Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.05.2017 în toate secţiunile
-
Am facit deja ceva km cu Michelin-urile si sunt sincer impresionat: e cea mai buna anvelopa de vara de pana acum, comparativ cu Dunlop RT2 si Bridgestone S001 (ca astea-s mai rasarite din ce am avut) e cu cel putin o clasa peste. Pana acum pe astea nu am reusit sa le duc la limita. Sta excelent pe curbe, pe franare, pe ud sau pe uscat, e pur si simplu fantasica anvelopa asta, nu as fi crezut ca poate fi o diferenta atat de mare intre niste anvelope UHP. Pe langa asta stau foarte bine si la confort, nu se simt la fel de dure cum se simteau RT2 si in special S001; in plus au si o protectie pentru janta destul de generoasa. Singurul dezavantaj sa zic e zgomotul la rulare ceva mai pronuntat fata de RT2 (S001 erau dezastru in privinta asta cel putin in al 3-lea an), insa nimic de speriat. In rest chiar nu pot sa le reprosez nimic pana acum, oricat as fi de carcotas. Si niste poze cu primavara prin CH.4 points
-
4 points
-
@The_Ego idei sunt multe, timp, bani si imaginatie sa avem doar Pe moment insa va ramane asa spatele, din ce am observat eu la CX-3 / GTD / A Class toate sunt cu eleronul in culoarea caroseriei, inclusiv partea inferioara, time will tell @CristiALF@sebip@75NOR si @cristi511 am pus inainte ta , deci ciuda, sau din alea.... Nimica special de altfel, mie imi place, pe moment ramane pe masina lipit si asa "colorat". Luni voi mai trece pana la vopsitor pentru "mici ajustari" aka sa curatam frumos marginea lor cat si luneta, acolo unde a iesit din "adeziv" pe langa sau se vede "urat", nu am vrut sa o bifez inainte sa fiu sigur ca "sta bine" Hai weekend fain, cu putin noroc poate trag si o fuga pe autostrada sambata/duminica, singur in masina, pneuri vara....pt ceva "reprize" cu troaca3 points
-
ÎNCEPEM SA STRÂNGEM PACHETUL PENTRU REVIZIA DE 50000 KM . Azi a ajuns ULEIUL ORIGINAL + FILTRUL AFERENT : In același timp a ajuns și o parte din piesele pentru prima modificare . Piticul de pe creier spune ca mașina fără WEBASTO e ca ............. Urmează sa ajungă panoul de clima + pompa din rezervor . După care cumpăram ce mai e nevoie și SA TRECEM LA TREABA .2 points
-
Nu este important cum a ajuns masina. Eu ironizam mecanicul care te-a sfatuit. Tija trage de clapeta shout off , nu de valva egr, da merge si fara, dar la oprire motorul se misca mai tare, clapeta avand rolul de a-i taia aerul, implicit compresia.1 point
-
Pai daca problema a aparut dupa inlocuirea filtrului insemna ca e ceva neinregula cu filtrul ,montajul sau sa defectat altceva ,lucru putin probabil1 point
-
1 point
-
Wow ... nu te joci pe partea de imprimanta :D, poti sa te bagi in afaceri cu piese custom cu asa imprimanta . Inchei aici posibilul offtopic .1 point
-
Arata mai bine fara sigla acolo. Incarci aspectul lateral degeaba. In loc sa admiri liniile ei, ti se opreste privirea fix in sigla aia...1 point
-
Nu stiu daca intreb bine aici, dar ma gandesc ca ce vreau eu se poate coda/activa din VCDS. Am cumparat masina din semnatura din Germania. Inainte de achizitie (nu eram eu la volan) s-a produs o situatie in trafic in urma careia s-a activat front assist, cu semnal acustic si franare. Nu s-a intamplat nicio coliziune, practic sistemul si-a facut treaba perfect, desi cel care era la volan a zis ca nu era nevoie sa intervina front assistul, ca sigur punea frana. In fine, nu conteaza. Ideea e ca dupa aceasta faza, in boxe a rulat un mesaj, in engleza prin care era descris ce tocmai se intamplase. Ceva de genul "Due to a traffic condition the car was stopped to avoid an accident..." sau cam asa. A fost prima si singura data cand am auzit asa ceva. ulterior faza s-a mai repetat, insa mesajul nu a mai fost rulat. Aveti idee de ce e dezactivat sau cum a putut fi dezactivat? Nimeni nu a pus diagnoza pe masina (in afara de mine) iar in MFD sau RNS (care e 510) nu am gasit o functie de genul asta. Nici in VCDS nu am avzut ceva care sa semene cu ce am descris. Ma puteti ajuta cu o informatie, hint, ceva? Multumesc!1 point
-
1 point
-
Eu le-am comandat de pe superskoda pe fosta Octavia. Le.am avut pe numar spate cat si in oglinzi. 0 erori, cele de pe spate s-au dus dupa vreo 10 luni la o zi de mers pe autostrada in DE sub ploi torentiale, am trimis mail la superskoda, si mi-au trimis altele ---- gratis Acuma ca peste tot, dai "un ban dar stai in fata", eu pentru intensitatea care le-au avut, pentru usurinta plug&play si pentru garantie, recomand magazinul. O fi reclama...o fi user experiente, le priviti cum vreti1 point
-
1.la orice interventie la sistemul de alimentare se face amorsare cu vcds-u ,asa se evita riscul de a face span 2.la CR pompele nu merg la punerea contactului1 point
-
Are dreptate @sebip, treaba cu furtul a apărut la un an după ultima înmatriculare. Deci RAR iese din schemă. Rămâne doar să-l ia cineva la palme pe A (fizic sau juridic).1 point
-
Tinand cont ca A B si C sunt in Italia, cred ca e cam greu de dat de B si C si cu atat mai putin de CVC. Trebuie consultat macar un avocat pentru o eventuala plangere impotriva RAR, desi povestea e ciudata tare, dupa ce A vinde masina (banuiesc ca 2012 sau chiar mai devreme), ce a mai declarat furat in 2016, mai ales ca masina era deja inmatriculata in .ro din 2013?!?1 point
-
Frumoasa masina ! Spor la modificari ! M-ar interesa si pe mine asemenea TIPS-uri. Poti sa-mi dai te rog un mesaj privat cu site-ul de unde le-ai achizitionat ? Multumesc1 point
-
1 point
-
1 point
-
Superb Ambition 1.4TSI pleaca de la 24.458€, fara dotarile pe care le-ai adaugat tu. Cum ai ajuns tu la pretul ala...doar tu stii. Ala e pret de Octavia 1.4tsi + ceva dotari.1 point
-
Ieri am trecut de 10k... si un mic preview, încă e in garaj la uscat, ma încânta ca nu limitează deloc vizibilitatea si continua linia laterala1 point
-
O spalare corecta (ultima sper cu buza asta pe fata) de dimineata, mici detalii puse la punct si pe strazi cu ea.1 point
-
1 point
-
lucianNT , treaba cu "dopul de pluta" se auzea si la mine dupa aprox 10-15 sec de la pornire dar numai de pe la -10 in jos, acum ca s-a incalzit nu mai face.... in legatura cu mirosul , alimentam numai cu motorina normala (povestea cu pompa de inalte ca e prea uscata motorina evo si ....poate ai auzit povestea) omv si mol , imi intra saptamanal filtrul de particule pe regenerare , scotea un fum de ziceai ca merge cu ulei , te usturau ochii daca stateai prin spatele masinii, am trecut pe motorina evo,(de vreo 3-4 luni) imi intra mult mai rar pe regenerare, si am scapat de fum si miros. In coincidente ....eu nu prea cred. Fa o incercare si schimba motorina si vezi ce se intampla1 point
-
Eu am pus LED-uri in locul becurilor de la oglinzi, plafoniere, torpedou, picioare, portbagaj si numar spate. Cel mai greu mi s-a parut sa le schimb pe cele de la picioare pentru locurile din spate. Celelalte se schimba destul de usor. In filmuletul de mai jos vezi cum se poate ajunge la becurile de la oglinzi. Am adaugat o poza cu rezultatul final.1 point
-
Updates: Dupa 153.000km si 9 ani, axul pompei de ulei a spus "adio". Norocul meu a fost ca a facut-o in Bucuresti, si nu pe A2.. Din fericire, doar axul s-a dus, in rest totul e intact. Am oprit motorul imediat cum mi-a aparut avertismentul si apoi, am plimbat-o cu platforma pana la service. Am facut revizuirea pompei, curatat tot, pus ulei Motul specific 5w40 si all is well! Si apoi, ca sa simt si o diferenta, am fost si am taiat si toba finala, masina avand acum traseu gol, complet. Si rage , taica..Rage!1 point
-
Pai bicicletele alea strica aerodinamica rau de tot. 7.2 e ok cu 5 biciclete - ar fi fost undeva in jur de 6. Eu am avut un consum de vreo 8-9% pe 1.9 tdi cu 4 biciclete deasupra - si in mod normal imi lua 6. P.S. - si vad si o setare de sport pe acolo1 point
-
M-am uitat aseara, e adevarat ca nu era intuneric, da nu am vazut inelul aprins si nici vreun led pe acolo...ihmmm. Acum astept intunericul sa ma strecor in masina, aprind farurile si ma holbez la inel. Cand ma va intreaba sotia unde ma duc ii voi spune ca ma duc sa vad daca se aprinde inelul de la bricheta. Pare ciudat?1 point
-
Credinta bate vointa sau ceva acolo cuvinte grele Sunt ferm convins ca vei intoarce mai des capul dupa ea, asteptam saptamana viitoare pozele Eu cred ca trag azi o fuga sa lipesc aripioarele daca nu ploua pe la pranz si ulterior o bag in garaj peste noapte. Sunt curios cat te va ajunge distractia cu instalatia ac Hai, weekend cat mai scurt si zambet cat mai larg la preluarea masinii cu +6,9 PS de la eleron1 point
-
Din pacate MRC a uitat sa-mi zica (era f ofticat de treaba asta) ca trebuie neaparat alt filtru aer si furtun admisie asa ca rezultatul a fost "doar" 427cp, de la 331cp masurati stock. A zis ca garanteaza 445 dupa ce schimb alea, mi-a aratat ca vedea acolo pe masuratori presiune f mica a aerului dupa filtru. Anyway, mai putin important asta, deja mi se pare uriasa cresterea. La cutie la fel, am observat niste imbunatatiri f misto de comportament, revin cu detalii peste cateva zile dupa ce-mi fac o parere clara.1 point
-
Se pare ca e o problema destul de raspandita. Si la a mea s-a intamplat acelasi lucru, tot la usile de pe partea dreapta, era sa-mi scoata ochii bagheta cromata de la usa din spate. Sunat la reprezentanta, problema descrisa este cunoscuta, programat maine dimineata.1 point
-
@75NOR, @ToniM pe undeva amândoi aveți dreptate. Am studiat modele și preturi ppentru dimensiunea mea: 225x40x18, XL, 92Y. Cele mai bune anvelope au clasa C la consum și A la comportare pe ud. Eu am ales Falken Azenis care au clasa E la consum și A la comportare pe ud. Diferența între C și E la consum, înseamnă 0,17 litri/100 km. Sau mai bine zis 17 litri/10.000 km, cu alte cuvinte undeva la 90 lei/10.000 km. Doar ca Falken-ul ii undeva la 200 lei/bucata mai ieftin decât anvelopa "premium", adică pot spune ca am economisit aproape 800 lei pe set.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! E foarte bine dotata masinuta iar motorul e un deliciu! Au inceput sa apara pe strazi facelift-uri si pot sa spun ca realitatea difera de poze. Chiar nu arata rau deloc farurile noi.1 point
-
1 point
-
Salut, dupa o pauza de doua saptamani. Am scris (pentru munca) parerile despre masina: https://www.motor1.com/features/142507/2017-skoda-octavia-ownership/ Asta inainte de neplaceri. Masina deja are o problema, care din spusele mecanicului sef de la Autec Craiova, o au toate. Eternul raspuns: "asa fac toate." La facelift, au schimbat unele componente de pe puntea fata care inainte erau din duraluminiu iar acum sunt din .... tabla. Oare de ce? Sa mai economiseasca niste bani, bineinteles. Din aceasta cauza, zice el, se aude acel huruit de care m-am plans. Se intampla sporadic cand virez. Acel huruit este de fapt tabla care intra in rezonanta. Ma duc luni la ei sa o ridice sa se uite pe sub ea. Cica aia de la Skoda stiu deja de problema, dar inca nu au gasit rezolvare. In rest, toate bune si frumoase.1 point
-
Arata bine masina Cristi, sa ai drumuri bune si sa fii lipsit de probleme. Poate totusi ne vedem odata la munte sa le tragem niste poze side by side.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@deenman eu zic ca un Mobil 1 5w30 ESP Formula ar fi bun , respecta normele si cred ca face casa buna cu 1.4 tsi new gen . Eu merg cu mobil 1 pe batranul leon mk1 5w40 de vreo 55k km si nu a mancat gram.1 point
-
intai verifica injectoarele - vezi daca ai probleme cu ele. Daca da, remediaza problema, dupa care iti faci soft.1 point
-
Nu. Dar exista o mufa la bateria langa una din borne care ajuta masina sa verifice tensiunea din baterie, asta fiind unul din criteriile de functionare a sistemului start&stop. Scoti mufa aia si nu ti se va mai activa in veci sistemul start&stop. Vei avea o eroare cand faci scan cu vcds, dar nimic afisat in masina ca si eroare.1 point
-
Stai linistit cu TA technix... Depinde ce vrei, reglabila sau doar arcuri. Reglabila= adio confort, posibilitatea de a o regla cum vrei si stabilitate la o suspensie buna nu tiganii. Daca vrei reglabila pune Weitec, KW, H&R Arcuri sport= mai pastrezi din confort, poti pune amortizoare stock, coboara destul si stabilitate ok. Daca vrei doar arcuri sport pune: Eibach prokit sau Sportline ( astea coboara mai mult ) sau H&R, Weitec1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00