Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.05.2017 în toate secţiunile

  1. se numeste actiune in regres, undeva, pe parcurs, cineva a reclamat o buba (furt, plata insuficienta, etc) in principiu cumparatorul de buna credinta poate ramane cu bunul dar odata identificat cel care a cauzat prejudiciul (si lasand la parte latura penala posibil incidenta in cauza) acesta va trebui sa despagubeasca pe proprietar fie prin returnarea bunului fie, daca acest lucru nu mai este posibil prin daune interese. nu uitati de cazuri ca acesta: http://www.reporterntv.ro/stire/exclusiv-o-constanteanca-s-a-ales-cu-dosar-penal-si-masina-confiscata-dupa-ce-a-cumparat-un-autoturism-furat-de-la-un-dealer-autorizat asemanari: italia, 5 proprietari, PTF, furata, acte si RAR ok...
    2 points
  2. Zilele trecute am primit arcurile
    2 points
  3. Ceara lichida folosita la spalatorii are rol de aditiv de uscare si se foloseste in special pe masinile neceruite in prealabil. Rolul este de a indeparta apa mai usor de pe masina facand uscarea mult mai rapida - in special la spalatorii tunel unde uscarea se face cu jet de aer. Pentru o masina ceruita si de pe care apa inca se scurge usor, eu nu vad nevoia de asa ceva. Mult mai bine iei un quick detailer sau ceara spray (ca sa nu-i zic tot lichida ) si aplici in timp ce usuci masina cu prosopul (dupa spalare, aplici pe cate un panou si stergi/usuci). In felul asiguri o lubrifiere mai buna in timpul uscarii (mai putin zgarieturi) si improspatezi protectia. Tot Sonax Xtreme Brilliant Shine Detailer recomand si eu, fiind super durabil pentru un astfel de produs.
    2 points
  4. Teoretic pare simplu ,practic ai nevoie de : saiba foc,oring ,oring retur,surub fixare,siguranta,curatat impecabil locasul injectorului ,lubrefiat ,strans la cuplu ,codat . Si presa de extras injector
    2 points
  5. Am facit deja ceva km cu Michelin-urile si sunt sincer impresionat: e cea mai buna anvelopa de vara de pana acum, comparativ cu Dunlop RT2 si Bridgestone S001 (ca astea-s mai rasarite din ce am avut) e cu cel putin o clasa peste. Pana acum pe astea nu am reusit sa le duc la limita. Sta excelent pe curbe, pe franare, pe ud sau pe uscat, e pur si simplu fantasica anvelopa asta, nu as fi crezut ca poate fi o diferenta atat de mare intre niste anvelope UHP. Pe langa asta stau foarte bine si la confort, nu se simt la fel de dure cum se simteau RT2 si in special S001; in plus au si o protectie pentru janta destul de generoasa. Singurul dezavantaj sa zic e zgomotul la rulare ceva mai pronuntat fata de RT2 (S001 erau dezastru in privinta asta cel putin in al 3-lea an), insa nimic de speriat. In rest chiar nu pot sa le reprosez nimic pana acum, oricat as fi de carcotas. Si niste poze cu primavara prin CH.
    2 points
  6. Salutare. Va prezint si eu a doua mea masina, prima fiind Skoda Fabia 1.4 16V care a suferit ceva modificari. Asa deci si prin urmare: VW Passat B5.5 Model USA Motor 1.8T 170HP la baza , recent adus in 200+HP Modificari aduse: Folie Auto Omologata RAR Stopuri Rosii Jante ATE 2 latimi 10J cu 8,5J Suspensie reglabila din USA a venit asa. Vacumuri turbo anulate Downpipe 76 + Blow off Soft MRS Garage Buzau
    1 point
  7. Am rezolvat singur pana la urma.. nu trebuie sa desfaci plasticul acela lateral.. am incercat sa trag de el dar este prins foarte bine... e bine la skoda ca nu are surub ca la golf.. alta munca urmeaza cand primesc pedalele din metal... dupa incepe distractia iarasi cu tampenia aia .
    1 point
  8. Costa in jur de 2000 ron cu manopera inclusa ,iti pune oricum ultimul cod cu DQ la sfarsit Studiaza bine ce inseamna softul dieselgate
    1 point
  9. Injectoarele siemens de la bkp,bmr ...nu se mai inlocuiesc gratuit ,si cele noi continental se strica la fel Mi-au trecut zeci de BKD-ri prin garaj ca sa pot spune ca e cel mai ok motor 2.0 PD
    1 point
  10. E volant daca nu se mai aude cat e ambreiajul apasat
    1 point
  11. BKD-ul nu are probleme cu injectoarele si nici cu pompa de ulei (nu are arborii balansare) 2007-2008 nu mai au probleme cu chiulasa ,nu mananca ulei si nu are DPF BMN are probleme cu injectoarele ,nu are probleme cu pompa de ulei (nu are arbori balansare),are DPF 2007-2008 nu mai au probleme cu chiulasa (aceeasi chioloasa ca la BKD)
    1 point
  12. Trebuie sa aduci cantitatea injectata in jur de 5,la cald, fara consumatori.Trebuie sa repozitionezi fulia din spate in asa fel incat suruburile sa fie pe mijloc ca sa-ti permita reglajul
    1 point
  13. Ai doua bujii arse. Motorasul v 71 de la climatronic trebuie schimbat,senzorul de pe pe consola centrala are fire intrerupte(sau a fost demontat si remontat). Foarte multe erori pe modulul de airbag,posibil fire in scurt sau modulul trebuie schimbat.Verifica mufa si cablaj... Verifica prezenta airbagurilor...si mufele lor. Antena activa are un fir intrerupt....nu se alimenteaza,verifica daca ai receptie buna,daca nu ,verifica antena.
    1 point
  14. Cu placere. Se pulverizeaza, 1-2-3 pufuri pe element, dupa nevoie si se sterge cu microfibra cu peri scurti. In general este nevoie de o cantitate foarte redusa pentru rezultate optime. Ca si la ceara solida e acelasi principiu: less is more! O cantitate optima-mica va face stergerea usoara. Daca se aplica prea mult vei sterge mai mult. Eu am renuntat la QD dupa ce am dat cu FK1000P si Fusso12. Aratau prea bine pentru a adauga ceva in plus. Eu am acum vreau sa incerc Liquid-Glass http://www.glrzf.com/liquid-glass-auto-polish-16-oz-factory-fresh-68621.html. Are sheeting bun si un beading (care ma enerveaza caci capteaza praf) mai redus decat cerurile clasice. Cu rabdare, dedicatie vei invata si vei alege ce iti place. Cred ca suntem groaznic de off-topc!
    1 point
  15. Aprob ce a zis @75NOR este total bombardat drumul.
    1 point
  16. Ce treaba are Seat Ateca MY2018 cu Golf 7 facelift MY 2018? MY inseamna model year. N-am vazut sa existe optiunea de senzori in pneuri la G7 FL. Asadar, nu este in roti, ci modelul basic pe baza de senzor ABS.
    1 point
  17. Arata mai bine fara sigla acolo. Incarci aspectul lateral degeaba. In loc sa admiri liniile ei, ti se opreste privirea fix in sigla aia...
    1 point
  18. Nou record de consum pentru mine Peste 1000 km cu un plin. Traseul: Brasov - Lacul Rosu - Bicaz - Piatra Neam - Gura Humorulu (cu vizitele aferente zonei) -Bistrita - Colibita - Targu Mures - Brasov. In Brasov un drum montant pana la Magura - Rasnov si inapoi. Am mers aproximativ legal, dar nu incet (doar cu cateva exagerari prin depasiri). Benzina 95 de la Mol. Anvelope de Iarna , Nokian WD3. Am fost 2 persoane + 1 copil cu bagajele aferente. Long term pe 4000 km cu medie de 41 km/h am avut 6.0 l/100 km, mers 65% in afara orasului dar in conditii de iarna.
    1 point
  19. Sfatul meu este sa nu le pui,mie mi-au jumulit intr-o noapte emblemele de la x5 cu șurubelnița.
    1 point
  20. Am vazut G7 facelift R-line cu badge pe lateral de R-line. Personal nu pot sa zic ca sunt un mare fan, mai ales ca probabil va induce in eroare si confuzie cu R, dar rau nu arata, pastreaza tema de argintiu si negru, e oem din fabrica. Da sau nu pentru retrofit?
    1 point
  21. 650 Km parcurși. Uleiul la maxim pe joja, sau foarte aproape de maxim. Cred ca de data asta problema s-a rezolvat.
    1 point
  22. Cand masina e cu istoric ok, pretul e mare si nu e dotata. Atunci mergeti la samsari. Eu as lua masina de la weltauto clar. Nu traiesc in masina sa ma masez sau sa fac sauna. Daca km sunt reali si cu garantie nu e ok. Romanul ramane tot la full de full fara piele din 2014 la 6000 euro. Cumpara masina daca iti place si e ok. ?
    1 point
  23. exista 2 modalitati sa rezolvi problema limitarii din DSG: 1. remaparea DSG-ului si elimitarea limitatorului electronic de cuplul ( dar si alte mici modificari simple dar de efect - de exemplu am avut un client cu G VII care se plangea ca la viteze foarte mici masina tinde sa schimbe din 1 in 2, si masina se simte "moarta" ). Alte beneficii are resoftarii DSG-ului Optimized Responsiveness and Drivability, Optimize Smoothness and Driving Comfort, Optimized "D" & "Sport"- Mode, Torque Limits increased, RPM Limiters & max shift points changed, Automatic Downshifting upon deceleration , Kick Downs Removed on request. 2. pacalirea cuplului pe care il citeste DSG-ul in asa fel incat sa nu mai fie necesara remaparea cutiei si pentru ca vad ca multa lume face confuzie intre motorizarile 1,6TDI m-am gandit ca e momentul sa revin cu ceva detalii: exista 4 tipuri de electronica montate pe aceste motoare : Continental ( ex Siemens )PCR 2.1, Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74 si Deplhi DCM 6.2 in functie de tipul de motor: CAYC, CAYB, CCA - electronica Continental ( ex Siemens )PCR 2.1 CLHB, CRKA, CLHA, CRKB - electronica Bosch EDC17C64 CXXA, CXXB, DBKA, unele CRKA si CRKB ( modele 2016+ ) - electronica Deplhi DCM 6.2 DXCA - electronica EDC17C74 ( versiunile de 115CP, de exemplu pe noul Passat ). in acest moment TOATE motorizarile de mai sus sunt disponibile pentru tuning prin portul de diagnoza DCZA, DCXA - electronica EDC17C74 ( versiunile de 120CP de pe noul Superb ). Pana la acest moment nu am intalnit aceasta motorizare asa ca nu pot confirma ca se poate tuna prin OBD.
    1 point
  24. Salutare, Am un prieten care are vrea sa treaca de la volan fara comenzi la volan cu comenzi (12 butoane). Singurul lucru care ii lipseste este cablajul de airbag. Comenzile au codul cu 3C8... Intrebarea mea este: intre cablajul 3C8971584A si 3C8971584F este vreo diferenta de functionalitate? Eu am cu A in coada si am vazut ca modelul asta merge pana in 10.2010, comenzile lui lui indentice cu ale mele. Eventual, daca cel cu F nu merge, mai exista alte alternative? Mentionez ca a(m) gasit unul cu 5k0, dar mufa tata a cablajului nu se potriveste cu mufa mama de la comenzi. Multumesc!
    1 point
  25. Ai trecut de la ALH care avea 90hp (daca ii mai avea) la asta de 105hp si deja ii faci stage 1? Cum era cu ALH-ul intr-o situatie asemanatoare? Banuiesc ca nu puneai 2 pasageri sa impinga la deal
    1 point
  26. Tragi INTOTDEAUNA frana de mana INAINTE de a muta levierul cutiei in "P", indiferent daca initial ai fost in D sau N. Adica tii pedala de frana de serviciu apasata, tragi frana de mana si doar dupa ce ai tras frana de mana ( cu pedala de frana inca apasata) , muti levierul cutiei de viteze in ''P"; abia apoi eliberezi pedala de frana de serviciu. Astfel, levierul nu se v-a mai intepeni, pozitia lui fiind oarecum ''lejera'', protejata fiind de de faptul ca ai blocat miscarea masinii inainte / inapoi prin aplicarea franei de mana. Aceasta este singura modalitate prin care poti evita situatii ca cea de mai sus, si riscul de a rupe blocatorul levierului. @lupo_bv, & @Dolfin, multumesc. Dispozitivul este deja construit.
    1 point
  27. Nu au treaba km. multi cu norma de ulei, mergi la fel pe 5 w40 e cel ai bun mai ales iarna ajuta la pornire, 10w 40 e pericol pe timp rece, risti sa strici turbina.
    1 point
  28. La acceleratii mai tari, rama din aluminiul care incadreaza schimbatorul de viteze trepideaza si face un zgomot destul de deranjant. EA are si un mic joc, sus/jos, stanga/dreapta. Are cineva problema asta, cum ati rezolvat-o, se scoate usor aceasta rama ca sa o pot regla putin?
    1 point
  29. Poza e din vagcat. Am serciuit putin pe la rusi (a se citi putzin :lol: ) si am gasit urmatoarele poze care spun totul:
    1 point
  30. Initial codarea de fabrica era cu coming home si leaving home reglabile. Am incercat sa codez pe conditie de functionare Light Sensor, dar nu functioneaza. Am atasat codarile actuale. Am gresit undeva ?
    -1 points
  31. @yeeeeman daca vrei neapărat sa fii offtopic te rog cauta alte topic-uri. Daca ai vreun sfat in legatura cu Stage 1, "sa fie primit" ? Acum fii sincer: tu (sau oricine pe lumea asta as putea spune) nu te-ai razgandit niciodată in alegerile tale? Sa stii ca la ALH-ul ala de 90 nu-si merita investitia. Acum consider ca merita si o fac doar ca un moft, oricum 99% din timp in masina sunt doar eu, eventual si sotia iar portbagajul gol.
    -1 points
  32. 5w50 sau 10w60 sunt uleiuri destinate mersului sportiv, se subtiaza dupa ce ajunge la temperatura de operare a motorului. Cum un diesel lucreaza la o compresie mai mare si la temperaturi mai ridicate ca un motor pe benzina, se recomanda uleiuri mai bine aditivate care sa reziste, de-aia de regula se folosesc uleiuri mai groase.
    -1 points
  33. BKD $$$Cele mai proaste și slabe motoare injecție naspa cu injectoare naspa Se duce pompa de ulei cu inbus cu tot Manca ulei Fisuri pe chiulasa. .etc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!