Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.05.2017 în toate secţiunile

  1. Buuuun, acu' c-au trecut 2 saptamani de cand am softul, pot sa va dau o parere mai completa asupra softului MRC. Sa incepem mai intai cu actualizarea cifrelor puse la inceputul topicului si cum s-au schimbat ele, stock vs tuned (I'm a geek, I know, get over it ): 395Nm / 425Nm @ 2000rpm (+30Nm, +7.5%) 112cp / 120cp @ 2000rpm (+8cp, +7.5%) 182cp / 200cp @ 3000rpm (+18cp, +10%) 250cp / 285cp @ 4000rpm (+35cp, +14%) 310cp / 355cp @ 5000rpm (+45cp, +14.5%) 331cp / 402cp @ 6000rpm (+71cp, +22%) 329cp / 415cp @ 6400rpm (+86cp, +26%) N/A / 427cp @ 6800-7000rpm (+97cp, +30%) Putere medie pe zona 4000-redline, unde stai de-obicei cand vrei sa scoti tot ce se poate din masina: 300cp / 372cp (+72cp, +24%) Dupa cum spun si cifrele, diferenta fata de stock devine cu atat mai mare cu cat cresc turele. Cu toate acestea, diferenta este observabila imediat ce ajungi la un 2500-3000rpm. Fiind vorba doar de 20-30cp, in mod evident acolo jos nu este night and day. Simti ca e mai sprintena, simti ca se duc turele mai repede in sus dar nu zici ca e alta masina. Dupa 4000-4500 insa, diferenta devine mai mult decat semnificativa, este cu totul altceva iar daca vorbim de accelerare de pe la 5000 incolo, e animal in toata regula. Iar faptul ca softul S-Tronic a mutat shift-point-ul de la 6400rpm la 7000rpm face o diferenta uriasa. Nu numai ca puterea continua sa creasca dupa 6400 si o tot face pana la 7000 dar chiar se simte faptul ca ramai semnificativ mai mult in treapta inferioara (in 4th spre exemplu castigi vreo 20km/h). Primul drum mai serios pe care l-am facut dupa soft prin afara orasului a fost constituit in intregime din "holy fuck"-uri. No joke Cum accelereaza la viteze gen sub 100 e una. E violenta, te tranteste in scaun si te tine acolo. E exact cum trebuie, iti da senzatia aia de masina cu adevarat brutala. Ce face insa la viteze gen 150-160 e pur si simplu ridicol. Nu credeam ca e posibil sa mergi constant cu 160, sa te infigi in acceleratie (4th, ~5500rpm daca-mi amintesc corect) si sa te tranteasca in scaun. In primele cateva drumuri pe care le-am facut prin afara dupa modificarea softurilor ECU&TCU, depasirile n-au mai fost fun. Au fost properly scary, la modul cel mai serios. Te sui pe acceleratie la un 120, simti acceleratia foarte frumos, te baga bine-n scaun, toate cele. Dar dupa nici 2s, te copleseste complet senzatia de viteza si mai ales viteza pe care o ai fata de celelalte masini. Overall, masina e absolut spectaculoasa si se simte intr-adevar ca o masina de peste 400cp. Tare-as fi curios acum de o comparatie cu un RS4/5 Despre softul S-Tronic, doar de bine. In afara de shift-point-ul mutat la 7000rpm, au mai aparut cateva imbunatatiri. Inainte, cand masina schimba singura la 6400, simteai o usoara intrerupere/scadere temporara a acceleratiei. Nu era mare, dar era acolo si doar cand schimba ea singura la redline, daca schimba la 5000 spre exemplu, era instanta schimbarea. Dupa ceva research am descoperit ca asa fac toate si am bagat-o la categoria "asa e facuta cutia, it is what it is". Acum, treaba asta a disparut 100%, schimba absolut neperceptibil. De asemenea si la mers semi-sportiv cu schimbat din padele, inainte iti dadea un mic "sut in cur" la fiecare schimbare (care nu era acolo pe D/S, doar pe manual), acum a disparut complet. In plus, presiunea marita la aplicarea ambreiajelor se simte, inainte la schimbarile in WOT daca filmai bordul si te uitai apoi cu atentie, vedeai o mica "nehotarare" cand prindea turatia in treapta urmatoare, ca si cum incerca sa-l prinda, apoi turatia crestea putin (clutch slip, gen 50-100rpm), cobora inapoi si-si continua accelerarea. Nu era big deal, nici nu-l observai in mod normal, l-am vazut doar cand am facut filmul cu 80-120 dar acum a disparut complet. A mai modificat si launch control-ul (pot controla la ce turatie vreau sa-l faca, 2500, 3000 sau 4000) desi asta nu prea conteaza ca nu-l folosesc. L-am facut de cateva ori cand am luat masina si apoi am renuntat pt ca mi se pare prea brutal pt transmisie. Un added bonus a fost ca au aparut "pops & bangs" Sunt infundate, nu va ganditi la RS level of noise dar sunt acolo si sunt mai mult decat observabile. Singurul catch e ca trebuie sa fie incinsa evacuarea (lucru care se intampla dupa o acceleratie puternica pe 200m, deci nu e greu de obtinut ) iar apoi de fiecare data cand accelerezi puternic pana la un 4000 macar si iei piciorul de pe acceleratie.... bum-bum-poc-bum in spate
    16 points
  2. Pentru ca am tot comentat pe aria asta o sa mai fac doar un scurt comentariu: A VENIT!...cu 3 luni mai devreme.
    8 points
  3. Arata foarte foarte bine! Felicitari si sa fie intr'un ceas bun! Mi'ar placea si mie ceva de genul acesta, doar ca mi'as dori un motor mai puternic.
    4 points
  4. Golfuletu e gataaa Injectoarele au fost montate la @EEXCALADE un om de nota 10+ totul a decurs ok iar la cateva zile am fost la soft, rezultatul il vedeti mai jos...eu am vrut mai putin dar ea a scos mai mult la o setare safe, am mai facut si Popcorn Rev Limiter. Masina trage grav rau iar eu sunt super multumit acum ramane sa vad cat o sa tina ambreiajul... Un video, vizionare placuta !!!
    2 points
  5. Astazi "am scapat" de Dieselgate. Toata operatiunea a durat ~15 min, si s-a facut downgrade direct prin mufa de diagnoza a masinii fara demontarea ECU. Constatarile imediate: consum mai mic, cuplu/putere la fel ca inainte de Dieselgate in plaja pana in 2000rpm. Acum ramane sa monitorizez si regenerarile dar nu vad niciun motiv sa nu fie la fel de rare ca inainte. Versiunea pe care am avut-o inainte de Dieselgate era 2473 iar acum am versiunea 4010. Aceasta a fost ultima versiune oficiala, pre Dieselgate, pe care a gasit-o cel ce mi-a facut downgrade-ul. Dupa aprox. 150Km concluzia este ca mi-am recastigat masina.
    2 points
  6. rodajul e ca preludiul? abia așteptăm să treacă ca să „fire in the hole”
    2 points
  7. Sunt pentru remap si concediu
    2 points
  8. http://vwforum.ro/topic/58651-care-e-cel-mai-bun-ulei-pentru-tdi-pd/
    2 points
  9. Decat sa dai 30k pe o octavia, fie ea si bine echipata, mai bine te orientezi catre un Superb de pe stoc care acum are un dicount foarte generos( vreo 4000-4500k din ce am calculat eu). Daca mai pui si o rabla deja iesi foarte bine si iei o alta masina, mult mai buna.
    2 points
  10. Problema e ca la Octavia nu se dau cine stie ce discounturi. La pretul ala ar trebui sa primesti vreo 4k dicount(pachete+dealer)
    2 points
  11. Discurile si placutele se pun aceeasi marca
    2 points
  12. DA, pare a fi electrovalva de pe compresor.
    1 point
  13. Cat de des schimbi masina, aici se vede daca merita sau nu. cristi511 Daca bifezi doar softul o sa te faca sa zambesti si mai mult, eu zic si parere personala e ca merita, acea putere va fi folosita destul de rar insa o sa o ai, iar restul o sa vina.
    1 point
  14. Si eu am aceleasi simptome la masina din semnatura,nu am investigat .La pejo /opel diesel nu am intalnit aceleasi simptome.Ma gandesc ca este cumva de la ''condens'' asta pentru ca pejou avea separator in filtru pe cand la skoda n-am vazut asa ceva. Sau poate este o alta cauza.
    1 point
  15. O sa fac testul , astept sa vine chederele noi apoi in numele stiintei incercam
    1 point
  16. @nsm ți-am trimis pe PM când am vorbit ultima dată seria mea sa poti cauta după ea. Am văzut că si bricheta din fata si cea din spate la mine e luminată. Elementul (inelul) pare a fi identic si in fata si in spate.
    1 point
  17. Din ce am găsit pe WIKI motoarele 1.6 și cele 2.0 TDI 150 Cp nu sunt prevazute cu sistem de reducere a noxelor SCR (AdBlue) . Cu toate acestea ele îndeplinesc normele de poluare EU 6 .
    1 point
  18. Multumesc pentru rapiditate,dar acolu nu se discuta de 506.01 decat foarte putin.Cam peste tot unde m-am uitat la uleiuri la cele cu 507.00 scrie EXCLUS motarele R5 TDI (2,5L) si V10 TDI (5,0L)...with the exception of - VW R5 and V10 TDi engines (Touareg) and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters).Deci ce sa inteleg ...il dau afara si curat motorul sau merg cu el?
    1 point
  19. @Sali3r1 Super! Ma bucur ca ti-am putut fi de folos.
    1 point
  20. Si la mine se auzea ceva cam de 1 an (un cș - cș-cș) si nu am dat importanta . La ultima revizie in ianuarie l-am rugat pe mecanic sa se uite de la ce vine zgomotul . A banuit ca e de la transmisie dar cand a dat jos cureaua tot se auzea asa ca a zis ca e de la o rola de la distributie . A desfacut capacul a dat cu un spay lubrifiant ptr rulmenti pe rola cu rosu si pe inca una nu am vazut care si de atunci au trecut 4 luni si nu se mai aude nimic . Plus cureaua dupa aproape 6 ani (7/2011) arata ff bine . Am intrebat daca sa o schimb la 120k ca in vara ajung la km astia si face si 6 ani vechime . Recomandarea a fost sa nu o schimb acum ... poate la 150-180k .
    1 point
  21. acesta este si sfatul meu, avand in vedere ca avertizarea se aude dupa ce pleci din masina, pt cateva secunde....deci, nu poti sa zici ca iti creeaza anumit disconfort.
    1 point
  22. Folie pun la Car Fashion in Craiova. Maine ma duc sa pun pe faruri, eventual si pe stopuri. sebip, ai avut dreptate. Am gasit mai ieftin la skoda ce cautam: presuri, praguri, izolatie capota, pedale + footrest. Am economisit cateva sute de mii. Mersi din nou.
    1 point
  23. pentru ca a folosit restul temperaturilor de la ceilalti senzori si a generat una - sa functioneze sistemul - cel mai probabil.
    1 point
  24. pe 46- convenienta, la Long coding - se bifeaza Byte 6 Bit 6
    1 point
  25. Martor eroare airbag nu se stinge fara sa stergi eroarea ,dupa ce remediezi problema
    1 point
  26. Neaparat diagnoza .Chiar daca remediezi problema tot iti trebuie o interfata sa stergi eroarea
    1 point
  27. Mersi. Alte pareri legate de distributie? L.E A schimbat cineva distributia dupa 5 ani la Passat B7 ? Posesori de B7 nu de CC sau alte modele !
    1 point
  28. Celelalte sunt de 180, respectiv 184CP, deci nu era deplasata comparatia cu Ateca de 190, dar probabil iesea castigatoare prea clar atunci
    1 point
  29. Mai bine (deocamdată) dau banii pe vacante. La sfârșitul lunii plecam si bagam ceva km. Am auzit ca face bine la Dpf
    1 point
  30. Va salut baieti, Sunt noul posesor al unui VW Passat B7 din 2011, si nu am mai avut pana acum masini din gama VAG, initial eram nehotarat, oscilam intre Passat B7 si Audi A6. Masina am luat-o de la proprietar din Bonn Germania personal pe data de 8.05.2017 si avea 165300 km respectivul isi luase modelul nou, mi-a dat si numerele sa vin cu masina pana acasa si sa le folosesc o saptamana Masina este automata are 170 cp si are urmatoarele dotari: - faruri cu xenon - stopuri cu led - oglinzi pliabile electric (sper sa se poata face cumva sa se plieze si din cheie cand inchid masina) - senzori de parcare (fata spate) - camera in sigla (nu functioneaza sper sa o rezolv problema asta cat mai repede) - interior din piele cu alcantara - comenzi volan cu padele - keyless go - scaune fata si banchete incalzite - dublu climatronic - rns 510 (urmeaza sa vad cum o sa reusesc sa ii bag hartile romaniei) - trimuri cred ca le zice luminate Masina are carte de service si ultima revizie cu schimb de ulei facut la 158000km. Urmeaza sa ii schimb uleiul la DSG + ulei motor + filtre si cred ca o sa ii schimb si cureaua de distributie masina avand peste 5 ani si vreau eu sa fiu sigur si sa imi cumpar niste jante de aluminiu pe 16 de iarna. In rest ce sa zic .... IMI PLACE IMI PLACE IMI PLACE... am venit ca un turbat pe Germania... Sper sa nu am probleme cu ea si
    1 point
  31. 900 Km. Uleiul la maxim pe joja, sau foarte aproape de maxim.
    1 point
  32. Status update: Masina este in vama de ceva timp, astept doar startul programului Rabla si Rabla Plus. Sper ca data viitoare cand ne auzim sa postez si fotografii cu masina. Referitor la reteaua de incarcare, am vorbit cu vecinii si au fost de acord cu realizarea unei retele de prize in garaj. Vom trage din panoul de sigurante catre garaj un pat de cabluri de 3x4, pe cheltuiala asociatiei, pana la un punct de distributie, iar de acolo fiecare isi va plati singur cablul si priza pana in dreptul spatiului propriu. In cazul in care vom dori sa dezvoltam reteaua, sa trecem pe un sistem trifazic, va trebui sa cerem punct de consum separat, care costa aproximativ 5000 de lei, dar momentan ramanem la monofazic. Toata instalatia trebuie sa o realizam cu un electrician autorizat ANRE.
    1 point
  33. Înainte de a comanda de pe superskoda, merita verificat prețul și la reprezentanta. Nu intotdeauna iesi mai bine cu cehii. Plus ca la ei ai și costuri de transport.
    1 point
  34. Contact prost in microcontact sau undeva pe traseu.
    1 point
  35. Vreau sa o curat dar service-ul unde se curata se ocupa doar de asta, nu si de montare, demontare. Merci mult pentru sfaturi !
    1 point
  36. Astazi am facut remaparea la Stage 1, soft HEINZ la AMC Motorsport Brasov. Ii recomand tuturor cu mare drag. Andrei este de nota 20. Urmeaza date despre consum pentru a evidentia unul din avantajele acestei remapari. Pana la Brasov am avut un consum de 5.7%, am uitat sa fac poza. Am mers normal spre repede cu cateva reprize mai sport cand a fost nevoie sa fac depasiri. Pe la Sinaia a inceput sa ninga, prima poza cu zapada e imediat dupa Predeal, se mergea cu 20 de km/h, probabil multi aveau deja cauciucuri de vara. Sub acea zapada era polei, se edeau rotile multora cum se roteau in gol si se chinuiau sa urce un mic deal. Eu am ascultat de sotie si nu am schimbat cauciucurile de iarna inca fiindca aveam acest drum spre Brasov si... intuitia feminine a avut din nou dreptate Chiar daca e drumul in vale spre Bucuresti, masina a consumat muuult mai putin la intoarcere avand in vedere ca 70 de km au fost facuti prin BV si imprejurimi, iar drumul spre Bucuresti l-am facut " Too Fast, Too Furious", alaturi de inca 2 pasageri. Imposibil de dat detalii pe forum. In Bv cand am ajuns aveam 5.7 .Consum final Buc - Brasov si retur a fost cel din poza: 5.4%. Primele impresii despre remapare: s-a marit considerabil plaja vitezelor, nu mai e nevoie sa retrogradez mereu fata de cum faceam inainte. Spre exemplu, cu a 4-a acum pot sa demarez foarte ok de la 60 km/h pana la XXX km/h. Inainte nu cred ca reuseam sa ajung la viteza asta cu a 4-a. In plus, s-a imbunatatit si timpul de demaraj de la 80 la 120 km/h, inca astept detaliile fiindca acum nu mai tin minte cat mi-a zis cand faceam log-ul in mers cu calculatorul conectat la masinuta. Din cate am inteles de la Andrei, ar dezvolta lejer peste 140 de CP acum, 145 proabil. Viteza maxima a crescut. Mult mai mult decat ma asteptam eu. Masina se simte ca prinde viata cand apesi pedala de gaz, si urca in viteza lejer, si urca, si urca... Voi reveni cu detalii dupa ce-mi trimite @Koz mai multe informatii. PS: nu luati in considerare viteza medie, in ea este inclus si aproape 3 ore de mers prin Buc (cat mi-a luat de acasa pana la iesirea din Buc la ora de varf prin centru 08.30 - 10:00, bara la bara si invers tot ora de varf 18:00 - 19:00), plus mers prin Brasov foarte mult, plus pauze multiple la benzinarii cu motorul pornit.
    1 point
  37. da, exact acolo am simțit nevoia, cu precădere la deal. Aveam portbagajul plin cu baxuri de suc la 2 litri, deci iti închipui ca et sport extrem ptr motorul asta. In orice alta situatie motorul isi face treaba de minune. Dupa remapare probabil va fi si mai bine si având in vedere cat de putin costa o asemenea operatiune, consider ca nu am nimic de pierdut.
    1 point
  38. @yeeeeman daca vrei neapărat sa fii offtopic te rog cauta alte topic-uri. Daca ai vreun sfat in legatura cu Stage 1, "sa fie primit" ? Acum fii sincer: tu (sau oricine pe lumea asta as putea spune) nu te-ai razgandit niciodată in alegerile tale? Sa stii ca la ALH-ul ala de 90 nu-si merita investitia. Acum consider ca merita si o fac doar ca un moft, oricum 99% din timp in masina sunt doar eu, eventual si sotia iar portbagajul gol.
    1 point
  39. M-am decis. Fac Stage 1. Am facut un drum la munte 5 adulti si portbagajul full cu baxuri de băuturi diverse sortimente si motorul se simtea ca nu făcea fata la deal. Accelera greu. Se simtea sufocat. In orice alt moment calutii sunt îndeajuns, dar, ca sa evitam astfel de mici neplăceri m-am decis sa-i fac o resoftare. Din ce am citit pe la colegi, am văzut ca sunt mai multe firme: TCM, REVO si DYN PERFORMANCE. La o căutare pe Google cu siguranta găsesc mai multe dar as avea nevoie de ajutorul vostru pentru o recomandare intre cei 3 mentionati mai sus sau chiar si altii. Va multumesc anticipat pentru sfaturi ?
    1 point
  40. Nici un fel de aditiv NU compenseaza uzura componentelor
    1 point
  41. Am inteles , deci alea sunt simptome de planetara defecta care le enumeri tu nu ? Odata ce ti-a acordat cineva reputatie cu + inseamna ca ai dreptate sa inteleg nu ? Rog pe cineva mult mai in masura decat mine sa scrie daca colegul are dreptate si un cap de planetara pe duca se aude in decelerare nu in accelerare ! Cateodata ma crucesc in ce directie merg lucrurile in tara asta si imi dau seama si de ce acum , auzi iti da reputatie cu + , cand mecanicul o testeaza numai in accelerare la orice service am fost ! Hmm !
    1 point
  42. Celegule , multumesc de "sfaturi" , dar inceteaza te rog daca nu ai legatura cu mecanica ! O seara buna, am nevoie de un real ajutor nu de baliverne , aberatii ! Am condus ceva masini cu probleme la planetara , doar ca a mea e la inceput cumva problema si nu se aude tocmai bine , in rest , planetara bate in ACCELERARE , nicidecum in decelerare , cel putin eu asta aud la cele cu nevoie de schimbare , daca gresesc rog pe cei mai in masura sa ma corecteze !
    1 point
  43. Si am revenit cu un nou retrofit(unul destul de important si costisitor in acelasi timp). Multumec @Mecatronic pentru ajutor!!! Si multe poze (daca reusesc sa le pun): :
    1 point
  44. Si masina a primit numere si un retrofit mult dorit.
    1 point
  45. V71 este in spatele torpedoului, se schimba usor, se da orpedoul jos.
    1 point
  46. Pentru cei care inlocuiesc lichidul de frana (si nu numai), o aerisire a ABS-ului cu vag-com-ul e cat se poate de binevenita. Conform celor spuse de cei de la ROSS TECH, daca se goleste instalatia complet, e chiar obligatoriu. Procedura o gasiti aici: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html La service nu am avazut sa aiba un aparat de facut vid pe instalatia de franare atunci cand iti schimba lichidul de frana, ei chiar purjeaza pe la fiecare roata in parte (aerisire clasica)asta daca nu-ti ramane circuitul in gol :)
    1 point
  47. Salutare...m-am uitat si eu la busonul ala si da se aude pufaitul ala. Eu am reusit si l-am desfacut busonul ala, se desfileteaza putin si iese...mai greu ca are o piedica. Are o membrana in interior, dar nu prea imi dau seama ce face. Mai am si eu o alte nedumerire...cei cu motoare 1.6 SR, v-ati uitat vreodata in furtunul epurator, cel care pleaca de la busonul de ulei si intra in furtunul ce vine de la filtrul de aer(furtunul gros pe care este si debitmetrul)? Aveti idee cum functioneaza memnrana aia mica din interior? Am impresia ca influienteaza mersul motorului, dar nu-mi dau seama cum functioneaza. La fel si membrana de care spunea si salapiat.
    1 point
  48. Felicitari ! Nu e genul; meu dar, spre deosebire de 3008, mi se pare reusita.
    0 points
  49. Nu vreau sa jignesc pe nimeni si cred ca unele probleme nu sunt usor de diagnosticat, dar mai crezi ceva din ce spune inginerul ala dupa ce ti-a schimbat atatea piese degeaba? E clar ca nu stie nici el, bajbaie si incearca sa o nimereasca. Ar putea sa fie volant, dar ce te faci daca o schimbi si face in continuare? Parerea mea este sa incerci si alt service, poate chiar o diagnosticare la reprezentata.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!