Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.04.2017 în toate secţiunile
-
Si outfitul pe 2017 Am si pragurile Aero gata vopsite , dar astept sa ajunga clemele de prindere.4 points
-
Tratamentul ceramic e 1500 lei, dar pentru mine si asa e mult. Oricum nu poti tine masina intr-o bula de plastic iar de banii aia vopsesc 2-3 elemente la o adica. Cu cat tine tratamentul (1 an sa zicem), in 3 ani revopsesc masina cu totul la o adica si ies mai bine si nici nu ma stresez la fiecare urma3 points
-
Dacă toți ar gândi ca tine, s-ar reprofila samsarii. Însă, cât timp există cerere pentru minciuni, asta se oferă... S-o stăpânești sănătos! Stai liniştit, o să simţi când/dacă începe regenerarea...3 points
-
3 points
-
Nu cred ca e influentata puterea asa mult dar cu carburant superior motorul e mai linistit, raspunde mai repede, mai elastic, se simte un plus in functionare, la fel cum merge cu mici intreruperi cand e mai de slaba calitate.2 points
-
Eu recomand sa se tina cont de ce zice producatorul motorului, asta comanda norma si uleiul fabricantului, Castrol de ce crezi ca a pierdut contractul cu cativa constructori auto de cativa ani? Poate ALH e mai tolerant la norma fiind un motor clasic cu pompa si injectoare de generatie veche, non PD, CR. Oricum nu ii prea place nici motorina asta Euro 5 e galagios tare, a fost facut pentru motorina cu sulf, eur.3 care din pacate nu se mai fabrica.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Am facut azi si revizia (la 11402 Km in bord si 10 luni de la achizitie), adica schimb ulei (Mobil 1 ESP Formula) + filtru ulei + buson = 531 lei (am primit si un card de 5% reducere si o minge de fotbal din piele - promotie de la Mobil 1 ). Am mai cumparat si o solutie OEM VW pentru intretinere piele, a costat vreo 52 lei. Am fost foarte multumit de experienta de astazi de la Brady, chiar daca s-a intamplat si ceva nepravazut (o sa radeti, e amuzant ) si care m-a costat in plus vreo 1 ora in plus: cum ma pregateam eu sa plec, merg la masina sa verific ca mi-au pus si ... surprize-surprize ..in portbagaj aveam un superb bidon de Valvoline SynPower XL 5w30 ! Era plin, dar desigilat. Bineinteles ca imi pusesera alt ulei ...Drept urmare au trebuit sa bage iar masina in Service, sa scoata uleiul (era uzat deja, ce naiba, nu tin uleiul un rulaj mai mare de 10 metri / 1 minut - imi respect masina ) , si sa puna Mobil 1, alt filtru nou si alt buson nou . In masina au intrat fix 5 litri, am plecat acasa cu 1 L sigilat - de stiut pe viitor. De asemenea, am setat masina pe interval flexibil - sunt curios daca mai apuc 10.000 Km acum pana la urmatoarea revizie... A fost o greseala fara intentie a mecanicului, Valvoline e super ulei, doar ca eu vreau acum sa incerc Mobil 1. Au fost super ok, a doua oara m-au lasat sa stau chiar langa masina - dar au totusi si loc la etaj unde poti urmari imagini video pe rand de la toate rampele de lucru (si unde statusem prima data). Facand abstractie de neatentia in cauza, sunt foarte multumit de Brady pentru servicii si pret, mi-au facut si o inspectie vizuala la frane, stergatoare si alte mici chestii, mi-au completat si putin antigel ca eram la minim - presimt ca nu va fi ultima data cand merg la ei. La intoarcere am facut o mica vizita baiatului de la Zen Performance (Revo) pentru o verificare de ID calculator si ceva informatii. Cica se poate soft si la mine, dar acel moment este totusi inca departe si oricum toate optiunile de tuneri seriosi vor fi pe masa. O sa vad zilele urmatoare daca observ ceva diferente cu noul ulei, desi pana acum nu am remarcat nici una.1 point
-
Daca acum 6-7 ani scoteam motorina din filtru neagra bine, in ultima perioada se pare ca avem in sfarsit combustibili decenti. Am schimbat azi filtrul de motorina si rezultatul se poate observa. Foarte putine particule de mizerie si putina apa. Alimentez 99% de la Rompetrol si 1% de la OMV. Filtrul schimbat ultima oara acum 15.000 km.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Andrei, Cupra va veni si in varianta manuala, pentru veriunea 5dr. Va fi disponibila in configurator prin a doua jumatate a lunii mai. Cele vandute in Romania, vor fi my18, de asta n-au bagat-o pana acum in configurator. Pret cam 30,5k euro manuala, 32k dsg. Informatia primita mai pe sub masa, dar sigur iti pot spune ca nu stiau ce are diferit my18 fata de my17.1 point
-
Momentul cand iti gasesti masina murdara de pamant pe toata partea dreapta..plus iarba proaspat taiata. A stat parcata la bordura langa un mic scuar, nu avea niciun metru latime. Cineva a stropit realmente cu exces de zel ca nu spun dusmanie de a ajuns pamant si pe geamuri. N-am stat sa vad in ce stadiul era masina din spate. Iarba era doar putin pe usa, nicio problema. A fost cineva dragut sa dea si o dâra pe geam ulterior. Dupa 2 fise e ca noua:D1 point
-
Eu sincer de ceva vreme in 5 masini din familie 2 VAG , 1 japoneza benzina si 1 PSA HDI 2.0 commonrail si un Smart merg doar pe un ulei eftin de 18roni/L Wolf Vitaltech 5w40 C3 fabricat in Belgia https://www.wolflubes.com/EN_EU/Products/Product_21116.aspx Mi-am batut capul si am tot studiat cel mai ok compromis pretz/calitate si am ajuns la concluzia ca in masini mai eftine cu Kilometrii multi, fara pretentzii la norme actuale nu isi au rostul uleiuri de +30roni/L In benzinare uleiul asta iese aproape ca nou la consistentza dupa 5000km circulatzi in oras trafic intens schimbul il fac de 2-3 ori pe an In dubele VAG 2.5 TDI 5 pistoane fac schimbul la 7-10 000, circulat preponderent drumuri lungi, motoarele turuie perfect fara consum suna si se comporta la fel ca si Mobile, Ravenoale si Rheinoale la minim dublu pretz.... Shimburile de ulei le fac eu, ies cu reviziile extrem de eftin , imi permit sa am in motor ulei proaspat cu proprietatzi bune si necontaminat.Si am ajuns la concluzia ca am aruncat bani pe fereastra timp de multi ani.1 point
-
@Boditza: Mersi! Nu cred ca are optiunea aceea, mi s-a aprins doar martorul galben in bord iar pe MFD mi-a aparut mesajul "Check tire pressure"... @Sor!n: Mersi de sfat! Nu e chiar asa de sportiva sa ii pun pedale metalice, dar pot lua in considerare sfaturi, nu ma deranjeaza, din contra! cat despre jante mari, nu e SUV de clasa mare ca sa ii pun roti asa de mari, mai ales pentru drumurile pe care le avem, este foarte confortabila cu jantele pe 17", niste jante de 19" ar strica din confort si ar distruge articulatia, dar m-ar "bate" gandu' la niste 18" Mallory R line pentru vara, asa "de aspect", o sa ma gandesc...1 point
-
Un sfat prietenesc: Nu mai baga degresari. Lacul masinii e in stare foarte buna si e pacat. "Expertii" in detailing de la noi fac uz numai de metode usoare si rapide pentru ei. Lacul se decontaminează prin spalare manuala (cu manusa) si daca e necesar si cu argila, nu cu chimicale alcaline ultra-concentrate. Asta daca nu vrei un aspect matuit. Ma opresc aici. E doar un sfat, nu vreau sa fiu off-topic.1 point
-
Salut. Din Decembrie 2016 sunt fericitul posesor al acestui Golf, nu am avut timp sa ma ocup si de acest post dar acum a venim momentul sa continui istoricul masinii. Am cumparat masina la 172k km iar pana acum am facut aprox 8000 fara probleme. Singurele modificari aduse sunt etrierele vopsite rosu si cateva leduri in locul becurilor clasice la interior.1 point
-
1 point
-
Se cunoaste mai putin de 5% crestere in putere? Nu prea cred ca recunoaste cineva. Eu discutam ca 5cai castiga un motor de 2.0, doar nu castiga tot atat si unul de 1.2. Tocmai ca nu e mit, e mit ca daca pui benzina buna, se imbunatatesc performantele simtitor. Eu am folosit diferite benzine pe vechiul 1.4tsi de 95, 99 de la petrom, 95 si Evo de MOL, 95 si MaxxMotion de OMV. Real nu s-a simtit vreo crestere in putere, sa zburde masina. Ca toti am vrea cand punem benzina scumpa sa zboare masina, asta e alta discutie. Eu am alimentat numai cu MOL Evo la noua masina, strict pt ca am mai mare incredere in cea Evo si ca eventual nu are impuritati. Nu pt cai in plus sau performante.1 point
-
Da, jantele sunt replici Rotiform BLQ si au fost ale colegului mike de aici. Am vorbit cu Edy si stiu cum o sa procedez cu magnetii. Urmeaza sa comand ce trebuie. Azi am facut si pozele cu interiorul curat Singurul defect al interiorul este aripioara dreapta a pasagerului (masina de uk, se vede in poza) Intrucat nu am reusit sa prind prea bine un before/after cu interiorul meu, am facut asta cand am curatat interiorul tatalui meu. Asta ca sa vedem de ce e in stare Leatherique.1 point
-
In primul rand, multumesc pentru urarile de bine! In al 2 lea rand, accept criticile, insa argumentate...eu nu am vrut nici sa merg in Germania, nici sa cumpar de la vreun samsar. La Welt auto am dat poate peste pretul pietii, insa in conditiile unei garantii pe bune si al unui istoric curat si transparent. Daca imi ofereati o asemenea alternativa, ar fi fost mai bine, insa nu e nimic asemanator pe piata. La cate unlikeuri imi iau eu si cei care apreciaza faptul ca mi-am luat masina aia, as spune ca e cuib de samsari pe sectiunea asta (fara resentimente...e un job si asta) Acum pe bune, la o masina din 2014, care a costat de noua intre 35 si 38 000 euro (poate mai mult la preturile din Germania), cam cat ar fi fost pretul corect pentru voi? (cu garantia asigurata) Sau sa o luam si invers...se ia una bucata CC full de full din 2014 (hai 2013) cu piele,trapa, nebunii care de nou e sigur aprox 42-43 k euro. La mintea unora e firesc sa coste fara probleme 13-14000 nu? Fara sa isi puna nicio intrebare, nici de capacul samsarului/dealerului, nici de costurile de transport si alte cheltuieli conexe (nu s-a inventat inca teleportarea in Germania). Adica sa inghit ca un biban ca cineva, undeva, a acceptat sa piarda >30 000 euro in 3 ani pentru un CC. Merci, chiar nu.1 point
-
Daca alergi dupa astfel consumuri, mergand subturat, la numarul tau de kilometrii, in cateva mii o sa te lase egr-coolerul, dupa care dpf-ul si...te-ai scos. Incearca sa o conduci mai sportiv, schimba pe turatii inalte. Sa te bucuri de ea !1 point
-
1 point
-
Multumesc bubu182 pentru apreciere si ma bucur tare mult ca este remarcata printre alte masini! bestman1 Da, cred ca asta a si fost motivatia de a mai schimba cate ceva din aspectul ei Multumesc pentru apreciere! Multumesc Mariuse, asa-s astia incapatanati!1 point
-
Frumos intretinuta masina, imi place Confirm ca diferentele sunt notabile in materie de zgomot(aproximez ca am adus leonul din semnatura, undeva peste un G6-ambele benzinare... diferenta mare am simtit-o la zgomotul produs din zona portbagajului-bancheta). Eu mi-am pus intrebarea urmatoare, ce se intampla cu balamalele usilor in urma greutatii suplimentare? Trecand peste, odata ce simti gustul... vrei din ce in ce mai mult, eu mai am de facut stalpii B si podeaua.1 point
-
@zorro79 diferenta este considerabila , am facut usile fata si am mers cu masina , au scazut zgomotele ....deoarece zgomotul din fata scazuse am crezut ca am portbagajul deschis(era un zgomot destul de debalansat acum) , dupa ce am facut si portbagajul deja e mult mai liniste in masina .Ma bucur ca mai sunt si alti care stiu cu ce se mananca conceptia auto ( si eu tot in automotive sunt ) si realizeaza ca ce iese pe poarta fabricii este de obicei un amestec de "cea mai buna oferta la pret " combinat cu "cea mai rapida modalitate de asamblare". @Aerofan dupa ce vei merge cu o masina cu tratament de sunet in ea , o sa te uiti daca ai usi /geamuri deschise cand te intorci la una normala ......oricum g6/g7 stau binisor la sunete inauntru ....dar ...se poate mai bine1 point
-
Salut, singurii ce vor spune ca nu merita antifonare suplimentara sunt cei care nu au mers cu o masina antifonata....atat.....nu ai cum sa pierzi ...dar ...alege cu atentie materialele . Bituminosul cu aluminiu are mai mult rol de rigidizare (si de atenuare a zgomotelor dar nu asa de puternic) , peste el trebuie sa mai pui un burete (sunt bureti speciali ) ce are rol in a taia zgomotele produse in timpul rulajului....sunt materiale care au si bituminos si burete in acelasi pachet .... mergi direct pe unul din asta daca vrei sa fie mai usor (vezi firme gen soundskins sau dynamat care au mixul direct) . Sa faci si podeaua portbagajului (mai ales unde vine roata de rezerva) .....1 point
-
Sa ii imbunatatesc antifoanarea. Sa reduc zgomotul din exterior de la motor, roti si vant. Față de Golf 6 mi se pare putin mai zgomotoasă.1 point
-
Salutari, Ca tot veni vorba ... Am scanat acum Passatul meu (nu-l mai scanase de 3 luni) si iata ce de belele am intalnit ... ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.lbl Part No SW: 3C0 959 433 HW: 3C0 959 433 Component: IMMO 038 0347 Revision: 00038000 Serial number: VWZCZ000000000 Shop #: WSC 131071 1023 2097151 Part No: 3C0 905 861 A Component: ELV 021 0350 3C0905861A ELV 021 0350 1 Fault Found: 02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 26 Mileage: 42051 km Time Indication: 0 Date: 2010.03.30 Time: 21:02:04 Am pus prima aceasta eroare pentru ca mi-a mai aparut si pana acum dar nu am gasit pe nicaieri o explicatie ... Toate celelalte de sub sunt erori noi ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.lbl Part No SW: 3C0 614 095 K HW: 3C0 614 095 K Component: ESP 440 C2 H015 0001 Revision: H015 Serial number: 0657205080 Coding: 0013569 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 02840 - Wake-Up Line from Central Convenience Module 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 25 Time Indication: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 18: Aux. Heat Labels: None Part No: 1K0 815 071 H Component: Zuheizer 031 1312 Revision: A Serial number: 09010046 Coding: 0000012 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value) 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 28 Mileage: 41634 km Time Indication: 0 Date: 2010.03.10 Time: 08:20:22 Freeze Frame: After-Run Temperature: 49.01 point
-
1 point
-
Inainte sa ne categorisesti ca fiind samsari, ar trebui sa te mai gandesti ( e un lucru greu, se pare). Fiecare parere pro sau contra a fost argumentata. Poate-i intrebi pe cei de la welt auto de ce geamurile nu au acelasi cod si af, sa-ti arate devizul barei spate, al intregii lucrari de fap, toate reviziile ( ar trebui sa fie 5-6) etc. Din pmdv ar trebui sa-ti fie rusine ca insulti oamenii din comunitatea aceasta, care sunt orice altceva dar nu SAMSARI !!! Nimeni de aici nu s-a oferit sa-ti vanda ceva, ok ??!! Iar in ce priveste devalorizarea : a mea a fost £34980 iar in mai putin de un an cu 12k mile la bord valoreaza cam £18-19k , deci...mai vezi ce se intampla in lumea asta in jurul tau ( tot fara resentimente )0 points
-
Sper sa nu fiu chiar :lol: asta e pretu? pe ce producator? vreau si eu niste preturi pt hella si valeo cel mai ieftin fara xenon e la 124.57 klokelhorm chiar asa mare diferenta intre ele?la banii astia mai bine iti iei simple si pui xenoane aftermarket-1 points
-
Buna seara ! Am un t4 din 96 si vechiul proprietar i-a schimbat volanul original cu unul de audi pe motiv ca "era prea mare" Intrebarea mea este : se potriveste volanul acela in 4 spite de pe golf 4 / passat / sharan etc. pe modelul meu ? Multumesc !-1 points
-
Am fost la Petrom unde spal masina de obicei, voiam foarte mult sa spal azi motorul, insa am spalat si exteriorul si interiorul si am descoperit deja 1-2 zgarieturi din parcare, cineva cu verde si-a deschis usa in aripa mea spate stanga, nu a infundat-o dar are urme de verde. Intre aripa si compartimentul motor spre parbriz are bagate 2 piese pt antifonare/protectie sa nu intre jeg, cu toate astea am scos cam 5 maini de frunze si alt jeg dintre parbriz si aripi (un cuib perfect pt soareci daca ramane acolo mult). Prima data am strans tot jegul pe uscat cu o pensula, l-am aruncat la cos, dupa care am dat cu solutie de degresat motor si cu o pensula mare, am dat pe toate partile care erau murdare, inclusiv faruri (in spatele lor) joja, furtune, borcan antigel, aripi pe interior, lonjeroane, oale amortizoare. dupa am limpezit tot cu furtunul cu apa la un debit foarte mic, si am sters cu o carpa + suflat cu pistol cu aer insa sa nu intre pe la electronica/mufe. Am lasat masina la soare cu capota deschisa la uscat, am pornit si nu s-a intamplat nimic. Poze nu am facut, pt ca am uitat. Am dat interiorul cu o solutie de la Sonax pt regenerare/curatare, e si antistatica, m-am asigurat sa curat bine intre usi pe stalpi, acolo nu suport ca toata lumea omite partea aia, imi place ca balamalele si burduful de fire electrice sa fie curat, fara praf, se curata usor cu pensula si cu solutie/apa. Ramane sa desfac carenajele de la pragurile fata, sa vad daca se aduna pamant in ele/jeg si sa infoliez stopurile spate, cu folie transparenta, nu vreau sa le fac mai inchise, la leon sunt foarte fragile si crapa, astfel evit condensul din stopuri.-1 points
-
Am avut numai benzina pana acum si nu mi s-a parut...adica O2 benzina nu avea nicio greata intr-a 5 a la 80...de ce ar avea CC-ul diesel la 100? oricum, recunosc...am fost panicat azi referitor la regimul de turatii, mai ales dupa ce dealerul m-a avertizat cu regenerarea filtrului de particule. (rog un coleg binevoitor sa imi explice in mesaj privat eventual intreaga operatiune...cum il fac? am inteles ca trebuie mers in exterior si turat..insa pana ajung acolo...semafoare, etc, ce se intampla, merge greu masina? cum isi da seama cand ajung in extra-urban si sa porneasca regenerarea, ma anunta cand e gata ca sa ma intorc etc?) Azi eram asa de panicat, incat am pus motorina extra la 5 lei litrul, pt ca vazusem la cea standard simbolul de camioane si am zis ca nu ar fi buna pt CC. Eu care de >10 ani pun doar 95 verde-1 points
-
Motorina cu sulf e mai proasta decat asta de acum, tocmai de-aia nu se mai fabrica ca lasa depuneri. Mergi pe 5w40 daca nu iti papa din el, altfel baga mai gros gen 10w40. Ideea e in felul urmator: uleiul cu cat lucreaza la o temperatura mai mare cu atat se subtiaza, dar isi pierde din proprietati si mai repede, de-aia e bine sa te uiti la specificatiile lui cum ar fi TBN, pour point si flash point.-1 points
-
MI-au aratat tot...au acel soft si tot ce s-a facut la ea s-a facut la reprezentanta. NU AM FACUT PE NIMENI SAMSAR! am zis ca la cate unlikeuri imi iau pt masina de la welt auto AS SPUNE (conditional optativ!!) ca unii ar fi samsari. Nu jignesc pe nimeni, dar nici nu vreau sa fiu jignit (poate ganditul e lucru greu pentru altii, cu siguranta nu pentru mine, ca sa te citez cat mai fidel), Si ma rog de unde stii matale ca unii de pe aici nu ar fi samsari??? Le stii adresa si locul de munca la toti? Si ma rog, ce te ataci asa, in ipoteza ca unii chiar sunt samsari? NU da nimeni in cap, iti ofera o masina si un pret, le accepti bine, nu-pa, la revedere. Chiar nu credeam ca a zice ca cineva e samsar=injuratura de mama. (asa toti suntem mai mult sau mai putin samsari, oferim skilluri, aptitudini, produse contra-cost...fiecare mai bine sau mai rau, mai onest sau mai putin)-2 points
-
Ramai cu el daca nu ai probleme si nu iti mananca, schimba-l regulat maxim 10.000 tinand cont ca diesel si mergi cu el preponderent in afara orasului, altfel schimba-l ceva mai des gen 6-7 mii.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00