Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.05.2017 în toate secţiunile

  1. Multumesc pt aprecieri si incurajari Mi-a sosit sistemul Dynaudio. La prima vedere nu pare cine stie ce, dar cica se aude foarte bine. O sa il montez dupa ce iau masina inapoi de la mecanic. Am lasat-o saptamana trecuta pentru a incepe nebunia cu motorul. Urmatoarele goodies vor ajunge pe masina in urmatoarele 2 sapt: Motor nou cu urmatoarele interne: - Pistoane forjate Mahle - Biele IE Tuscan rifle drilled - biele ACL racing - arcuri supape APR - upgrade pompa inalte Autotech - prezoane ARP - VWR catchcan and oil management system (ca sa nu mai dea fum cand franez blana) Turbina BorgWarner EFR7670 twinscroll Galerie evacuare twinscroll custom Downpipe custom Traseu admisie custom Trasee ulei si apa turbo custoM Daca totul merge bine, ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul lunii mai. Scaunele Recaro sunt aproape gata. Sunt la retapitat in piele carbon si alcantara, in aceeasi culoare cu restul interiorului. Franele le-am intregit si le montez dupa ce iau masina. Mai am nevoie doar de furtunase metalice. Volanul de carbon e gata si o sa il montez dupa ce iau masina. La vara o sa urmeze si niste chestii custom la exterior. Dar o sa dau mai multe detalii dupa ce stabilesc toate detaliile. Sunt foarte nerabdator sa vad ce o sa iasa.
    10 points
  2. Um mic refreshment la capitolul lacului Multumesc pe acesta cale lui Alex! S-au lucrat 13h, desi unii ar crede ca pe gri treaba e mai simpla
    5 points
  3. Revizie injectoare. Motivul principal fiind umezeala din jurul capacelor injectoarelor . Desi saibele si oringurile aratau ok ,diferenta dupa inlocuire e sezizabila atat la mers cat si in VCDS.Motorul in interior este foarte curat Inainte de inlocuire Dupa inlocuire
    4 points
  4. Mazda 6 combi e mai spatioasa per total decat Qashqai , daca e un aspect important in achizitionare Mazda se lauda ca a scapat si de zgomotul mare pe autostrada apoi , referitor la mesajele anterioare nu sunt fan Hyundai dar habar nu am idee de ce uneori imi intorc capul pe strada cand trece un Tucson sau un Santa Fe - arata bine cand merge si imi prinde coada ochiului ceva ... dupa Tiguan nu intorc nimic , de la primele modele m-a plicitisit aspectul la masina asta dar e vorba de ce are fiecare acolo in creier , totul e subiectiv
    2 points
  5. Sunroof and panoramic sunroof: Check, clean, and lubricate (if applicable) Sunroof: Open sunroof and check front water drains and clean if necessary (if applicable) Si asta e de cand lumea. Recomandat la 60k.
    2 points
  6. O sa incerc. Mersi de pont! Dar sunt sceptic.
    1 point
  7. LOG-ul la turbo se face doar in mers
    1 point
  8. In anul 4 de garantie am schimbat pe garantie un bec xenon care devenise mov. Deci cel mai bine trebuie intrebat.
    1 point
  9. Cred ca provocarile imi tin pasiunea alive
    1 point
  10. @nsm Corect, era aprins tot timpul dar cu contactul pus. La noi bricheta e alimentata si cand motorul e oprit, si cand masina e incuiata. Practic daca il alimentezi de la bricheta va sta aprins 24/24 7/7 365/365 cat timp nu scoti borna bateriei, ceea ce nu e ok.
    1 point
  11. ca sa vezi daca functioneaza, ii poti scoate carcasa si apesi direct pe contactele lui. daca apare tensiune pe siguranta in cauza sau daca functioneaza totul pe masina, atunci releul este defect. daca il inlocuiesti cu cel de clema 15, s-ar putea sa nu i se mai dea comanda de pornire deoarece nu se mai pune contactul pe masina.
    1 point
  12. Imi place mult in ce directie se indreapta masina. O singura curiozitate am, poti estima investitia la sfarsitul listei de mai sus?
    1 point
  13. O recomandare, daca tot montezi Dynaudio pune si ceva insonorizant in usi , o sa se schimbe radical sunetul si o sa ai si un confort crescut la drum lung ... Volanul e facut la CSD ? arata foarte bine! CAT despre motor....e wow....wow wow wow.....
    1 point
  14. 20 de ron este un tub de vaselina siliconica pt trapa plus inca 5 min sa o gresezi
    1 point
  15. Multumesc, @Doomy! Daca voi face pasul catre RCD 330G Plus, voi fi atent sa aiba P/N corect. Intre timp, am primit un colet: si am montat continutul: (discuri si placute Brembo - fata 312mm / spate 253mm; era un "pachet" pentru GTD) + am facut o poza cu fosta masina a unui coleg : Avem putin peste 101.000 km, all good. Am indreptat jantele la Autosoft Militari - a disparut senzatia neplacuta de care ma plangeam anterior. Am facut si geometria...de doua ori, ca sa iasa bine - la Autosoft Baneasa. Urmeaza mici amanunte de pus la punct .
    1 point
  16. Cand se cauta chilipiruri, asa se intampla.... S-a tot spus aici pe forum : uitati-va in Germania la masini similare si veti constata ca in Romania ajung la samsari chiar mai ieftine decat pretul NET din Germania (fara a mai pune la socoteala transport + profit, sa isi explice cumparatorul roman cum este posibil asa ceva). Romanii cauta masini cat mai noi, km putini, FULL FULL, la pret de dumping + in Arges sunt cei mai mari samsari
    1 point
  17. Nu stiu exact ce alte firme suporta, gasesti sigur pe site-ul lor (mrctuning.com). Ai PM pentru cost. In alta ordine de idei, o frumoasa imagine intitulata "micul cocalar"
    1 point
  18. Salutari si bine v-am gasit!...fiind nou pe acest forum! Astazi am facut cateva masuratori la senzorul G62 (pinii 1-2, senzor de tip NTC) si am atasat poza cu toate datele! In urma acestor masuratori, am trasat pe diagrama postata de colegi, datele de la acest senzor si concluzia este certa...bun de aruncat! Precizez ca este masina fiului, @Ice-D, iar simtomele le-a descris acesta, mai sus! Senzorul G2,(pinii 3-4. de tip PTC) lucreaza bine, in dezbatere fiind doar acest nemernic de G62, care creaza probleme destul de variate! O zi buna....
    1 point
  19. Update-urile repara bug-uri dar uneori creaza bug-uri. EU pe masinile mele intotdeauna am facut update la ultimele versiuni de software. Vezi screen shot-ul atasat si ai sa intelegi mai bine. Exista zeci de versiuni de software pe un calculator, si exista zeci de calculatoare montate pe motorizarile 1,6TDI. Daca tu iti tunezi masina nu se schimba versiunea XXXX, pe tester va aparea tot codul initial VAG ( 03L906023GL 9972 de exemplu ), dar parametrizarile din spate vor fi diferite.
    1 point
  20. ok. merci.o sa incerc zilele astea.
    1 point
  21. 1 point
  22. Salutari , azi am mai mesterit pe la masina + un mic dush Pai am montat ornamente pentru pedale , care dupa parerea mea arata foarte bine . Las mai jos cateva poze . Trebuie sa dau fata de usa sa pot monta si butoanele cromate de la portbagaj si rezervor , ciudat este ca masina doar acolo nu are crom Si dupa atata vreme urata si ploiasa merita o baie
    1 point
  23. Vin totusi si cu o veste buna ...am reusit sa adun toate piesele pentru tempomat. Electrica , pompa impreuna cu suportul de lonjeron si calculatorul privin de pe un Golf 2 CE1...maneta si pedala sunt deja on. Asteptam urmatoarea achizitie....
    1 point
  24. LA CR mare atentie cu acesti aditivi,(pompa de inalte isi face ungerea cu motorina). Si la aditivii de curatare mare atentie ....ca toata mizeria de pe traseu se opreste in duzele injectoarelor. O spalare a rezervorului face mai mult decar orice aditiv.
    1 point
  25. Scirocco, dar nu 1.4 160. Motorul acela pe scirocco nu s-a dovedit tocmai fiabil si te poate pune la o cheltuiala serioasa.
    1 point
  26. Deci la motoarele euro 4 au radiatorul asta la EGR. Cand am luat manina mea din germania la unguri m-am trezit cu un STOP Check coolant level, am oprit pe banda de urgenta si stateam ca prostul si ma uitam la masina de 11000 de ero sh cum ramasese fara antigel. Mai aveam intr-o sticla niste suc, am aruncat sucul si am vzt o balta pe margine si am zis ca ii bag apa din balta. Am umplut sticla de apa din balta si cand am desfacut busonul la vasul de expansiune a venit apa inapoi. Am plecat am oprit la primil peco si mi-am cumparat apa distila.De atunci imi consuma cam 2 300 ml de antigel la 1000 km. pana cand asta vara am zis sa schimb distributia si mecanicul ala destept m-a facut sa schimb 13 supape. L-am facut dar parca antigel tot mai rau imi consuma, pana in ultimul timp cand mi-a luat 5 ltr de antigel in 60 km. Am zis clar nu mai repar motorul asta si am gasit alt motor. Am schimbat motorul si a trebuit sa iau acest radiator de pe motorul meu pt ca cel pe care il cumparasem nu il avea. am montat si am avut surpriza neplacuta sa imi consume antigel la fel ca motorul vechi. Am zis clar nu are cum sa consume doua motoare le fel antigel pe la chiulasa. Intr-o zii m-am apucat si am demontat radiatoarele pt ca ma gandeam ca am vreun por in radiatoare, de unde, nimic. Am stat si m-am gandit eu pe unde mai trece apa si intrebarea era de ce imi facea si presiune. Am zis ce ar fi sa incerc sa vad daca o fii radiatorul asta de la EGR si am demontat teava care vine in fata la EGR la admisie si l-am pus pe fratemiu sa tureze motorul si am constatat ca imi veneau picaturi de apa pe acea teava. Am inlocuit nemernicul de radiator egr si nu mai am nici o problema. Sper ca nu v-am plictisit cu povestile mele dar sper sa va fie de folos. Regards,
    1 point
  27. Se pot datora si senzorului de temperatura lichid de racire. Dar daca spui ca toti senzorii sunt ok...trebuie verificata diferenta dintre ecu si bord.
    -1 points
  28. BLASFEMIE! never! De acord!!
    -1 points
  29. Dar de pornit motorul se poate?
    -1 points
  30. Revin cu impresii despre Adizol. Țin să precizez că nu am de-a face cu comercializarea acestui produs. Nici măcar nu pot spune că sunt mulțumit pentru că pe de o parte sunt foarte încântat pe de altă parte mă neliniștesc niște chestii. Sunt foarte încântat că mașina trage foarte bine. O face arderea mai bună dar trage de rupe. Nu exagerez, are putere semnificativ crescută în zona 1500-2000 de ture. Se tureaza mult mai ușor! Nu pot spune despre economie pentru că chiar o fugăresc. Pentru că mașina o am din noiembrie pot spune că și vremea caldă are un rol. Deci nu mă pronunț legat de consum. Partea cu lubrifierea... m-am plâns în aria dedicată de ronțăit de injectoare, de zgomote la rece. Oarecum am reușit să le ameliorez cu Liqui Moly Diesel Schmier Additive. Inițial am crezut că le rezolv cu Adizol și tot alimentând am ajuns să am în rezervor doar motorină curată și Adizol. Mașina a revenit la vechile obiceiuri și este la fel de zgomotoasă ca atunci când alimentam cu motorină simplă (în weekend pun Ecto de la LUKOIL). Am vorbit cu cei care îl comercializează și în mail mi-au scris: Am reusit sa vb cu Valeriy Maximenko care, după ce i-am prezentat problema, mi-a comunicat următoarele: 1. După 1000 km parcursi ar fi trebuit ca efectul lubrifierii să apară. 2. Poate dl Trofin nu a dozat corect 1 ml/ 50 litri motorină? 3. Maximenko mai afirmă ca doazajul de 2 ml T-6/ 100 litri motorină este mai cu seama prevăzut pentru motorina de proastă calitate asa cum e in Ucraina, în timp ce în România unde motorina este calitativă el îi recomandă dlui Trofin sa practice dozajul de 0,9 ml/ 50 litri sau 18 ml/ o tonă motorină. 4. Maximenko mai sustine ca pentru lubrifierea injectoarelor nu mai are nevoie de nimic în plus. T-6 îi este suficient cu vârf și îndesat. Am inceput sa monitorizez cu VCDS-ul injectoarele, încărcarea DPF-ului. Îmi place la nebunie cum trage, dacă nu ar ronțăi injectoarele în sarcină aș fi super fericit. Încă o dată vă rog să îmi spuneți ce să mai monitorizez. Dacă subiectul prezintă interes poate un moderator îmi pune posturile intr-un topic separat. Weekend-ul viitor pun iar VCDS-ul pun și printuri să vedem dacă sunt diferențe.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!