Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.05.2017 în toate secţiunile
-
@blordc Multumesc ! asa sa fie ! M-am intors din scuta excursie business & pleasure de 1400 km . M-am bucurat din plin de masina si de ce ii poate pielea . Am mers special cu viteze mai mari ( nu le pot mentiona aici ) sa vad special daca mai papa ulei , dar dupa 1400 km de maltratare nu a papat deloc ulei , joja este pe acelasi nivel ca in ziua de schimb . Singurul lucru care cred ca l-am "stricat" este lichidul de frana cred ca l-am cam ars de la atata mers tare , curbe si franari mai sportive ....dar totusi important este ca m-am bucurat de masina . Lichidul de frana se schimba. La intoracere , asa cum am zis mai sus,mi-am incercat norocul pe Transalpina , de fapt inca de la intrare in tara, daca tot am avut o 12 ore alocate pentru drum, am zis sa il configurez cat mai pustiu si cat mai frumos ca peisaje, indiferent daca are asfalt sau nu Pana la urma destinatia inseamna 10% si drumul pana la destinatie 90% din distractia unei excursii , cel putin pentru mine. Traseul a fost Caransebes->Hateg->Petrosani->Obarsia Lotrului -> Transalpina->Voineasa->Brezoi Transalpina mai are mult pana sa fie gata de deschis , este plin de copaci cazuti , pietre si alte obiecte pe drum si inca plin de zapada sus......ultimele 2 curbe pana in varf sunt acoperite cu cel putin 30 cm de zapada, asa ca m-am intors din drum , dar macar cu zambetul pe buze ca am fost singura masina de pe drum :3 points
-
Salut. Dupa o lunga asteptare, va prezint noua mea masina: Skoda Octavia 3 facelift cu motorul 1.8 TSI M6 in culoarea Denim Blue si jante de 17. Precizez ca vin de pe o 2008 Kia pro cee'd 1.4 pe care o am in continuare. Lasand la o parte diferentele evidente de marime si putere intre cele doua, suspensia este mult mai moale la O3, fapt ceea ce o face mult mai relaxanta la un drum mai lung. Dupa 3 saptamani, am aproximativ 1,100 km si sunt in proportie de 95% multumit. Mici neplaceri legate de plasticele negre si de touchscreen care dupa cum vedeti, se murdaresc imediat. Stergatorul spate nu prea curata cum trebuie, iar faptul ca nu pot dezactiva complet start/stop-ul e cam enervant (trebuie apasat pe un buton de fiecare data cand plec cu ea). Masina este mai silentioasa comparativ cu cee'd-ul, dar diferentele nu sunt chiar atat de mari. Multe plastice tari, in special pe usi, care nu ma deranjeaza, atata timp cat nu o sa inceapa sa zdrangane in cativa ani. Ca dotari, masina este nivelul de echipare Style (mai bogat acum cu FL-ul) la care s-au adaugat destul de multe optionale: faruri LED (care sunt excelente), scaune incalzite spate, priza spate (care vine cu 2 porturi USB), parbriz incalzit, volan incalzit, KESSY, stopuri TOP LED (care tot nu sunt full-LED), senzori parcare fata, si alte maruntisuri. Navigatie nu am luat deoarece folosesc Android Auto cu Sygic si merge ok. Legat de motor, am oscilat intre 1.4 si 1.8, alegand intr-un final 1.8 datorita faptului ca vine impreuna cu suspensie independenta pe spate (standard la toate cee'd-urile, apropo). Este foarte silentios si puternic comparativ cu motorul aspirat de pe Kia. Consumul este destul de bun, zic eu. Dupa 100 si ceva de km in oras, imi arata 8. Mixt este undeva sub 7 la mers normal. Mi s-a spus ca dupa 10,000 - 15,000 km o sa mai scada cu cel putin 0.5, deci foarte ok zic eu avand in vedere motorul relativ mare (care nu se mai incadreaza la Rabla). Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie.2 points
-
Aceleasi depuneri sunt si in motor si in turbo ,depuneri care cu greu se inmoaie cu solutii dedicate ,deci apa e ......sa-ti faci de treaba2 points
-
2 points
-
Ceau! Recent mi-am luat si eu o Skoda Superb II, din 2010, motor 2.0 TDI, 140 CP. Sunt foarte impresionant de dotariile si perfomanetele acesteia (mai ales ca inainte am avut un logan chel), insa sunt putin sceptic in privinta fiabilitatii, in bord are 170 000km, dar probabil in realitate sunt mai multi. Imi place mult design-ul si simt ca ma reprezinta. Chiar daca trebuie sa bag sume semnificative de bani pentru reparatii si imbunatatiri, o fac cu draga inima.1 point
-
Multumesc @Stefan.DFS! @ShadoWzZ: eu n-as zice ca e urata, se tine chiar bine . Am fost ieri la TCM Turbo pentru update soft. Momentan, la mers prin oras, imi pare ca raspunde o idee mai bine in ture joase; din ce mi-am dat seama, in WOT e mai liniara. In functie de cat apas pedala, uneori mai "valureste" boost-ul, dar mai putin ca inainte. Peste cateva luni probabil voi face un dyno, de curiozitate. Visez la un schimbator de GTD, un short-shifter, un detailing, sa montez AFS-ul si imi lipseste suspensia, dar trebuie sa revopsesc barile fata-spate, sa retusez plafonul deasupra parbrizului, unde e plin de ciupituri si sa schimb parbrizul pana atunci . A, si sa schimb farul drept, pe care il am in casa, lichidul de frana si sa fac ITP-ul. 101.3XY km and counting. Drumuri bune si fara evenimente sa aveti!1 point
-
In cartea masinii scrie ca e normal un consum de pana la 1L/1000km . Mie imi pare mult si 1L/10.000km1 point
-
Aia cu consum normal e relativa. Daca la km sa zicem ca ai avea cum sa verifici, consumul de ulei il vezi dupa sute de km, deci dupa ce o cumperi. Masina respectiva are totusi 200k km, problemele cu consum de ulei mare pot aparea oricand. Eu nu m'am "combina". 2.0 nu se gaseste nimic? (nu retin sa fie cu aceeasi problema)1 point
-
Remedierea consumului exagerat de ulei de obicei se lasa cu inlocuire motor sau bloc nou ,reparatie foarte costisitoare1 point
-
Trebuie sa iti intre in reflex verificarea nivelului uleiului, mai ales intainte de/dupa drumuri mai lungi. Remedierea probabil presupune segmentare, prea ieftin nu are cum sa fie1 point
-
1 point
-
1 point
-
Desfa cateva galerii si egr-uri si o sa constati ca sunt depuneri de carbon de peste 5mm ,cand se desprind aceste depuneri ajung la supape si spoi in turbo ,aici devine procedura catastrofala .1 point
-
Azi se anunta ploaie si chiar a plouat dupa amiaza, asa ca am amanat spalatul exterior. Dar am zis sa ii dau putin cu aspiratorul inauntru daca tot au venit acoperitorile de pedale si sa le montez. Zis si facut, avand experienta la desfacut plastice deja, mi-a fost mai usor de data asta. Mai astept si alte chestii sa imi soseasca si tot ma uit dupa faruri. As inclina sa iau ceva de la dezmembrari si kit de reparatie pentru urechi, intrucat farurile ok au un pret pe care momentan nu mi-l permit. Voi ce spuneti ar fi ok, un far cu urechile inlocuite cu kit original? Inca stau si pe ebay si urmaresc dar nu am avut noroc pana acum. De asemenea am cumparat si alte 4 prezoane antifurt, pe care o sa le montez dupa ce o spal pe exterior. De data asta o sa stau cu ochii pe toti baietii de la vulcanizare.1 point
-
Serios? Imi fac eu timp sa iti raspund-foloseste functia search. Spor la citit.1 point
-
e departe avansul ,schimba l intre -1,5 si -2,5... 0.6 e bine ca consum,daca porneste bine nu e nevoie sa schimbi oringurile1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa am fost si eu prima oara cand m am urcat pe diesel.. mai speriat, in special datorita vibratiilor. Daca spui ca sunt mici trepidatii, eu spun ca sunt normale, asa e dieselul. Depinde acum cat de "mici" sunt trepidatiile1 point
-
Grila asemanatoare cu BMW , faruri de ,Mercedes...... eu nu inteleg un lucru - daca ai un lucru bun de ce naiba sa-i mai faci facelift ? Umbla frate la motor , sa/l faci mai bun , la transmisie , la frine ,stabilitate , comfort , insonorizare , la calitatea tablei , daca vrei un pret mai bun !1 point
-
Andrei, indiferent ce spunem noi aici pe forum cred ca are nevoie de un filtraj serios din partea ta. Suntem foarte multi care vb din auzite sau chiar patite, si eu am trecut de la logan la jetta si am fost super entuziasmat ca si tine la inceput. Indiferent cati km are masina impportant este ca tu sa fii multumit de ea si sa fie stabila pe drum la viteze de autostrada.. poate gresesc dar daca e vreun bai cred ca va iesi la liman. Asa ca savureaza aceste momente indiferent de ce spunem noi!1 point
-
Mi-a venit si mie acum 10 zile masina dupa o lunga asteptare.Cateva poze mai jos. Ca optionale...am pus cam tot pe ea, doar handsfree-ul nu l-am comandat ptr ca nu-mi placea suportu ala de telefon pe bord. Prima investitie: cauciucuri de iarna Goodyear UG Performance. Sunt absolut excelente, am avut ocazia sa le testez pe zapada maricica saptamana trecuta la Poiana si la Cheia: super aderenta, iar masina parca ara prin zapada. Si pe sosea cu zapada si moloz inghetat merg foarte bine, priza foarte buna. Urmeaza acum si modificarile extra: - tuning exterior Milotec - chestii mai light: body kit, eleron pe luneta, pleoape si eventual niste carbon pe stalpi - folie pe geamuri - sper la niste discuri Black Diamond, poate avea si ptr modelu asta- jante de vara OZ (inca ma mai gandesc la model, dar in mod sigur culoarea va fi titan) - vreau sa vopsesc si jantele stoc pe titan, stie cine unde as putea sa le fac? - engine tuning: aici studiem mai multe variante, dar fac toate efortuirle sa ma duc cu ea cat mai sus Ca impresii: deja am facut 1000 km si masina a inceput sa-si dea drumul. Reprizele sunt excelente, iar stabilitatea este foarte buna. Nu am urcat mai mult de 4500-5000rpm (acceleratii scurte) mai astept sa fac niste km si abia apoi vreau sa ma apropiii de zona rosie. :( O sa postez aici pe masura ce apar modificarile, sper sa iasa ceva klumea.1 point
-
Deci dc le echilibrezi acum si pe urma ti le fura, o sa trebuiasca sa le echilibrizi din nou. Iti da bublu dauna... Eu zic sa le lasi asa1 point
-
Cand se cauta chilipiruri, asa se intampla.... S-a tot spus aici pe forum : uitati-va in Germania la masini similare si veti constata ca in Romania ajung la samsari chiar mai ieftine decat pretul NET din Germania (fara a mai pune la socoteala transport + profit, sa isi explice cumparatorul roman cum este posibil asa ceva). Romanii cauta masini cat mai noi, km putini, FULL FULL, la pret de dumping + in Arges sunt cei mai mari samsari1 point
-
Salut. Nu am vrut DSG. Chiar daca era la acelasi cost, tot M6 alegeam. Stiu ca un DSG are cateva avantaje, dar tot prefer sa schimb eu manual. Farurile sunt net superioare comparativ cu xenon-ul aftermarket de pe cee'd. A postat cineva pe forum acum cateva luni un test facut de o revista straina din care se intelegea ca LED-urile de pe FL sunt mai bune comparativ cu Bi-Xenon-ul de pe pre-FL.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Inteleg ca vrei sa schimbi doar cureaua de distributie. ''Am cumparat un Passat Variant second hand, model 2009 si a-si dori sa schimb cureaua de distribuitie''. Din cate stiu eu, aceasta operatiune este facuta la 210.000 km la CR. Nu am cunostinta ca motoarele de 2.0 tdi sa fie si cu 8 valve, eu stiu ca toate au 16 valve, mai putin cele de 1.9 tdi. Da, asa este. La service este efectuata operatiunea si aplicata garantia. Doar un proprietar atent si pasionat poate pune intrebari despre lucruri "intime" in legatura cu motorizarea si alte caracteristici. Din acest motiv toata lumea cere cod motor si serie caroserie, nu au cum sa dea kix, I think...1 point
-
Recomandarea manualului de G4 este sa nu "pompezi" in frana! Frana este cu servo si functioneaza cu presiune/depresiune. Spune ca in functie de cat de brutala este apasarea, servo va sti ca este vorba de o situatie critica si va crea rapid presiunea necesara unei franari violente. Prin apasari succesive, la fiecare eliberare a pedalei de frana se pierde presiunea. De aici recomandarea de a nu "pompa". Daca franarea este lunga si lenta, chiar daca ajungi cu pedala mai jos, franarea nu este f rapida. Sper ca am fost cat de cat explicit. Scuze daca e offtopic (pt ca pe topicul este "senzor placute frana"), dar cred ca trebuia facuta precizarea.1 point
-
Salutare tuturor. De curand mi-am cumparat un vw Sharan 2003 1.9 130 cai. Am o intrebare cu un raspuns rapid pentru ca nu am timp sa citesc toate paginile. Incalzirea auxiliara este pus pe toate sharanurile sau este optional? Cu VCDS imi arata 18 AUX. HEAT dar nu ma lasa sa intru. O zi buna tuturor.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00