Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.04.2017 în toate secţiunile
-
Saracii...majoritatea sufera de insomnii, sunt piele si os, si-au pierdut pofta de mancare, familii destramate din cauza jobului (sotiile si copilasii nu au mai suportat viata langa un asemenea specimen). Dar vezi tu, au si ei rostul lor pe lumea asta, altfel cine ar mai cumpara bijuteriile pe care le au ei la vanzare. Cata vreme exista creduli, si mai ales oameni comozi si indiferenti vor exista si ei din pacate.4 points
-
In total putin peste 2800km in acest periplu. Masina a fost fara cusur indiferent de vreme, viteza, drum. Lipsesc de la numaratoare cei aproape 700km Bucuresti - Nadlac via Brasov facuti la dus Pur si simplu cu ACC se duc rapid km pe autostrada cu precadere in strainatate unde e civilizatie. Consumul unde se merge constant este mai mult decat decent pentru masina in configuratia actuala, mai ales ca nu merg cu ochii la consum. Anvelopele Michelin PS4 nu sunt printre cele mai silentioase, chiar deloc, ma asteptam insa la asa ceva. Android Auto a mers perfect pe hartile offline, cu avertismente in background.2 points
-
2 points
-
Iar daca mergi totusi Salzburg-Innsbruck fa un ocol si pe la Hallstatt : https://goo.gl/maps/XxJ8d5Qw6X22 Buna discutie, pe baza recomandarilor de aici avem cateva road tripu-uri asigurate multi dintre noi2 points
-
Siguranta vine pe primul loc. Si eu am programare dupa 14:30 sa le pun din nou pe cele de iarna2 points
-
In locul tau as mai taia din obiective, mi se par foarte multe de bifat in timpul stabilit. Si daca tot esti intr-o anumita zona e pacat sa nu mergi in anumite locuri (e pacat de drumul pana acolo). In Stuttgart, daca esti pe fuga, poti sa mergi la Mercedes, cred ca si la Porsche, cu bilet redus de dupa-masa (ceva de genul 1.5 - 2 ore). Merita.2 points
-
Hei, nu vreau sa fiu Gica Contra, dar nu are nicio legatura cu Skodiaq. Asta e un prototip electric, ce s-ar vrea lansat in 2019 in China ( ca a inceput nebuie la ei cu electricele). Cred ca si platforma de diferita de cea a Skodiaqului. Sa nu mai spun de design, ca asta arata intr-un mare fel, fata de Skodiaq, care arata cam ca o ciubota. Si ca sa fiu si putin OT, din punctul meu de vedere, cea mai frumoasa masina, ca aspect, linii etc. din portofoliul Skoda, este Superb-ul. In rest, mi se pare ca au cam dat chix. Over and out2 points
-
Eheeee....alta viata cu noile suspensii. Comportamentul masinuței s-a schimbat complet. O sa dureze ceva km pana ma obisnuiesc cu suspensiile mai rigide dar...e altceva. Ploua pe la noi si nu am fortat-o prea mult dar sta foarte fain pe drum. A coborat fata/spate cam 3 cm deocamdata. Maine am de facut un drum de vreo 200km poate se mai aseaza. Eu personal as vrea sa ramana asa ca e suficient. O sa urmeze si poze cu masinuta cand se face fain afara ca acum nu-i vreme de poze. ???2 points
-
Nu vreau sa supar pe nimeni dar am impresia ca noi romanii suntem mai ingineri decat inginerii de la VW, BMW, MERCEDES .... Cand un producator iti recomanda sa schimbi uleiul 15.000km/1 an sau 30.000km/2 ani (long life) el si-a analizat produsul iar recomandarea e facuta pentru toate pietele unde se vinde produsul nu doar ptr Germania. Sunt de acord si constient ca in Romania avem conditii mai grele de mediu si de exploatare ca in Germania dar nu sunt de acord cu cei care recomanda sa schimbi uleiul de doua ori pe an sau la 6.000 km. Mi se pare o prostie. Chiar daca suntem o tara slab dezvoltata nu cred ca primim apa cu tenta de ulei in bidoane. Un brand care se respecta va trata toate pietele in mod egal fie ele in estul sau vestul Europei. Referitor la pret, am analizat preturile la uleiuri in mai multe tari si mi se par apropiate. Nu am sesizat o diferenta de cateva ori in vestul Europei fata de est!2 points
-
Trage bine, felicitari ! Pune si tu mai multe poze sa ne clatim si noi ochii.1 point
-
Salutare tuturor ,nu am mai intrat de mult timp pe forum,vad ca s-au schimbat multe Rrevin cu un filmulet in care accelereaza "micuta" ,intre timp am mai facut cateva modificari atat exterior cat si interior si la motoras.:D Astept pareriThnx Modificari: tubulatura custom admisie + filtru cda evacuar/downpipe 3inch custom soft custom egr off si removed short shifter turbina gtb1756 oil cather intercooler marit rezista pana la 500 hp1 point
-
Cel mai bine iei "dedicata" nu universala. Are mufa sertizata gata din fabrica...sertizarea mufei de electrician/ mecanic nu e tocmai buna, si in timp pot aparea probleme si te duci cu capul... Nu conteaza marca...poate fi Bosch sau NTK (NGK)1 point
-
La asta am zis ca a gasit...sa vada daca are modulul instalat...pe sub mocheta laterala e destul de greu de ajuns sa il caute fizic pe masina... Nu fi carcotas...nu toti au experienta in zona asta... Acum stie si cum sa o adapteze...datorita tie...eu nu mai tineam minte cum am facut la mine acum 2 ani... Omul se pare ca are o tigaie cu de toate, trapa solara, incalzire bancheta spate etc , "sora" la tigaia mea ...nu din alea full options fara trapa, piele1 point
-
Azi am schimbat pistonasele de la etrierii fata-dreapta si spate-stanga. Am avut kit de reparatie pentru fiecare, cu toate garniturile necesare. Completat lichid de frana, facut aerisire, totul cum trebuie acum. Astept semn de la srz, trebuie sa fie gata jantele zilele astea. De saptamana viitoare vreau sa merg cu masina din nou Cat a stat masina in garaj perioada asta pentru a o pune la punct, am avut ocazia sa conduc diverse alte masini: passat 2011, duster 2016, touareg 2014 etc. Am mers cu o varietate mare de motoare, putere si cutii de viteze. Sincer, dupa toate astea, tot de batranul meu pd imi e cel mai dor. Toate masinile pe care le-am condus au farmecul lor, dar niciuna nu poate sa ma incante ca Bolful.1 point
-
@Luciosu am uitat sa iti mai scriu aici. Pana la urma am dus'o la AutoMet, cred ca ii stii, consateni de'ai nostri. Mi'a schimbat pompa de benzina dar nu am apucat sa merg cu ea, sa incerc sa replic comportamentul anterior, si nici nu l'am intrebat pe tata daca a avut el timp, desi nu prea cred. Ar fi trebuit sa o iau marti sa o aduc la Bucuresti, dar ne'am luat cu altele si am uitat1 point
-
1 point
-
Eu merg pe varianta Petrom motorina normala sau Omw. Pe masinile euro 5 ar fi bine OMW maxx motion. De asemenea Mol am bagat si am stricat 4 injectoare. Rompetrol e buna dar sa nu fie Rompetrol franciza. Lukoil e proasta. Gazprom nu am incercat, daca are cineva euro3 si a bagat astept raspunsuri.1 point
-
Asta e puțintel mai off-topic: basculele de TT Mk 1 vin cu bucșele de TT de după faimoasa modificare din 2000. Au diametru mult mai mare al cilindrului în care se presează bucșa mică (dinspre față). Ceea ce se știe mai puțin și nu se vorbește: modificarea basculelor de suspensie după anul 2000 a făcut articulația suspensiei față mai proastă, nu mai bună. Intenționat. Accidentele cu TT din anii 1999-2000 se datorau unor deficiențe de natură aerodinamică, nu mecanică, manifestate la un viraj dublu brusc (schimbare de bandă) la viteze mari. Astfel încât modificările la fabrică au fost: - contragreutate de oțel (cca 15 kg) în bara spate - pentru a deplasa ușor centrul de greutate spre înapoi și a preveni ridicarea spatelui mașinii la frânare sau alte manevre bruște; - spoilerul de pe portbagaj - pentru a frâna curentul de aer, tot pentru a împiedica ridicarea spatelui; - mici spoilere sub mașină, înaintea roților spate - din același motiv; - ESP - pentru corectarea derapajelor; - bascula de suspensie față cu unghiurile de cădere și fugă puțin diferite și alte articulații - pentru a împiedica virajul prea brusc. La orice alt model din generația lui Golf IV, indiferent că e Golf, Octavia, Leon, A3, R32, aerodinamica e diferită de a lui TT și astfel toate aceste modificări nu aveau sens. Instalând bascule de TT, căpătăm o articulație mai moale decât cea originală, lucru care nu se poate corecta decât cu bucșe de poliuretan, sau cu bucșe DEFCON de aluminiu. Adică dublarea cheltuielilor, fără vreun beneficiu vizibil.1 point
-
Pana la sezonul următor Nu îmi doresc sa fac roadtripul prin Semenic incaltat de vara -.- Cine nu are de lucru, își face Insa prefer așa decât sa ma risc, măcar știu ca îmi plac jantele noi ^^1 point
-
Compaesano, de cinque terre stiam si e in plan candva Ce fel arata si Grossglockner si Stelvio1 point
-
Da are legatura si nu este vorba de nicio scanteie ci de faptul ca sonda ta(prima)este defecta(nu strica sa te uiti si la cablaj) si chiar daca gazele care ies din galeria de evacuare sunt in parametri sonda fiind defecta interpreteaza si trimite semnal eronat la ecu de unde si ''gatuirea'' si apoi check engine. Daca ai avea o sonda ''de imprumut'' ar fi ideal sa probezi ca sa ai inima impacata pentru ca nu este chiar ieftina.1 point
-
Cred ca 2 ani e un interval cam exagerat de mic, dar e bine totusi sa-l schimbam... Astea ar fi argumentele celor de la VW:1 point
-
http://www.salzburgpanorama.at/en-gb/restaurant.htm Mancare, cazare si PANORAMA de nota 10. In Salzburg!!! Pe probate, de cateva ori!1 point
-
Si daca totusi te duci pe Brescia-Milano, fa un popas de vreo ora la Franciacorta. Poti sa iei ceva si pentru evenimentul de la Sibiu. Eu am testat vreo 10 sortimente in noiembrie, ca am organizat un eveniment acolo. http://www.cadelbosco.com/en/1 point
-
Salzburg si Innsbruck sunt ambele foarte frumoase, dar parca mi-a placut mai mult Innsbruck-ul. Trebuie sa iei in calcul ca noi fiind cu cel mic n-am avut ca scop sa bifam muzee, palate, biserici, samd. asa ca impresiile sunt mai mult bazate pe colindatul strazilor, a parcurilor, iar de vizitat am ales locatii care sa-l atraga si pe cel mic. Casa lui Mozart daca n-are roti e total irelevanta din punctul lui de vedere. Asa ca nu cred ca as avea recomandari pentru ceea ce va doriti voi. Cum insa pot fi si alti colegi in situatia noastra, voi scrie cateva: In Salzburg am mancat foarte bine pe terasa la Sternbrau iar de vizitat iti pot recomanda Muzeul Jucariilor si Casa Naturii . Chiar si pentru adulti s-au dovedit foarte interesante, in mod surprinzator. In Innsbruck e foarte frumoasa Gradina Zoologica la care asa cum spunea si @Aerofan se ajunge cu un funicular hibrid foarte interesant care porneste ca si tren dintr-o statie subterana, traverseaza Inn-ul si apoi se transforma in funicular. Pentru voi, tinand cont de afinitatea pentru sporturile de iarna cred ca cel mai interesant ar fi sa mergeti pana sus la Nordkette. Stiind ce temperaturi sunt sus si fiind cu cel mic, noi am zis pas. Ca si recomandare de masa poti sa-ti dau restaurantul hotelului Schwarzer Adler unde ne-am si cazat in cele doua nopti cat am poposit in Innsbruck. Mancare excelenta, chiar daca un pic mai scumpa. Ambele orase iti ofera privelisti superbe daca prinzi vreme buna si pentru mine asta a facut sa merite popasul. De asemenea, noi apreciem mai mult un oras batut la pas pe stradute laturalnice decat a vizita obiective turistice de dragul de a le bifa. Nu inseamna ca nu merita o varianta sau cealalta, inseamna doar ca suntem diferiti si asta e bine.1 point
-
@V A L I Da, avand in vedere ca toata lumea imi recomanda obiective, de altfel foarte foarte interesante, in zona Stuttgart, ma gandesc sa tai partea respectiva de pe lista si sa planific un city break separat acolo. 3 nopti, cu avion pana acolo si masina inchiriata cred ca ar fi ok @Aerofan Innsbruck'ul mi s'a parut superb de pe autostrada. Am trecut pe langa el cand am fost in decembrie la Solden. Ma asteptam totusi sa fie mai multe de vizitat.1 point
-
1 point
-
Am facut anul trecut incepand cu 11 iunie un traseu care include cateva din destinatiile pe care le vizezi: Bucuresti-Salzburg-Innsbruck-Merano-Como(-Bellagio-Cadenabbia)-Aosta(-Chamonix prin tunelul Mont Blanc-Cogne)-Ljubljana-Bucuresti. Noi l-am avut pe cel mic (2 ani si jumatate) cu noi asa ca in fiecare locatie am poposit cate doua nopti exceptand cele trecute in paranteze. Acestea din urma au fost doar opriri pe drum spre urmatoarea locatie sau, cum a fost cazul Chamonix si Cogne, day-trips pentru ca in Aosta am poposit 3 nopti. De asemenea, prima si ultima etapa au fost facute in doua zile fiecare, cu o oprire de o noapte la Arad, din aceleasi motive. Personal Como mi s-a parut prea aglomerat si prea comercial. Brunate (la care ajungi cu un funicular din Como) insa a meritat. E un orasel foarte pitoresc si mult mai autentic. Bellagio e dragut, dar nu as zice ca merita sa te abati prea mult din drum pentru el decat daca esti deja prin zona. Vei aprecia insa mult SP583 daca decizi sa mergi de la Como catre Bellagio este ingust si foarte virajat. Este genul de drum care te va satisface deplin la 50kmh. Atentie insa, localnicii, pentru ca il cunosc foarte bine, sunt un pic "kamikaze". SS340 pe partea cealalta a lacului nu este la fel de spectaculos. Asa cum iti spuneau si colegii, Brescia-Milano-Torino este extrem de aglomerata iar italienii au un still foarte haotic de a circula. Sa nu te surprinda cand iti sare un tir in fata la nici 50m ca sa depaseasca cu cel mult 100-110 km/h (atat au voie) in conditiile in care tu mergi linistit cu 130 km/h pe banda a doua iar turismele cu numere de italia trec pe langa tine cu 150+ km/h pe bada a treia pentru ca se pare ca lor nu le pasa de TUTOR (sau, cel mai probabil, stiu ceva ce eu nu stiu!). De asemenea, presupun ca stii dar Torino-Aosta e cea mai scumpa autostrada din Italia. Imi amintesc ca am platit pe Milano-Aosta (care include si o bucata din aceasta autostrada) cam 40 EUR.1 point
-
Ce ar fi sa discutati treburile astea la "Legislatie si asigurari" sau la "Rabla" sau in ce sectiune vreti, nu sa ma faceti sa-mi pierd vremea crezand ca gasesc sfaturi reale despre Octavia 3 aici?1 point
-
Acuma în funcție de ce pasiuni ai, în Munchen merita vizitat Muzeul Tehnicii, sau lagărul de concentrare de la Dachau. Bine...astea pe lângă clasicele Allianz, BMW....:)))1 point
-
1 point
-
Sa nu iesi in evidenta si sa respecți regulile mi se pare valabil peste tot. Si la unguri ...e la fel. Sunt cu ochii geana pe autostrada...mai ales pe romani.1 point
-
Eu as include pe lista muzeul de la Mercedes ( nu ii departe de muzeul de la Porsche) și pentru consoarta ta se găsește lângă Stuttgart un outlet destul de ok pentru shopping ( aici ). Despre autostrada in Elveția eu știu la fel ca și colegul Bogdan_wrc dar te sfătuiesc să nu ieși în evidență cu nimic (depășiri, parcat aiurea, depasirea vitezei legale, etc) pentru că sunt foarte vigilenți milițienii cu mașinile înmatriculate în alte tari. În Elveția este de evitat shopping-ul de orice fel.1 point
-
1 point
-
1 point
-
am facut multe ture prin EU cu masina..gen 10-12.000 pe luna..deci te pot sfatui asa: incearca diferite treceri intre AU si IT, nu prin Venetia. e pacat. e cea mai plictisitoare. in Elvetia se cumpara vigneta, in 2016 era 40 euro si se ia din granita...te pui pe o banda speciala. pt HU poti lua vigneta din RO, de la benzinariile MOL, sau inainte de vama. Ia ti marja de eroare mai mare pt budapesta sibiu. e f aglomerata autostrada catre RO, si accindente dese. lichtenstein...asa si asa. as vizita muzeul audi, mai degraba...din ingolstadt sau incearca si zona lacului Konstanz. merita. este superba. si eventual partea de sud est a germaniei..alsacia. zona cu padurea neagra si castelul sigmaringen. autostrada brescia-milano, este cea mai aglomerata din europa. deci..ia-ti marja si aici...1 point
-
Mersi, am primit un sfat bun care aplicat, este ce trebuie, acuma sa trecem vara...sa vina iarna...si vedem care din cele doua seturi de 18 vor pleca E frumos, insa tot ma roade maxim 19 vara, si tind sa cred sa il bifez cu brio in 2018 (sper ^^)1 point
-
depinde si ce depasiri ai facut, ce temperatura ext a fost, daca traseul a fost preponderent la dela sau la vale etc. Legat de depreciere, se pare ce dieselul se va scumpi foarte mult in urmatorii 3 ani datorita normelor de poluare. Prin urmare unii producatori (ex Volvo) au anuntat ca nu va mai fi rentabil sa vanda diesel EURO 7 si ca vor inlocui cu benzina si hibride. Avand in vedere acestea, cred ca ptr valoarea de revanzare, e mai sanatos de cumparat diesel la ora ctuala cat inca se mai poate. Ulterior, datorita raritatii, cel mai probabil isi vor mentine voalarea foarte bine.1 point
-
Multumesc bfor, o sa citesc tot topicul sugerat (inca de la prima postare se anunta interesant)...intre timp insa chiar mi-a franat singura si a facut-o fara preavertizare sonora ci concomitent cu semnalul sonor. S-a intamplat la o intrare putin mai agresiva intr-un sens giratoriu, dar fara sa fiu neatent si fara a fi un pericol eminent de coliziune frontala, deci as spune cam neasteptat/neinspirat. Oricum a fost franare f scurta (o fractiune de secunda) dupa care a eliberat frana. Iar ceea ce se vorbeste in topicul sugerat, legat de a fi lovit din spate din cauza FA e pe buna dreptate (acesta a fost si primul meu gand dupa franarea neasteptata din giratoriu). Oricum, sunt niste functii f interesante dupa parerea mea, care te pot scapa de accidente in clipe de neatentie, chiar daca exceptional le-ar si putea crea!1 point
-
Salutari, nu vreau a face reclama, am reusit sa montez pompa Cp3, cu ceva emotii date de senzorul de metering - avea el o problema, dar prin amabilitatea lui Aurelian l-am rezolvat. Ca mentiuni se accelereaza mai usor, raspunde mai usor cand e actionata pedala. Cam atat...;) Desigur, am inlocuit cureaua de distributie din nou si una din rolele intinzatoare, cea mai mare..!1 point
-
Lăsând la o parte evoluția tehnologică la care suntem martori, uităm că producătorii auto au renunțat la "lifetime engineering" încă de prin anii '90, când au realizat că nu e rentabil să faci mașini care să reziste zeci de ani. Pe vremea aia, "durata medie de utilizare" era multiplu de 10, nu de 1. E datoria noastră să recurgem la măsuri "neortodoxe" (în ochii unora) ca să păstrăm longevitatea produselor/ansamblelor pe care le folosim, în speță, schimbarea uleiului la mai puțini Km decât recomandă producătorul.1 point
-
Avia Pantelimon nu este service autorizat VW pentru reparatii masini in garantie, este autorizat pentru reparatie masini VW in post-garantie. Se face o distinctie clara intre dealerii care vand VW si sunt autorizati pentru interventii service in garantie si ceilalti. De ex. Avia poate sa faca service in garantie la Skoda si Seat, pentru ca le vinde, iar post garantie se adauga si VW, dar NU Audi. In spate mai sunt si alte procese (training-uri, informari) si sisteme informatice care se configureaza in acest sens. Revenind la problema lui Cristi, mergi la PBN sau la unul din cele 2 Midocar si foloseste ulei de la ei. Porsche este de regula cu 5% mai scump fata de Midocar. Fa revizia cu uleiul de la ei, ai 4 ani garantie si poate 1-2-3 ani de kulanta, daca pastrezi masina, deci n-ai nevoie de discutii.1 point
-
1 point
-
Am vazut octavia fl albastra pe strada. Nu mi-am schimbat parerea, ba chiar de la o oarecare distanta venind cu acele DRL-uri parca erau cazute farurile in grija. La exterior nu e deloc mai rasarit decat varianta nonFL.1 point
-
Eu știu că la mine în oraș toate benzinăriile se aprovizionează din același loc- Petromidia. Toate cisternele vin dinspre Constanta, nu am văzut niciodată una să vină din altă parte. Prin urmare alimentez cu motorină Ecto de la LUKOIL în weekend pentru toată săptămâna. Nu am sesizat nici o diferența între ele și le-am încercat pe toate. Poate orașele din restul țării unde distanțele dintre rafinării sunt egale, pot să se aprovizioneze din mai multe surse. Cineva care lucrează în domeniu mi-a spus că diferența o face șeful de stație și angajații, cât de mult se îngrijesc să țină curate rezervoare de carburant și ce măgarii fac.1 point
-
corect , e valabil in orice domeniu , cel putin la noi , nu stiu in alte tari off topic - la noi in tara cel putin jumatate din depanatorii TV habar nu au cum functioneaza un tv - cumpara si schimba module pe banii clientilor , mint clientii si sunt prosti de bubuie dar se cred destepti . Trag de mufe ca taranii cand scot morcovi si rup conectoarele ptr ca e greu sa inteleaga ca orice conector are un sistem antiprost sa il bagi corect si un sistem de fixare sa nu iasa singur sunt sigur ca asa e si la mecanici1 point
-
Asta mi-au facut si mie cu clima. Ei nu stiu sa repare, stiu doar sa schimbe. Bag mana in foc ca multi mecanici nu stiu tehnic si logic ce se intampla in ceea ce fac, au invatat doar niste principii.1 point
-
Le-am tinut in perfecta stare pana saptamana trecuta, 2,5 ani si aproape 35k km (ca am mai mers si cu alea de iarna). Am avut super-ghinionul cu groapa aia, dar hai sa presupunem ca nu s-ar fi intamplat - ma duc la a doua cea mai mare reprezentanta din .ro si imi zgarie jantele?! Doar cel mai mare bulan a facut sa o zgarie pe asta, si nu una neatinsa. Am nervi din cauza neglijentei, nepasarii si incompetentei. Alta data mi-au zgariat plasticul din jurul contactului, ca vorba aia - e greu sa nimeresti gaura (contactul adica, cu cheia, evident - asta cred ca la PBN). Alta data, mi-au strans prezoanele de abia am reusit sa le mai desfac - cui ii pasa ca in carte scrie "120Nm"? Ce conteaza ca ramane prostu' in drum si nu poa' sa schimbe roata, mi-e greu sa caut dinamometrica, e mai usor cu pistolul! Sa continui? Nu de alta, da' mai am... In fine, o sa se rezolve, noi sa fim sanatosi.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00