Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.04.2017 în toate secţiunile

  1. M-am inselat si a fost mai degraba ninsoare, as zice chiar viscol pe jumatate din drum pt ca era vant puternic mai ales din fata si lateral, in rest ploaie torentiala pana aproape de intrare in tara. Partea buna ar fi ca masina arata aproape imaculat. Am trecut chiar de 21.000km. Nu am mers mai mult de 110-120kmh in conditii de viscol si 1-2grade afara si cu anvelope de vara. S-au descurcat bine Michelin PS4 si in aceste conditii, nu am avut niciodata impresia ca masina scapa de sub control, noroc ca nu s-a depus pe autostrada. Per total, de la iesire din tara pana la reintrare, practic Nadlac -Budapesta - Bratislava - Brno- Praga - Kutna Hora apoi retur prin Brno etc cu mers putin prin Praga si la intoarcere mai mult pe drumuri nationale pana la Brno - total 1489km cu 100kmh si 6.6%. O sa detaliez ce si cum pe topicul de consum.
    2 points
  2. Aveam de gand sa fac un model din colant in culoarea jantelor si sa il lipesc pe masina, dar am stat si m-am gandit ca dupa indepartarea lui sa nu imi ramana diferente de vopsea iar la polish nu cred ca ies...asa ca m-am linistit I My VW !!!
    2 points
  3. Tu stii daca merita analizand singur din punctul tau de vedere. Ca si look eu zic ca da, merita, Tiguan R-Line (exterior) arata super bine, il vei remarca pe strada imediat. Diferentele le puteai vedea si tu in mare, chiar din configurator - prima poza H-Line, a doua R-Line si tot asa:
    2 points
  4. Salutare! In ultima luna, masinuta a primit stergatoare noi Bosch, alarma cu pager si prezoane antifurt, de la reprezentanta. Azi am prelungit asigurarea RCA cu inca o luna, in asteptarea noilor numere. Si inca mai invat despre ea. Spre exemplu, in weekend am aflat ca inaltimea la care sta cotiera se poate ajusta....... iar cu consumul sunt foarte multumit, in afara nu depaseste 6.3%, oricum as merge cu ea, iar in oras nu trece de 9%. Sper sa ma tina cat mai mult ca satisfactii imi aduce destule. Numa' bine!
    2 points
  5. Exista doar o singura metoda de a inlocui lichidul ,restul.... Golf 5 Inlocuirea lichidului de frână.docx
    2 points
  6. Speculatii si iar speculatii. Nu avem de unde sti cum va evolua piata. @nsm Eu nu cred ca daca se renunta acum la productia de motoare diesel va rezulta un pret mai mare la revanzare peste 10 ani. Dimpotriva, eu cred ca dieselul nu va mai avea cautare fiind end of life. Deja se discuta interzicerea accesului motoarelor diesel in orase considerand normele de noxe actuale. Peste 10 ani standardele de emisii vor fi si mai inalte iar daca tehnologia stagneaza nu vad bine dieselul.
    2 points
  7. Vopseste pielea neagra
    2 points
  8. Tipsurile alea rotunde is din alt film. Nu se potrivesc cu liniile drepte ale masinii!
    2 points
  9. http://quantum.thetradepartsspecialists.co.uk/products/lubricants/ Tu ce intelegi? Oare de ce sta Quantum langa Castrol?
    1 point
  10. La un moment dat adresa din UK la Quantum era identica cu adresa sediului Castrol . Daca privim atent ce scrie pe butoaiele de Quantum observam ca este fabricat de BP Castrol in fabrica din Belgia, cat despre forma flacoanelor no comment .Vapsoil plateste la VAG sa poata pune sigla VW pe eticheta sa vanda ceva, aka marketing.
    1 point
  11. Şi Quantum e... Castrol? Că VW nu produce uleiuri.
    1 point
  12. e doar un partener vag VAPSOIL - Das Exklusiv-Öl der Volkswagen, Audi, Škoda und SEAT Partner https://www.vaps.de/vapsoil/ Dupa logica ta VAG imbuteliaza ulei de la vapsoil si-l vinde sub sigla VW desi detine marca de ulei Quantum ? Faptul ca bidoanele sunt identice e doar din o pura coincidenta? Crezi ca forma bidoanelor o poate copia orice producator ?
    1 point
  13. http://parts.firstforseatcars.com/en/oils-grease/813-seat-quantum-longlife-3-5w-30-oil-1-litre-zgb115qlb00500-quantum-longline-ii-1-litre-oil.html Quantum is a registered trade mark of Volkswagen Group United Kingdom Limited.
    1 point
  14. Daca vii si cu sursa nu doar cu afirmatia te cred.
    1 point
  15. Uleiul oe este quantum ,o divizie vag
    1 point
  16. @@Justin91 Mersi! Sper sa nu fie zapada sau polei în weekend!
    1 point
  17. Am fost pe Valea Jiului in urma cu doua saptamani. Se circula bine in general, de un singur semafor imi amintesc plus cateva zone cu gropi/cratere. Cel mai rau e in zona Petrosani unde drumul e groaznic, dar nu e vorba de o distanta mare.
    1 point
  18. " Important: the structures of the body must fit together. The vehicles require a so-called protective shield under the front cover, which ensures optimum energy reduction for all accident types. The new ADAC test with three representatives from the lower middle class in 2015, three medium-sized vehicles in 2013 and four vehicles of the small car class show that it is possible and also where there are gaps." https://www.adac.de/infotestrat/tests/crash-test/gross_gegen_klein/default.aspx?ComponentId=25672&SourcePageId=31799 Kompatibilitat TEST Se incearca egalizarea caroseriilor intre clase, cumva in asa fel ca in caz de impact frontal diferenta intre SUV si clasa mica sa zicem sa fie doar de inaltimea tablei , nu lonjeroane ETC...
    1 point
  19. Nu ne plictisim de acest capitol, doame feri Imi sta mindea in garduri rau de tot, insa ma trage nasitul in jos, asa ca la mine....cel putin pana prin iulie...cred ca asta a fost la ea din pacate, nu cred ca apuc sa rup ceva mai repede... Numai bine, pana atunci, poate mai apare una/alta sa am optiuni Si acuma, ca ma uit in poza, chiar fain arata, mersi inca o data de pont ca model @75NOR , datorez cel putin o bere
    1 point
  20. Pai nu e problema, se poate si 280 foarte usor sa stii
    1 point
  21. Mersi, am primit un sfat bun care aplicat, este ce trebuie, acuma sa trecem vara...sa vina iarna...si vedem care din cele doua seturi de 18 vor pleca E frumos, insa tot ma roade maxim 19 vara, si tind sa cred sa il bifez cu brio in 2018 (sper ^^)
    1 point
  22. Eu le prefer pe cele "OEM" drepte... uite cateva cadre si "altfel" aici Gen....
    1 point
  23. Sa stii ca am vazut unul exact pe culoarea aia la schi in Slovacia sezonul acesta Tin sa recunosc ca eu inca nu am avut placerea sa fiu maxim 2 persoane fara jetbag+incarcatura sa ma pot juca cu padelele (da, si harbu meu are) In rest era si normal sa iti placa motorizarea, si eu as fi achizitionat fara doar si poate in alta circumstante, pe moment ma "bucur" de al meu tractoras cu care escaladez borduri ^^ Imi place degeaba caroseria, iar cu motorizarea ta....o data ce "ii tragi" si evacuare acolo ceva dragut...ce mai...visam si noi la "vaca vecinului" Drumuri line incontinuare
    1 point
  24. Mol aduce de la o rafinarie de langa Budapesta carburantul. Il incarca pe vapoare si apoi merg pe Dunare pana la Giurgiu unde au un depozit(e si zona libera acolo).
    1 point
  25. Nu cred ca are rost sa va mai uitati la masinile noi la linii de genul. Ori asa se poarta si special le-au facut asa, ori nu le-a iesit si au vazut ca lumea nu comenteaza. Special am urmarit liniile masinilor noi, si la majoritatea sunt multe zone unde nu se pupa, nici nu o sa mai stim la un SH daca a fost sau nu trosnita masina (daca ne uitam doar la asta), ca oricum nu e perfect aliniata din fabrica. La capote, la usita rezervorului, la fuste...am sesizat asta si la BMW-uri. si la VW-uri, si la Skoda... Dar deja suntem offtopic pe treaba asta
    1 point
  26. Nu este mit prietene,am vazut destule cazuri personal....chiar si la benzina,la diesel este si mai periculos. La unele marci de masini scrie si in manual ca este interzis pornirea prin tractare sau impingere. Ca si un hit point iti recomand o meditatie la fluxul motor sau mai bine zis la directia sa..motor-cutie de viteze-roti vs roti-cutie de viteza-motor.
    1 point
  27. se aude si merge ca o Scania de cand ma stiu vreau o masina care sa faca asta mult succes in ce urmeaza si bucura-te de masina, e sssspectacol!
    1 point
  28. Am eu DCC, anvelope conti sp5 235.45.17 aproape noi,presiune 2.3 ,tot e rigida , chiar si pe comfort . NU se poate compara cu o suspensie multilink de audi sau alta marca Din punctul meu de vedere asta e marele minus la CC,in rest e ok daca nu dai prin gropi
    1 point
  29. Am vazut si eu una, sambata, in trafic prin Focsani, cu numere rosii, tot cu lumini de zi LED. Strict parerea mea, arata si mai hidoasa in realitate.
    1 point
  30. @75NOR si eu am vazut review-ul si mi-au sarit in ochi jantele, sper sa fie ok, daca nu le dam altora dornici de ele @sebip am fost si eu pe la Tg Jiu dinspre Rm Valcea pana la Hateg si apoi drumul "normal" chiar cu numere rosii, e fain carosabilul Tg Jiu - Petrosani insa mai este un mic tronson in lucru, insa nimica de care sa nu poti trece cu grija Tot zic ca fug o tura pana la Portile de fier, insa nu am reusit, cat despre Bigar mai este Ochiu Bei daca tine vremea cu voi, noua ne-a placut "Ochiul" mai mult ca si "cascada"
    1 point
  31. Scuze de OT, dar in ideea e ca e de ajutor : 3 locatii au - ii gasiti si pe FB cu "Spalatoria Jet on" : - Sos Colentina Nr 412 - Str Aurel Persu Nr 2-18 (vis-a-vis de Decia Meridian Berceni) - ziua e moartea acolo, mai aglomerat nu cred ca am vazut pe undeva, iar strada aia e mereu foarte aglomerata spre acea intersectie cu str Turnu Magurele - B-dul Energeticienilor Nr 108
    1 point
  32. Honda? Poate Mazda. Valoarea de depreciere peste 7-8 ani este cca 30% din valoarea de nou. Clienti se gasesc pentru ca de cinci ori mai multi romani cumpara sh decat noi. Daca nu se va schimba ceva in 7-8 ani si se vor cauta si atunci crossoverele, oricare din modelele discutate aici vor fi cautate. Cu diferenta ca e posibil daca ai prins una buna, chiar si o coreeana, s-ar putea sa mearga bine si sa o tii chiar 10 ani
    1 point
  33. masina a primit sambata -un mic soft...nu este ceva foarte profi...estimez un 135 maxim 140cai, -niste amortizoare sh pe fata de pe un audi tt pentru ca urmeaza sa montez si bara stabilizatoare de pe tt -si niste arcuri h&r pe spate...in speranta sa fie la fel de lasata ca pe fata...dar nu e mare diferenta fata de eibach care le aveam inainte , poze cu masina dupa ce o spal
    1 point
  34. Mobil 1 ESP e cel mai avansat dupa fisa tehnica si dupa rezultatele in urma analizelor de ulei folosit pe forumurile de specialitate. De asemenea, lasa cele mai mici depuneri.
    1 point
  35. Dintr-o intamplare mi-a cazut pe mana pentru urmatoarele 4 zile un Duster 1.5 dCI 110 CP 4x4 manuala (6+1). Mamma mia....in oras e supliciu curat sa o conduci, are ambreiajul foarte sus si foarte tare, faci sport la traficul din Bucuresti. Treapta 1 e ff. scurta (e normal pt. off-road) si abia de la a 2-a simti ca vrea sa mearga. Zgomotul motorului e foarte pronuntat iar antifonarea e slaba (comparativ cu Golf-ul actual). Consum: 7,5 l/100 km in trafic bara la bara. In afara e ok, am facut deja 600 km cu ea si nu au fost probleme, se comporta bine. Per ansamblu, la banii pe care ii dai pe ea merita.
    1 point
  36. La data comenzii mele pt Sportage/ ianuarie, stirea era ca nu e disponibil ACC pe Sportage, acum recent am vazut un link ca ar fi disponibil pe Sorento deci nu cred ca mai dureaza mult. Pentru mine tripleta motorizare diesel + automata decenta + AWD (neparat cu Lock) a contat 80% din decizie, ca eu iau masini pentru sofer. Daca e SUV, atunci sa fie full banana cum am invatat de la un coleg
    1 point
  37. D7 Dupa 2 luni si jumatate, multi bani si bataie de cap si un drum in Polonia, am reusit in proportie de 90%. Mai trebuie rezolvat un glitch legat de pornire. PS: Cutia schimba bestial treptele. @C Z R a vazut. O sa pun si un filmulet, dar sapt viitoare, deoarece s-a gandit flansa amortizor stanga sa scartaie si zici ca e caruta momentan in mers
    1 point
  38. ma poate ajuta si pe mine cineva cu dimensiunile marcate in foto pt a imi construi partea din fata a suportului grupului difrential fata?multumesc
    1 point
  39. Alou, Carterul e ventilat prin absortie in admisie...
    1 point
  40. Si pe spate cum aerisesti valvele din ABS? Eu zic ca trebuie respectata procedura idem si pe spate, eu asa aerisesc pompa ABS. Sau intre aerisiri rulez un Output Test sa scoata aerul din pompa ABS. Cand aerisesc o fac pe toate rotile de obicei, am observat ca prinde frana ciudat daca aerisesc pe rand sau pe o punde odata. Folosesc 4 flacoane cu furtunase de acvaristica, le montez pe toate (pe fata dau rotile jos) si deschid toate aerisitoarele, fac pedale apoi inchid aerisitoarele si apoi rulez pompa ABS prin ambele proceduri si alternez cu aerisile ca sa scot aerul sau lichidul murdar din ea, iar apoi continui sa aerisesc si sa schimb lichidul in instalatie, practic daca nu ramane borcanelul fara lichid pompa e in regula, eventual aerisesc o tura mai lunga doar puntea spate sa imping afara aerul daca exista si totodata lichidul murdar, si la final o aerisire generala. Atentie ca pe fata curge singur lichidul destul de binisor, si atentie la aerisitoare fiindca sunt pacatoase si trag aer pe langa filet in etrier deci nu recomand metode ce implica pompe de vacum si intre aerisiri trebuie stanse bine chiar daca folositi flaconul cu furtun imersat in lichid. Lichid e bine sa aveti cel putin un litru, eu am consumat mai mult de un litru pana m-am deprins, dar am fost placut surprins sa constat ulterior ca masina se lipeste de asfalt la franare brutala. Cei drept practic am reconditionat tot sistemul de franare, un link pt. cine doreste sa se indeletniceasca:
    1 point
  41. salut! si eu, mai patesc uneori sa mi se opreasca motorul, o data pe luna, sau o data la 2 luni ma trezesc cu EPC si BATERIA aprinse. am observat ca in special cand sunt cu ambreiajul calcat. la scanare singura eroare pe care o am este EGR insuficien flow. insa niciodata nu s-a oprit la drumuri lungi, depasiri sau in sercina. numai in oras sa intamplat, la semafor sau la o curba (numai in aceeasi curba, probabil VODOO! :icon_cool: ) multumesc!
    1 point
  42. Asa se face, am facut eu azi ca tot am ceva probleme la masina. Determining IMMO-ID & VIN [select] [17 - Instruments] Look at the first "Extra" field. The first 17-digit string is the VIN. The second 14-digit string in the Immo-ID. [Close Controller, Go Back - 06] ---OR--- [select] [17 - Instruments] [Meas. Blocks - 08] Select Block 081. [Go!] The first 17-digit string is the VIN. The second 14-digit string in the Immo-ID.. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] http://' target="_blank"> Key Matching Prerequisites: All keys are either new or were adapted to this car (IMMO-ID) before. You can match up to 8 keys. While adapting each key, make sure to place the other keys away from the ignition lock (reader coil). The passenger seat is an adequate place. Battery voltage at least 12.5 V. [select] [17 - Instruments] [Meas. Blocks - 08] Select Block 022. [Go!] The value in field 3 must be 1. If value is not 1, the key is not capable of being adapted to Immobilizer. You can check each key in this manner. Select Block 024. [Go!] Make sure the shown lock times in field 1, 2 and 3 are 0 (each field represents a time in minutes). If the lock times are NOT 0: Do NOT switch off the ignition! Allow the car to sit for AT LEAST the number of minutes that were indicated by the fields 1-3.[Done, Go Back] [Login - 11] There are 2 possibilities how to enter a PIN, choose the one that applies for you. 4-digit PIN Enter zero followed by the 4-digit PIN. For example, if your PIN is 1234, enter 01234. 7-digit PIN [use 7-digit PIN/SKC] Enter the 7-digit PIN, Date on which the PIN was generated by the dealer, along with the Workshop Code (WSC) and the Importer number of the dealer that generated the code. [OK] VAG-COM will validate the data you have entered and return you to the Login screen, where the Login Code will show as "XXXXX".[Do it!] [Adaptation - 10] Enter 21 in "Channel Number". [Read] The "Stored Value" is the number of keys currently matched. Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys. The old keys are automatically beeing cleared. [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Repeat the following steps until all keys have been matched:Switch ignition off and remove key.Insert next key to ignition and switch ignition on again.The warning light for the Immobilizer will light up for ~2 seconds, then go out Switch ignition off and remove key.Note: The above steps after saving the adaptation, should not exceed 60 seconds!
    1 point
  43. Vorbim doar te tips-uri / look final, nu de toata nebunia care nici nu vreau sa stie cat costa..
    0 points
  44. Pentru cei interesati, un consum exclusiv extraurban de rodaj cu Sportage motorizarea cea mai mare 2.0 DSL 184 cp este 7%, jumate din traseu A1 cu 140kmh, jumate drum european + national cu 100 in afara si 70-80 in localitate. Metoda rezervorului, 2 persoane cu bagaje multe. Nu sunt obsedat de consum dar ma asteptam la damage mai nasol, in oras nu masor consumul. Dragut ca la final de calatorie imi afisa in bord exact 7% pe traseul respectiv.
    0 points
  45. Din ce am vazut, ai cauciucurile de vara pe masina, iar la cehi ca si la austrieci inca sunt obligatorii cele de iarna. Drum bun spre Ro si fara controale rutiere!
    0 points
  46. nu am spus ca nu tin cont de specificatii asta e motivul pt care am ales o plaja mai mare de producatori da recomand 10w40 in motoarele vechi si nesegmentate pe benzina incearca sa bagi un 5w30 intr-un mk4 cu compresie 7 si povestim dupa deaemenea motoarele de 2.0 tfsi si 1.8tfsi de la audi si vw chiar daca sunt generatie relativ noua 2009-2015 sunt foarte flamande la ulei pana la reconditionare le recomand clientilor mei un 10w40 petro canada un ulei aditivat care imi tine in frau foamea de ulei
    -1 points
  47. Stiu si eu legislatia si "riscul" de a ramane fara talon.. eu am intrebat doar daca se poate pune,din punct de vedere tehnic si daca-i mai comfortabil.. atata tot, nu daca-i legal sau nu... restul le suport eu, daca e sa fie amenda si "gaurica la portofel" etc. Multumesc oricum.
    -1 points
  48. Ar fi interesant de studiat cum ar da si cu alte genuri de tips-uri: rotunde, duble rotunde, ovale, duble ovale, etc..
    -1 points
  49. Decat sa imi iau 1,6 pt un impozit mai mic si pt ca "are un consum mai mic" si sa se defecteze egr la 80,000km si sa ma rog de ea pe strada prefer un 2,0 am vazut si la 300,000 fara probleme cu acelas egr depinde si de modul de exploatare.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!