Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.05.2017 în toate secţiunile
-
Puterea de curatare a unui APC variaza si in functie de dilutie. Vrei mai puternic, dilueaxa-l mai putin. Asta presupunand ca solutia nu e gata diluata. Unele produse se pot cumpara atat sub forma concentrata (bidoane mai mari) sau gata diluate (la pulverizator). Desigur, trebuie grija, pentru ca mai concentrat inseamna si mai agresiv, si unele materiale mai sensibile pot avea de suferit.2 points
-
orice APC e bun. "mai bun" inseamna ca ai folosit asta si nu a dat rezultate si ai folosit altceva. nu pot sa spun ca nu e bun si am folosit pana acum multe bidoane... cel mai bun e cel pe care ti-l permiti (ca bani si disponibilitate) si face treaba.2 points
-
2 points
-
De curand am intrat in posesia noii ''jucarii'', un Leon Cupra ST facelift 300 CP. Este varianta FWD si cutie manuala, iar ca si optiuni, enumar cateva: - culoare mystery blue - trapa panoramica - pachet de iarna - airbag-uri laterale spate -seat sound system - full link - senzori parcare spate - seat mobility service 5 ani (Belgia) Am facut deja 1000 km si sunt foarte incantat de masina.1 point
-
Salutare! De cateva luni caut o masina spatioasa, sigura si cat mai ieftin de intretinut. M-am inspirat din mai multe surse si am facut un fisier excel cu costuri medii reale ale masinii pentru ~5 ani, fie ca e SH sau noua... Initial am decis ca investitia in prima masina personala sa fie minima (considerente personale) iar necesitatea de a detine un autoturism este relativ noua, pana acum am avut masini de la serviciu. Dupa ce am testat cateva masini noi (plan achizitie prin program rabla) - Toledo, Rapid, Octavia cu motoare mici am hotarat sa caut ceva mai accesibil pentru o prima masina. Am vazut apoi cateva masini SH in bugetul 6-8K euro dar lipsa de seriozitate/credibilitate a vânzatorilor m-a facut foarte reticent... pur si simplu, in trei luni nu am gasit un proprietar decent. Cautarile le-am facut in Bucuresti si in jurul Galatiului. Dupa ce am vorbit cu un mecanic ce ne repara masinile la serviciu, aflu ca fiabilitatea motoarelor euro 3 este legendara (comparativ cu cele de acum), motoarele euro 4 (cel putin benzina) sunt decente iar motoarele euro 5 sunt mai slabe calitativ decat 4 sau 3. Tin sa mentionez ca mecanicul prefera masini din grupul VAG si repara atat R8 cat si Beetle; este genul de "meserias" ce cauta sa iti remedieze problema desi timpul alocat depaseste cu mult cotatia de pret finala. Pur si simplu este pasionat si vrea sa o scoata la capat. Pe scurt, am incercat sa apelez la serviciile domnului Dan Babu dar nu ne-am sincronizat. De asemenea, pentru cineva cu experienta zero in piata auto SH am invatat destule si de pe https://www.vezicatface.ro/ (au multe unelte ajutatoare). Am ajuns sa limitez cautarile la cateva modele si cumva aleator am dat de domnul David Costel, davos de aici ce mi-a vandut Touran-ul 1.9 TDI din 2003 la 264K km pe data de 12.05.2017. Ca proaspat posesor, i-am gasit multe lucruri marunte de remediat dar sunt si recunoscator pentru faptul ca masina a fost intretinuta decent pentru vârsta ei. Motor, cutie, turbina si multe altele nu am nimic de reprosat. Problemele pe care le doresc rezolvate ar fi: 1. aripa spate stanga/dreapta puncte rugina 2. inchidere portbagaj 2 puncte rugina 3. crom fata partial desprins 4. far stanga fata matuit 5. diverse plastice bord matuite/crapate 6. maner exterior usa sofer luft 2 mm 7. boxe portiera dreapta spate nu merg 8. senzor temp. ulei -60 - de schimbat 9. senzor habitaclu ambiental +40 - de schimbat 10. pompa umeda - de desfacut, curatat e.t.c. 11. baterie in garantie (achizitionata 2016) incarcare baterie 13.7 in loc de 14 12. kit Webasto existent dar nefunctional de cativa ani 13. folie geamuri/luneta lateral si spate De asemenea, se adauga incuietor usa spate dreapta ce se inchide doar manual... am aflat dupa ce am ajuns in Galati cu masina. Poate trebuie doar degresat. Deschid acest topic in incercarea de a relata viitoarele experiente cu masina si interventiile ce se vor efectua pentru remedierea celor de mai sus. Daca aveti sfaturi legate de cele de mai sus, le astept/accept cu placere, nu am gasit nimic legat de desfacerea macaralei geam spate la Touran . Revin cu alte detalii cand mai am timp, drumuri bune va urez!1 point
-
Eu zic sa uiti de TSI, si pus pe gaz...instalatia e intre ~5000-7000RON merge ~30% benzina 70% GPL... Mai cerceteaza dar TSI la taxi...e cam aiurea...1 point
-
...deci tot din auzite ajungem Consumurile astea preconizate sunt, IMHO, idealizate in conditii de mers super cuminte si poate poate cate o depasire "la joaca". Uitati ce zice sprit ca si medii, e drept probabil cu componenta mare de autostrada dar si fara aglomeratiile si DN-urile noastre, plus cu amenzi usturatoare daca nu esti cuminte. https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2016&power_s=200&gearing=4&sort=1 In rest, iei barca peste >200 cai? Distreaza-te dom`le!1 point
-
Mai bine (deocamdată) dau banii pe vacante. La sfârșitul lunii plecam si bagam ceva km. Am auzit ca face bine la Dpf1 point
-
1 point
-
1 point
-
aha, mersi frumos, am sa merg pe recomandarea ta. Da, vreau sa vizitez pestera, manastirea, cheile oltetului si cartisoara; nu am mai fost in zona. Mersi din nou.1 point
-
nu exista b55 cu trapa panoramica - cred ca de un B7 vorbeste1 point
-
da, se pot modifica - in functie de anul/seria centralei, va executa in consecinta sau nu - cele mai vechi nu stiu, degeaba il modifici - in centrala electrica, intra pe 10-adaptari si o sa gasesti campurile dedicate1 point
-
Da, sunt ok - majoritatea celor care le gasesti la vanzare pe Olx si alte site-uri de anunturi, sunt de la poporul chinez...1 point
-
Foarte frumoasa masina si ingrijita cum trebuie, poate imi dai si mie un PM cu ce solutii folosesti sa o bibilesc si eu pe a mea ...1 point
-
Felicitări foarte frumoasa mai ales interiorul ala de piele, sa o stapanesti sănătos si fara evenimente!1 point
-
Multumesc, sa fiu sincer nu stiu daca are asistenta la faza lunga o sa trebuiasca sa fac o decodare de vin dar sunt nou pe aici si nu pot sa postez la decodari vin poate o sa trec intr-una din zile pe la reprezentanta vw, e primul vw si am zis sa fie cat mai dotat sa gasesc cate ceva nou de fiecare data cand ma pun la volan. Inca nu stiu ce face camera aia din parbriz si cea din spate nu porneste am stiut de cand am luat masina si multe alte chestii nu stiu sa le folosesc dar na invat... nu prea am mult timp ca am bebe mic si dupa ce vi de la munca intru in tura 2-a pana pe la 10-11. Trebuie sa fac cumva cu acele harti ale Romaniei si apoi sa ma pregatesc de o schimbare de filtre cu ulei motor sa fiu eu linistit, sa cumpar niste presuri cauciuc interior o tava portbagaj, niste jante pe 16 de iarna si o distributie cu ulei la dsg in vreo 12000km asta cred ca o sa ma scuture bine de bani.1 point
-
Urmaresc topicul de la deschidere si vreau sa va felicit pentru masina, (mai bine mai tarziu decat niciodata) frumoasa de la culoare pana la dotari. superb 3 este cea mai frumoasa skoda fabricata, care intoarce capul destul de des(cel putin al meu) Sa va duca multi km fara probleme si doar cu zambete pe fata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Exact 2 elemente care ii lipseau GTI-ului din fabrica: o garda la sol de hothatch si jantele care sa stea civilizat, nu de parca ar fi de pe alta masina. Arcurile de la accesorii nu au venit cu niciun bumpstop, plus pt Eibach.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cererea se depune dupa expirarea dovezii si chiar daca ti se reduce pedeapsa, tot vei sta 30 de zile pieton de la data expirarii dovezii. Testul se numeste 13 din 15. Sunt 15 intrebari si trebuie sa ai 13 raspunsuri corecte pentru a-l promova. Intrebarile sunt tip grila, cu 3 variante de raspuns dar, fata de examenul auto normal, aici doar o varianta este corecta. Nu sunt intrebari cu doua, trei sau nici un raspuns corect. Prin librarii si la chioscurile de ziare exista o carte care se numeste chiar asa 13 din 15, parca e de editura National si daca parcurgi o data acea carte e imposibil sa pici. Examenul se da, de regula, la sediul politiei rutiere de la nivel de judet. Atentie la urmatorul fapt: de la data inceperii suspendarii ai 30 de zile sa dai testul si sa-l promovezi. Daca te duci a 31 zi, chiar de il iei, vei mai sta pieton inca o luna. Din cate imi amintesc ai dreptul sa dai testul o data pe saptamana. Bafta multa!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pulimax e ok. Tex nu am avut ocazia sa folosesc1 point
-
1 point
-
De cateva luni Bonusurile si Cleverpack-urile nu mai sunt vizibile in configuratorul online. Dar ele exista in continuare in aplicatiile folosite de dealeri. Strategie de marketing, sa mergi in showroom si sa relationezi cu vanzaciosul. Si sa te surprinda reducerea si mai mult: gen "Dar, vai, nu ma asteptam sa fie asa de ieftin. Puneti, va rog, si un Columbus daca tot e asa de foarte gratis"1 point
-
uite aici exemplu de scaune curatate cu Biocarpet. se vad si acele dungi albe de care spune @AkaManah1 point
-
@MariusPDo fi ceva magie in perdele de le foloseste lumea la curatat scaune ? am vazut cateva cazuri de oameni care si-au spalat interiorul cu vanish sau biocarpet si dupa o vreme era nasol. solutiile astea cristalizeaza si trebuie aspirate din covor (ca sunt pt covoare), asa stiu ca scrie pe eticheta. daca tu ai sters cu perdeaua, mizeria (sau o parte) ai impins-o in scaun si va iesi ... revino cu o parere spre finalul anului. @EEXCALADE produsul spune ca e "Ideal pentru pardoseli normale, gresie, faianta si marmura, sobe, scari, toalete și toate suprafețele dure lavabile."1 point
-
Pai dupa cum ziceam, mai bine un ulei mai ieftin si schimbat des decat unul de care are nu stiu cate reclame si specificatii pe el de zici ca e facut de NASA si schimbat odata pe an sau de la 10.000 in sus.1 point
-
Am vazut si eu una, sambata, in trafic prin Focsani, cu numere rosii, tot cu lumini de zi LED. Strict parerea mea, arata si mai hidoasa in realitate.1 point
-
1 point
-
Salut, eu mi-am luat un 9N de o luna. Un 1.4 benzina FSI an 2003, negru. Pana acum nu am avut probleme cu benzina, am bagat de 95 dar sa vedeti ce belea am patit. Cand am vrut sa o cumpar, am stabilt cu vanzatorul sa o duc la Robot firma autorizata vw pentru o diagnoza completa. Am stat de la 11.00 pana la 15.30 si apoi au venit rezultatele (daca vrea cineva neaparat pot scana hartia si o postez). Mare lucru nu au gasit, lichid frana uzat, ulei prea mult la motor, fara accident, fara vopsiri asta la o masina de 65.000 km la bord (daca are dublu sunt tatic). Masina adusa din Austria de la o femeie care a avut 52 de ani cand a cumparat-o si a vandut-o la 63, am tras speranta sa fie km reali, la reprezentanta nu au gasit sa fie dati inapoi. Dar sa revin la "beleaua neagra", bai fratilor de la targ pana la reprezentanta, prin Baia Mare, imi venea sa ma dau jos ca nu se auzea motorul asa bine mergea, am bagat benzina ca era pe rosu cam de mult, am scos-o de la reprezentanta, dau banii la om si catre casa, ca din Baia Mare catre Sighet e de trecut un munte. Bai fratilor la jumatea muntelui se opreste si gata, mut nimic....drept intr-o curba mare. Se opreste o masina si-mi zice tureaz-o, eu de emotie, ploua afara, vant din masina, nu auzeam cand pornea, dar vedeam ca se opreste ca se aprindeau martorii. O turez si ajung acasa, no acu ce sa-i zic vanzatorului ca doar eu l-am tarat la reprezentanta si a iesit bine, m-am gandit ca a stat cam mult fara benzina si de la curbe poate s-a inecat. O duc a doua zi la electrician, o pune pe tester, cauta se baga prin ea nimic, trage un furtun de la supapa de acceleratie de la EGR cred, si gata merge. Zice curata supapa de acceleratie, dar dupa RAR ca aveam de facur RAR-ul a doua zi. Buun. Sotia a doua zi ia "beleaua neagra" si merge la servici, dupa o vreme ma suna ca s-a oprit, s-a blocat frana si nu mai porneste. Ma duc nervos, gasesc o platforma si o duc la un service, pun testerul, cauta, nimic problema nu e de gasit, apoi unul din mecanici ridica masca de pe motor si sa vezi minune, ditamai carnatul de fire lipit de motor, s-au aprins firele s-au topit si au facut scurt intre ele. Iara elecrician, ma jupoaie asta de 400 ron, dar imi reface toata partea arsa. Pa cand e gata sa o duc la mecanic cu clapeta, geamul din dreapta face crrrrr si ramane jos, megea macaraua in gol. Amu eram gara sa-l aprind atata eram de nervos. Gasesc forumul asta aflu cum sa desfac masca de la usa, urc geamul cu mana pana aproape inchis si-l las asa. Io asa belit pe mani n-am fost veci, tot am fo zgariat. Bun, o duc la mecanic, asta meserias si migalos, ma cheama dupa 2 ore sa fac o tura. Fratilor, pai numai un pic calcam acceleratia si fugeam de manca nori, o duc la elecrician regleaza supapa si apoi la RAR. Repar si geamul elecric, era vorba de un cablu rasucit si iesit de pe rotita, sa nu credeti ca l-a reparat eu, avem aici un baiat care se pricepe foarte bine. Azi i-am pus numerele negre, acu "beleaua neagra" numai nu vrea sta in curte, numai s-ar duce pe drum ca nebunu`. Sa auzim de bine!1 point
-
0 points
-
De la curea conti ,role ,pompa ......Posteaza o inregistrare cu zgmotul ,altfel e imposibil de ghicit0 points
-
0 points
-
la AutoExpert polisheaza cu niste scoruri incredibile adica 120 RON pentru o singura zgarietura (lungime maxim 10 cm parca). Ai zece zgarieturi din'astea 10 x 120 RON == :unsure: La Ager nu am auzit sa faca mai ales ca atunci cand m-am dus eu mi-au dat cu flit.. Eu am un polish de parbriz adus din state cu tot cu pamatuf (daca i se poate spune asa; a venit ca si kit) insa testandu-l pe luneta cu o bormasina am vazut ca desi face treaba trebuie frecat de innebunesti (foarte mult). Poate pe flex sa mearga mai repede (merge si pe flex montat). Conteaza si cat de adanci sunt zgarieturile. Daca prind unghia cand treci peste ele inseamna ca sunt adanci si sanse de scoatere a lor == aproximativ zero-1 points
-
Celegule , multumesc de "sfaturi" , dar inceteaza te rog daca nu ai legatura cu mecanica ! O seara buna, am nevoie de un real ajutor nu de baliverne , aberatii ! Am condus ceva masini cu probleme la planetara , doar ca a mea e la inceput cumva problema si nu se aude tocmai bine , in rest , planetara bate in ACCELERARE , nicidecum in decelerare , cel putin eu asta aud la cele cu nevoie de schimbare , daca gresesc rog pe cei mai in masura sa ma corecteze !-1 points
-
Mie chiar a început sa-mi placa mai mult Faceliftul. Am văzut una intre Targoviste si București si nu-mi mai luam ochii de la ea din oglinda. Era cu lumini de zi cu Led. Arata foarte bine, un break alb.-1 points
-
Multumesc pentru urari. Planuiesc niste mici upgradeuri: Pedalele si footrest-ul de pe RS, elementele decorative pt praguri, izolatie capota, presurile originale disponibile pe superskoda, folie pe faruri & stopuri, etc.-1 points
-
Drumul 665 este ok numai din Horezu pana la Novaci - sau invers bineinteles :). Am trecut acum 2 sapt, asfaltul este in stare f. buna. Novaci - Tg. Jiu nu este recomandat pe drumul 665. Am trecut in urma cu 4 ani. Peisajul nu m-a impresionat, f multe curbe stranse nedemnalizate, denivelari, sate. Nu merita Din Novaci, pe 67C si apoi pe 67 catre Tg. Jiu. care te scoate fix la Coloana Infinitului-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00