Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.05.2017 în toate secţiunile

  1. Confortul a scazut, cum era de asteptat. Nu e dramatic dar se simte mai rigida si mai zgomotoasa peste denivelari. Inca nu am iesit pe un drum national, dar ma astept ca acolo diferenta sa fie foarte mica. In oras insa, se simte din plin. Pe de alta parte imbunatatirea de aspect este ce trebuia sa fie de la inceput. Cred ca ar merge foarte bine distantiere de 20mm pe spate - daca are cineva de imprumut pentru un test da-ti-mi un semn. Coborare obtinuta este de 10mm pe spate si 15mm pe fata.
    6 points
  2. Salutari, Cum dragostea fata de VW nu se poate uita asa usor, am decis sa continui tot in gama VAG. Multi cunoasteti vechea mea masina, care dupa 5 ani de momente frumoase, a ajuns pe maini la fel de bune, tot la un coleg forumist. Asta ma bucura mult. Acum 5 ani aveam un poster cu Passat CC si prea putini bani sa-mi iau unul. Eh, acum visul a devenit realitate! Se prezinta un Passat CC, 2.0 TDI, 170CP, DSG6. la baza CBBB. An fabricatie 2011 cu putin peste 150mii km. Dotari....multe, ca de Highline. - Bi-Xenon - Echipare sportline, suspensie DCC si Autohold. - Pachet Business, Bluetooth premium si RNS510 si magazie de 6 CD - Kessy - BC Premium color - Camera reverse in emblema - Interior 4 locuri, piele neagra, scaune incalzite si ventilate, partial electric doar la sofer (spatar si lombar) - Senzori fata spate cu park assist, senzori lumini...samd. - Oglinzi rabatabile electric, heliomate cu puddle lights. - Privacy glass (aici este wow...fata de Golf 6 sincer astea mi se par fff negre, un lucru bun ) - Jante 18" Interlagos - Poate mai sunt cateva omise, imi mai amintesc de ele pe parcurs. Planuri de viitor: Partea mecanica va avea prioritate, desi nu are nici o problema, ochiul si mana mea trebuie sa atinga fiecare surub, sa stiu eu cum sta acolo prins. Deh, pitici pe creier. Urmeaza cateva cosmetizari la interior: lumini picioare si in usi, pedale sport, modelul nou de schimbator si climatronic. Posibil si noua consola centrala si volan R-Line, dar aici cred ca este ok si ce am acum, Depinde la ce preturi le gasesc pe viitor. La exterior in nici un caz nu umblu, nu-mi trebuie R-Line, praguri,...samd. Voi schimba doar fusta spate in una cu evacuare dubla si voi face o evacuare de la DPF pana la final, ceva putin mai ROARRR! Cateva poze pentru delectare, urmeaza altele calitative in decursul anilor cat va sta la mine. Cu stima,
    5 points
  3. De curand am intrat in posesia noii ''jucarii'', un Leon Cupra ST facelift 300 CP. Este varianta FWD si cutie manuala, iar ca si optiuni, enumar cateva: - culoare mystery blue - trapa panoramica - pachet de iarna - airbag-uri laterale spate -seat sound system - full link - senzori parcare spate - seat mobility service 5 ani (Belgia) Am facut deja 1000 km si sunt foarte incantat de masina.
    3 points
  4. Tadaaa :). Acu' ii caut pereche :D. Poate aruncati un ochi si o ureche si aici, poate imi dati niste indicii: Mersi anticipat.
    2 points
  5. Am probat Android Auto cu Google Maps si MirrorLink cu Sygic si merg ambele foarte bine, asa ca recomand sa nu cheltuiti bani pe Amundsen...
    2 points
  6. Status update: Masina este in vama de ceva timp, astept doar startul programului Rabla si Rabla Plus. Sper ca data viitoare cand ne auzim sa postez si fotografii cu masina. Referitor la reteaua de incarcare, am vorbit cu vecinii si au fost de acord cu realizarea unei retele de prize in garaj. Vom trage din panoul de sigurante catre garaj un pat de cabluri de 3x4, pe cheltuiala asociatiei, pana la un punct de distributie, iar de acolo fiecare isi va plati singur cablul si priza pana in dreptul spatiului propriu. In cazul in care vom dori sa dezvoltam reteaua, sa trecem pe un sistem trifazic, va trebui sa cerem punct de consum separat, care costa aproximativ 5000 de lei, dar momentan ramanem la monofazic. Toata instalatia trebuie sa o realizam cu un electrician autorizat ANRE.
    2 points
  7. Am realizat weekendul ce a trecut ca s-a cam facut anul de cand am Golful. "Sarbatorit" cu un drum de Brasov, singur, eu, utilajul si asfaltul (de fapt s-a nimerit, am avut un drum de facut si am zis sa ma bucur si eu de viata) Intr-un an de zile nu am regretat nici un moment decizia cu aceasta masina, imi place mai mult chiar, si nu inceteaza sa ma surprinda cat de fain poate sa mearga. Senzatia aia de "endless grip". Si imi place cum doar discret iese din marea masa de Golf-uri, prin micile detalii exterioare. Ce nu imi place - nu prea am ce sa ii fac, totul e ok pe ea Si uneori mi-ar fi placut un sunet ceva mai grav al evacuarii si la ture mai joase, insa ma linistesc repede, aducandu-mi aminte ce injuram evacuarea sport pe care am avut-o pe alta masina. Continuam.
    2 points
  8. Am auzit ca niste lapte Doina ar fi fain pentru interiorul ala... Sa ai parte de ea Stefane!
    2 points
  9. Foarte faina masina. Sa te duca multi km si fara probleme. Spor la retrofituri, oricum este foarte dotata masina!
    1 point
  10. La fostul meu Golf ruginise bine pedala de acceleratie si deja nu mai arata estetic. P.S.: Foarte frumos CC-ul, sa te bucuri de el !
    1 point
  11. Sper sa fi nimerit unele de calitate ca cele chinezesti ruginesc
    1 point
  12. Am reusit sa ii fac cateva poze mai bune astazi.
    1 point
  13. Aceatea sunt uleiurile disponibile la Brady - ca tot era interes mai sus
    1 point
  14. Cererea se depune dupa expirarea dovezii si chiar daca ti se reduce pedeapsa, tot vei sta 30 de zile pieton de la data expirarii dovezii. Testul se numeste 13 din 15. Sunt 15 intrebari si trebuie sa ai 13 raspunsuri corecte pentru a-l promova. Intrebarile sunt tip grila, cu 3 variante de raspuns dar, fata de examenul auto normal, aici doar o varianta este corecta. Nu sunt intrebari cu doua, trei sau nici un raspuns corect. Prin librarii si la chioscurile de ziare exista o carte care se numeste chiar asa 13 din 15, parca e de editura National si daca parcurgi o data acea carte e imposibil sa pici. Examenul se da, de regula, la sediul politiei rutiere de la nivel de judet. Atentie la urmatorul fapt: de la data inceperii suspendarii ai 30 de zile sa dai testul si sa-l promovezi. Daca te duci a 31 zi, chiar de il iei, vei mai sta pieton inca o luna. Din cate imi amintesc ai dreptul sa dai testul o data pe saptamana. Bafta multa!
    1 point
  15. Acum ne intelegem, vezi de ce te-am intrebat de jante? Ca sa fie clar pentru cine mai citeste, conteaza si latimea jantelor, nu doar offset-ul. Comparand Austin cu Pretoria, avem +1mm din ET pentru Pretoria, dar (8"-7.5")/2=-6mm din latime (latimea in plus se adauga si spre interior si spre exterior, de aici /2) => 5mm mai in exterior fata de Austin. Ca sa nu consumam internetul degeaba, mai pun niste poze pentru cine este interesat de detalii despre arcuri. Arcurile fata comparate cu cele OE: Arcurile spate comparate cu cele OE: Limitatoarele de cursa pentru amortizoarele fata (puffere, bumpstops sau cum vreti sa le ziceti) care au venit de la Eibach sunt cele din dreapta. Sunt la fel ca lungime, doar ca cele de la Eibach sunt mai moi ; probabil in ideea ca amortizorul loveste mai des in limitator si acesta sa preia mai mult din socuri si sa-i permita o cursa mai lunga cand e nevoie. Si masoratorile inainte si dupa, la cateva ore dupa montare. Impresia mea este ca s-au mai lasat dupa 24 ore, nu am mai masurat. Spate: Fata:
    1 point
  16. Jantele de GTI sunt 7.5J ET49 Arata foarte bine!
    1 point
  17. 1.4TSI 122 daca e luat cu cap, adica sa nu fie masina cea mai ieftina si din punct de vedere al service-ului sa fie fara cusur (totul documentat, schimburi de ulei la 15.000km maxim, cu cat mai putin proprietari cu atat mai bine, km absolut reali). Am avut timp de aproape 6 ani Golf 6 (e adevarat luat de nou) si nu am avut nicio problema cu antifonarea, cu scartaieli sau mai stiu eu ce nici in ultimul an de utilizare. Important e felul in care a fost intretinuta masina. Sa nu cadem in patima ca motorul X e la pamant, ca modelul Y e cel mai prost. Da, poate sa fie la pamant daca pretul e sub nivelul pietei, km dati inapoi si alte distractii care vor costa scump ulterior.
    1 point
  18. Pacat ca sunt doar motorizari Diesel.
    1 point
  19. @Dingo68 masinile de pe stockul de anul trecut mai sunt 10 si toate beneficiaza de un discount suplimentar de 2000 de euro (in afara de Actiune Cleverpack + Clevebonus). http://cc.skoda.at/sl-ro/ro_RO_SKODA/C/list?mgb=730_Noul%20Superb&categories=Sedan&radius=50&specialPriceAvailable=1&sort=totalGrossSum,desc
    1 point
  20. Nu, cererea se depune numai dupa expirarea dovezii.
    1 point
  21. Recunosc, pe pilot ca e mai comod, traficul fiind foarte lejer la 7 dimineata. 0.4L/h cu luminile pe automat.Si rar 0.5L/h .Afisate in bord. Pe tester 0.4 chiar daca pe bord este 0.5. Cu prima ocazie o sa notez si valoarea ceruta de Ionut.
    1 point
  22. Bucuresti-Jurilovca(jud.Tulcea), pe A2 dupa care DN22. 2 adulti cu un copil + bagaje light. Mers batraneste.
    1 point
  23. Da , subscriu ... e drop-ul perfect.
    1 point
  24. nu, nu afecteaza cu nimic - in functie de model/fabricant, unele sunt prinse in cadru de metal pe placa - si nu prea se misca, altele vin fixate in cleme de plastic - si au un pic de jos - oricum, este f.f.mic, nu afecteaza cu nimic. Nu am verificat asta, am cateva clustere pe stoc, voi verifica si la ele, daca vrei ca o comparatie....
    1 point
  25. Iti zic si aici sa o stapanesti sanatos! E dotata bine si arata foarte clean. Multi km fara evenimente neplacute!
    1 point
  26. Felicitari! Arata foarte foarte bine!
    1 point
  27. la plafoniera nu dau eroare de bec ars - apare in schimb problema descrisa de woozie
    1 point
  28. Înainte de a comanda de pe superskoda, merita verificat prețul și la reprezentanta. Nu intotdeauna iesi mai bine cu cehii. Plus ca la ei ai și costuri de transport.
    1 point
  29. Vedem ce o sa fie. Pana una-alta, am finalizat pozitioanarea turbinei si ne apucam de serpi, downpipe, admisie si motor
    1 point
  30. Felicitari pentru masinuta, frumoase dotari! Inainte de alte modificari, recomand o revizie ulei filtre si chiar si la DSG, ca sa stai linistit ca e ce trebuie.. si un tratament la tapiteria de piele Succes !
    1 point
  31. Iata de ce Oil Filter The oil lter is a no-maintenance fleece filter. A check valve is integrated in the oil lter housing which prevents the oil pressure to the Haldex Clutch Pump V181 from dropping.
    1 point
  32. Felicitari ! Frumos si dotat ! Merita schimbatorul modelul nou ,vezi cum l-am montat eu : http://vwforum.ro/topic/126711-passat-cc-sport/?page=2
    1 point
  33. @ionut10a e in treapta a 3-a si a 4-a. am mai atasat un document si am marcat turatiile pe treptele de viteza Egr este anulat, mai are rost sa fac bs pe el ? Am pus cel cu bs 011 e ciudat nustiu ce se intampla...am dat de vreo 3 ori sa faca tot asa se comporta... LOG-01-011-xxturboxx.CSV LOG-01-001-010-011-turbo1.xlsx
    1 point
  34. punem poze dupa o zi de ploaie, ceara si-a facut efectul
    1 point
  35. Sus stock, jos cu arcuri si distantiere
    1 point
  36. Eu am bagat de la inceput Aral High Tronic 5w40 ... penultimul schimb l-am facut cu Liqui Moly Top Tec 4100; motorul a devenit mai zgomotos, fapt pentru care am revenit la Aral. Fara probleme cu acest ulei ...
    1 point
  37. Buna seara! Am un Vw Golf mk5 1.6 FSI din 2005, cod motor BLF! Mecanicul imi recomanda ulei de motor Polytron (5W-30)! Are cineva vreo parere despre acest brand de ulei?
    1 point
  38. In sfarsit am rezolvat. Toata treaba a fost facuta de mine acasa. Am schimbat capacul cu axele cu came plus 8 tacheti. Masina merge brici acum. Asadar,pentru cine se loveste de problemele zise de mine,asta e rezolvarea sigura. Mare atentie la ce mecanici mergeti. Eu am cheltuit in jur de o mie de euro pana i-am dat de cap. In ultima vreme multi nu vroiau sa se bage din motivu ca a fost umblat deja si ca pot aparea probleme. Cei care erau de acord imi spuneau preturi astronomice. Asa ca,m-am hotarat sa o fac eu. Habar aveam pt ca masinile care le-am avut in trecut nu au vazut mecanic in afara de mine. Ma bucur ca am rezolvat in sfarsit.
    1 point
  39. Depinde, la mine am Asirom @ 1280 / an si City @ 2160 / an. Aceeasi cilindree, 30 ani, B0, fara incidente pe RCA. Scuze de offtopic.
    1 point
  40. Nu ti se pare cam zgomotos motorul, cu LM ?? Eu am bagat 4200-le si era mult mai zgomotos decat cu Aral. Ca atare am trecut inapoi pe Aral (High Tronic) ...
    1 point
  41. Daca poate atasa cineva si niste poze cu operatiunea ar fi super, si la mine azi dimineata am gasit frina de mina blocata cred ca a inghetat. Dupa 30 min sa rezolvat problema numai ca cursa levierului sa marit considerbil, curasa ianainte era de 3 - 4 dinti acum 7 -8 dinti. Cred ca trebuie reglata, si nu am nici cea mai vaga idee cum sa fac asta.
    -1 points
  42. Are si diferentialul ala care o face sa ia curbele mai bine ca un RWD?
    -1 points
  43. As vrea sa achizitionez un B7 pe benzina. MOTOR 1.8 SAU 2.0...sau chiar si 1.4..Momentan am b6 diesel 2.0 cbab dar il folosesc pe taxi ( km multi , 3 egr-uri schimbate plus altele). Intrebarea e urmatoarea: CARE AVETI B7 PE BENZINA CE PROBLEME A-TI AVUT LA ELE, LA CATI KM? A-ti pus si GPL pe ele ? CE CONSUM AVETI IN ORAS PE BENZINA/GPL?
    -1 points
  44. Îmi poti da te rog seria acestui filtru te rog?ms
    -1 points
  45. Dupa o luna jumate de Golf 6 (inainte am avut timp de 5 ani Golf 5), personal l-as da oricand pe un Golf 5. Nu e ca si cum nu stiam ce iau, ca nu de ieri-de azi am VW, insa sunt cateva aspecte care am crezut ca poate o sa ma deranjeze in primele zile si pe urma ma obisnuiesc. Insa nu cred ca o sa ma obisnuiesc prea curand....poate chiar deloc. Nu o sa vorbesc despre motorizare, pentru ca acolo nu am ce comenta. Inainte am avut 1.9 TDI de 105 CP, acuma sunt cu 2.0 TDI-ul de 140 CP. Se vede, se simte, se aude diferenta. Aici nu am ce comenta sau baga de vina. Ce ma deranjeaza cel mai mult este ca din punctul meu de vedere, Golf-ul 6 parca nu este facut asa smart cum era 5-ul, parca nu este atata de solid, se vede reducerea de costuri, si "facelift'-ul pus de cei de la VW pe generatia 5, cu micile modificari pe ici pe colo, care au dus la generatia 6 cica, mi se par aiurea unele. 1. Aripile fata parca sunt din hartie. Sunt cele originale, masina nu a fost lovita, insa din intamplare m-am apasat pe ele si era sa raman cu niste urme de degete in tabla. La Golf-ul 5 cu doua maini daca apasam si nu flamba tabla. Ok, sa zicem ca pentru consum mai redus, s-a redus masa masinii, si ce sa vezi, aripile fata poate sunt mai subtiri, naiba stie. 2. Ceasurile de bord, absolut deloc nepractice. Daca la Golf 4, 5 si 7 ceasurile sunt protejate de acel plexi, nu intra praful, se pot sterge usor, la Golf 6 s-au gandit sa le faca asa de sine statatoare. Si apuca-te si curata toate colturile ce sunt pe acolo, intre cadrane si pe la ecranul computerului de bord. Design tampit dupa mine. 3. Butoanele de pe usi. Am putea zice ca fiind mutate mai sus, sunt mai comode, ca sunt cumva in drept cu mana stanga (ma refer pt sofer). Da zau de nu, fie sofer sau pasager, in momentul cand iti razemi mana pe cotiera de pe usa, in loc sa ai butoanele la indemana, adica pe cotiera, trebuie mereu sa ridici mana. Nepractic dupa mine. Nu degeaba zic eu ca la Golf-ul 7 s-a revenit la stilul clasic. 4.Consola de climatronic. De cand ii lumea, fie la un simplu A/C fie la Climatronicul de la Golf 5 in sus, viteza ventilatorului se regla prin rozeta aia. Cat de natural e pana la urma sa rotesti stanga-dreapta pt numele lui D-zeu ?! La Golf 6 (si alte modele din generatia asta cu tipul acesta de consola), s-au gandit sa ii faca acel buton lunguiet, cu + si -. Deci temperatura mi-o reglez rotind, ventilatia trebuie sa imi iau ochii de la drum, sa dau stanga-dreapta, ca nu cumva sa nimeresc parte din restul butoanelor ingramadite acolo pe mijloc de poate imi inchid clima sau cine stie. Plus ca la reglajul temperaturii, nu mai avem acel ecranas, frumos, elegant, avem asa niste cifre luminate prin leduri....ok...problema e ca de la o temperatura in sus, nu prea mai vezi pe unde esti, ca nu se vede de buton....trebuie sa te dai asa mai la dreapta sa vezi pe unde esti cu temperatura. Da, stiu....reducere de costuri, fara ecranas pt temperatura, niste leduri numa care lumineaza niste cifre, mult mai ieftin la milioane de asemenea console. Dar totusi. Si da, stiu, se poate pune consola de clima de la Golf 7, unde ce sa vezi, s-a revenit la reglarea ventilatorului prin rotire si avem si ecranare pt temperatura. 5. Chedere prost proiecate si lipsa un rand de chedere de pe usa. Cel de pe rama usii, care mergea de jur imprejur la Golf 5 de exemplu. Deci cum naiba sa zici la vremea respectiva ca Golf-ul 6 este cel mai silentios si antifonat Golf, cand tu renunti la un rand de chedere ? Pe bune ? Rezultatul....usi care scartaie. Problema extrem de cunoscuta la Golf 6 si chiar si la Golf 7. La trecerea peste denivelari, cand caroseria contorsioneaza, te apuca dracii cum se freaca usile de chedere. Si degeaba ungi chederele cu silicon, ca nu tine o vesnicie. Singura solutie, gasita pe forumurile straineze si pe care am detaliat-o si eu aici intr-un topic, este sa faci o tiganie....dar ma rog, o faci, daca vrei sa scapi de sunetul minunat facut de usi. Ca norocul ca problema chederelor este doar la Golf 6 hatch. Ca cel break, fiind un Golf 5 cu facelift nu sufera de problema asta si este mult mai bine inchegat. 6. Renuntarea acelui grilaj de pe bord pentru ventilarea indirecta. Iarasi costuri mai putine, ca doar vorbim de componente mai putine si design-ul bordului mai simplu. Insa dupa mine chestia aia era geniala. Si da, ok, poate de la o vreme incepea sa zdrangane, dar erau solutii pt ea. Stiu prea bine ce vorbesc. 7. Fetele de usi care vin prinse in mai putine suruburi....respectiv unul singur in rest, clasicele doape de plastic. Is curios in cat timp se inmultesc greierasii si zornaielile. 8. Renuntarea spoilerelor cu acea fusta nevopsita. Din nou....costurile. Ca doar e mult mai simplu ca ai bara fata/spate dintr-o bucata, vopsita si asta e....daca freci borduri, pe urma te zgarii pe ochii ca arata ca dracu. Pe cand, inainte, atingeai o bordura, se julea partea aia neagra, abia se vedea. Sau se julea tare, mergeai si luai alta si o schimbai, pt ca spoilerul era facut din bucati, si inlocuiai numa ce te interesa. Si cred ca deocamdata cam astea ar fi. Sfatul meu, personal...asta poate pt ca am fost eu prea multumit de Golf-ul 5, este sa va ganditi bine si daca aveti pitici ca mine, luati sau ramaneti la Golf 5. Mai ales daca e unul pe final de generatie, 2008-2009 sau gasiti unul in stare buna, luati-l. Eu personal, a doua oara clar nu mai iau Golf 6, si sunt sanse mari ca actualul Golf 6 sa nu ramana la mine 5 ani cum au fost restul VW-urilor avute. Eventual cei care sunteti in cautare de Golf break, atunci da, un Golf 6 Variant e perfect dupa mine. Dar nu hatch-ul.
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!