Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.05.2017 în toate secţiunile

  1. Deci dc le echilibrezi acum si pe urma ti le fura, o sa trebuiasca sa le echilibrizi din nou. Iti da bublu dauna... Eu zic sa le lasi asa
    8 points
  2. Revizie injectoare. Motivul principal fiind umezeala din jurul capacelor injectoarelor . Desi saibele si oringurile aratau ok ,diferenta dupa inlocuire e sezizabila atat la mers cat si in VCDS.Motorul in interior este foarte curat Inainte de inlocuire Dupa inlocuire
    8 points
  3. Salut tuturor! Acum vreo 3 ani cochetam cu ideea achizitionarii unei masini "ceva mai vechi", avand in vedere ca tot ce am avut pana acum au fost masini dupa 2002, si mai ales luand in calcul "amintirile din copilarie" legate de masinile care "ma bantuiau" din acea perioada ... Am avut cateva optiuni in toata aceasta perioada de cautari: Ford Capri, Dacia 1300, VW Golf II, VW Corrado, etc... Regula era sa fie o masina relativ rara, speciala "pe strada", si eventual care nu mananca foarte multi bani, insa care sa imi ofere satisfactia pe care o cautam de la un youngtimer. Nu am gasit nimic intr-o stare care sa imi acopere pretentiile, totul era ori foarte scump, ori intr-o stare deplorabila si necesita investitie maxima, si ca timp dar si financiara. Per ansamblu si din fericire insa, si in aceasta poveste a functionat sistemul "nu e dupa cum o calculezi, e dupa cum se potriveste..." Asa ca, fix cu cateva zile inainte de ziua mea de nastere din Aprilie anul acesta, am gasit link-ul cu ea pe Facebook la un amic, si am stiut din prima ca trebuie sa merg cateva sute de kilometri sa o vad si sa eventual sa o iau! Din fericire temerile au disparut in primul moment in care am ajuns la ea, si am stiut ca de atunci, plecam impreuna... Este un Mk2 GT II din 1990 recarosat pe o baza din 1991, 1.8 95 CP JH, 220.000 km, trapa, MFA, servo, geamuri electrice. Lipseste din cate stiu doar A/C-ul dintre dotari. Baza este foarte serioasa si corecta, masina a apartinut proprietarului din Iasi de unde am luat-o din 2009 pana anul acesta, timp in care a mers cam 9.000 km, in rest fiind permanent noptile depozitata in garaj subteran. Nu exista rugina de suprafata (am gasit eu doua puncte cat un bold de ac), urmeaza sa caut pe dedesubt. Target-ul este maxim orientat spre "back to OE & OEM", astfel ca deja am gasit niste piese pe ebay dupa care astept. Tehnic este ok, necesita o garnitura capac supape, distributie de facut, termostat si curea accesorii, curatare / gresare trapa si alte maruntisuri. Saptamana care vine voi rezolva cu inmatricularea si cu cateva din lipsurile tehnice, apoi va intra intr-un proces de detailing ceva mai agresiv, cu decontaminare, retusuri locale, protectie ceramica, foliere elemente expuse, etc... incepe deci, Marea Conservare! P.S: Din cate am inteles, pana in 2009, masina a apartinut initial unui baiat de aici de pe forum de care am incearcat sa dau, insa fara reusita. Daca vede topicul si vrea sa revada masina, e invitatul meu P.S. 2: Primesc cu bucurie orice sfaturi, recomandari sau critici.
    2 points
  4. O chestie ma intreb - ca mai multi spuneti de aceste DSG farts. Pe vremea mea genul asta de zgomot era un misfire - popular spus detonatie. Si cand reglai un motor te chinuiai exact sa elimini aceste misfire-uri... Chiar nu or vatama nimic la motor?. Nu imi spuneti ca faptul ca e o "optiune" ar fi o garantie - ca sincer nu cred asta - in zilele astea nu prea ii mai intereseaza sa tina 20 ani o masina, ci daca ajunge cat mai repede si mai des la service, e mai bine pt firma...
    2 points
  5. Offtopic "Motor cu un singur ax cu came - fara probleme" Axa cu came e una din marile probleme la BPW
    2 points
  6. Daca tie nu-ti place, atunci renunta la idee. Mie mi se pare ca suna foarte bine in filmulet.
    2 points
  7. E inca in rodaj. poti sa i le scoti din mers Cristi, baga odata angrenajele alea in sarcina, ca o inveti lenesa.
    2 points
  8. Salutare tuturor, Va prezint si eu jucaria mea proaspat achizionata Scirocco 2.0 TDI 140, 2011, 136.500 km. Primul lucru a fost schimbarea tips-urilor, urmeaza weekend-ul viitor sa vopsesc etrierii.
    1 point
  9. Sal., După cum știți fostul Passat B6 nu se mai găsește în posesia mea . Asa ca va prezint noua achiziție : VW PASSAT 3G (B8) 2015 2.0 BiTDI (240 Cp) with DSG 7 (DQ 500) & 4 MOTION Scuzați decorul . Maine o sa completez topicul cu lista de dotări ce momentan o am în format PDF dar care din cauza dimensiunii mult prea mari nu poate fi atașată .
    1 point
  10. Wow...ce trecere spectaculoasa: de la Logan chel la Superb2! Sa va purtati sanatosi!
    1 point
  11. Multumesc pentru aprecieri. O sa urmeze in curand o vizita la Detailing merita buburuza
    1 point
  12. Eu am luat roata rezerva pe 17" second, nu mai retin exact, parca 300 lei m a ajuns. La fel, fara roata, insa cu cric si cheie roti, antifurt. Cat despre lipsa rotii, am decodat seria VIN si asa a fost cumparata, fara roata rezerva. Cat despre AdBlue... roaga te sa nu se strice sistemul. Si neaparat sa ai adblue, altfel daca ramai fara adblue, masina se limiteaza pt a nu polua (prima oara la turatie, apoi viteza). Injectorul ala de adblue e scumpisor daca ai noroc sa crape. Mai cauta pe forum sa vezi ce e cu adBlue
    1 point
  13. Nu e asa usor de facut..e nevoie de cunostinte solide de programare,un programator,etc Pe placa e un microcontroler ce trebuie ,,invatat" ce sa faca cu comenzile..nu e simplu...
    1 point
  14. Nu are absolut nicio treaba evacuarea. Ea poate doar sa amplifice efectul dar functia este scrisa in ECU si DSG iar cu plecare folosind launch control, ea este dezactivata. Unde/cand am spus eu ca pot fi codate ? A nu se confunda cu "pops and bangs" sau "overrun crackle" cum zic unii, pocniturile pe decelerare. Si aia este tot o functie si da, poate fi alterata, dar tot din harta din ECU. Nu e o "codare" pe care o faci ca si cum ti-ai activa DRL-urile si doar tunerii au acces la asa ceva.
    1 point
  15. Jucarii noi au fost cam scumpe, dar mereu mi le-am dorit!
    1 point
  16. Eu am fost la PBV. Nu stiu ce sa zic despre alti dealeri pentru ca am mers exclusiv la ei de cand am masina.
    1 point
  17. Din ce stiu, acum exista urmatoarele pachete la orice dealer (practic este campanie importator): Pentru Ambition: Actiune Cleverpack Ambition - 2500 euro (se aplica pe Ambition exclusiv: obliga Xenon AFS + LED Daylight, scaune incalzite fata, jante 17") Cleverbonus Ambition -1000 euro (se aplica la orice Ambition/Sportline indiferent de optiuni) Pentru Style: Actiune Cleverpack Style - 2500 euro (se aplica pe Style exclusiv: obliga navigatie Columbus + Skoda Connect (1 year), Media Command App) Cleverbonus Style -500 euro (se aplica la orice Style/L&K indiferent de optiuni)
    1 point
  18. Apropo de Front Assist, parca spunea cineva ca nu reactioneaza la viteze sub 30 sau 20km/h. Zilele astea am experimentat de vreo 2-3 ori in aglomeratia de oras, la viteza de ~20km/h imi fura frana de sub picior daca o ating in ultima clipa cand cel din fata deja franeaza brusc si sunt aproape de el. Nu apuca sa tipe, incepe sa-mi franeze si in aceeasi clipa se aprinde si avertizarea rosie pe Maxi-Dot. La viteza mai mare incepe si tipa pe langa avertizarea de pe Maxi-Dot.
    1 point
  19. Chiar e tipla masina, s-o stapanesti sanatos Imi place cu ce produse rasfeti masina. Nu i-ar strica o protectie de lac
    1 point
  20. Poate ca acum merge doar cu scrumiera, fara sa alegi si priza. Ca USB erau si in martie, dar erau legate de alegerea prizei 230, pe care n-am vrut-o. O sa trag un usb din portbagaj din spate
    1 point
  21. Ai dreptate, oriunde se poate ajunge relativ decent apare incultura/mizeria/manelele etc... O mica precizare, ai toalete dar putin mai retras in dreapta parcarii mari unde e si zona de "fast-food"... Apropo de ce spuneam mai sus , am fost recent pe Rarau... asfaltul inca bun pe la Pojorata...surpriza a fost hotelul. Este recent renovat super ok, nu stiu camerele, dar partea de jos e la conditii de 3-4 stele...nu stiu servirea, mancarea, dar o cafea buna un ceai se poate bea sigur... Preturi pe masura, 6 RON cafea Lavazza ...ok pt altitudine mare...o camera 250RON fara mic dejun...
    1 point
  22. Ceea ce e normal sa nu se auda la o masina orientata spre confort, mai rar ca tine sa cumpere cineva Superb cu performante de GTi. Superb e gandit mai mult highway cruiser decat canion carver. Se rezolva cu eventual cu anularea intermediarei Eu ce sa mai zic ca am 2 intermediare pe1.4
    1 point
  23. Intra sigur si 235 40 18 acolo. Doar uitandu-te la spatiul ala ti-ai da seama ca are loc. Mai trebuie sa mai cumperi chieie de roti si cric. Te mai costa 100-150. Eu ca rezerva opresc vara una din rotile de iarna si invers.
    1 point
  24. Posibil sa nu simti acum, chiar daca e o mica dezechilibrare, dar daca le pui pe o masina cu 100k km la bord si cu jante nu tocmai noi, vei simti. Cred ca e clar pt toti de ce.
    1 point
  25. @VW CC unele CC-uri vin din fabrica fara roata de rezerva, nu au nici macar locas pt cric si coarba. Asa a fost si a mea, a avut doar chitul de pana, asa ca nu vad de ce i-ar fi pus cei de la Welt auto. @mednick intra roata normala, la mine are loc si 235/40/18.
    1 point
  26. In ultimele doua zile masina a primit un safe-wash binemeritat format din prespalare, spalare cu manusa de microfibra si sampon cu PH neutru si uscare. S-a facut decontaminarea cu argila si curatarea vopselei cu solutia dedicata de la Meguiars, dupa care s-a trecut la eliminarea imperfectiunilor cu un compound soft ca sa nu luam prea mult din "viata" lacului. S-au curatat de bitum si de contaminanti in partile inferioare ceva mai expuse si de asemenea s-a insistat pe la aparatorile de roti si pe dedesubt, atat cat zonele au permis asta. S-a curatat compartimentul dintre motor si parbriz, zona binecunoscuta ca fiind cu probleme, si s-au desfundat scurgerile. Toate elementele de cauciuc ale masinii inclusiv chedere si eleron s-au curatat si urmeaza sa fie protejate pe termen lung de produsul dedicat lor. Zonele inghesuite au primit tratament de polish manual. Am preferat sa desfac stopuri si elemente care nu au necesitat efort mic pentru mine si masina, pentru a curata mai bine in zonele greu accesibile si pentru inspectia zonelor. Masina reactioneaza foarte bine la tratament, elementele au ramas foarte limpezi si clare, si per ansamblu, baza buna pe care a avut-o de la cei doi proprietari anteriori ma ajuta in acest proces. Per total aproape suntem la final cu capitolul caroserie, urmeaza cateva retusuri cu creionul cu vopsea si apoi protectia ceramica de la final. Apoi trecem mai departe...
    1 point
  27. Echilibrat roti de la capacele? O fi fost pachet pentru export catre americani, numai pe acolo am vazut atentionari gen "nu bagati pisica la microunde"...
    1 point
  28. Cu atentie si pe lumina se poate merge. In Gheorgheni nu as risca sa merg noaptea. Sunt gropi respectabile acolo. Am prins perioada cand era mult mai rau. Doar ca nu ai ce face la Lacul Rosu. Zona arata destul de rau, comert cu obiecte care le gasesti si la Deva si la Timisoara pe strada. In rest clasicul Kurtos si tot felul de constructii prost facute in care nu stiu ce se intampla. Cel mi mult m-a iritat chestiunea cu platitul parcarii. O jena de parcare neasfaltata, din pietris denivelat cu niste taxatori foarte impetuosi ca atitudine. Chiar trebuie sa se faca bani din orice fara rusine? Macar WC-uri daca erau in parcari dar...nu iti ofera chiar nimic.
    1 point
  29. eu am arcuri eibach pro kit 30/30mm si amortizoare stoch ! cam asa arata cu jante pe 18 -235.40 stock eibach pro kit
    1 point
  30. In anul 4 de garantie am schimbat pe garantie un bec xenon care devenise mov. Deci cel mai bine trebuie intrebat.
    1 point
  31. In mod normal la cumpararea masinii se da Certificatul de garantie unde se precizeaza 2+2. Important e de mers la dealer si de discutat la fata locului.
    1 point
  32. Ba exista garantie. E vorba de garantia extinsa de 4 ani pe care o are si Skoda si in mod normal DRL-ul care nu e consumabil s-ar putea schimba. Insa depinde de importator daca aproba, dar merita incercat. Postarea de mai sus este incorecta referitor la doar 2 ani garantie, nu mai e cazul.
    1 point
  33. O recomandare, daca tot montezi Dynaudio pune si ceva insonorizant in usi , o sa se schimbe radical sunetul si o sa ai si un confort crescut la drum lung ... Volanul e facut la CSD ? arata foarte bine! CAT despre motor....e wow....wow wow wow.....
    1 point
  34. Multumesc pt aprecieri si incurajari Mi-a sosit sistemul Dynaudio. La prima vedere nu pare cine stie ce, dar cica se aude foarte bine. O sa il montez dupa ce iau masina inapoi de la mecanic. Am lasat-o saptamana trecuta pentru a incepe nebunia cu motorul. Urmatoarele goodies vor ajunge pe masina in urmatoarele 2 sapt: Motor nou cu urmatoarele interne: - Pistoane forjate Mahle - Biele IE Tuscan rifle drilled - biele ACL racing - arcuri supape APR - upgrade pompa inalte Autotech - prezoane ARP - VWR catchcan and oil management system (ca sa nu mai dea fum cand franez blana) Turbina BorgWarner EFR7670 twinscroll Galerie evacuare twinscroll custom Downpipe custom Traseu admisie custom Trasee ulei si apa turbo custoM Daca totul merge bine, ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul lunii mai. Scaunele Recaro sunt aproape gata. Sunt la retapitat in piele carbon si alcantara, in aceeasi culoare cu restul interiorului. Franele le-am intregit si le montez dupa ce iau masina. Mai am nevoie doar de furtunase metalice. Volanul de carbon e gata si o sa il montez dupa ce iau masina. La vara o sa urmeze si niste chestii custom la exterior. Dar o sa dau mai multe detalii dupa ce stabilesc toate detaliile. Sunt foarte nerabdator sa vad ce o sa iasa.
    1 point
  35. Va multumesc tuturor ! @bestman1 si mie imi place foarte mult scirocco, dar nu sunt adeptul masinilor in 2 usi, doar daca ar fi o a doua masina ...:D @Aerofan se simte ok la mana, scartaie putin daca strangi foarte tare de el, daca il atingi normal, e totul ok
    1 point
  36. Lot 2 > Mai e mult pana departe (vara 2018 daca se misca bine de acum incolo)
    1 point
  37. da, dar nu vor functiona amandoua la modelul tau, avand in vedere ca nu ai senzor de lumina. inainte sa te dai jos din masina, da un flash - pentru a activa functia.
    1 point
  38. Niciuna. Voiam doar sa spun ca masinile VW pot ajunge si la 90K in Germania, avand un pret de lista mai mare comparativ cu Europa de Est. L.E. Nu am nimic cu masina ta, chiar imi place foarte mult ! :-) Raspunsesem deoarece CristiALF se mirase de pretul relativ mare pentru un Passat.
    1 point
  39. Naspa masina... Vezi ca la motorizarea si transmisia asta detectorul este inutil - fara statie sau waze nu te vad bine Multi km fara probleme iti doresc!
    1 point
  40. Salutare, Daca tot suntem la capitolul dezamagiri Midocar Vitan sa-mi expun experienta esuata cu stimabilii: sun luni dimineata (08.08.2016) pentru programarea la o prima revizie. Imi raspunde o domnsoara, care imi solicita toate datele posibile: nume, telefon, serie sasiu, km etc. Nimic special, supravietuiesc interogatoriului, iar la final de conversatie imi comunica ca ma va suna un coleg. Bun! Astept! Trece ziua de luni, iar spre finalul zilei de marti revin cu un telefon! Aceeasi domnsoara (probabil) balbaie niste scuze ( "Aaaaaa, colegi in concediu.... Aaaaa, foarte aglomerat in aceasta perioada.....Aaaa, sa stiti ca revin oameni care au sunat saptamana trecuta...... Aaaaa, sa stiti ca nu o face nimeni intentionat!") si totodata imi promite ca va insista la colegii de la service sa ma sune "ca daca eu imi doresc sa fac la ei revizia se va rezolva si ca va spune ca eu reprezint o urgenta!" :)). I-am comunicat junei ca nu tin sa-mi fac revizia la dansii, doar ca locuiesc in zona si mi-ar fi fost cei mai la indemana. Astazi este joi si in 3-4 zile de la primul telefon nu m-a sunat nimeni pentru o programare, ce sa mai spun de o eventuala revizie! De asemenea sper ca ati observat din spusele domnsoarei ca nu-s singurul care face plecaciuni la specialistii de la Midocar Vitan pentru ca acestia sa se milostiveasca sa-i primeasca cu prea neinsemnatele lor autoturisme in prea mirobolantul lor service VW. In concluzie, daca stimabilii si mult prea ocupatii de la Midocar Vitan nu-s in stare sa faca o programare intr-un interval de 3-4 zile, cum sa-mi las eu autoturismul pe mana lor?! Sa mai mentionez ca acum 2-3 luni, inainte de a-mi achizitiona masina din semnatura, am solicitat o oferta de la dansii si nici pana astazi nu s-au sinchisit sa-mi raspunda?! Cu alte cuvinte si serviceul si vanzarile sunt TOP PERFORMANCE! Stiu, eu is boul ca am insistat in prostia mea, aka Midocar Vitan! Imi permit sa mentionez si interactiunea telefonica, privind programarea la revizie si cu alte reprezentante VW: PBN - sunat la call center, au revenit pentru programare in aprox. 90 min, dar ma programau la finalul saptamanii viitoare (nu puteam sa astept), deci oamenii "s-au miscat" bine!; Avia Motors Pantelimon, mi-au raspuns rapid la telefon dar nici dansii nu aveau locuri disponibile in aceasta saptamana; Delcar Bv (ca tot eram in zona la final de saptamana) mi-au raspuns rapid, m-au programat in ziua dorita, adica vineri! S-a rezolvat, cel putin cu programarea! Regrete eterne Midocar Vitan!
    1 point
  41. Profund dezamagit de ultima intamplare. Efectuat revizia la o masina care face parte din scandalul Dieselgate. Odata cu revizia curenta s-a efectuat si celebrul update de soft. Dupa care la interval de 2 luni, aflu aici pe forum ca se da un set de vouchere drept despagubire. La mine bineinteles ca au uitat sa mi le ofere. Am sunat, am vorbit, dl director de service Baran si-a dat toata silinta sa aplaneze aceasta intamplare, numai ca dsoara Elena Iuliana Hodorog nu avea nici o apasare. Departe de ea sentimentul ca ar fi gresit ceva mai ales prin faptul ca este ingrozitor de ironica si acida. De parca eu eram de vina....Daca nu sunam eu dupa vouchere nu se sesiza nimeni. Pacat pentru midocar, mai ales ca echipa tehnica din service este una de nota 10 plus si sunt cu adevarat profesionisti, ca sunt astfel de oameni care in loc sa fie interfata firmei cu clientul nu fac decat sa alunge clientii prin atitudine si comportament zeflemitor. Multumesc dlui director pentru implicare si solutionare.
    1 point
  42. Bună seara.Sper sa nu postez greșit dar vreau sa va dați cu părerea de pățania mea:am mers astăzi la Ivas Focșani cu mare încredere sa îmi fac geometria,toate bune și frumoase,vorbesc cu persoana care se ocupa de service îmi spune sa aștept un pic sa vorbească cu un mecanic și sa îmi rezolve problema.Dupa ce a vorbit cu mecanicul care se ocupa de geometrie vine la mine îmi cere cheia pt a baga mașină în service și îi spune mecanicului sa vefice daca are joc la direcție înainte de a se apuca de treaba.Toate bune și frumoase pina aici,chiar îmi spuneam în gând ce înseamnă reprezentanta.Termina de completat fisa de service și îmi spune sa mergem la mașină sa vedem dacă are joc la direcție, acolo mecanicul îi spune ca are un pic de joc la bucșele de la bascula și la bieletele de direcție și ca nu poate sa îmi facă geometria ca nu este bine.Zic ok și mă aștept sa coboare mașină,sa o scoată din service sa plec,la care marele șef de service îmi spune ca trebuie sa plătesc constatarea.Voi cum vedeți treaba ăsta nu era normal ca înainte de a face ceva trebuie verificat dacă se poate face și dacă este ok,dacă mă duceam eu sa fac o constatare atunci era altceva. Am plătit ca nu aveam chef de circ dar nici nu o sa mai calc pe la ei și nici nu o sa mai recomand vreo data reprezentanta.Sunt numai pe japca și sa fac bani din orice.. O seara buna va doresc.
    1 point
  43. Midocar nu ofera siguranta la nimic. Acum 2-3 saptamani am fost cu un martor de bord aprins. Reparatia a costat 2000 lei, iar dupa 2-3 saptamani s-a aprin din nou. I-am sunat si mi-au zis ca se poate se se aprinda dintr-o alta cuza acum. Dar de ce nu din cauza veche si din cauza schimbari gresite a unor piese bune? Si data trecuta marotul nu statea aprins mereu. Se aprindea o zi si a doua zi se stingea si tot asa. Au resetat computerul si a durat fix 2-3 saptamani, dar defetul nu a fost rezolvat. Acum vor alti bani si incet incet iti schimba toata maisina. NU recomanda acest service, da rdin pacate niic de Porsche nu am auzit lucruri bune. Intrebare e, cat de serios e VW in Germania daca-si alege asemenea parteneri?
    1 point
  44. Cunosc cazul personal si nu cred ca e prima data cand cei de la Ivas dau dovada de neglijenta. Varului meu de exemplu i-au schimbat stergatoarele cu altele vechi cand a fost la prima revizie(Skoda octavia 2).
    1 point
  45. Ce m-am mai chinuit si eu sa-i schimb la un verisor becul de pozitie de pe dreapta. Dupa vreo 20 de min de chinuiala vazand ca nu iese de acolo am luat carligul acela din sarma de tras capacele de la roti, am fixat pe soclu si am tras. A iesit fata probleme. Nu recomand sa invartiti pentru ca isi face joc in gaura si apoi nu va mai sta bine. Spor la treaba!
    1 point
  46. Eu nu recomand nimanui sa apeleze la Midocar Vitan. Nu stiu cum or fi pe partea tehnica, dar la capitolul relatia cu clientul sunt categoric varza. In luna Octombrie m-am hotarat sa mai imi fac o cheie la Golf. Nu mai aveam decat una si nu doream sa risc vreo surpriza, sa o pierd si sa ma uit apoi la masina ca un manzat la usa metalica Made in China. Asa ca mi-am facut o programare la Midocar Vitan, pe considerentul ca ar fi mai aproape de mine decat cel din Baneasa. Zis si facut. Sun la Midocar si intreb ce trebuie sa fac pentru a obtine o cheie noua. Mi s-a spus: "Veniti la noi". Am intrebat bucuros, daca mi se face cheia pe loc. Raspunsul a fost: "Nu". Firesc, am intrebat atunci ce rost are sa vin. "Ca sa faceti comanda" mi s-a raspuns. "Pai nu pot sa o fac telefonic, sau prin fax?", a fost o intrebare legitima. "Nu. Trebuie sa vedem actele, talonul si cartea masinii". "Pai le scanez si le trimit..!!!!". "Nu, trebuie sa si platiti". "pai platesc prin banca, cu OP". Hotarat, tipul de la telefon nu vroia sa cedeze nici un pas.."Trebuie sa platiti la noi la casierie". Asta e...M-am urcat in masina si am plecat spre Midocar Vitan. Numai ca, pentru a ajunge la Midocar, trebuie sa ajungi intai in comuna Catelu. Pentru ca, nu exista nici o cale de corespondenta intre zona Vitan, Fizicienilor, Salajan si zona unde este Midocar. Pe jos se poate ajunge in cinci minute, de la targul de masini. dar cu masina trebuie sa faci vreo 20 de minute, service-ul fiind situat pe sensul de intrare in Bucuresti de pe A2...Asa ca am vazut si comuna Catelu si am ajuns la Midocar Vitan. Acolo l-am identificat pe tipul cu voce blazata de la telefon care m-a anuntat ca trebuie sa stept vreo trei sferturi de ora pentru ca ei tocmai iau pauza de masa...si mi-a aratat afisul :"Pauza de masa intre ora 12.00 si 12.30. Am asteptat pana la 13.45 cand respectivul a binoit sa revina la biroul sau. I-am dat actele masinii, le-a copiat, si m-a trimis la casierie sa platesc 485 de ron. La casierie am vrut sa platesc cu cardul...Numai ca POS-ul nu functiona. Casiera amabila mi-a indicat bancomatul Piraeus din incinta de la care am scos banii contra unui comision pe masura. Dupa ce i-am aratat factura individului, acesta mi-a zis sa revin in 2 saptamani ca atunci va sosi cheia din Austria..De ce a trebuit sa ma deplasez pana la ei....nu am inteles!!! De atunci nu m-a sunat nimeni. AM sunat eu dupa vreo 3 saptamani. Am dat de acelasi individ care mi-a zis ca nu stie ce e cu cheia mea. "Si cand vine?", am intrebat. "Nu stiu", mi-a raspuns individul calm...I-am explicat ca acesta nu mi se pare un raspuns acceptabil si i-am cerut ori sa imi dea un raspuns ferm si corect ori sa imi returneze banii, dar sa mi-i aduca el la birou ca eu nu mai ma deplasez pana acolo. Dupa vreo o ra m-a sunat iar si mi-a spus ca "austriecii de la VW au ratacit comanda" si ca va veni cheia, tot dupa doua saptamani. \pe la inceputul lunii decembrie am fost sunat si invitat sa ridic cheia. Am fost programat la ora 10.00. Cred ca era 3 decembrie. La ora 10 fara 5 eram acolo, tot dupa traseul de rigoare prin comuna Catelu. Acelasi indivit m-a privit de parca venisem cu colindul...si mi-a cerut sa astept. Dupa vreo ora, timp in care nu s-a miscat de la birou, l-am intrebat eu daca nu vrea un ziar sa nu se plictiseasca sau daca nu vrea sa stea la mine in masina, ca e mai comod. Cu o profunda stare de lehamite s-a ridicat si mi-a zis ca tocmai a venit randul masinii mele sa intre in service. Mi-a explicat ca trebuie setata cheia pe masina, ca trebuie facuta o legatura online cu fabrica din austria si ca le merge incet conexiunea. Mi-a luat masina din parcarea din fata si a mutat-o in parcarea interioara unde a zacut inca o ora. Se facuse 12.00. L-am intrebat pe individ de ce nu se misca masina de acolo...De ce trebuie sa fiu umilit in halul asta pentru o amarata de cheie. Mi-a raspuns ca "dupa pauza" se rezolva. Iar venise pauza..la 12.40 a venit cineva si abagat masina in service. Dupa inca o ora de asteptare, timp in care l-am intrebat de doua ori pe indivit "cat mai dureaza?" iar el mi-a raspuns "Nu stiu", m-am ridicat si m-am dus din nou la el si i-am cerut sa imi aduca masina. M-a privit trifazic. I-am explicat ca renunt la comanda, si ca mi se pare aberant sa pierd intai o ora la ei in service ca sa lansez comanda, apoi sa astept o luna, si iar sa mai pierd apropae patru ore in service pentru o cheie..S- agitat un pic si mi-a zis ca in 10 min e gata. A dat un telefon si asa a fost..dupa 10 min a aparut cu cheia si cu un deviz. Am vrut sa iau cheia, dar tipul m-a trimis la casierie sa mai platesc 180 ron. Atunci am explodat>..Nu era vorba de bani...dar mi se parea o metoda de maidan sa incerci sa tot jumulesti bani de la client dupa ce il si umilesti in halul acela. L-am intrebat ce reprezinta cei 180 ron. Mi-a spus candid "setarea cheii". L-am intrebat de ce nu mi s-a spus costul total de la inceput cand am platit cei 485 ron...Tipul a ridicat din umeri...I-am spus simplu ca refuz sa platesc, nu mai am nevoie de cheie, sa si-o pastreze, eu anulez comanda si sa imi dea cei 485 de ron inapoi...S-a blocat si l-a chemat pe un alt tip care se invartea pe acolo si care s-a prezentat a fi "sefu". Foarte intepat, si acela s-a interesat de "ce probleme am"..I-am explicat ca dupa ce am asteptat patru ore in service pentru o cheie, pur si simplu refuz sa mai platesc o suma despre care nu am fost instiintat de la inceput, si ca prefer sa renunt la comanda si sa ma adresez altui service. Tipul m-a privit superior si mi-a spus: "Nu e asa simplu". "Ba e foarte simplu", i-am raspuns. I-am amintit ce spune legea privind protectia consumatorilor cu privire la costul serviciilor si la obligatiile vanzatorilor de a rambursa banii daca un client refuza sa mai ridice comanda. "Nu putem face asta, mi-a spus tipul. Si ce o sa faceti, o sa ne dati in judecata pentru 485 ron? Pai nu o sa va coste mai mult", m-a intrebat si mi-a zambit superior. I-am raspuns:"Nu o sa ma coste nimic..Sunt avocat si stiu ce vorbesc". I-a inghetat zambetul pentru o secunda dupa care a zambit iar larg si i-a spus celui care se ocupa de comanda mea. "Trece-i domne manopera 0 la programarea cheii. Nu vreau acum sa pierd un client pentru 180 de ron. Vreau ca domnu' avocat sa mai vina la noi". Mi-am luat cheia si am plecat, regretand totusi ca nu am refuzat pana la urma comanda. De client oricum m-au pierdut. Si ca sa nu credeti ca este basm va spun si numarul masinii cu care am fost in service: B-95-MVN.
    1 point
  47. o sa revii cu aceasi intrebare foarte curand problema nu e la debitmetru(garantat) vezi alte probleme cum am scris mai sus bafta
    1 point
  48. Uleiul de servodirectie se completeaza, nu trebuie inlocuit decat daca si-a pierdut proprietatile (iti dai seama de asta deschizand vasul cu lichid de servo, daca lichidul spumeaza sau are un miros f urat atunci trebuie schimbat). Trebuie sa completezi NUMAI cu lichid compatibil, iti recomand sa cumperi un bidon de la reprezentanta, iti vor da exact ce iti trebuie.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!