Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.04.2017 în toate secţiunile
-
5 points
-
Chiar daca va fi un build extrem de lent si in etape, un topic tot cred ca merita: Este vorba de un VW Transporter generatia 4 din 2000, LWB, care si-a inceput viata in Olanda cu utilitara mixta, cu perete despartitor si 6 locuri. Are 2.5-ul ACV de 102 cp - o mare parte inca prezenti la datorie, si pe ceilalti, incet-incet ii voi aduna de pe pasuni. Cutie in 5 trepte (cica e mai fiabila decat aia in 6) si discuri de frana pe toate rotile. Dotari cel putin decente - bancheta de 2 locuri in fata pe langa scaunul soferului, bancheta de 3 locuri in spate, AC manual, ceasuri de G4, geamuri elecrice pe fata cu impuls la ambele, oglinzi electrice si incalzite, proiectoare de ceata, Cd Pioneer mosfet, inchidere centralizata originala cu telecomanda cheie etc. Prima etapa va fi sa o fac locuibila in zona de marfa (are un pic peste 2m din spatele scaunelor - si 1,60 latime) prin izolare, capitonare cu mocheta a panourilor laterale si tavanului, si realizarea unui soi de pat minimal pe care sa pot pune saltelele. In plus am luat deja si le voi monta in curand - grile de ventilatie - pentru a face circulatia aerului intre fata "cabina" si spate. Pe moment nu vreau sa pun trape, grile etc in caroserie. Bancheta fata se transforma in masa, deci se poate manca decent, iar hayonul este foarte fain ca si copertina. Faza urmatoare va fi integrare de mic mobilier cu un racitor si chiuveta - posibil si plita, cu toate ca suntem invatati cu primusul de la cort. Instalatie elecrica separata, pentru a nu avea tampita surpiza sa nu mai plece dupa un weekend de campare. Lucrul l-am inceput cu partea tehnica, care, chiar daca e in stare extrem de buna (ca si restul masinii dealtfel) pentru o utilitare de atatia ani, tot are mici gremlini. De exemplu furtunasele de vacuum, evident coapte la capete - cateva le-am putut scurta si recupla bine, altele vor trebui schimbate. Chiar si asa, s-a simtit diferenta dupa ce am remediat cateva. EGR-ul banuiesc ca e foarte imbacsit, la fel si turbina - la primul drum a dat ceva fum pana s-a invatat cu mersul mai alert, dar se simte acum ca respira ceva mai bine - italian tuning moderat nu strica niciodata. Dar trebuie curatata si corect. Nu merge stergatorul spate, nu ca ar avea mare utilitate, insa nu imi place sa am chestii nefunctionale prin masina. Trebuie sa vad ce si cum. Topicul se va updata pe masura ce mai avansez cu build-ul. Poate dupa ce aduc caii acasa, un remap n-ar strica, chiar daca ajunge la 130-140 fara mari probleme. Vedem, oricum la dimensiunile ei si cum se simte - 110 e cam viteza de croaziera comoda.3 points
-
3 points
-
Azi am luat si montat jantele. Sunt foarte multumit de rezultat. In poze am facut proba cu un distantier de 15mm pe spate, pare potrivit. Urmeaza sa iau prezoane lungi si le voi monta definitiv. Saptamana viitoare vin si capacele centrale, moment cand sper sa schimb si amortizoarele spate si poate sa mai cresc putin puterea ( , dap, e ceea ce pare, vreau soft). Vedem cum se aliniaza "bancnotele" Dupa ce termin tot ce mi-am propus (inclusiv mini-detailingul interior-exterior) voi face o sedinta foto calumea.2 points
-
@ToniM Nu pun la inima "evenimentele" astea. De anotimpuri ce sa zic: in Feleacu era zapada bine...pe urma am mers ba uscat, ba ploaie. La dus In Hateg a inceput lapovita. La Targu Jiu si mai in jos a fost soare, primavara, caldura intre 15C-20C. @75NOR Intr-adevar am coborat in jos pe la Motru. Drumul bun, se poate merge frumos. Consumul in mare parte ii datorat traficului destul de aglomerat, cel putin Turda-Sebes si a faptului am incercat sa ma bucur de povestile cu familia si nu prea am tras de masina.2 points
-
Nici pe mine nu ma incanta teribil, i-am oferit varianta sa luam unu' sport da' a zis ca ei ii place asta, asa ca... ramane2 points
-
2 points
-
Aseară am ajuns acasă după un weekend în făcut împreună ~1100 km. In mare am ajuns la Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Portile de fier 1, Orșova, Cazanele Dunării. Am mai trecut doar pe la Tismana și Hobita. Pot sa zic doar ca masina ii facuta pentru astfel de drumuri. Drumurile europene, nationale, județene...un pic de autostrada au făcut ca media de consum pe kilometrii ăștia sa fie 5.1. Pentru un combi cu 170 CP, DSG, 1650 kg ii ok. La întoarcerea am avut doua evenimente: - pe Valea Jiului începuse sa ploua/lapovita și undeva înspre Petroșani, căzuse piatra de pe versant. Cele mai mari bucăți...sa zic ca și pumnul. Am ocolit ce am crezut ca îs mari, dar într-una mica mi-am tăiat cauciucul. A fost veselie pana am găsit un refugiu și pe vremea aia sa pun rezerva. În mare vina mea, ca ma apropii prea tare de cel din fata și în felul asta îmi rămâne puțin timp/distanta de reacție. - aprope de Cluj am bifat borna de 180.000 km. Suntem împreună de 18.000 km și 9 luni. Am deschis capota doar la o revizie și pentru lichid de parbriz. Super mulțumit!2 points
-
Nu se poate pune filtru intre pompa si rampa, presiunea e mult prea mare ptr asa ceva (vorbim de 1600-2300 bari)2 points
-
1.8 TSI oricum nu cred ca se incadreaza la Rabla, are nivelul de CO2 prea mare.2 points
-
Problemele cu distributia la 1.2 de acum multi ani au ajuns deja in legenda, iar pentru multi care cred in legende si mituri vor ajunge sa creada ca toate TSI acum sunt cu probleme. In primul rand 1.2TSI de pe Golf 7 nu are nicio treaba cu 1.2TSI dinainte, este alt motor. Motoarele turbo din mileniul 3 sunt aici sa ramana, iar fiabilitatea lor se dovedeste a fi una din ce in ce mai buna. Sigur ca trebuie intretinute, service la timp, toate consumabilele de calitate, iar motoarele acestea duc mult. Sunt altfel decat cele aspirate si poate nu duc asa mult abuz, oricum comparatia cu motorul aspirat nu se mai poate face, mai ales cu cele de cilindree sub 2.0, deja discutam de motoare iesite de mult din productie. 1.0TSI 115cp fata de 1.2 110cp pierde un cilindru, dar castiga 25nm. Personal, ma surprinde un cuplu de 200nm la un motor in 3 cilindri si 1000cc.2 points
-
Da, am ceara din plin acum Azi am pus-o de o mica excursie in care an facut vreo 160 km pana la Manastirea Brancoveanu din Sambata - de vazut daca aveti ocazia, e interesant. Si daca ajungeti in zona, puteti da o fuga 2 km mai sus (pe un drum ca in poza) pentru o masa la pastravaria Floarea Reginei - mancare foarte buna si preturi excelente. Facand azi acest traseu am trecut prin tot felul de faze ale vremii: soare puternic, ploaie, lapovita, ninsoare la Poiana Marului, vazut curcubeu si schimbari de vreme in cateva minute. Zona vizitata este foarte frumoasa, cu niste peisaje superbe in zona Sambata. Maine cred ca urmeaza Sighisoara.2 points
-
Si continuam.....87xy km in bord.... O iesire Cluj-Resita-Semenic-Resita-Cluj in 5 adulti. Remontarea pneurilor de iarna au fost necesare pentru anumite tronsoane pana am ajuns in statiunea Semenic...sau ma rog...ce a mai ramas din ea....e trist rau In rest am mai descoperit masina....dupa cum scriam mai sus, se poate merge si la consum, insa mai poti si zambi la cei 2-3 cai care ii ai sub capota. "Serpentinele" pe ulima urcare spre Resita dispre Cluj am descoperit ce inseamna modul manual, si ce fac padelele de la volan, in cazul meu, un mare -> A doua zi am fost pana in statiunea semenic, unde am trecut prima oara din DMS pe Snow - masina accelereaza liniar iar corectiile care vin la 4drive (haldex) pe portiunile putin fortate acoperite cu fleasca, sunt foarte usor de digerat, si realizezi ca totusi, acolo ai un sistem care lucreaza pentru tine ca sofer astfel incat sa te poti deplasa, si la iesirea 1 data pe an spre munte/cabana, in siguranta si cu un mic zambet pe buze. Am efectuat urcarea Resita - Semenic tot in 5 adulti, pe modul individual si pe manual, pana la prima remarca din dreapta: "Mie rau, las-o mai incet", dupa care am trecut din nou pe D. Azi returul am trecut prin toate anotimpurile: la Resita ~8°C ploaie, ulterior soare, urmat de ploaie, urmat dupa Sarmizegetusa si dupa un tronson cu 0°C, totul alb si polei pe carosabil, urmat inainte de autostrada, de carosabil uscat si soare Incep tot mai bine sa cunosc aceasta portocala, si sa ne obisnuim impreuna: in cazul meu, pe moment, a fost totusi o trece bine primita (de la 1.6tdi 105cp M la 2.0tdi 190cp dsg) Am ajuns in Cluj cu gandul: faina masina, buna miscare cu pneurile de iarna si dorinta "eu cand ma pot juca cu ea din nou?!? " Daca luam masina pentru consum, sau de dragul achizitiei poate ma plangeam de acest factor consum, care la unii este transant.... Eu personal am ajuns la concluzia ca este mai mult decat decent consumul la exploatare, respectiv....WTF ya yo cu rezervorul de 55 de litri, am automie de 6-700km doar Asta...ma doare... Duminica faina popor, ToniM2 points
-
Noul membru al familei Un Audi A3 8V sedan din 2014. Din dotarile ce merita mentionate ar fi 2.0TDI 150cp manuala, Bang&Olufsen, piele maro, Audi Drive Select, wireless charging in cotiera pentru telefon (Apple, ne miscam si noi?), Cruise Control, Audi Music Interface (iPhone screen sharing FTW), USB, 2xSD, DVD, HDD intern, navigatie 3D cu RO, WiFi, pachet lumini, auto-hold, full LED (inclusiv faruri), spalatoare faruri, touch pe rotita de la navi (pentru scris litere pe ea), scaune incalzite fata, oglinzi electrice incalzite si pliabile electric, 2 oglinzi heliomate, display retractabil electric, senzori parcare fata/spate, Bluetooth pentru vorbit la telefon si pentru audio streaming, senzori ploaie/lumina si, bineinteles, logo-uri S-Line (nici macar originale) lipite pe aripi desi masina nu are niciun element S-Line pe ea. Evident ca astea vor zbura urgent, poate chiar inaintea D-ului de pe c*r. Momentan sunt extrem de impresionat de masinuta asta. Am mers cu A3 sportback, am avut o saptamana pe mana Q3 deci credeam ca stiu la ce sa ma astept. Am plecat dupa ea crezand ca ma duc sa-i iau sotiei un city car dar dracia asta e proper car, e semnificativ peste Q3, e clar ca Audi vor sa o pozitioneze undeva mai sus (nu e disponibila cu 1.2TSI cum e SB-ul si nici nivelul cel mai jos de echipare nu e disponibil pe sedan). Pe langa lista destul de impresionanta de jucarii (unele dintre ele, cum e drive select-ul, nici nu stiam ca exista pe A3), masina chiar se simte bine de tot, e incredibil de inchegata si e intr-o stare absolut excelenta.1 point
-
1 point
-
Multumesc frumos, daaa tips-urile sunt intr-un mare fel; ca sa nu mai zic ca au fost 250 ron cu tot cu montaj. Pomana1 point
-
Nu este adevarat. Citeste de mai multe ori. Sistemul merge de la 5 Km/h pana la 210 km/h. Aia cu 34 Km/h (sau 30) se refera ca franeaza fara preavertizare. Peste 30 Km/h piuie si tu trebuie sa franezi, daca nu franezi sistemul apasa scurt frana si asteapta ca tu sa franezi si daca tu tot nu franezi, sistemul preia total controlul si franeaza el. Preavertizarea, smucitura, franarea sunt una dupa alta in 2-3 secunde.1 point
-
La soare te poti uita, dar la Xenon Ultima ba !!! Si la Polo sotiei din dotare am pus azi Philips Xtreme vision, dar nu am facut poze doarece eram prea nervos ca am rupt un suport de la farul din stanga. FML Si acuma tot nervos sunt pentru ca si ea a mai rupt azi si clema de blocare / prindere a parasolarului sofer. In concluzie cred ca ne mutam in Teleorman si ne luam o caruta... macar la aia o fi usor cu retrofitu'1 point
-
T10s = mufa manetei T10e = mufa neagra in camera de sub ansamblul de stergatoare T10s/2 (albastru) -> T10e/1 (albastru/gri) T10s/3 (rosu/galben) -> T10e/2 (rosu) T10s/4+7 (negru/galben) -> T10e/3 (negru/alb) T10s/5 (alb) -> T10e/9 (alb) T10s/6 (negru/albastru) -> siguranta 5 (7,5A) Asta ti-e schema. Tu trebuie sa bagi pinii aia in mufa neagra. Spor !1 point
-
daca vrei sa cumperi din Germania cu garantie, nu zic ca nu se poate, se poate dar, trebuie sa fii foarte atent ptr ca garantia de Germania in Ro, este foarte anevoios de acordat. Daca vrei sa beneficiezi de garantie, indreapta-te catre Das Welt Ro. din Germania, nu ai garantie directa cu vanzatorul, ci, este mai complicat, el iti da garantie prin intremediul altora...( ai garantie directa cu vanzatorul doar daca o inmatriculezi in DE. eu am avut / am cu INTEC AG si este f greu de probat. merita decata ( dooamne fereste ) ptr chestii f grave si inca ceva... niciodata neamtul nu o sa-ti dea full garantie ptr cele 12 luni. o sa obtii maxim Classic Garantie care nu acopera decat sistemele de siguranta complet , fara partea electrica si hidraulica de le masina. spor.1 point
-
1 point
-
Weekendul acesta Exploratorul a mai vazut inca odata zapada cu anvelopele de vara ,dar de data aceasta in conditii de siguranta A fost super frumos afara asa ca am bagat o excursie pana la Zarnesti pentru un traseu montan de la Fantana lui Botorog pana la Cabana Curmatura. Vreme super , drumul liber , consum mic .....ce sa mai ceri O placere la drum intins .1 point
-
da, nu e complicat la tine, e mai usor - totusi, pune ceasurile vechi si vezi daca iti accepta codarea - daca da, atunci la ceasurile SH trebuie umblat, ca sa le pacalesti si sa mearga pe masina, sa iti accepte ABS-ul codarea1 point
-
@RzzV mersi mult Da, pe moment ne place si ne "permitem" fiind doar 2 sa facem multe iesiri, si cat timp ctc-ul nu vrea sa aud de zboruri, tot pe masina vom fi in concedii/weekenduri Consumul sa fie prima problema la masina, restul e can can1 point
-
V-ati plimbat ceva, nu gluma. Trebuie sa incerc si eu traseul la urmatoarea vizita prin zona, eu nu am urcat mai "sus" de sambata de sus, insa aparent as avea motiv Frumos traseul, si eu am trecut prin toate anotimpurile in iesirea din acest weekend, nici vremea nu mai e ce a fost Drumuri bune !1 point
-
inainte de a adapta ceasurile SH, trebuia sa salvati vechile codari, etc se poate pune, fara probleme - dar mai sunt si cazuri in care noile ceasuri, nu sunt suportate de pompa ABS - atunci trebuie incercat modificarea dump-ului ceasurilor vechi, cu informatia din ECU motor, etc - pentru ca masina sa-l vada ca pe ceasurile vechi, etc.1 point
-
Foarte bun review-ul ! Pe mine m-ai convins pentru O3 FL 1.8 TSI Nu au gasit rezolvare? Sa puna componentele de la non-FL !1 point
-
Pretul de care vorbesti este cu tot cu optionale? Am configurat si eu acum si pretul final iese pe la 23.500. Legat de configuratie, eu as adauga ceva si pe partea de asistenta, cum ar fi Front Assist sau Blind Spot. As pune aceste dotari in locul sistemulul audio Canton.1 point
-
Monteaza la loc Egr. Nu il mai lasa pe mecanic sa decida in locul tau.1 point
-
Ms ! Eu mi-am facut masina cum am vrut eu, nu am tinut cont ce se poarta La exterior o sa ramana asa, singuru lucru ce as mai schimba, ar fi bara fata cu una de r32 sa pice mai bine cu intercooleru frontal1 point
-
Clusterul masinii original, actele masinii, si te duci la Reprezentanta. Vor rezolva ei problema.1 point
-
cand am fost la testdrive m-am dus lansat sa vad chestia asta dar intr-adevar cum spunea cineva mai jos de postul tau bancheta din spate fiind cu inclinare variabila nu era lasata la max pe spate si de asta se vede asta .. atunci cand este inclinata maxim se acopera spatiul ala fara problema...1 point
-
Salut, dupa o pauza de doua saptamani. Am scris (pentru munca) parerile despre masina: https://www.motor1.com/features/142507/2017-skoda-octavia-ownership/ Asta inainte de neplaceri. Masina deja are o problema, care din spusele mecanicului sef de la Autec Craiova, o au toate. Eternul raspuns: "asa fac toate." La facelift, au schimbat unele componente de pe puntea fata care inainte erau din duraluminiu iar acum sunt din .... tabla. Oare de ce? Sa mai economiseasca niste bani, bineinteles. Din aceasta cauza, zice el, se aude acel huruit de care m-am plans. Se intampla sporadic cand virez. Acel huruit este de fapt tabla care intra in rezonanta. Ma duc luni la ei sa o ridice sa se uite pe sub ea. Cica aia de la Skoda stiu deja de problema, dar inca nu au gasit rezolvare. In rest, toate bune si frumoase.1 point
-
1 point
-
Saracii...majoritatea sufera de insomnii, sunt piele si os, si-au pierdut pofta de mancare, familii destramate din cauza jobului (sotiile si copilasii nu au mai suportat viata langa un asemenea specimen). Dar vezi tu, au si ei rostul lor pe lumea asta, altfel cine ar mai cumpara bijuteriile pe care le au ei la vanzare. Cata vreme exista creduli, si mai ales oameni comozi si indiferenti vor exista si ei din pacate.1 point
-
1 point
-
Daca tot e din Iasi, du-te si verific-o, dar din anunt, reiese clar ca omul e samsar si pe langa subiect: DSG 2, sistem audio Hi-Fi sau Shadow Line nu exista in grupul VW si sunt chestii fantasmagorice inventate de samsarei ca sa ia ochii cumparatorilor... Distributia schimbata la anul si km ei "declarati", este un semn de intrebare. Pretul este mic pentru o masina care are 3 ani... Bafta la vizionare!1 point
-
Un degresant pe baza de apa foarte bun este si BIlt Hamber Surfex HD - pret bun, concentrat, foarte sigur pe multe materiale. Dar pentru depunerile de placute de pe jante nimic nu va intrece solutiile dedicate pe baza de acid (neutralizat) tioglicolic, cele care se isi schimba culoarea in rosu in contact cu fierul - Sonax, Koch Chemie, IronX etc. Ele dizolva particulele metalice si pot inlatura chiar si depuneri foarte vechi patrunse in lac, ceea ce un degresant nu va putea face.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa cum am mai mentionat am facut eu upgrade de la Bolero II la Columbus II. Functioneaza ok ..... o mica problema am cu SMS .. nu le pot vedea pe display la Columbus....1 point
-
Eu unul nu pot sa am incredere deplina in testele in care Falken iasa mai bine decat Goodyear (ca sa dau un exemplu din testul precedent). Nu pentru ca ar fi Falken niste anvelope proaste, ci pentru ca ar insemna ca personalul de la Goodyear sa fie chiar incapabil (cu traditie si investitii mai mari au scos ceva mai prost si la pret mai mare). In plus de asta, nu prea exista teste facute de germani in care Continental sa nu iasa pe primul loc. Asta desi sunt destui utilizatori care atunci cand compara propria experienta cu Continental vs Goodyear ori cu Continental vs Michelin, spun ca au fost mai multumiti de Goodyear/Michelin decat de Continental (lucru imposibil de crezut daca te uiti la teste). Testele te ajuta mai mult in cazul in care modelul pe care-l doresti inregistreaza in mod constant rezultate mai slabe in toate testele, iar atunci te poti orienta catre altceva. Sunt foarte multe aspecte de luat in considerare ca sa testezi complet o anvelopa, nu doar rezultatele unui test superficial de franare in care nu sti cum au fost procurate anvelopele testate (ori ce au trimis producatorii la testare). Ca sa dau un exemplu, sunt anvelope care atunci cand sunt noi franeaza mai bine decat altele, dar cand sunt tocite pe jumatate franeaza mult mai prost decat alte anvelope aflate in aceiasi situatie (si pe care le bateau cand erau ambele noi). De obicei se recurg la mici tertipuri pentru a ridica unele dintre modelele testate. Daca modelul pe care ai pus ochii este in mod constant in fata (top 3, top 5 etc - depinde de tipul testului) in majoritatea testelor (nu chiar in toate), atunci este o garantie ca nu cumperi o porcărie si ca in realitate este pe la acelasi nivel cu restul anvelopelor de top. Daca un model anume ar fi cu mult mai bun decat toate restul, atunci ar castiga detasat absolut toate testele, iar restul nu s-ar mai cumpara. Ce am vrut sa spun de fapt in acest comentariu este ca rezultatele unui test te pot ajuta sa-ti faci o parere, dar nu inseamna ca sunt 100% conforme cu realitatea. Am scris cam mult pentru a expune o idee atat de simplista.1 point
-
Mi-am facut singur update la MIB1 (Bolero sau Amudsen), acum am versiunea 0490 in loc de 0435 cat aveam din fabrica. Ce pot sa zic, parca se misca mai bine. Daca doreste cineva informatii le pot da prin PM.1 point
-
Este in Dedeman sau alte magazine, adesive remover (spray sau solutie) si nu ramane nicio urma si nu trebuie frecat prea mult :-)1 point
-
Foarte frumos modelul asta de A3. Sa ai noroc de masina! @43Sebastian In caz ca sunt ceva diferente se poate da un polish pe acea zona, la fel ca si cand se dau jos literele de pe masina si nu se va observa nimic.1 point
-
Dupa 40 000km, si la venirea frigului simt o usoara rigiditate a suspensiei. Cam de un an de zile a devenit mai rigida, insa acu de cand cu frigul parca e super tare. Am condus de curand un golf 5 suspensie stock oe (110 000km reali) si aia era mult mai moale ca a mea, asa mi-am dat seama si am putut compara, e drept ca aia avea ruliu mai pronuntat, cred ca si din cauza arcurilor mai lasate. Treaba sta in felul urmator: arcurile le am schimbate cu unele noi, bucsaraiele sunt schimbate cu lemforder de 20-25 000km. Flanse skf, bielete 4 buc lemforder, toate montate de noi. Masina e destul de rigida, este comparabila cu o suspensie sport, cu toate ca sunt cu roti de 15 inch, deci cred ca sunt dure spre foarte dure. O alta explicatie daca nu sunt amortizoarele, ar fi bucsele mari fata care sunt de seat ibiza cupra pline, schimbate in urma cu 30 000km. Poate si din cauza alora e asa dura suspensia. In orice caz, daca vreti sa va balangane la fiecare denivelare nu cumparati kyb,1 point
-
ta technix aia la 250euro nu e tare, cel putin acesti termeni sunt relativi. cand te urci intr-ul golf cu suspensie KW coilover ai impresia ca esti intr-un rollercoaster si tu ai mercedes. Filetul nu se duce, dar trebuie sa-l dai cu o pasta protectoare (vaselina, anti sieze) pe acel filet, nu-l lasi asa cum l-a dat mama natura. Tu vrei sa cobori si garda la sol? Iti recomand arcuri eibach pro.1 point
-
Dupa cum a sumarizat si Bogdan, eu vorbeam de niste placute bune, nu pocnitori. Pune ceva de la Pagid RS, Carbotech, Carbone Lorraine, Endless, Performance Friction si mai vedem daca iti trebuie alte frane pe urma ! Franele mari sunt pentru anduranta (sesiuni de 15-30min de pista). Pentru 2-3 frane mai taricele pe drum de munte nu e nevoie de prea mult pentru ca nu reusesti sa pui temperatura in ele si sa fierbi lichidul. Totul depinde ibsa de cat de tare mergi ( daca faci raliu pe Cheia de exemplu, se schimba datele) si de cum franezi ( conteaza mult stilul de franare la felul in care pui temperatura in placute si discuri)1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00