Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.05.2017 în toate secţiunile

  1. Din pacate MRC a uitat sa-mi zica (era f ofticat de treaba asta) ca trebuie neaparat alt filtru aer si furtun admisie asa ca rezultatul a fost "doar" 427cp, de la 331cp masurati stock. A zis ca garanteaza 445 dupa ce schimb alea, mi-a aratat ca vedea acolo pe masuratori presiune f mica a aerului dupa filtru. Anyway, mai putin important asta, deja mi se pare uriasa cresterea. La cutie la fel, am observat niste imbunatatiri f misto de comportament, revin cu detalii peste cateva zile dupa ce-mi fac o parere clara.
    8 points
  2. Câteva poze, pe seara nu am făcut încă. Pana acum farurile sunt super, n am întâmpinat probleme tehnice. Bat foarte bine seara, nu le am reglat din far încă, doar din butonul de lângă blocul de lumini(farul stâng e prea in jos, dar osram chiar indica după reglaj cel din stânga sa fie puțin mai jos fata de cel drept ). M au surprins cât de mult bat in lateral seara.
    3 points
  3. Ieri am trecut de 10k... si un mic preview, încă e in garaj la uscat, ma încânta ca nu limitează deloc vizibilitatea si continua linia laterala
    2 points
  4. O spalare corecta (ultima sper cu buza asta pe fata) de dimineata, mici detalii puse la punct si pe strazi cu ea.
    2 points
  5. Stii ca printre proprietatile uleilurilor de motor sunt si cele de spalare/curatare da? Deci faptul ca uleiul cand il scoti nu este imaculat ca atunci cand l-ai introdus, este un lucru foarte bun !
    2 points
  6. Cred ca undeva la 2500-3000, eram la limita subturarii la rampa aceea, Si erau grade cu minus Nu pot pricepe de ce face urat doar la frig? Parca nu as avea curajul sa bag ceva in ulei... Mai ales ca pe majoritatea uleiurilor scrie clar: a nu se amesteca cu alti solventi...
    2 points
  7. Va multumesc baieti pentru cuvintele frumoase. Am reusit sa vopsesc prelungirea care a iesit bine. Urmeaza maine bujii si filtru de aer si polen. In rest functioneaza perfect.
    2 points
  8. Multumesc frumos! Legat de drumuri lungi...ca sa fiu sincer, nu cred ca este facuta pentru autostrada, desi jumatate din cei 60.000 km i-am facut pe autostrazi din Franta, Germania, Italia, Austria...Merge foarte bine si acolo, dar acolo poti merge cu orice masina care rezista pana la 130-140 km/h, pentru ca nu ai nevoie nici de 300 cp, nici de cuplu, nici DSG si nici 4x4. Eu am DCC si asta ajuta suspensia mult , cat si rotile de "doar" 18 . Din considerente de confort nu am comandat cu roti de 19. La drum lung imi place cel mai mult ACC+DSG+ noaptea farurile adaptive, cu faza lunga automata. Si trapa panoramica pe care folosesc, din aprilie pana in octombrie, este deschisa cand nu ploua , pentru ca nu prea suport AC-ul... DAR, cum la noi, din pacate sunt prea putine autostrazi la orice iesire din oras, indiferent daca vorbim de un drum de 30 km sau de 300 km deja devin evidente avantajele oferite de putere, de cuplu si din cand in cand si 4x4. In circulatia haotica din Romania calitatile acestei masini sunt binevenite si ma incanta zi de zi. Daca esti teribilist, doar in acele zile nu mergi cu 200km/h cand nu o doresti , dar daca esti mai calculat o poti folosi linistit ca si masina de zi de zi, cu consumuri in jur de 6,5-8 l/100km, la drum lung si in jur de 10 in oras ( asta depinde deja si de aglomeratia din oras). Ca o incheiere: Aceasta este o masina foarte foarte buna dar daca as avea bani as lua pe langa Golf 7R si un Touareg V6 de 262 cp cu suspensie pneumatica, ca doar acum este la promotie si pe autostrada confortul oferit este mult peste cea a golfului. Cred ca perechea aceasta este combinatia ideala!
    2 points
  9. Salutare, Dupa ceva mai mult de 4 ani pe forum m-am hotarat sa fac o scurta prezentare a celui de-al doilea motiv pentru care sunt aici (primul a fost un Golf IV Variant AXR de care m-am despartit in septembrie). Este vorba de un Superb Combi din 2010 cumparat in septembrie 2016 de la al doilea ei proprietar, cu istoric de la inceputuri in Romania. Avea 68.000 de km in septembrie. Nu a fost foarte rulata si a fost intretinuta destul de bine. Pana la momentul de fata, cand a ajuns la varsta de 84.000 de km, am efectuat service-ul pentru DSG, reviziile obisnuite de ulei + filtre si inlocuirea motorasului stergatorului de la hayon care si-a dat duhul (cam devreme, dar poate de inteles din cauza sistemului de a trece lichidul de stropire prin el la care observ ca cei din VAG nu renunta). Motorizarea este 2.0 TDi de 125kw cu transmisie la rotile fata prin cutia DSG. Este varianta de echipare Elegance si include dotari precum: - Tapiterie piele + alcantara - Scaune fata incalzite - Deschidere electrica a portbagajului - Parbriz incalzit electric - Faruri Bi-Xenon - Jante 17'' Trifid - SoundSystem - TPM - PDG Avand in vedere ca obisnuiesc sa fac drumuri foarte lungi in afara tarii, trecerea de la Golf IV la Skoda Superb mi-a adus un avantaj clar din punctul de vedere al comfortului si al spatiului. Singurul lucru de care nu sunt in totalitate multumit este cutia DSG, care are nevoie de un stil foarte predictiv de condus ca sa nu smuceasca deloc. De motor in schimb ma declar chiar multumit, reuseste sa puna in miscare admirabil cele peste 1,5 tone ale combi-ului, fara a fi foarte insetat. Venind the la un AXR de 74 de kw diferenta e cu siguranta sesizabila. Si cateva poze de seara.
    1 point
  10. Seara se împăca bine drl+poziția
    1 point
  11. da, arata destul de bine mai ales in realitate. @Boditza le-am luat din China. undeva la 4-5 euro. Tripla se demonteaza foarte simplu, are un singur surub(sub capitonaj, unde este "buzunarul") si dupa iese foarte repede, scoti mufa si schimbi becul.(treaba de 15 minute sa cureti si tripla :-))
    1 point
  12. Actuatoru trebuie reglat .Verifica daca geometria face usor toata cursa
    1 point
  13. BMN si BMR folosesc acelasi label file ,deci are softul care trebuie ,doar ca e smenuit in vedere vanzarii . Are nevoie de un soft original si de remedierea problemelor ,nu de dyno
    1 point
  14. Masina a primit bare, suporti si platforma spate de la Thule + 5 biciclete si un drum pana in Thasos. Cu accesoriile Thule, se pot pune pana la 9 biciclete de sosea: 5 pe plafon si 4 in spate.
    1 point
  15. Pai...macar niște poze
    1 point
  16. Mici chestii ,revin cu lucruri importante
    1 point
  17. Revenim cu mici modificari: 1. schimbat becurile marsarier 2. instalat o lampa portbagaj(trebuiau doua, dar una am ratacit-o) am tras cablaj si pentru a doua cand fac rost. Din pacate cea instalata este una pe led de la footwell audi si nu este cea mai stralucita. 3. am decis sa spal eu masina(observ ca apar din ce in ce mai multe "panze de paianjan"), in weekend sper sa o spal, decontaminez si aplicat ceara, prima oara. As fi vrut sa fac si un polish dar... 4. am cumparat doua cauciucuri Michelin pilot sport 4 mi se par destul de galagioase, ma asteptam o idee mai silentioase. 5. am facut si o recalibrare a cutiei DSG, se simte si spre marea mea uimire a inceput sa schimbe mai sus in ture, probabil s-a sters tot ce a "invatat". Masina a ajuns la 115 000 km, iar dupa 16 000 km pot sa revin cu cateva impresii(facand o comparatie cu vechiul passat 2007 BKP): - cutia DSG este un mare plus mai ales prin oras, dar am momente cand mi-as dori manuala (cand merge subturata mai ales) -motorul este mult mai silentios(stiam asta) fata de PD, "din pacate" are softul cu update(am primit scrisoare la doua saptamani dupa achizitie de la VW DE care imi spune ca am update-ul facut), nu ar fi mare problema dar mi se pare mai zgomotoasa decat una fara soft(am stat langa una fara update, tot de 170 tot 2011 nu stiu daca era acelasi cod motor care era o idee mai silentioasa sau poate este totul in capul meu) - la capitolul stabilitate sta mai bine decat Passatul vechi(era si 4motion) cel putin pe uscat. Acum compar mere cu pere, vechiul Passat avea jante pe 16, 200 000 km in plus, mers numai pe Ro. Pe zapada, ploaie in mod sigur statea mai bine vechiul Passat(nu am avut ocazia sa imi dau seama). Pe scurt nu este un "must have" 4motion(vad eu la iarna:-))) ) dar eu daca as fi gasit as fi luat -la confort, este peste vechiul Passat, este mai silentios, mai "legata"(mere cu pere, km/ani/drum), pentru mine a fost un upgrade care se simte. (mi-as fi dorit o clasa mai sus, dar nu am putut ) - am observat reduceri de costuri la B7 ( in portbagaj nu mai sunt asa multe suruburi care prind capitonajele spre deloc, la fete de usi la fel), trim-ul de la cluster a inceput sa scartaie la putin timp dupa inlocuire cluster, s-a rezolvat cu niste burete si banda textila. la cel vechi am desfacut si redesfacut si nu am avut probleme de greierasi. La fel si la stopuri are un singur surub de ghidaj, cel vechi avea 2 sau 3 nu imi mai aduc aminte bine. Probabil o sa mai observ si altele cu timpul. - sistemul audio este mai slab decat cel vechi (pe mine nu ma deranjeaza foarte tare, nu sunt un audiofil desavarsit dar...) - estetic, spatele mi se pare mai urat dacat vechiul Passat, cel putin ziua noaptea ies ledurile in evidenta, nu prea inteleg de ce nu este si semnalizare pe led. Probabil mai sunt si alte "-" sau "+" pe care o sa le descopar si o sa vi le impartasesc. In 2000 km maxim trebuie sa fac al doilea schimb de ulei, cu ocazia aceasta poate schimb si discurile spate. Planuri pe viitor( mi-am propus un an ca interval pentru unele retrofituri, restul....) : - finalizez side assist( mai am de adunat cateva piese) - pla 2.0 (modulul, senzorii i-am gasit, mai am cablajul) - high beam assist( o sa incerc oglinda de Golf 6 sau Tiguan vedem daca reusesc) - ACC - Lane assist(daca se sparge parbrizul) - Tpms high(dar sunt foarte nehotarat daca merita sau nu) - Keyless(doar un vis probabil) trebuie studiat mai bine ce implica ca centrala. Manere, antene, cablaj se pot face rost mai greu dar se gasesc. - izoalat partea de portbagaj/roate de rezerva si bancheta spate cu STP silver/gold (am inteles ca este destul de ok) Estetic am de vopsit bara fata(am cateva zgarieturi, asa am luat masina), nu ma grabesc poate gasesc o bara R-line pe culoare( cam mult visez) dar completa la un pret decent.
    1 point
  18. pe BCM - 09 - centrala electrica
    1 point
  19. valioglu. stai linistit ca suntem in romania orice este posibil numa banii sa ii vad nu. florin.mecanicul a zis sa fac poza la calculator si el face rost de soft original.
    1 point
  20. Noi multumim ! Masina este superba, culoarea deosebita !
    1 point
  21. Frumoasa! Sa o stăpânești sănătos!
    1 point
  22. Updates: Dupa 153.000km si 9 ani, axul pompei de ulei a spus "adio". Norocul meu a fost ca a facut-o in Bucuresti, si nu pe A2.. Din fericire, doar axul s-a dus, in rest totul e intact. Am oprit motorul imediat cum mi-a aparut avertismentul si apoi, am plimbat-o cu platforma pana la service. Am facut revizuirea pompei, curatat tot, pus ulei Motul specific 5w40 si all is well! Si apoi, ca sa simt si o diferenta, am fost si am taiat si toba finala, masina avand acum traseu gol, complet. Si rage , taica..Rage!
    1 point
  23. Da, il tin pe sport all the time. Imi place feelingul la volan plus ca avand 500 kg la bord, trebuie zvac la depasiri
    1 point
  24. Nu stiu cum reusiti voi consumuri asa de mici... Iata si la mine un drum Buc-Thasos cu AC, mers legal cu 5 pers, bagaje si 5 biciclete + bare + platforma pe carlig.
    1 point
  25. Daca pe mine ma intrebai: Valvoline SynPower XL-III 5w30
    1 point
  26. Daca ăla care a avut.o inaintea ta a facut tampenii sau prin Italia vreunul atunci e nasol. De asta imi place la vanzare/cumparare sa fie radiat tot in ambele tari cum trebuie cu verificare gen cum e in Germania ai dat masina seria au verificat o tot tot ti.ai luat nr si drumul spre tara. Pare rau de necaz nu te consuma si sa speram ca va fi totul ok..
    1 point
  27. Cam asa arata varianta finala ! Dupa ce am schimbat vreo 3 furtune
    1 point
  28. Am facut-o si p-asta
    1 point
  29. Scrie si tu normal ca toata lumea.
    1 point
  30. Sincer iti spun ca masina cel putin din putinele poze care le-ai pus in ultimele posturi arata foarte bine. Parerea mea e ca farurile arata superb pe ea si nu sunt deloc "out of place". Pune peste ele o folie de protectie si ai terminat povestea.
    1 point
  31. WVWZZZ3CZDE535861.pdf Alte decodari: VSSZZZ1PZ8R027502.pdf
    1 point
  32. Nu trebuie făcut o obsesie din întreținerea motorului! Vorbim de cea mai fiabila componentă a unei mașini totuși! Până pică motorul avem injectoare, pompa de injecție, volant cu masă dublă, dpf care fac probleme cu mult înainte sa apară uzură, bătăi etc. 6000 km mi se pare prea puțin. Să zicem că uleiul este contaminat, devine acid, dacă este uleiul care trebuie, aditivii își fac treaba chiar și în astfel de condiții. Un OCI la 10000 este decent, la 8000 km pentru că ții prea mult la mașina ta. Mai jos, cu tehnologia de acum sunt bani aruncați. Exceptam cazurile de incompatibilitate, falsuri, calitate slabă când îl dai jos de urgență.
    1 point
  33. Ma bucur ca te inspir in gestionarea bugetului! Ce mult schimba vizual mașina!
    1 point
  34. Revin cu niste consumuri dupa care ati putea sa va ghidati oarecum pentru motorizarea pe care o am. Prima imagine - o plimbare mai lunga facuta ieri, traseul Ploiesti - Predeal - Rasnov - Fagaras - Manastirea Brancoveanu (statiunea Sambata) - Castelul de lut (Valea Zanelor) si returul de la Castelul de lut - Fagaras - Brasov - Cheia - Valenii de Munte - Ploiesti plus putina fataiala in Fagaras, 2 persoane, mers in forta pe zona Sinaia - Predeal - Rasnov, in rest mers regulamentar +10-20km/h cu depasiri in forta cand s-a putut. Am trecut prin vreme de toate felurile, soare, nori, ploaie, ceata de nu vedeam la 30m in fata - modul de condus - setat totul pe Sport, mai putin Clima pe care am lasat-o pe Eco - consum 5,4%. A doua imagine - inainte de a alimenta, este primul plin in care fac cam 60% extraurban si 40% urban (Bucuresti la ore de varf) si am consumul intre plinuri sub 7%. Si e si primul plin la care coincide la fix valoarea consumului data de masina cu valoarea calculata la pompa - 6,6%. Cand am alimentat, au intrat vreo 66 litri, deci daca as fi golit-o ca atunci cand am cumparat-o (ca sa alimentez 72+ litri), as mai fi dus vreo 100km, ceea ce insemna aproape 1100km facuti cu un plin - mers pe Eco ultimii 30km pana la Valenii De Munte pentru ca vremea era groaznica si aveam morcovul - becul de benzina aprins - stiu, unii o sa spuneti ca sunt paranoic pentru ca mai aveam Range, dar nu sunt invatat sa merg cu becul aprins, asa ca...si s-a aprins mai repede decat ma asteptam ca am tras de ea pe serpentinele de dupa Sacele spre Cheia, unde ploua si batea foarte tare vantul. A treia imagine - putina invarteala prin Ploiesti - dus masina la spalat - apoi la cateva magazine - apoi Ploiesti - Bucuresti pe DN1 si stat vreo 15 min la coada pe centura Bucurestiului - doua persoane si portbagaj peste jumatate plin - mers regulamentar +10km/h (80km/h localitati 110km/h in afara) - 5,4%. A patra imagine - o imagine de ansamblu, pe ultimii 3300+ km facuti in proportie de peste 50% in Bucuresti si in rest extraurban, din care doar vreo 250km de autostrada cu mers peste 130km/h. Din punctul meu de vedere, motorul consuma foarte putin raportat la cat poate si tinand cont de faptul ca nu e un diesel, ci benzinar, iar autonomia pe care o da rezervorul este nemaipomenita, daca nu as circula asa mult urban, as face lejer peste 1000km cu fiecare plin.
    1 point
  35. Ca si colegul , inca un sfat prietenesc , cu spuma pe masina speli cu manusa cu microfibre , dai pe usa ,clatesti manusa intr-o galeata cu apa , dai pe aripa , clatesti manusa si tot asa. Degresarea e de fapt soda caustica , nimeni nu o sa-ti confirme treaba asta . Incearca o ceruire la 2 spalari si o sa vezi ca masina se va spala/usca foarte usor , contaminarea cu bitum , rasina, gainat se va curata mult mai repede.
    1 point
  36. Aici e o contradicție: se duce mai repede = consum mai mare fac ceva km în plus = consum mai mic.
    1 point
  37. 1 point
  38. Poate sunt putin off-topic dar in opinia mea conceptul de "marca premium" este inteles putin gresit din ce vad. O masina premium nu consider ca trebuie obligatoriu in echiparea de baza sa-ti ofere mai multe dotari (sau un "minim" - valoare subiectiva evident! - de dotari) decat una "de volum" pentru a fi considerata "premium" sau pentru "a-si merita banii". Ceea ce inteleg eu prin "premium" este in primul rand varietatea de optiuni care iti este pusa la dispozitie. Si aici nu ma refer la numarul de gadgeturi sau sisteme de asistenta sau dotari, ci la posibilitatea de a alege dintr-o paleta cat mai variata pentru aceeasi dotare optionala. De exemplu, optiuni cat mai variate de culoare, inclusiv culori non-standard, optiuni cat mai variate de modele, culori si materiale pentru tapiterie, paleta cat mai variata de motorizari si sisteme de tractiune pentru acelasi model, etc. Cu alte cuvinte, o marca "premium" din punctul meu de vedere trebuie sa-ti permita sa-ti individualizezi masina cat mai mult. Evident ca atunci cand, in loc sa cumperi de la un furnizor un scaun in doua variante de tapiterie, il cumperi in cinci variante de tapiterie pe trei forme diferite de scaun, pretul va fi mai mare prin prisma volumului mai mic din fiecare tip de scaun si al complicatiilor de natura logistica. Iar aceste costuri se transmit direct cumparatorului pentru ca scopul producatorilor auto este sa faca profit, nu? Ca sa nu mai zic de faptul ca un producator "premium" vinde sensibil mai putine masini decat unul "de volum" dar anumite tipuri de costuri vor fi similare pentru cei doi producatori, doar ca ponderea lor in pretul final al masinii va fi mai mare la cel care produce mai putine masini. In fond si daca iti faci mobila din casa la comanda vei plati mai mult pentru ca e manufacturata "doar pentru tine" decat daca te duci sa o iei de pe raft de la IKEA, nu? Din acest motiv uneori nu inteleg de ce sunt comparate strict prin prisma pretului modele care se adreseaza unor categorii complet diferite de cumparatori. Exceptand Romania unde exista cumparatori doar ai marcii (cei care chiar cumpara acel "kel-line" pe care il tot vad in comparatia cu echiparile de top ale modelelor din acest versus), in orice tara "cu apa calda" - unde de altfel sunt si pietele care prezinta cu adevarat interes pentru acesti producatori - marcile premium sunt cumparate doar de la nivelele medii de echipare in sus, nicidecum in echipari de baza, tocmai pentru a le putea individualiza cat mai mult. Iar acolo pretul final este sensibil mai mare decat pretul pentru modelul de baza, moment in care acesta comparatie nu isi mai are rostul. Din acest motiv nu poti compara un Ateca complet dotat cu un Q3 in echiparea de baza. Pentru ca un cumparator pentru Q3 nu-l va lua in echiparea de baza, ci il va individualiza dupa placul lui si in limita bugetului pe care il are. Si sunt sanse foarte mari nici sa nu considere Ateca o alternativa, chiar daca nu va avea acelasi numar de dotari. In fond, pentru marea majoritate achizitia unei masini (atunci cand nu vorbim de achizitii de flota unde factorul pret primeaza) este o decizie extrem de subiectiva si din acest motiv nu exista "raspunsul corect universal valabil". My 2c...
    1 point
  39. 5F0 947 109 C Y20 - este codul pentru lampa cu led de la oglinda. Este cu cod de culoare pentru plafonul gri, cel standard la HL.
    1 point
  40. qSalut. Dpmdv, nu ai de ce sa tii emblemele cu "R". Asta daca iti place atat de mult "kit-ul" de R20; consider ca o alternativa viabila era sa combini mai multe elemente si sa obtii ceva ce sa iti placa, dar sa fie si particular, cumva mai special. Gasesti pe forum MK6 cu spate de R si fata de GTD/i.. sau, daca vrei ceva cu adevarat deosebit, ia o bara spate de R si muta tips-urile pe laterale, cum e la GTi. Multa bafta in continuare! Tine minte ca important e sa iti placa tie! LE: Ai cheltuit (prea) mult, cu banii aia faceai astfel de modificari si acum cativa ani; incearca sa nu te grabesti si sa analizezi/studiezi mai mult piata si forumurile. Incearca mereu sa mergi pe OEM si sa vezi cum au procedat altii - ce vrei tu sa faci s-a mai facut, inclusiv aici pe forum, si poti folosi experientele altora in folosul tau.
    1 point
  41. Nu credeam ca o sa reusesti sa faci ceea ce ti-ai propus, dar felicitari ! O sa iasa ceva super. Pe la motor + evacuare cand umblii ?
    1 point
  42. salut baieti....doresc sa imi schimb uleiul in cutia automata , am un passat 2010 DSG cu 6 trepte...daca ma puteti ajuta cu ce ulei este recomandat ...si care este uleiul original dat de W...sau unde as putea vedea o lista cu tipurile de ulei recomandate pt cutie.....cutia este montata la un motor CR , 140 de cai, 2.0 TDI cod motod BK, 16 VALVE :d
    1 point
  43. Multumesc ,asa este ! Intrebam pt ca m-am uitat la compresor si condenseaza la una din conductele care intra in compresor ,ma gandesc ca este condens ca daca era freon il pierdeam pana acum .... Clima merge fara probleme , am intrebat si frigotehnistul si a zis ca e normal ....La voi tot asa este ?
    1 point
  44. nu cred ca e gratis...la d&c oradea,dealer autorizat vw,un cod casetofon pt un a6 a costat in jur de 50 ron...
    1 point
  45. La TBN: 6,52 e clar cat de bun e, sincer uleiurile de la nemti sunt mediocre in comparatie cu ce fac olandezii sau americanii. Nici macar nu specifica pe site-ul lor TBN-ul, trebuie sa stai sa cauti ca sa gasesti ceva. De curiozitate m-am uitat de ulei ca vad ca lumea il ridica in slavi, asta dupa ce pe cel vechi in schimba de la 10.000 in sus lol
    -1 points
  46. In mod normal ar trebui sa discuti cu proprietarul anterior sa iti dea banii inapoi in schimbul masinii. Daca nu vrea mergi si depune plangere pentru abuz de incredere. Nu cred ca vei reusi sa rezolvi ceva cu costuri rezonabile. Parerea mea...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!