Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.04.2017 în toate secţiunile
-
Salutare, Cu ocazia aniversarii a 4 ani si la sugestia unor prieteni, colegi de forum, am decis sa deschid un topic cu masina. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Masina este un Golf 7 Highline 1.4 TSI 122CP DSG7, culoarea Pure White. Povestea masinii a inceput pe 6 martie 2013 cand a fost comandata, fabricata pe 9 aprilie si livrata pe 23 aprilie. La categoria optionale enumar: · Climatronic · Computer de bord Premium · Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED · Light Assist · Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier · Pachet lumini si vizibilitate · Park Pilot · Radio CD Composition Media · Scaune ergoActive · Selectarea modului de conducere · Volan cu padele pentru DSG La modificari majore enumar: · Jante 18” Rotary (VW Zubehör) cu anvelope Michelin PS3 · Arcuri VW Zubehör (coboara 25-30mm) · Stopuri LED Golf R · Folie Llumar Ceramic LATI 35 pe luneta si geamurile laterale spate Pe langa ele am mai schimbat pedalele si suportul de picior cu cele de R-Line/GTI/GTD..., lampile de numar cu cele led OEM, lampi parasolar cu cele led si am montat tips-urile de evacuare de Skoda Yeti. In 41500 km am avut medie de consum de 8.52 litri/100km si am consumat peste 3500 de litri de benzina. La probleme enumar pe langa chemarile de la fabrica, un set de ambreiaje la cutie in jurul a 30k km si ecranul de la radio deoarece avea pixeli blocati in colturi. In poze se vede masina in configuratia stock (actual de iarna), masina cu rotile de vara si masina cu rotile de vara, arcuri si stopuri.6 points
-
Da, am ceara din plin acum Azi am pus-o de o mica excursie in care an facut vreo 160 km pana la Manastirea Brancoveanu din Sambata - de vazut daca aveti ocazia, e interesant. Si daca ajungeti in zona, puteti da o fuga 2 km mai sus (pe un drum ca in poza) pentru o masa la pastravaria Floarea Reginei - mancare foarte buna si preturi excelente. Facand azi acest traseu am trecut prin tot felul de faze ale vremii: soare puternic, ploaie, lapovita, ninsoare la Poiana Marului, vazut curcubeu si schimbari de vreme in cateva minute. Zona vizitata este foarte frumoasa, cu niste peisaje superbe in zona Sambata. Maine cred ca urmeaza Sighisoara.6 points
-
6 points
-
Cateva idei, care dupa parerea mea, ajuta celor care isi cauta masina (concluzii la care am ajuns dupa 4-5 luni de cautari si apoi discutii cu diversi in ultimii doi ani): - in afara, masina este utilizata, rulata, nu tinuta pentru statut social ca la noi, de aceea, luati in calcul un rulaj anual de minim 40,000 - 50,000 la masinile break si cam 30,000 - 40,000 la cele sedan (ma refer la brandurile VAG). - cautati masini aduse de pe siteuri de licitatii (alcopa, cars on the web, etc.) si cereti inclusiv actele de vanzare de la siteul de licitatii in original. Acolo, la vanzare, se specifica absolut toate defectele/problemele masinii. - luati in calcul o cheltuiala suplimentara de minim 200-300 EUR pentru revizie (schimbati minim ulei si filtre chiar daca vi se spune ca au fost schimbate recent) la reprezentanta si in felul asta puteti cere si istoricul sa il aveti (inainte de achizitie, mergeti cu propietarul la reprezentatnta pe care o alegeti voi si el sa ceara istoricul si asa il prindeti pe cel incorect). - ca sa vedeti cat de mult a fost utilizata masina, uitati-va la centura soferului cat de "flasca" e si cat de repede se trage inapoi, uitati-va la chedere, plasticele de sub masina sa nu fie lipsa sau desprinse (mici ciupituri ale vopselei de la macadam sunt normale si parerea mea e ca nu sunt motiv de refuz al unei masini bune). Nu va amagiti ca totul luceste la motor...se spala si apoi se da cu silicon de zici ca e motorul pus acum de fabrica. Uitati-va la etichetele de fabrica cat de sterse sunt si daca corespund cu ceea ce e in acte :). - fiti realisti in stabilirea bugetului si al modelului dorit (ganditi-va inainte, eu cu cat as vinde o masina ca asta?) - nu va uitati neaparat ca are navigatie mare sau mica, ca are nu stiu ce nichel pe butoane...puneti siguranta inaintea echiparii (eu personal prefer o masina corecta si mai slab echipata decat una "full de full" dar la care nu stiu istoricul....vorbim totusi de masini SH). Sper sa ajute, iar daca nu e OK ca am postat aici, rog adminii sa mute.6 points
-
Salut, RTR = Road Traffic Rules. De la acest mesaj, unitatea ar trebui sa incarce DVD-ul de navigatie, display-ul ar trebui sa arate 2 celule (current si total), unde iti arata nivelul de incarcare (eu am MFD2 cu CD a durat cca 6 min/cd, din 10 cd-uri Verbatim scrise mi-a citit numai 1, restul erori de genul "the cd is incompatible", sau "the cd can not be read", sau incarcarea cd-urilor se bloca.). Daca ramane la mesajul afisat de tine in poza, inseamna ca dvd-ul de navigatie nu e 100% compatibil cu ce stie sa citeasca unitatea. Diferenta consta in calitatea DVD-ului original (stantat si "ars" de producator) vs. cea a DVD-ului scris cu "clone cd/dvd" (nestantat si scris cu laser). Si la mine ia orice cd audio, fie original, fie scris la 4 si 8x; cd-urile audio au cantitate de info mica 2-10 mb/melodie, pe cand la dvd unitatea trebuie sa incarce sute/mii MB dintr-un foc, iar aici calitatea cd/dvd-ului isi spune cuvantul. Dan2 points
-
În sfârșit i-ai facut topic. După cum ziceam, arată foarte bine cu stopurile si arcurile alea. Cred ca printre cele mai frumoase golfuri highline si cu puțini km de pe forum.2 points
-
2 points
-
Ms ! Eu mi-am facut masina cum am vrut eu, nu am tinut cont ce se poarta La exterior o sa ramana asa, singuru lucru ce as mai schimba, ar fi bara fata cu una de r32 sa pice mai bine cu intercooleru frontal1 point
-
Problemele cu distributia la 1.2 de acum multi ani au ajuns deja in legenda, iar pentru multi care cred in legende si mituri vor ajunge sa creada ca toate TSI acum sunt cu probleme. In primul rand 1.2TSI de pe Golf 7 nu are nicio treaba cu 1.2TSI dinainte, este alt motor. Motoarele turbo din mileniul 3 sunt aici sa ramana, iar fiabilitatea lor se dovedeste a fi una din ce in ce mai buna. Sigur ca trebuie intretinute, service la timp, toate consumabilele de calitate, iar motoarele acestea duc mult. Sunt altfel decat cele aspirate si poate nu duc asa mult abuz, oricum comparatia cu motorul aspirat nu se mai poate face, mai ales cu cele de cilindree sub 2.0, deja discutam de motoare iesite de mult din productie. 1.0TSI 115cp fata de 1.2 110cp pierde un cilindru, dar castiga 25nm. Personal, ma surprinde un cuplu de 200nm la un motor in 3 cilindri si 1000cc.1 point
-
1 point
-
daca masina e din 2005-2006 se face la 120kkm daca e din 2007-2008 la 150kkm1 point
-
Felicitari pt masina si SUCCES la modificarile propuse ca o sa ai nevoie. Ca un sfat: daca nu te duci la Drag cu ea, nu vad rostu sa pui 2260vk, asta face fullboost pe la 2600 rpm iar ca sa mergi zi de zi cu ea o sa fie un chin pt tine. Iar daca o faci pt DRAG pune Ball bering gtb2260vklr si nu o sa ai bataii de cap, plus ca incarca si mai de jos. Injectoarele de ARL nu duc 300 cai cat tine turbina aia, asa ca iti trebuie duze +120% Pe langa biele mai pune si o axa cu came sport ca o sa ai nevoie. Eu la golful meu AXR am mers pe 1756vk, urmeaza sa iau injectoare de ARL si dupa soft. Numai bine !1 point
-
Foarte frumoase impresiile si masina arata extrem de bine Eu cand aud din dreapta "mi-e rau, las-o mai incet" mai rau ma apuca piticii Nu ma pot abtine, respect pentru tine ca treci pe mod normal de condus. Ai masina de 2 luni si ai km aproape cat mine in 7 luni, ai ales inteligent diesel-ul pentru nevoile tale. Consumul e foarte bun pentru 4x4 si 190cp Sa va bucurati cat mai mult unul de altul!1 point
-
Si continuam.....87xy km in bord.... O iesire Cluj-Resita-Semenic-Resita-Cluj in 5 adulti. Remontarea pneurilor de iarna au fost necesare pentru anumite tronsoane pana am ajuns in statiunea Semenic...sau ma rog...ce a mai ramas din ea....e trist rau In rest am mai descoperit masina....dupa cum scriam mai sus, se poate merge si la consum, insa mai poti si zambi la cei 2-3 cai care ii ai sub capota. "Serpentinele" pe ulima urcare spre Resita dispre Cluj am descoperit ce inseamna modul manual, si ce fac padelele de la volan, in cazul meu, un mare -> A doua zi am fost pana in statiunea semenic, unde am trecut prima oara din DMS pe Snow - masina accelereaza liniar iar corectiile care vin la 4drive (haldex) pe portiunile putin fortate acoperite cu fleasca, sunt foarte usor de digerat, si realizezi ca totusi, acolo ai un sistem care lucreaza pentru tine ca sofer astfel incat sa te poti deplasa, si la iesirea 1 data pe an spre munte/cabana, in siguranta si cu un mic zambet pe buze. Am efectuat urcarea Resita - Semenic tot in 5 adulti, pe modul individual si pe manual, pana la prima remarca din dreapta: "Mie rau, las-o mai incet", dupa care am trecut din nou pe D. Azi returul am trecut prin toate anotimpurile: la Resita ~8°C ploaie, ulterior soare, urmat de ploaie, urmat dupa Sarmizegetusa si dupa un tronson cu 0°C, totul alb si polei pe carosabil, urmat inainte de autostrada, de carosabil uscat si soare Incep tot mai bine sa cunosc aceasta portocala, si sa ne obisnuim impreuna: in cazul meu, pe moment, a fost totusi o trece bine primita (de la 1.6tdi 105cp M la 2.0tdi 190cp dsg) Am ajuns in Cluj cu gandul: faina masina, buna miscare cu pneurile de iarna si dorinta "eu cand ma pot juca cu ea din nou?!? " Daca luam masina pentru consum, sau de dragul achizitiei poate ma plangeam de acest factor consum, care la unii este transant.... Eu personal am ajuns la concluzia ca este mai mult decat decent consumul la exploatare, respectiv....WTF ya yo cu rezervorul de 55 de litri, am automie de 6-700km doar Asta...ma doare... Duminica faina popor, ToniM1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Bine, sa incerci si codarea asta cand ai acces la o interfata.1 point
-
1 point
-
Interfata iti spune ce codari iti trebuie (cel putin cea originala). Pesupun ca nu ai TPM pe masina iar codarile postate de tine sunt afisate de interfata cuplata la masina ta si sunt toate. Incearca toate combinatiile: 21121, 21122, 21125, 21126, 21128, 21129. Eu am pe masina 0000641 (are TPM). Tu neavand, incearca si codarea 17025 Ar fi fost bine sa salvezi un scan inainte de a face modificari. De eroarea cu testul de ESP activat se scapa usor, faci procedura de testare in mers, gasesti instructiuni pe youtube.1 point
-
Imi pare rau sa iti spun ,dar masina nu are soft. Decat daca nu isi face update singura .1 point
-
Uite o chestie super.... Poate ajuta pe unii Bravo pt cine a avut răbdare să le scrie....nu ca nu au mai fost scrise si de altii pe alte forumuri inclusiv pe acesta... Decat sa deschidem punga mai bine ochii1 point
-
Pe bune ti se pare pretul mare? O masina care de noua te-a costat 30+ mii eur tu ai vinde-o cu 7-8-10 mii dupa 4 ani si la 50-60mii km (daca or fi reali)? Mai ales ca mai bagi bani si prin revizii, schimb ulei cutie, etc.? De ce tot romanul se uita neaparat la km si nu la istoricul masinii si cum a fost ingrijita? Toti am vrea "full de full option cum zic samsarii" la cateva mii de EUR (pret de Logan mai rasarit) dar nu ne gandim si la cat a fost masina aia de noua. Daca intr-adevar masina are km reali si istoric verificabil si in regula, pretul ala pare fix la jumatate din cat a fost de noua si imi pare un pret corect. Eu am pornit in cautarile mele astfel: mi-am propus buget de 6-7 mii si sa fie sub 150 mii km (ca tot romanul de altfel). Dupa ce m-am tot uitat si am mai vb si cu alti posesori, mi-am dat seama ca trebuie sa cresc bugetul si nr. de km....astfel, am gasit la 11,000 EUR, din 2012 cu 184 mii km insa totul real si verificat. Din 12 VIN-uri verificate, doar doua erau OK. Trage tu concluzia (una din Cluj se dadea cu 140 mii KM la 10,000 EUR si ea avea dupa doi ani de Italia 120 mii....restul de 20 mii facuti de o babuta la piata...) .1 point
-
1 point
-
WVWZZZ3CZBE752281.pdf WVWZZZ1KZ8W151104.pdf WVWZZZ3CZ9E139763.pdf WVWZZZ1KZ9W407774.pdf WVWZZZ7NZDV032110.pdf WVWZZZ7NZDV037478.pdf WAUZZZ4G2CN147496.pdf VSSZZZ5FZHR060171.pdf VSSZZZ5PZ7R063240.pdf wauzzz8k08n026987.pdf WVWZZZ1JZYW744218.pdf WVWZZZ3CZEE032340.pdf WVW ZZZ 1KZB W50 4875.pdf WvWzzz3czee504277.pdf WVWZZZ16ZCM098652.pdf wvwzzz3bz2p433402.pdf Cele 2 decodari de Skoda urmeaza si ele dar mi se updataeaza programul si nu am putu scoate acum. Imi cer scuze de intirziere dar nu prea apuc sa intru pe forum. Alte decodari WVWZZZ3CZ8P101065.pdf1 point
-
cand am fost la testdrive m-am dus lansat sa vad chestia asta dar intr-adevar cum spunea cineva mai jos de postul tau bancheta din spate fiind cu inclinare variabila nu era lasata la max pe spate si de asta se vede asta .. atunci cand este inclinata maxim se acopera spatiul ala fara problema...1 point
-
Pai in primul rand, kilometrii sa nu fie sub 150,000 la 4 ani vechime dar nici mai mult de 200-210 mii. In al doilea rand, cauta masini aduse de pe siteuri de licitatii ca sa ai istoric si sa poti verifica ca e real...o masina care de noua a fost 30mii eur, nu o vinde nici macar neamtul cu 7-8 mii ca in RO sa ajunga la 9-10 mii....eu am dat 11 mii eur pe B7 variant din 2012 cu 184mii la bord insa reali, cu istoricul dat verificat la reprezentanta. Macar sunt sigur pe ce am sub fund si in ce imi bag familia cand mergem la drum...masina adusa de pe cars on the web pe platforma ( mi-a dat cmr, factura de la licitatie, carti service, tot).1 point
-
Am ajuns cu bine la destinatie, fiind uimit de iarna din Aprilie prezenta puternic in statiunile principale de pe Valea Prahovei si chiar si la a mea destinatie un pic. Anvelopele rezista Am mai bifat o experienta ciudata azi: am facut o mica pauza la OMV-ul de dinainte de Breaza si am fost napaditi de albine. Care albine mi-au umplut masina de ceara intr-un mare fel, nu mi s-a mai intamplat niciodata, maine trebuie sa ma chinui sa o dau jos de pe parbriz si luneta macar, ca nu se ia cu stergatoarele. De pe masina nu am nici o sansa, e plina... Mama lor de vietati :|1 point
-
Masina nu mai este la mine, de azi are un nou proprietar. A ajuns pe maini bune!1 point
-
1 point
-
Verifica mufa cablaj / inlocuieste N345 ,G450 . Sterge erorile1 point
-
Marius ,invarte in sens normal motorul de pe vilbrochen si urmareste fluctuatiile intinzatorului1 point
-
Offtopic Treaba absolut romaneasca ! Fratilor !!! ,de ce va asumati riscul de a distruge motorul prin tragere/impingere ??? Oricum masina trebuie reparata ca sa porneasca la cheie . A devenit asa de scumpa o platforma ???1 point
-
Fie ca e impinsa de oameni, fie ca e trasa de o alta masina, daunele sunt aceleasi.1 point
-
Chiar ma curpinde asa o stare amestecata, si de furie, si dezgust, si mila....oare samsarii astia pot dormi linistiti noaptea, dupa ce au mai fraierit pe cineva care s-a chinuit sa stranga poate niste bani si sa-si implineasca un vis, si mai apoi stau prin service cu masina si isi plang amarul .. ? Se simt bine ? Se mai pot privi in oglinda sau eventual, isi pot privi copii in ochi si sa le vorbeasca despre adevar ?1 point
-
NU se poate porni impinsa o masina cu cutie automata . Am avut motor distrus de la pornit prin impingere .1 point
-
@uratzelul_flo iti sugerez sa nu il deranjezi pe baiat, iti pierzi timpul.1 point
-
Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done1 point
-
da...si ce inseamna aceasta regenerare,si dc asa des ?1 point
-
Le am reparat, nu l am montat. As pastra ecu si ceasurile actuale, cred k are alta harta,merge mai bine. Am inteles ca , pin ul la radio e stocat in ic ? Nu ?de asta nu porneste, pentru ca momentan....codurile din ic si radio, nu corespund.1 point
-
trage afara ornamentul care vine deasurpra coloanei volan - o mica rama de plastic - dupa care o sa vezi in adancime, doua suruburi torx. Le desfaci dupa care tragi afara ceasurile - vezi ca o sa opuna un pic de rezistenta, fiind conectate in mufa din spate - cand tragi, o sa iasa din mufa. dupa aceea, pe spatele ceasurilor o sa ai suruburi torx - le scoti si poti separa carcasele - ca sa poti curata geamurile. uite aici un link care sa te ajute - e pt Golf 5, dar e aceelasi lucru http://www.myturbodiesel.com/wiki/instrument-cluster-removal-high-beam-indicator-and-speedometer-needle-adjustment/1 point
-
Va salut. Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb Part No SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C Component: LENKS.MODUL 014 0140 Revision: FF010040 Serial number: 20120317800092 Coding: 5080040000 Shop #: WSC 73430 790 00090 ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004 ROD: EV_SMLSNGVOLWSXS.rod VCID: 75EA2E1A6551 Ce parere aveti?Calculatorul suporta tempomat?1 point
-
Si pana una-alta, la mine consumul cu anvelope de 205/55/16 este cu ~0,5l/100km mai mare fata de cand aveam 195/65/15, desi diametrele celor doua tipuri de anvelope sunt ~ egale.1 point
-
Ai in attach .Pentru cei care au nevoie si de alte proceduri...PM me! b5_front_bumper.pdf1 point
-
Nu, il va consuma si mai mult, este de slaba calitate.plus ca nu e recomandat de producator.0 points
-
@MSH - coloana de directie am schimbat-o in garantie la 30.000 KM.Jocul il avem de pe la 10.000 KM.Piesa ar fi costat in jur de 1500 RON fara TVA la AltoSyncro.Cand au dat-o jos am putut sa "vad" jocul si sa compar coloana veche cu cea noua.Masina are acum 38.000 KM si nu se mai simte nici o bataie in volan.-1 points
-
Ai văzut tu vreun caz în care s-a rupt cureaua de distribuție din cauză ca a fost mașina pornită împinsă? Dă-mi voie sa mă îndoiesc. Doar la mașinile cu cutie automată scrie treaba asta, nu are nicio legătură cu distribuția. HINT: Roți => planetare => cutie de viteze => ambreiaj => motor. Unde în schema asta vezi să apară cureaua de distribuție, care doar deschide și închide niște supape? Gândește-te ce șocuri dai în motor când faci frână de motor sau când retrogradezi 2 trepte și accelerezi blană cu toți caii de sub capotă. Nu e cazul să îți faci griji de "șocul" obținut prin împingere cu 0,1 cai putere și oricum o gândim, șocul nu trece prin cureaua de distribuție.-1 points
-
buna, eu am in prezent Golf IV 1.6 benzina 105 CP si doresc sa iau golf VII cu motorul de 1.0 TSI 110 CP. Este oleaca mai bun dacat cel de 105 / este considerat un mic upgrade? Are probleme acest motor (se zicea despre motoarele de prin anul 2012 ca au probleme cu distributia). Va intreb asta deoarece nu prea ma incanta motoarele mileniului 3 cu turbo! Multumesc frumos-1 points
-
Salut , Sa imi prezint si eu masina : GOLF 5 1.9 TDI cod motor BXE dotari : climatronic , comenzi volan , cutie in 6 trepte Momentan masina e in lucru 200+CP momentan asteptam turbina 2260VK, alt intercooler FMIC, map Senzor 4 bar , evacuare 2.5 inch ,injectoare ARL , ambreiaj coustom , frane GTI In plan dar trebuie sa ma documentez schimbare bielelor si arbore cotit de pe motor 2.0 tdi POZE nu pot atasa momentan sunt prea mari-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00