Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.04.2017 în toate secţiunile

  1. Facut revizia DSG la ~40 000 km, totul foarte ok, nici un semn de span in filtru sau cutia filtrului, uleiul schimbat la reprezentanta avea o transparenta foarte ok, in schimb, era foarte lichid.. lipsit de grasime, curgea efectiv ca apa (chiar daca era caldut, nu trebuia sa fie chiar asa). Bagat ulei Motul pentru DSG, am primit multe review-uri foarte bune despre el, se comporta foarte ok cutia pana acum, schimba mai lin si silentios, ramane de vazut in timp cum se va comporta. Schimbat furtune frana cu unele HEL metalice + folosit lichid frana VW DOT4 la cutie metalica (am inteles ca ar fi mult mai bun decat cel la cutiile de plastic). Frana a devenit mult mai prompta, cat apas atat franeaza, nu mai sunt pierderi si nu mai e pedala "elastica". Din pacate discurile si placutele sunt cam uzate, in vara voi face si o revizie full la discuri + placute fata/spate, atunci se va simti cu adevarat frana corecta.. Masina a fost degresata si spalata apoi in jurul franelor + curatate discurile cu spray de frane. Lucrarile le-am realizat la Alex @ APR Romania , un om de nota 10 ! Ne pregatim pentru sfarsitul lui mai.. un euro-trip de 5000 km in ~10 zile, va fi fun Cateva poze.. din pacate masina era nespalata de mai bine de 1000 km (facuti si in oras si in afara) ..deci era jegoasa pe la "dedesubturi" .
    3 points
  2. Merci... uite acum am intrat in casa de la testdrive. Mai puternice mi se par ... adica clar sunt Ring-urile. In timpul test drive-ului am lovit o PISICA NEAGRA cu Polo-ul si am mai crapat un plastc / fusta neagra din fata rotii. L-am rupt de tot... ca mai mult avea rost de design acolo. In stanga era deja rupt, asa ca am facut-o simetrica. Sper ca am lovit pisica ce imi murdareste masina. Ieri seara le-am spalat ambele (Rapid si Polo) azi dimineata numai urme de labute de pisica, cu noroi. Nu mai #rezist!!! ++++ Am descoperit ca imi roade antenele de pe masina!!! am studiat 2 saptamani pana m-am prins ca sunt urme de colti de pisica. Revin maine cu poze. @Aerofan - felicitari pentru promovare... O sa incerc sa prind urechea aia cu bicomponent, dar nu-s foarte optimist... sunt ceva tensiuni destul de mari in zona aia. Momentan am pus niste SICO LE: Nu am omorat-o ca m-am intors si nu mai era acolo. Nu stiu daca sa ma bucur sau nu.
    3 points
  3. Salutare, Cu ocazia aniversarii a 4 ani si la sugestia unor prieteni, colegi de forum, am decis sa deschid un topic cu masina. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Masina este un Golf 7 Highline 1.4 TSI 122CP DSG7, culoarea Pure White. Povestea masinii a inceput pe 6 martie 2013 cand a fost comandata, fabricata pe 9 aprilie si livrata pe 23 aprilie. La categoria optionale enumar: · Climatronic · Computer de bord Premium · Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED · Light Assist · Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier · Pachet lumini si vizibilitate · Park Pilot · Radio CD Composition Media · Scaune ergoActive · Selectarea modului de conducere · Volan cu padele pentru DSG La modificari majore enumar: · Jante 18” Rotary (VW Zubehör) cu anvelope Michelin PS3 · Arcuri VW Zubehör (coboara 25-30mm) · Stopuri LED Golf R · Folie Llumar Ceramic LATI 35 pe luneta si geamurile laterale spate Pe langa ele am mai schimbat pedalele si suportul de picior cu cele de R-Line/GTI/GTD..., lampile de numar cu cele led OEM, lampi parasolar cu cele led si am montat tips-urile de evacuare de Skoda Yeti. In 41500 km am avut medie de consum de 8.52 litri/100km si am consumat peste 3500 de litri de benzina. La probleme enumar pe langa chemarile de la fabrica, un set de ambreiaje la cutie in jurul a 30k km si ecranul de la radio deoarece avea pixeli blocati in colturi. In poze se vede masina in configuratia stock (actual de iarna), masina cu rotile de vara si masina cu rotile de vara, arcuri si stopuri.
    2 points
  4. Fratioare! Nu conteaza faptul ca rar ul iti scrie tie in carte 2014 pt o masina din 2013, asa poti totusi sa pacalesti un cocalar semianalfabet in targ. De ce? Pentru ca pe certificatul de inmatriculare, pe cartea de service si in istoricul masinii scrie anul real... 2013. PS- italienii sunt mai tzigani decat romanii, un fel de tigani obisnuiti, ce poti matale sa bifezi este ori o masina cu km falsificati, ori o masina accidentata cu km falsificati.
    2 points
  5. lipsa comenzi vocale, lipsa afisare pe BC, etc altfel, nu merge cu toate telefoanele Mirrorlink-ul cum trebuie sau cum ne imaginam noi, din pacate. Nu poti compara o unitate care costa 100-150 euro noua....cu una care costa 400-500 euro SH... noua avand un pret fabulos. Eu am montat cam toate unitatile pe VAG-uri, deci le cam stiu.... este ok pentru acest nivel de pret, are BT incorporat, etc - este ieftina si ok - mai buna decat RNS510, pentru aceste platforme, nu cred. Mai accesibila ? sigur da.
    2 points
  6. Tu ai probleme cu pisicile, eu cu porumbeii. Am un copac in fata curtii si cred ca e casa tuturor porumbeilor. Fi-mea e fixista, i-am explicat la început ca ataca vopseaua si acum daca vede ca si-a facut nevoile un porumbel pe geamuri mă pune in mijlocul traficului sa opresc si nu se simte bine pana nu sterg cu servetel umed ? Am invatat-o bine, prea bine din păcate ?
    2 points
  7. Noul membru al familei Un Audi A3 8V sedan din 2014. Din dotarile ce merita mentionate ar fi 2.0TDI 150cp manuala, Bang&Olufsen, piele maro, Audi Drive Select, wireless charging in cotiera pentru telefon (Apple, ne miscam si noi?), Cruise Control, Audi Music Interface (iPhone screen sharing FTW), USB, 2xSD, DVD, HDD intern, navigatie 3D cu RO, WiFi, pachet lumini, auto-hold, full LED (inclusiv faruri), spalatoare faruri, touch pe rotita de la navi (pentru scris litere pe ea), scaune incalzite fata, oglinzi electrice incalzite si pliabile electric, 2 oglinzi heliomate, display retractabil electric, senzori parcare fata/spate, Bluetooth pentru vorbit la telefon si pentru audio streaming, senzori ploaie/lumina si, bineinteles, logo-uri S-Line (nici macar originale) lipite pe aripi desi masina nu are niciun element S-Line pe ea. Evident ca astea vor zbura urgent, poate chiar inaintea D-ului de pe c*r. Momentan sunt extrem de impresionat de masinuta asta. Am mers cu A3 sportback, am avut o saptamana pe mana Q3 deci credeam ca stiu la ce sa ma astept. Am plecat dupa ea crezand ca ma duc sa-i iau sotiei un city car dar dracia asta e proper car, e semnificativ peste Q3, e clar ca Audi vor sa o pozitioneze undeva mai sus (nu e disponibila cu 1.2TSI cum e SB-ul si nici nivelul cel mai jos de echipare nu e disponibil pe sedan). Pe langa lista destul de impresionanta de jucarii (unele dintre ele, cum e drive select-ul, nici nu stiam ca exista pe A3), masina chiar se simte bine de tot, e incredibil de inchegata si e intr-o stare absolut excelenta.
    1 point
  8. Dupa luni bune de cautat si oscilat intre golf 7 - leon - opel astra sau ceva second hand, m-am decis ca acest golf e alegerea cea mai buna . Masina este un comfortline 1.2tsi 110cp, manual. Ca dotari optionale : - Climatronic - Privacy glass - pachet lumini - app connect - jante toronto 16" - pachet iarna ( scaune incalzite, duze faruri si parbriz incalzite) - park pilot - composition media 16,5 cm - tapiserie shetland - comenzi volan Masina a fost de stoc..si am luat-o de la midocar vitan..a durat o saptamana pana a ajuns de la suceava si a fost livrata..o saptamana foarte lunga :)). Pana acum am mers 600km si ca impresii..avand in vedere ca vin de pe masini cu motoare de 2.0 diesel..motorul asta de 1.2 nu imi da deloc impresia (pe care o aveam inainte de al conduce) de motor "de scuter". Are reprize foarte bune, trage de jos..si lucrul cu care inca nu m-am obisnuit..este extrem de silentios! Consumul este undeva la 7.3/100km luand in calcul un drum pe autostrada soarelui dus-intors.. din care restul de aproximativ 350km facuti doar in bucuresti..in trafic bara la bara si seara tarziu. Regimul de mers nu a fost "la consum".. am mers cu ea cum as merge in mod normal ( asa mi-a recomandat reprezentatul de la midocar) dar nu am depasit 3000 rpm decat cu 2-3 ocazii si asta foarte scurt. Calitatea interiorului m-a surprins foarte tare, cunoscandu-se ca s-a lucrat destul de mult la perceptia calitatii materialelor. App-connectul mi se pare senzational si personal nu vad nici-un motiv pentru care mi-as cumpara masina cu navigatie. Doar bag cablul in telefon si in 5 secunde il arata pe ecran. Partea mai nasoala este ca la iphone pot folosii doar apple maps..care sincer mi se pare de tot rasul..ma ocoleste mult si prost..in rest merge impecabil. Acum intreb colegii care au/stiu urmatoarele chestii : 1. Am butonul de comenzi vocale pe volan, dar imi spune sa contactez dealearul pt un cod de activare..deci daca vreau sa sun pe cineva trebuie sa 'butonez' pe ecran.. nu merge activat siri din volan. 2. As vrea sa schimb iphone-ul cu un android pt google maps si vestea ca o sa vina si waze pe android auto..ceea ce mi se pare senzational Am tot cautat pe youtube..la android auto presupun ca merg si comenzile de pe volan..sa schimbi melodiile, etc , daca telefonul este in limba romana, google maps in ce limba va ofera informatii ? p.s pe android auto functioneaza live traffic..exact cum e pe telefon, sa ti comunice incidente, sa schimbe ruta, etc ? Ca si minus (oarecum) este tapiseria shetland care imi place foarte tare, este extrem de greu de intretinut..este aproape alba. Eu am sperat ca este mai inchisa, dar nu. Partea buna este ca pe usi unde stai cu cotul si cotiera centrala sunt dintr-o piele ecologica.. parca la cele cu tapiserie neagra am vazut ca e textil peste tot.
    1 point
  9. Normal ca iti afiseaza pe RNS. Vezi si tu la ce pret gasesti centrala+senzori+cablaj+buton. Gasesti sigur in dezmembrari. sunt colegi pe forum care te ajuta si cu montajul, cum ar fi @F l o r i n sau @Al Bundy
    1 point
  10. Arunca macar un ochi pe la bujii si vezi cum se prezinta...din fabrica vine cu bujiile astea NGK PZFR5D-11(deci iei in considerare ngk sau oe)iar ca bobine pe original 036905715G ori beru sau valeo/ngk pe hela este cat una oe si nu vad rostul.Nu ai treaba cu bobinele daca motorul toarce frumos dar macar verifica bujiile.
    1 point
  11. @Adriannnnn, atentie, valorile de 2601 sunt citite de senzorul MAP (manifold absolut pressure), nu de MAF (mass air flow). Foarte posibil sa ai un senzor MAP defect. Fumega la accelerari bruste?
    1 point
  12. Salut, ai incercat curatarea MAP-senzorului si sa faci pe urma un log sau sa iei de la altcineva unul sa verifici daca al tau e defect? Pe langa asta ai si problema la egr, vad ca nu inchide deloc.
    1 point
  13. @ToniM Total de acord. First edition vine cu multe in plus si cu un pret de 52k Eur. Totusi, sa nu uitam, ca la Alfa Romeo, inclusiv la Giulia, se discuta de discount undeva la 19-20%. Oricum, clar si asa este mult mai scumpa decat despre cele enumerate mai sus Sau poate nu: https://www.autovit.ro/anunt/skoda-kodiaq-ID7GkOxp.html#b9c2f0dd2f http://cc.porscheinformatik.com/sl-ro/ro_RO_VW/V/detail/V20160566072?mgb=198_Tiguan&auv=HIGHLINE&radius=50
    1 point
  14. Multumesc, ai avut dreptate. Am schimbat axa cu came si tachetii, totul este ok acum.
    1 point
  15. Doar Kadjar e crossover sau mai bine zis, marketat crossover, restu', toate...SUV-uri.. ma intreb, Escalade sau Navigator, ce-or mai fi. By the way, a aparut si Stelvio, cu First Edition, deja in stoc. Trec azi pe la Autoitalia, macar sa il vad. http://www.automarket.ro/stiri/alfa-romeo-stelvio-a-ajuns-si-in-romania-first-edition-versiunea-de-76965.html
    1 point
  16. Salutare dragi forumisti, De astazi a intrat in familie alaturi de Passat o mandrete de "babuta" VW LUPO Fabricatie: 2002 Dintre plusuri am remarcat: Motor: 1,4 TDI Trapa (sumt mare fan la asa ceva) Climatronic Jante Al Scaune incalzite Oglinzi electrice si încalzite Ca si minusuri (pe care le voi remedia curand): geamuri manuale ceva rugina la haion spate O zi buna, George
    1 point
  17. Nici un ulei nu este ca nou la 15000 km de utilizare in motor, orice culoare ar avea. Eu, la vechiul meu passat PD de 96 kw, am folosit Vapsoil 5w30 cu norma 50501. Nu am vrut sa trec la 5w40 pt ca masina a mers numai cu ulei LL 5w30 de cand a fost noua, in DE si nu consuma aproape deloc intre schimburi (nu-l tineam mai mult de 10000). Dar daca la masina ta s-a folosit 5w40 pana acum iti recomand sa ramai la vascozitatea asta. Eu as merge pe un Shell, Fucks sau chiar as ramane la Castrol dar achizitionat din sursa sigura, preferabil facut pt vest.
    1 point
  18. Eu alimentez predominant de la MOL pentru ca e mai aproape de casa. Am alimentat si de la Petrom, Rompetrol, OMV, Lukoil atat cu 95 cat si 98/100. Nu am simtit nicio diferenta. Poate s-ar simti ceva la un mers extrem de sportiv/circuit dar pentru mersul in oras sau cateva depasiri/serpentine in afara nu am simtit diferenta.
    1 point
  19. Ramai cu el,daca nu ai probleme cu consumul si esti multumit de castrol 5w40....nu schimba sub nici o forma marca sau clasificarea uleiului.
    1 point
  20. @RzzV Da, cunosc stilul, mai putin partea cu scatait de roti in curbe - incerc sa nu ajung chiar acolo ca deja e la limita Pana la urma am dat comanda de EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 XL. Multumesc tuturor pentru sfaturi! Am sa revin cu pareri dupa un drum mai lung(cel mai probabil dupa weekend).
    1 point
  21. sigur - doar sa izolezi bine papucul de plus
    1 point
  22. E lipita cu adeziv foarte puternic. Protejezi tabla cu izolier de hartie+carpa sau orice altceva si cu o surubelnita dreapta faci parghie cat sa indoi putin sigla, dupa care tragi de ea cu un patent. Cu rabdare vei reusi fara sa indoi tabla.
    1 point
  23. Are cineva un tutorial de demontare sigla spate? am incercat ieri sa o scot cu ajutorul unui card dar nu am reusit.
    1 point
  24. Şi privind consumul benzină vs. diesel. Presupunem (poate greşesc) că ar fi 8l% km vs. 5l%km. Zilnic fac in Bucureşti 20 km dus-întors serviciu+ mici drumuri. Asta înseamnă 400 km/lună. Asta înseamnă consum carburant 32l vs. 20l deci 12l diferență×5lei=60lei/lună diferență de cost carburant. ×12luni=720lei/an bani economisiți cu 3L. Merită 60 de lei/lună confortul de a nu-ți tremura toate când stai la semafor, să ai buton care menține răcoare în infernul din vară? Sau 60 de lei + manivelă geam= satisfacție financiară? Eu unul mi-aş lua şi un fsi, să le am pe amândouă :-) Să nu zică cineva că e întreținerea mai mare la diesel că e insesizabil în cazul de față. Sorry că vă plictisesc.
    1 point
  25. Nu mai vorbi aiurea. Masina este intretinuta corespunzator, conform planului de service si se repara orice defect imediat ce apare. Nu se repara ("aranjeaza") masina doar la finalul perioadei, pentru vanzare. Poate la voi la firma asta inseamna leasingul operational... ceea ce este trist. Leasingul operational inseamna o "chirie" a masinii, in care RATA include TOATE cheltuielile cu masina (inclusiv vignete, cauciucuri de iarna/vara, revizii mici si mari, reparatii, asigurari etc). Adica tu ca firma utilizatoare platesti rata si altceva nu te mai intereseaza. Prin contract beneficiezi inclusiv de masina la schimb in caz de dauna, reparatie sau accident. Acest lucru, pentru o corporatie cu flota medie/mare de masini are avantajul imens ca este CHELTUIALA complet deductibila, spre deosebire de leasingul financiar, unde nu poti deduce decat ce este prevazut legal. Un alt aspect la leasingului operational este NUMARUL DE KM MAXIM anual care sunt in contract. Daca depasesti, se plateste extra, si de obicei ustura. De fapt acesta este motivul vanzarii lor. Au contract pe 3-4 ani, cu XX km / an, cand s-a atins limita de varsta sau km ai contractului, se ia una noua, asta se returneaza la firma de operational care le vinde la licitatii. Si da, inaintea vanzarii repara defectele care nu s-au manifestat sau nu au fost reparate uzual. NU TOATE masinile de pe operational au rulaje de 40-50-60 si XX mii de km anual. Unele au contracte de 20-25 de mii pe an (de obicei cele cu dotari peste medie pentru middle si top management, astia nu umbla asa mult, mai merg si cu avionul) altele pot avea si 90-100 de mii de km anual (in general cele mai basic, pentru agenti de vanzari etc).
    1 point
  26. Azi am luat si montat jantele. Sunt foarte multumit de rezultat. In poze am facut proba cu un distantier de 15mm pe spate, pare potrivit. Urmeaza sa iau prezoane lungi si le voi monta definitiv. Saptamana viitoare vin si capacele centrale, moment cand sper sa schimb si amortizoarele spate si poate sa mai cresc putin puterea ( , dap, e ceea ce pare, vreau soft). Vedem cum se aliniaza "bancnotele" Dupa ce termin tot ce mi-am propus (inclusiv mini-detailingul interior-exterior) voi face o sedinta foto calumea.
    1 point
  27. " mi se pare ca il mananca" Cat anume? daca e 1L intre schimburi nu e o tragedie.
    1 point
  28. Conteaza foarte mult de la ce consum mediu ai plecat...daca la plecare aveai un consum mediu in jur de 5.1 e normal sa ai diferenta mica. Sa.ti dau un ex. am plecat din Bucuresti cu un consum mediu 13,8 mers bara la bara si aveam un range de 380km. Am ajuns la Valcea dupa ce am condus 200km cu un range de 520km.
    1 point
  29. 1.8 TSI oricum nu cred ca se incadreaza la Rabla, are nivelul de CO2 prea mare.
    1 point
  30. Salut, nu mai dau "quote", am vrut in prima instanta sa ajut si sa explic in detaliu. Am uitat sa mentionez ca am si curatat lentila de la MFD2, dar tot degeaba, 9 din cele 10 cd-uri de navigatie "nu vor si nu vor" :). Discul original ramane "original". Si am uitat sa mentionez ca "Verbatim-urile" nu mi-au placut niciodata, le consider de o calitate slaba. Edit. Nu la tine ma refeream stai linistit ci la taliban. Tu faci treaba buna.
    1 point
  31. Salut, dupa o pauza de doua saptamani. Am scris (pentru munca) parerile despre masina: https://www.motor1.com/features/142507/2017-skoda-octavia-ownership/ Asta inainte de neplaceri. Masina deja are o problema, care din spusele mecanicului sef de la Autec Craiova, o au toate. Eternul raspuns: "asa fac toate." La facelift, au schimbat unele componente de pe puntea fata care inainte erau din duraluminiu iar acum sunt din .... tabla. Oare de ce? Sa mai economiseasca niste bani, bineinteles. Din aceasta cauza, zice el, se aude acel huruit de care m-am plans. Se intampla sporadic cand virez. Acel huruit este de fapt tabla care intra in rezonanta. Ma duc luni la ei sa o ridice sa se uite pe sub ea. Cica aia de la Skoda stiu deja de problema, dar inca nu au gasit rezolvare. In rest, toate bune si frumoase.
    1 point
  32. Am trecut ieri (17.04.2017) de 100.000 km. Pe 21.04 face 6 ani de cand e fabricata si pe 01.06, 6 ani de cand e a mea . @ShadoWzZ: Doamne-Fereste de nevoie de airbag ! Am stat vreo 6 ore sa il demontam de pe volan pentru a-l da jos de pe masina pe care era, nu imi e dor de experienta si astept sa se imbunatateasca vremea afara. Planuri pe termen scurt sunt o gramada: - Update soft motor; - Imi face cu ochiul RCD 330G Plus; - Schimbat far dreapta (lupa are joc - deh, farurile au fost la un pret infim cand le-am luat); - Inca sunt in cautarea unui service/mecanic bun - nu imi place tinuta de drum a masinii, cred ca am niste bucse imbatranite (sper). Meanwhile, asteptam sa vina discurile si placutele brembo - 312mm pe fata (yay!) si 253mm pe spate; avem si portetrieri mai mari, mai trebuie niste Motul RBF sau ATE Blue si suntem gata de dans. Have fun & stay safe!
    1 point
  33. Pare tachet spart de la axa came uzata
    1 point
  34. Alta viata cu permisul in buzunar Masina merge bine, ieri am schimbat distibutia si am facut revizia. Am mers pe pompa de apa HEPU si kit curea+role Contitech (rolele am vazut ca sunt INA), cureaua de accesorii Contitech + intinzator INA (cel OE tot INA era). New vs old Dupa revizie am implinit 99k Paste fericit tuturor!
    1 point
  35. Ai grija sa nu dai peste un 1.0 tsi cu stage 1 ca te fugareste ala de o sa schimbi tu la rosu ( mai ales la cate kg are masina ta + dimensiunea rotilor )
    1 point
  36. 1 point
  37. In acest weekend masina mea "implineste" 1 an si 16.000Km de la ultima revizie(facuta in Germania). Nu a scazut nivelul deloc iar in bord imi arata 13.300Km sau 280 zile pana la urmatoarea revizie. O sa o fac in vara inainte de a pleca in concediu dar in acest moment nimic nu ma pune pe ganduri astfel incat sa schimb marca. Revizia o sa o fac in reprezentanta deci provenienta uleiului este garantata.
    1 point
  38. Salutare. As vrea sa multumesc in primul rind lui Cosmin care a postat despre radiatorul de caldura chiar am vorbit cu el la tel. foarte de treaba.Vreau sa mentionez ca de 0 luna passatul ma chinuit ca vroiam sa il vind.S-a intimplat odata cu frigul aveam garaj,porne la a 2 cheie apa nu trecea de 60 grade scotea fum la pornire si caldura ioc.Am apelat la mecanicul meu Florin care din discutii mi-a zis sa iau bujii k sunt arse vreo 2 dupa simtome. Am luat bujiile mam prezental la garaj si stupoare din cele 4 bujii 3 erau arse lucru explicabil cu fumul mare cind pornea desi aveam garaj (multi in topic-uri spun k segmentii sunt pe duca cind scoate fum la porniere daka ai 2 bujii arse e clar k de acolo mai ales ca ele isi fac treba numai la pornire.Dupa aceea zicinduii ca nu baga caldura a constatat ca termostatul este blocat pe deschis ceea ce am inteles ca la passat numai ped deschis se blocaheaza.Lam cumparat 43 lei schimbat apa in sfirsit dupa 1 an de zile a crescut imediat la 90 de grade. Consumul inainte era mai mare ca ecu sesiza ca motorul e rece baga combustibil la greu.Deci schimbat termostat apa 90 grade dar caldura ioc. Au facut baietii o scanare , nici o eraroare la climatronic.Dupa documentari pe net vorbit la tel cu Cosmin s-a procedat la curatirea caloriferului interio tur si retur presiune de apa de citeva ori.A curs un lighean de mizerie din radiator .S-au pus furtumele la loc completat antigel si numai dupa 2 min de la pornirea motorului aveam caldura in masina de puteam sta in costumul lui ADAM.Salutare si multumiri celor ce au postat Masina e un vw passat 1.9 tdi de 131 cp AWX.Numai bine
    1 point
  39. Pana la urma am rezolvat problema altfel. Am fost la Porsche si am achizitionat o sigla noua pe care am platit 74 de lei.
    1 point
  40. @kthor +1 , sunt total de acord cu tine referitor la aricolul de la AutoMarket Insa probabil, desi detin Ateca, daca ma aflam in acest moment in care Ateca "nu mai exista marja", probabil nu mai sunt la tot pasul discounturile procentuale practicate de Seat, as fi fost clar intre Sportage si 3008 cu alegerea, insa ca si design cred ca as fi mers pe frantuz - insa nu am avut TD cu ea, insa ca si design palaria jos - perceput din poze
    0 points
  41. E posibil ca si aparatul respectiv sa nu fie in cea mai buna forma si, de asemenea, cel care a facut reglajul sa nu fie in cea mai buna zi a lui :santa: Eu mi-am reglat o singura data xenoanele, la Brady Trade in Bucuresti si a fost OK. De ce nu incerci sa schimbi service-ul? E cel mai simplu, du-te in alta parte si regleaza-le. Eu zic sa nu te joci tu manual, mai bine sa fie facute cum trebuie in cadrul unui service. Parerea mea.
    -1 points
  42. Gata, am rezolvat cu suieratul. Intre corpul turbinei și chiulasa garnitura sufla printro parte. Am schimbat-o și acum nu se mai aude nimic.
    -1 points
  43. Zi-i si ca merge doar pana la 34 km/h. Pretty useless to me!
    -1 points
  44. AutoMarket a facut praf 3008-ul. Mai bine cititi printre cuvinte, nu cred ca au curajul sa spuna direct ce cred despre masina. Oricum, nota de 4,1 pentru cel mai potent motor este f. mica. Articolul aici: http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-peugeot-3008-gt-76613.html
    -1 points
  45. Eu stiu cum functioneaza. Se poate cu egr off si dpf on. Toata chestia e cine iti face softul de egr off.
    -2 points
  46. 1 litru = segmentare indiferent de uleiul pus.
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!