Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.05.2017 în toate secţiunile
-
5 points
-
5 points
-
4 points
-
Câteva poze, pe seara nu am făcut încă. Pana acum farurile sunt super, n am întâmpinat probleme tehnice. Bat foarte bine seara, nu le am reglat din far încă, doar din butonul de lângă blocul de lumini(farul stâng e prea in jos, dar osram chiar indica după reglaj cel din stânga sa fie puțin mai jos fata de cel drept ). M au surprins cât de mult bat in lateral seara.4 points
-
Azi am scos masina la prima plimbare dupa ce am asamblat tot. Am 2 mici erori in bord dar sper sa le rezolv. Totul merge impecabil, motorul suna cu totul altfel in comparatie cu cel oem (camele is portingul se simt la sunet) si trage destul de binicel ptr 170 cai. Sunt in rodaj cam 1000km deci o sa imi fie foarte greu sa ma abtin. Maine cu vcds calibrez injectoarele. Poze putin mai tarziu.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Asta totul depinde de importator, pe UK am observat ca marea majoritate a masinilor au "parca" mai multe dotari incluse, mai putin "linii de echipari" si si mai putine extraoptiuni la linii, fiind mai multe "incluse" - mie asa mi se pare. Da, gen o masina are 3 linii de dotare si in RO, si in DE, si in UK, insa tot la fel aceste linii difera intre cele 3 tari, cat si pretul aferent. In rest, eu cred ca as fi platit 800 € pt DCC si confortul cu eventuale jante de 19, insa cum am mai batut taste: exista optiuni, alegeri si variante pentru toate gusturile, pentru toate buzunarele si pentru toti piticii fiecaruia le: nu e vorba de depasit configuratie etc, cu totii ne alegem ce si cum ne dorim, putem alege masini mai dotate, mai putin dotate, oricum nu cred ca e necesar sa ne justificam ce facem cu propriul buget prea mult2 points
-
2 points
-
@ilky Tu știi și îți cunoști cel mai bine mașina. Dacă 6000 km ești foarte mulțumit schimbă la 6000. Am scris și mai sus că are puțini detergenți este numai bine un OCI de 6000. Mobil 1 Esp este unul dintre cele mai bine dopate cu aditivi uleiuri de aceea trebuie să îl păstrezi curat fără adaosuri. Dacă mai prinzi o ofertă și îl iei la preț bun nu mai este atât de scumpă distracția.1 point
-
Nu cred că uleiul va rezolva. LL titanium nu este chiar atât de slab, Edge simplu a fost cel care ela dat bătăi de cap. Cred că ar trebui să postezi problema în aria potrivită. Ai putea încerca adăugând un Liqui Moly Ceratec. Este vreo 45 lei și conține ca elemente antiuzura bor și molibden conținute în multe uleiuri chiar din grupa 504.00. Este inofensiv și poți să îl bagi până să faci schimbul. Dacă simptomele dispar sau se atenuează atunci poți da vina pe ulei. Dacă nu, atunci problema este de alta natură. Ceratec lubrifiază suplimentar și unul dintre efecte este scăderea zgomotului. Dacă vrei să treci cumva pe Mobil 1 Esp trebuie să ții cont că el deja este blindat cu bor și molibden. La el nu pui Ceratec pentru că aceste elemente vor fi în exces.1 point
-
1 point
-
@75NOR, @ToniM pe undeva amândoi aveți dreptate. Am studiat modele și preturi ppentru dimensiunea mea: 225x40x18, XL, 92Y. Cele mai bune anvelope au clasa C la consum și A la comportare pe ud. Eu am ales Falken Azenis care au clasa E la consum și A la comportare pe ud. Diferența între C și E la consum, înseamnă 0,17 litri/100 km. Sau mai bine zis 17 litri/10.000 km, cu alte cuvinte undeva la 90 lei/10.000 km. Doar ca Falken-ul ii undeva la 200 lei/bucata mai ieftin decât anvelopa "premium", adică pot spune ca am economisit aproape 800 lei pe set.1 point
-
@ToniM Sa folosesti clema sanatos...maxim de doua ori pe an: primavara si toamna!1 point
-
1 point
-
Ma bucur ca te inspir in gestionarea bugetului! Ce mult schimba vizual mașina!1 point
-
1 point
-
Si eu tot Mobil 1 5w30 pun de aproape doi ani, si tot la maxim 8k.Mie mi se pare ca nu de la 8 k ci de la 6 k se cam taie, pana atunci e exceptional, trepidatii 0 cu el, pornire la rece mai ok decat cu precedentul ulei. Am in plan sa reduc OCI la 6k,nu sunt o avere 300 de lei maxim cu filtru numai OE , la 6 luni. Castrol? care castrol? ala facut in UE , pe vapor? nu merci! castrolul nemtesc made in DE pentru DE e alta poveste , il cauta si americanii O alta varianta buna e Valvoline Synpower XL-III C3 5w30 , sau chiar un Motul , un LM Top Tec , un Ravenol sau chiar un Aral nemtesc.1 point
-
alimentari, conexiune plafoniera, conexiuni oglinzi laterale (numai acolo unde este cazul, nu la tine), etc Ea are in ea doi senzori de lumina - fata si spate, pentru functia de inchidere la culoare. imi dau seama, de aceea am recomandat sa iti cumperi si pastila de silicon. Daca are goluri care afecteaza fascicolul luminos este foarte posibil sa functioneze defectuos1 point
-
@CristiALF Foarte corect! Ce am mai aflat în documentările mele este faptul că este foarte bine să alternezi uleiurile. Respecți norma, respecți vâscozitatea dar schimbi marca. Uleiurile au aditivari diferite, unele conțin mai mulți detergenți, altele mai mulți antioxidanți, inhibatori de coroziune etc. Fac asta de mulți ani și este chiar distractiv. Mai prinzi o ofertă, mai vezi că există și altceva pe piață...o mai poți da și în bară ( după o experiență foarte plăcută la fosta mașină cu Liqui Moly Top Tec 4100 și Sinthoil High-tech la asta am avut neplăcuta surpriză să constat că Top Tec 4200 făcea motorul foarte zgomotos-scump și schimbat prematur). Mobil 1 Esp pentru interval de schimb scurt este bestial. Dar chiar dacă vrei să îl schimbi des trebuie să ții cont că nu conține prea mulți detergenți. Deci este bine să îl alternezi cu ceva mai bogat în substanțe detergente.1 point
-
Hai ca asta e tare: Castrol si Mobil 1 sunt slabe, cine stie cum fac partenerii Castrol uleiurile (WTF ?! , adica tu crezi ca un producator de renume mondial lasa la latitudinea norocului cum ii fac altii formula ?!, serios ??? - nu mai zis ca este total EXCLUS ca "ceilalti" sa faca ei uleiul - nici gand, ei doar il imbuteliaza la o adica pe cel primit de la Castrol asta in cel mai fericit caz), dar hai sa folosim nu stiu ce ulei polonez ca il folosesc rusii... Tu vorbesti serios ?!1 point
-
@Mumus. Respecți în primul rând ce scrie în carte. Dacă ai specificată o norma, de acolo pleci. În nici un caz Castrol și explic și de ce : firma trece printr-un haos, nu se înțeleg acționarii între ei, iau decizii stupide. În fine, trece prin ceva asemănător prin ce a fost la General Motors când au făcut praf marca Saab și erau cât pe ce să termine și Opel. O decizie stupidă este aceea de a da dreptul sa fie folosit numele Castrol de către alți producători. Deci alții produc, imbuteliaza și vând produsul lor sub marca Castrol. Bine, cică respectă rețetele... Cine poate controla așa ceva? Nu înțeleg de ce Castrol se mulțumește să primească niște bani de la alții? O fi situația financiară atât de gravă? Greu de spus... Alternative sunt destule, sau poți experimenta... sau întrebi pe alții Uite, ca să îți fac o recomandare de care chiar vei fi încântat, deși în România a auzit puțină lume dar găsești să cumperi de pe internet, sunt uleiurile produse de polonezii de la Orlen. Cei care l-au folosit au fost foarte mulțumiți. Dacă vrei referințe din belșug despre el intră pe oil-club.ru Mai greu cu rusa dar te mai ajută Google translate.1 point
-
Multumesc frumos! Legat de drumuri lungi...ca sa fiu sincer, nu cred ca este facuta pentru autostrada, desi jumatate din cei 60.000 km i-am facut pe autostrazi din Franta, Germania, Italia, Austria...Merge foarte bine si acolo, dar acolo poti merge cu orice masina care rezista pana la 130-140 km/h, pentru ca nu ai nevoie nici de 300 cp, nici de cuplu, nici DSG si nici 4x4. Eu am DCC si asta ajuta suspensia mult , cat si rotile de "doar" 18 . Din considerente de confort nu am comandat cu roti de 19. La drum lung imi place cel mai mult ACC+DSG+ noaptea farurile adaptive, cu faza lunga automata. Si trapa panoramica pe care folosesc, din aprilie pana in octombrie, este deschisa cand nu ploua , pentru ca nu prea suport AC-ul... DAR, cum la noi, din pacate sunt prea putine autostrazi la orice iesire din oras, indiferent daca vorbim de un drum de 30 km sau de 300 km deja devin evidente avantajele oferite de putere, de cuplu si din cand in cand si 4x4. In circulatia haotica din Romania calitatile acestei masini sunt binevenite si ma incanta zi de zi. Daca esti teribilist, doar in acele zile nu mergi cu 200km/h cand nu o doresti , dar daca esti mai calculat o poti folosi linistit ca si masina de zi de zi, cu consumuri in jur de 6,5-8 l/100km, la drum lung si in jur de 10 in oras ( asta depinde deja si de aglomeratia din oras). Ca o incheiere: Aceasta este o masina foarte foarte buna dar daca as avea bani as lua pe langa Golf 7R si un Touareg V6 de 262 cp cu suspensie pneumatica, ca doar acum este la promotie si pe autostrada confortul oferit este mult peste cea a golfului. Cred ca perechea aceasta este combinatia ideala!1 point
-
Nu am zis dramatic, doar ca nu era de Octavia Am lasat sunetul original, cu "live" impresions din masina, ce lipseste a fost scos de youtube pt copyrights1 point
-
Consumul de ulei il poti stabili dupa o tura de minim 1000km, parcata in acelasi loc, masurat dupa acelasi timp de cand ai oprit motorul. Din ce am citit, la motorizarea despre care vorbesti pe Audi si anul 2009 - intrebarea nu e daca apare problema consumului, ci cand apare. Nu pare motorul care sa nu iti dea emotii.1 point
-
Nope, doar am experimentat mai mult decat mi-as fi dorit "ajutatul" si "hai cu noi, ca incapem". Acuma macar suntem ambii la concluzia: fiecare cu masina lui1 point
-
Salutari, Dupa mai bine de un an de la achizitionarea masinii, m-am decis sa scriu o scurta prezentare despre a mea Skoda Octavia 2 pre-FL din 2008. Masina am cumparat-o pe 28 Ianuarie 2016 de la o doamna din Gorj. Avea 130000 km reali (verificati la reprezentanta), geamuri electrice doar fata, stergator luneta, computer de bord maxi-dot, A/C pe doua zone, motor 1.6 MPI 102 CP (de care nu sunt foarte mandru, dar asta a fost decizia de atunci). Ca imbunatatiri, masina a avut ceva de suferit: am schimbat distributia, revizia de doua ori pana acum (masina are in momentul de fata 146000 km, in vara urmeaza cea de-a treia revizie), am schimbat toate cele 4 injectoare pentru ca cele vechi pierdeau presiune, schimbat parbrizul, am vopsit-o integral pentru ca a suferit un mic accident din care a iesit cu o aripa spate si doua usi infundate usor pe partea dreapta, folie pe toate geamurile exceptand parbrizul (spate 95%, fata 12%), am cumparat un set de jante Aluett pe 15", cauciucuri noi si vara si iarna, senzori de parcare pe spate si instalarea unei panze pe capota in interior (exact cum au modelele diesel din fabrica). Planuri de viitor: schimbarea lunetei (am ramas doar cu cateva rezistente de dezaburire functionale), instalarea unei suspensii airride, achizitionarea unui set de jante pe 18" (probabil Interlagos, cele de pe Passat CC), schimbarea farurilor (ori cu unele OEM ori cu un set Dayline), schimbarea barilor fata-spate cu unele de vRS, eliminarea emblemei spate, colantare sau vopsire integrala cu o alta nuanta de negru, folie parbriz, schimbarea volanului cu cel de pe O3, schimbarea cd-player-ului cu un RNS sau ceva aftermarket, instalarea pilotului automat, o mica resoftare la motor, inlocuirea actualilor senzori de parcare cu unii OEM, instalarea unei camere pentru dat cu spatele si inlocuirea grilei fata cu una fara emblema. Per total sunt foarte multumit de masina. Chiar daca are un consum mai mare si o lipsa de putere, pentru o masina de oras este foarte ok si merge foarte bine. Am ramas uimit de cat de ieftine sunt piesele pentru ea (unele chiar mai ieftine decat erau la Polo-ul din 2003 pe care l-am avut) si imi place ca imi ofera sentimentul de siguranta, stabilitate si confort. Am sa incerc sa creez o lista cu ceea ce fac la masina in timp pe acest topic. Multumesc!1 point
-
Am raspuns pe PM. MyKe: Deja ma consideram eu pe mine insumi prea pretentios daca mustaceam la lipsa A/C-ului. Oricum masina strict va fi de weekend si de drumuri la munte. Cam asta e menirea pe care i-o atribui pentru moment... Bebeee: Hehe, salut! Mersi frumos! Inca merge, da. O masina cu adevarat fiabila, dincolo de ce spune lumea rea... Frumoasa si jucaria ta. Daca mai ajungi in Bucuresti, da-mi un "tzignal", sunt curios de ea! Si o poza fresh, de azi:1 point
-
Am incercat sa activez blick & horn la inchiderea usilor sa pot gasi mai usor masina in parcarile cu mai multe usi de acces.Dar abia se aude un beep amarat de langa stalpul drept de pa parbriz.Ma asteptam sa se auda goarna.... In bord a aparut ATA.1 point
-
Salut, mi-am instalat eu Discover Media STD2 PQ (MIB2) pe Passat B7. Informatiile, cum s-a mai spus si aici, sunt putine si nu se dau momentan decat pe bani. Eu am sa pun aici tot ce stiu. In primul rand despre unitate: unitatile pot fi echipate cu diverse optiuni (bluetooth, navigation, app-connect si voice control). Aceste optiuni se activeaza de regula la reprezentanta, separat, contra unor sume care se invart in jurul a 200 eur fiecare, sau vin din fabrica daca s-au ales din configurator, la un pret ceva mai mic sau incluse in pachete de optiuni. Totodata, unitatile au si acet Component Protection care le leaga de un anumit VIN. Tot la reprezentata, se poate scoate CP, tot contra cost, si cu ceva bataie mai mare de cap (trebuie dovedita provenienta unitatii). INSA: in momentul in care se scoate Component Protection de pe navigatie, se face disable si la toate optiunile pe care aceasta le-a avut activate, si trebuie activate din nou. Am inteles ca se mai gasesc si unitati care nu au Component Protection activ. Nu stiu exact in ce caz se intampla, insa ca sa verifici trebuie sa o alimentezi, fara sa o pui pe masina si sa vezi daca iti da vreun mesaj despre asta. Un caz ideal este sa gasesti o unitate care nu are CP activ si are si toate optiunile de mai sus activate. Daca nu gasesti asta, sunt baieti care ti le rezolva. Se scoate CP, si se activeaza toate aceste optiuni. Cum a zis cineva mai sus, sunt baietii din Rusia. Eu am mai auzit de unii din Ukraina si mai este si cineva in Polonia, la care am apelat eu. Acum, daca ai o unitate fara CP si cu toate functiile, o poti pune pe masina. Insa aici avem doua cazuri: 1. Instalezi pe o masina cu cluster 3D color, care are management de Component Protection. In acest caz navigatia se lock-uieste singura. Exista ceva CAN filter la chinezi care blocheaza pachetele ce au legatua cu Component Protection care vin de la CAN insa la mine nu a fost cazul asa ca nu m-am chinuit cu asta. 2. Instalezi pe o masina care nu are management de Component Protection (cluster mai vechi). In acest caz, atata timp cat navigatia este pornita, ea va functiona doar 8 ore. Practic are un countdown care atata timp cand trece curent prin ea, el scade. Aici intra in schema patch-ul despre care se vorbeste mai sus. Acest patch hardware se lipeste pe placa de baza si este un "proxy", daca vreti, intre placa de baza si memoria EEPROM, unde se stocheaza in mod normal timerul de 8 ore. Practic se scoate EEPROM-ul, se pune patch-ul in locul lui, si pe patch se lipeste EEPROM-ul. Acest patch rescrie de fiecare data cand se deschide navigatia acea valoare de 8 ore, sau cat este ea la momentul instalarii, pe EEPROM. Mare atentie aici, sa nu luati o navigatie cu care s-a juat cineva pe masina incercand sa o potriveasca, si tot ce a facut a fost sa consume din cele 8 ore. Acel countdown poate sa mai aiba 5 minute doar. Dupa instalarea patch-ului, de fiecare data cand o pornesti el iti rescrie cele 5 minute, insa daca o tii pornita 5 minute, se blocheaza si trebuie sa o restartezi. Mai merge iar 5 minute, si tot asa. Cam atat despre navigatie si Component Protection. Despre instalare: mufa navigatiei difera, va trebuie un adaptor. Se gasesc la chinezi sau pe carsystems. Navigatia aceasta, pe modelul PQ nu are si componenta din torpedo care este prezenta pe platformele MQB. Camera, daca aveti OEM pe RGB, ori o schimbati cu una CVBS, ori o treceti printr-un convertor de semnal. Pentru Media In, s-a renuntat la acel MDI cu mufe dubioase din torpedo si s-a trecut la USB. Aici sunt doua tipuri de mufe USB. Daca vreti CarPlay, trebuie mufa cu codul 5Q0035726E. Eu am montat-o in cotiera, in locul mufei de AUX, dupa ceva ajutari pe acolo. Pentru Android Auto merge si mufa clasica de USB, mai scurta. Pentru harti, trebuie sa aveti SD cardul original in permananta in unitate. Unitatea are doua sloturi, tocmai din acest motiv. In final, atasez o poza cu patch-ul de pe placa mea de baza. Succes la retrofit!1 point
-
Ca si colegul , inca un sfat prietenesc , cu spuma pe masina speli cu manusa cu microfibre , dai pe usa ,clatesti manusa intr-o galeata cu apa , dai pe aripa , clatesti manusa si tot asa. Degresarea e de fapt soda caustica , nimeni nu o sa-ti confirme treaba asta . Incearca o ceruire la 2 spalari si o sa vezi ca masina se va spala/usca foarte usor , contaminarea cu bitum , rasina, gainat se va curata mult mai repede.1 point
-
Si outfitul pe 2017 Am si pragurile Aero gata vopsite , dar astept sa ajunga clemele de prindere.1 point
-
Salut colegi! ( Am un GOLF 4 ALH 255k km ) Pana acum am folosit o data Castrol Magnatec 5W40 DPF FULL Sintetic si inca o data Ravenol HLS 5W30. Intervalul de revizie e de 10.000km , iar cand am folosit Castrol nu a consumat pic de ulei.Acum ca am folosit Ravenol am observat ca motorul este mai silentios,dar dupa 5.000 km uleiul a ajuns aproape la jumatatea gradatiei de pe joja. Ce alte recomandari de ulei mai aveti pentru acest tip de motor ?? Sa raman la Ravenol dar sa pun 5W40?1 point
-
Chiar este necesar inlocuirea lichidului de frana? Daca ma credeti nu l-am schimbat niciodata(9 ani).Dar il voi schimba deoarece fac schimbul de placute fata spate.Am cumparat lichid de frana original,e bun? Frana o simt ca in prima zi...cu lichid de frana vechi de 9 ani1 point
-
mie nu imi place sa las suprafetele lucioase si nici nu folosesc solutii cu silicon. Cel mentionat de tine are efect mat. Incearca Mafra Diamantplast Shine, Mafra SCIC, Sonax Trim Protectant Glossy1 point
-
A preveni este un lucru bun.Dar sa previ ceva avand costuri constante mai bine nu o mai cauti atat in fund.Am ajuns la concluzia ca masina e mai rau decat o femeie.Cu cat o cauti mai mult in C*R cu atat vrea mai multa atentie.1 point
-
Dupa plimbari...am reusit la al 6lea (nu glumesc) birou sa gasesc pe cineva care sa nu imi dea termen de mijloc aprilie/martie....am lasat actele, vedem acuma cum se misca... Si in rest ... 12xy km in bord...las cateva poze...cu mobilu...fara soare...fara ochi de fotograf Inca imi sta pe cap cum arata cablul de alimentare pentru camera, voi cauta solutie sa il leg direct la o rezistenta/siguranta sa fie tot timpul alimentat, si mai pun un intrerupator pe traseu, vedem, o gandim.....1 point
-
Vrei OEM cumperi RNS510. Accepti si varianta Aftermarket deja se largeste mult oferta:) Este foarte dificil sa obtii informatii 100% obiective. Normal ca cei sunt adeptii only OEM vor spune ca numai RNS510 este bun. Depinde foarte mult si de ce doresti la de sistemul respectiv. Un aparat aftermarket ofera multe optiuni care nu se gasesc pe RNS510. Asa ca pana la urma va fi tot alegerea ta in functie de buget /dorinte. Descarcatul bateriei nu depinde de modelul aparatului ci de versiune de gateway de pe masina ta.1 point
-
+1 pt Mafra 3 in 1, e prima operatiune la mine, imi place cum arata rezultatul si miroase placut.1 point
-
Resetare afişare interval de service - de la 1999/05 Tipul de service trebuie preluat de pe suportul de date al vehiculului. Resetaţi numai fiecare service care a fost efectuat. La vehiculele cu interval de service flexibil, intervalul nu trebuie resetat manual. La ştergerea manuală intervalul de service nu trebuie setat pe inflexibil. Decuplaţi aprinderea. Apăsaţi pe butonul contorului distanţei şi menţineţi apăsat. (1) Cuplaţi aprinderea. Eliberaţi tasta de ştergere de �ndată ce pe display apare "service OIL". Rotiţi spre dreapta butonul de setare a orei. (2) Pe display apare "----" Pentru a ajunge la următorul service, apăsaţi din nou pe butonul contorului de distanţă. (1) Eliberaţi tasta de ştergere de �ndată ce pe display apare "INSP". Rotiţi spre dreapta butonul de setare a orei. (2) Pe display apare "----" Decuplaţi aprinderea. Intervalul de service este acum resetat. 1 Buton - contor porţiune de drum,2 Buton - setarea orei VOUA VA REUSESTE OPERATIUNEA ASTA?1 point
-
Pai VW recomanda 15 k ca sa iti uzezi mai repede motorul, daca schimbi cu un ulei normal pe benzina iti spun ca 100% o sa iti pape ulei al greu dupa cateva schimburi. Acum revenind la topic iti recomand sa iti pastrezi uleiul daca nu ai probleme cu el, 700 ml la 15 k nu e mult, dar daca vrei neaparat Ravenol poti opta pentru 5w40 sau 10w40 oricare ar fi ele.-1 points
-
@deenman eu zic ca un Mobil 1 5w30 ESP Formula ar fi bun , respecta normele si cred ca face casa buna cu 1.4 tsi new gen . Eu merg cu mobil 1 pe batranul leon mk1 5w40 de vreo 55k km si nu a mancat gram.-1 points
-
Zilele trecute m-am ocupate de frane, iar, pentru ca ma scoteau din minti cu scartaitul - ATE Ceramic. La franari usoare sub 10km/h incepeau sa scartaie, iar prin oras faceau la aproape fiecare frana. Am desfacut etrierul, am curatat glisierele, care erau pline de depuneri intarite, si apoi am dat cu pasta de cupru te toate punctele de contact ale placutei. Nu arata frumos, dar pana acum este liniste. Au fost cateva momente cand s-a mai auzit ceva dar mult redus. Sa speram ca tine smecheria. Iar aseara am comandat arcurile, saptamana viitoare ar trebui sa ajunga - Eibach ProKit, -25-30mm pe fata si -15-20mm pe spate, conform catalogului.-1 points
-
Eventual la vale si cu vant din spate poate ajunge si sub 4% constant, parca e insa prea de tot sa se mearga cu ochii pe consum chiar asa la o benzina, oricare o fi ea. Important, ACC pt cine are sa fie pe Eco, nu Sport, altfel afecteaza vizibil consumul.-1 points
-
Ori cu ori fara e fix aceeasi chestie, Valvoline, Eneos, Amsoil, Redline, Royal Purple, Motul, Total, Selenia au destule uleiuri bune. Daca gasesti TBN undeva pe la 10 e foarte bine, conteaza uleiul sa fie de calitate ca sa nu ai probleme cu DPF-ul. Lafel legat de norma, tampeniile alea se platesc ca sa fie scrise pe bidon.-1 points
-
felicitari @F l o r i n ca ai reusit sa traduci ce spune baiatu' aici.-1 points
-
Nu trebuie făcut o obsesie din întreținerea motorului! Vorbim de cea mai fiabila componentă a unei mașini totuși! Până pică motorul avem injectoare, pompa de injecție, volant cu masă dublă, dpf care fac probleme cu mult înainte sa apară uzură, bătăi etc. 6000 km mi se pare prea puțin. Să zicem că uleiul este contaminat, devine acid, dacă este uleiul care trebuie, aditivii își fac treaba chiar și în astfel de condiții. Un OCI la 10000 este decent, la 8000 km pentru că ții prea mult la mașina ta. Mai jos, cu tehnologia de acum sunt bani aruncați. Exceptam cazurile de incompatibilitate, falsuri, calitate slabă când îl dai jos de urgență.-1 points
-
Ceva se aude, nu stiu daca este normal, nu am mai ascultat alt toledo cu CBZA ... Nu stiu daca este bataie, cert este ca este ceva ciclic, am sa merg in iarna la ei sa auda si ei, sa vad ce spun. Am sa masor si lantul, desi se aude la pornire foarte rar. Daca era sa fie ceva defect in 3 ani pica ceva... Si este doar iarna, la temperaturi scazute, pana se incalzeste motorul... Nu mi-am facut prea multe griji. Se aude doar la accelerari, nu in relanti, nu la mers constant, doar in sarcina. Ascultati cand incep sa urc dealul. Deabea astept sa pun alt ulei in el... De acum de exemplu si pana la iarna, nu am si nu voi avea nici un sunet dubios, motorul toarce perfect... Intotdeauna.-1 points
-
Cred ca undeva la 2500-3000, eram la limita subturarii la rampa aceea, Si erau grade cu minus Nu pot pricepe de ce face urat doar la frig? Parca nu as avea curajul sa bag ceva in ulei... Mai ales ca pe majoritatea uleiurilor scrie clar: a nu se amesteca cu alti solventi...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00