Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.04.2017 în toate secţiunile
-
Putin offtopic, dar aroganța și secretele nu își au locul pe acest forum. Nu foarte mulți oameni sunt așa "norocoși" ca tine, iar în mod oficial, nu ai dreptul sa verifici istoricul fără să fii proprietar. Face sens cumva, din păcate dealerul vrea să îți iei țeapă, să vii la el la reparații complicate și pe viitor să iei de la ei mașini noi sau de la welt auto.3 points
-
Vad ca alegi uleiurile in functie de marca, pret si vascozitate si nu te intereseaza absolut deloc specificatiile, normele VW, API,ca este mineral, semisintetic sau sintetic, etc. Orice producator mare face uleiuri proaste si f. bune, de la ieftine la foarte scumpe. Ulei de marca la pret nebun vascozitate diversa, in mod absolut sigur nu este sintetic. Chiar recomanzi la motoare vechi 10W40 care nu face decat sa termine motorul mai repede si nici macar nu mai este sintetic. (Gros la rece, nu cumva sa unga motorul cand are mai multa nevoie de ungere). Texaco 5W40 este sintetic, Texaco 10W40 deja nu mai este sintetic. Mai bine un ulei 5W40 sintetic marca Kaufland decat un Liqui Molly low cost nesintetic sau doar cu baza sintetica sau semisintetic cum este cel 10W40.3 points
-
Nu. Ai 1 pistol si un panou cu butoane. Iti vine pe el solutia aleasa din buton jante/spalare/clatire. Nu iese spuma ca la spalatorie ci tot jet cu presiune dar amestecat cu solutie. Da, este timp limitat. Cred ca 3 minute, cred. Iti ajung 2-3 jetoane daca te grabesti. 4 doar daca e masina ca porcul. Inca n-am ajuns sa vin cu manusa de microfibre dar ma bate gandul (+ sampon) Singura chestie e ca s-ar putea sa-mi iau injuraturi si cum nu-mi place sa stea cineva dupa mine, merg noaptea. Solutia s-ar putea sa fie prea diluata pentru ca nu curata asa bine ca la spalatoria clasica, trebuie insistat pe zone.2 points
-
Valoarea masinii chiar nu este relevanta in cazul asta. Apreciez mult mai mult o masina (si proprietarul ei) mai veche si foarte bine intretinuta in comparatie cu una noua, scumpa, lovita si zgariata. Era bine daca stateam la curte2 points
-
5w-40 norma 505.01 gasesti lista cu uleiuri 505.01 aprobate in topicul dedicat2 points
-
Salut @ToniM E ok drumul pe la Borsec. Singura portiune cu asfalt "doar" decent e intre toplita si poiana largului. In rest drum foarte bun. L'am facut eu aproximativ 2 luni, ce'i drept cu jantele de iarna, pe 16, dar nu mi s'a parut sa puna probleme majore celor cu jante mai mari. De asemenea, defileul Muresului e absolut superb.1 point
-
Ca in fiecare an in perechea Florii-Paste, mai avem timp si mai facem una-alta. Anul asta insa am fost ocupat cu casa de la tara, neglijata de 2 ani jumate - care a necesitat multa atentie. De Florii am fost cu Golful, ocazie cu care l-am mai spalat oleaca, dar, normal, a plouat De paste insa suntem cu noua achizitie - generata de doua "nevoi" - visul vechi de camper, si necesitatea de a tot cara mobile si lucruri de casa. E un T4 mixt cu dotari decente, ac, geamuri electrice oglinzi incalzite etc etc. Destul de bine intretinut, fara rugina, si cu interiorul in stare foarte faina. Topic separat nu cred ca ii fac, ca nu are sens - pe langa mentenanta (de exemplu luat la mana tot sistemul de vacuum - lucru ce s-a simit tare la mersul motorului) voi capotona si izola temic zona de marfa si incet incet va capata un pat dublu rabatabil si mobilier de camper minimal - cu posibilitatea demontarii totale usoare, pentru a avea capacitate de incarcare.1 point
-
1 point
-
@12seven12 Operatiunea de schimb EGR cu manopera inclusa si folosind cele doua vouchere primite in urma update-ului de soft, a fost 1670 lei la Darius Motors in Ploiesti (cred ca acum o luna de zile). Ca idee, numai EGR-ul, ca piesa noua, il gasesti pe piata la minimum 1500 lei.1 point
-
In functie de ce modul ai, ai diferite functii in plus sau minus. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Telephone_Retrofitting Daca ai modul, primesti curent prin suportul ala si se poate incarca telefonul. Daca nu ai modul de bluetooth, nu iti merge incarcarea. In rest nu afecteaza cu nimic functionarea bluetooth -ului. Nu am masurat inca intensitatea curentul, dar am impresia ca e de 1A. Si incarcarea se face printr-un cablu. Se vede in poza postata mai sus. Iar daca ii pui un cablu usb mini cu usb iphone. Merge incarcarea si iphone. Nu am incercat, dar nu vad de ce nu ar merge. E mișto pentru ca poti pune aproapre orice telefon cu touch. Are 4 tipuri de capete de colturi ce le poti inlocui in functie de telefon. Sunt si versiuni mai mici. Eu am luat 3xl care era cel mai mare si S7-le cu husa slim de silicon intra cam la limita. Nu am inca ceva mai mare. Telefonu sta fix si nu se misca.1 point
-
Asta ii cea mai tare poza! Sa mergi la magazin sa cumperi vopsea de oua cu codul de culoare de la mașină! :)))))1 point
-
Faceti ce faceti si in loc sa respectati titlul topicului "ce ulei recomandati", o porniti cu aberatiile "la cati Km schimbam uleiul". Schimbati-l zilnic si aruncati uleiul uzat in canal, dar macar nu va mai laudati aici cu faptele de vitejie. Si asa reprezentantele au recomandari absurde sa schimbi busonul la fiecare schimb de ulei!? Asa ca in nici un caz nu cred ca ar recomanda un schimb la mai multi Km decat poate duce un ulei, ca doar au numai de castigat daca ar recomanda schimbul la 5000 km, cum si era acum 30-40 ani cand erau uleiurile minerale monograd. Si conditiile de exploatare in Romania (Bucurestiul este exceptie) nu sunt mai rele decat in Germania. Cozi ca acolo nu vezi in Romania.1 point
-
1 point
-
EGR blocat pe deschis = motorul nu porneste sau porneste si merge foarte rau .NU face nici un "bum" .1 point
-
1 point
-
Ieri mașina a primit o resoftare marca TCM Turbo la aprox 150cp. Multumiri @voinea și @ucustanImpresiile inițiale sunt foarte bune. Cu 4 persoane și portbagaj plin depășirile se fac mult mai ușor. O mica alunecare de ambreiaj în treapta a 4-a dacă forțez. Ambreiajul are doar ~3000km. O sa monitorizez cum se comporta în următoarea perioada și dacă sunt probleme reducem din cuplu.1 point
-
Alta viata cu permisul in buzunar Masina merge bine, ieri am schimbat distibutia si am facut revizia. Am mers pe pompa de apa HEPU si kit curea+role Contitech (rolele am vazut ca sunt INA), cureaua de accesorii Contitech + intinzator INA (cel OE tot INA era). New vs old Dupa revizie am implinit 99k Paste fericit tuturor!1 point
-
Cu distantierele montate... Pana acum sunt multumit de alegerea dimensiunilor. Pe spate as zice ca mai mergeau 2-3mm in plus, dar nu se gasesc (15 sau 20mm). Kitul de la ECS cu 15/20mm mi se pare prea mult. Sa vedem ce se intampla dupa ce voi pune si arcuri, daca imi pastrez parerea sau schimb unul dintre kiturile de distantiere1 point
-
Salut . Am urmatoarele erori pe un azd , ma puteti ajuta ? Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl Part No: 1J0 920 805 B Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01 Coding: 01113 Shop #: WSC 00000 VCID: 25A4219B2CEE053A9648CC-5140 Subsystem 1 - Part No: Ident Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2121692 Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2121692 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent --------------------------------------------------------------------------------- ddress 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl Part No: 1C0 907 379 E Component: ESP FRONT MK60 0103 Coding: 0011266 Shop #: WSC 31414 000 00000 VCID: 2CB2D4BF4F0464724986B1-515E 1 Fault Found: 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 012 - Electrical Fault in Circuit -------------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.lbl Part No: 1J0 959 799 Q Component: 4C Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 31414 VCID: 4C72B43FEFC4147269C611-4B00 Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C Component: 4C Tõrsteuerger. FS0002r Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D Component: 4C Tõrsteuerger. BF0002r Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C Component: 4C Tõrsteuerger. HL0002H Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C Component: 4C Tõrsteuerger. HR0002r 1 Fault Found: 00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 35-00 - - ---------------------------------------------------------------- esp ramane aprins dar nu stiu care ar putea fi cauza deoarece nu se intampla tot timpul sa ramana aprins, iar oglinda dreapta nu se incalzeste ce as putea verifica , cealalta eroare nu stiu ce poate fi1 point
-
Cum reusesti sa dai numai de sume de astea ? Senzorul OE costa in jur de 500 ron,manopera aprox 100 ron Daca in acesti 300 km cere regenerare o sa se aprinda dpf-ul si o sa limiteze puterea motorului1 point
-
1 point
-
Verifica cablaj/mufa, inlocuieste senzorul g235 Pentru a2a eroare fa o diagnoza cu o interfata originala (probabil trebuie freon)1 point
-
Mie personal mi se pare un pret foarte bun pentru aceasta masina, insa din experienta sunt convins ca acei 160000km sunt o poveste. Din poze arata bine si are multe optiuni, de 100% ar merita banii. Atentie insa la pierderi de ulei pe care le poti observa cu masina pe elevator, reparatia dupa cate stiu e FF costisitoare. Noroc!1 point
-
1 point
-
Da, aplicatia LG MirrorDrive. Si ca sa poti da si Back sau Home direct din ecranul masinii, ai nevoie de o aplicatie care sa-ti afiseze butoanele pe touchscreen, de exemplu Button Savior (no root). Pe ambele le gasesti in Google Play.1 point
-
Eu am zis ce am intampinat incercand de curiozitate sa vad cum merge. Bluetooth nu-l aveam activat, dar se activeaza singur cand il conectezi prin Smartlink, daca nu ma insel si prin Mirror si Androidauto.1 point
-
Nu am reusit sa aflu codul motor....chiar daca l-am rugat de mai multe ori..... E AJM - cel mai sigur - si nu are pompa in rezervor Silviu, pe bune - chiar nu te-ai uitat pana acum sa vezi codul motorului ????? frumos raspuns..... ti-a raspuns vali cum sta treaba cu pompa tandem. ca sa rapund in stilul tau vin cu o intrebare. In 7 luni nu ai avut timp sa te uiti in cartea de identitate a masinii ? Acolo ai si codul motor. oricum,daca ai 5 trepte, roaga mecanicii sa nu mai caute pompa electrica...ca la tine e prin cadere1 point
-
vw507.00 este mai bun decit vw506.00 si decit orice alta norma anterioara, cu o singura exceptie pe care o voi explica mai jos. Ca atare, inlocuieste cu succes aceaste norme. Nu inlocuieste la fel de bine 506.01, vezi cazul TDI V10 si R5 unde rege ramine vw506.01. Parerea mea este ca aceasta norma, vw506.01, ramine cea mai "tare" specificatie a grupului VAG pentru motoare TDI, PD sau non PD Sa-ti dau o veste foarte proasta? :) Nu folosesti ulei compatibil cu motorul tau! Trebuie sa bagi vw505.01 sau vw506.01-1 points
-
Bratele de sus cum sunt? Ce ai pus acum 10k km? Suruburile de la flansa sunt stranse?-1 points
-
Asta nu am stiut, imi cer scuze daca am indus in eroare. Am incercat sa ajut pe cat de mult am putut din ce am stiut ca am patit eu. Mie azi dimineata mi a cazut in mers lucrarea distributie de acei super macanici si motorul s a facut praf. Mare grija unde schimbi flansele sau ceva la masina ca mai tarziu nu e gluma deloc. Pana acum am stat relax in spatele mecanicului chiar si cand am vazut ca face ceva gresit am zis ca e om si el nah... e loc si de o mica eroare... Dar deja prin ceea ce trec si cati bani arunc, treaba numai e nostima deloc. Acum stau umbra lui cu o mana pe bici si cealalta pe pistol. Cand acea mica eroare isi arata roadele pe autostrada la viteza si mai ai si persoanele dragi in masina chiar iti doresti sa fi avut un bici si un pistol in maini la momentu potrivit-1 points
-
Indiferent de marca si model, cea mai buna culoare e bej. cand se prafuieste pare ca e aceeasi culoare dar mata. Cand o speli devine metalizata. Insa nu exista diferente de nunata atunci cand e murdara de praf fata de cand e curata. Pe locul doi vine gri deschis. Restul culorilor trebuie splatate des altfel se vede cand se pune praf. Negru e crima si pedeapsa. Am avut masina neagra si nu mai vreau niciodata pentru ca 1. se incalzeste ca dracu, 2. nu rezista nici macar o zi sa arate curata si 3. oricat de curata ar fi se vad micile zgarieturi sub forma de panza de paianjen.-1 points
-
pt motoarele pe benzina care nu au fost segmentate eu as merge pe 10w40 de la valvoline ,liqui molly sau texaco pt cele segmentate un 5w40 de la marcile sus mentionate pt motoarele diesel cu filtru de particule cu km multi as pune 5w40 cu specificatia dpf gasim la valvoline, motul,havoline,texaco si liqui molly 5w30 as pune cu precadere iarna si la motoarele diesel cu km putini ,la motoarele cu turatie crecuta pe benzina gen clk tsi evit cat pot de mult castrol si mobil ,dar nu ca nu ar fi uleiuri bune ci din cauza imbutelierii indoielnice-1 points
-
Am vosit bara spate pe RCA si daca tot statea in service am decis sa o vopsesc si pe cea de fata care avea foarte multe zgarieturi/cioblituri de pietre. Cadou de paste am gasit senzorul receptor de presiune la roti in ultima maghernita de dezmembrari. Din pacate are valoarea de referinta 2.7 nu 2.6 cum avea al meu fiind si o versiune mai veche (B in loc de D) dar sunt extrem de incantat ca nu mai licare becul in bord si am si indicatie la fiecare roata Astept vreme buna sa facem un nou photo shoot cu barile impecabile de data asta-1 points
-
Mobil 1 ESP e cel mai avansat dupa fisa tehnica si dupa rezultatele in urma analizelor de ulei folosit pe forumurile de specialitate. De asemenea, lasa cele mai mici depuneri.-2 points
-
SacreDro are niste posturi mai ciudate in ultima vreme, el are impresia ca tu vrei sa pui un ulei 507 LL pe care-l sa-l folosesti intre revizii (20-30.000km). Daca nu ai inteles deja, Cristi are de gand sa foloseasca un ulei aprobat de garantie ex: Mobil 1 ESP 5w30 (acelasi pe care il foloseste in garantie/reprezentanta) si sa faca revizia la la interval flexibil (30.000km maxim) cu o revizie intermediara in regim propriu/alt service. Ai inteles, sau nu prea?-2 points
-
S-a demonstrat prin analize facute des (din 3000 in 3000km) ca un ulei incepe sa se deterioreze dupa aprox 6000-7000km, pana acolo e ca nou, dupa care e tot mai acid, si coroziv, isi pierde din proprietati (tbn scade, creste vascozitatea, scade punctul de ardere, scade punctul de turnare). Asa ca cine schimba uleiul la 6000-7000km nu este decat foarte precaut in ceea ce priveste masina lui. S-au facut analize si la 30.000km cu ulei longlife, si s-a demonstrat ca era asa de precar in proprietati incat a provocat uzuri semnificative cu urme de Fe/Al si alte metale solide, la motoare noi cu 1-2 ani vechime. E treaba fiecaruia cand schimba uleiul, insa nu arata cu degetul daca cineva vrea sa-l schimbe la 6000km.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00