Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.04.2017 în toate secţiunile

  1. Al doilea concurs de regularitate la care am participat cu Porsche 924. Masina a fost la inaltime. Cele 2 zile de raliu au trecut extrem de repede. Organizatorul a ales de data asta un traseu pitoresc si cu asfalt mai bun. In mare traseul a trecut prin: Filipestii de Targ, Campina, Slanic Prahova, Maneciu, cu sosire in Cheia (Prahova).Valenii de Munte si Urlati, crama Budureasca (cu degustare de vinuri) si o pauza de regrupare la CRAMA CASA SECIU, inainte de sosirea de la PLOIESTI SHOPPING CITY). Drumurile nu erau cele pe care se circula uzual (pe multe am trecut in premiera si au fost cu atat mai interesante). A doua zi ne-au tinut nemancati pana la 16.00 si ne tot plimbau la degustari de vinuri. Or fi zis: daca ii tinem nemancati - macar sa-i hidratam din când in când. Admosfera extrem de destinsa pana la decernarea premiilor când am observat ca unii si-au pierdut un pic buna dispozitie. Marea majoritate au fost destinsi tot timpul.
    3 points
  2. @claudiu2406 In Germania nu merge nimeni s-au cel putin neamtu cu 20 de mii in buzunar si sa ii tranteasca pe masa , mai ales la autohaus. La sume asa mari se face transfer bancar, in Germania este o normalitate in a plati prin banca. Sincer eu unul nu as pleca de acasa cu o suma asa mare in buzunar plimbandu-ma in cautarea unei masini. Spor.
    3 points
  3. De la protectie ceramica de 1500-3000 Lei pana la nimic sunt foarte multe optiuni. Recomandarea mea este aplicarea unei ceri la la 2-3 luni si dupa fiecare spalare aplicarea de ceara lichida sau quick detailer in timpul uscarii cu un prosop de microfibra. Simplu, usor si nici nu costa foarte mult.
    2 points
  4. nu recomand caratul banilor cu buzunarul,ca cocalarii....daca aveti vreun incident rutier?ca sa faci virament din germania tre sa ai banii la o banca din germania daca faci viramentul din romania,dureaza 2 zile pana le intra in cont in germania
    2 points
  5. Important e daca au fost stranse cu cheie dinamometrica la cuplu specificat
    1 point
  6. Eu am ales Kodiaq, tocmai pentru ce oferă diferit /in plus, si anume un portbagaj foarte mare intr-un SUV 4x4, motorizări OK, intr-un buget 30-40k. Am avut Octavia 3, și cu noua alegere prietenii mi-au zis ca sunt fun Skoda, d-asta am ales așa; nimic mai fals. Am vrut SUV nu pentru tendințe in piața sau moda, ci pentru ca iarna asta am ieșit greu sau deloc din cartierul meu din marginea Bucureștiului și am circulat cu emoții zilnic cât a ținut zăpada și viscolul. Din păcate nu am găsit niciun alt SUV cu portbagaj de peste 650l in gama asta de preț (excepție Sorrento), și dacă ai acest prim criteriu de selecție, poate sunt chiar mai justificate comparații cu Q7, Touareg (costa mult in plus, oricât de stoc sau discount ar fi), decât cu Tucson, Sportage, Ateca, pe care din păcate am fost nevoit sa le exclud. Cat despre dotari, dacă ar fi existat un Q7 la 40k, pe stoc, nu l-as fi ales niciodata pentru ca e premium, ci doar dacă avea si acele "Briz-brizuri" cu care m-am obișnuit de 7-8 ani (ex. Tapiserie piele, scaune electrice, parbriz încălzit etc) sau care bucura toată familia (ex. Trapa/ acoperiș panoramic)
    1 point
  7. Senzorul de presiune G201 care se afla pe pompa de abs este conectat la calculatorul de abs J104 care se afla in dreapta la picioarele pasagerului
    1 point
  8. @Andrei_72 stai calm ca nu sunt genul sa imi dai trigger cu o astfel de replica (cum sunt altii de prin "zona") , stiu ca este adevarat ce zici tu cu calitatea impusa de producator ,dar cand fac revizia de doua sau chiar trei ori pe an mai ma uit si la diferenta de pret
    1 point
  9. Ce calculator de ABS sa fie la picioare pasager la passat ?
    1 point
  10. Un deviz se face doar pe baza unei constatari amanuntite
    1 point
  11. @bestman1 multumesc; ti-am lasat mesaj privat. Masina stationeaza in continuare. Nu am timp deloc de ea. Mi-e dor de ea, insa "treaba" pe care o am e considerabil mai importanta. O sa-i vina si ei randu'. Am mai apucat sa mesteresc putin la ea: am descoperit pe unde imi ploua in ea (pe la stopuri si hayon, nefiind aliniate deloc, avand lufturi mari) si am dat scaunele + bancheta jos pentru curatenie interioara (am o catelusa pe care o iau mereu cand plec la drum = destul de mult par )
    1 point
  12. presiunea atmosferica este 999mbari in zona ta,ar fi trebuit sa ai un turbo off de 950-980mbari...tu ai 1050mbari.. cauzele pot fi - s a scurtat tija si asta duce la limp mode,cand desfaci verifica pasta de blocaj pe surul de stop si pe tija la actuator -sau geometria blocheaza pe capat de cursa,tija nu mai sta extinsa la maxim in bs 003 recircularea un pic marita,egr on ai intre 185-210...ar trebui sa sai intre 230-250mg,..valorile astea pot si influentate si de reglajele la turbina,inclinatia vanelor
    1 point
  13. adriannnn daca imi permiti ,pana iti raspunde lupo...ce istoric are turbina ta?vad turbo off 1050mbari mi se pare ca e cam mult... ti am facut eu grafic la bs 011 LOG-01-011-xxx-xxx.xls
    1 point
  14. Nici eu nu recomand caratul banilor din Ro in De. Daca transferul se face pana-n ora 14, in ziua urmatoare banii sunt intrati in cont.
    1 point
  15. constructorul spune ca consumul de ulei maxim admis este de 1l/1000km,teoretic e inca bine la tine un test de compresie ai facut?
    1 point
  16. Pe card pui MAPS, MAPSDVD si test.mp3 Pe DVD scrii EEU_sd_to_hdd_fw.iso
    1 point
  17. @mednick felicitari pt.achizitie. Cu cine ai tratat, cu Liviu? Sunt f.ok baietii din Focsani. Eu voi cumpara si a doua oara un VW de la ei.
    1 point
  18. Am ajuns la frumoasa "varsta" de 200000 de km Urmeaza sa ii fac revizia. Voi merge pe filtre Mann si ulei Liqui Moly TopTec 4200. Voi schimba bucsele basculelor. Bucsele mari le voi pune semipline. Voi schimba suportul antibalans. Aceste operatiuni le voi face la @Razvan_SPD (Costel). Pentru aspect voi face urmatoarele modificari: - montare lumini la picioare - montare lumini avertizare la usile din fata - montare lumini ambientale prin fibra optica sub trimurile usilor. Aici sper ca voi conta pe ajutorul lui @F l o r i n
    1 point
  19. Zilele trecute m-am ocupate de frane, iar, pentru ca ma scoteau din minti cu scartaitul - ATE Ceramic. La franari usoare sub 10km/h incepeau sa scartaie, iar prin oras faceau la aproape fiecare frana. Am desfacut etrierul, am curatat glisierele, care erau pline de depuneri intarite, si apoi am dat cu pasta de cupru te toate punctele de contact ale placutei. Nu arata frumos, dar pana acum este liniste. Au fost cateva momente cand s-a mai auzit ceva dar mult redus. Sa speram ca tine smecheria. Iar aseara am comandat arcurile, saptamana viitoare ar trebui sa ajunga - Eibach ProKit, -25-30mm pe fata si -15-20mm pe spate, conform catalogului.
    1 point
  20. Tin sa le multumesc colegilor @Al Bundy si @andreialex, pentru rabdarea si calmul pe care l-au avut de-a lungul timpului cu mine si pentru ca m-au ajutat sa rezolv problema volanului. Pana la urma, pentru retrofit volan octavia 3 pe octavia 2 (fl/pre-fl) nu cablurile sunt de vina ci comenzile. Le-am rezolvat astazi si voiam sa scriu, scurt si la obiect, ca este nevoie de: Butoane: 5E0 919 719 F Cablaj: 1K0 971 584 C ( din cate am inteles,sunt mai multe care merg) Calculator de coloana: 1K0 953 549 CH. Fara probleme cu claxonul, fara probleme cu butoanele, totul e OK.
    1 point
  21. Ramai cu el,daca nu ai probleme cu consumul si esti multumit de castrol 5w40....nu schimba sub nici o forma marca sau clasificarea uleiului.
    1 point
  22. Acuma în funcție de ce pasiuni ai, în Munchen merita vizitat Muzeul Tehnicii, sau lagărul de concentrare de la Dachau. Bine...astea pe lângă clasicele Allianz, BMW....:)))
    1 point
  23. am facut multe ture prin EU cu masina..gen 10-12.000 pe luna..deci te pot sfatui asa: incearca diferite treceri intre AU si IT, nu prin Venetia. e pacat. e cea mai plictisitoare. in Elvetia se cumpara vigneta, in 2016 era 40 euro si se ia din granita...te pui pe o banda speciala. pt HU poti lua vigneta din RO, de la benzinariile MOL, sau inainte de vama. Ia ti marja de eroare mai mare pt budapesta sibiu. e f aglomerata autostrada catre RO, si accindente dese. lichtenstein...asa si asa. as vizita muzeul audi, mai degraba...din ingolstadt sau incearca si zona lacului Konstanz. merita. este superba. si eventual partea de sud est a germaniei..alsacia. zona cu padurea neagra si castelul sigmaringen. autostrada brescia-milano, este cea mai aglomerata din europa. deci..ia-ti marja si aici...
    1 point
  24. Cu 5000 sa repari motorul???Cat era unul nou din fabrica? Sau luai o epava pt motor.sau vanduta masina și cu diferența. ..alta.Si după sa ai și așa consum?? Așa nu îi ajungem pe nemți. Nu ai avut un cost estimativ la ce o sa se facă? măcar de ziceai ca... e ca din fabrica . Sau și nou consuma atâta?
    1 point
  25. Dupa o reparatie de 5000€ ai un consum de ulei de 700 ml la 3000 km si consideri ca lucrarea a fost facuta bine si poti avea incredere in service-ul respectiv ?
    1 point
  26. Oho! Bafta! Sa te bucuri de ea! :icon_thumright: De ce nu ai luat un TDI? Eu am vazut vreo 2 la mine in oras si arata bine. De condus a condus tata Cross TDI - vrea sa isi ia unul daca face rost de banii. El zicea ca e ok, in mare te simti ca in polo, doar ca scutura mai tare din cauza anvelopelor cu talon mic si a suspensiei cam rigide de Polo. Sa ne-o prezinti si noua cand o ai si sa ne impartasesti impresiile despre ea :angry:
    1 point
  27. cu sfaturi sau fizic? NU trebuie firu, ca doar merge wireless.... MAi complexa decat cea din elsa nu este, dar vad ca nici pe aia nu stii sa o citesti, mai bine mergi la cineva care stie, sa nu dai foc la masina....
    0 points
  28. Eu sincer de ceva vreme in 5 masini din familie 2 VAG , 1 japoneza benzina si 1 PSA HDI 2.0 commonrail si un Smart merg doar pe un ulei eftin de 18roni/L Wolf Vitaltech 5w40 C3 fabricat in Belgia https://www.wolflubes.com/EN_EU/Products/Product_21116.aspx Mi-am batut capul si am tot studiat cel mai ok compromis pretz/calitate si am ajuns la concluzia ca in masini mai eftine cu Kilometrii multi, fara pretentzii la norme actuale nu isi au rostul uleiuri de +30roni/L In benzinare uleiul asta iese aproape ca nou la consistentza dupa 5000km circulatzi in oras trafic intens schimbul il fac de 2-3 ori pe an In dubele VAG 2.5 TDI 5 pistoane fac schimbul la 7-10 000, circulat preponderent drumuri lungi, motoarele turuie perfect fara consum suna si se comporta la fel ca si Mobile, Ravenoale si Rheinoale la minim dublu pretz.... Shimburile de ulei le fac eu, ies cu reviziile extrem de eftin , imi permit sa am in motor ulei proaspat cu proprietatzi bune si necontaminat.Si am ajuns la concluzia ca am aruncat bani pe fereastra timp de multi ani.
    0 points
  29. Iei un multimetru digital, scoti becul si cu pozitiile aprinse masori tensiunea in soclu. Daca iti arata cu minus inseamna ca - e la firul rosu de la multimetru si + la negru, daca iti indica tensiunea fara - in fata inseamna ca le-ai nimerit si + e la rosu, - la negru. Si asa identifici care e firul de plus. AI MARE GRIJA sa nu faci scurt cand masori cu multimetrul in soclu. Bafta! PS. Eu am luat leduri cu dioda de protectie si daca le puneam invers, atat ca nu se aprindeau, in rest nu se intampla nimic. Si mai vezi ca s-ar putea sa primesti eroare de bac ars in bord dupa ce pui led-uri, vezi ca s-a mai discutat pe forum.
    -1 points
  30. 1 litru = segmentare indiferent de uleiul pus.
    -1 points
  31. Ramai cu el daca nu ai probleme si nu iti mananca, schimba-l regulat maxim 10.000 tinand cont ca diesel si mergi cu el preponderent in afara orasului, altfel schimba-l ceva mai des gen 6-7 mii.
    -1 points
  32. Depinde de politicile fiecarui handler. Sfatul meu este sa iei banii cash la tine, insa nu pleca singur a.i. la frontiera sa aveti fiecare NU MAI MULT de 10.000 euro in buzunar. Ai gasit masina, intrebi din start cum accepta plata. In cazul viramentului va merge cu tine dealerul la banca si veti depune impreuna suma si la specificatii pe ordinul de plata se va specifica oricum ce reprezinta suma virata in cont. Nu dureaza operatiunea, adica plata se va vedea imediat. Reiau aspectul cu suma la purtator. Nu va jucati, respectati plafonul de 10.000 in buzunar intrucat eu am fost oprit acum o luna la trecerea in germania si am fost luati la intrebari, ni s a cerut sa aratam banii, au fost numarati in fata noastra. Bine....am avut si nesansa sa fie fix dupa ce a fost incidentul in centrul Londrei cu autobuzul si sa fiu impreuna cu cineva de origine araba???
    -1 points
  33. Salut. Am un Tiguan din 2010 pe care am in bord mesaj ca am pozitiile arse. Becurile nu se aprind deci...as vrea sa schimb becurile, insa nu gasesc nicaieri pe internet unde sunt localizate si cum le-as putea schimba. Sugestii? Farurile sunt fara lupa.
    -1 points
  34. Merci! Cu Cristi Mocanu, foarte ok omul, au destule oferte bune, insa trebuie sa fii dispus sa dai un pret peste medie (insa ai garantie)
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!