Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.05.2017 în toate secţiunile

  1. Va salut baieti, Sunt noul posesor al unui VW Passat B7 din 2011, si nu am mai avut pana acum masini din gama VAG, initial eram nehotarat, oscilam intre Passat B7 si Audi A6. Masina am luat-o de la proprietar din Bonn Germania personal pe data de 8.05.2017 si avea 165300 km respectivul isi luase modelul nou, mi-a dat si numerele sa vin cu masina pana acasa si sa le folosesc o saptamana Masina este automata are 170 cp si are urmatoarele dotari: - faruri cu xenon - stopuri cu led - oglinzi pliabile electric (sper sa se poata face cumva sa se plieze si din cheie cand inchid masina) - senzori de parcare (fata spate) - camera in sigla (nu functioneaza sper sa o rezolv problema asta cat mai repede) - interior din piele cu alcantara - comenzi volan cu padele - keyless go - scaune fata si banchete incalzite - dublu climatronic - rns 510 (urmeaza sa vad cum o sa reusesc sa ii bag hartile romaniei) - trimuri cred ca le zice luminate Masina are carte de service si ultima revizie cu schimb de ulei facut la 158000km. Urmeaza sa ii schimb uleiul la DSG + ulei motor + filtre si cred ca o sa ii schimb si cureaua de distributie masina avand peste 5 ani si vreau eu sa fiu sigur si sa imi cumpar niste jante de aluminiu pe 16 de iarna. In rest ce sa zic .... IMI PLACE IMI PLACE IMI PLACE... am venit ca un turbat pe Germania... Sper sa nu am probleme cu ea si
    3 points
  2. Sus stock, jos cu arcuri si distantiere
    3 points
  3. Sa remediat prin trecerea de la PD la CR ?
    2 points
  4. Si azi am reusit sa folosesc produsele de la chemical. Foarte multumit, nu se compara cu un detailing profesionist dar fata de spalatoria obisnuita rezultatul este net superior si satisfactia si mai mare. Mai imi lipseste un dressing pentru anvelope si degresant tot pentru anvelope/jante. As mai recomanda de asemenea inca o manusa pentru a spala partea de jos a masinii(pragurile in special) Punctele albe de pe capota sunt ciobituri de la pietre din pacate Din pacate la acurt timp a venit si ploaia:
    2 points
  5. WVWZZZ3CZEE093939.pdf WVWZZZ3CZCP027708.pdf WVWZZZ3CZ6P194602 .pdf WVWZZZ3CZCE158183.pdf WVWZZZ3CZEE164839.pdf Wvwzzz3cz8e225745.pdf WVWZZZ1KZCW134795.pdf WVWZZZ3CZCE553391.pdf WVWZZZ3CZBE715892.pdf wvwzzz3czbe748701.pdf WVWZZZ3CZDE018771.pdf wvwzzz3czce095349.pdf Alte decodari: WVWZZZ3CZDE085712.pdf WVWZZZ1KZ8P037118.pdf Daca ai avea un VIN .. asa mi-e sa nu iti dau alt cod decit cel care trebuie.
    2 points
  6. Acum 2 zile am inceput lucrul la masinuta mea din semnatura. Nemultumit de "stage 2" am decis sa fac upgrade la 3. Targetul este sa obtin 280+ spre 300 cai cu un cuplu cat mai mic (sub 550Nm daca se poate) Motorul are 158mii km acum si merge impecabil, sper sa ma tina macar 15-20mii km dupa tuning. Piese: -tubular mainfold -turbina 3.0 tdi, GTB2260VK preparata de Cipos caruia ii multumesc ptr profesionalitate, convertita la vacuum si reglata -evacuare completa Profi Diesel 76mm -IC frontal 700x300x70mm (voi demonta IC de serie, rad. clima se va muta in locul lui) -filtru sport in carcasa originala (panel ramair) -EGR cooler delete -EGR delete ( inca nu am cumparat piesa) -cutie DSG remap ptr a suporta cuplul -DSG oil cooler imens 300x200x50 , montat frontal, protejeaza mult cutia tinand uleiul la temp. cat mai joasa -termostat DSG 75 grade -DSG plate ptr liniile de ulei->>>radiator -pompa HPFP 2000+bar de pe 3.0 CR (asta ramane cu semnul intrebarii ptr moment) Frane: etrieri brembo 4 pistonase cu discuri 340 x28 de pe audi quattro TT , etrieri cumparati deja, lipsesc adaptorii care trebuie sa ii fac alternativa brembo Z18 calipers cumparati deja, bolt on cu discuri 350mm foarte grele din pacate 14kg/bucata doresc sa mentin masele in rotatie cat mai mici de aceea am decis sa merg cu un diametru mai mic la discuri placute DS2500 sau ecb yellowstuff, ramane de vazut momentan am discuri si placute ATE powerdisc noi Suspensii deja montate Koni FSD, exceptionale Remaparea se va face la bucuresti la ...;) timpul potrivit. La masina lucrez doar in timpul liber cateva ore pe zi daca-mi permite vremea si familia In 6 ore de lucru de unul singur am reusit sa: -demontez puntea -demontat DPF si turbina de serie -demontat EGR cooler si facut bypass Poze cand revin acasa.
    1 point
  7. Salut. Dupa o lunga asteptare, va prezint noua mea masina: Skoda Octavia 3 facelift cu motorul 1.8 TSI M6 in culoarea Denim Blue si jante de 17. Precizez ca vin de pe o 2008 Kia pro cee'd 1.4 pe care o am in continuare. Lasand la o parte diferentele evidente de marime si putere intre cele doua, suspensia este mult mai moale la O3, fapt ceea ce o face mult mai relaxanta la un drum mai lung. Dupa 3 saptamani, am aproximativ 1,100 km si sunt in proportie de 95% multumit. Mici neplaceri legate de plasticele negre si de touchscreen care dupa cum vedeti, se murdaresc imediat. Stergatorul spate nu prea curata cum trebuie, iar faptul ca nu pot dezactiva complet start/stop-ul e cam enervant (trebuie apasat pe un buton de fiecare data cand plec cu ea). Masina este mai silentioasa comparativ cu cee'd-ul, dar diferentele nu sunt chiar atat de mari. Multe plastice tari, in special pe usi, care nu ma deranjeaza, atata timp cat nu o sa inceapa sa zdrangane in cativa ani. Ca dotari, masina este nivelul de echipare Style (mai bogat acum cu FL-ul) la care s-au adaugat destul de multe optionale: faruri LED (care sunt excelente), scaune incalzite spate, priza spate (care vine cu 2 porturi USB), parbriz incalzit, volan incalzit, KESSY, stopuri TOP LED (care tot nu sunt full-LED), senzori parcare fata, si alte maruntisuri. Navigatie nu am luat deoarece folosesc Android Auto cu Sygic si merge ok. Legat de motor, am oscilat intre 1.4 si 1.8, alegand intr-un final 1.8 datorita faptului ca vine impreuna cu suspensie independenta pe spate (standard la toate cee'd-urile, apropo). Este foarte silentios si puternic comparativ cu motorul aspirat de pe Kia. Consumul este destul de bun, zic eu. Dupa 100 si ceva de km in oras, imi arata 8. Mixt este undeva sub 7 la mers normal. Mi s-a spus ca dupa 10,000 - 15,000 km o sa mai scada cu cel putin 0.5, deci foarte ok zic eu avand in vedere motorul relativ mare (care nu se mai incadreaza la Rabla). Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie.
    1 point
  8. controleaza jocul la axul turbinei,daca nu iei limp mode nu are nimic geometria
    1 point
  9. La PD 8v injectorul e prins cu un singur surub ,in timpul detonatiilor injectorul se misca si uzeaza chiulasa Fenomenul apare si la PD 16v ,desi injectorul e prins cu doua suruburi
    1 point
  10. Salutare, Sunt posesorul unui VW Golf 5, cod motor BKC, an de fabricatie 2004, iar zilele trecute am intampinat o alta problema comuna a motorelor diesel (1.9 Pompa Duza), si anume clasica problema cu injectoarele. In ultima perioada am avut mari probleme cu pornirea la rece, mai ales atunci cand masina statea o perioada fara sa o folosesc (intre 3-4 zile si o saptamana). Nu reuseam sa pornesc masina decat la a 3-a sau a 4-a cheie si asta dupa ce dadeam destul la automat. Simptomele dupa ce porneam erau un mic nor de fum negru, iar dupa miros de motorina nearsa si o usoara trepidatie pana se incalzea motorul. Dupa o prima verificare, mecanicul de la service-ul la care ma duc de obicei mi-a spus ca problema sunt singur injectoarele, si m-a indrumat catre service-ul de reparatii injectoare . Am sunat si m-am programat sambata dimineata la ora 8. Cei de la service m-au asigurat ca problema nu e software, e o problema mecanica. Mentionez ca pe tester valorile pentru injectoare erau normale. Ceea ce multi nu inteleg e ca problemele mecanice de care sufera injectoarele, nu se vad pe tester. Au inceput sa demonteze, insa cel mai important aspect e ca totul se face in prezenta clientului, am avut vizibilitate la tot ce s-a facut acolo, cum s-au curatat, tot ce s-a inlocuit si cum au fost testate la final injectoarele. La mine problema a fost una clasica, pilitura de fier rezultata in urma lovirii de catre injectoare in chiulasa. Masina merge perfect, nu a mers niciodata atat de bine de 3 ani de cand e la mine.
    1 point
  11. @VW CC: Mersi! Azi daca nu a mai plouat, i-am dat si un exterior, mai ales ca imi sosise vineri spuma activa Mafra. Foarte buna, a curatat o parte din mizerie doar lasand-o sa isi faca efectul, dar curatarea adevarata este doar cu manusa de spalare, asa ca i-am mai dat o data si am spalat-o cu manusa. Imi venisera si prezoanele antifurt, asa ca le-am pus si pe acestea si mai ales capacele de protectie cu care stateam in portbagaj. 100 lei pe prezoane antifurt noi + transport + scos prezoane vechi pentru o prostie a unora de la vulcanizare... Avantajul de a sta la curte, e ca te poti apuca de spalat, cand iti vine pasarica :D. O saptamana usoara, tuturor. PS: Am pus mana pe un far cu xenon, iupii
    1 point
  12. Am scos azi si celalalt animal la joaca In ciuda celor 427hp de sub capota S-ului, dracia aia are un raport putere/greutate fix dublu
    1 point
  13. Combustibilul de slaba calitate influienteaza negativ : zgomotul ,corectiile si uzura ,....
    1 point
  14. Pune un ulei de calitate : valvoline,fuchs,motul ...mergi o perioada ca poate disparea zgomotul . Am avut doua CR-uri la care sa rezolvat tacaneala cand sa trecut de la castrol la valvoline
    1 point
  15. DA, am reusit. Dar nu merge modulul de O2.
    1 point
  16. Multumesc @Stefan.DFS! @ShadoWzZ: eu n-as zice ca e urata, se tine chiar bine . Am fost ieri la TCM Turbo pentru update soft. Momentan, la mers prin oras, imi pare ca raspunde o idee mai bine in ture joase; din ce mi-am dat seama, in WOT e mai liniara. In functie de cat apas pedala, uneori mai "valureste" boost-ul, dar mai putin ca inainte. Peste cateva luni probabil voi face un dyno, de curiozitate. Visez la un schimbator de GTD, un short-shifter, un detailing, sa montez AFS-ul si imi lipseste suspensia, dar trebuie sa revopsesc barile fata-spate, sa retusez plafonul deasupra parbrizului, unde e plin de ciupituri si sa schimb parbrizul pana atunci . A, si sa schimb farul drept, pe care il am in casa, lichidul de frana si sa fac ITP-ul. 101.3XY km and counting. Drumuri bune si fara evenimente sa aveti!
    1 point
  17. E un 1.6tdi cu cutie manuala si r-line. Avea display in loc ee ceasuri de bord. Daca imi amintesc bine pretul se invartea in jurul sumei 24k €.
    1 point
  18. Exista o ''limba'' de metal la asamblarea partii electronice cu cea mecanica si are locasul ei in care trebuie sa intre...chiar daca lacul arata bine pe , placa sa stii ca fisurile lipiturilor se pot vedea foarte greu si musai era sa le refaci iar referitor la switch chiar daca masurat functiona corect uzura apare pe capul ''tamburucului'' de plastic care datorita frecarii nu mai are aceiasi lungime si implicit nu mai apasa corect.Ai sa mai desfaci odata ca sa faci totul cum trebuie si nu uita de colectorul motorasului ca sa nu plangi ca mine pe langa portiera ca mdeh' nu am ascultat anumite sfaturi si am muncit de mai multe ori degeaba concluzie nervi si timp pierdut degeaba.
    1 point
  19. NU ai ansamblat corect partea electronica in cea mecanica.
    1 point
  20. Aceleasi depuneri sunt si in motor si in turbo ,depuneri care cu greu se inmoaie cu solutii dedicate ,deci apa e ......sa-ti faci de treaba
    1 point
  21. Desfa cateva galerii si egr-uri si o sa constati ca sunt depuneri de carbon de peste 5mm ,cand se desprind aceste depuneri ajung la supape si spoi in turbo ,aici devine procedura catastrofala .
    1 point
  22. 1. Select STG 52 (Türelektr. Pass.) 2. Long STG coding -> function 07 3. Byte 04 4. Enable bit 2 5. Enable bit 3 6. Select STG 09 (wiring) 7. STG access permissions -> Function 16 8. Enter Unlock Code 31347 9. STG adjustment -> function 10 10. (15)(16) Select Access control 2 Spiegelabsenkung bei Rueckwaertsfahrt auswählen 11. Set value to active (active) Additionally possible: Hide menu item in Radio-/Navigationssystem, so you are even viable in the future to enable the feature on or off 12. (20)(21) Select Access control 2-Menuesteuerung Spiegelabsenkung auswählen 13. Set value to active (active)
    1 point
  23. Salut, din pacate nu efectuam lucrarile solicitate de catre tine, iti recomand unitate reparatoare dotata cu stand de verificat injectoare/pomope de injectie (in constanta iti trecomand pe aurel vlaicu, aproape de sensul giratoriu de la fostul real 1 , este o unitate reparatoare Bosch)
    1 point
  24. salut florin...deci 4 fire nu exista zici..indiferent ca e sau nu cutie automata,,ca ma gandeam ca sare din chema switchul de la ambreiaj...o sa cobor acum sa desfac la ecu si sa ma uit acolo sa vad ce si cum.....si legat de tempomatul meu artizanal la golf 4...acum vad ca ai trimis un mesaj...ma uit sa vad... cu passatul asta e posibil sa dauneze si defectul ca nu intra in a 4-a de o luna,,,,si poate deasta nu merge pilotul
    1 point
  25. ce pot verifica...caci in afara de switchul de la frana altu nu are
    1 point
  26. La golf 6 am avut suspensie adaptive.Era un amortizor (marca Monroe) care avea o mufa pe corpul amortizorului ce comunica cu computerul masini.In interiorul amortizorului era un lichid special si o bobina, care in fuctie de tensiunea aplicata devenea dur sau moale amortizorul.In practica pe sport masina era ca un bumber iar pe confort se asemana ca o limuzina.Sistemul a fost testat cu success la auti TT. Este adevara ca la Jaguar sistemul functioneaza adaptive, adica in functie de drum, directia de rulare si viteza masini, amortizoarele lucreaza independent, dar la vw este un sistem simplu.Apesi si doar reglezi taria amortizoarelor, nu si inaltimea lor.
    1 point
  27. sau indreaptate spre un service sa iti curate turbina , n-ai incercat :-? sau incearca cu un spray de contacte sa desfaci filtru de aer si dai la debitmetru prin sitele alea , dupa o tii turata putin pe la 3000-4000 si vezi daca sia revenit , daca nu dute si curata turbina ...
    1 point
  28. Uleiul hidraulic congeleaza la temp. f scazute asa ca NU aia e cauza.
    -1 points
  29. Salutare documentandu-ma despre acesti aditivi, am vazut si pareri pro/contra insa mi-a atras colegul de mai sus "Eexcalade" legat la motoarele CR cu utilizarea acestost aditivi. Detin un G5Plus 07' cu DPF, 2.0 BMM la activ are 212mii Km.. Eu gandesc sa utilizez motorina de "calitate" (ex: maxxmotion,Efix+). Dar as vrea sa utilizez pentru filtrul de particulare aditivi, si daca este sigur?!
    -1 points
  30. Am luat Discover Pro. Nu e asta noua de pe Golf. E aia cu butoane. Si cum la reprezentanta nu s-a putut dezactiva sistemul start/stop si piuitul centurilor si alte cateva chestii...mi-am comandat si un OBDEleven.
    -1 points
  31. Cum sa loveasca injectorul in chiulasa? Tu esti sigur de gogoasa asta, nu am auzit de pilitura la PD? Eu cred ca l-a dat jos a schimbat oringurile eventual le-a curatat cu solutie!
    -1 points
  32. Salutare tuturor. De curand mi-am cumparat un vw Sharan 2003 1.9 130 cai. Am o intrebare cu un raspuns rapid pentru ca nu am timp sa citesc toate paginile. Incalzirea auxiliara este pus pe toate sharanurile sau este optional? Cu VCDS imi arata 18 AUX. HEAT dar nu ma lasa sa intru. O zi buna tuturor.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!