Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.04.2017 în toate secţiunile

  1. 4 points
  2. 107.000 km, i-am facut inca un schimb de ulei. N-am ce sa-i reprosez masinii pana acum, 30.000 km impreuna si ma bucur de ea ca in prima zi, la fel si fi-mea:))
    4 points
  3. Cred ca se voia un *5 in loc de *3 acolo... @mednick -> Masina pare a fi una corecta la un pret correct. Devalorizare de aprox. 50% in mai putin de 3 ani este mai mult decat just... De testat, nimic special fata de oricare alta masina: diagnoza, verificare mecanica si verificare de vopsea pe fiecare element.
    3 points
  4. Eu spun sa mai verifici : Length: 171.70 inch-->Ateca 165.00 inch--> Q2 Width: 72.40 in --> Ateca 60.00 in --> Q2 Height: 63.03 in --> Ateca 59.00 in --> Q2 Si n-am comparat cu Tiguanul. Spuneai aceleasi dimensiuni? http://www.suvdrive.com/comparison/seat-ateca-xcellence-2017-vs-audi-q2-s-line-2017 L.E.: Si comparatia cu Juke: http://www.suvdrive.com/comparison/nissan-juke-sl-2017-vs-audi-q2-s-line-2017
    2 points
  5. "SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii" . Nu vad sa scrie SUV compact sub-compact, clasa A,B,C,D etc. Si ca fapt divers, si tu esti OT pentru ca Audi Q2, n-are nicio legatura cu cele din titlu, ci se bate cu Nissan Juke, Renault Captur, Mazda CX-3. http://www.telegraph.co.uk/cars/audi/audi-q2-review/ http://audiq2forum.co.uk/topic/716-audi-q2-versus-the-nissan-juke/ Eu zic sa terminam cu chestia asta, de a fi mai catolici decat Papa.
    2 points
  6. Nu, comparam cu Q7 nou care e 57k. Sau Macan nou. Dar cu Macan nu insist, o sa fie lumea nemultumita ca nu e loc ca in autobuz in ea. Fiecare e liber sa faca ce vrea. E destula lume pe forum fericita cu Skoda de >30k. Dar sa spui ca nu exista alternative si ca doar Skoda aia de 50k e solutia pt un astfel de buget si pt anumite cerinte mi se pare absurd. PS: Kodiaq cu toate optionalele bifate nu inseamna mare lucru. E o octavie glorificata. Ca i-au pus ei niste sisteme de asistenta, o trapa, un keyless si un sistem de sunet mediu nu sunt motive suficiente sa o arunce atat de sus in gama. PS2: Ce vreau sa spun e altceva, trebuie sa vina o persoana foarte ambitioasa ca sa cumpere Kodiaqul ala. Ramane de vazut cat va sta pe site, eu stiu ca e de ceva timp, pentru ca m-am mai frecat la ochi o data acum cateva saptamani.
    2 points
  7. Sa adaugi si la motorizare cel putin 2 CP in plus! :D. Deci oarecum acesti suporti sunt o alternativa la lipirea cu banda dublu adeziva!
    2 points
  8. Incepe munca la masina. Luni incepe treaba la traseul de intercooler, am ales 550x230x65 (nu am gasit cu 220 din pacate) si teava inox lucioasa pentru ca ma intereseaza si aspectul Pana joi ar trebui sa fie gata. Acum o saptamana a inceput sa patineze ambreiajul ceea ce era de asteptat pentru ca dadea semne de moarte de cand am luat masina. Voi trece la masa simpla si disk cu kevlar. Am gasit deja volant masa simpla la suuuper pret si kit de reparatie la un pret ok. Cu totul ma duce cam 900 de lei, volant + placa, disc si rulment noi + kevlar. Va tine cam 260cp si aprox 400nm ceea ce pentru mine este arhisuficient din moment ce nu vreau sa trec pragul de 240cp si 350nm pentru a proteja internele. Cu astea fiind spuse, in aproximativ un an de cand am luat masina am reusit sa fac: - Evacuare custom inox - Chiulasa rectificata complet - Traseu intercooler - Ambreiaj masa simpla kevlar - Bobine inductie rosii NGK de 3.0 biturbo - Bujii NGK BKR7E - Anulat inutile (SAI, N249, N112, Egr, canistra carbon si rezervor vacuum) si simplificat vacuum - Splitter Forge original - + alte piese marunte (pompa benzina, cap planetara, furtune PCV si vacuum, ceas boost...etc) Pana la finalul verii sper ca masina sa fie in stare tehnica foarte buna ca sa pot merge la powertech pentru soft.
    2 points
  9. Va salut! Revin pe forum cu un nou membru achizitionat de curand si anume un VW Tiguan cu urmatoarele dotari: Motorizare: 2.0 TDI 170 cp Transmisie: manuala in 6 trepte Tractiune: 4x4 (4 MOTION) Echipare: Highline (cred) Navigatie cu touchscreen Trapa panoramica Bixenon+DRL Proiectoare+functie cornering Comenzi pe volan Volan imbracat in piele Dublu climatronic Incalzire in scaune imbracate in alcantara+textil, bancheta rabatabila, sertare sub scaune Cotiera fata/spate Masute pt pasagerii din spate Computer bord Senzori de ploaie Senzori de lumina Duze stropitoare+spalare faruri incalzite Parktronic+senzori perimetru afisaj pe ecran Park assist (se parcheaza singura) Auto Hold Cruise control Oglinzi incalzite+rabatare electrica Follow me/Leaving home inchidere/deschidere geamuri+trapa din telecomanda mp3+usb Bari metalice plafon Geamuri ionizate Masina a apartinut unui prieten care a cumparato de noua de la Midocar in 2011, a configurato pe comanda, in momentul de fata are 90 000 km, revizii doar la reprezentanta, arata si merge impecabil, motorul de 170 cp trage foarte bine din ture joase, are cuplu suficient sa depasesti in conditii de siguranta, mie personal imi place foarte mult cum este configurata, si cred ca va face fata fara probleme in conditii de iarna Sper sa va placa!
    1 point
  10. Da.. sigur ca e pisica. Dupa episodul cu accidentul, azi am gasit masina iar murdara si cu urină lângă antenă. Drept urmare am imbibat antena in motorină. Daca nici asta nu rezolvă problema, imi cumpăr pușcă. Si una de sus cu my little runaway.
    1 point
  11. Ordinea e: drepata spate, stanga spate, dreapta fata, stanga fata si apoi ambreiajul. Apesi pedata de vreo 2-3 ori dupa care tii apasat si intretimp ce apesi pe ea o a 2-a persoana deschide niplul aerisitor. Pedala va cobora la maxim, inchizi niplul si apoi lasi pedala sa revina sus si repeti procesul. La ambreiaj lafel, doarca acolos-ar putea sa trebuiasca sa tragi manual pedala in sus daca nu revine singura. In tot acest timp verifici nivelul in vas sa nu ramai fara. La sfarsit faci output test pe vag-com pt a aierisi si pompa abs.
    1 point
  12. In sarcina lantul e tensionat si se aude mai putin sau deloc
    1 point
  13. Am auzit de la altii ca Exclusive Car Spa de pe strada Traian Vuia, nr.182A sunt destul de ok. http://exclusivecarspa.ro/
    1 point
  14. Înțeleg, cleverpack nu, reduceri minime (3-4% cu indulgenta), la rabla nu se mai încadrează...Cam prețioasă arătarea!?
    1 point
  15. Mai nou Scout vad ca vine si cu niste dotari misto in standard, gen volan incalzit. Iar optiunile sunt decente la pret.. Daca spatiul de Scout este suficient (si eu zic ca este, Octavia in sine e foarte spatioasa ! ) si un motor mai potent este dorit, atunci Scout va fi alegerea mai buna, la un pret chiar mai bun zic eu.
    1 point
  16. Buna. La masina din semnatura am 185k km si la ultimul schimb (177k) am bagat Castrol 10w40. Pana acum am completat 400 de ml, deci un consum de ulei relativ mic, avand in vedere ca imi place sa "ma dau" la ea si regimul de mers este 70% urban. Se recomanda ca la urmatorul schimb sa bag Castrol EDGE 5w30?
    1 point
  17. Eu am pus intai in cele de jos, apoi cu surubelnita am fortat putin cat sa se deschida ca sa intre numarul. Degete saved O solutie foarte eleganta este cu magneti speciali lipiti pe spatele nr si pe spatele barei.
    1 point
  18. Sa mai detensionam putin atmosfera; eu am ramas blocat; http://www.alfaromeo.ro/model/stelvio/ 52k--> nu e SUV full size, dar cred ca e printre cele mai "sportive". Plus o gramada de briz-briz-uri, jante de 20 . Habba habba
    1 point
  19. asta e conectorul pentru camera AV, care il au toate unitatile 330 in pachet. noi vb de conectarea camerelor OEM de RNS/RCD 510/315, etc... pe RCN330
    1 point
  20. nu, nicidecum la acel adaptor. eu ma refeream la un convertor CVSB AV.
    1 point
  21. Da, e si in alta liga ca spatiu. Una are badge, alta are spatiu, una are dotari la preturi mici, alta aceleasi dotari la preturi mai mari. Batalia asta a SUV-urilor mi se pare fascinanta din punctul de vedere al unuia care nu va lua niciodata in considerare un SUV pentru ca nu ii vad niciun plus fata de un Alltrack spre exemplu, dar asta e alta discutie.
    1 point
  22. 5F0 947 109 C Y20 - este codul pentru lampa cu led de la oglinda. Este cu cod de culoare pentru plafonul gri, cel standard la HL.
    1 point
  23. Ce zgarcit! Umbla vorba in sat ca ai tunat Superbul si tu nu pui nici o poza???
    1 point
  24. Nu intra bine in anumite viteze in anumite situatii
    1 point
  25. garantat o sa sara in ochi, pentru cunoscatori, o sa se vada pe la colturi, butoane, etc - cred ca singura varianta ok, excluzand inlocuirea trimurilor cu unele oem, este hidrotransferul.
    1 point
  26. pare ca s-a stricat yala de la hayon - cea din primul clip al tau.
    1 point
  27. Nu ai probleme cu airbag-ul. Ai masa in volan, trebuie sa tragi un 12v.
    1 point
  28. la edc 16 un egr inchis are valori de peste 95%....la edc 15 sta uneva la 4,8%,deci egr ul colegului e bun in schimb il poate verifica sa inchida bine,sa fie ermetic si sa nu aibe scapari de gaze in admisie...decat atunci cand vrea ECU
    1 point
  29. Dacă ai drum prin centru da un semn de viata și îți dau eu o clema.
    1 point
  30. de astazi masina merge cu turbaciunea de 150 de cai,am avut o tentativa sa montez si bara stabilizatoare de tt, dar suruburile de la jugul motor erau prea intepenite si am zis mai bine sa las pe mai incolo bara,intre timp au sosit si placutele lichidul si discurile de frana pe 312mm,vineri sper sa fie montate pe masina si sa fac si directia
    1 point
  31. Salutare dragi forumisti, De astazi a intrat in familie alaturi de Passat o mandrete de "babuta" VW LUPO Fabricatie: 2002 Dintre plusuri am remarcat: Motor: 1,4 TDI Trapa (sumt mare fan la asa ceva) Climatronic Jante Al Scaune incalzite Oglinzi electrice si încalzite Ca si minusuri (pe care le voi remedia curand): geamuri manuale ceva rugina la haion spate O zi buna, George
    1 point
  32. amandoua merg la toate - una este cu un singur buton pe lateral - cea veche - care are doar SET (-) si RES (+) se da din butonul ON/OFF - cealalta are ambele butoane pe lateral - e mai ergonomica, o recomand
    1 point
  33. Tu ai probleme cu pisicile, eu cu porumbeii. Am un copac in fata curtii si cred ca e casa tuturor porumbeilor. Fi-mea e fixista, i-am explicat la început ca ataca vopseaua si acum daca vede ca si-a facut nevoile un porumbel pe geamuri mă pune in mijlocul traficului sa opresc si nu se simte bine pana nu sterg cu servetel umed ? Am invatat-o bine, prea bine din păcate ?
    1 point
  34. Weekendul acesta Exploratorul a mai vazut inca odata zapada cu anvelopele de vara ,dar de data aceasta in conditii de siguranta A fost super frumos afara asa ca am bagat o excursie pana la Zarnesti pentru un traseu montan de la Fantana lui Botorog pana la Cabana Curmatura. Vreme super , drumul liber , consum mic .....ce sa mai ceri O placere la drum intins .
    1 point
  35. Nu se poate pune filtru intre pompa si rampa, presiunea e mult prea mare ptr asa ceva (vorbim de 1600-2300 bari)
    1 point
  36. Contrazicerile sunt multe,dar nimeni nu tine cont de felul cum este montat motorul:longitudinal sau transversal! NICIODATA,dar NICIODATA sa nu comparam un mod de asezare cu celalalt! Daca o sa fiti atenti,"ämortizarea" vibratiilor la motoarele transversale este mult mai buna fata de motoarele asezate longitudinal! EX: la Passat B5.5,se simt foarte multe vibratii in habitaclu,fata de un Golf 4(excludem problemele la tampoane sau suporti motor/cutie)! Asa si cu volantele astea! Normal ca ala cu motorul asezat longitudinal o sa fie nemultumit,daca toate vibratiile se simt in caroserie. Si mai vine si partea a2a:depinde de cat de pretentios esti si ce asteptari ai!
    1 point
  37. Salutare baieti, am fost de curand sa vad un CC. Arata foarte bine din toate punctele de vedere, test la reprezentanta nu i-am facut inca dar in cartea service are doar o inregistrare la 27.000 km. Am fost cu masina, merge foarte bine, nu se aude nici o bataie, nimic. Problema e ca masina e adusa din Franta, iar eu am auzit ca Francezii nu prea au grija de ele. Ce spuneti, merita masina respectiva banii aia? Dupa ce am vorbit cu proprietarul care defapt e samsar, o lasa undeva la 10.000. Cineva m-a sfatuit sa fug de motoarele de 2.0 TDI 170 cp, pentru ca si el a avut un Passat B6 cu aceeiasi motorizare dar din cate stiu eu pe CC sunt motoarele common-rail, nu? Mai jos e link-ul cu masina. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GkSZh.html#contact_form
    1 point
  38. Salut.Un cod pentru polita portbagaj.Multumesc
    1 point
  39. Sa o stapanesti sanatos! Arata excelent + motorul excelent. 1000 de puncte pentru ca nu ai luat stergatorul de luneta. (ORIBIL) Mai bine faci rodajalul ca la carte, decat sa umbli cu 2 litri de ulei dupa tine la 20.000 km.
    1 point
  40. Eu as lua-o de la capat. Acum stiu exact cum si de ce sa apuc problema ca sa mearga rpd.
    1 point
  41. Uite, am facut un efort si am cautat eu pentru tine: sau: http://www.michaelneuhaus.de/golf/golf4_info2.htm sau:
    1 point
  42. Daca cei 101 mii km au fost rulati in Bucuresti posibil ca starea ei sa fie mai rea ca a unei masini cu 300 mii km rulati in DE . Are revizii la 15 mii sau 30 mii ?
    0 points
  43. Si la Q7 se vad niste zgarcenii = reduceri se costuri pe ici pe colo. De exemplu buzunarele de pe usi nu au stofa pe dinauntru (Kodiaq are ! ), pedalier sport nu este in standard ( la fel ca la Kodiaq ! ). Chestii mici dar parca incompatibile cu pretentiile unui Audi de 65k...
    0 points
  44. Oare de cate ori s-a discutat aceasta comparatie dintre o masina din clasa 'sub-premium' echipata full si o alta premium chel-line? Sunt foarte multi care cumpara premium slab dotate doar pt a avea sigla, in loc sa cumpere o gama mai jos dar foarte bine dotata. Parerea mea este ca targetul Skoda nu este sa vanda masini de 50.000k. Acea masina este configurata cu de toate pentru ca posibilii clienti sa vada 'live' multitudinea de optiuni posibile si sa-si aleaga dintre ele dupa nevoi si buget.
    0 points
  45. Arata mai bine pe lumina Ce pacat ca o data ce ajungi moderator nu mai poti da like/dislike la posturi, dispar inimiorele verzi la cadrele dragute cu masina
    0 points
  46. Ramai cu el,daca nu ai probleme cu consumul si esti multumit de castrol 5w40....nu schimba sub nici o forma marca sau clasificarea uleiului.
    -1 points
  47. Eu alimentez predominant de la MOL pentru ca e mai aproape de casa. Am alimentat si de la Petrom, Rompetrol, OMV, Lukoil atat cu 95 cat si 98/100. Nu am simtit nicio diferenta. Poate s-ar simti ceva la un mers extrem de sportiv/circuit dar pentru mersul in oras sau cateva depasiri/serpentine in afara nu am simtit diferenta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!