Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.04.2017 în toate secţiunile

  1. Alaltaieri, la recomandarea colegului Tizului @75NOR , am facut un traseu soft asa...Zarnesti - Magura - Moeciu de Jos. Din pacate, m-am pacalit sus pe la o mini intersectie si am ratat Pestera..asta e, poata altadata. Traseul este superb si ceva mai lung si dificil decat m-as fi asteptat, multe locuri in care daca intalneai pe cineva nu aveau loc 2 masini una langa alta. Nici nu vreau sa ma gandesc cum este iarna pe acolo. Peisaje minunate sus la Magura, nu mai fusesem niciodata, zici ca e un colt din alta lume. Mai jos cateva poze din zona, nici nu aveam cum sa fac pozele, ma tot cocotam pe cate un delusor Azi ne-am intors acasa, dupa 1 saptamana in care am reusit sa bifam peste 1000 km (si ceva benzina), ocazie cu care am fibaf si o borna interesanta . Din pacate am revenit din vacanta si cu 2 vesti proaste: m-am procopsit cu 2 urme de pietre in parbriz (noroc ca sunt doar 2 mici scobituri pe care asa le voi lasa, nu deranjeaza) si niste greieri/scartaieli in usa stanga la treceri peste denivelari/gropi - asta ma roade, ca habar n-am care este cauza exacta.. Cum am venit am dat fuga la spalatorie si am bagat si o degresare. In curand cred ca voi face si o ceruire a masinii. Maine dimineata urmeaza revizia.
    6 points
  2. Zilele trecute m-am ocupate de frane, iar, pentru ca ma scoteau din minti cu scartaitul - ATE Ceramic. La franari usoare sub 10km/h incepeau sa scartaie, iar prin oras faceau la aproape fiecare frana. Am desfacut etrierul, am curatat glisierele, care erau pline de depuneri intarite, si apoi am dat cu pasta de cupru te toate punctele de contact ale placutei. Nu arata frumos, dar pana acum este liniste. Au fost cateva momente cand s-a mai auzit ceva dar mult redus. Sa speram ca tine smecheria. Iar aseara am comandat arcurile, saptamana viitoare ar trebui sa ajunga - Eibach ProKit, -25-30mm pe fata si -15-20mm pe spate, conform catalogului.
    4 points
  3. 4 points
  4. Geamul ar putea fi alt cod si din cauza unui furt din masina, nu neaparat ca a fost lovita.
    3 points
  5. Comparatia era intre masina din discutia initiata de tine si alte modele Passat CC muuuuult mai dotate. Cand ti se spune ca masina e cu dotari aproape standard, inseamna ca aproape orice alt model e mai dotat sau mult mai dotat, dar si pretul poate fi diferit. De asta ai venit sa intrebi pareri, sa obtii "sfaturi si recomandari", chiar daca nu esti de acord cu ele. Dar daca ai luat decizia sa o cumperi, este normal sa iti uram sa te bucuri de ea fara incidente!
    3 points
  6. Multumesc. A fost dragoste la prima vedere ...sau mai exact la primul test drive . Golf 7R este o experienta de care (daca viata ar fi cinstita) toti iubitorii de masini cu tenta sportiva ar trebui sa aiba parte macar 2-3 ani intr-o viata de om .
    3 points
  7. Da, jantele sunt replici Rotiform BLQ si au fost ale colegului mike de aici. Am vorbit cu Edy si stiu cum o sa procedez cu magnetii. Urmeaza sa comand ce trebuie. Azi am facut si pozele cu interiorul curat Singurul defect al interiorul este aripioara dreapta a pasagerului (masina de uk, se vede in poza) Intrucat nu am reusit sa prind prea bine un before/after cu interiorul meu, am facut asta cand am curatat interiorul tatalui meu. Asta ca sa vedem de ce e in stare Leatherique.
    2 points
  8. S-a cam deviat de la subiect si nu ajuta pe nimeni aceasta discutie. Cred ca este absolut clar pentru toata lumea ca intreaga piata auto SH este trasa in jos de masinile "manarite" care iau ochii cumparatorilor... Important este sa fii tu multumit de masina si sa bifeze criteriile si doleantele tale. Fiecare percepe cumpararea unei masini in mod diferit, unii cauta dotari, altii cauta siguranta unei achizitii corecte. Nimeni nu poate dicta nimanui ce sa caute sau sa aleaga, ci doar pot oferi sfaturi mai mult sau mai putin obiective ce pot ajuta un potential comparator in a lua o decizie. In orice caz, eu iti urez sa o stapanesti sanatos si sa aveti grija unul de altul! Legat de regenerarea filtrului: indicat ar fi sa mentii un regim de turatie >2500 rpm pentur schimbarea treptelor de viteza pentru a evita, pe cat posibil, o regenerare automata a DPF-ului. In cazul in care, totusi, masina considera ca este nevoie de o regenerare, cel mai usor observabil este ca turatia la relanti va sta la aprox. 1000 rpm, iar consumul la relanti va fi undeva la aprox. 1.0-1.2 l/h, unde in mod normal este 0.6-0.7 l/h. In cazul in care se activeaza regenerarea automata, poti astepta sa termine procedeul, stationand cu motorul pornit pana scade turatia sau o poti ajuta mergand, pe perioada regenerarii, intr-un regim mai sportive -> schimbarea treptelor la >3.000 rpm sau mers sustinut in treapta a 4-a la aprox. 3.000 rpm pentru o perioada de minimum 15 min. in functie de incarcarea DPF-ului.
    2 points
  9. De ce avea geamurile fata diferite? Care ii explicația lor? Sau ce cuprinde devizul pe respectiva intervenție?
    2 points
  10. Un sfat prietenesc: Nu mai baga degresari. Lacul masinii e in stare foarte buna si e pacat. "Expertii" in detailing de la noi fac uz numai de metode usoare si rapide pentru ei. Lacul se decontaminează prin spalare manuala (cu manusa) si daca e necesar si cu argila, nu cu chimicale alcaline ultra-concentrate. Asta daca nu vrei un aspect matuit. Ma opresc aici. E doar un sfat, nu vreau sa fiu off-topic.
    1 point
  11. Arata excelent si pe culoarea asta. Nh doar cele negre. Sa nu te puna naiba sa le vopsesti!
    1 point
  12. Aeroterma e problema ,vezi daca mai are carbuni
    1 point
  13. Nu cred ca e influentata puterea asa mult dar cu carburant superior motorul e mai linistit, raspunde mai repede, mai elastic, se simte un plus in functionare, la fel cum merge cu mici intreruperi cand e mai de slaba calitate.
    1 point
  14. Posibil sa fie de la axa came AM de slaba calitate
    1 point
  15. Salutari - pe 5 si 6 mai, la Porsche Vest 1, vor fi disponibili pentru drive test 5 Skoda Kodiaq, printre care si 2.0TSI 180CP 4x4 DSG. Rog a nu se considera reclama, ci doar o informatie pentru colegii de forum care ar dori sa testeze acest motor mai rar intalnit pe la noi. • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TSI 4x4 DSG 180 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 150 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG 190 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG 190 CP • Noua ŠKODA Kodiaq Ambition 2.0 TDI 4x4 DSG 150 CP
    1 point
  16. In primul rand, multumesc pentru urarile de bine! In al 2 lea rand, accept criticile, insa argumentate...eu nu am vrut nici sa merg in Germania, nici sa cumpar de la vreun samsar. La Welt auto am dat poate peste pretul pietii, insa in conditiile unei garantii pe bune si al unui istoric curat si transparent. Daca imi ofereati o asemenea alternativa, ar fi fost mai bine, insa nu e nimic asemanator pe piata. La cate unlikeuri imi iau eu si cei care apreciaza faptul ca mi-am luat masina aia, as spune ca e cuib de samsari pe sectiunea asta (fara resentimente...e un job si asta) Acum pe bune, la o masina din 2014, care a costat de noua intre 35 si 38 000 euro (poate mai mult la preturile din Germania), cam cat ar fi fost pretul corect pentru voi? (cu garantia asigurata) Sau sa o luam si invers...se ia una bucata CC full de full din 2014 (hai 2013) cu piele,trapa, nebunii care de nou e sigur aprox 42-43 k euro. La mintea unora e firesc sa coste fara probleme 13-14000 nu? Fara sa isi puna nicio intrebare, nici de capacul samsarului/dealerului, nici de costurile de transport si alte cheltuieli conexe (nu s-a inventat inca teleportarea in Germania). Adica sa inghit ca un biban ca cineva, undeva, a acceptat sa piarda >30 000 euro in 3 ani pentru un CC. Merci, chiar nu.
    1 point
  17. 1 point
  18. Bun asa! Pentru montaj am folosit simțul ingineresc și doua surubelnite: una cruce pentru montat/demontat și una clasica lata (pentru fixarea numărului, nu am vrut sa îmi stric manichiura). În spate arata ok, în fata încă nu îs convins ca ii ceea ce trebuie. Și poze cu fata.
    1 point
  19. Salut o problema la golf 6 motor 16 tei sa aprins martorul chek engime, o sărmăluțe nu stiu exact cum se numeste, masina nu se mai tureaza mai mult de 2800 la real maxim 60 km h mers in Germania cu ea 1000 km după sa aprins si martor filtru particula. Am ajuns in romania dar mai am top km de facut.
    1 point
  20. Succes la bricolaj, poate iti fac saptamana viitoare o vizita sa le vad live
    1 point
  21. Pune un soft original,softul actual e smenuit pt vanzare ,are memoria dtc-urilor stearsa. Dupa ce pui softul oe o sa apara si erorile
    1 point
  22. Am inteles. Pana acum am continuat sa merg pe 5W30 de la Mobile. Nu am avut nici un fel de probleme, iar la schimbul regulat nu reiese ca ar „păpa„ ceva. Mecanicul e mereu uimit de chestia asta. Nelamurirea era pt mine daca acest 5W30 va afecta in vreun fel motorul; de schimbat nu am schimbat niciodata nimic doar de dragul schimbarii, iar daca nu risc mare lucru, atunci voi ramane la 5W30. Multumesc de sfaturi.
    1 point
  23. Sa nu exageram.Eu am folosit Sachs/Boge si nu sunt deloc proaste.Multi au senzatia ca daca schimba amortizoarele ,gata are masina noua.
    1 point
  24. daca difera capacitatea, sa modifici codarea
    1 point
  25. ti-am atasat documentatie, sa te ajute pompa Touran.pdf
    1 point
  26. 1 point
  27. Iesi pe la vama Giurgiu in Bulgaria-Russe-Pleven-Sofia (centura e cam naspa, mai bine o iei prin oras daca mergi noaptea)-Pernik-Blagovgrd-Sandanski...iesi in Grecia pe la vama Kulata-Serres-Thessaloniki-Kamala...eu am mers pana la Pefkochori pe traseul asta de 2 ori pana acum (2012 si 2016) si la dus am fost numai noaptea, ca am vrut sa beneficiez de prima zi de plaja greceasca si la intors am am fost numai ziua, ca check-aut se facece la 11-12....am facut Bucuresti - Pefkochori fix 12h. PS: Tu din iasi poti iesi si pela vama Vrarna....daca te coafeaza mai bine.
    1 point
  28. Daca alergi dupa astfel consumuri, mergand subturat, la numarul tau de kilometrii, in cateva mii o sa te lase egr-coolerul, dupa care dpf-ul si...te-ai scos. Incearca sa o conduci mai sportiv, schimba pe turatii inalte. Sa te bucuri de ea !
    1 point
  29. Am luat masina de la welt auto. I-am facut si proba de drum, am pus-o si pe tester si a fost f ok. Singura chestie dubioasa a fost faptul ca pe geamul dreapta fata avea un producator, pe cel din stanga altul. Cele din spate erau identice si pe stanga si pe dreapta. Nu sunt de acord cu unele mentalitati, dar le accept ca opinii independente (ca masina nu e dotata...fata de ce? ca daca unul cu Panamera o compara cu a sa, nu da 2 coji de seminte nici pe un S5, care e parfum pe langa CC and so on). Repet, m-a deranjat lipsa senzorilor, in rest are tot ce ii trebuie pentru o utilizare normala (ca unii vor piele Nappa si toate sistemele la 14000 euro e partea a 2a)....cel mai mult am fost incantat de faruri, care sunt la o distanta ca de la cer la pamant fata de ce aveam pe O2, un minus comic fiind insa claxonul (la O2 tremurau copacii cand claxonam, asta de pe CC pare mai anemic asa). Cam atat...aa...si consumul f fain de 4.2% Focsani-Iasi, viteza medie 74 km/h, mers in general linistit intr-a 5-a/6a cu 100-110, cu puseuri de 120, dar si perioade de 60-70
    1 point
  30. Cat poti sa profiti, daca vii cu platforma de 15k de euro si dotari echivalente clasei donatoare, dar ceri mai mult de triplu la un moment dat? In fine, cine vrea sa cumpere dupa configuratoare, sa o faca. Eu consider ca el pierde pe banii lui. Skoda de pe stoc la 50k e o configuratie existenta. Deci vorbim de caz concret de oferta de pret a dealerurui. Adaugam discounturile f conservatoare ale Skodei, la final cand tragi linie, nu iese bine. Si evident ca discounturile sunt o parte destul de importanta a achizitiei masinii. Skoda nu iese bine nici prin prisma configuratorului, nici a discountului, nici prin prisma ofertelor de pret pt. modelele de pe stoc, nu stiu de ce mai discutam si despre ce discutam. Eu ma retrag oricum, cred ca am spus ce a fost de zis si incep sa ma repet.
    1 point
  31. Daca nu sa inlocuit garnitura de la retur ulei turbo sa verifici ca e posibil sa existe scurgeri de ulei
    1 point
  32. Sau hai sa nu mai vorbim de masini pe care multi dintre noi nu ni le permitem si le-am vazut doar in reviste?
    1 point
  33. Revenim sigur pana una alta: road-trip-mode ON
    1 point
  34. @RzzV trag de masina în limita bunului simt! Dar categoric, când am trecut la Superb Combi nu am avut în cap: liniuțe, circuite, și viraje în care sa încerc limitele fizicii! Pe măsură ce îmbătrânesc devin mai conservator!
    1 point
  35. Comparatiile pe toata plaja de modele si strict din punct de vedere al pretului este apanajul societatii noastre. Nu se incepe de la necesitati, ci de la ce Audi/BMW/MB etc pot sa iau de banii x. Mai sanatos ar fi: Am nevoie de spatiu? Ma uit la Kodiak. Primeaza design-ul? Atunci Ateca. Vreau un interior ceva mai placut? Tiguan. Asta fiind strict un exemplu. Ideea este ce te-ar interesa la o masina, ce dotari sa aiba, ce motor si apoi bugetul ajunge sa plafoneze dorintele si orienteaza spre un model/marca. Nu e sanatosa nici captivitatea intr-o anumita marca si cu siguranta nici mentalitatea romanului care nu gandeste rational deloc. 40.000 euro munciti ar trebui gestionati rational la achizitia unei masini. O Skoda daca indeplineste criteriile A,B,C,D si e in buget, atunci e masina potrivita. La acelasi pret daca Audi indeplineste doar A,B inseamna ca apare compromis. De ce sa sacrific nevoile, motorul doar pentru a avea ceva mai prestigios pe capota? Asta e gandirea mea. Evident ca daca criteriile sunt indeplinite de ambele si sunt in buget, normal devine favorita marca mai bine cotata. E logic. La o masina noua, imediat dupa achizitie sa apara nemultumiri de genul lipsa unor dotari, dorinta de alt motor, transmisie inseamna ca decizia achizitiei a fost proasta sau a fost luata pe niste considerente exclusiv subiective.
    1 point
  36. Salut, momentam am in familie un Polo 1.2 benzinar. Am pus benzina cam de peste tot. Petrom: Benzina normala 95, tine foarte mult, masina nu este asa de sprintena. Performante ale motorului normale. Petrom: Benzina 99, se duce mai repede dar am observat ca la un plin de rezervor fac ceva km in plus. Performante ceva mai bune, usor mai sprintena. Mecanicul mi-a spus sa nu mai pun 99 deoarece este mai scumpa, nu prea se cumpara, sta in rezervoare mai mult timp si isi perde din calitate. Socar: Pus benzina normala , de cateva ori s-a aprins martorul , am fost la mecanic si mi-a spus sa nu mai pun niciodata de la socar pt ca este proasta. Am realimentat de la Petrom, martorul s-a stins imediat. Lukoil: am pus de cateva ori in 8 ani de cand am cumparat masina, nu-mi amintesc sa fi avut cine stie ce performante. Nu s-a aprins nici un martor. Mol: Cea normala 95 pt mine a fost la fel cu cea de la Petrom, pe cand cea Evo 99 este ceva mai buna, se simte motorul ca merge mai lin si ceva mai sfasnet. OMV: MaxxMotion 95 e ok, buna, performante ale motorului decente, nu am ce sa cer la un motor 1.2 OMV: MaxxMotion 100 eheee smecherie, motorul zici ca e un pui de leu , simteam si la depasiri, foarte energica per total. Se consuma putin mai repede, dar motorului ii place. RECOMAND!
    1 point
  37. Poate sunt putin off-topic dar in opinia mea conceptul de "marca premium" este inteles putin gresit din ce vad. O masina premium nu consider ca trebuie obligatoriu in echiparea de baza sa-ti ofere mai multe dotari (sau un "minim" - valoare subiectiva evident! - de dotari) decat una "de volum" pentru a fi considerata "premium" sau pentru "a-si merita banii". Ceea ce inteleg eu prin "premium" este in primul rand varietatea de optiuni care iti este pusa la dispozitie. Si aici nu ma refer la numarul de gadgeturi sau sisteme de asistenta sau dotari, ci la posibilitatea de a alege dintr-o paleta cat mai variata pentru aceeasi dotare optionala. De exemplu, optiuni cat mai variate de culoare, inclusiv culori non-standard, optiuni cat mai variate de modele, culori si materiale pentru tapiterie, paleta cat mai variata de motorizari si sisteme de tractiune pentru acelasi model, etc. Cu alte cuvinte, o marca "premium" din punctul meu de vedere trebuie sa-ti permita sa-ti individualizezi masina cat mai mult. Evident ca atunci cand, in loc sa cumperi de la un furnizor un scaun in doua variante de tapiterie, il cumperi in cinci variante de tapiterie pe trei forme diferite de scaun, pretul va fi mai mare prin prisma volumului mai mic din fiecare tip de scaun si al complicatiilor de natura logistica. Iar aceste costuri se transmit direct cumparatorului pentru ca scopul producatorilor auto este sa faca profit, nu? Ca sa nu mai zic de faptul ca un producator "premium" vinde sensibil mai putine masini decat unul "de volum" dar anumite tipuri de costuri vor fi similare pentru cei doi producatori, doar ca ponderea lor in pretul final al masinii va fi mai mare la cel care produce mai putine masini. In fond si daca iti faci mobila din casa la comanda vei plati mai mult pentru ca e manufacturata "doar pentru tine" decat daca te duci sa o iei de pe raft de la IKEA, nu? Din acest motiv uneori nu inteleg de ce sunt comparate strict prin prisma pretului modele care se adreseaza unor categorii complet diferite de cumparatori. Exceptand Romania unde exista cumparatori doar ai marcii (cei care chiar cumpara acel "kel-line" pe care il tot vad in comparatia cu echiparile de top ale modelelor din acest versus), in orice tara "cu apa calda" - unde de altfel sunt si pietele care prezinta cu adevarat interes pentru acesti producatori - marcile premium sunt cumparate doar de la nivelele medii de echipare in sus, nicidecum in echipari de baza, tocmai pentru a le putea individualiza cat mai mult. Iar acolo pretul final este sensibil mai mare decat pretul pentru modelul de baza, moment in care acesta comparatie nu isi mai are rostul. Din acest motiv nu poti compara un Ateca complet dotat cu un Q3 in echiparea de baza. Pentru ca un cumparator pentru Q3 nu-l va lua in echiparea de baza, ci il va individualiza dupa placul lui si in limita bugetului pe care il are. Si sunt sanse foarte mari nici sa nu considere Ateca o alternativa, chiar daca nu va avea acelasi numar de dotari. In fond, pentru marea majoritate achizitia unei masini (atunci cand nu vorbim de achizitii de flota unde factorul pret primeaza) este o decizie extrem de subiectiva si din acest motiv nu exista "raspunsul corect universal valabil". My 2c...
    1 point
  38. Sarim peste Ianuarie 2017 si trecem direct la rezultatele lunii FEBRUARIE 2017, sursa APIA. Fata de aceasi perioada din 2016 vanzarile sunt deja cu +20% fix (10272 masini vs 8557) 1. Octavia 689 (cu 414 in luna) - 414 in luna este super (spre comparatie Logan si Sandero se vand cca 640/luna fiecare) 2. Tiguan 521 (cu 266 in luna) - start excelent pentru noul Tiguan, inteleg de ce, este atragator, bani sa fie, dar nu va ramane mult in top 3. Rapid 411 (cu 174 in luna) - o alegere usoara de facut, multi aleg Rapid in loc de Octavia sau Polo in loc de Golf, desi sunt generatii diferite tehnologic 4. Clio 410 (cu 269 in luna) - de urmarit, masina compacta cea mai ieftina deci cea mai de succes 5. Polo (cu 196 in luna) - comentariul de mai sus, lumea crede ca ia un Golf mai mic, de fapt nu este chiar asa 6. Focus (cu 125 in luna) - pretul bate finisajele (doar uitati-va in portbagajul unui Focus fata de al unui Golf) Diesel: 1.Octavia 592, 2.Tiguan 457, 3.Focus 253, 4. Rapid 247, 5.Megane 195 (finally apare si noul Megane in peisaj), 6.Fiesta 190 Benzina: 1.Polo 373, 2.Clio 252, 3.Astra 205, 4.Rapid 164, 5.Vitara 159, 6.Golf 121 Mi se pare interesant de urmarit clasamentul pe benzina pentru ca aici dispar influentele flotelor care iau majoritatea dieselurilor, aici apar optiunile individuale, se cauta deci masini compacte (Astra/Golf), sub-compacte (Polo/Clio), versatilitate (Rapid) si senzatia de SUV (Vitara, cel mai ieftin crossover si care isi face treaba cu brio, chiar daca nu are turbo si multi nici macar nu isi iau 4x4 ceea ce este pacat). Posibil ca Golful (care este inca scump, in afara de Trendline 1.0 tsi) sa fie inlocuit de noul Megane si Focus. Seat a ramas in urma pe compacte, incearca sa sparga piata cu Ateca, pacat ca au limite in productie ca cererea este imensa. Cota de piata nu mi se pare relevanta dupa doar 2 luni. Ce este de urmarit este piata electricelor/hibridelor, viitorul, YTD 2017 suntem deja la 1.7% fata de 0.6%, poate nu va dati seama ce inseamna 1.7%, pentru Romania mi se pare un bun inceput, din 100 de masini de import vandute, aproape 2 sunt electrice/hibride, in doua luni s-au vandut deja 13.339 masini electrice/hibride. Infrastructura de chargere va exploda in urmatorii ani in Romania si daca in 2017 o sa vedem 2% vanzari electrice/hibride, posibil ca in 5 ani sa ajungem la 10% ceea ce ar fi chiar o treaba, poate flotele isi vor schimba politica din dieseluri in electrice/hibride si atunci sa te tii schimbari.
    1 point
  39. Cand masina e cu istoric ok, pretul e mare si nu e dotata. Atunci mergeti la samsari. Eu as lua masina de la weltauto clar. Nu traiesc in masina sa ma masez sau sa fac sauna. Daca km sunt reali si cu garantie nu e ok. Romanul ramane tot la full de full fara piele din 2014 la 6000 euro. Cumpara masina daca iti place si e ok. ?
    1 point
  40. Sigur era vorba de un 5!! 46514,40 euro, R line , fara: DYNAUDIO, trapa, 4x4, parbriz incalzit, scaune spate incalzite, motor doar de 150cp, fara roti de 19, cu discovery media , nu pro. Comandat din ianuarie!! Vine in mai,,, mai incolo,... luna are 31 zile!
    1 point
  41. Ai aicia http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/volkswagen/golf_iv/1_6-16v/2001-2006/bcb/1597/77/ tot ce ti trebuie si ai sa ti alegi uleiul in functie de cat de ''obosit'' este motorul si asta o poti stii numai ''matale''.Eu nu sunt fan ''castron'' si aveai mai multe marci de unde alege dar asta ramane la aprecierea fiecaruia(nu bag pe gat si fiecare alege ce vrea).
    1 point
  42. Bine v-am regasit, dupa o lunga pauza revin cu update. Ce a mai primit masina in plus: - Faruri xenon OEM - Bara fata R32 - Vopsit bandouri si manere usi in culoarea masinii - Grile ventilatie Bora iluminate Totodata, tin sa mentionez 2 lucruri care m-au impresionat din punct de vedere al durabilitatii: Baterie schimbata in Decembrie 2015 - era bateria din fabrica (aproape 13 ani vechime si vreo 180.000 km) Ambreiaj schimbat in Decembrie 2016 - ambreiajul dinfabrica (aproape 14 ani si vreo 205.000km) Ramane sa revin si cu ceva poze din interior si exterior cand am rotile de vara puse pe masina.
    1 point
  43. Felicitari. O masina exceptionala. De apreciat ca nu o modifici. Mai asteptam impresii de pe drumuri.
    1 point
  44. Mai jos puteti auzi cum face turbina mea la rece. Este un Garret GTB2060VKLR pe rulmenti, care vine pe Mercedes E350 CDI. Turbina este practic noua si zgomotul dispare cand se incalzeste uleiul. Nu am catalizator sau DPF. La fel facea si turbina originala (GT1646V), la fel fac multe dintre masinile prietenilor mei (unele mai tare, altele mai incet), fie ele VAG, Renault sau Ford. Acest sunet nu este o problema si nu are sens sa aruncati bani aiurea pentru interventii.
    1 point
  45. Grija daca e imperecheat cu transmisia Multitronic.. recomand manuala oricand in favoarea acestei automate.
    1 point
  46. La ghidajele etrier se foloseste NUMAI vaselina siliconica.Vaselina cu litiu pentru rulmenti.Cea minerala este pentru conditii severe de functionare deci pe la masina nu prea se foloseste,cea cu grafit pentru planetare.Atat imi aduc aminte. Pentru stergatoare si balamale folosesc vaselina lichida. Acum fiecare foloseste cum crede.Multi folosesc vaselina pe care o au la indemana la momentul respectiv ceea ce este gresit dar in lipsa unor cunostiinte despre respectivul mecanism ..
    1 point
  47. NU se indura nimeni pentru ca nu prea exista. Eu tocmai mi-am facut comanda la PoRo, urmeaza sa vina... cind o veni. In schimb am facut rost de manualul (in engleza) pentru navi RNS/MFD2. L-as pune aici dar are vreo 2 MB. Care il vrea, dati-mi PM si-l trimit pe email.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!