Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.05.2017 în toate secţiunile

  1. Salut tuturor! Acum vreo 3 ani cochetam cu ideea achizitionarii unei masini "ceva mai vechi", avand in vedere ca tot ce am avut pana acum au fost masini dupa 2002, si mai ales luand in calcul "amintirile din copilarie" legate de masinile care "ma bantuiau" din acea perioada ... Am avut cateva optiuni in toata aceasta perioada de cautari: Ford Capri, Dacia 1300, VW Golf II, VW Corrado, etc... Regula era sa fie o masina relativ rara, speciala "pe strada", si eventual care nu mananca foarte multi bani, insa care sa imi ofere satisfactia pe care o cautam de la un youngtimer. Nu am gasit nimic intr-o stare care sa imi acopere pretentiile, totul era ori foarte scump, ori intr-o stare deplorabila si necesita investitie maxima, si ca timp dar si financiara. Per ansamblu si din fericire insa, si in aceasta poveste a functionat sistemul "nu e dupa cum o calculezi, e dupa cum se potriveste..." Asa ca, fix cu cateva zile inainte de ziua mea de nastere din Aprilie anul acesta, am gasit link-ul cu ea pe Facebook la un amic, si am stiut din prima ca trebuie sa merg cateva sute de kilometri sa o vad si sa eventual sa o iau! Din fericire temerile au disparut in primul moment in care am ajuns la ea, si am stiut ca de atunci, plecam impreuna... Este un Mk2 GT II din 1990 recarosat pe o baza din 1991, 1.8 95 CP JH, 220.000 km, trapa, MFA, servo, geamuri electrice. Lipseste din cate stiu doar A/C-ul dintre dotari. Baza este foarte serioasa si corecta, masina a apartinut proprietarului din Iasi de unde am luat-o din 2009 pana anul acesta, timp in care a mers cam 9.000 km, in rest fiind permanent noptile depozitata in garaj subteran. Nu exista rugina de suprafata (am gasit eu doua puncte cat un bold de ac), urmeaza sa caut pe dedesubt. Target-ul este maxim orientat spre "back to OE & OEM", astfel ca deja am gasit niste piese pe ebay dupa care astept. Tehnic este ok, necesita o garnitura capac supape, distributie de facut, termostat si curea accesorii, curatare / gresare trapa si alte maruntisuri. Saptamana care vine voi rezolva cu inmatricularea si cu cateva din lipsurile tehnice, apoi va intra intr-un proces de detailing ceva mai agresiv, cu decontaminare, retusuri locale, protectie ceramica, foliere elemente expuse, etc... incepe deci, Marea Conservare! P.S: Din cate am inteles, pana in 2009, masina a apartinut initial unui baiat de aici de pe forum de care am incearcat sa dau, insa fara reusita. Daca vede topicul si vrea sa revada masina, e invitatul meu P.S. 2: Primesc cu bucurie orice sfaturi, recomandari sau critici.
    4 points
  2. Salut, mi-am instalat eu Discover Media STD2 PQ (MIB2) pe Passat B7. Informatiile, cum s-a mai spus si aici, sunt putine si nu se dau momentan decat pe bani. Eu am sa pun aici tot ce stiu. In primul rand despre unitate: unitatile pot fi echipate cu diverse optiuni (bluetooth, navigation, app-connect si voice control). Aceste optiuni se activeaza de regula la reprezentanta, separat, contra unor sume care se invart in jurul a 200 eur fiecare, sau vin din fabrica daca s-au ales din configurator, la un pret ceva mai mic sau incluse in pachete de optiuni. Totodata, unitatile au si acet Component Protection care le leaga de un anumit VIN. Tot la reprezentata, se poate scoate CP, tot contra cost, si cu ceva bataie mai mare de cap (trebuie dovedita provenienta unitatii). INSA: in momentul in care se scoate Component Protection de pe navigatie, se face disable si la toate optiunile pe care aceasta le-a avut activate, si trebuie activate din nou. Am inteles ca se mai gasesc si unitati care nu au Component Protection activ. Nu stiu exact in ce caz se intampla, insa ca sa verifici trebuie sa o alimentezi, fara sa o pui pe masina si sa vezi daca iti da vreun mesaj despre asta. Un caz ideal este sa gasesti o unitate care nu are CP activ si are si toate optiunile de mai sus activate. Daca nu gasesti asta, sunt baieti care ti le rezolva. Se scoate CP, si se activeaza toate aceste optiuni. Cum a zis cineva mai sus, sunt baietii din Rusia. Eu am mai auzit de unii din Ukraina si mai este si cineva in Polonia, la care am apelat eu. Acum, daca ai o unitate fara CP si cu toate functiile, o poti pune pe masina. Insa aici avem doua cazuri: 1. Instalezi pe o masina cu cluster 3D color, care are management de Component Protection. In acest caz navigatia se lock-uieste singura. Exista ceva CAN filter la chinezi care blocheaza pachetele ce au legatua cu Component Protection care vin de la CAN insa la mine nu a fost cazul asa ca nu m-am chinuit cu asta. 2. Instalezi pe o masina care nu are management de Component Protection (cluster mai vechi). In acest caz, atata timp cat navigatia este pornita, ea va functiona doar 8 ore. Practic are un countdown care atata timp cand trece curent prin ea, el scade. Aici intra in schema patch-ul despre care se vorbeste mai sus. Acest patch hardware se lipeste pe placa de baza si este un "proxy", daca vreti, intre placa de baza si memoria EEPROM, unde se stocheaza in mod normal timerul de 8 ore. Practic se scoate EEPROM-ul, se pune patch-ul in locul lui, si pe patch se lipeste EEPROM-ul. Acest patch rescrie de fiecare data cand se deschide navigatia acea valoare de 8 ore, sau cat este ea la momentul instalarii, pe EEPROM. Mare atentie aici, sa nu luati o navigatie cu care s-a juat cineva pe masina incercand sa o potriveasca, si tot ce a facut a fost sa consume din cele 8 ore. Acel countdown poate sa mai aiba 5 minute doar. Dupa instalarea patch-ului, de fiecare data cand o pornesti el iti rescrie cele 5 minute, insa daca o tii pornita 5 minute, se blocheaza si trebuie sa o restartezi. Mai merge iar 5 minute, si tot asa. Cam atat despre navigatie si Component Protection. Despre instalare: mufa navigatiei difera, va trebuie un adaptor. Se gasesc la chinezi sau pe carsystems. Navigatia aceasta, pe modelul PQ nu are si componenta din torpedo care este prezenta pe platformele MQB. Camera, daca aveti OEM pe RGB, ori o schimbati cu una CVBS, ori o treceti printr-un convertor de semnal. Pentru Media In, s-a renuntat la acel MDI cu mufe dubioase din torpedo si s-a trecut la USB. Aici sunt doua tipuri de mufe USB. Daca vreti CarPlay, trebuie mufa cu codul 5Q0035726E. Eu am montat-o in cotiera, in locul mufei de AUX, dupa ceva ajutari pe acolo. Pentru Android Auto merge si mufa clasica de USB, mai scurta. Pentru harti, trebuie sa aveti SD cardul original in permananta in unitate. Unitatea are doua sloturi, tocmai din acest motiv. In final, atasez o poza cu patch-ul de pe placa mea de baza. Succes la retrofit!
    4 points
  3. Si outfitul pe 2017 Am si pragurile Aero gata vopsite , dar astept sa ajunga clemele de prindere.
    3 points
  4. Deci mufa de pe controlerul ABS pt TPMS Sper sa fie de ajutor. Inainte de a introduce firul in mufa trebuie deblocata mutand protectia mov-lila inspre stanga, atentie la urechiusele din partea dreapta, eu am rupt una. Dupa ce scoateti mufa trebuie desfacut capacelul exterior ce protejeaza firele si ar fi bine sa taiati si colierul de plastic ce tine firele Dupa care individuati pinul ce va intereseaza , in cazul meu pin 7 avand in vedere ca am ASR si mufa T26 ( 26 pin), ESP ar trebui sa aiba T47. Trebuie scos dopul de protectie , cel alb Terminat de introdus firul se pune protectia inapoi , cea lila, atentie sa fie pusa bine se vede ca nu s-a mutat bine inspre dreapta daca comparati cuprima poza.Nu se inchide bine daca nu e bagat firul bine in mufa. Dupa care se pune capacul la loc si se leaga cu un colier de plastic nou in locul la cel ce l-am taiat. . Atenzie cand incideti capacul, daca nu il puneti la loc bine mufa nu se va intra in controler si nu se va inchide. Sper sa fie de folos.
    2 points
  5. Ce părere aveți.. ..daca aici au ajuns....chiar in halul asta... Pe fata pur si simplu.....si apoi sa nu verifici mașinile la toate cunoștințe sau prin toate metodele. https://www.olx.ro/oferta/carte-service-vw-new-beetle-bora-passat-sharan-polo-golf-touran-ID7LZcQ.html
    2 points
  6. Azi sotia "mi-a dat temelie": cel mai bun consum de pana acum, in +11k km. 3 persoane si ceva bagaje, mers in afara ~110, in localitati in functie de trafic 60-70-80. Pe acelasi drum (indiferent ca il facem de la a la b sau retur) eu nu retin sa fi scos consum sub 5%. Am coborat la masina sa vad cati km am de la alimentare. Si eu sunt placut surprins de cat de putin consuma masina si de autonomia pe care o ofera; de la ultima alimentare am parcurs peste 1000km si conform foto as mai face 270km.
    1 point
  7. Astazi a atins 190.000 de km, detin masina din februarie de la 183500 km si pana acum nu a semnalat absolut nicio problema. In alta orine de idei, prezint jucariile mele din masina pe care le consider indispensabile: - Suportul de telefon mobil deoarece folosesc WAZE foarte mult in tara, navigatia masinii e ok pentru drumurile in afara tarii. Este un support cu magnet la vreo 30 de lei si arata foarte bine si poate sa tina si o tableta lejer. - Camera Video Full HD, o am de vreo 2 ani. Sper sa nu am niciodata nevoie de filmari, dar avand-o in permanenta pornita parca plec la drum fara griji. Este alimentata direct de la tabloul de sigurante si porneste automat cand pun contactul. Firul e tras pe sub plafon, nu este la vedere. Mi-ar placea sa vad o astfel de camera ca si optionale atunci cand configurezi o masina.
    1 point
  8. Și de unde TBN mare la 507.00? La un full saps sigur găsești TBN mare dar nu merge pentru Dpf. Voiam să știu dacă a folosit cineva.
    1 point
  9. Revin cu niste consumuri dupa care ati putea sa va ghidati oarecum pentru motorizarea pe care o am. Prima imagine - o plimbare mai lunga facuta ieri, traseul Ploiesti - Predeal - Rasnov - Fagaras - Manastirea Brancoveanu (statiunea Sambata) - Castelul de lut (Valea Zanelor) si returul de la Castelul de lut - Fagaras - Brasov - Cheia - Valenii de Munte - Ploiesti plus putina fataiala in Fagaras, 2 persoane, mers in forta pe zona Sinaia - Predeal - Rasnov, in rest mers regulamentar +10-20km/h cu depasiri in forta cand s-a putut. Am trecut prin vreme de toate felurile, soare, nori, ploaie, ceata de nu vedeam la 30m in fata - modul de condus - setat totul pe Sport, mai putin Clima pe care am lasat-o pe Eco - consum 5,4%. A doua imagine - inainte de a alimenta, este primul plin in care fac cam 60% extraurban si 40% urban (Bucuresti la ore de varf) si am consumul intre plinuri sub 7%. Si e si primul plin la care coincide la fix valoarea consumului data de masina cu valoarea calculata la pompa - 6,6%. Cand am alimentat, au intrat vreo 66 litri, deci daca as fi golit-o ca atunci cand am cumparat-o (ca sa alimentez 72+ litri), as mai fi dus vreo 100km, ceea ce insemna aproape 1100km facuti cu un plin - mers pe Eco ultimii 30km pana la Valenii De Munte pentru ca vremea era groaznica si aveam morcovul - becul de benzina aprins - stiu, unii o sa spuneti ca sunt paranoic pentru ca mai aveam Range, dar nu sunt invatat sa merg cu becul aprins, asa ca...si s-a aprins mai repede decat ma asteptam ca am tras de ea pe serpentinele de dupa Sacele spre Cheia, unde ploua si batea foarte tare vantul. A treia imagine - putina invarteala prin Ploiesti - dus masina la spalat - apoi la cateva magazine - apoi Ploiesti - Bucuresti pe DN1 si stat vreo 15 min la coada pe centura Bucurestiului - doua persoane si portbagaj peste jumatate plin - mers regulamentar +10km/h (80km/h localitati 110km/h in afara) - 5,4%. A patra imagine - o imagine de ansamblu, pe ultimii 3300+ km facuti in proportie de peste 50% in Bucuresti si in rest extraurban, din care doar vreo 250km de autostrada cu mers peste 130km/h. Din punctul meu de vedere, motorul consuma foarte putin raportat la cat poate si tinand cont de faptul ca nu e un diesel, ci benzinar, iar autonomia pe care o da rezervorul este nemaipomenita, daca nu as circula asa mult urban, as face lejer peste 1000km cu fiecare plin.
    1 point
  10. Revin dupa al treilea plin cu benzina de 95 si am trecut de 9600km. Se pare ca nu a avut neaparat legatura cu benzina acea trepidatie, ci probabil a fost doar o simpla perioada de tranzitie in rodajul motorului care dadea trepidatii pentru ca nici dupa acest al 3lea plin la rand cu benzina de 95 nu a reaparut trepidatia, merge frumos, ca la inceput. Mai urmaresc comportamentul si in continuare.
    1 point
  11. Una din ele ,trebuie desfacut si verificat
    1 point
  12. Rezolvat cu scosul firului. Am dat o gaura cu surubelnita din partea dinspre motor si am bagat o pilota ( un fel de sarma din plastic cu care trag electricienii firele prin tuburi, eu fiind de meserie). Am facut si poze cu procedura de desfacere a mufei. Un pic de rabdare si le incarc.
    1 point
  13. Posteaza eroarea completa scanata cu vcds Masoara curent baterie si incarcare alternator
    1 point
  14. Revin cu solutia la problema prezentata aici: http://vwforum.ro/topic/27008-probleme-mici-si-enervante-octavia-2/?do=findComment&comment=2779853 http://vwforum.ro/topic/27008-probleme-mici-si-enervante-octavia-2/?do=findComment&comment=2779930 Am dat jos fata de la haion si pe partea dreapta am strans mai tare suportul de cabluri care e marcat in poze.
    1 point
  15. Cu vcds sunt tufa, lucrez in Germania la un service turcesc , vcds e in germana. Seful il cam sub cheie si nu vrea sa imi scanze cu acest vcds. Dupa ce m-a pus sa cumpar g 450 a zis sa cupmar si senzorul de presiune pre-filtru ( ca are si magaziin de piese) sa o luam prin eliminare. Am fost prea mult timp sofer desi candva reparam masini. La benzinare nici nu am nevoie de tester daca sunt de generatia maxim euro3 . Oricum aici se merge pe inlociure pana o nimeresti. Ramane sa iau vcds-ul cu tupeu si sa ma apuc de treaba...poate fi dantura clapetei de " acceleratie"?
    1 point
  16. Ca si colegul , inca un sfat prietenesc , cu spuma pe masina speli cu manusa cu microfibre , dai pe usa ,clatesti manusa intr-o galeata cu apa , dai pe aripa , clatesti manusa si tot asa. Degresarea e de fapt soda caustica , nimeni nu o sa-ti confirme treaba asta . Incearca o ceruire la 2 spalari si o sa vezi ca masina se va spala/usca foarte usor , contaminarea cu bitum , rasina, gainat se va curata mult mai repede.
    1 point
  17. E sub mocheta . Intra apa in el si se strica ,defectiune des intalnita .
    1 point
  18. multam, am rezolvat cu un dump pentru reset counter. l-am scris dupa care cerea codul. am postat dump-ul aici pentru cine mai intampina problema aceasta. codul dump-ului este 1142 vw gamma reset.rar
    1 point
  19. Cartile in alb se pot cumpara de la orice reprezentanta . Cel mai sigur istoric e cel de pe server
    1 point
  20. Consumul de ulei nu e doar de la segmenti
    1 point
  21. eu puneam 5w40 vsi la golf 3 tdi.Masina avea in jur de 450 000 si consuma cam 600 ml la 12.000 km.
    1 point
  22. Merci! Cu Cristi Mocanu, foarte ok omul, au destule oferte bune, insa trebuie sa fii dispus sa dai un pret peste medie (insa ai garantie)
    1 point
  23. Am fost doua Porsche 924 pe DN1 ca 2 picaturi de apa - in jur de ora 20.00 (eu am plecat un pic mai tarziu dar l-am ajuns din urma pe la mijlocul drumului). Doar dupa jante poti sa faci diferenta Am fost cu jantele de 15'' pentru ca la Giurgiu au fost portiuni de drum rupte rau de tot. In Prahova au gasit trasee mai decente (doar portiunea aia de beton catre salina a fost mai nasoala si au mai fost catvea mici prin alte parti). Ref. la galaria de evacuare: Ce ma sfatuiti sa fac?? Am vazut ca ar fi 3 variante de tinut mai bine caldura in galeria de evacuare: 1. Zirconare 2. Acoperire ceramica 3. Banda Termoizolanta galerie evacuare Ca si pret nu stiu cat costa (doar banda are pret la metru). Pentru primele doua nu am solicitat inca un pret. Am tot cablajul catre electromotor foarte aproape de galeria de evacuare. Si daca tot vreau sa o dau jos ma gândeam sa izolez intr-un fel sau altul caldura mai bine inauntru. Ar mai fi si solutia clasica sa pun un scut termic acolo si sa nu fac nimic special la galerie. Ea a avut ceva acolo dar a ruginit placa respectiva - e buna de aruncat.
    1 point
  24. Eu am ales Kodiaq, tocmai pentru ce oferă diferit /in plus, si anume un portbagaj foarte mare intr-un SUV 4x4, motorizări OK, intr-un buget 30-40k. Am avut Octavia 3, și cu noua alegere prietenii mi-au zis ca sunt fun Skoda, d-asta am ales așa; nimic mai fals. Am vrut SUV nu pentru tendințe in piața sau moda, ci pentru ca iarna asta am ieșit greu sau deloc din cartierul meu din marginea Bucureștiului și am circulat cu emoții zilnic cât a ținut zăpada și viscolul. Din păcate nu am găsit niciun alt SUV cu portbagaj de peste 650l in gama asta de preț (excepție Sorrento), și dacă ai acest prim criteriu de selecție, poate sunt chiar mai justificate comparații cu Q7, Touareg (costa mult in plus, oricât de stoc sau discount ar fi), decât cu Tucson, Sportage, Ateca, pe care din păcate am fost nevoit sa le exclud. Cat despre dotari, dacă ar fi existat un Q7 la 40k, pe stoc, nu l-as fi ales niciodata pentru ca e premium, ci doar dacă avea si acele "Briz-brizuri" cu care m-am obișnuit de 7-8 ani (ex. Tapiserie piele, scaune electrice, parbriz încălzit etc) sau care bucura toată familia (ex. Trapa/ acoperiș panoramic)
    1 point
  25. @Andrei_72 stai calm ca nu sunt genul sa imi dai trigger cu o astfel de replica (cum sunt altii de prin "zona") , stiu ca este adevarat ce zici tu cu calitatea impusa de producator ,dar cand fac revizia de doua sau chiar trei ori pe an mai ma uit si la diferenta de pret
    1 point
  26. Fiindca nu-mi place sa las topicurile ”in coada de peste”, problema nu era de cluster sau senzor, ci de la blocul de valve care avea o valva care agata si da nastere acestui comportament ciudat. S-a rezolvat usor prin curatarea valvei respective.
    1 point
  27. Pai daca ai ulei pe bujii inseamna ca iti da ba pe la segmenti, ba pe la simeringurile de la supape. Poti ca prima varianta sa schimbi doar simeringurile de la supape si garnitura de la capacul de la culbutori ca varianga mai ieftina si vezi cum iti papa, operatia cred ca te costa la piese undeva pe la 100-200 de lei. O segmentare necesita segmenti, verificare planetitate bloc motor si chiulasa si rectificare daca e nevoie, plus ce am scris eu mai sus, asta in afara de mana de lucru. Daca vrei sa faci treaba opteaza pentru segmentare direct, daca nu schimba garniturile prima data, daca incepe iarasi sa-ti manance ulei problema e de la segmenti, poti sa verifici segmentii simplu printr-un test de compresie la rece si la cald. Daca diferenta de compresie e mare intre cele doua, atunci clar segmentii sunt de vina, daca nu se schimba mare lucru intre cele doua, dar ai totusi compresie mica inseamna ca e problema de la supape.
    1 point
  28. Alaltaieri, la recomandarea colegului Tizului @75NOR , am facut un traseu soft asa...Zarnesti - Magura - Moeciu de Jos. Din pacate, m-am pacalit sus pe la o mini intersectie si am ratat Pestera..asta e, poata altadata. Traseul este superb si ceva mai lung si dificil decat m-as fi asteptat, multe locuri in care daca intalneai pe cineva nu aveau loc 2 masini una langa alta. Nici nu vreau sa ma gandesc cum este iarna pe acolo. Peisaje minunate sus la Magura, nu mai fusesem niciodata, zici ca e un colt din alta lume. Mai jos cateva poze din zona, nici nu aveam cum sa fac pozele, ma tot cocotam pe cate un delusor Azi ne-am intors acasa, dupa 1 saptamana in care am reusit sa bifam peste 1000 km (si ceva benzina), ocazie cu care am fibaf si o borna interesanta . Din pacate am revenit din vacanta si cu 2 vesti proaste: m-am procopsit cu 2 urme de pietre in parbriz (noroc ca sunt doar 2 mici scobituri pe care asa le voi lasa, nu deranjeaza) si niste greieri/scartaieli in usa stanga la treceri peste denivelari/gropi - asta ma roade, ca habar n-am care este cauza exacta.. Cum am venit am dat fuga la spalatorie si am bagat si o degresare. In curand cred ca voi face si o ceruire a masinii. Maine dimineata urmeaza revizia.
    1 point
  29. Salutari - pe 5 si 6 mai, la Porsche Vest 1, vor fi disponibili pentru drive test 5 Skoda Kodiaq, printre care si 2.0TSI 180CP 4x4 DSG. Rog a nu se considera reclama, ci doar o informatie pentru colegii de forum care ar dori sa testeze acest motor mai rar intalnit pe la noi. • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 DSG 180 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 150 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG 190 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG 190 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Ambition 2.0 TDI 4x4 DSG 150 CP
    1 point
  30. In primul rand, multumesc pentru urarile de bine! In al 2 lea rand, accept criticile, insa argumentate...eu nu am vrut nici sa merg in Germania, nici sa cumpar de la vreun samsar. La Welt auto am dat poate peste pretul pietii, insa in conditiile unei garantii pe bune si al unui istoric curat si transparent. Daca imi ofereati o asemenea alternativa, ar fi fost mai bine, insa nu e nimic asemanator pe piata. La cate unlikeuri imi iau eu si cei care apreciaza faptul ca mi-am luat masina aia, as spune ca e cuib de samsari pe sectiunea asta (fara resentimente...e un job si asta) Acum pe bune, la o masina din 2014, care a costat de noua intre 35 si 38 000 euro (poate mai mult la preturile din Germania), cam cat ar fi fost pretul corect pentru voi? (cu garantia asigurata) Sau sa o luam si invers...se ia una bucata CC full de full din 2014 (hai 2013) cu piele,trapa, nebunii care de nou e sigur aprox 42-43 k euro. La mintea unora e firesc sa coste fara probleme 13-14000 nu? Fara sa isi puna nicio intrebare, nici de capacul samsarului/dealerului, nici de costurile de transport si alte cheltuieli conexe (nu s-a inventat inca teleportarea in Germania). Adica sa inghit ca un biban ca cineva, undeva, a acceptat sa piarda >30 000 euro in 3 ani pentru un CC. Merci, chiar nu.
    1 point
  31. Cel mai probabil momentan egr-ul functioneaza corect
    1 point
  32. salutare, incerc marea cu degetul: poate vre-un coleg sa-mi spuna daca functia de masaj lombar e buna la CC, se simte? merita facut retrofit la ea? Acum am modulul 3C8 959 760 A si am vazut ca necesarul pentru functie masaj este : 3AA 959 257. si practic schimba functia butonului 3 de memory cu functia de masaj. nu am nevoie de 3 butoane de memory, dar 2 + 1 de masaj.... e ceva . merci.
    1 point
  33. pe mine ma intrebi ? da, pe foarte multe, nu pe una. Schema - nu exista populara, exista diagrama si atat - o traducere a ei ? la buton TPMS pin 3 - iluminare pin 4- la pompa ABS - pin 16 pin 5 si 6 - masa Totusi, daca nu te pricepi, mai bine sa apelezi la cineva care stie, sa nu faci vreo boacana
    1 point
  34. salutari se pot activa semnalizarile din oglinzi la o intensitate dorita (gen us style), ca-n poza atasata? am vazut ca a mai fost pusa intrebarea, dar n-am gasit un raspuns. va multumesc!
    1 point
  35. Multumesc, ai avut dreptate. Am schimbat axa cu came si tachetii, totul este ok acum.
    1 point
  36. Costurile defectiunilor vor fi de aprox 500€/an
    1 point
  37. Pe bune ti se pare pretul mare? O masina care de noua te-a costat 30+ mii eur tu ai vinde-o cu 7-8-10 mii dupa 4 ani si la 50-60mii km (daca or fi reali)? Mai ales ca mai bagi bani si prin revizii, schimb ulei cutie, etc.? De ce tot romanul se uita neaparat la km si nu la istoricul masinii si cum a fost ingrijita? Toti am vrea "full de full option cum zic samsarii" la cateva mii de EUR (pret de Logan mai rasarit) dar nu ne gandim si la cat a fost masina aia de noua. Daca intr-adevar masina are km reali si istoric verificabil si in regula, pretul ala pare fix la jumatate din cat a fost de noua si imi pare un pret corect. Eu am pornit in cautarile mele astfel: mi-am propus buget de 6-7 mii si sa fie sub 150 mii km (ca tot romanul de altfel). Dupa ce m-am tot uitat si am mai vb si cu alti posesori, mi-am dat seama ca trebuie sa cresc bugetul si nr. de km....astfel, am gasit la 11,000 EUR, din 2012 cu 184 mii km insa totul real si verificat. Din 12 VIN-uri verificate, doar doua erau OK. Trage tu concluzia (una din Cluj se dadea cu 140 mii KM la 10,000 EUR si ea avea dupa doi ani de Italia 120 mii....restul de 20 mii facuti de o babuta la piata...) .
    1 point
  38. Astazi am avut timp sa ma ocup de jantele de iarna, cele cumparate SH tot din Germania: Jante Allutec 7Jx16'' H2, 5*112, ET42, cu anvelope Bridgestone Blizzard 205/55/R16 91H Am uitat sa le fac poza la inceput, dar erau foarte foarte murdare pe interior. Am facut o poza la mijlocul operatiei. Sunt multumit de ce a iesit la final. le-am pus frumos in cuier pana la iarna
    1 point
  39. Pune turbo Garrett GT1646V (ca cea care a fost ) si o sa rezolvi problema,cauta cod 03G253010 Fa un BS 011 ca sa-ti pot confirma ca 100% problema e de la turbo
    1 point
  40. Sunt multe discutii despre asa-zisele ''batai ale casetelor'' chiar aici pe forum, mai ales la sectiunile Golf 4 si Passat b5 si chiar impresiile celor care pana la urma m-au vizitat. Cine-i curios poate cauta. Va redau ca exemplu una din discutiile de pe un alt forum pe care n-ar putea-o vedea decat logatii: - cuculica a scris:Salut,poti repara o caseta de directie la un mercedes sprinter 315 din 2008? Trancane tare de tot pe partea stanga! Cat dureaza reparatia si cat ar costa? Oferi garantie?- trami a scris:Casetele de Sprinter nu troncane. Verifica bieletele antiruliu, bucsele barii stabilizatoare, pivotii, etc ...- Am verificat in mai multe service-uri si acelas rezultat joc in caseta,si la itp la fel a iesit!- Vezi, daca-ti raspund tu ma contrazici. Vino cu masina la mine sa-ti arat.- De ce zici ca te contrazic nu ai mai intalnit casete de Sprinter defecte? As veni la tine,dar momentan Sprinterul e in Italia,mai pus pe ganduri,cand am sa am ocazia am sa verific eu jocul sa vedem ce si cum!- Zilnic intalnesc casete defecte, dar nici una din cele hidraulice nu troncane, ci au alte defecte. Ma contrazic toti cei care au fost in 5 servisuri si li s-a zis ca le bat casetele (repet, cele hidraulice, nu mecanice). Doar cei care vin la mine se conving ca am avut dreptate.- @trami,ai avut dreptate bataia la sprinter nu era de la caseta! S-a rupt un surub de la etrier si a batut pana la rupt si pe al doilea,apoi am ramas fara frana si am descoperit defectul! Ganditi-va la cat de competente sunt acele servisuri si chiar la acea statie itp. Daca vreunul i-ar fi schimbat caseta, masina ar fi plecat la drum (bineinteles cu problema nerezolvata) si ar fi ramas fara frane intr-o curba la vale... imaginati-va voi mai departe.
    1 point
  41. E totusi o masină de peste 4 ani...Pretul pare mult prea mare...
    -1 points
  42. Pai dupa cum ziceam, mai bine un ulei mai ieftin si schimbat des decat unul de care are nu stiu cate reclame si specificatii pe el de zici ca e facut de NASA si schimbat odata pe an sau de la 10.000 in sus.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!