Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.04.2017 în toate secţiunile
-
Poate sunt putin off-topic dar in opinia mea conceptul de "marca premium" este inteles putin gresit din ce vad. O masina premium nu consider ca trebuie obligatoriu in echiparea de baza sa-ti ofere mai multe dotari (sau un "minim" - valoare subiectiva evident! - de dotari) decat una "de volum" pentru a fi considerata "premium" sau pentru "a-si merita banii". Ceea ce inteleg eu prin "premium" este in primul rand varietatea de optiuni care iti este pusa la dispozitie. Si aici nu ma refer la numarul de gadgeturi sau sisteme de asistenta sau dotari, ci la posibilitatea de a alege dintr-o paleta cat mai variata pentru aceeasi dotare optionala. De exemplu, optiuni cat mai variate de culoare, inclusiv culori non-standard, optiuni cat mai variate de modele, culori si materiale pentru tapiterie, paleta cat mai variata de motorizari si sisteme de tractiune pentru acelasi model, etc. Cu alte cuvinte, o marca "premium" din punctul meu de vedere trebuie sa-ti permita sa-ti individualizezi masina cat mai mult. Evident ca atunci cand, in loc sa cumperi de la un furnizor un scaun in doua variante de tapiterie, il cumperi in cinci variante de tapiterie pe trei forme diferite de scaun, pretul va fi mai mare prin prisma volumului mai mic din fiecare tip de scaun si al complicatiilor de natura logistica. Iar aceste costuri se transmit direct cumparatorului pentru ca scopul producatorilor auto este sa faca profit, nu? Ca sa nu mai zic de faptul ca un producator "premium" vinde sensibil mai putine masini decat unul "de volum" dar anumite tipuri de costuri vor fi similare pentru cei doi producatori, doar ca ponderea lor in pretul final al masinii va fi mai mare la cel care produce mai putine masini. In fond si daca iti faci mobila din casa la comanda vei plati mai mult pentru ca e manufacturata "doar pentru tine" decat daca te duci sa o iei de pe raft de la IKEA, nu? Din acest motiv uneori nu inteleg de ce sunt comparate strict prin prisma pretului modele care se adreseaza unor categorii complet diferite de cumparatori. Exceptand Romania unde exista cumparatori doar ai marcii (cei care chiar cumpara acel "kel-line" pe care il tot vad in comparatia cu echiparile de top ale modelelor din acest versus), in orice tara "cu apa calda" - unde de altfel sunt si pietele care prezinta cu adevarat interes pentru acesti producatori - marcile premium sunt cumparate doar de la nivelele medii de echipare in sus, nicidecum in echipari de baza, tocmai pentru a le putea individualiza cat mai mult. Iar acolo pretul final este sensibil mai mare decat pretul pentru modelul de baza, moment in care acesta comparatie nu isi mai are rostul. Din acest motiv nu poti compara un Ateca complet dotat cu un Q3 in echiparea de baza. Pentru ca un cumparator pentru Q3 nu-l va lua in echiparea de baza, ci il va individualiza dupa placul lui si in limita bugetului pe care il are. Si sunt sanse foarte mari nici sa nu considere Ateca o alternativa, chiar daca nu va avea acelasi numar de dotari. In fond, pentru marea majoritate achizitia unei masini (atunci cand nu vorbim de achizitii de flota unde factorul pret primeaza) este o decizie extrem de subiectiva si din acest motiv nu exista "raspunsul corect universal valabil". My 2c...8 points
-
7 points
-
Comparatiile pe toata plaja de modele si strict din punct de vedere al pretului este apanajul societatii noastre. Nu se incepe de la necesitati, ci de la ce Audi/BMW/MB etc pot sa iau de banii x. Mai sanatos ar fi: Am nevoie de spatiu? Ma uit la Kodiak. Primeaza design-ul? Atunci Ateca. Vreau un interior ceva mai placut? Tiguan. Asta fiind strict un exemplu. Ideea este ce te-ar interesa la o masina, ce dotari sa aiba, ce motor si apoi bugetul ajunge sa plafoneze dorintele si orienteaza spre un model/marca. Nu e sanatosa nici captivitatea intr-o anumita marca si cu siguranta nici mentalitatea romanului care nu gandeste rational deloc. 40.000 euro munciti ar trebui gestionati rational la achizitia unei masini. O Skoda daca indeplineste criteriile A,B,C,D si e in buget, atunci e masina potrivita. La acelasi pret daca Audi indeplineste doar A,B inseamna ca apare compromis. De ce sa sacrific nevoile, motorul doar pentru a avea ceva mai prestigios pe capota? Asta e gandirea mea. Evident ca daca criteriile sunt indeplinite de ambele si sunt in buget, normal devine favorita marca mai bine cotata. E logic. La o masina noua, imediat dupa achizitie sa apara nemultumiri de genul lipsa unor dotari, dorinta de alt motor, transmisie inseamna ca decizia achizitiei a fost proasta sau a fost luata pe niste considerente exclusiv subiective.7 points
-
prin metoda clasica , cu pedala, dureaza cam 5 minute la fiecare roata si se scot 200 ml la fiecare roata.5 points
-
A deraiat discutia mai ceva ca trenul din imagine Eu raman la punctul meu: fiecare isi gaseste in bugetul propriu si dupa dorintele proprii o masina. Ca pareri pro/contra avem cu totii, aici sunt de acord, doar suntem oameni. In rest ca ce as fi facut cu bugetul X mi se pare aberant, pentru ca fiecare poate "asculta" de sfatul/parerea unora, insa tot cum ii arde lui capu va face din bugetul X. Discutiile ce am face daca, ce variante sunt maine si ce este si ce nu o optiune, o masina premium, e la fel de can-can ca si vremea. Topicul l-am urmarit si mi s-a parut corect si concret, fiecare mai facea cate un TD, fiecare mai zicea optiunile si parerile lui, insa sa o dam de pagini intregi de dragul tastaturii....meh4 points
-
Eu la passat 1,6 tdi 105 cp CAYC am facut pe 30.01 resoftarea la 112905 km . Dupa aprox 3500 km rulati de la update (acum are 116490) confirm si eu ca masina merge cel putin excelent !!! Chiar trage si merge mai bine decat inainte de update !!! Nu contest ca sunt si cateva cazuri (din mii sau zeci de mii de resoftari) la care dupa update sunt schimbari in rau ... dar daca sunt aici 10 pers care se plang asta nu inseamna ca trebuie sa ne plangem toti !! . Cu siguranta cei care nu sunt multumiti (unii) au f multi km la masini si dupa update se asteapta sa aiba un motor 0 km . Sa fim seriosi ... asa ceva nu se poate . Din ce am inteles de pe la reprez vw modificarea de soft e ca un ciptuning - duce putin la extrem functionarea unor componente a motorului , iar in cazul in care acestea au o uzura pronuntata nu este decat un pas pana sa cedeze . Oricum este bine ca avem posibilitatea sa refuzam . Cine are masina ok poate face linistit cine nu, nu .3 points
-
3 points
-
Va salut! Revin pe forum cu un nou membru achizitionat de curand si anume un VW Tiguan cu urmatoarele dotari: Motorizare: 2.0 TDI 170 cp Transmisie: manuala in 6 trepte Tractiune: 4x4 (4 MOTION) Echipare: Highline (cred) Navigatie cu touchscreen Trapa panoramica Bixenon+DRL Proiectoare+functie cornering Comenzi pe volan Volan imbracat in piele Dublu climatronic Incalzire in scaune imbracate in alcantara+textil, bancheta rabatabila, sertare sub scaune Cotiera fata/spate Masute pt pasagerii din spate Computer bord Senzori de ploaie Senzori de lumina Duze stropitoare+spalare faruri incalzite Parktronic+senzori perimetru afisaj pe ecran Park assist (se parcheaza singura) Auto Hold Cruise control Oglinzi incalzite+rabatare electrica Follow me/Leaving home inchidere/deschidere geamuri+trapa din telecomanda mp3+usb Bari metalice plafon Geamuri ionizate Masina a apartinut unui prieten care a cumparato de noua de la Midocar in 2011, a configurato pe comanda, in momentul de fata are 90 000 km, revizii doar la reprezentanta, arata si merge impecabil, motorul de 170 cp trage foarte bine din ture joase, are cuplu suficient sa depasesti in conditii de siguranta, mie personal imi place foarte mult cum este configurata, si cred ca va face fata fara probleme in conditii de iarna Sper sa va placa!2 points
-
2 points
-
Ca un MQB, cum altfel. @75NOR Problema e la gama superioara a configuratorului de Kodiaq, cum a postat si Luciosu, unde preturile sar de 47k de euro, nu in gama medie. Un Passat Bi-TDI 240cp, unde cu greu mai gasesti sa pui ceva, se duce in 45k, dupa reduceri ajunge un 42k, realist vorbind. Putin exagerat, dar ok, sa zicem. Skoda de ce ajunge la 47k, fiind aceeasi masina dar mai mare? Tarifeaza la metru patrat de tabla? Sau se plateste doar spatiul? Sunt foarte curios cand se va vinde masina.. @Cristian, inca o data, Kodiaq cu toate optionalele posibile nu inseamna mare lucru, sunt dotari care se pot pune si pe banala Octavie. Mai mult de atat, multe din masinile asa-zise "premium" vin din standard cu o buna parte din ele. Vezi cazul GLE, care vine cu faruri LED adaptiv standard, printre altele. Se gasesc si X5 2.5d, 3.0d, noi, la 50k. Si nu chele. Un om cu banii aia nu se va uita in veci la Skoda, oricat batem campii aici. Cred ca toti cadem de acord ca e o suma mult prea mare cazul particular al Kodiaqului rulat 1500km, la 50k de euro si putem trece mai departe.2 points
-
Eu am facut resoftarea de cateva luni,passat cc 2.0tdi cffb,si sincer va spun nu am nici.o problema,merge la fel ca inainte.2 points
-
Cu pompa sun presiune de 1.7 bar dureaza cam 5-10 min la fiecare roata (200/250 ml ,in functie de masina). La pedala ...poate nu am avut eu rabdare . La abreiaj ...ai de pedalat pana scoti 50-100ml2 points
-
Adevarat, topicul initial nu s-a vrut a fi despre SUV-uri premium. Dar nici nu a fost interzisa discutia daca lumea asta doreste. Apropos @Cristian care tot incearca sa bage pumnul in gura - o atitudine gresita zic eu La fel de adevarat - trebuie discutat de masini noi si cred ca acest lucru s-a mentinut. Sunt de acord ( @75NOR ) ca poate ar fi o idee buna un nou vs pentru gama premium - daca se doreste acest lucru.2 points
-
@RzzV trag de masina în limita bunului simt! Dar categoric, când am trecut la Superb Combi nu am avut în cap: liniuțe, circuite, și viraje în care sa încerc limitele fizicii! Pe măsură ce îmbătrânesc devin mai conservator!2 points
-
Sper ca ai observat ca masina postata de Luciosu, "de pe autovit", e de la dealer autorizat VW/Audi, nu? La fel si pe mobile, unde gasesti masini noi (<5.000km) de la dealeri. Deci nu vorbeste nimeni de surse obscure/dubioase de procurare a masinilor. Si nu stiu de ce se vorbeste de masini chele de cateva postari, sunt curios unde e postat linkul catre o masina cheala. @wert, cred ca surprinzi bine o perspectiva, dar sunt si alte aspecte. De ex. multe masini in vest sunt cumparate ca masini de flota. Acolo nu cred ca putem vorbi de individualizare, un aspect care spui ca e atat de important la un brand premium. Bine, unele sunt cumparate ca imagine, dar ideea ramane. Individualizarea unei masini la achizitie, ca particular, cred ca ramane apanajul unei societati sanatoase financiar. Aici nu cred ca e cazul Romaniei, cel putin nu inca, unde fiecare incearca sa scoata cat poate din bugetul pe care il are. De exemplu, eu nu as fi interesat de culoare exterioara, interioara, tip de piele, etc, decat daca vorbim de cazuri/combinatii extreme. Mai degraba sunt interesat de produs per total si de ce ofera produsul.2 points
-
Ordinea e: drepata spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata si apoi ambreiajul. Apesi pedata de vreo 2-3 ori dupa care tii apasat si intretimp ce apesi pe ea o a 2-a persoana deschide niplul aerisitor. Pedala va cobora la maxim, inchizi niplul si apoi lasi pedala sa revina sus si repeti procesul. La ambreiaj lafel, doarca acolos-ar putea sa trebuiasca sa tragi manual pedala in sus daca nu revine singura. In tot acest timp verifici nivelul in vas sa nu ramai fara. La sfarsit faci output test pe vag-com pt a aierisi si pompa abs.2 points
-
Mecanicul tau zice ca o masina sta ridicata din cauza amortizoarelor?? Schimba mecanicul! Garda o face arcul si 70% din duritate o face amortizorul. Logic, nu?2 points
-
"SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii" . Nu vad sa scrie SUV compact sub-compact, clasa A,B,C,D etc. Si ca fapt divers, si tu esti OT pentru ca Audi Q2, n-are nicio legatura cu cele din titlu, ci se bate cu Nissan Juke, Renault Captur, Mazda CX-3. http://www.telegraph.co.uk/cars/audi/audi-q2-review/ http://audiq2forum.co.uk/topic/716-audi-q2-versus-the-nissan-juke/ Eu zic sa terminam cu chestia asta, de a fi mai catolici decat Papa.2 points
-
Pentru 1,9 PD e recomandat 5w40 daca vrei protectie buna. a axei cu came , s-a schimbat norma la 5w30 in urma introducerii filtrului de particule, daca nu mai ai acest filtru poti merge linistit pe 5w40 cu 505.01.1 point
-
Cineva care a fost mai recent cu masina spre Halkidiki imi poate recomanda si mie un traseu? Poate sa fie si mai lung dar sa fie cu asfalt bun.1 point
-
1 point
-
Probabil Skoda ar trebui sa fie in ambele topic-uri. Inca o data, despre ce promotie diversa sau despre ce masini basic vorbim in versusul cu Kodiaqul de 50k? Una e 30-35k pe Kodiaq, alta e sa luam o pozitie defensiva si sa il imbratisam pe "nu-i asa" si pe "masini premium chele" cand vorbim de Skoda de 50k. Nu ma obosesc sa caut GLE, X5 si alte alternative corecte la 50k, sunt convins ca a fost fatidica ziua in care s-au nascut ca BMW, Audi sau Mercedes.1 point
-
Rapeste-ti o ora din timpul tau si rasfoieste topicul asta. Eu ma pregaresc sa fac roll back la versiunea de dinaintea updateului iar momentan strang informatii.1 point
-
Hehe, arata bine rau cu jantele astea mari combi-ul tau cu anvelopele...nu e vorba de sursa dubioasa, ci doar e o perioada cu un pret mai bun. Totusi ai pus in balanta niste anvelope oarecum dintr-o clasa diferita. Daca de obicei nu tragi de masina, nu cred ca isi merita costurile Continentalurile si/sau Dunlopurile.1 point
-
Cand masina e cu istoric ok, pretul e mare si nu e dotata. Atunci mergeti la samsari. Eu as lua masina de la weltauto clar. Nu traiesc in masina sa ma masez sau sa fac sauna. Daca km sunt reali si cu garantie nu e ok. Romanul ramane tot la full de full fara piele din 2014 la 6000 euro. Cumpara masina daca iti place si e ok. ?1 point
-
salut,pentru Constanta ajut eu ,am rezolvat singur inclusiv programarea, si inclusiv pini trasi din bord catre ECU1 point
-
eu zic sa nu treci, norma vw 504/507 e cea mai buna. doar daca te duci la raliu poti incerca Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40. in functie de firma, pe codul stantat sau "tatuat" la baza bidonului se poate citi tara. la unele scrie si pe eticheta "made in.." .1 point
-
Din buton pleaca 3 fire, cel mai lung are un pin ce trebuie introdus in mufa pompei de abs intr un slot gol (difera in functie de masina), iti alegi singur traseul prin dreapta sau prin stanga consolei centrale, celalate 2 fire au prelungitoare la care te legi de butonul de esp pentru - si iluminat buton.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca cei 101 mii km au fost rulati in Bucuresti posibil ca starea ei sa fie mai rea ca a unei masini cu 300 mii km rulati in DE . Are revizii la 15 mii sau 30 mii ?1 point
-
Sunt constient ca e scumpa...17 700 pret final nu e chiar SF, in conditiile in care e servisata doar la VW si imi da un an garantie. Intr-adevar nu e ff dotata (insa pt mine are cam tot ce ii trebuie, in afara de senzori) NU sunt genul sa ma omor dupa trapa, piele sau alte brizbrizuri...Germania nu ma tenteaza din mai multe considerente (nu am cum sa imi iau liber atata timp, nu ma pricep acolo ce si cum, nu imi da nimeni garantie, iar una cu istoric si putini km sa zic ca as gasi pe la 15-16000. cu drum, avion, cheltuieli extra si timp efort, nu merita pt mine. Da, daca as fi vrut un pre-facelift, atunci da. Sfaturi de urmarit la o testare ceva in mod special la CC?1 point
-
1 point
-
1 point
-
ar fi dragut din partea ta sa vedem si noi ce foi ti-au dat. eu nu mai fac demult lucruri la masina dupa mecanicii din service ...am vazut ca in Romania se practica foarte mult vorbitul oral ... care nu presupune nici o responsabilitate. spor1 point
-
Eu ti-am dat cifre si tu imi spui de cum o marketeaza Audi. Renunt eu!1 point
-
Ca sa comparam mere cu mere, adica masina de pe stoc, cu masina de pe stoc, cu preturile de lista cerute: Q5 nou 2,0 TDI, 190 cp, S-tronic, quattro: https://www.autovit.ro/anunt/audi-q5-ID7Gl7wx.html#436ebdd76f Parca diferenta fata de Kodiaq-ul ala nu mai e asa mare, nu?1 point
-
Nu, comparam cu Q7 nou care e 57k. Sau Macan nou. Dar cu Macan nu insist, o sa fie lumea nemultumita ca nu e loc ca in autobuz in ea. Fiecare e liber sa faca ce vrea. E destula lume pe forum fericita cu Skoda de >30k. Dar sa spui ca nu exista alternative si ca doar Skoda aia de 50k e solutia pt un astfel de buget si pt anumite cerinte mi se pare absurd. PS: Kodiaq cu toate optionalele bifate nu inseamna mare lucru. E o octavie glorificata. Ca i-au pus ei niste sisteme de asistenta, o trapa, un keyless si un sistem de sunet mediu nu sunt motive suficiente sa o arunce atat de sus in gama. PS2: Ce vreau sa spun e altceva, trebuie sa vina o persoana foarte ambitioasa ca sa cumpere Kodiaqul ala. Ramane de vazut cat va sta pe site, eu stiu ca e de ceva timp, pentru ca m-am mai frecat la ochi o data acum cateva saptamani.1 point
-
este mai ieftin decat un set de trimuri de aluminiu, in stare perfecta. Nu este chiar ieftina, nu este colant - care se vede de la o posta ca e o solutie ieftina - si financiar.... si optic... Corect - sunt pentru trimuri aluminiu OEM Sh - sunt contra colant pe ele - strict parerea mea, va rog sa nu va suparati1 point
-
Inteleg ca nu ai cumparat Castrol? CV este manuala, corect? Merci. L.E. Am gasit raspunsurile pe pagina masinii tale:).1 point
-
foarte frumoasă. Referitor la senzori, eu știu că și un strat de apă înghețată îți obtureaza vederea senzorului, indiferent că e ACC sau de parcare. Legat de culoare, eu am a4b9 Cuvéesilver (eu îi spun courvoisier) și tot galben a ieșit în carte.1 point
-
Nici un ulei nu este ca nou la 15000 km de utilizare in motor, orice culoare ar avea. Eu, la vechiul meu passat PD de 96 kw, am folosit Vapsoil 5w30 cu norma 50501. Nu am vrut sa trec la 5w40 pt ca masina a mers numai cu ulei LL 5w30 de cand a fost noua, in DE si nu consuma aproape deloc intre schimburi (nu-l tineam mai mult de 10000). Dar daca la masina ta s-a folosit 5w40 pana acum iti recomand sa ramai la vascozitatea asta. Eu as merge pe un Shell, Fucks sau chiar as ramane la Castrol dar achizitionat din sursa sigura, preferabil facut pt vest.1 point
-
Azi am luat si montat jantele. Sunt foarte multumit de rezultat. In poze am facut proba cu un distantier de 15mm pe spate, pare potrivit. Urmeaza sa iau prezoane lungi si le voi monta definitiv. Saptamana viitoare vin si capacele centrale, moment cand sper sa schimb si amortizoarele spate si poate sa mai cresc putin puterea ( , dap, e ceea ce pare, vreau soft). Vedem cum se aliniaza "bancnotele" Dupa ce termin tot ce mi-am propus (inclusiv mini-detailingul interior-exterior) voi face o sedinta foto calumea.1 point
-
1 point
-
Nu o sa iti lase niciun neamt numerele lui, nu are nicio garantie ca o mai radiezi daca iti da brief-ul, asa ca fiind un cerc vicios, nu risca nimeni, el este obligat sa plateasca amenzi si asigurare daca nu poate dovedi ca a vandut masina (nu, contractul VC nu e de ajuns, ii trebuie brief-urile in original). In al 2-lea rand, este o decizie proasta sa cumperi de la privati, pentru ca nu vei gasi niciun neam, numai turci, arabi sau eventual romani, cu masini tiganite, cele bune sunt date buy-back la dealer si vandute apoi la pachet autohouse-urilor care le mai cosmetizeaza putin.1 point
-
Daca haleste ca a mea 500 ml la 100 km eu zic sa o dai sau daca o iubesti prea mult trebuie sa ai faci segmentarea ca la carte. Eu am facut-o si nu mai consuma 1 ml la 10 mii si nici fum albastrui. Eu am Castrol Edge 5-30 inainte am avut 10w-40 si a mers perfect. Eu mai am un diesel care am avut aral 10w-40 si imi papa cam 400-500 ml la o luna. Acum am un alt ulei mai ieftin se numeste NordClass 10-40w si vreau sa spun ca nu mai consuma aproape deloc. In 10 mii ai pun cam 1 litru dar mentionez ca mai pierde pe la semeringul de la arborele cotit si pe la capacul de la culbutori. Motorul are 395 de mii fara sa fie segmentat. Incearca-l si u acest ulei poate se mai diminueaza. Dar daca papa mult trebuie sa il segmentezi sau o vinzi !!1 point
-
Nu trebuia sa pui softul de pe alta masina la tine...un soft CORECT se face la fiecare masina in parte, pt ca raspund diferit.1 point
-
1 point
-
salutari tuturor ! Sunt printre cei care din imprudenta,necercetare amanuntita am facut update-ul la insistentele unui angajat vw!!! Insa din fericire (datorita colegului EEXCALADE-Catalin-un om cu o educatie ,deontologie si etica profesionala aparte ,cariua ii multumesc din nou pe aceasta cale ca m-a consiliat si sfatuit ) am reusit sa revin la softul anterior ,recastigandu-mi masina dealtadata care mergea ceas ! Ptr tipul de motor care il detin pe masina ,update-ul facut este dezastruos(eram hotarat sa vand masina ) - puere scazuta ,gatuita intre 1500-2000 ture,consum marit,regenerari din aproapre 200 in 200 km( monitorizat atent in 1000 si ceva de km indiferent ca au fost extern sau intern,zgomot mare la rece al injectoarelor ca de lant plus ca uleiul ca niciodata s-a consumat,ars probabil din cauza regenerarilor dese (de cand am masina niciodata nu a consumat ulei pana la update). Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!! regenerari in oras la 550-600-sper sa nu exagerez insa de la ultima am acum 550 km facuti 70% urban si restul extra ! Deci daca puteti evita update-ul e cea mai buna solutie! Asta este experienta mea pe tipul de motor CBDC 81kw ! pe celelalte nu ma pronunt! O experienta total dezamagitoare! Imi cunosc foarte bine masina , sunt o persoana meticuloasa ! iar cele mentionate au fost constatate cu mare atentie ! Multumesc !1 point
-
spuneam ceva mai sus despre cum sa intervenim in "gandirea"calculatorului de use la acei dintre noi care avem probleme cu inchiderea geamurilor adica....tragem de buton sa-l inchidem si el coboara in jos,o problema foarte des intalnita la golf 5 mai ales la usile din fata. " Pinch Protection " se numeste chestia (protectia) ca atunci cand un copil are mana pe geam si sa nu-I fie taiata, geamul imediat coboara in jos.Problema este cum sa o dezactivam cu VCDS-ul? +0000001 = Rear Lid Remote Unlock Button (E233) +0000002 = Ambient Mirror Illumination +0000004 = Mirror Turn Signals +0000008 = Interior Door Handle Illumination installed +0000016 = Automatic Run active +0000032 = Mirror Heater installed +0000064 = Door Exit/Warning Light installed +0000128 = 5-Door Chassis +0000256 = Seat Memory installed +0000512 = Right Hand Steering +0001024 = Safe-Motor not installed +0002048 = Pinch Protection inactive am inteles caci la codarea de o avem la respectivul calculator de use(ex: eu am 0000052) adaugam 0002048 adica 52+2048=2100....adica,codarea cu protectia dezactivata este 0002100,Eu am pus aceasta codare dar cand sa dau "ok" nu vrea s-o ia...zice ceva de "range"1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00