Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.04.2017 în toate secţiunile

  1. Am facut o prostie...
    3 points
  2. Vesti bune! La drumul dus-intors Targoviste-Bucuresti am economisit 40 lei, deci in cativa ani recuperez banii pe cutie! Am facut un video demo ca sa se vada comsumul. De la 100 in sus este o diferenta notabila fata de consumul pe care il scoateam cu 6 trepte, ajungand cam pe la 30% economie.
    2 points
  3. Eu intru acum in lumea Skoda, asa ca nu am termen de comparatie. Cand am dat comanda, in showroom erau expuse ambele generatii si pe mine m-a convins noul look, pare mai agresiva in fata, iar stopurile par inspirate din noul Superb. Eram pornit pe Combi, dar portbagajul, pe care il stiam de la Tour 2007, si mai ales spatiul interior m-au convins. Pana la urma, stai in masina, asa ca mie mi se pare mai important confortul decat exteriorul controversat. Asteptarea e grea
    2 points
  4. Cel din partea de sus a pompei tandem este turul
    2 points
  5. Se dezamorseaza sistemul de alimentare. Pune o supapa de unic sens pe tur intre tandem si filtru. Daca nu se rezolva ai de verificat/inlocuit : furtune alimentare,carcasa filtru,oringuri injectoare,pompa tandem,chiulasa
    2 points
  6. Am trecut ieri (17.04.2017) de 100.000 km. Pe 21.04 face 6 ani de cand e fabricata si pe 01.06, 6 ani de cand e a mea . @ShadoWzZ: Doamne-Fereste de nevoie de airbag ! Am stat vreo 6 ore sa il demontam de pe volan pentru a-l da jos de pe masina pe care era, nu imi e dor de experienta si astept sa se imbunatateasca vremea afara. Planuri pe termen scurt sunt o gramada: - Update soft motor; - Imi face cu ochiul RCD 330G Plus; - Schimbat far dreapta (lupa are joc - deh, farurile au fost la un pret infim cand le-am luat); - Inca sunt in cautarea unui service/mecanic bun - nu imi place tinuta de drum a masinii, cred ca am niste bucse imbatranite (sper). Meanwhile, asteptam sa vina discurile si placutele brembo - 312mm pe fata (yay!) si 253mm pe spate; avem si portetrieri mai mari, mai trebuie niste Motul RBF sau ATE Blue si suntem gata de dans. Have fun & stay safe!
    2 points
  7. Sunt mai multe. Cea la care merg eu este pe str. Fizicienilor. 2,5 RON jetonul si speli singur cu jetul, fix ca la o spalatorie normala doar ca tu esti seful Este deschisa 24/24. JetCars cred ca se cheama (gasesti pe google maps)
    2 points
  8. Investitii minime dar importante. Am comandat: - ceara lichida pt o aplicare mai usoara- - solutie de inegrire anvelope + buretele de aplicare- - tavita portbagaj cu buza inalta pt a nu se varsa lichide. - vaselina cuprata pt placutele de frana, si la imbinarea jantelor cu butucul- -1 litru de ulei Mobil 1 ESP 5w30 - sa il am la mine, nu se stie niciodata cand ai nevoie si nu ai acces pt ca fie e noapte, fie esti pe vre-un drum pustiu- uleiul este pe maxim, si il tin sub observatie, insa am ramas cu obsesia de a fi mereu pe maxim uleiul din cauza vechii motorizari detinute . Trebuie sa mai comand: - argila decontaminare- - creion corector pt vopsea- nevada white- o sa gasesc si codul si echivalentul- - pedale Al, cele originale ma deranjeaza ca au stritatiile in X unde intra multa mizerie/nisip, si ramane acolo pana ce o cureti la spalatorie cu peria, cu carpa nu se ia. Pana la finalul anului mai am nevoie de - - placute frana- - 4 bujii care sigur nu o sa mai fie Bosch (sa nu cumparati Bosch, sunt teribil de proaste) o sa iau NGK - in toamna anvelope + jante de iarna (trebuie sa iau in considerare faptul ca poate peste 1 an, s-ar putea sa schimb ceva pe la frane, si atunci sa vad daca urmatoarele frane intra sub rotile de 16 sau trebuie minim 17. Va urma curand o iesire de 200-300km sa ne plimbam, o sa vad cand e mai liber, ca sa nu am trafic pe drum. Sa aveti drumuri si vreme buna.
    2 points
  9. 1 point
  10. Hristos a Inviat! Am fost 2 zile acasuca, nu pentru sarbatori Ci pentru ca nu mai rezistam fara sa vad ce am cumparat in vara. Sincer, n-am apucat sa vad intercoolerul, nici turbina, injectoare etc. Insa, am avut timp sa montez stopurile pe led, care din pacate imi dau eroare de bec ars, am pus si camera retur care vede mult mai bine decat cealalta si cam atat. Mare realizare Am adus acasa si "jumatate din interior", atat am avut loc din pacate, suspensia de la H&R si cam atat. Am dat comanda de ventilator nou pentru clima, al meu zici ca e elicopter cand pornesc clima, lip nou pentru portbagaj ca al meu este destul de crapat, nici nu l-am mai montat dupa vopsire, grila noua fara semn ca a mea e cam obosita, baterie noua Exide Premium de 77ah. Cea de la Varta si-a dat duhul prea rapid. Masina are in prezent aproximativ 241mii km Atasez cateva poze, din pacate claritatea lasa de dorit. Uitam sa zic, prima zgarietura din parcare, oricat de departe as pune-o in parcare, oricat de singuratica ar fi in parcarea respectiva, daca nu ai garaj, nu prea poti tine masina impecabila. Nici nu-mi explic cum s-a putut zgaria acolo. Legat de vopsea, as putea spune ca e una dintre cele mai bune pe care le-am vazut. Insa, se vede ca nu e din fabrica pentru ca prezinta fire de praf, putin lac scurs. Dar exceptand toate astea, chiar sunt multumit de cum a iesit, inclusiv pragurile.
    1 point
  11. Salutari, nu vreau a face reclama, am reusit sa montez pompa Cp3, cu ceva emotii date de senzorul de metering - avea el o problema, dar prin amabilitatea lui Aurelian l-am rezolvat. Ca mentiuni se accelereaza mai usor, raspunde mai usor cand e actionata pedala. Cam atat...;) Desigur, am inlocuit cureaua de distributie din nou si una din rolele intinzatoare, cea mai mare..!
    1 point
  12. Am eu DCC, anvelope conti sp5 235.45.17 aproape noi,presiune 2.3 ,tot e rigida , chiar si pe comfort . NU se poate compara cu o suspensie multilink de audi sau alta marca Din punctul meu de vedere asta e marele minus la CC,in rest e ok daca nu dai prin gropi
    1 point
  13. Drumul Resita - Valiug - Slatina Timis, este bun si fun. Urcarea din acest drum spre Semenic, e rea. Sus la Semenic nu ai ce face, e cam mort tot. Poti lua masa in Garana, sunt 2 locatii ok: Hanul de la rascruce si la cateva sute de metrii, pe partea stanga, ceva "Kirstl". Au un strudel de mere deosebit.
    1 point
  14. Am vazut si eu una, sambata, in trafic prin Focsani, cu numere rosii, tot cu lumini de zi LED. Strict parerea mea, arata si mai hidoasa in realitate.
    1 point
  15. 1 point
  16. Urmareste furtunele,cel care merge la pompa tandem.
    1 point
  17. În weekend ajung și eu prin zona, dar am ales Târgu Jiu (Brâncuși ii de vina) și cobor spre Cascada Bigar, Orșova, Cazanele Dunării, Porțile de fier....
    1 point
  18. Felicitari de achizitie!happy camping
    1 point
  19. Si eu tot cam asa gandesc, ca un minim 10 ani trebuie sa tina cureaua, mai ales ca nici macar nu e din cauciuc, cum zic unii "experti" si ca ar imbatrani in timp...La fosta masina, un Renault 19 (pe benzina), i-am schimbat cureaua dupa 11 ani si 100.000 km si era impecabila. Si avea si cauciuc in componenta respectiva curea, nu cum sunt astea noi acum, integral facute din material compozit. E adevarat ca depinde si de stilul de condus al soferului, de "suturile" care i le dai motorului, sa nu mai spun de sinucigasul act de pornire a masinii prin impingere...
    1 point
  20. Scuze de OT, dar in ideea e ca e de ajutor : 3 locatii au - ii gasiti si pe FB cu "Spalatoria Jet on" : - Sos Colentina Nr 412 - Str Aurel Persu Nr 2-18 (vis-a-vis de Decia Meridian Berceni) - ziua e moartea acolo, mai aglomerat nu cred ca am vazut pe undeva, iar strada aia e mereu foarte aglomerata spre acea intersectie cu str Turnu Magurele - B-dul Energeticienilor Nr 108
    1 point
  21. E ok pe la Borsec. S-au asfaltat portiunile proaste din Neamt (padurea Petru Voda, Codrii Pascanilor). Mi se pare mai rapid decat Tihuta daca vrei sa iesi catre Iasi. Atentie la radarele in deplasare intre Reghin si Targu Neamt.
    1 point
  22. Conti Sport Contact 3 este o anvelopa extrem de rigida. Am avut pe masina din fabrica, pe 18", si dupa ce am trecut la Goodyear Eagle Assym2 (pe 19") tot mi se par ultimele mult mai confortabile si mai silentioase. Daca-ti permite bugetul, ti-as recomanda sa le schimbi cu Conti Sport Contact 5p, GY Assym3 sau Michelin PS3, toate anvelope mult mai moi si mai confortabile, pe langa faptul ca sunt mult mai aderente si mai sigure... De pus, se pot pune 245/40. Am probat, intra atata timp cat nu e coborata masina, dar apare abatere a indicatorului de viteza, lucru care personal ma deranjeaza. Si eu iti recomand sa ramai la dimensiunea data de producator. In niciun caz 245/45 sau 245/50! Este enorm! P.S: Eu merg cu 2.7-3.0 si 2.8-3.2 cand e incarcata
    1 point
  23. Nu, schimbi doar cureaua si rolele, te tine cu siguranta peste 100K.
    1 point
  24. Daca esti in Romania te supui legislatiei in vigoare, si anume e o singura dimensiune omolagata pt masina ta pe 18, nu sunt acceptate echivalente. Riscul e sa ramai fara talon, si atunci o sa simti mai mult decat o pietricica pe drum, o sa simti o gaurica la portofel. Daca asta nu este suficient pt tine, in caz de accident, si daca se vrea se poate neacorda decont/aviz de reparatie din cauza anvelopelor neconforme. Deci, sfatul nostru, circula legal.
    1 point
  25. Da stiu ca il da talonul nu latimea, dar 245/40 are talon putin mai mare decat 235/40.. exista si calculator unde poti vedea diferenta intre ele.. sunt putin si mai inalte cele de 245/40 fata de 235/40, nu doar mai late... Deci chiar nu stiu ce cauciucuri sa imi iau pe el, sa arate si bine, dar sa fie si mai comfortabil putin.. Acuma simt orice pietricica de pe drum..
    1 point
  26. Vezi ca e la prestari servicii pe forum. Ady_desper are nick-ul.
    1 point
  27. 1 point
  28. Credeam ca sunt singuru nebun care se duce la spălătorie cu lădița cu soluții ...și eu tot singur spăl ...ma enervează la culme când văd cu câta neatenție spală băieții la spălătorie ...chiar dacă nu e cra mai scumpă masina ,e bunul meu ....
    1 point
  29. Faceti ce faceti si in loc sa respectati titlul topicului "ce ulei recomandati", o porniti cu aberatiile "la cati Km schimbam uleiul". Schimbati-l zilnic si aruncati uleiul uzat in canal, dar macar nu va mai laudati aici cu faptele de vitejie. Si asa reprezentantele au recomandari absurde sa schimbi busonul la fiecare schimb de ulei!? Asa ca in nici un caz nu cred ca ar recomanda un schimb la mai multi Km decat poate duce un ulei, ca doar au numai de castigat daca ar recomanda schimbul la 5000 km, cum si era acum 30-40 ani cand erau uleiurile minerale monograd. Si conditiile de exploatare in Romania (Bucurestiul este exceptie) nu sunt mai rele decat in Germania. Cozi ca acolo nu vezi in Romania.
    1 point
  30. S-a demonstrat prin analize facute des (din 3000 in 3000km) ca un ulei incepe sa se deterioreze dupa aprox 6000-7000km, pana acolo e ca nou, dupa care e tot mai acid, si coroziv, isi pierde din proprietati (tbn scade, creste vascozitatea, scade punctul de ardere, scade punctul de turnare). Asa ca cine schimba uleiul la 6000-7000km nu este decat foarte precaut in ceea ce priveste masina lui. S-au facut analize si la 30.000km cu ulei longlife, si s-a demonstrat ca era asa de precar in proprietati incat a provocat uzuri semnificative cu urme de Fe/Al si alte metale solide, la motoare noi cu 1-2 ani vechime. E treaba fiecaruia cand schimba uleiul, insa nu arata cu degetul daca cineva vrea sa-l schimbe la 6000km.
    1 point
  31. Nu are rost sa schimb norma de vreme ce sunt multumit si de actualul ulei (cu norma aferenta) - oricare o fi el in masina... Plus ca vreau sa fiu safe dpdv al garantiei. Deci ca si Km da, nu e nici o diferenta, dar tin eu sa raman cu norma 504.00 Deci alegerea de LL nu are nimic in comun cu faptul ca as face eu revizii la 20-25.00 Km, oricum nu as lasa uleiul in nici o masina mai mult de 12-13.000 Km. Poate doar daca as merge mai mult in afara l-as tine gen 15k.
    1 point
  32. Ai ceva link-uri cu aceste info? Fisa tehnica am vazut-o. @GTD: Nu vreau sa iau nimic care nu respecta 504.00, iar acel LM 4600 este pentru 502.00 - deci nu ma intereseaza. La fel si acel Castrol OE
    1 point
  33. Cu distantierele montate... Pana acum sunt multumit de alegerea dimensiunilor. Pe spate as zice ca mai mergeau 2-3mm in plus, dar nu se gasesc (15 sau 20mm). Kitul de la ECS cu 15/20mm mi se pare prea mult. Sa vedem ce se intampla dupa ce voi pune si arcuri, daca imi pastrez parerea sau schimb unul dintre kiturile de distantiere
    1 point
  34. Cica din septembrie legislatia actuala ar obliga ca inclusiv benzinarele sa vina echipate cu DPF. Din articole mai vechi era vorba ca pe 1.4tsi VW sa inceapa montarea DPF din iunie (pare'se incepand cu iunie). Ceva informatii despre motoarele benzina de la Seat, in special Ateca? Desi la mine masina va vedea extraurban f des, unul din motivele pentru care am ales benzina a fost si pentru ca evitam acest DPF si AdBlue
    1 point
  35. Ceva impresii despre ContiSportContact5 dupa aproximativ 200 km extra urban (mers pe asflat uscat). Imi place cum se comporta masina pe viraje, pare mult mai precise decat fostele CSC2. Inclusiv la viteze mari simt o imbunatatire a manevrabilitatii si stabilitatii (diferenta de stabilitate posibil sa o simt si trecand de pe roti de iarna 16 CWC TS850). Am pus o frana mai serioasa pe uscat si a prins foarte bine, fara sa o simt ca topaie. Singurul minus este zgomotul la rulare, as fi vrut ceva putin mai silentios, desi nu cred ca stau mai prost fata de CSC2, eventual am devenit eu mai pretentios (cele de iarna sunt mai silentiosa dar sunt si cu 2 cm mai inguste pe bucata). Ma declar multumit de noile anvelope, intotdeauna o placere sa revin la anvelopele de vara. Si 2 poze mai recente seara in benzinarie:
    1 point
  36. Desi nu prea scriu pe forum din lipsa de timp, iar atunci cand scriu nu sunt prea generos cu detaliile, revin cu un update: am adunat 10k km. Per ansmblu, sunt multumit de masina: confort, putere, tinuta de drum, consum, dar am si un of, cel legat de mersul in 2 cyl. (activarea ACT): simt aceeasi vibratie si acelasi mormait la accelerarea usoara cand motorul e in 2 cyl. In tot acest interval, am avut 4 interventii asupra masinii: 1. In a doua saptamana dupa achizitie, am schimbat pe garantie portul usb1, cel de la bricheta - nu recunostea dispozitivele conectate (stic, telefon), afisa mesajul "usb1 este citit" si ... nimic. Am fost la reprezentanta, testat cu stick, telefoane - si al meu si de la ei, conectat PC la mufa obd, scanat si testat portul usb1 iar rezulatul afisat a fost o bucla permanenta "connecting - disconected". S-a deschis fisa de garantie si in 2 zile m-au sunat ca ma asteapta sa inlocuim piesa, cand am eu timp (da, da si eu am ramas surprins ca pot veni cand vreau), a fost schimbat in 3 minute, probat cu telefoane, stick, refacut test cu PC pt usb1 cu rezultat ok. Total timp petrecut la reprezentanta aprox. 20 min. Din acest p.d.v. bravo Skoda! 2. Completarea lichidului de racire (am pus antigel pe la 2500 km, scazuse nivelul chiar la semnul de minim si l-am adus la maxim); de atunci nu s-a mai modificat. 3. Montat scut metalic, dar despre acest aspect am mai detaliat pe aici... 4. Tras fire direct din panoul de sigurante, pe sub chederul de la stalpul usii soferului, prin stalpul stanga, pe sub capitonajul plafonului din zona parbrizului pana la oglinda retrovizoare pentru detectorul de radar, camera de bord si un voltmetru digital. Apropos de voltmetru, sunt perioade bune de timp in care voltajul afisat in mers la drum lung si chiar la viteze mari, peste 130-140km/h, este in intervalul 12.7V - 13,8V. Am verificat si cu un aparat de masura si valoarea corespunde pe ambele dispozitive. Sunt afisate si valori normale, de 14,2V, 14,4V, chiar si 14,7V. Daca e cineva care stie mai multe despre partea de incarcare sau daca sunt normale aceste fluctuatii, il rog sa se pronunte. Singura mea posibila explicatie este ca ar fi o legatura cu sistemul start-stop, desi va spun sincer ca nu cunosc prea multe despre SS. In rest, vorba romanului, "apa, paie si bataie" sau, in cazul meu, "benzina, spalatorie si talpa".
    1 point
  37. Cand vad aici 20-40W/led/far... Ca sa disipi caldura, chiar si cu ventilator, in primu rand ca iti trebuie un radiator serios(nu doar prin dimensiune, cat prin material si performante), un ventilator cat mai sigilat IP, un driver bun etc. Modul in care chinezul le face si minte, e o chestiune veche, dar cu drivere ieftine si led-uri care se incing 80+ grade, alea mai mult de 1000-2000h viata nu au. "Sa lamurim o problema legata de becurile LED: Lumina generata de ele este foarte buna si mai putin periculoasa pentru ochi vs Xenon, deoarece in esenta xenon este descarcare electrica (arc) in gaz, ceea ce este foarte daunator ochiului uman. Este ca si cand te uiti la aparatul de sudat !!!" Sa fimi seriosi, poate te orbeste glare-ul si fluxul de lumina, dar nici de cum tipul sursei emisive. Poate ar trebui masurata puterea ce alimenteaza led-ul, poate ar trebui vazut flicker-ul ce il produce un driver ieftin, poate CRI-ul este unul f prost, gen 70. E cam multa dezinformare, asta datorandu-se lipsei de informatii si zisele chinezului care de regula sunt departe de adevar Am mai gasit o alta gogoasa, vanduta desigur tot de chinez, MODUL CAN-BUS, dragilor, Can-bus-ul este un sistem de comunicatie, folosit si in industria auto, ca si LIN-ul. Nu can bus-us alimenteaza farul, ca pe acolo trece 1 si 0! Centrala electrica masoara curentul tras de sursa emisiva, de care o fi ea, iar daca iese din parametrii(consum mai redus la xenon, bec ars, supra sarcina), va trage un mesaj de eroare si va dezactiva acel circuit. In cutiuta de la ballast e un asa zis anulator de eroare, de regula rezistoare, condensatori, ceva care sa pacaleasca citirea senzorului si sa aduca consumul cat mai aproape de cel al halogenului Iar la led-uri in acea cutiuta, se afla de fapt driver-ul, pt ca led-ul se alimenteaza in CURENT, nu in tensiune, iar la puterea aia, nu s-ar putea pune rezistoare pt limitare, trecandu-se astfel la niste surse in comutatie care atrag dupa sine o serie intreaga de probleme, de la zgomotul introdus in reteaua electrica, la flicker, la lipsa protectiilor ce tin de tensiuni tranzitorii inalte, etc
    1 point
  38. Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte. Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium. Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar asa ceva mi se pare inuman ptr motor. Fac drumuri scurte in general 6-7 km, Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an. Sigur ai motorul defect.
    1 point
  39. Salut , Am un sharan din 2001 1.9tdi 116 cp Si de la schimb la schimb am consumat 5l de ulei ,asta cu tot cu schimb . Este normal un consum asa? Avand in vedere ca am umblat cam vreo +800km fara turbina (adica mergea masina dar nu mai intra turbo si la drum mergeam maxim 90 cu turatii de 3000 in treapta 4)
    1 point
  40. Am hotarat sa schimb anvelopa. Poate multi o sa ma credeti nebun pt o asemenea decizie avand in vedere dimensiunea surubului. Nu ma deranja deloc sa fie petic si sa fi luat surubul pe centru, ba chiar am mers Goodyear Asymm2 cu petic pe centrul fara probleme. De asemenea nu imi puneam mari probleme daca aveam doar de mers urban. Asa insa prefer sa nu risc inutil mergand cu o reparatie nerecomandata si sa ajung tot la alta anvelopa, dar cu emotii si cine stie ce alte distractii daca cedeaza pe dealul negru sau pe autostrada. E vorba de siguranta, cu care nu te joci. Problema este ca ce am gasit disponibil pana vineri este cu 94 index de incarcare vs 91 cat sunt cele de pe masina. 615kg incarcare vs 670kg. Anvelopa oricum va sta pe spate. Ar putea sa apara ceva probleme? Asta este si pt ceilalti, pt ca vulcanizarile de la noi s-ar baga sa repare orice, insa nu ei merg cu masina cu familia apoi.
    1 point
  41. La motoarele de compresie mare, cum sunt cele supraalimentate, este recomandata benzina de cifra octanica inalta, pentru a nu se produce detonatia prematur. Desigur ca si consumul de carburant va fii unul usor mai mic. La un motor natural aspirat, insa, cifra octanica mare va ajuta la mai nimic. Eventual la turatii foarte mari, intr-un condus sportiv, se va simti diferenta de performanta. Cat priveste consumul, in niciun caz nu va fii un mai mare. Eventual mai putin sau identic. Diferenta de benzina, in ceea ce priveste consumul, la un motor natural aspirat, in conditii de sofat normale e aproape insesizabila.
    1 point
  42. Se poate desface orice surub, pui cheia pe surub, si o ridici cu cricul din dotare, sau prelungesti cheia cu cricul si se desface. Ai consumuri de invidiat. Drumuri bune.
    1 point
  43. In sfarsit am gasit topic-ul :D Vreau sa schimb climatronicul de golf 5 cu unul de golf 6. Am un golf 5 din 2009. Din fabrica nu am incalzire in scaune, dar mai tarziu cu siguranta voi dori sa imi montez. Ideea e:OEM sau AM, va merge cuplat la climatronicul nou incalzirea scaune daca imi iau de acum modelul care are asa ceva? Exista vreo diferenta intre cele date jos de pe masini cu senzor temperatura habitaclu si cele fara? Daca eu nu am temp hab, trebuie sa schimb ceva la una care vine de pe o masina cu senzor? Multumesc!
    1 point
  44. Daca sunt eibach le recunosti dupa culoare prokit negre -15 iar sportline rosii -30. Cand aud de masini sport (sau in fine sport-ish) cu tdi ma intristez, dar asa sunt eu. EDIT: Am incurcat culorile, acum e bine. :P
    1 point
  45. Pentru izolare fonica si termica - de la un t2 dar principiile sunt importante - http://www.type2.com/library/heat/intrir1.html
    1 point
  46. adica in grupul 13 avem corectiile pe injectoare iar aca acestea sar de 1 tre sa te gandesti ca in timp injectorul ala te lasa, daca deja sunt pe la 2,5 e o chestiune de timp pana se blocheaza pt ca la 2.8 e zona in care isi da duhul :Driver:
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!