Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.05.2017 în toate secţiunile

  1. De curand am intrat in posesia noii ''jucarii'', un Leon Cupra ST facelift 300 CP. Este varianta FWD si cutie manuala, iar ca si optiuni, enumar cateva: - culoare mystery blue - trapa panoramica - pachet de iarna - airbag-uri laterale spate -seat sound system - full link - senzori parcare spate - seat mobility service 5 ani (Belgia) Am facut deja 1000 km si sunt foarte incantat de masina.
    14 points
  2. Animat de unele posturi de aici am făcut și eu test drive cu Ford Kuga in echiparea Titanium, 4WD, cu motorizarea diesel 2.0/180cp cu Powershift. Ce mi-a plăcut: - gadgetul din meniul BC care îți arată cum este distribuită tracțiunea pe punți, afli ca la orice acceleratie duce și pe spate, credeam ca doar când pierde aderenta spate dar văd ca se folosește mai mereu și de rotile spate (uscat pe jos, accelerații normale, in sport duce și 50%); - dinamica și ținuta de drum, accelerații bune pentru un suv, liniare, cutia nu face nici o problema, se comporta ca un DSG (asta și este), modul Sport tine turele mai sus, nu exagerat, dacă nu apeși tare schimba între 2500-3000 (la G7 meu chiar dacă apeși încet nu schimba mai jos de 2800-3000), din ce am mers eu pe drum drept (DN) ținuta de drum (suspensie, direcție) sunt mai bune decât am simțit la Tucson de exemplu (cu care am mers mai mult pe centura); - prețul, la configurația făcută de mine la care am uitat sa pun xenon, 27800€ deci cu xenon ar fi cca 28500€; pentru un 4WD automat diesel cred ca a luat Sportage-ul, care in GT-Line (care are doar piele in plus), este minim 30500€; Ce nu mi-a plăcut: - schimbătorul de viteza, poziția, modul de acționare și faptul ca nu arată lângă el ce ai selectat; in primul rând poziția este incomoda, trebuie sa duci mâna sus ca sa schimbi, este in calea mâinii către bord sau când vrei sa gesticulezi cu mâna stanga dreapta, apoi faptul ca treci in S tot prin apăsare pe buton (nu prin tras in jos și revenit ca la DSG), mi s-a părut mai dificil și imprecis in selectare D, R, nu m-am obișnuit nici in jumătate de ora, am mai băgat N in loc de R și R in loc de D; - nu îți arată pe bord in ce viteza ești decât dacă intri in modul manual din padele (nu poți intra in modul manual din schimbătorul de viteza); - BC foarte mic și putine informații, fără de VW de exemplu când pui viteza digitală, cifrele sunt minuscule, de vreo 3-4 ori mai mici, inutilizabil, toate sunt scrise mici, poate sa le citești când stai pe loc; - nu are Autohold, nici ca opțiune, pentru mine care merg numai cu el pus, este un mare minus; Alte observații - bancheta se înclina in doua poziții dar nu culisează; cotiera spate nu se poate pune pe Trend; - fete uși frumos tapițate; torpedou de plastic brut, fără mocheta, dar cu amortizare; nu am văzut bec dar refrigerare sigur nu are; +10p pentru G7; - portbagaj 450litri, se poate mai bine (vezi Karoq 510litri dintr-o mașina mai scurta 4,36 fata de 4,54), altfel bine configurat; trebuie luat cu chit declamă altfel cu roata de rezerva este 400litri;(așa scrie pe hârtie, de verificat); - neaparat de pus camera pe spate, montanții spate sunt imensi, senzorii 360 grade ajuta foarte mult și nu sunt scumpi, intra cam târziu dar dacă manevrezi încet sunt ok; Prin urmare este și Kuga o varianta pentru nepretențioși, dar tot trebuie așteptat Karoq sa vedem dacă e simply clever și la preț Ma întreb unde se duce diferența aia de 20cm la lungime ca in Kuga nu mi s-a părut extraordinar de mult loc in spate și nici portbagajul nu e imens.
    4 points
  3. @andrei141592 mie mi se par kitch-uri în toată regula. De aici până la neoane sub mașina îi doar un pas!
    4 points
  4. Am salivat la husa aia, iar in loc sa cer un pahar cu apa, l-am intrebat pe dealer daca-mi livreaza masina cu tot cu ea. Raspunsul a fost ''hahaha..e scumpa husa asta'' Am deja una de indoor de la celalalt Leon, dar nu cred ca se potriveste. Va multumesc pentru urari!
    3 points
  5. Salutari, Cum dragostea fata de VW nu se poate uita asa usor, am decis sa continui tot in gama VAG. Multi cunoasteti vechea mea masina, care dupa 5 ani de momente frumoase, a ajuns pe maini la fel de bune, tot la un coleg forumist. Asta ma bucura mult. Acum 5 ani aveam un poster cu Passat CC si prea putini bani sa-mi iau unul. Eh, acum visul a devenit realitate! Se prezinta un Passat CC, 2.0 TDI, 170CP, DSG6. la baza CBBB. An fabricatie 2011 cu putin peste 150mii km. Dotari....multe, ca de Highline. - Bi-Xenon - Echipare sportline, suspensie DCC si Autohold. - Pachet Business, Bluetooth premium si RNS510 si magazie de 6 CD - Kessy - BC Premium color - Camera reverse in emblema - Interior 4 locuri, piele neagra, scaune incalzite si ventilate, partial electric doar la sofer (spatar si lombar) - Senzori fata spate cu park assist, senzori lumini...samd. - Oglinzi rabatabile electric, heliomate cu puddle lights. - Privacy glass (aici este wow...fata de Golf 6 sincer astea mi se par fff negre, un lucru bun ) - Jante 18" Interlagos - Poate mai sunt cateva omise, imi mai amintesc de ele pe parcurs. Planuri de viitor: Partea mecanica va avea prioritate, desi nu are nici o problema, ochiul si mana mea trebuie sa atinga fiecare surub, sa stiu eu cum sta acolo prins. Deh, pitici pe creier. Urmeaza cateva cosmetizari la interior: lumini picioare si in usi, pedale sport, modelul nou de schimbator si climatronic. Posibil si noua consola centrala si volan R-Line, dar aici cred ca este ok si ce am acum, Depinde la ce preturi le gasesc pe viitor. La exterior in nici un caz nu umblu, nu-mi trebuie R-Line, praguri,...samd. Voi schimba doar fusta spate in una cu evacuare dubla si voi face o evacuare de la DPF pana la final, ceva putin mai ROARRR! Cateva poze pentru delectare, urmeaza altele calitative in decursul anilor cat va sta la mine. Cu stima,
    2 points
  6. punem poze dupa o zi de ploaie, ceara si-a facut efectul
    2 points
  7. Salut tuturor! Acum vreo 3 ani cochetam cu ideea achizitionarii unei masini "ceva mai vechi", avand in vedere ca tot ce am avut pana acum au fost masini dupa 2002, si mai ales luand in calcul "amintirile din copilarie" legate de masinile care "ma bantuiau" din acea perioada ... Am avut cateva optiuni in toata aceasta perioada de cautari: Ford Capri, Dacia 1300, VW Golf II, VW Corrado, etc... Regula era sa fie o masina relativ rara, speciala "pe strada", si eventual care nu mananca foarte multi bani, insa care sa imi ofere satisfactia pe care o cautam de la un youngtimer. Nu am gasit nimic intr-o stare care sa imi acopere pretentiile, totul era ori foarte scump, ori intr-o stare deplorabila si necesita investitie maxima, si ca timp dar si financiara. Per ansamblu si din fericire insa, si in aceasta poveste a functionat sistemul "nu e dupa cum o calculezi, e dupa cum se potriveste..." Asa ca, fix cu cateva zile inainte de ziua mea de nastere din Aprilie anul acesta, am gasit link-ul cu ea pe Facebook la un amic, si am stiut din prima ca trebuie sa merg cateva sute de kilometri sa o vad si sa eventual sa o iau! Din fericire temerile au disparut in primul moment in care am ajuns la ea, si am stiut ca de atunci, plecam impreuna... Este un Mk2 GT II din 1990 recarosat pe o baza din 1991, 1.8 95 CP JH, 220.000 km, trapa, MFA, servo, geamuri electrice. Lipseste din cate stiu doar A/C-ul dintre dotari. Baza este foarte serioasa si corecta, masina a apartinut proprietarului din Iasi de unde am luat-o din 2009 pana anul acesta, timp in care a mers cam 9.000 km, in rest fiind permanent noptile depozitata in garaj subteran. Nu exista rugina de suprafata (am gasit eu doua puncte cat un bold de ac), urmeaza sa caut pe dedesubt. Target-ul este maxim orientat spre "back to OE & OEM", astfel ca deja am gasit niste piese pe ebay dupa care astept. Tehnic este ok, necesita o garnitura capac supape, distributie de facut, termostat si curea accesorii, curatare / gresare trapa si alte maruntisuri. Saptamana care vine voi rezolva cu inmatricularea si cu cateva din lipsurile tehnice, apoi va intra intr-un proces de detailing ceva mai agresiv, cu decontaminare, retusuri locale, protectie ceramica, foliere elemente expuse, etc... incepe deci, Marea Conservare! P.S: Din cate am inteles, pana in 2009, masina a apartinut initial unui baiat de aici de pe forum de care am incearcat sa dau, insa fara reusita. Daca vede topicul si vrea sa revada masina, e invitatul meu P.S. 2: Primesc cu bucurie orice sfaturi, recomandari sau critici.
    1 point
  8. stie cineva un cod sau un site de unde poate fi cumparat difuserul la bara spate, ca in poza asta? arata...wow
    1 point
  9. Eu am bagat Polytron ... si am mai recomandat si altor colegi cu CC-uri si au fost super multumiti 5w30 pentru tine , ca ai DPF (eu am bagat 5w40 ca am deja 220k km si DPF off ) E bine atunci cu DSG-ul, recomand sa faci in jur de 35-40k km revizia (si nu la 60k), daca vrei sa tii masina cativa ani safe. Verifica si distributia si cureaua de accesorii, sa fie intr-o stare buna. Arunca un ochi prin topicul meu ce modificari etc am mai facut, avem aceeasi configuratie de motor+cutie Succes!
    1 point
  10. alea simple nu se sting complet, dar oricum daca nu te deranjeaza n-au nici o treaba, oricum se sting complet cand intra masina in standby
    1 point
  11. Frumoasa evoluție. Sa o stăpânești sănătos și fără incidente.
    1 point
  12. Serios? cat de mult ai citit? Adica modul cum sa o activezi e a 3-a postare din topicul asta.... Functia "TPMS" (Tire Pressure Monitoring System) via ABS. [Select][03 - ABS Brakes][07 - Coding]- la valoarea curenta, se adauga "0002048"ex: in cazul meu, valoarea initiala era "0000277", la care se adauga "0002048", rezultand "0002325"[Do It!] Reset & Learn [ 03 – ABS Brakes ][ Basic Setting – 04 ]- in campul "Group" se trece "042"[ GO! ]- simbolul de la TPMS se va aprinde iar simbolurile de la ABS/ESP vor flash-ui rapid, alternand.[ Done, Go back ] PS: Butonul nu este necesar. Functia butonului este "Reset & Learn" care daca ai un cablu vag-com, o poti face fara buton. Iar in poza cred ca e ultima lista de abs-uri.
    1 point
  13. 1 point
  14. Eu pana nu voi avea ocazia sa testez AID la drum lung si noaptea, nu sunt convins. De ce? Pentru ca e foarte frumos colorat, animatii, tot felul de informatii, e clar directia viitorul, insa pare si complicare de dragul faptului ca se poate si ca e inca un gadget. Apoi faptul ca nu e un ecran LED, adica sa fie acel negru pe care nu il pot atinge cele LCD, mi s-ar parea obositor de condus noaptea. Apoi de ce sa am atatea informatii afisate pe cluster in acelasi timp? La ce ma ajuta in timp real toate acele date? Sa ma uit mai mult la ele decat la drum :D. Daca e sa va uitati in clip sunt afisate consumul mediu, instant, autonomia, viteza in cifre..pe langa functiile clasice ale unui cluster. Stiu ca sunt mai multe moduri, insa tot mi se pare ca inafara de o harta frumos pusa in centru cand e cazul de navigatie restul sunt niste inflorituri. Genul de cluster foarte elegant, care nu arata scos dintr-un joc video este de pe vechiul A6 C7.
    1 point
  15. Golf 7 1.6 TDI DSG 7 Cluj - Brasov - 5.9 l/100km, viteza medie 69kmh La intors, Brasov - Cluj ( dupa ce i-am facut Stage 1 ECU+DSG) - 5.3 l/100km, viteza medie 73kmh
    1 point
  16. Si eu cred ca sunt de la jetul de apa. Ca sa faci zgarieturile alea cu un obiect dur fara sa atingi vopseaua trebuie prcizie chirurgicala.
    1 point
  17. unele suporta, altele nu - ultima la care am incercat, Octavia 3 2016 - nu a suportat - adica a suportat activarea dar nu executa
    1 point
  18. Nu am scaun electric cu memorie. Dar se pare ca nu e nevoie pe modelele MQB. In schimb, dupa multe miscari sus-jos, se pierde pozitia exacta a oglinzii si mai e nevoie de mici ajustari.
    1 point
  19. asta da, dar e de codare. dar la incuiat/descuiat, merg - e default, chiar si la cele fara alarma - oricum, si aici se pot dezactiva/activa, cu VCDS-ul
    1 point
  20. 1 point
  21. ideal e 0,4 -0,6 l.....modifica avansul la -1,5...-2,5
    1 point
  22. Salut. Da, la 1.8 TSI e standard. Apropo de motor, Craiova - Calafat - Craiova, consum mediu 5.8l / 100 km. 70 in localitate, 100 afara, clima tot timpul, doua persoane.
    1 point
  23. Fa o aerisire sau inlocuire lichid frana
    1 point
  24. ne plimbam... Cheia , manastirea Cheia , Muntele Rosu ...multa ploaie ..si ceva ,mancare
    1 point
  25. Am scos azi si celalalt animal la joaca In ciuda celor 427hp de sub capota S-ului, dracia aia are un raport putere/greutate fix dublu
    1 point
  26. Sus stock, jos cu arcuri si distantiere
    1 point
  27. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  28. Rodaj , mai putin si se incepe cu tuningul
    1 point
  29. Vine cu bord digital Karoq
    1 point
  30. @blordc Multumesc ! asa sa fie ! M-am intors din scuta excursie business & pleasure de 1400 km . M-am bucurat din plin de masina si de ce ii poate pielea . Am mers special cu viteze mai mari ( nu le pot mentiona aici ) sa vad special daca mai papa ulei , dar dupa 1400 km de maltratare nu a papat deloc ulei , joja este pe acelasi nivel ca in ziua de schimb . Singurul lucru care cred ca l-am "stricat" este lichidul de frana cred ca l-am cam ars de la atata mers tare , curbe si franari mai sportive ....dar totusi important este ca m-am bucurat de masina . Lichidul de frana se schimba. La intoracere , asa cum am zis mai sus,mi-am incercat norocul pe Transalpina , de fapt inca de la intrare in tara, daca tot am avut o 12 ore alocate pentru drum, am zis sa il configurez cat mai pustiu si cat mai frumos ca peisaje, indiferent daca are asfalt sau nu Pana la urma destinatia inseamna 10% si drumul pana la destinatie 90% din distractia unei excursii , cel putin pentru mine. Traseul a fost Caransebes->Hateg->Petrosani->Obarsia Lotrului -> Transalpina->Voineasa->Brezoi Transalpina mai are mult pana sa fie gata de deschis , este plin de copaci cazuti , pietre si alte obiecte pe drum si inca plin de zapada sus......ultimele 2 curbe pana in varf sunt acoperite cu cel putin 30 cm de zapada, asa ca m-am intors din drum , dar macar cu zambetul pe buze ca am fost singura masina de pe drum :
    1 point
  31. Jerpelita rau ,nici la 300 mii km nu at trebui sa pie bancheta asa uzata .Nu are nici inclazire in scaune
    1 point
  32. Salut.Pe tester am vazut ca la BMP meu avansul este de -4.4 .Ar trebui sa l reglez intre -1.5 si -2.5 ? In timp ce se regleaza trebuie urmarite valorile injectoarelor,cantitatea injectata si consumul la relanti de pe grupul 15 ?Intre ce valori ar trebuie sa fie consumul si valoarea injectata ? Acum consumul e 0.6 si cantitatea injectata aproape 6.
    1 point
  33. ce ingenios cu endoscopul bionet contine Didecyldimethylammonium chloride 2,5% , Saruri cuaternare de amoniu benzyl-C8-18-alkyldimethyl, chlorides 6,25 %, Monohydro chloride Polyhexamethylene biguanide 0,3%, Alcooli,excipienti, parfum. poate gasesti ceva similar. sigur exista si in tarile cu apa calda bacterii si solutii pt a le omori
    1 point
  34. Cand se cauta chilipiruri, asa se intampla.... S-a tot spus aici pe forum : uitati-va in Germania la masini similare si veti constata ca in Romania ajung la samsari chiar mai ieftine decat pretul NET din Germania (fara a mai pune la socoteala transport + profit, sa isi explice cumparatorul roman cum este posibil asa ceva). Romanii cauta masini cat mai noi, km putini, FULL FULL, la pret de dumping + in Arges sunt cei mai mari samsari
    1 point
  35. este amplasat pe bord langa parbriz,in grila ptr dezaburire,poate fi tradus prin senzor de radiatie solara(photo sensor) photo sensor for solar radiation G 107
    1 point
  36. Ok, multumesc. Sunt plug and play sau trebuie ceva codari suplimentare? O sa pierd ceva din functionalitati?
    1 point
  37. 4,3%... banuiesc ca scoateti consumurile astea fara sa urcati peste 90-100 si mers in cea mai mare parte cu 70-80km/h in ultima treapta de viteza, drum liber, cu accelerari lente. Daca am rabdare la vreun drum o sa incerc sa merg cu 70 localitati si 90 afara, in a6a, sa vad daca ajung la consumul ala Dar in mod normal nu am rabdare sa merg asa, simt ca inebunesc cand lumea ma depaseste si eu accelerez usor ca sa consum putin Am vazut ca la 80km/h in a6a, mers in 2cilindri, consumul instant pe un drum drept zic eu e undeva intre 3,5 si 4,5%, deci la viteza aia s-ar explica si consumul, dar pt asta ar trebui sa fie liber, sa nu existe franari/accelerari prea multe pe toata durata traseului.
    1 point
  38. Pai cum ai vrea sa-ti ia ? Sa mergi 1.000 de km si sa-ti ia motorina pt 100. :))))) Calculatorul ala face calculele in functie de consumul mediu. In oras ai sa vezi ca daca creste consumul la 9l/100km o sa scada foarte multi km , iar daca iesi din oras afara si ai un consum de 5l/km ai sa vezi ca acei km pierduti se vor repune " la loc " . El da valori aproximativ reale in functie de consumul mediu.
    1 point
  39. Cred ca se poate si ceva Home made. Trebuie construit un panou ca cel din imagine cu cotele recomandate de constructor, acu daca merge si cu VCDS o calibrare sa vedem, se pare ca decat VAS-ul poate face calibrarea camerei frontale.
    1 point
  40. Grija daca e imperecheat cu transmisia Multitronic.. recomand manuala oricand in favoarea acestei automate.
    1 point
  41. Felicitari pentru achizitie, ma bucur ca MK5 e o generatie apreciata! Ai facut foarte bine ca nu te-ai grabit, GTI-ul e o masina greu de gasit in stare buna, majoritatea anunturilor de pe net sunt mincinoase. Tipsurile poti sa le inlocuiesti, arata cam jalnic. In rest, benzina si zambete cat incape! :)
    1 point
  42. Porneste radioul. O sa-ti arate "SAFE". Dupa 2-3 secunde iti va arata "1000". Cu ajutorul butoanelor 1, 2, 3, 4 introdu codul. Foloseste butonul 1 pentru a introduce prima cifra, butonul 2 pentru a doua cifra, s.a.m.d. Apasa vreo 2-3 secunde butonul >>, pana se activeza codul. O sa auzi un beep. la urmatoarea pornire o sa mearga. Daca ai introdus gresit coduld de doua ori, radioul se blocheaza o ora. Bafta!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!