Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.05.2017 în toate secţiunile

  1. Mai bine optezi pt parasolare, decat sa pui folie peste deja un geam cu Privacy glass. E pacat de optiunea de fabrica daca o strici cu o folie pe care trebuie sa o gasesti exact aceeasi nuanta, plus ca oricat de deschisa tot va inchide mult pe un geam deja cu transparenta la 35%. Apoi am citit mai ca nu sunt acceptate folii peste geamuri cu opacitate redusa (nu mai retin unde). L.E.: Exista folii auto cu protectie UV cu transparenta 100%? Altfel nu se pot monta pe fata. Geamurile fata oricum nu sunt 100% transparente, fiind si ele tratate.
    2 points
  2. Eu asa m am ales cu Columbus... avand reducerea de 2500 eur, pe mine sincer ma interesa reducerea in sine mai putin columbusul dar sa fie primit bineinteles
    2 points
  3. Multumesc pt aprecieri si incurajari Mi-a sosit sistemul Dynaudio. La prima vedere nu pare cine stie ce, dar cica se aude foarte bine. O sa il montez dupa ce iau masina inapoi de la mecanic. Am lasat-o saptamana trecuta pentru a incepe nebunia cu motorul. Urmatoarele goodies vor ajunge pe masina in urmatoarele 2 sapt: Motor nou cu urmatoarele interne: - Pistoane forjate Mahle - Biele IE Tuscan rifle drilled - biele ACL racing - arcuri supape APR - upgrade pompa inalte Autotech - prezoane ARP - VWR catchcan and oil management system (ca sa nu mai dea fum cand franez blana) Turbina BorgWarner EFR7670 twinscroll Galerie evacuare twinscroll custom Downpipe custom Traseu admisie custom Trasee ulei si apa turbo custoM Daca totul merge bine, ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul lunii mai. Scaunele Recaro sunt aproape gata. Sunt la retapitat in piele carbon si alcantara, in aceeasi culoare cu restul interiorului. Franele le-am intregit si le montez dupa ce iau masina. Mai am nevoie doar de furtunase metalice. Volanul de carbon e gata si o sa il montez dupa ce iau masina. La vara o sa urmeze si niste chestii custom la exterior. Dar o sa dau mai multe detalii dupa ce stabilesc toate detaliile. Sunt foarte nerabdator sa vad ce o sa iasa.
    2 points
  4. Nu se potriveste rama noua (rama selectoare) pe calul (consola centrala) vechi, nici butoanele. Poti schimba doar mansonul cu nuca schimbatorului, insa tot trebuie sa modifici timoneria dsg, mai exact sa rotesti o tija de plastic la 90 de grade cu ajutorul unui pistol cu aer cald si sa capsezi mansonul de piele pe rama veche. @EEXCALADE , felicitari inca odata pentru cum ai grija de ea, presimt ca o sa trec si eu pe la tine, oricum vin de 1-2 ori pe luna in bacau Succes.
    1 point
  5. Andrei, indiferent ce spunem noi aici pe forum cred ca are nevoie de un filtraj serios din partea ta. Suntem foarte multi care vb din auzite sau chiar patite, si eu am trecut de la logan la jetta si am fost super entuziasmat ca si tine la inceput. Indiferent cati km are masina impportant este ca tu sa fii multumit de ea si sa fie stabila pe drum la viteze de autostrada.. poate gresesc dar daca e vreun bai cred ca va iesi la liman. Asa ca savureaza aceste momente indiferent de ce spunem noi!
    1 point
  6. Schimba mecanicul si apoi volant
    1 point
  7. Revin cu info Tocmai ce am lasat masina la Aliat si consilierul de acolo a avut amabilitatea sa introduca in sistem VIN'ul masinii, de fata cu mine, si mi'a aratat ce operatiuni ii cere sistemul la masina: Printre altele, avea acolo revizie si la trapa, la fiecare 60 k km. Pacat ca nu mai scrie in manualul de service si lasa loc la tot felul de interpretari.
    1 point
  8. Sa o stapanesti sanatos. Asteptam poze dupa detailing
    1 point
  9. Felicitari pentru masina si setup . Daca tot ai buzunare adanci, vezi franele astea: http://www.killerbrakes.com/product/audi-ttrs-2017-ceramic-brake-kit-brand-new-370x34mm-ceramic-discs/ Succes!
    1 point
  10. La DSG am făcut revizia când am cumpărat mașină. Mai mult de control!
    1 point
  11. @75NOR: de acord cu tine ca necesita obisnuita, desi aveam camera de marsarier, tot de oglinzi ma foloseam in majoritatea situatiilor. Dar atunci cand senzorii incet sa tipe fara ca tu sa vezi ceva clar in oglinzi, vei ajunge sa apelezi la camere Kodiak e o masina masiva, din interior necesita timp pana ii inveti dimensiunile si chiar si asa (fara a o fi condus, eu vb de Ateca) tot mi se pare ca manevrele in spatii inguste vor necesita atentie maxima. Parking assist banuiesc ca e bun, dar eu personal nu cred ca il voi folosi pe automat. El va detecta la fel si un stalpisor si o iarba mai inalta, situatie in care o camera te poata lamuri fara sa fii nevoit sa cobori
    1 point
  12. trebuie update de can, pt unitatile mai noi pt rcn 210, nu trebuie update - nu o sa mai ai afisarea senzorilor
    1 point
  13. exista, am luat eu ca optional. ( 150 E) din pacate nu se poate lua daca se alege Canton.
    1 point
  14. Salut, ACC versiunea cu maxim 210 km/h ofera low speed assist si traffic jam assist. Cel standard cu limitarea de 160 km/h nu ofera aceste facilitati. Din pacate nu este documentata explicit aceasta diferenta intre cele doua versiuni de ACC. Si bineinteles, o cutie automata, umeda sau uscata, pune in valoare mult mai bine aceste sisteme de asistenta. Doc
    1 point
  15. Ai dat dauna la pusculita cu ce ai aici
    1 point
  16. Pune bre folie. La Golf am folie pe geamurile din spate si e excelent vara. Sau daca nu, sa stii ca parasolarele alea "universale" din supermarket isi fac treaba extrem de bine si sunt de vreo 10 ori mai ieftine...
    1 point
  17. Nu stiu unde ai montat discurile, dar mecanicul are un punct in plus pentru pasta cu cupru aplicata pe butuc
    1 point
  18. Tu vrei perdea, altii trec de la perdea la cele cu 3
    1 point
  19. numai nou citeste tot topicul cap coada.
    1 point
  20. Superbe jantele! Sa le învârti sănătos și grija mare la borduri!
    1 point
  21. Intre timp masina a mai primit o revizie cu schimb de ulei si filtre, o revizie la cutie cu schimb de ulei + jantele mult dorite Detroit pe 18 ...sunt in stare bunicica...cu cateva zgarieturi normale...au venit cu cauciucuri Dunlop Sport Maxx TT.
    1 point
  22. Pune la -2.5 si totul ar trebui sa fie ok
    1 point
  23. La 1700E Golf4 2001+ cu 4 usi cumperi o coaja care te lasa la coltul strazii. Orienteaza-te catre polo.
    1 point
  24. O chestie ma intreb - ca mai multi spuneti de aceste DSG farts. Pe vremea mea genul asta de zgomot era un misfire - popular spus detonatie. Si cand reglai un motor te chinuiai exact sa elimini aceste misfire-uri... Chiar nu or vatama nimic la motor?. Nu imi spuneti ca faptul ca e o "optiune" ar fi o garantie - ca sincer nu cred asta - in zilele astea nu prea ii mai intereseaza sa tina 20 ani o masina, ci daca ajunge cat mai repede si mai des la service, e mai bine pt firma...
    1 point
  25. Multumesc pentru aprecieri. O sa urmeze in curand o vizita la Detailing merita buburuza
    1 point
  26. Nu vei fi singurul
    1 point
  27. Jucarii noi au fost cam scumpe, dar mereu mi le-am dorit!
    1 point
  28. Daca tie nu-ti place, atunci renunta la idee. Mie mi se pare ca suna foarte bine in filmulet.
    1 point
  29. De pe un forum francez: Asa ar arata dupa 2 zile de folosire si e vorba de masina personala, nu de test-drive. Exact asta e problema cand faci sa dispara absolut toate butoanele doar de dragul disparitiei. Butonul prin care navigai rapid in piesele de pe SD= gone. In poza este noul Discover Pro. La Discover Media si CM au ramas in continuare cele doua butoane pt volum si scroll. La preFL pe langa butoane, e si ecranul mat. Nu neg ca MIBIII are mai multe functii, merge mai rapid, dar la capitolul de design si utilitate pentru mine nu e un pas inainte. Farurile mid, nu cele de top au un singur DRL si tot acela devine semnalizare
    1 point
  30. Revizie injectoare. Motivul principal fiind umezeala din jurul capacelor injectoarelor . Desi saibele si oringurile aratau ok ,diferenta dupa inlocuire e sezizabila atat la mers cat si in VCDS.Motorul in interior este foarte curat Inainte de inlocuire Dupa inlocuire
    1 point
  31. Hai la multi ani ! Saptamana trecuta cat eram prin Bacau am atins si eu 300.000 care in urma urmei doar o cifra ramane Am reusit sa fac si revizia , schimbat placutele si rulmentul problematic pe spate . Revenim la zero probleme Deocamdata nu am impresii de uleiul OEM , sa mai treaca cateva mii de KM . Saptamana asta am un drum prin TImisoara si putin prin Ungaria pe la Debrecen apoi la intoarcere vreau sa imi incerc norocul pe Transalpina
    1 point
  32. O recomandare, daca tot montezi Dynaudio pune si ceva insonorizant in usi , o sa se schimbe radical sunetul si o sa ai si un confort crescut la drum lung ... Volanul e facut la CSD ? arata foarte bine! CAT despre motor....e wow....wow wow wow.....
    1 point
  33. Salutare! Intentionez sa fac niste modificari capitale la T3, asta insemnand conversie motor de la 1.6 la 1.9, cutie in 5 trepte, si eventual adaptat frane. Doresc ca lucrarea sa fie realizata profi, de aceea ma gandeam sa apelez la mecanici care, in general, lucreaza cu transportere, si nu mecanici uzuali, sau macar mecanici care au mai realizat astfel de lucrari pe T3. Puteti impartasii contactele voastre, a "chirurgilor" vostrii de buz? Multumesc!
    1 point
  34. Salut _IONUT Am citit postul tau si vreau sa iti comunic ca eu sunt cel cu profesionalism 0 si tupeu 10. As dori, pentru obiectivitatea povestirii, sa detaliem si cateva aspecte pe care ai uitat sa le mentionezi - asta pentru a crea o imagine cat mai clara a intalnirii noastre. 1. Tin minte ca am petrecut cu tine, in total, undeva la o ora si jumatate - asta insemnand test drive, explicare dotari si detalii despre Superb, prezentare in tarc masina fara piele etc. Consider ca discutia a fost profesionista, ca ti-am explicat tot ce doreai sa afli si poate chiar mai mult. Asta a insemnat la tine profesionalism ZERO . Mi-e frica sa intreb ce nota a primit celalalt dealer / vanzator la care ai fost si nu ai facut test drive ( ca nu avea masina sau ca poate nu a avut chef sa isi riste viata sa stea in dreapta ta ) si care nu ti-a explicat mai nimic. Si apropo de timp, probabil nu ai observat ca ma astepta de aproximativ o jumatate de ora un alt client care dorea sa vorbeasca cu mine - era firesc sa nu mergem IAR in tarc sa iti arat IAR aceeasi masina pe care ti-am aratat-o cu 15 minute mai devreme - si asta din respect si pentru celalalt client. Dar asa suntem noi in general - daca ii dai sa manance de luni pana sambata si nu ii dai si duminica esti cel mai mare dusman al lui. Ce usor este sa arunci cu noroi. 2. Discutia despre pret a fost cat se poate de clara si de fair play. ACEL PRET puteam sa iti dau si nimic mai mult. Si crede-ma, chiar daca te mai duceam de 8 ori in spate sa revezi masina si mai faceam inca 5 drive-testuri tot la pretul mai mic cu 200 EUR ( sau cat erau, ca nu mai stiu ) te duceai. Ca asa-i in tenis ( a se citi vanzari / cumparari ). Ti s-a parut vreodata ca sunt arogant? Ca ti-am vorbit urat ? Ai avut vreo intrebare la care nu am stiut sa raspund? Ti-am dat vreo informatie gresita? Singura ta nemultumire a fost pretul, In rest nu cred ca poti sa imi reporsezi ceva in cele aproximativ 1 ora si 30 minute petrecute impreuna. Si la final, partea cu falimentul companiei mele... Eu nu-ti doresc sa iti falimenteze firma la care lucrezi. Iti doresc sa fie prospera, sa ai un salariu din ce in ce mai mare si sa iti permiti sa traiesti bine. Ca poate scapam si noi de mentalitatea asta pagubiasa cu "sa moara si capra vecinului". Si aici inchei..ca probabil si timpul tau este pretios si nu vreau sa ti-l rapesc. Pentru orice detalii sau lamuriri iti stau la dispozitie - in cazul in care nu mai ai cartea mea de vizita poti sa ma gasesti si pe aici. Saptamana excelenta sa ai.
    1 point
  35. Sa citez un clasic " Mâna întinsă fără o poveste nu primește nimic!"
    1 point
  36. @Florin Intrebarea era retorica... Acum cu tempomatul.... De unde comand maneta+capacul inferior coloana directie? Banuiesc ca nu e doar maneta respectiva, ci tot ansamblu, dar cu trei manete in loc de doua. @lambda_dryver Da, pe acolo pe undeva e castigul, dar evacuarea nu o schimb pentru putere :lol:. Da, ala este light assist si asa cred si eu ca este cu camera in oglinda centrala. Nu vad de ce ar fi complicat. Nu am lane assist. Si exista optiunea cand am luat masina in 2010. Cel putin asa-mi amintesc. Cu side assist-ul te tin la curent. Oricum postez aici tot ce gasesc/modific. Zici c-ar mai fi un radar si in spate? Ma duc sa iau cartea sa verific.
    1 point
  37. Dupa o luna jumate de Golf 6 (inainte am avut timp de 5 ani Golf 5), personal l-as da oricand pe un Golf 5. Nu e ca si cum nu stiam ce iau, ca nu de ieri-de azi am VW, insa sunt cateva aspecte care am crezut ca poate o sa ma deranjeze in primele zile si pe urma ma obisnuiesc. Insa nu cred ca o sa ma obisnuiesc prea curand....poate chiar deloc. Nu o sa vorbesc despre motorizare, pentru ca acolo nu am ce comenta. Inainte am avut 1.9 TDI de 105 CP, acuma sunt cu 2.0 TDI-ul de 140 CP. Se vede, se simte, se aude diferenta. Aici nu am ce comenta sau baga de vina. Ce ma deranjeaza cel mai mult este ca din punctul meu de vedere, Golf-ul 6 parca nu este facut asa smart cum era 5-ul, parca nu este atata de solid, se vede reducerea de costuri, si "facelift'-ul pus de cei de la VW pe generatia 5, cu micile modificari pe ici pe colo, care au dus la generatia 6 cica, mi se par aiurea unele. 1. Aripile fata parca sunt din hartie. Sunt cele originale, masina nu a fost lovita, insa din intamplare m-am apasat pe ele si era sa raman cu niste urme de degete in tabla. La Golf-ul 5 cu doua maini daca apasam si nu flamba tabla. Ok, sa zicem ca pentru consum mai redus, s-a redus masa masinii, si ce sa vezi, aripile fata poate sunt mai subtiri, naiba stie. 2. Ceasurile de bord, absolut deloc nepractice. Daca la Golf 4, 5 si 7 ceasurile sunt protejate de acel plexi, nu intra praful, se pot sterge usor, la Golf 6 s-au gandit sa le faca asa de sine statatoare. Si apuca-te si curata toate colturile ce sunt pe acolo, intre cadrane si pe la ecranul computerului de bord. Design tampit dupa mine. 3. Butoanele de pe usi. Am putea zice ca fiind mutate mai sus, sunt mai comode, ca sunt cumva in drept cu mana stanga (ma refer pt sofer). Da zau de nu, fie sofer sau pasager, in momentul cand iti razemi mana pe cotiera de pe usa, in loc sa ai butoanele la indemana, adica pe cotiera, trebuie mereu sa ridici mana. Nepractic dupa mine. Nu degeaba zic eu ca la Golf-ul 7 s-a revenit la stilul clasic. 4.Consola de climatronic. De cand ii lumea, fie la un simplu A/C fie la Climatronicul de la Golf 5 in sus, viteza ventilatorului se regla prin rozeta aia. Cat de natural e pana la urma sa rotesti stanga-dreapta pt numele lui D-zeu ?! La Golf 6 (si alte modele din generatia asta cu tipul acesta de consola), s-au gandit sa ii faca acel buton lunguiet, cu + si -. Deci temperatura mi-o reglez rotind, ventilatia trebuie sa imi iau ochii de la drum, sa dau stanga-dreapta, ca nu cumva sa nimeresc parte din restul butoanelor ingramadite acolo pe mijloc de poate imi inchid clima sau cine stie. Plus ca la reglajul temperaturii, nu mai avem acel ecranas, frumos, elegant, avem asa niste cifre luminate prin leduri....ok...problema e ca de la o temperatura in sus, nu prea mai vezi pe unde esti, ca nu se vede de buton....trebuie sa te dai asa mai la dreapta sa vezi pe unde esti cu temperatura. Da, stiu....reducere de costuri, fara ecranas pt temperatura, niste leduri numa care lumineaza niste cifre, mult mai ieftin la milioane de asemenea console. Dar totusi. Si da, stiu, se poate pune consola de clima de la Golf 7, unde ce sa vezi, s-a revenit la reglarea ventilatorului prin rotire si avem si ecranare pt temperatura. 5. Chedere prost proiecate si lipsa un rand de chedere de pe usa. Cel de pe rama usii, care mergea de jur imprejur la Golf 5 de exemplu. Deci cum naiba sa zici la vremea respectiva ca Golf-ul 6 este cel mai silentios si antifonat Golf, cand tu renunti la un rand de chedere ? Pe bune ? Rezultatul....usi care scartaie. Problema extrem de cunoscuta la Golf 6 si chiar si la Golf 7. La trecerea peste denivelari, cand caroseria contorsioneaza, te apuca dracii cum se freaca usile de chedere. Si degeaba ungi chederele cu silicon, ca nu tine o vesnicie. Singura solutie, gasita pe forumurile straineze si pe care am detaliat-o si eu aici intr-un topic, este sa faci o tiganie....dar ma rog, o faci, daca vrei sa scapi de sunetul minunat facut de usi. Ca norocul ca problema chederelor este doar la Golf 6 hatch. Ca cel break, fiind un Golf 5 cu facelift nu sufera de problema asta si este mult mai bine inchegat. 6. Renuntarea acelui grilaj de pe bord pentru ventilarea indirecta. Iarasi costuri mai putine, ca doar vorbim de componente mai putine si design-ul bordului mai simplu. Insa dupa mine chestia aia era geniala. Si da, ok, poate de la o vreme incepea sa zdrangane, dar erau solutii pt ea. Stiu prea bine ce vorbesc. 7. Fetele de usi care vin prinse in mai putine suruburi....respectiv unul singur in rest, clasicele doape de plastic. Is curios in cat timp se inmultesc greierasii si zornaielile. 8. Renuntarea spoilerelor cu acea fusta nevopsita. Din nou....costurile. Ca doar e mult mai simplu ca ai bara fata/spate dintr-o bucata, vopsita si asta e....daca freci borduri, pe urma te zgarii pe ochii ca arata ca dracu. Pe cand, inainte, atingeai o bordura, se julea partea aia neagra, abia se vedea. Sau se julea tare, mergeai si luai alta si o schimbai, pt ca spoilerul era facut din bucati, si inlocuiai numa ce te interesa. Si cred ca deocamdata cam astea ar fi. Sfatul meu, personal...asta poate pt ca am fost eu prea multumit de Golf-ul 5, este sa va ganditi bine si daca aveti pitici ca mine, luati sau ramaneti la Golf 5. Mai ales daca e unul pe final de generatie, 2008-2009 sau gasiti unul in stare buna, luati-l. Eu personal, a doua oara clar nu mai iau Golf 6, si sunt sanse mari ca actualul Golf 6 sa nu ramana la mine 5 ani cum au fost restul VW-urilor avute. Eventual cei care sunteti in cautare de Golf break, atunci da, un Golf 6 Variant e perfect dupa mine. Dar nu hatch-ul.
    0 points
  38. Din pacate singura problema a masinii asteia este impozitul absurd, nu consumul, pe care il poti accepta pana la urma.
    0 points
  39. eu fac reviziile la 2 ani sau 30k si masina merge foarte bine, chiar cu motorina asta de-o avem noi... nu mai avem chiar motorina de-acum 10-15 ani ... dar nu-i nimic...schimbati la 6 luni ca e chiar si mai bine...
    0 points
  40. Florin - la cele noi - HEX NET - de la Ross Tech, platesti in functie de VIN-uri. Ai varianta cu limitata la 10 VIN-uri https://store.ross-tech.com/shop/vchn_10/ sau nelimitat https://store.ross-tech.com/shop/vchn/
    -1 points
  41. O intrebare, dragi forumisti: Mi-am achizitionat recent un Passat CC din 2014...ideea e ca a venit fara roata de rezerva si fara cric, coarba etc. Din marimea locasului nu-mi dau seama daca intra o roata normala completa 235/45 R 17 sau doar una temporara, de dimensiuni reduse. Plus: ce reprezinta acel "rezervor" de acolo cu Ad Blue, sau ceva de genul? De asemenea, daca cineva e dispus sa imi raspunda in privat la cateva intrebari, as ramane recunoscator (sunt in legatura cu faptul ca e diesel, iar eu nu sunt deloc obisnuit cu ele, e prima data cand detin o masina diesel, si unele simptome sunt total diferite ca la o benzinara)
    -1 points
  42. Din spusele lui @C Z R dsg farts pot fi codate. Adica nu e ceva ce apare automat in urma scoaterii intermeriarei (spre exemplu). Eliminarea unei tobe de pe evacuare poate doar amplifica fenomenul. Poate ne spune el cum se pot coda chestiile alea.
    -1 points
  43. Pentru cine e interesat, eu m-am decis sa o vand pe a mea. Detalii in privat PS: Pt cine chiar cauta o masina buna.
    -1 points
  44. Nu are nimeni raspunsuri la intrebarile mele ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!