Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.05.2017 în toate secţiunile
-
@blordc Multumesc ! asa sa fie ! M-am intors din scuta excursie business & pleasure de 1400 km . M-am bucurat din plin de masina si de ce ii poate pielea . Am mers special cu viteze mai mari ( nu le pot mentiona aici ) sa vad special daca mai papa ulei , dar dupa 1400 km de maltratare nu a papat deloc ulei , joja este pe acelasi nivel ca in ziua de schimb . Singurul lucru care cred ca l-am "stricat" este lichidul de frana cred ca l-am cam ars de la atata mers tare , curbe si franari mai sportive ....dar totusi important este ca m-am bucurat de masina . Lichidul de frana se schimba. La intoracere , asa cum am zis mai sus,mi-am incercat norocul pe Transalpina , de fapt inca de la intrare in tara, daca tot am avut o 12 ore alocate pentru drum, am zis sa il configurez cat mai pustiu si cat mai frumos ca peisaje, indiferent daca are asfalt sau nu Pana la urma destinatia inseamna 10% si drumul pana la destinatie 90% din distractia unei excursii , cel putin pentru mine. Traseul a fost Caransebes->Hateg->Petrosani->Obarsia Lotrului -> Transalpina->Voineasa->Brezoi Transalpina mai are mult pana sa fie gata de deschis , este plin de copaci cazuti , pietre si alte obiecte pe drum si inca plin de zapada sus......ultimele 2 curbe pana in varf sunt acoperite cu cel putin 30 cm de zapada, asa ca m-am intors din drum , dar macar cu zambetul pe buze ca am fost singura masina de pe drum :3 points
-
Am spalat masina mai temeinic dupa intoarcerea de la Praga, avea neaparat nevoie de curatenie interioara.3 points
-
Mi-am incercat norocul dar din pacate nu a fost sa fie . Am parcurs de la Sebes -> Obarsia Lotrului -> Spre ranca aproape de varf. Drumul este plin de copaci cazuti , pietre si alte obstacole , nu este dezapezit complet , de fapt nu cred ca s-au obosit sa bage vre-un utilaj. Nu exista urma de oameni , muncitori sau orice utilaj care sa dovedeasca atentie asupra drumului. Am reusit sa ajung pana sus pana la penultima curba dar drumul era acoperit de 30 cm de zapada Am urcat la picior mai sus si se pare ca si la coborare tot cam atata zapada era , nici urma de utilaje de dezapezire.2 points
-
2 points
-
Dupa aproape 11 ani si 11 luni locul de parcare al Leon-ului (care implimente 16 ani in curand) a fost ocupat de un GTI. Masina a fost inmatricula prima oara in Aprilie 2015 si are 27k km (25.4k in momentul achizitiei, restul pe drum). Pe langa motorul 2.0TSI cu 220cp si 350Nm, masina mai are ca dotari extra urmatoarele: - faruri bixenon adaptive cu DRL led si cornering - jante aliaj Austin 18" - navigatie Discover Media + MFA Premium - stopuri si proiectoare cu led - senzori de parcare fata si spate + ParkAssist - senzori de lumina si ploaie Pana acum toate sunt bune si frumoase, inca incerc sa ma obinuiesc cu noua pozitie de condus. Pentru cei inalti campul vizual este restrictionat de plafon, iar tapiteria neagra nu ajuta deloc (desi arata bine ). Motorul trage mult mai bine fata de 1.8T si 2.0TFSI, diferenta de cuplu este evidenta de la primele acceleratii. Insa mi se pare ca raspunsul este putin intarziat. Sound-aktuator-ul inca nu mi se pare foarte deranjant. Are momente cand ar fi trebuit sa se abtina din bazait (gen acceleratii pe autostrada) dar in general pare ok. Suspensia filtreaza bine denivelarile chiar si cu jantele de pe 18". Chiar daca este usor cam zgomotoasa cu jantele astea, se simte ca lucreaza din greu si nu te zgaltaie mult. Stabilitatea este buna, iar ruliul destul de redus. Chiar daca are aceeasi greutate ca si Leon-ul, desi VW se lauda ca ar fi scazut-o mult de-alungul timpului, masina pare mai usoara. Tind sa cred ca motorul mai usor (cu toate inovatiile din plastic ) ajuta la o distributie mai echilibrata a masei. GTI-ul mi s-a parut ca subvireaza destul de putin. Interiorul este bine lucrat, desi vad ca au pus accent pe partea din fata. Spre exemplu, fetele de usi au un material moale in partea superioara doar in fata. Usile din spate, desi arata similar sunt in totalitate dintr-un plastic dur. Pics: De facut: - RAR + inmatriculare - spalat tapiteria (era destul de murdara cand luat-o, au curatat-o baietii de la autohaus cat de cat dar mai trebuie) - detailing exterior (la achizitie am primit si niste holograme fine tot de la baietii de mai sus) - pus ceva protectii pe pragurile interioare - jante de iarna - covorase pentru iarna si tavita pentru portbagaj1 point
-
Am rezolvat problema mea cu compresorul....intr-adevar din cauza acelui surub nu pornea compresorul. O treaba de 10 min ma putea costa un compresor nou intr-un service :(. Multumesc mult pentru sfaturi Cristi(raman dator de cinste).1 point
-
@cris.g Care este distanta dintre tuneluri? Cel mai rau pentru becuri este sa le aprinzi imediat dupa ce le-ai stins. Daca distanta este suficient de mare incat pe auto se sting si raman stinse o perioada incat sa se raceasca e ok. Daca perioada este foarte scurta si observi ca le aprinde imediat ce le stinge (desi putin probabil), atunci trece-le manual pe on cand dai de primul tunel. @black999 Din cate imi aduc aminte. la mine daca dau flash-uri succesive farurile raman aprinse pe faza o scurta perioada, nu se sting imediat. Daca dai un singur flash cu farurile stinse, nu e problema.1 point
-
Orice ecran lucios favorizeaza amprentele iar acestea se vad cel mai bine cand e stins sau fundalul e negru si in functie de cum bate lumina. In majoritatea cazurilor telefonul mobil are ecranul aprins (multicolor) cand ne uitam la el si amprentele se vad mai putin. Iarasi, telefoanele din gama superioara au o luminozitate mare a ecranelor, fapt ce minimizeaza perceptia amprentelor. Calitatea ecranului din masina nu se compara cu cea a unui telefon scump iar pe langa asta are si un fundal predominant negru (cu exceptia hartilor). Ca fapt divers, folosesc si un laptop cu ecran lucios si touchscreen... Din primele ore de utilizare am dezactivat touchscreenul din cauza amprentelor deranjante ce ramaneau pe ecran. Eu prefer un ecran mat cu touchscreen + butoane fizice pe lateral.1 point
-
Stiam , doar am incercat si eu ... , am pierdut timp dar m-am bucurat de peisaje si de pustietate.1 point
-
Pe acel tip de plexi apar zgarieturi cu orice l-ai sterge. Dar folosirea unor lavete de microfibra de calitate si o solutie care doar curata (gen Sonax Cockpit cleaner sau Nextzett Cockpit Premium) ajuta la minimizarea zgarieturilor. Nu sunt pentru dressing-uri pe ceasuri pentru ca este mai greu sa stergi complet reziduurile si sa ramana complet transparente. Asta duce la un numar suplimentar de stergeri si implicit mai multe zgarieturi.1 point
-
Nu e obligatoriu, poti merge in continuare cu RCA doar pe serie sasiu.1 point
-
1 point
-
Grila asemanatoare cu BMW , faruri de ,Mercedes...... eu nu inteleg un lucru - daca ai un lucru bun de ce naiba sa-i mai faci facelift ? Umbla frate la motor , sa/l faci mai bun , la transmisie , la frine ,stabilitate , comfort , insonorizare , la calitatea tablei , daca vrei un pret mai bun !1 point
-
Cris.. pana la urma vb de niste becuri - ne-am luat xenon, stim la ce ne-am bagat, doua becuri bune, nu sunt o avere - lasa protejarea becurilor. Mai important e sa ai tu lumina, etc - deci, eu zic sa le lasi pe Auto - eu asa le tin.1 point
-
@paulkf Un bypass cu un Ø mic intre turul si returul care vin din rezervor ar rezolva problema1 point
-
WVWZZZ3CZEE093939.pdf WVWZZZ3CZCP027708.pdf WVWZZZ3CZ6P194602 .pdf WVWZZZ3CZCE158183.pdf WVWZZZ3CZEE164839.pdf Wvwzzz3cz8e225745.pdf WVWZZZ1KZCW134795.pdf WVWZZZ3CZCE553391.pdf WVWZZZ3CZBE715892.pdf wvwzzz3czbe748701.pdf WVWZZZ3CZDE018771.pdf wvwzzz3czce095349.pdf Alte decodari: WVWZZZ3CZDE085712.pdf WVWZZZ1KZ8P037118.pdf Daca ai avea un VIN .. asa mi-e sa nu iti dau alt cod decit cel care trebuie.1 point
-
da, activeaza confort closing pt geamuri si mirror - pe calculatorul de usa sofer. - mergi pe modulul 42 - usa sofer. - Security Access- 04354 - 10 - adaptari - Selectezi- channel (9) -System_Parameter_0 system parameters Byte8. - valoarea existenta este 90 . - se inlocuieste cu 95. - save1 point
-
1 point
-
.....Nu cred ca e necesar ,umezeste pe langa capacele de la injectoare ? Trimite-mi o imagine cu grupurile 1 13 151 point
-
@Cosmin ZKG Multumesc ! @mad_kat Se pare ca ecu poate tine relantiul cu mai putina cantitate injectata ,mai putina motorina = mai putin cuplu . Operatia asta am facut-o la un CDUC cu valori uriase la injectoare ,(avea doua saibe de foc arse ) rezultatul a fost spectaculos1 point
-
1 point
-
Cand se cauta chilipiruri, asa se intampla.... S-a tot spus aici pe forum : uitati-va in Germania la masini similare si veti constata ca in Romania ajung la samsari chiar mai ieftine decat pretul NET din Germania (fara a mai pune la socoteala transport + profit, sa isi explice cumparatorul roman cum este posibil asa ceva). Romanii cauta masini cat mai noi, km putini, FULL FULL, la pret de dumping + in Arges sunt cei mai mari samsari1 point
-
Salutari si bine v-am gasit!...fiind nou pe acest forum! Astazi am facut cateva masuratori la senzorul G62 (pinii 1-2, senzor de tip NTC) si am atasat poza cu toate datele! In urma acestor masuratori, am trasat pe diagrama postata de colegi, datele de la acest senzor si concluzia este certa...bun de aruncat! Precizez ca este masina fiului, @Ice-D, iar simtomele le-a descris acesta, mai sus! Senzorul G2,(pinii 3-4. de tip PTC) lucreaza bine, in dezbatere fiind doar acest nemernic de G62, care creaza probleme destul de variate! O zi buna....1 point
-
Saracii...majoritatea sufera de insomnii, sunt piele si os, si-au pierdut pofta de mancare, familii destramate din cauza jobului (sotiile si copilasii nu au mai suportat viata langa un asemenea specimen). Dar vezi tu, au si ei rostul lor pe lumea asta, altfel cine ar mai cumpara bijuteriile pe care le au ei la vanzare. Cata vreme exista creduli, si mai ales oameni comozi si indiferenti vor exista si ei din pacate.1 point
-
1 point
-
As adauga ca-i foarte posibil sa-i mai trebuiasca si alt calculator de coloana volan, daca are volan cu comenzi de tip vechi si vrea sa-i mearga comenzile din dreapta.1 point
-
Mie, cu un cutter mi-a iesit foarte usor. Plus, nu uita de orificiul acela mic intr-o parte a gaurii. Altfel, ti se va roti priza cand o strangi si apoi cand o folosesti.1 point
-
Daca clapeta de la EGR este inchisa atunci masina porneste dar se opreste dupa 1 sec, asa am patit eu , credeam ca e de la contact , de la releul 109, dar a fost clapeta din EGR care se inchide la oprirea motorului si nu se mai deschidea, ramanea agatata.1 point
-
Eu cred ca nu faza lunga te orbeste ci faza scurta. De obicei inchizi faza lunga de la mult mai multe sute de metri ... asta daca nu esti uituc-facut-gramada. Credeti-ma, am fost "orbit" de mai multe ori de Dacii cu becuri de 55W (W dintr-aia amarati !! - de Dacie prapadita) dar reglate prost ... decat de camioane cu becuri de 80-100W !! Si atunci ma intreb eu, in "intunericimea" mea, de ce oare camionu' are voie cu becuri de 80-100W iar omuluetzu' cu masinutza ... NU! As vrea sa va explicitez: 100W fata de 60W inseamna +66%. Pai atunci gents, care e diferenta intre +50% si +66% ?? Va spun eu: ESTE de vo' 0.2 dB !! ... Adica, o diferentza imperceptibila pentru ochiul uman care percepe oarecum logaritmic ... doar daca nu e Matrix ! Dupa socoteala mea, gents, e mult mai important sa ai faza scurta reglata corect, daca ziceti ca moralitatea bate realitatea (TV). Din pacate nu-i asa. Multzi guvizi cu care ne intalnim comuta pe "scurta", politicos ... numa' ca unul din faruri te izbeste fix sub pleoape neneaca, de mai mare dragu'. Success ! Alex.1 point
-
Excelenta idee !!!!!!!!!!!! Se vede super bine si e de si de bun gust !!!!!!!!! BRAVO!!!!!!!!!!-1 points
-
@ Ionut10a , Ai aflat parerile mai multor persoane cu experienta. Alege una si gata nene, te tiganesti prea mult si nu vad rostul comentariilor tale in acest topic. @Eexcalade, la un CBAB care ar fi parametrii la cilindrii?-1 points
-
Nu vreau sa te alarmez, dar ce faci daca sa zicem, trebuie sa mergi in concediu cu masina afara din tara cu familia, si ti se rupe lantul chiar daca ai o intindere sub 74mm? 74mm inseamna 7.4 cm adica enorm de mult.-1 points
-
Sunt masini care au asta din fabrica de 10 ani de zile si n-au pocnit. Nu cred ca e cazul sa incepem polemici Nu stiu cati de aici au de gand sa tina o masina 20 de ani ... P.S: Hai sa nu poluam topicul totusi. Scuze Cristi.-1 points
-
@rempha Corectez, ACC 210 are senzori, camera, radar frontal si unitate de procesare mai bune. Daca cauti part numbers pentru ACC 210 si ACC 160 o sa vezi ca sunt diferite toate. In concluzie, marketing VAG-style pur, ACC 210 e mai bun, marca banu !-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00