Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.05.2017 în toate secţiunile
-
8 points
-
E inca in rodaj. poti sa i le scoti din mers Cristi, baga odata angrenajele alea in sarcina, ca o inveti lenesa.6 points
-
3 points
-
Cand se cauta chilipiruri, asa se intampla.... S-a tot spus aici pe forum : uitati-va in Germania la masini similare si veti constata ca in Romania ajung la samsari chiar mai ieftine decat pretul NET din Germania (fara a mai pune la socoteala transport + profit, sa isi explice cumparatorul roman cum este posibil asa ceva). Romanii cauta masini cat mai noi, km putini, FULL FULL, la pret de dumping + in Arges sunt cei mai mari samsari3 points
-
Mazda 6 combi e mai spatioasa per total decat Qashqai , daca e un aspect important in achizitionare Mazda se lauda ca a scapat si de zgomotul mare pe autostrada apoi , referitor la mesajele anterioare nu sunt fan Hyundai dar habar nu am idee de ce uneori imi intorc capul pe strada cand trece un Tucson sau un Santa Fe - arata bine cand merge si imi prinde coada ochiului ceva ... dupa Tiguan nu intorc nimic , de la primele modele m-a plicitisit aspectul la masina asta dar e vorba de ce are fiecare acolo in creier , totul e subiectiv2 points
-
Salutari , pai perioada asta am mai facut mici chestii pe la masina , am schimbat boxele pe spate , o sa incerc sa-i fac un subwoofer custom in bancheta din spate in locul la sertarul din jumate (o sa revin cu poze ) , am montat si camera de mers inapoi , care pana in prezent functioneaza foarte bine si am schimbat trimurile de pe usi cu unele de mahaon (Daca tot am inceput sa pun mahon ,am zis sa duc treaba pana la capat ) , iar in viitorul apropiat urmeaza un alt interior ( unul de piele ) Las mai jos cateva poze "artistice" Sper sa va placa2 points
-
2 points
-
Incet dar sigur se intampla chestii. Am inceput transformarea spatiului de marfa in ceva mai locuibil pastrand insa si posibilitatea de a cara chestii. Am ales sa capitonez cu o mocheta cu fir scurt, rezistenta, si care nu tine prea mult praf. Pe placarile peretilor si pe dosul haionului am lipit-o definitiv - pe podea este decupata dupa forma masinii (mai am de lucru la pasaje, insa acolo nu-s hotarat inca cum finisez) dar este "demontabila". Podeaua masinii (un fel de panel destul de bun) am curatat-o, slefuit-o si o mana de vopsea de protectie (vopseaua nu conteaza ca si culoare, este doar functionala). In spatele panourilor am pus banda bituminoasa - pentru zgomot in principal - iar efectul este fantastic. Am pus si un fel de sina de ancorare a chestiilor de prin masina - asta dupa ce s-au rasturnat bicicletele la niste viraje luate mai "serios". Cea mai "low profile" posibil ca sa nu incurce. Mai e mult de mochetat, dar deja te simti altfel in interior. Adaugat niste grile de ventilatie in panoul de separare, ceea ce impreuna cu "eliberarea" voletilor masinii din spate, ajuta la functionarea corecta a ventilatiei. Caut o solutie de a face geamul deschizibil, in conditiile in care plexi e scump ca naiba, si pe ferestrele de rulote se cer niste preturi absurde. Cu motorul am ajuns unde trebuie - vacuumul este ok acum si trage excelent.2 points
-
Eu cred că ar trebui deschis un threath pe această discuție ,ne-am ajuta reciproc și astfel am demasca toți samsarii. Si aici am terminat cu offtopic.Multumesc2 points
-
Hai ca a trecut ceva timp de cand nu am mai postat, ieri s-au facut 3 ani de cand am luat GTI-ul si am zis sa continui postul mai ales ca am vazut ca nu mai sunt multi posesori de G5 GTI care isi updateaza thread-urile Ce s-a mai intamplat intre timp.. ne-am plimbat destul de mult, masina are acum aproape 140k km si pot sa spun ca nu am avut nici un fel de probleme, in afara de o oglinda sparta (din vina mea), parbriz ciobit - dumnezeu' mamii ei de pietricica - o semnalizare arsa si o zgarietura pe bara spate de la un binevoitor. GTI-ul este in continuare stoc, am fost tentat de cateva ori sa ii fac o remapare, dar tinand cont de problemele care mai apar dupa remapare si de faptul ca masina este destul de puternica si asa, am zis ca... ma mai gandesc. Imi place ideea de 300+ CP dar tinand cont ca o sa pastrez masina, ma incanta si varianta de GTI stoc peste 20 de ani. Nu am mai vopsit masina in 2015 deoarece au intervenit alte prioritati, oricum vopseaua arata bine si nu mi s-a mai parut prioritar - dar a venit 2017, s-au aliniat planetele si masina a intrat la vopsit + inlocuit cateva componente: - carenajul fata - fostul proprietar avea garaj subteran si cred ca atingea tot timpul cu bara cand intra in garaj, nu mai statea prins calumea si facea zgomot la denivelari - deflector bara fata - era rupt cand am cumparat masina si l-am dat jos - fusta bara spate - era zgariata si avea si niste clips-uri rupte - lampa stop haion - am descoperit ca era lipita cu silicon cand au dezmembrat baietii masina - brat stergator spate + motoras stergator - motorasul avea un scurt si pornea aiurea, bratul arata cam nasol si am zis sa il schimb - garnitura antena - era imbatranita - bandouri usi - 2 din bandourile de pe usi erau texturate si vopsit peste, probabil au fost schimbate la un moment dat - componente mecanica - bucse, probabil si amortizoare - prag dreapta - cred ca a fost indoit si indreptat in trecut si probabil a fost incalzit, avea un pic de rugina, am zis sa nu risc cu reparatia si sa il schimb - bujii + bobine - parbriz Daca tot sta 2 saptamani in service am zis sa rezolv toate problemele. Cand iese din service urmeaza un detailing interior + motor + decarbonizare motor - ca sa fie treaba treaba. Si cateva poze cu don'soara.. un pic dezbracata2 points
-
1 point
-
salutare am luat si eu de curand un cc 2014. si nu gasesc modalitatea de a memora sau reseta presiunea din pneuri. stiu ca la precedentul cc avea un buton langa schimbator asta facelift unde are sau cum se face /. un raspuns pllsssss cine stie1 point
-
De multe ori romanasii sunt intermediari, o sa vedeti si in piata de masini ca ei nu apar ca proprietari in carte, ei doar incheie contractul intre tine si neamt sau de unde vine masina. Si astfel scapa de orice probleme.1 point
-
Cu niște simple capacele mașină îți devine "most wanted"! Nimeni nu zice nimic de motor...jante...performante!1 point
-
1 point
-
Da, asta e cuvantul - nu au fite, si am putut sa stam langa ei si sa le spunem pozitia dorita exact. Si gasesti fara text pe ele, fara probleme.1 point
-
1 point
-
Suna a poveste spusa sa vanzator, care vrea sa faca niste bani pe o operatiune care face parte din planul de service. Strict pentru intretinere nu vad de ce ai face operatiunea in service. Se poate face acasa foarte usor. Fiecare producator recomanda vaselina propria, dar asta este valabil pentru orice piesa in miscare ce necesita ungere, asa ca nu as crede ca VW a inventat vreo super vaselina pentru trapa (se zice ca ar fi Dupont Krytox, siliconica). In general, se recomanda vaselina siliconica, pentru ca se comporta bine in temperatura, nu retine praful si nici nu se usuca la fel de usor ca una pe baza de hidrocarburi. Pentru chederele trapei se poate folosi orice solutie pentru chedere, gen Sonax/Nextzett Gummi Pflege. Mult mai important mi se pare limpezirea scurgerilor cu apa din belsug, mai ales daca masina sta mult afara si sub copaci.1 point
-
Sunroof and panoramic sunroof: Check, clean, and lubricate (if applicable) Sunroof: Open sunroof and check front water drains and clean if necessary (if applicable) Si asta e de cand lumea. Recomandat la 60k.1 point
-
1 point
-
Incearca urmatorul test, la prima pornire dimineata asculta motorul si cu ambreiajul calcat, e posibil sa ai o supriza si sa sune diferit. -un log la inj cu motorul rece ar fi util .1 point
-
Procedura manuala 1. Se pune contactul cu cheia buna 2. Se inchid toate usile 3. Cheia cu telecomanda care nu functioneaza se introduce in yala de la usa soferului, se rasuceste spre deschis si in acelasi timp se tine apasat butonul aferent deschiderii de pe telecomanda timp de cateva secunde - masina va confirma prin beep sau semnalizare. 4. Apoi se rasuceste spre inchis si se tine apasat butonul de inchis de pe telecomanda timp de cateva sec. Se poate incerca si invers , spre inchis apoi spre deschis ) 5. Se deschide, inchide manual, apoi se incearca deschiderea/inchiderea si din telecomanda. Cand se testeaza telecomanda, se ia contactul - cheia se va rasuci in pozitia 0. Cu VCDS-ul pe 46 - convenienta - 10-Adaptari - canal 01- test - do it - save - ti apasat 2 sec pe butonul descuiat - masina va confirma prin beep sau semnalizare... sau nu va confirma. opresti contactul si verifici daca lucreaza.1 point
-
Si la Skoda e identic cu ce vezi in filmulet. Are acel surub, de fapt e un clips de plastic care este ascuns sub manerul de deschidere a capotei. Mai nasol este cu siguranta aia de plastic de la manerul capotei, mie mi-a cazut in interior si am muncit ceva ca sa o recuperez. Zilele trecute am schimbat si eu pedalele dupa procedura de mai sus. Cel mai mult de munca a fost la footrest.1 point
-
1 point
-
daca masina are senzor de lumina/ploaie, trebuie sa lasi comutatorul de lumini pe Auto1 point
-
in cazul tau, daca vrei sa dezabureasca cum trebuie, necesita inlocuirea sticlei1 point
-
Tucson + design modern +motorizare superioara + gadget-uri la preturi rezonabile +sistem 4X4 mai performant + suspensii + pretul cu 10% sub Tiguan + fiabilitate + garantie mai mare si plan de revizii mai ieftine Tiguan + interiorul de o calitate mai buna + portbagaj mai mare + ergonomie superioara + tehnologii de infotainment + cutia automata DSG1 point
-
1 point
-
Am avut la TD un Tucon 2.0 185 CP AT Luxury. Incep cu concluzia: mi-a placut mult masina. Singurele minusuri at fi fetele de usi usoare (mie imi place sa le simt "grele") si plasticele nu la fel de moi, dar in rest masina face toti banii. O simti puternica, raspunde prompt (cu un mic lag la kick-down) iar 4x4 intra imediat atunci cand este cazul. Cel mai mult mi-a placut trapa ( de fapt este un acoperis panoramic imens cu posibitate de deschidere pt locurile din fata) si design-ul care intoarce multe priviri pe strada.1 point
-
1 point
-
Am vazut G7 facelift R-line cu badge pe lateral de R-line. Personal nu pot sa zic ca sunt un mare fan, mai ales ca probabil va induce in eroare si confuzie cu R, dar rau nu arata, pastreaza tema de argintiu si negru, e oem din fabrica. Da sau nu pentru retrofit?1 point
-
Spre Berlin, personal recomand iesirea prin vama Bors, Ungaria - Slovacia - Cehia, intri in Germania pe la Dresden si urci spre Berlin. Iarasi recomand ca zona de cumparaturi partea de sud, sud-vest, mi se pare mai ieftina. Eu am luat o din Karlsruhe. In Nord sunt mai scumpe masinile. Ca si acte, eu am luat o de la autohaus, deci mi a oferit factura, brief mare, brief mic si CoC (certificate of conformity - foarte util la inmatriculare). In Germania, din ce stiu eu, este lege ce obliga vanzatorul sa dea garantie 6 luni la masina, insa din pacate multi vor refuza sa ofere garantia daca utilizezi masina in afara tarii. In acest caz, in factura vor trece ce masina e dauna totala. Asta nu te incurca cu nimic la inmatricularea in Romania. Ca s o aduci in tara, ori platforma, ori numere rosii de toll. Cele pe o luna m au costat 170 euro (asigurarea + numerele) in Flensburg (nordul Germaniei). Pretul poate diferi in functie de zona. Sunt dealeri care umbla ei sa scoata numere, daca gasesti asa ceva, profita. Eu a trebuit sa merg eu sa scot, dureaza putin... stai la rand, ti se da nr de inmatriculare pe foaie, apoi numerele te duci si ti le faci la orice magazin de asta de facut numere (care le gasesti pe acolo langa inmatriculari), apoi te intorci inapoi la inmatriculari si iese un nene, vede masina si confruna seria VIN dupa care lipeste o bulina. Fara bulina aia, numerele nu au valoare.1 point
-
Salzburg si Innsbruck sunt ambele foarte frumoase, dar parca mi-a placut mai mult Innsbruck-ul. Trebuie sa iei in calcul ca noi fiind cu cel mic n-am avut ca scop sa bifam muzee, palate, biserici, samd. asa ca impresiile sunt mai mult bazate pe colindatul strazilor, a parcurilor, iar de vizitat am ales locatii care sa-l atraga si pe cel mic. Casa lui Mozart daca n-are roti e total irelevanta din punctul lui de vedere. Asa ca nu cred ca as avea recomandari pentru ceea ce va doriti voi. Cum insa pot fi si alti colegi in situatia noastra, voi scrie cateva: In Salzburg am mancat foarte bine pe terasa la Sternbrau iar de vizitat iti pot recomanda Muzeul Jucariilor si Casa Naturii . Chiar si pentru adulti s-au dovedit foarte interesante, in mod surprinzator. In Innsbruck e foarte frumoasa Gradina Zoologica la care asa cum spunea si @Aerofan se ajunge cu un funicular hibrid foarte interesant care porneste ca si tren dintr-o statie subterana, traverseaza Inn-ul si apoi se transforma in funicular. Pentru voi, tinand cont de afinitatea pentru sporturile de iarna cred ca cel mai interesant ar fi sa mergeti pana sus la Nordkette. Stiind ce temperaturi sunt sus si fiind cu cel mic, noi am zis pas. Ca si recomandare de masa poti sa-ti dau restaurantul hotelului Schwarzer Adler unde ne-am si cazat in cele doua nopti cat am poposit in Innsbruck. Mancare excelenta, chiar daca un pic mai scumpa. Ambele orase iti ofera privelisti superbe daca prinzi vreme buna si pentru mine asta a facut sa merite popasul. De asemenea, noi apreciem mai mult un oras batut la pas pe stradute laturalnice decat a vizita obiective turistice de dragul de a le bifa. Nu inseamna ca nu merita o varianta sau cealalta, inseamna doar ca suntem diferiti si asta e bine.1 point
-
@-TicTac- eu am anulat egr-ul atat fizic cat si din soft si masina merge exact ca inainte ...poate putin mai bine.1 point
-
Am gasit cateva lucruri pe BRISKODA foarte interesante pe care le puteti imbunatati la S3 cu ajutorul VCDS: Superb MKIII VCDS Adaptations - tried and tested: http://www.briskoda.net/forums/topic/380829-superb-mkiii-vcds-adaptations-tried-and-tested/ - Enabling refuel quantity in the maxidot - Enabling rear lights with DRLs (Daytime Running Lights) - Enabling DRLs menu in the MIB2 - Changing the upper speed threshold for cornering fogs (pana la max 60 km/h) - Enabling fan (blower) speed display in AUTO mode - Heated seat level memory - Permanently Disable Start-Stop - Enabling Traffic Sign Recognition on models with Lane Assist - Driving mode display on maxidot - Enabling automatic door locking - Disable tailgate beep - Customize color of ambient lighting - Automatically change clock to summertime - Trailer activation (INCA NU AM INTELES CE FACE FUNCTIA ACEASTA) - Activate ASR/ECS/Sport in Menu Tot ce va ramane de facut este sa va cumparati un VCDS sau sa gasiti pe cineva care detine asa ceva. Inca nu am gasit cum sa se inchida portbagajul din butonul de pe consola central din masina, proabil inca lucreaza la asta oamenii...1 point
-
1 point
-
Sunetul de la EGR defect ar trebuie sa fie ca un supt greu infundat.(de obicei acelasi sunet care il fac femeile cand beau din sticla de bere :)) Daca asa este atunci este EGR 100% si la mine facea la fel. S-a infundat cu ulei. Trebuie sa o schimbi... sau sa o cureti. Nu stiu sigur daca se poate curata. Daca nu o schimbi nu se strici nimic altceva decat ca se accentueaza blocarea EGR si-ti creste putin consumul. Plus scoti fum putin mai negru dupa tine. Uita-te la ea sa vezi daca curge pe langa ea ulei. Daca curge atunci schimb-o sau curat-o. Dar trepidatii nu ar trebui sa apara din aceasta cauza.1 point
-
Si eu intaresc ce zice saboteur. E bine de inceput cu sapaturile de la cureaua de anexe. Lant zgomotos de 1,2HTP nu prea am auzit. Cel mai simplu: data cureaua jos si vazut daca "tace". Ma gandesc ca nu cumva sa fie rola intinzatorului de vina pentru zgomot. Observatie: desi traseul curelei este simplu, e bine sa notati traseul inainte de a demonta. Cheers!1 point
-
O sa il rog pe @Al Bundy sa raspunda deoarece eu doar am fost spectator la modificari. Cat despre PDG eu mai merg la concursuri de MTB unde parcarea se face pe campuri si terenuri accidentate. Nu pot sa imi imaginez masina cu suspensie sport cum ar atinge pe dedesubt. Vechiul Superb 2 fara PDG atingea si la iesirea/intrarea in subteran cat si la curti cu praguri mai pronuntate.0 points
-
la mine doar intr-o parte sta asa sus, la amortizorul vechi capacul respectiv era mult mai jos din cauza asta is nedumerit.-1 points
-
-1 points
-
Eu presupun ca A e un moșneguț cu Alhzeimer. A gasit omul prin casa niste acte ca a detinut la un moment dat o masina. Se uita pe geam, nu vede masina in curte, o declara furata la politie - desi el o vanduse de mult la B - iar politia face un exces de zel si nu face verificările necesare pentru ca sa incerce sa ajute un mosnegut disperat. E de rasul curcii. Si de dat in judecata statul roman. Statul roman probabil nu are de ales si trebuie sa se supuna cererii celor din Italia, dar pe cineva tot as da in judecata sa-mi recuperez prejudiciul de pe toata aceasta perioada. Oricum, un avocat tot trebuie consultat.-1 points
-
Mie mi se pare ca genul de design abordat de noul tiguan va rezista mai mult in timp. La tucson e spectaculos dar cred ca va deveni banal mai repede-1 points
-
Am tot citit topicul acesta și am văzut că unii s-au încumetat să bage și la motoarele cu DPF. Întreb și eu, cenușa de ulei care se depune în DPF și nu o mai scoate nici o regenerare de acolo nu cumva se va depune în mod accelerat și-i scade durata de viață? Nu a progresat deloc chimia asta să găsească altfel de lubrifianți pentru pompe și injectoare?-1 points
-
Revin cu impresii despre Adizol. Țin să precizez că nu am de-a face cu comercializarea acestui produs. Nici măcar nu pot spune că sunt mulțumit pentru că pe de o parte sunt foarte încântat pe de altă parte mă neliniștesc niște chestii. Sunt foarte încântat că mașina trage foarte bine. O face arderea mai bună dar trage de rupe. Nu exagerez, are putere semnificativ crescută în zona 1500-2000 de ture. Se tureaza mult mai ușor! Nu pot spune despre economie pentru că chiar o fugăresc. Pentru că mașina o am din noiembrie pot spune că și vremea caldă are un rol. Deci nu mă pronunț legat de consum. Partea cu lubrifierea... m-am plâns în aria dedicată de ronțăit de injectoare, de zgomote la rece. Oarecum am reușit să le ameliorez cu Liqui Moly Diesel Schmier Additive. Inițial am crezut că le rezolv cu Adizol și tot alimentând am ajuns să am în rezervor doar motorină curată și Adizol. Mașina a revenit la vechile obiceiuri și este la fel de zgomotoasă ca atunci când alimentam cu motorină simplă (în weekend pun Ecto de la LUKOIL). Am vorbit cu cei care îl comercializează și în mail mi-au scris: Am reusit sa vb cu Valeriy Maximenko care, după ce i-am prezentat problema, mi-a comunicat următoarele: 1. După 1000 km parcursi ar fi trebuit ca efectul lubrifierii să apară. 2. Poate dl Trofin nu a dozat corect 1 ml/ 50 litri motorină? 3. Maximenko mai afirmă ca doazajul de 2 ml T-6/ 100 litri motorină este mai cu seama prevăzut pentru motorina de proastă calitate asa cum e in Ucraina, în timp ce în România unde motorina este calitativă el îi recomandă dlui Trofin sa practice dozajul de 0,9 ml/ 50 litri sau 18 ml/ o tonă motorină. 4. Maximenko mai sustine ca pentru lubrifierea injectoarelor nu mai are nevoie de nimic în plus. T-6 îi este suficient cu vârf și îndesat. Am inceput sa monitorizez cu VCDS-ul injectoarele, încărcarea DPF-ului. Îmi place la nebunie cum trage, dacă nu ar ronțăi injectoarele în sarcină aș fi super fericit. Încă o dată vă rog să îmi spuneți ce să mai monitorizez. Dacă subiectul prezintă interes poate un moderator îmi pune posturile intr-un topic separat. Weekend-ul viitor pun iar VCDS-ul pun și printuri să vedem dacă sunt diferențe.-1 points
-
la mine nu apare asa ceva doar pictograma masina cu rotile si pe ea scrie valorile normale si cele reale, apoi in alt sub meniu tipul de cauciucuri ,si sa selectez presiunea in functie de incarcare goala sau plina. nu are nimeni ca la mine ? ufffffffffffffff-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00