Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.04.2017 în toate secţiunile
-
Al doilea concurs de regularitate la care am participat cu Porsche 924. Masina a fost la inaltime. Cele 2 zile de raliu au trecut extrem de repede. Organizatorul a ales de data asta un traseu pitoresc si cu asfalt mai bun. In mare traseul a trecut prin: Filipestii de Targ, Campina, Slanic Prahova, Maneciu, cu sosire in Cheia (Prahova).Valenii de Munte si Urlati, crama Budureasca (cu degustare de vinuri) si o pauza de regrupare la CRAMA CASA SECIU, inainte de sosirea de la PLOIESTI SHOPPING CITY). Drumurile nu erau cele pe care se circula uzual (pe multe am trecut in premiera si au fost cu atat mai interesante). A doua zi ne-au tinut nemancati pana la 16.00 si ne tot plimbau la degustari de vinuri. Or fi zis: daca ii tinem nemancati - macar sa-i hidratam din când in când. Admosfera extrem de destinsa pana la decernarea premiilor când am observat ca unii si-au pierdut un pic buna dispozitie. Marea majoritate au fost destinsi tot timpul.3 points
-
@claudiu2406 In Germania nu merge nimeni s-au cel putin neamtu cu 20 de mii in buzunar si sa ii tranteasca pe masa , mai ales la autohaus. La sume asa mari se face transfer bancar, in Germania este o normalitate in a plati prin banca. Sincer eu unul nu as pleca de acasa cu o suma asa mare in buzunar plimbandu-ma in cautarea unei masini. Spor.3 points
-
3 points
-
De la protectie ceramica de 1500-3000 Lei pana la nimic sunt foarte multe optiuni. Recomandarea mea este aplicarea unei ceri la la 2-3 luni si dupa fiecare spalare aplicarea de ceara lichida sau quick detailer in timpul uscarii cu un prosop de microfibra. Simplu, usor si nici nu costa foarte mult.2 points
-
nu recomand caratul banilor cu buzunarul,ca cocalarii....daca aveti vreun incident rutier?ca sa faci virament din germania tre sa ai banii la o banca din germania daca faci viramentul din romania,dureaza 2 zile pana le intra in cont in germania2 points
-
Important e daca au fost stranse cu cheie dinamometrica la cuplu specificat1 point
-
Eu am ales Kodiaq, tocmai pentru ce oferă diferit /in plus, si anume un portbagaj foarte mare intr-un SUV 4x4, motorizări OK, intr-un buget 30-40k. Am avut Octavia 3, și cu noua alegere prietenii mi-au zis ca sunt fun Skoda, d-asta am ales așa; nimic mai fals. Am vrut SUV nu pentru tendințe in piața sau moda, ci pentru ca iarna asta am ieșit greu sau deloc din cartierul meu din marginea Bucureștiului și am circulat cu emoții zilnic cât a ținut zăpada și viscolul. Din păcate nu am găsit niciun alt SUV cu portbagaj de peste 650l in gama asta de preț (excepție Sorrento), și dacă ai acest prim criteriu de selecție, poate sunt chiar mai justificate comparații cu Q7, Touareg (costa mult in plus, oricât de stoc sau discount ar fi), decât cu Tucson, Sportage, Ateca, pe care din păcate am fost nevoit sa le exclud. Cat despre dotari, dacă ar fi existat un Q7 la 40k, pe stoc, nu l-as fi ales niciodata pentru ca e premium, ci doar dacă avea si acele "Briz-brizuri" cu care m-am obișnuit de 7-8 ani (ex. Tapiserie piele, scaune electrice, parbriz încălzit etc) sau care bucura toată familia (ex. Trapa/ acoperiș panoramic)1 point
-
1 point
-
@Andrei_72 stai calm ca nu sunt genul sa imi dai trigger cu o astfel de replica (cum sunt altii de prin "zona") , stiu ca este adevarat ce zici tu cu calitatea impusa de producator ,dar cand fac revizia de doua sau chiar trei ori pe an mai ma uit si la diferenta de pret1 point
-
1 point
-
1 point
-
@bestman1 multumesc; ti-am lasat mesaj privat. Masina stationeaza in continuare. Nu am timp deloc de ea. Mi-e dor de ea, insa "treaba" pe care o am e considerabil mai importanta. O sa-i vina si ei randu'. Am mai apucat sa mesteresc putin la ea: am descoperit pe unde imi ploua in ea (pe la stopuri si hayon, nefiind aliniate deloc, avand lufturi mari) si am dat scaunele + bancheta jos pentru curatenie interioara (am o catelusa pe care o iau mereu cand plec la drum = destul de mult par )1 point
-
presiunea atmosferica este 999mbari in zona ta,ar fi trebuit sa ai un turbo off de 950-980mbari...tu ai 1050mbari.. cauzele pot fi - s a scurtat tija si asta duce la limp mode,cand desfaci verifica pasta de blocaj pe surul de stop si pe tija la actuator -sau geometria blocheaza pe capat de cursa,tija nu mai sta extinsa la maxim in bs 003 recircularea un pic marita,egr on ai intre 185-210...ar trebui sa sai intre 230-250mg,..valorile astea pot si influentate si de reglajele la turbina,inclinatia vanelor1 point
-
adriannnn daca imi permiti ,pana iti raspunde lupo...ce istoric are turbina ta?vad turbo off 1050mbari mi se pare ca e cam mult... ti am facut eu grafic la bs 011 LOG-01-011-xxx-xxx.xls1 point
-
Nici eu nu recomand caratul banilor din Ro in De. Daca transferul se face pana-n ora 14, in ziua urmatoare banii sunt intrati in cont.1 point
-
constructorul spune ca consumul de ulei maxim admis este de 1l/1000km,teoretic e inca bine la tine un test de compresie ai facut?1 point
-
Pe card pui MAPS, MAPSDVD si test.mp3 Pe DVD scrii EEU_sd_to_hdd_fw.iso1 point
-
@mednick felicitari pt.achizitie. Cu cine ai tratat, cu Liviu? Sunt f.ok baietii din Focsani. Eu voi cumpara si a doua oara un VW de la ei.1 point
-
Am ajuns la frumoasa "varsta" de 200000 de km Urmeaza sa ii fac revizia. Voi merge pe filtre Mann si ulei Liqui Moly TopTec 4200. Voi schimba bucsele basculelor. Bucsele mari le voi pune semipline. Voi schimba suportul antibalans. Aceste operatiuni le voi face la @Razvan_SPD (Costel). Pentru aspect voi face urmatoarele modificari: - montare lumini la picioare - montare lumini avertizare la usile din fata - montare lumini ambientale prin fibra optica sub trimurile usilor. Aici sper ca voi conta pe ajutorul lui @F l o r i n1 point
-
Zilele trecute m-am ocupate de frane, iar, pentru ca ma scoteau din minti cu scartaitul - ATE Ceramic. La franari usoare sub 10km/h incepeau sa scartaie, iar prin oras faceau la aproape fiecare frana. Am desfacut etrierul, am curatat glisierele, care erau pline de depuneri intarite, si apoi am dat cu pasta de cupru te toate punctele de contact ale placutei. Nu arata frumos, dar pana acum este liniste. Au fost cateva momente cand s-a mai auzit ceva dar mult redus. Sa speram ca tine smecheria. Iar aseara am comandat arcurile, saptamana viitoare ar trebui sa ajunga - Eibach ProKit, -25-30mm pe fata si -15-20mm pe spate, conform catalogului.1 point
-
Tin sa le multumesc colegilor @Al Bundy si @andreialex, pentru rabdarea si calmul pe care l-au avut de-a lungul timpului cu mine si pentru ca m-au ajutat sa rezolv problema volanului. Pana la urma, pentru retrofit volan octavia 3 pe octavia 2 (fl/pre-fl) nu cablurile sunt de vina ci comenzile. Le-am rezolvat astazi si voiam sa scriu, scurt si la obiect, ca este nevoie de: Butoane: 5E0 919 719 F Cablaj: 1K0 971 584 C ( din cate am inteles,sunt mai multe care merg) Calculator de coloana: 1K0 953 549 CH. Fara probleme cu claxonul, fara probleme cu butoanele, totul e OK.1 point
-
Ramai cu el,daca nu ai probleme cu consumul si esti multumit de castrol 5w40....nu schimba sub nici o forma marca sau clasificarea uleiului.1 point
-
Acuma în funcție de ce pasiuni ai, în Munchen merita vizitat Muzeul Tehnicii, sau lagărul de concentrare de la Dachau. Bine...astea pe lângă clasicele Allianz, BMW....:)))1 point
-
am facut multe ture prin EU cu masina..gen 10-12.000 pe luna..deci te pot sfatui asa: incearca diferite treceri intre AU si IT, nu prin Venetia. e pacat. e cea mai plictisitoare. in Elvetia se cumpara vigneta, in 2016 era 40 euro si se ia din granita...te pui pe o banda speciala. pt HU poti lua vigneta din RO, de la benzinariile MOL, sau inainte de vama. Ia ti marja de eroare mai mare pt budapesta sibiu. e f aglomerata autostrada catre RO, si accindente dese. lichtenstein...asa si asa. as vizita muzeul audi, mai degraba...din ingolstadt sau incearca si zona lacului Konstanz. merita. este superba. si eventual partea de sud est a germaniei..alsacia. zona cu padurea neagra si castelul sigmaringen. autostrada brescia-milano, este cea mai aglomerata din europa. deci..ia-ti marja si aici...1 point
-
Cu 5000 sa repari motorul???Cat era unul nou din fabrica? Sau luai o epava pt motor.sau vanduta masina și cu diferența. ..alta.Si după sa ai și așa consum?? Așa nu îi ajungem pe nemți. Nu ai avut un cost estimativ la ce o sa se facă? măcar de ziceai ca... e ca din fabrica . Sau și nou consuma atâta?1 point
-
Dupa o reparatie de 5000€ ai un consum de ulei de 700 ml la 3000 km si consideri ca lucrarea a fost facuta bine si poti avea incredere in service-ul respectiv ?1 point
-
Oho! Bafta! Sa te bucuri de ea! :icon_thumright: De ce nu ai luat un TDI? Eu am vazut vreo 2 la mine in oras si arata bine. De condus a condus tata Cross TDI - vrea sa isi ia unul daca face rost de banii. El zicea ca e ok, in mare te simti ca in polo, doar ca scutura mai tare din cauza anvelopelor cu talon mic si a suspensiei cam rigide de Polo. Sa ne-o prezinti si noua cand o ai si sa ne impartasesti impresiile despre ea :angry:1 point
-
cu sfaturi sau fizic? NU trebuie firu, ca doar merge wireless.... MAi complexa decat cea din elsa nu este, dar vad ca nici pe aia nu stii sa o citesti, mai bine mergi la cineva care stie, sa nu dai foc la masina....0 points
-
Eu sincer de ceva vreme in 5 masini din familie 2 VAG , 1 japoneza benzina si 1 PSA HDI 2.0 commonrail si un Smart merg doar pe un ulei eftin de 18roni/L Wolf Vitaltech 5w40 C3 fabricat in Belgia https://www.wolflubes.com/EN_EU/Products/Product_21116.aspx Mi-am batut capul si am tot studiat cel mai ok compromis pretz/calitate si am ajuns la concluzia ca in masini mai eftine cu Kilometrii multi, fara pretentzii la norme actuale nu isi au rostul uleiuri de +30roni/L In benzinare uleiul asta iese aproape ca nou la consistentza dupa 5000km circulatzi in oras trafic intens schimbul il fac de 2-3 ori pe an In dubele VAG 2.5 TDI 5 pistoane fac schimbul la 7-10 000, circulat preponderent drumuri lungi, motoarele turuie perfect fara consum suna si se comporta la fel ca si Mobile, Ravenoale si Rheinoale la minim dublu pretz.... Shimburile de ulei le fac eu, ies cu reviziile extrem de eftin , imi permit sa am in motor ulei proaspat cu proprietatzi bune si necontaminat.Si am ajuns la concluzia ca am aruncat bani pe fereastra timp de multi ani.0 points
-
Iei un multimetru digital, scoti becul si cu pozitiile aprinse masori tensiunea in soclu. Daca iti arata cu minus inseamna ca - e la firul rosu de la multimetru si + la negru, daca iti indica tensiunea fara - in fata inseamna ca le-ai nimerit si + e la rosu, - la negru. Si asa identifici care e firul de plus. AI MARE GRIJA sa nu faci scurt cand masori cu multimetrul in soclu. Bafta! PS. Eu am luat leduri cu dioda de protectie si daca le puneam invers, atat ca nu se aprindeau, in rest nu se intampla nimic. Si mai vezi ca s-ar putea sa primesti eroare de bac ars in bord dupa ce pui led-uri, vezi ca s-a mai discutat pe forum.-1 points
-
Trebuie schimbat neaparat HU pt o fidelidate mai buna a muzicii? Mie mi-ar placea sa pastrez RCD-ul pt camera, functiile f usor de accesat si look-ul OEM, dar sa iau un amplificator si niste boxe mai capabile. Precizez ca nu ma intereseaza un sistem cu multi W ca sa vibreze numarul, ci pe primul plan este calitatea.-1 points
-
Despre Honda Civic si experienta mea cu Honda: Recent m-am mutat in US si am avut o lista cu cateva masini pe care Honda Civic nu era. Pana sa ma mut in US nu condusesem o Honda, n-am mers niciodata ca pasager si nu prea m-a interesat aceasta marca. In Romania am avut o Skoda Octavia 2 FL. A fost o masina buna per total, banala dar buna; motorul pe care l-am avut era genial doar ca, consuma ulei si trebuia sa te impaci cu gandul acesta. Nu asta m-a determinat sa schimb Octavia ci faptul ca am locuit cativa ani in Irlanda unde se conducea pe partea gresita a drumului. (sau corecta cum zic englezii). Despre stilul de condus in Irlanda pot sa zic ca e foarte usor, majoritatea soferilor merg in limite legale, mult mult bun simt in trafic, totul se misca incet si drumurile sunt foarte inguste; locurile de parcare in Dublin sunt putine, cu plata si mici ca dimensiuni. Am vandut Octavia si mi-am luat prima masina japoneza: Mazda 2 1.5 SkyActiv-G in varianta de 90CP. (cea de 115CP nu se vinde in Irlanda). O masina grozava cu un interior upmarket (ceasurile de bord sunt identice cu cele de pe Mazda 3, sistemul multimedia identic cu cel de pe Mazda 3 si Mazda 6) ce mi-a placut mult pentru condusul in weekend. Nevasta-mea conducea Mazda in timpul saptamanii ca eu n-aveam nevoie de masina si in weekend luam eu volanul. Ei i-a placut masina ca aspect, interior, pozitie de condus dar avea o problema cu motorul: venind de pe Octavia 1.8 TSI cu un cuplu generos de pe la 1500RPM (vreo 250Nm) s-a trezit avand o problema mare ca Mazda nu trage si nu trage. Oricat de mult am incercat sa-i zic sa schimbe mai sus de 3500RPM nu facea asta ca nu-i placea cum se aude motorul. Asta a fost povestea noastra cu aspiratul de 1.5l de la Mazda si dupa 1 an de zile am vandut masina ca m-am relocat in US. Ne-am uitat la Mazda 6 2.5l si putin la Mazda 3 2.5l dar am taiat repede de pe lista Mazda 3 pentru ca avea aceleasi probleme ca si Mazda 2: ceasurile de bord sunt de rahat (cand bate soarele nu prea vezi nimic in cadranele laterale), un computer de bord din anii '90, butoanele de la geamurile electrice nu-s luminate, nici cel de la oglinda si sa imparti masina cu un alt sofer intr-o parcare interioara slab luminata devine mai problematic cu reglajul oglinzilor. Sistemul de infotainment are ceva bug-uri si am zis sa incercam si altceva. Mazda 6 in varianta de echipare dorita de mine era peste bugetul meu si n-avem nevoie de o masina atat de mare. Initial in US am mers pe car sharing (www.zipcar.com) pentru ca aveam o statie cu ceva masini fix langa locul unde stau eu. Aici, Honda este foarte populara si am avut trei Honde pe care le-am condus cu acest zipcar. (scurt, la zipcar inchiriezi masina cu ora si e undeva la 10$ pe ora (benzina si asigurare incluse). Am condus rand pe rand toate cele trei modele disponibile in statia mea de parcare: Honda Odyssey 3.5l V6 Honda CR-V 2.4l Honda Civic 2014 (nu stiu ce motor avea asta) Dupa ce le-am condus pe toate trei, am inceput sa ma interesez din ce in ce mai mult despre Honda pentru ca am condus pentru prima oara o masina cu CVT. (asta fiind unul din motivele pentru care am exclus Civic din lista mea initial). Cutia CVT e faina si departe de feelingul descris de diversi jurnalisti pe internet si in reviste auto. (cel mai probabil pretentiile mele sunt altele si am asteptari mai slabe de la o cutie AT). Atasez aici cateva poze cu cele trei Honde: Dupa experienta cu cele trei Honde, am inceput sa ma uit din ce in ce mai serios la Civic si parca incepeam sa am obisnuiesc cu design-ul, parca sedan-ul nu pare atat de boy racer ca hatchback-ul (ma refer la acele plastice negre de pe bara fata, bara spate si grila fata) si mi-am facut curaj sa ma duc la un drive test cu noul Civic. Aici in US, Honda Civic X se vinde de prin 2016 in varianta sedan. Sunt vreo 5 dealeri Honda in orasul in care sunt eu si m-am dus la cel mai apropiat de mine. Au o cladire impresionanta cu o parcare pe mai multe niveluri si pe fiecare nivel era cate un model de Honda. Am ajuns la etajul 5 cu reprezentantul si am inceput sa alegem masina pentru test drive. (le aveau compartimentate ca coupe, sedan si hatchback si din ce am vazut eu, fiecare etaj era dedicat unui model de Honda) O poza rapida facuta cu telefonul: Toate masinile erau disponibile spre vanzare si puteai sa alegi aproape toata paleta de culori si daca nu o aveau acolo in echiparea dorita, o aduceau de la alt dealer. Mie mi-a placut alb si este a treia masina alba pe care o am. In US echiparile sunt urmatoarele pentru sedan: LX: $18.740 -> 2l NA, cutie manuala, clima auto pe o singura zona si sunt disponibile 2-3 dotari optionale gen Honda sensing EX: $21.140 -> 2l NA, cutie CVT, trapa, Apple Carplay / Android Auto EX-T: $21.500 -> 1.5l turbo, cutie manuala, CVT optional la 800$, clima dubla, scaune fata incalzite EX-L: $23.800 -> 1.5l turbo, cutie CVT, interior din piele si scaun sofer reglabil electric Touring: $26.600 -> 1.5l turbo, cutie CVT, faruri LED, sistem audio 450W, Honda Sensing, scaune spate incalzite Eu am ales varianta EX-L si singurul motiv pentru care n-am mers pe EX-T + CVT a fost materialul textil de pe cotiera, usi si faptul ca volanul nu era din piele. Mi se pare un material textil de proasta calitate ce pare ca se uzeaza repede (si cam se face dupa ce am citit pe civix.com) si neplacut la atingere. Daca ar fi avut EX-T cu volanul si cotiera din piele, p-ala l-as fi luat. (acum ca ma gandesc, poate trimiteam undeva volanul si cotiera sa fie imbracata in piele si ramaneam cu 1500$ in buzunar) Mi-ar fi placut farurile cu LED si sistemul audio de 450W dar deja pretul era peste bugetul meu. Sistemul audio normal e cu 8 difuzoare si nu e atat de rau. Inainte de a ajunge la acele echipari, am oscilat putin intre sedan si hatchback si am fost sa fac test drive cu ambele si astea sunt diferentele observate de mine: motorul pare ca se aude mai pronuntat la varianta hachback (1.5t nu suna grozav dupa urechea mea) pozitia la volan e mai ridicat la varianta hatchback in US, e cu cel putin 1000$ mai mult (similar pentru Mazda 3, Ford Focus, Subaru Impreza). Astia nu prea cumpara HB aici si majoritatea ce o fac sunt considerati boy raceri si asigurarile sunt mai scumpe. Probabil ei daca vor ceva mai practic ca un sedan, merg pe SUV. Cu spatele de la Civic Sedan m-am obisnit si pe alb chiar imi placer dar la Civic HB inca nu. (mi se pare ca Sedan-ul are o forma mai frumoasa) Impresiile mele la cald dupa ce am mers mult cu Ford Focus: masina este foarte silentioasa directia este grozava, scaunele au suport destul de bun pozitia la volan este joasa si asemanatoare cu cea din BMW seria 3 (mie imi place mult ca sunt mai inalt) confortul este foarte bun. Masina are roti pe 17" dar 215/50/R17 ce au balon destul de serios pentru niste roti pe 17". Mi se pare o masina foarte rafinata, nivelul de vibratii si zgomote in interior este redus. Eu o compar mai mult cu Mazda 6 decat cu Mazda 3 la nivelul de zgomotul si confort. Interiorul pare sa aiba materiale destul de bune, ansamblat bine si cotiera centrala este geniala la cat de flexibila e. Este prima masina cu Apple Carplay (optiune ce nu e disponibila pe Mazda) si e grozav. Se cunoaste ca au depus efort in design-ul consolei centrale pentru ca alimentarea telefonului vine undeva mascata in spate si poti trage frumos cablul de alimentare in locul unde pui telefonul si nu se vede carnatul de cablu. La fel ca si in Irlanda, e posibil ca nevasta-mea sa conduca masina mai mult ca mine. Astazi a gasit si un lucru negativ: scaunul de la pasager nu se poate ridica pe inaltime si pozitia lui e destul de joasa. (iarasi, pe mine nu ma deranjeaza) Experienta cu dealerii din US e ceva ce necesita un post dedicat dar cumparatul masinii in sine, daca esti de acord din prima cu ce pret iti zice dealerul, dureaza 1 ora. (aplicatie credit, aprobare, inmatriculare, asigurare si pregatire masina de predare dupa ce ai zis DA) Comparativ cu 1.8 TSI, acest 1.5t pare mai lent si nu suna chiar atat de bine. Eu sunt de parare ca daca vrei acum o masina compacta in Europa cu cel mai bun (performant, flexibil, silentios dar nu neaparat fiabil) motor pe benzina, Seat Leon 1.8 TSI e cea mai buna varianta (in gama lui de pret si target). 1.8 TSI are atat injectie directa cat si indirecta pentru a reduce depunerile de carbon, cuplul maxim de 250Nm de la 1250RPM si constant pana pe la 5000RPM unde are si puterea maxima constanta pana pe la 6200RPM. Masina oricum o alegi din mai multe considerente si nu doar motor, dar fiecare individ pune mai mult accent pe ceva anume si vad ca si aici pe forum multa lume e interesata de acest 1.5l turbo. Problema mea cu VAG e mai mult la nivel ideologic, gen ce a facut VW cu dieselgate, cum si-a tratat clientii din Europa (i-a durut in c**) si ce a facut marea Germanie, tara influenta in Uniunea Europeana cu VW in privirea asta. (adica din ce vad eu, nimic). Serviciile post achizitie sunt proaste, au avut multe probleme grave cu motoarele si cutiile de viteze (gen distributia la prima generatie de 1.2 TSI, ambreiajele la cutia DSG7) si i-au cam durut in fund de clientii din Europa. Au facut recall in China si in alte parti unde chiar ar fi fost sanctionati dar nu in Europa. In US au scos DSG7 de pe Golf si au pus un AT clasic cu convertizor. Comparativ cu Octavia 1.8 TSI si Mazda 1.5 SkyActiv-G: motorul la pornirea la rece e foarte silentios comparativ cu 1.8 TSI de pe Octavia si SkyActiv-urile de pe Mazda masina e foarte silentioasa si confortabila la drum intins oglinda din stanga are o forma ciudata si nu prea vad masinile in unghiul mort; am incercat sa o aranjez putin diferit azi si voi urmari pe viitor stropitoarele de parbriz sunt de tip perdea ceea ce-mi place (la Mazda era o bataie de joc) stergatoarele se misca foarte rapid cand le dai doar un impuls sa steaga o singura data rezervorul mi se pare foarte mic; 46 litri pe o compacta? Ala e rezervor de subcompacta! penalizeaza rau la range dar macar plinul iese la sub 30$ pana in 2500-3000RPM motorul nu prea se aude si chiar daca CVT-ul pe acceleratie tine turatia constanta, la mers normal e super auto brake e bestial: practic poti activa sistemul si de fiecare data cand masina s-a oprit, frana se activeaza automat si imediat ce ai calcat acceleratia, se decupleaza. Pentru traficul de bara la bare e o chestie faina. E bine ca ai si buton sa o decuplezi in caz de nu vrei sistemul Apple CarPlay e fain tare: portul USB e de 1.5A si incarca repejor telefonul. Practic Spotify + Apple Maps e ce se va vedea pe acel ecran 99% din timp cand folosesti Apple CarPlay nu poti vedea ce temperatura ai setat pe climatronic; trebuie sa invarti de buton ca sa apara doar pentru cateva secunde clima isi face treaba cu bine; am prins si ploaie si soare si nu a trebuit sa o ajustez deloc pozitia la volan e joasa si imi place maxim (pe hatchback mi s-a parut mult mai ridicata): scaunele au un suport lateral bun si e o placere sa iei curbele putin mai tare; efectiv masina nu pare sa aiba ruliu mare si e o senzatie faina cand iei virajele e prima masina de generatie noua pe care o vad fara capac pe motor noaptea interiorul e spectaculos cu acele ceasuri de bord Despre consum: Dupa un drum de 350mile dus-intors (560km), am depasit si 1000mile cu masina. Consumul a fost de 43.6mpg (5.4%) si viteza medie estimata undeva la 62mph (~100km/h). 99% din timp am mers pe aceiasi autostrada in limite legale. Nu am verficat consumul la pompa. La Mazda era identic cel de la pompa cu ce afisa CB iar la Octavia consumul real era cu minim 0.5l mai mare. Din ce estimez eu, e putin mai mic fata de Octavia 1.8 TSI si probabil in trafic zi de zi, in oras la o viteza medie de 21-22km/h va fi undeva la 9.5-10% si extra-urban 6-6.5% la un mers normal. Benzina pana acum am pus de 89 AKI (~93-94 RON) undeva la 2.99$/galonul. Honda recomanda minim 87 AKI (~91 RON) dar parca nu m-as duce atat de jos chiar daca am pus de la o statie mare (Shell). Cutia CVT: La kick-down, cutia CVT "schimba" pe la 6000RPM la modul ca emuleaza niste trepte de viteze. La accelerari normale, turatiile stau undeva la 2000-2500RPM si motorul abia se aude. Daca o calci mai tare, turatia urca mai mult. E greu pentru mine sa-mi dau seama daca motorul 1.5t are turbo-lag sau cutia CVT are senzatia de "rubber band". Mi-e dor de cutie manuala si nu as da 1500E pe o cutie AT (fie ca e DCT, AT clasic sau CVT). Cutia CVT pe Civic impreuna cu auto-hold face condusul bara la bara mai usor de suportat. In US nu prea am avut de ales. Daca e sa ma dea Trump afara, un Civic sedan manual s-ar vinde mult mai greu si cu mai putini bani. Piata aici e clar de AT si minotiratea care alege Civic manual, alege hatchback. In Seattle cred ca e si mai ciudat cu manuala deoarece orasul e asezat pe cateva dealuri si unele strazi sunt abrupte gen San Francisco. In Europa 100% as fi mers pe Civic manual. Incerc pe cat de mult posibil sa fug de condusul bara la bara si la o viteza medie de sub 20km/h prefer alt mijloc de transport. Despre acceleratii: Am facut o acceleratie de la ~65 - 150 km/h si mi-a iesit undeva la 13 secunde. (poate in modul Sport ar fi fost mai rapida, dar nu cu mult) Ceva asemanator aveam si cu Skoda Octavia 1.8 TSI din 2011 si era undeva la 10-11 secunde. Mi se pare destul de mare diferenta de 2-3 secunde. Sa zicem ca o secunda e pierduta cu kickdown, o secunda ca nu eram in modul sport si ca e cutie CVT, dar cum am mai zis: 1.8 TSI e un motor genial care suna si bine. Honda Civic: https://youtu.be/Y7yaRWBsFuU Skoda Octavia: https://youtu.be/LLaa9avrWzU?t=5s (astea sunt filmarile mele) Din datele oficiale pentru Europa, acceleratia 0 - 100 km/h e slaba comparativ cu ceva asemanator gen Seat Leon 1.8 TSI. Octavia are 7.4s pe motorul 1.8 TSI 180CP si 8.2s cu 1.4 TSI 150CP. 0 - 100 km/h in 8.2s face si Mazda 3 cu 2l NA de 165CP si masa autovehicolului e asemanatoare cu Civic. 1.5l turbo pe hatchback: Cuplu: 240Nm@1900-5000RPM (220Nm de la 1700RPM) Putere: 182CP@5500-6000RPM 0 - 100 km/h: 8.2s manual si 8.3s CVT 1l turbo pe hatchback: Cuplu: 200Nm@2250RPM (180Nm de la 1700RPM) Putere: 129CP@5500RPM 0 - 100 km/h: 10.8s manual si 10.6s CVT In realitate pare sa fie mai rapida. Puterea motorului pe dyno e mai mare fata de ceea ce e declarat iar masuratorile la o revista din US (www.caranddriver.com) arata bine - Honda Civic Sedan 1.5 CVT aici - Mazda 3 2.5l AT aici - Golf 1.8 TSI AT aici Mazda 3 si cu Golf sunt cam pe acolo dar Civic-ul este clar mai rapid. Avand in vedere ca 2.5l pe Mazda 3 nu-l gasesti in Europa (si sigur 2.5l e mai rapid ca 2l), atunci Civic 1.5l e net superior Mazdei 3 G165. Poze: P.S. Am postat un link catre forumul Honda (ce a fost sters de un moderator) si intr-adevar era virusat forumul. Scuze pentru asta.-1 points
-
Mulțumesc și eu pt ca tocmai m ai făcut sa iau o decizie, ușoară. Spor.-1 points
-
-1 points
-
Merci! Cu Cristi Mocanu, foarte ok omul, au destule oferte bune, insa trebuie sa fii dispus sa dai un pret peste medie (insa ai garantie)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00