Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.04.2017 în toate secţiunile
-
Salutare, Cu ocazia aniversarii a 4 ani si la sugestia unor prieteni, colegi de forum, am decis sa deschid un topic cu masina. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Masina este un Golf 7 Highline 1.4 TSI 122CP DSG7, culoarea Pure White. Povestea masinii a inceput pe 6 martie 2013 cand a fost comandata, fabricata pe 9 aprilie si livrata pe 23 aprilie. La categoria optionale enumar: · Climatronic · Computer de bord Premium · Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED · Light Assist · Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier · Pachet lumini si vizibilitate · Park Pilot · Radio CD Composition Media · Scaune ergoActive · Selectarea modului de conducere · Volan cu padele pentru DSG La modificari majore enumar: · Jante 18” Rotary (VW Zubehör) cu anvelope Michelin PS3 · Arcuri VW Zubehör (coboara 25-30mm) · Stopuri LED Golf R · Folie Llumar Ceramic LATI 35 pe luneta si geamurile laterale spate Pe langa ele am mai schimbat pedalele si suportul de picior cu cele de R-Line/GTI/GTD..., lampile de numar cu cele led OEM, lampi parasolar cu cele led si am montat tips-urile de evacuare de Skoda Yeti. In 41500 km am avut medie de consum de 8.52 litri/100km si am consumat peste 3500 de litri de benzina. La probleme enumar pe langa chemarile de la fabrica, un set de ambreiaje la cutie in jurul a 30k km si ecranul de la radio deoarece avea pixeli blocati in colturi. In poze se vede masina in configuratia stock (actual de iarna), masina cu rotile de vara si masina cu rotile de vara, arcuri si stopuri.2 points
-
Confirm aceeași problemă cu senzorul ACC pe același tip de vreme, cât și rezolvarea după curățare.2 points
-
Salutare ! Dupa ce am dat mult iubitul passat, am inceput sa caut prin Germania si m-am pricopsit cu un Seat Leon FR 2.0 TDI 170 CP CR din 06/2009. E cu totul altceva fata de passat, m-am indragostit TOTAL, mai ales de motor si m-a uimit ce stabilitate are cu arcuri stock Masina a avut propietar unic, revizii doar la seat si am luat-o la 133k km, inca miroase a nou in ea... Ca dotari, are rns 315, bixenon, jante pe 18 de Cupra, senzori ploaie/lumina,senzori parcare fata-spate, interior si ceasuri FR. Cand am ajuns in tara, i-am schimbat uleiul cu liquy molly, facut unghiu si echilibrat rotile si cam atat, facem km Planuri cu ea sunt multe(suspensii, soft, turbo, evacuare, fmic si lista continua ) dar bani mai putini Prima oara si prima oara vreau s-o mai trantesc cu niste suspensii sau arcuri sport, vom vedea. Cam asta-i masinuta !1 point
-
Cauta un coleg cu interfata originala. Trimite mail la support @ross tech si se rezolva pb privind codul ptr abs.1 point
-
Am ajuns cu bine la destinatie, fiind uimit de iarna din Aprilie prezenta puternic in statiunile principale de pe Valea Prahovei si chiar si la a mea destinatie un pic. Anvelopele rezista Am mai bifat o experienta ciudata azi: am facut o mica pauza la OMV-ul de dinainte de Breaza si am fost napaditi de albine. Care albine mi-au umplut masina de ceara intr-un mare fel, nu mi s-a mai intamplat niciodata, maine trebuie sa ma chinui sa o dau jos de pe parbriz si luneta macar, ca nu se ia cu stergatoarele. De pe masina nu am nici o sansa, e plina... Mama lor de vietati :|1 point
-
Salut, dupa o pauza de doua saptamani. Am scris (pentru munca) parerile despre masina: https://www.motor1.com/features/142507/2017-skoda-octavia-ownership/ Asta inainte de neplaceri. Masina deja are o problema, care din spusele mecanicului sef de la Autec Craiova, o au toate. Eternul raspuns: "asa fac toate." La facelift, au schimbat unele componente de pe puntea fata care inainte erau din duraluminiu iar acum sunt din .... tabla. Oare de ce? Sa mai economiseasca niste bani, bineinteles. Din aceasta cauza, zice el, se aude acel huruit de care m-am plans. Se intampla sporadic cand virez. Acel huruit este de fapt tabla care intra in rezonanta. Ma duc luni la ei sa o ridice sa se uite pe sub ea. Cica aia de la Skoda stiu deja de problema, dar inca nu au gasit rezolvare. In rest, toate bune si frumoase.1 point
-
codarea ta actuala este pentru o masina 4x4. codarea corecta este 00231701 point
-
E boala la Golf 6 cu chederele care scartaie. Sunt pline forumurile si pe la strainezi cu problema asta. Sunt prost proiectate chederele (fata de golf 5 de exemplu) si cand caroseria torsioneaza, scartaie tabla/rama usii pe chedere. Am citit N exemple cu chedere schimbate pe garantie de 2-3 ori, usi care scartaie dupa cateva mii de km etc etc. Solutia 1: strangi un pic usa, sa culce mai bine si dai cu silicon pe chedere. Ajuta intr-o mica masura deoarece cu timpul acel silicon se duce pe apa sambetei si iara incepe usa sa iti faca figuri Solutia 2: care e pana acuma cea mai buna si care e descrisa de multi pe forumurile straineze este sa pui un tub de aproximativ 4-5 mm intre "lamelele" primului cheder. (vezi poza de exemplu). Este de gasit la Dedeman, la zona de gradina, tub de plastic, care nu este foarte moale, tocmai pentru a opune un pic de rezistenta, la 5 mm grosime. Este cel mai subtire ce se gaseste pe acolo la metru. Pretul, undeva la 70 de bani metrul. Cumpara cat vrei, pune-ti la toate usile si nu mai ai treaba. Problema chederelor este atat la Golf 6 cat si la 7. Chedere prost gandite. Plus ca cine a avut Golf 5, stie ca masina avea 3 randuri de chedere: cel de pe caroserie, cel de pe usa si cel de pe rama usii. Ei bine, probabil din motive de costuri, Golf-ul 6 (hatchback, cel break fiind un Golf 5 cu facelift si e mult mai bine facut) are doar 2 randuri de chedere, adica cel de pe caroserie si cel de pe rama usii. Si te mai intrebi cum dracu a fost numit la vremea lui Golf-ul 6 cel mai silentios si antifonat Golf, o reala evolutie fata de 5. Dupa mine, e un mare rahat, in conditiile in care VW s-a zgarcit la un rand extra de chedere cum era inainte. Pentru ca daca acel cheder de pe usa ramanea, usa nu mai misca asa de mult. Tocmai de aceea, acel tub pus in chederul de pe rama, preseaza mai bine pe caroserie, cu usa inchisa, si astfel, usa nu mai are unde sa mai miste sus/jos sa scartaie pe chederul de pe caroserie. Multumim VW !!!1 point
-
Pentru ca astazi am ajuns iarasi pe la Brady si pentru ca ultima data nu am avut timp prea mult sa studiez Kodiaq-ul, am zis sa o arunc o privire mai atenta astazi. Mie mi-a placut masina, nu stiu de ce unii spuneau ca materialele nu sunt prea calitative pentru ca mie mi se par chiar foarte ok, am cautat si ciocanit tot felul de plastice si n-am gasit nimic neplacut, ba din contra. Am observat ca pana si buzunarele usilor din fata au capitonaj pe interior (exceptie partea dinspre interiorul masinii unde este plastic), butoanele placute la atingere, un plus pentru schimbatorul de viteze care mi-a placut un mod deosebit , portbagajul este foarte incapator, masina mie nu mi se pare atat de uratica, spatiul interior foarte bun, amortizoare la capota . Un singur lucru arata aiurea (dar se remediaza usor), faptul ca neavand pedalier din aluminiu/cauciuc ceva, arata foarte aiurea, lipseste ceva de acolo, asta e sentimentul. Dar asta e foarte usor rezolvabil cu 50 EUR sau cat o costa. Si inca ceva, desi culoarea deschisa a tapiteriei este ok, felul cum arata acest model/textura nu m-a multumit pe deplin, desi nu e un ceva de netrecut - oricum exista si alte combinatii de textura/culoare banuiesc. Masina expusa era un 2.0 TDI 150 CP 4x4 DSG si cu toate dotarile aferente avea un pret de 37xxx EUR. Deci imi mentin parerea initiala: cred ca pentru cine doreste un SUV spatios cu calitate foarte ok, eventual varianta de 1.4 TSI sau TDI-ul de 150 CP care este suficient pentru un om normal (pe care eu oricum l-as remapa la o adica dupa ceva timp si ar fi suficient ) , este o varianta fara prea multa concurenta.1 point
-
1 point
-
ale tale nu au fost logice, doar pt ca: "incearca sa invarti un motor invers sensului sau de rotatie,si vezi ce se intampla cu intinzatorul si cureaua(capacul de la distributie sa fie dat jos)." Sa stii ca atunci cand pornesti masina impinsa nu se invarte invers motorul in concluzie comparatia ta e invalida.1 point
-
Nu are nimic FA, si la mine pe vreme din asta cand se acopera emblema cu putina zapada imi apare eroare. Cureti zapada si dispare Una peste alta, superb Superbul Multi km fara probleme!1 point
-
Calarind masina prin Bucuresti (o uzura mult mai mare decat in alte tari gen DE) iti recomand sa faci la 40k km revizia (ulei+filtru) la DSG , mai ales ca o sa sara de 200k si deja are o uzura... Iar acum fa cat mai rapid si revizie motor cu ulei + filtre, dsg ulei + filtre si distributie + pompa apa + curea accesorii... o sa te duca aprox 800-1000 eur dar stai linistit apoi.. nu te carpi cu masina. Iar revizia la DSG neaparat fa-o la un service foarte bun, e o operatie mai delicata pe care multi o gresesc si apoi iti merge cutia in suturi etc.. La fel si cu distributia.. sa nu ti-o faca careva la ochi .. Succes.1 point
-
Am avut saptamana asta un drum prin tara pana aproape de Sighetul Marmatiei , iar la intoarcere am stat si 2 zile prin Cluj , am avut un soc cand am vrut sa plec ca am gasit masina acoperita de zapada nu credeam ca suportii de bicicleta sau paravantul o sa vada zapada vreodata dar se pare ca m-am inselat ....... Am facut 10 ore de la Cluj la Bucuresti , pe ruta Brasov , au fost accidente si devieri de trafic , multi zmei care pe vremea asta urata nu stateau la locul lor . Dar cu atentie mare am ajuns cu bine chiar cu anvelopele de vara si in conditii de carosabil acoperit in totalitate cu zapada , nu m-am simtit in siguranta dar a fost destula aderenta sa urc pe la Paraul Rece . Am avut o escala la intoarecere printr-un sat din mijlocul pustietatii , prin camp care mi-a cam dat emotii dar in afara de putin patinat de roti totul a fost OK Iar la intoarcere am ajuns cu masina congelata atunci cand in Bucuresti mai ploua doar putin si erau temperaturi pozitive afara. Ca si observatie legata de masina este ca am intrat la alerta de service , am depasit 8k km de la ultimul schimb , urmeaza cat de curand revizia , probabil ca o sa fie pe la 9 spre 10 k de data aceasta dar sunt majoritari facuti extra urban. Ca si observatie am vazut ca mi-a cerut cam 1L de ulei pana acum si posibil pana la schimb sa mai ceara cam 200ml , deci Motulul face bine la motor dar nu si la consumul de ulei Poate sunt si eu de vina ca merg foarte turat , mai ales pe afara nu prea merg sub 2500 ture de obicei sunt pe la 2800. Maine iar ma intorc pe la Brasov / Zarnesti pentru un weekend de drumetii . Voiam sa merg cu bicicleta dar din pacate va fi prea mult noroi.1 point
-
1 point
-
Pare o masina de 40+ mii de euro cu 50 mii km fara accident, cat ai vrea sa coste dupa 4 ani?! Nu vorbim in contextul in care bijnitarul roman iti vinde o masina cu accident si 100 mii km dati inapoi. Insignia are spatiu interior mult mai mic decat pasatul, vizibilitate naspa cand te asiguri spre dreapta si altele. Fordul? Trage apa!1 point
-
Troace cautati, de troace veti avea parte Nu e deloc greu sa va dati seama ca un om normal si onest, nu poate lua o masina reala si buna din Germania cu 10 lei si sa o vanda cu 9 lei dupa 1 saptamana, cand el din asta traieste.... Chiar nu va puneti intrebarea cum poate ajunge o astfel de masina (https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-passat-cc-piele-bi-xenon-scaune-electrice-ID7Ir19.html) sa coste in Romania 14 900 euro, in timp ce in Germania, o masina cu configuratie asemanatoare nu poate fi achizitionata sub pretul de 16 500 euro (+500-1000 euro transport) = 17 - 17 500 euro in Romania ??? Sau aveti impresia ca faceti "afacerea vietii" cu samsarii din Romania ?!1 point
-
Salut, Urmaresc sa cumpar o Jetta FL, 2015/2016 si nu stiu daca motorul 1.4 TSI de pe G7 despre care am tot citit este acelasi si pe Jetta FL. Daca este acelasi, ar trebui sa fiu atent la ceva aspecte avand in vedere ca e pus pe Jetta? Ce cod motor sa caut? Care sunt principalele probleme care pot aparea la acest motor SH, maximum 75.000 km? Multumesc!1 point
-
Cred ca 2 ani e un interval cam exagerat de mic, dar e bine totusi sa-l schimbam... Astea ar fi argumentele celor de la VW:1 point
-
Saracii...majoritatea sufera de insomnii, sunt piele si os, si-au pierdut pofta de mancare, familii destramate din cauza jobului (sotiile si copilasii nu au mai suportat viata langa un asemenea specimen). Dar vezi tu, au si ei rostul lor pe lumea asta, altfel cine ar mai cumpara bijuteriile pe care le au ei la vanzare. Cata vreme exista creduli, si mai ales oameni comozi si indiferenti vor exista si ei din pacate.1 point
-
Varianta Combi este preferabila si in cazul in care se foloseste portbagajul frecvent, deoarece, in comparatie cu limuzina, hayonul se inchide/deschide mai usor (este mai mic si mai usor), inaltimea de incarcare a bagajelor este mai mica si se poate opta si pentru podeaua variabila, rezultatul fiind o incarcare/descarcare mai facila a bagajelor. Cat priveste aspectul, desi mi-am luat Combi, parerea mea e ca limuzina arata mai bine.1 point
-
1 point
-
Cu scuzele de rigoare dar ar trebui sa cred ca un Golf 7 GTI se mnisca mai naspa ca un Tiguan sau Kodiaq la testul elanului...si aici am amintit de un caz extrem, ca mai sunt multe alte modele care conform acestor teste facute de acest site se comporta mai rau...de fapt pe acest site doar SUV-le marca VAG se comporta bine sau cel mai bine... eu totusi am semne mari de intrebare asupra punctualitatii acestor teste ... Despre asta vorbesc1 point
-
M-am uitat mai atent pe stoc. Observ ca Style 2.0 TDI 150CP 4x4, porneste, la cele stoc ma refer, de la 38k Eur. Exagerat, din nou. Stiu ca am tot zis asta, dar parca ma uit si ma crucesc. La banii astia, ma uit mai degraba la asta si imi mai ramam si bani de un concediu extrem de frumos. Masina e noua, din stoc! https://www.autovit.ro/anunt/land-rover-discovery-sport-ID7GjQ0h.html#88841d3fd61 point
-
1 point
-
Am reusit Duminica sa fac o evadare pana la Gura Diham pentru un traseu montan pana la Poiana Izvoarelor . A fost o zi super ca vreme sus pe munte . M-am dus pe DN1 si m-am intors pe Rasnov-> Rucar -> Targoviste . A fost o coada pe DN1 la intoarcere de nedescris !!! Toata lumea se inghesuia pe DN ...... Pe Rucar a fost aproape de pustiu ! Putin mai lung drumul dar zero stat la cozi ! M-am bucurat de peisaje cu un consum de 5.3% ! Fara portbagaj pe masina e boierie1 point
-
Frumoasa masinuta, are cutie manuala din cate vad. Sa o stapaniti sanatosi fara evenimente.1 point
-
1 point
-
si mai detin si eu un set vcds compus dintr-un cablu si program 12.12 pe care l-am cumparat de aici din Belgia unde ma aflu de la un individ care sustine cai pe bune oricum dupa ce mi-am montat noul EGR valeo i-am facut si o adaptare cu basic settings si am urmat pasii adica : am activat grupul 3 si apoi pedala de frana si accel. apasate la max in timp ce egr on off iar difereta este de 110 mg. parca adica 405 si 525 parca , dar toate bune dar eroarea P0401 in scurt timp reapare dati-mi si mie un sfat va rog daca as fi fost in tara as fi contactat baietii de pe forum mai ales ca sunt di Bucuresti mentionez ca masina are 149000 km iar problema cu P0401 este veche de un an cand apare check engine cand nu dar eroarea ramane stocata o sterg si reapare in max 20 km.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
e cam complicat pentru mine , inseamna. auzisem ca se poate scoate limitarea asta de undeva din adaptari sau cva de genu,,,, o sa o las asa atunci... Multumesc pentru raspuns!1 point
-
Iata de ce scule vei mai avea nevoie pentru a desface chiulasa. Presa o poti folosi atat pentru pinionul pompei de injectie cat si pinionul axului cu came iar cheia este pentru a tine contra la pinioanele de la pompa si axul cu came atunci cand desfaci piulitele acestora, aceasta nu este inca finisata, dar va fi in curand. Cheia este copy-paste dupa cea vazuta la service-ul unde mi-au dat jos pompa de injectie. Sper sa nu fiu acuzat de plagiat. :blah_: Nu folosi ciocanul pentru a desgradina pinionul axului cu came, poti produce mai multe pagube decat te poate ajuta acesta. Am desfacut-o la mine zilele trecute, deoarece prin dreptul suruburilor de la capetele chiulasei dinspre turbina (distributie si cutie), incepuse sa mi se prelinga ulei. Am luat hotararea ca a venit si randul garniturei, pentru ca doresc ca in zilele imediat urmatoare sa omologhez motorul si nu puteam sa ma duc cu motorul murdar de ulei. Cand am desfacut suruburile de la chiulasa, am observat ca trei suruburi de pe partea cu pricina erau mai slab stranse, garnituara nu era arsa, nu avea nimic, am studiat-o foarte atent. Pe langa schimbatul garniturii am mai schimbat simeringul de arborele cu came si simeringurile de la supape pentru ca tot umblasem acolo. Recunosc, simeringurile de la supape nu le-am schimbat eu, m-am dus la cineva care a mai facut acest lucru, dar sa stii ca nu este greu daca ai o presa. Dupa ce am vazut cum le-a schimbat, mi-a parut rau ca nu am facut-o eu, mai ales ca am si presa. Tot la acea persoana am verificat planeitatea chiulasei, aveam o teama ca prelingerea uleiului s-ar putea datora deformarii acesteia, mai ales ca aveam si acele sururburi mai putin stranse. Dupa ce am desfacut chiulasa, curatat capetele la pistoane, suprafata de pe bloc si de pe chiulasa, am observat cu surprindere ca pe capetele pistoanelor se gasesc stantate niste cifre si litere. Unele cifre, am reusit sa le deslusesc cu ajutorul manualului pe care il detin, si anume, era stantat pe el cota nominala a pistoanelor de 76,48, adica din fabrica, ceea ce m-a bucurat tare mult ca sunt pistoanele originale si ca nu au fost efectuate reparatii in el. Alte cifre ar arata luna si anul fabricatiei motorului 0490. 1990 stiu ca este anul de fabricatie al masinii de pe care am luat motorul. Am masurat si interiorl cilindrilor si am avut dimensiuni nominale si acolo, este adevarat in partea superioara a acestora , acolo unde nu ajung segmentii. Masuratorile le-am efectuat in trei puncte diferite in cilindru. Atunci cand montezi arborele cu came sa nu uiti sa ungi cu ulei lagarele unde se aseaza arborele dar si sa montezi palierele in pozitia corecta. Ordinea de prindere a acestora este 2, 4 si se strang suruburile acestora in diagonala la 2 Kgf, apoi se prind palierele 5,1 si 3, la fel se strang in diagonala si tot la 2 Kgf. Sa ai grija atunci cand desfaci pinionul de la arborele cu came sa nu pierzi pana, ea trebuie montata la loc. Suruburlie de la pinionul cu came si cele de la pompa de injectie se strang la un cuplu de 4,5 Kgf, Suruburile de la capacul culbutorilor se strang la 1 Kgf. La rola intinzatoare este 2 sau 3, nu-mi amintesc exact pentru ca am manualul in garaj. Cam acestea au fost cele intalnite de mine la inteventiile de mai de sus.1 point
-
Sunt propriul meu mecanic, incerc sa rezolv aproape toate problemele care apar la masinile mele si sa ma duc in service doar atunci cand este cazul. De ce nu se rectifica chiulasa? Nu stiu raspunsul exact la aceasta intrebare, pot doar sa banuiesc de ce nu se face. Daca producatorul spune ca nu se face, inseamna ca stie el de ce. Te intreb: Daca garnitura ta de chiulasa are trei gauri din fabrica, iar tu vrei sa rectifici chiulasa, ce garnitura ii vei mai pune? Ii mai faci tu o gaura sau ii mai pui una cu o singura gaura peste cealalta? Gaurile de la garnituri nu arata cota de reparatie de la motor/chiulasa, aceasta arata iesirea pistoanelor din bloc. Producatorul admite o deformare de doar 0,1 mm, peste aceasta deformare, chiulasa se inlocuieste. Asa sa impamantenit la noi romanii, de la mecanicii de cartier, ca acele gauri inseamna cota de reparatie. La un motor care are o garnitura din fabrica cu trei gauri si tu vrei sa rectifici chiulasa, pentru ca aceasta depaseste deformarea admisa de producator, este normal sa-i pui o garnitura tot cu trei gauri pentru ca nu exista cu patru gauri. Dupa aceasta reparatie, este normal ca motorul sa nu mai aiba aceiasi putere (camera de ardere mai mica), trepidatii ale acestuia si, poate, arderea mai repede a noi garnituri. Am vazut trei motoare de Golf II, la mine in oras, toate au garnitura cu trei gauri, inclusiv la al meu. Am gasit persoane pe internet care spuneau ca au masini cumparate de noi, au reusit performanta sa le arda garnitura, iar cand au schimbat-o, unul a descoperit ca, garnitura lui avea avea doua gauri iar la celalalt avea trei gauri. Tu, daca nu stii aceste lucruri, ci doar ai auzit ca se rectifica, te duci cu chiulasa la nenea care le rectifica si ii spui ca vrei sa ti-o faca plana. Ala o face, ce strica banii tai, dar rezulatele le vei vedea ulterior. Intrebare: De ce majoritatea dintre noi, cei care vrem sa cumparam o masina, vrem sa o achizitionam din afara? Raspunsul meu: La o masina din afara, am o minima garantie ca nu s-a umblat romaneste la motor, adica, dupa ureche. Sa nu-mi spuneti ca masinile din afara nu sunt mai cautate decat cele de la noi, ca nu va cred. Le vad pe net, vorbesc aici la ce ma pricep si eu mai bine, la Golf-urile II, sunt cautate mai mult de cunoscatori sau de cei care si-au luat teapa cu una din Romania, se vand mai repede si au un pret mai mare, tocmai pentru acea minima garantie de care va spuneam. Cumpara manualul de care spuneam mai sus si ai sa aflii multe lucruri interesante din acesta, ai sa contrazici multi mecanici no name cu el.1 point
-
0 points
-
-1 points
-
Prim proprietar cu gusturi bizare Volanul asta cu flat bottom (varianta fara piele perforata) e standard pe S5, omul a platit extra pentru cel rotund.... Din pacate nu In schimb eu nu am reusit pe uscat, cu rotile de vara, sa o fac sa subvireze, probabil pe circuit s-ar simti nevoia dar pe drum public n-am reusit sa-i ating limita, nici cand m-am dat 1h in continuu intre Poiana Bv si pestera Rasnov.-1 points
-
Dupa niste tenis de picior, am zis sa tragem repede un filmulet de juma' de minut cum se aude la accelerare. A fost ~50% acceleratie si 4000-4500rpm max. Din pacate, microfonul nu a reusit deloc sa captureze sunetele joase, lipseste bass-ul cu desavarsire din filmare, e diferenta destul de mare la capitolul asta fata de cum se aude in realitate P.S. NEAPARAT cu casti. Daca-l deschide careva pe telefon, il deschide degeaba-1 points
-
Pune poza asa din munca depusa de tine prin garaj, de cazurile intalnite de tine, poze de pe net.. Hai sa fim seriosi"unde esti tu"biela sparge cutia iar in romania nu pt.ca suntem mai saraci si nu vrea biela sa ne faca pagube??-1 points
-
-1 points
-
As merge pe kodiaq 1. Pret de baza mai scump, deci pret de revanzare mai mare indiferent de dotari 2. E SUV ca iti plac sau nu , sunt la moda acuma deci valoare de ravanzare mai mare 3. Safety, din nou fiind SUV , ca iti place sau nu e mai sigura 4. Ii poti pune al treilea rand de scaune daca ai familie mare 5. E model mai nou , octavia e la jumatatea vietii, deci te vei bucura mai mult de asa zis-ul factor WOW 6. E benzina totusi care nu e rau dat fiind ca se omoara la nivel politic dieselul, dar trebuie facut un test drive cu acest motor 1.4 tsi pe kodiaq, sa nu cumva sa fie submotorizata, dar din ce se aude motorul ar trage bine, totusi daca poti ia un motor pe benzina mai mare.... pe octavia nu as da mai mult de 23000 de euro , la masina asta totul e despre masina multa la bani putini, daca bagi optionale multe in ea. Incepi sa pierzi-1 points
-
Decat sa imi iau 1,6 pt un impozit mai mic si pt ca "are un consum mai mic" si sa se defecteze egr la 80,000km si sa ma rog de ea pe strada prefer un 2,0 am vazut si la 300,000 fara probleme cu acelas egr depinde si de modul de exploatare.-1 points
-
-1 points
-
exista 2 modalitati sa rezolvi problema limitarii din DSG: 1. remaparea DSG-ului si elimitarea limitatorului electronic de cuplul ( dar si alte mici modificari simple dar de efect - de exemplu am avut un client cu G VII care se plangea ca la viteze foarte mici masina tinde sa schimbe din 1 in 2, si masina se simte "moarta" ). Alte beneficii are resoftarii DSG-ului Optimized Responsiveness and Drivability, Optimize Smoothness and Driving Comfort, Optimized "D" & "Sport"- Mode, Torque Limits increased, RPM Limiters & max shift points changed, Automatic Downshifting upon deceleration , Kick Downs Removed on request. 2. pacalirea cuplului pe care il citeste DSG-ul in asa fel incat sa nu mai fie necesara remaparea cutiei si pentru ca vad ca multa lume face confuzie intre motorizarile 1,6TDI m-am gandit ca e momentul sa revin cu ceva detalii: exista 4 tipuri de electronica montate pe aceste motoare : Continental ( ex Siemens )PCR 2.1, Bosch EDC17C64, Bosch EDC17C74 si Deplhi DCM 6.2 in functie de tipul de motor: CAYC, CAYB, CCA - electronica Continental ( ex Siemens )PCR 2.1 CLHB, CRKA, CLHA, CRKB - electronica Bosch EDC17C64 CXXA, CXXB, DBKA, unele CRKA si CRKB ( modele 2016+ ) - electronica Deplhi DCM 6.2 DXCA - electronica EDC17C74 ( versiunile de 115CP, de exemplu pe noul Passat ). in acest moment TOATE motorizarile de mai sus sunt disponibile pentru tuning prin portul de diagnoza DCZA, DCXA - electronica EDC17C74 ( versiunile de 120CP de pe noul Superb ). Pana la acest moment nu am intalnit aceasta motorizare asa ca nu pot confirma ca se poate tuna prin OBD.-1 points
-
-1 points
-
Arata bine masina Cristi, sa ai drumuri bune si sa fii lipsit de probleme. Poate totusi ne vedem odata la munte sa le tragem niste poze side by side.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00