mult la o setare safe, am mai facut si Popcorn Rev Limiter. Masina trage grav rau iar eu sunt super multumit acum ramane sa vad cat o sa tina ambreiajul... Un video, vizionare placuta !!!2 points
-
Deschid acest topic in speranta ca veti posta aici, diferite adaptari, codari, activari de functii noi cu pasii exacti care trebuie urmati (in cazul codarilor), preferabil proceduri incercate de voi si care au functionat. Cred ca e mult mai usor pt noi toti, sa avem toate aceste informatii intr-un singur loc fara sa mai fie nevoie sa cautam prin tot forumul. Incep eu primul prin postarea modificarii stopurilor spate (nu am facut inca operatiunea, am luat pasii de pe topicul cu stopuri - postul colegului Riddler) Stopuri Spate: [Select] [09 - Centr. Elect.] [07 - Coding] [Long Coding Helper] Byte 9: Debifati toate casutele sau modificati casuta DEC in cifra 0 (zero) [Transfer Coding!] [Do It!] Daca moderatorii considera topicul inutil ii rog sa il stearga.1 point
-
La o privire mai atenta, eticheta nici macar nu este taiata drept. (partea de sus)1 point
-
Vezi daca sunt la fel,seria de pe eticheta cu cea pansonata pe carcasa metalica si o poza ar fi buna cu Version Information in test mode! @george99xxx este Columbus versA si pe led,de obicei Columbus are o diferenta de litere fata de RNS510,fiind acela HW.1 point
-
La asta ma gandeam si eu. Sa nu fie o combinatie stupida de tipul VarioFlex + Lane Assist de 800 EUR pe langa (doar un exemplu cu preturi din burta ☺) @75NOR pare Columbus-ul de 9.2. Are butoane doar pe stanga 4 icoane pe linie ca la Kodiaq, 2 randuri, limita de jos aproape in linie cu butonul off.1 point
-
1 point
-
Karoq se va vinde mai mult ca sigur mai bine decât ateca.... asta daca vor fi capabili sa il produca si nu vor mai limita numarul de masini pt fiecare tara cum a fost cazul la ateca si kodiaq.1 point
-
1 point
-
Eu astept consumurile alea mari ca sa zambesc gandindu-ma la cum ai mers sa scoti consumuri din alea Nu ca sa comparam cu diesel sau cu altceva, pentru ca nu ar avea rost1 point
-
Pana la urma am decis sa iau anvelope Dunlop. Le-am gasit la un pret destul de bun plus ca am aflat ca aveau si o promotie cu 300 de lei inapoi sub forma unui bon valoric. Nu am rulat foarte mult cu ele dar mi se par mai confortabile in cofiguratia pe 18'' decat cu jantele de 17'' si Michelin Pilot Sport 4. Ca un update legat de ce am mai facut pe la masina: 1. De cand am cumparat-o, stergatorul de pe spate nu functiona corect (se bloca) asa ca am inlocuit motorasul cu unul original. 2. Am schimbat bucsele de la bratele de suspensie fata, cele dinspre spate - doar bucsa de cauciuc, tot cu piesa originala 3. O bieleta de la bara stabilizatoare - am ales Lemforder 4. Am cumparat piesele si urmeaza sa schimb kit-ul de distributie + pompa de apa - aici am ales tot original, diferenta fata de Conti de ex. a fost mai mica de 200 de lei Astept ziua copilului ca sa plec in primul drum mai lung cu noile roti.1 point
-
1 point
-
1 point
-
pare sa fie electrovalva de vina. daca nu ai freon, era stocata eroare de presiune prea mica, pe clima1 point
-
Soluția pentru cotiera spate care când este pusă se vede direct in portbagaj este singurul lucru care îmi displace deocamdată. LE: probabil (sper) doar la scaunele Vario care se pot scoate. Front Assist standard(!). DCC optional pe 1.5tsi și 2.0tdi. Rog un moderator sa facă aria de Karoq sa putem discuta acolo.1 point
-
1 point
-
incearca un reglaj de injectoare...oringurile se schimba daca se constata ca sunt uzate1 point
-
Nu am schimbat nici o pompa . Daca e sa inceapa sa piarda antigel pe la pompa atunci daca tot umblu la distributie schimb si kitul . Pompele au cazut destul de des la 2.0 cffb la 1.6 cayc nu prea am auzit .1 point
-
1 point
-
un senzor de ABS care nu citeste corect turatia rotii. Posibil senzor pre aproape sau prea departe de coroana sau coroana deteriorata.1 point
-
Contractele cu dealerii sunt semnate de luni; dar nici pana azi nu s-au primit user/parola pentru sistem, Probabil de luni, 22.05, se pot plasa comenzile. New info: schema Rabla http://afm.ro/main/programe/psipan/2017/schema_rabla_pf.pdf1 point
-
http://vwforum.ro/topic/58651-care-e-cel-mai-bun-ulei-pentru-tdi-pd/?page=84#comment-2808255 http://vwforum.ro/topic/58651-care-e-cel-mai-bun-ulei-pentru-tdi-pd/?page=83#comment-2771841 Cauta si citeste ca e in avantajul tau1 point
-
1 point
-
Uite de asta prospera samsarii, gasesc cumparatori care nu verifica masina asa cum ar trebui. Rulajul este foarte important, una este sa cumperi si sa ai masina cu 150.000 km reali si alta este sa ai una cu peste 300.000 km. La un rulaj mai mare cresc riscurile sa ceara bani. Iar daca tot aleg masina cu multi km macar sa stiu cati sunt si sa platesc un pret corect pentru masina. Sa o folosesti sanatos si sa nu ai probleme cu ea!1 point
-
1 point
-
Problema rezolvata la treapta a 6-a cutie GQG, am inlocuit surubul din capul axului de la M8 la M10. Dupa inlocuire am facut cam 3500km si treaba este buna !!!1 point
-
1 point
-
Deci dc le echilibrezi acum si pe urma ti le fura, o sa trebuiasca sa le echilibrizi din nou. Iti da bublu dauna... Eu zic sa le lasi asa1 point
-
1 point
-
1 point
-
Imi place cum arata golful comparat cu frigiderele alea de langa el. Nici nu zici ca e masina electrica.1 point
-
1 point
-
Uite un video cu Buhnici mergand la consum cu 1.5 TSI 150 CP https://www.youtube.com/watch?v=60ZfHGOvZcI0 points
-
Astazi "am scapat" de Dieselgate. Toata operatiunea a durat ~15 min, si s-a facut downgrade direct prin mufa de diagnoza a masinii fara demontarea ECU. Constatarile imediate: consum mai mic, cuplu/putere la fel ca inainte de Dieselgate in plaja pana in 2000rpm. Acum ramane sa monitorizez si regenerarile dar nu vad niciun motiv sa nu fie la fel de rare ca inainte. Versiunea pe care am avut-o inainte de Dieselgate era 2473 iar acum am versiunea 4010. Aceasta a fost ultima versiune oficiala, pre Dieselgate, pe care a gasit-o cel ce mi-a facut downgrade-ul. Dupa aprox. 150Km concluzia este ca mi-am recastigat masina.0 points
-
@ osama , te rog frumos trimite-mi si mie un mail pe efixteam@yahoo.com , cu datele masinii , VIN , putere , cod motor , etc. si promit ca iti fac o oferta de pret pt ambreiaje si sachs si luk la preturi mai bune decat ai obtinut tu... Sunt preturile cam mari. de asemenea te rog sa imi spui ce vrei exact. kit complet (disc ambreiaj + placa ambreiaj + suruburi + volant masa dubla + suruburi + rulment presiune )? sau exact ce ai dori.... Am sa identific dupa seria de caroserie ( VIN ) cu ce a venit masina ta din fabrica , si am sa caut kit-ul care se potriveste pt masinutza ta.... cu stima , SC EFIX TEAM SRL ALEX 0727182883 efixteam@yahoo.com-1 points
-
Mergi cu el ca nu ai probleme, schimba-l mai des si baga ce norma iti trebuie daca tot iti e frica ca nu are norma X.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00