Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.05.2017 în toate secţiunile

  1. Comparativul cu filmul facut acu' cateva zile
    11 points
  2. Hai ca a trecut ceva timp de cand nu am mai postat, ieri s-au facut 3 ani de cand am luat GTI-ul si am zis sa continui postul mai ales ca am vazut ca nu mai sunt multi posesori de G5 GTI care isi updateaza thread-urile Ce s-a mai intamplat intre timp.. ne-am plimbat destul de mult, masina are acum aproape 140k km si pot sa spun ca nu am avut nici un fel de probleme, in afara de o oglinda sparta (din vina mea), parbriz ciobit - dumnezeu' mamii ei de pietricica - o semnalizare arsa si o zgarietura pe bara spate de la un binevoitor. GTI-ul este in continuare stoc, am fost tentat de cateva ori sa ii fac o remapare, dar tinand cont de problemele care mai apar dupa remapare si de faptul ca masina este destul de puternica si asa, am zis ca... ma mai gandesc. Imi place ideea de 300+ CP dar tinand cont ca o sa pastrez masina, ma incanta si varianta de GTI stoc peste 20 de ani. Nu am mai vopsit masina in 2015 deoarece au intervenit alte prioritati, oricum vopseaua arata bine si nu mi s-a mai parut prioritar - dar a venit 2017, s-au aliniat planetele si masina a intrat la vopsit + inlocuit cateva componente: - carenajul fata - fostul proprietar avea garaj subteran si cred ca atingea tot timpul cu bara cand intra in garaj, nu mai statea prins calumea si facea zgomot la denivelari - deflector bara fata - era rupt cand am cumparat masina si l-am dat jos - fusta bara spate - era zgariata si avea si niste clips-uri rupte - lampa stop haion - am descoperit ca era lipita cu silicon cand au dezmembrat baietii masina - brat stergator spate + motoras stergator - motorasul avea un scurt si pornea aiurea, bratul arata cam nasol si am zis sa il schimb - garnitura antena - era imbatranita - bandouri usi - 2 din bandourile de pe usi erau texturate si vopsit peste, probabil au fost schimbate la un moment dat - componente mecanica - bucse, probabil si amortizoare - prag dreapta - cred ca a fost indoit si indreptat in trecut si probabil a fost incalzit, avea un pic de rugina, am zis sa nu risc cu reparatia si sa il schimb - bujii + bobine - parbriz Daca tot sta 2 saptamani in service am zis sa rezolv toate problemele. Cand iese din service urmeaza un detailing interior + motor + decarbonizare motor - ca sa fie treaba treaba. Si cateva poze cu don'soara.. un pic dezbracata
    5 points
  3. Cel mai bine o sa ramana momentan fara alte sigle. Cum peste o luna deja face 1 an, voi face si o "revizie" la trapa. Mereu am avut grija sa fie curate sinele si zonele de scurgere, dar va fi nevoie de lubrifiere si intretinere garnituri. Am gasit deja cod de pasta. Poate pare o bataie de cap, insa si acum dupa ce am experimentat toate anotimpurile cu trapa, sunt multumit de alegere. Cu precadere faptul ca lumineaza un interior dominat de negru e un mare plus indiferent de anotimp. Aerul cald statut din masina, se duce mult mai repede prin simpla deschidere. Filtreaza foarte bine lumina puternica a soarelui cand e trasa si acea perdeluta.
    2 points
  4. Am facit deja ceva km cu Michelin-urile si sunt sincer impresionat: e cea mai buna anvelopa de vara de pana acum, comparativ cu Dunlop RT2 si Bridgestone S001 (ca astea-s mai rasarite din ce am avut) e cu cel putin o clasa peste. Pana acum pe astea nu am reusit sa le duc la limita. Sta excelent pe curbe, pe franare, pe ud sau pe uscat, e pur si simplu fantasica anvelopa asta, nu as fi crezut ca poate fi o diferenta atat de mare intre niste anvelope UHP. Pe langa asta stau foarte bine si la confort, nu se simt la fel de dure cum se simteau RT2 si in special S001; in plus au si o protectie pentru janta destul de generoasa. Singurul dezavantaj sa zic e zgomotul la rulare ceva mai pronuntat fata de RT2 (S001 erau dezastru in privinta asta cel putin in al 3-lea an), insa nimic de speriat. In rest chiar nu pot sa le reprosez nimic pana acum, oricat as fi de carcotas. Si niste poze cu primavara prin CH.
    2 points
  5. Presupun ca pe cutia DSG a descoperit km "reali". Totusi nu e un numar mare 157 000 km .. pentru 16 000 eur si dotarile alea.. pare ok din pct meu de vedere. A dat doar 30 000 km inapoi.. altii dau 130 000 CC-ul din link avea si optiunea de trimuri "ebony" , extrem de rare.. si misto .
    1 point
  6. Daca pui motorul ala fara anexe, si pui de pe al tau tot nu faci nimic, daca e din turbina? Fratele meu a schimbat turbina la masina lui un sharan 2003, a luat una hibrida(reconditionata). Aceasta turbina se incarca foarte tarziu pe la 3000 ture, cand trecea de 3k te baga in scaun, dar pana acolo nu tragea mai deloc. Oricum dupa cam 15000km a cazut, si a pus una normala, e total alta masina, trage liniar de pe la 1500 ture. Asta ca o paranteza..... Nu casuna pe compresie, ca ai compresie foarte buna.
    1 point
  7. Oglinda are pe spatele ei o rezistenta subtire care incalzeste sticla ptr a o dezaburi.Deci-ori functioneaza,se incalzeste/ori nu. Sticlele aftermarket sunt ceva mai slabe la capitolul dezaburire...dezaburesc mai greu. Rezistenta se poate verifica cu un ap de masura a continuitatii.
    1 point
  8. Eu cred ca te-ai uitat la alta masina. Farurile par originale, au si spalator pe bara si lipseste butonul de reglaj pe inaltime deci pare instalatie originala. Navigatia pare RNS510. De la 127 la 157 cred ca e printre cele mai mici valori de km dati inapoi, de obicei au 100 mii sau mai mult.
    1 point
  9. Salut colegilor. Va multumesc pt acest topic. Tocmai am rezolvat cateva probleme legate de mfd-ul meu tocmai cumparat. I-am putut schimba limba din germana in engleza, am rezolvat problema volumului, era la minim, si am testat si daca merge mufa de aux. Totul este sa ai acel cd de navigatie, fara el nu poti face mai nimic, imi luam o mare teapa daca nu avea. Colegul mad_kat are perfecta dreptate cu meniul ascuns. O completare pt cei care incearca, este ca dupa ce tin apasata tasta 2 cam 10 sec nu este neaparat sa se auda un bip. La mine fiind volumul la minim nu s-a auzit nimic. Dar am oprit mfd-pt aproximativ 1 min si cand l-am pornit aveam volum. Deci multumesc inca o data, pt cei care au aceiasi probleme ca si mine le pot explica. Insa am si eu intrebare, mie nu imi citeste nici un cd, doar cel de navigatie. Cum se poate rezolva problema?
    1 point
  10. Multumesc Marian. Am terminat saptamana asta si cu inmatricularea pe Romania. B-xxx-SAV. Deja ma gandesc la un prim pas ptr interior-reimbracarea volanului cu piele perforata. Astept sa ajung in Arad la colegul nostru.
    1 point
  11. Bine că n-au schimbat și capacul de la bușonul rezervorului cu unul de la benzinar, că altfel puneai benzină. Despre ce motor vorbim?
    1 point
  12. 1 point
  13. Avand in vedere ca scanarea si orice copiere este absolut interzisa , eu consider pertinent, mai ales ca administratorii site-ului spun ca nu incurajeaza in nici un fel pirateria. Cum altfel poate fi trimis pe mail un manual tiparit ?
    1 point
  14. Zilele trecute am observat ca nu se mai incuie portbagajul din telecomanda. Am verificat broasca dar nu e de acolo. Am sarit peste siguranta ( restul functioneaza normal) . A mai ramas un singur loc de verificat... cablajul din dreapta sus la haion. Surpriza a fost sa vad ca nu mai era nici un fir intreg asa ca m-am apucat de lucru.
    1 point
  15. este amplasat pe bord langa parbriz,in grila ptr dezaburire,poate fi tradus prin senzor de radiatie solara(photo sensor) photo sensor for solar radiation G 107
    1 point
  16. Salutare. Va prezint si eu a doua mea masina, prima fiind Skoda Fabia 1.4 16V care a suferit ceva modificari. Asa deci si prin urmare: VW Passat B5.5 Model USA Motor 1.8T 170HP la baza , recent adus in 200+HP Modificari aduse: Folie Auto Omologata RAR Stopuri Rosii Jante ATE 2 latimi 10J cu 8,5J Suspensie reglabila din USA a venit asa. Vacumuri turbo anulate Downpipe 76 + Blow off Soft MRS Garage Buzau
    1 point
  17. Multumesc pt sfaturi,am rezolvat, culisoarele nu erau blocate, dar cred ca @42miticutza a avut partial dreptate in sensul ca e posibil ca din cauza uzurii placutelor mi s-a blocat mecanismul care compenseaza uzura placutelor. Am destrans putin acel surub de 13 care tine tija ce e actionata de cablul de la frana de mana si am miscat acea tija manual si tragand frana de mana de cateva ori si si-a revenit, acum e ok, la 2-3 click-uri trase la maneta prinde frana de mana bine. Oricum am sa urmaresc etrierii spate, parca si cablul mi se parea intins putin, dar daca deocamdata functioneaza ok il las asa . Ps : e fffff buna recomandarea cu youtube, il folosesc in multe "mestereli" , sunt n+ tutoriale si explicatii pt aproape orice.
    1 point
  18. Eu am CBBB..212.000 mii km.!! o am de 2 ani.In afara de consumabile n-am schimbat nimic...Ma declar foarte multumit...
    1 point
  19. Revin si eu cu finalul povestii. Dupa mai bine de 9 luni de asteptare, mi-am primit banii de despagubire. Intre timp, am asteptat dupa BAAR ca au fost putini oameni cu dosare multe, apoi au fost concediile de vara, apoi ca in Bulgaria, pe numarul de inmatriculare al vinovatului ar aparea o alta masina inregistrata si ca asta care m-a lovit ar fi circulat cu nimere false. S-au retrimis documentele, pozele mele, declaratiile etc. in BG sa reverifice totul. Intr-un final am primit si vestea buna cum ca s-a rezolvat totul si mi-am primit banii. Masina am reparat-o in regie proprie iar valoarea despagubirii a fost stabilita pe baza preturilor din Audatex. De mare ajutor au fost pozele detaliate pe care le-am facut. Atat la locul accidentului cat si la constatarea si reconstatarea daunelor. Faceti multe poze. La masina voastra, la masina cealalta, cadru cu ambele masini, cadru cu masinile si repere din jur, poza din fata, din spate, la avarii, pe loc... cat mai multe, ca sunt usor de facut si de mare ajutor.
    1 point
  20. Injectoarele siemens de la bkp,bmr ...nu se mai inlocuiesc gratuit ,si cele noi continental se strica la fel Mi-au trecut zeci de BKD-ri prin garaj ca sa pot spune ca e cel mai ok motor 2.0 PD
    1 point
  21. BKD-ul nu are probleme cu injectoarele si nici cu pompa de ulei (nu are arborii balansare) 2007-2008 nu mai au probleme cu chiulasa ,nu mananca ulei si nu are DPF BMN are probleme cu injectoarele ,nu are probleme cu pompa de ulei (nu are arbori balansare),are DPF 2007-2008 nu mai au probleme cu chiulasa (aceeasi chioloasa ca la BKD)
    1 point
  22. Ai eroare pe turbina,posibil scurgeri de vacuum,furtune fisurate si valva N 75. Motoras temperatura stanga de la climatronic,incearca o stergere si o setare de baza a motoraselor,daca mai apare inlocuieste motorasul. Un bec de pozitie nu merge pe dreapta fata,e ars... Nu merge sirena de la alarma,verifica sigurante si fire,daca tot nu merge incearca o alta sirena. Daca ai xenon,codeaza modulul corect. Pe fata dreapta nu merg boxele de medii si bas,(verifica daca functioneaza)vezi daca mai apare eroare dupa ce o stergi,posibil au fost date jos si remontate sau verifica firele din manson,daca mai apare eroarea.
    1 point
  23. 1 point
  24. Seara se împăca bine drl+poziția
    1 point
  25. sa nu il dai prea diluat, sa nu il dai pe bordul fierbinte. daca iti place aspectul final, e ok. dressing-urile au 2 calitati, poti regla nivel de luciu (dupa gusturi) si sunt putin antistatice si resping mai usor praful.
    1 point
  26. Din pacate MRC a uitat sa-mi zica (era f ofticat de treaba asta) ca trebuie neaparat alt filtru aer si furtun admisie asa ca rezultatul a fost "doar" 427cp, de la 331cp masurati stock. A zis ca garanteaza 445 dupa ce schimb alea, mi-a aratat ca vedea acolo pe masuratori presiune f mica a aerului dupa filtru. Anyway, mai putin important asta, deja mi se pare uriasa cresterea. La cutie la fel, am observat niste imbunatatiri f misto de comportament, revin cu detalii peste cateva zile dupa ce-mi fac o parere clara.
    1 point
  27. Am facut-o si p-asta
    1 point
  28. Primele impresii de proprietar: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver. Scuzati incoerenta , include comparatii cu Passatul actual. Directia mai precisa si mai nervoasa, cica au mutat asistarea (motorasul) de pe coloana de directie direct pe caseta; vizibilitatea f. buna, in special pe luneta nu ma asteptam la o vedere atat de OK; insonorizare f. buna, desi producatorul spune ca a insonorizat cabina, nu compartimentul motor, nici cu geamul deschis nu auzi mare lucru; pleaca glont de pe loc din compresie, inainte sau marsarier, zici ca pleaca din block start; pentru oras e f. agila, cand i-am dat putina talpa totusi se simte ca trebuie sa se tureze; trecand de la DSG la AT6, nu stiu cum merge treaba, daca retrogradeaza tot 2 trepte ? nu am indicator de viteze si sunt usor confuz. Inca nu am avut drum lung. Parca am sesizat niste lag-uri la cutie in cateva momente prin oras, dar nimic deranjant. Tinuta pe sosea impecabila (eu merg destul de sport in oras), o simt ca o berlina practic, desi cred ca aproape incap sub masina... Stiti sentimentul ala de autobuz cand conduci diverse SUV-uri, cand simti ca masina nu e atat de "adunata" ? Ei, aici e diminuat la minim as zice. Suspensiile f. confortabile, desi e pe jante de 19 cu 2.4 in anvelope. Interiorul f. incapator, comod si modern (as spune cu tenta de lux, dar totusi bugetul si clasa masinii nu ma lasa, aici vorbesc cu oameni avizati...), am bagat 5 oameni normali si fiecare era incantat de spatiu. locuri de depozitare clar mai putine Pielea perforata aspectuoasa, aderenta (vorbesc de sezut, in curbe). Foarte bine izolat, tine caldura pe noptile astea reci. Inca o data, sunt incantat de vizibilitate pe toate partile. Ah, designul... botul ala blamat nu ma deranjeaza cu nimic, in realitate masina e f. misto chiar si din fata, dar in poze recunosc ca apare botul ala ca o broasca uneori, ceva gen camera nu o iubeste Am in parcare un Mitsu ASX de cativa ani, pe langa ala e clar mai inalta si mai WOW. Am avut un soc mediu cand am luat-o, de la test mi se atenuase impresia de SUV si parca asteptam ceva mai modest, dar face impresie. Culoarea... stiu ca e comuna... dar nu as alege altceva ca sa pun in evidenta contrastele (grila neagra, farurile rosii etc). La minusuri inca nu dau nimic, ma deranjeaza niste fleacuri dar vreau sa fiu sigur ca inteleg comenzile si butoanele.
    1 point
  29. Eu am pus o iconita in locul suportului
    1 point
  30. Inspre interior nu o sa se miste, tabla aia are surubul de jos care zice eexcalade si mai are unul mai sus, il vezi dupa ce dai jos cangateway. desfa-l si pe ala. Apoi roaga pe cineva sa miste si sa traga de acele tevi inspre fata si tu sa tragi inspre spate de radiator dupa ce il tragi usor inspre stanga masinii. Surubul dintre cele 2 tevi din comp motor l-ai desfacut ?
    1 point
  31. Salutare, Am facut un update de player la un passat B6, de la RCD300 la RCD 510 , am power drain. Ma poate ajuta cineva astazi cu un update de can? Multumesc anticipat, Marian C
    1 point
  32. @Muale: Multumesc! intradevar, are un punct negru camera telefonului, cred ca trebuie sa o inlocuiesc @Sorin: Multumesc! asa e, si mie mi-ar fi placut sa fie DSG, era mai usor pentru sotie am avut aceasta cutie pe fostul GTI si a fost "SENZATIE" dar nu ma deranjeaza, mai ales ca e mai ok iarna, poti face balans, in cazul in care trebuie sa iesi din situatii mai dificile, zapada, noroi etc.. te poti baga la un light offroad cu ea si "o scoti" din ambreiaj. Fostul proprietar a avut o Octavia TSI DSG si i s-a stricat cutia de vreo 4 ori, pana s-a plictisit; cred ca a avut ghinion. Tiguanul l-a configurat cu transmisie manuala in mod intentionat. Legat de pret, configuratorul a indicat un pret apropiat de Touareg iar eu am cumparato la pret de Logan MCV.
    -1 points
  33. @mednick felicitari pt.achizitie. Cu cine ai tratat, cu Liviu? Sunt f.ok baietii din Focsani. Eu voi cumpara si a doua oara un VW de la ei.
    -1 points
  34. Pentru un 1,6 16v din 2001 care are defect display-ul minidot in bord,cu ce pot sa il inlocui(cluster-ul complet )? Seria originala este VDO 1J0920 825A. Ce alt tip/ serie pot folosi? Pot pune cu maxidot,neaparat VDO? Am probat cu unul de 1,9 dieselVDO si pe contact se aprindea OK .Se poate calibra turometrul si restul? Care este varianta cea mai buna(daca nu gasesc seria originala)? Multumesc!
    -1 points
  35. BKD $$$Cele mai proaste și slabe motoare injecție naspa cu injectoare naspa Se duce pompa de ulei cu inbus cu tot Manca ulei Fisuri pe chiulasa. .etc
    -1 points
  36. Eu te sfatuiesc sa le tii stinse pt. ca de obicei becurile ieftine iti strica oglinda sau sticla farului si peste doua luni o sa vii sa ne intrebi de ce farul tau e gri in interior si cum poti sa-l cureti iar raspunsul va fi ca nu ai ce sa-i mai faci si trebuie sa cumperi alt far.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!