Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.04.2017 în toate secţiunile
-
Asta ii cea mai tare poza! Sa mergi la magazin sa cumperi vopsea de oua cu codul de culoare de la mașină! :)))))3 points
-
Credeam ca sunt singuru nebun care se duce la spălătorie cu lădița cu soluții ...și eu tot singur spăl ...ma enervează la culme când văd cu câta neatenție spală băieții la spălătorie ...chiar dacă nu e cra mai scumpă masina ,e bunul meu ....3 points
-
2 points
-
Valoarea masinii chiar nu este relevanta in cazul asta. Apreciez mult mai mult o masina (si proprietarul ei) mai veche si foarte bine intretinuta in comparatie cu una noua, scumpa, lovita si zgariata. Era bine daca stateam la curte2 points
-
2 points
-
Lăsând la o parte evoluția tehnologică la care suntem martori, uităm că producătorii auto au renunțat la "lifetime engineering" încă de prin anii '90, când au realizat că nu e rentabil să faci mașini care să reziste zeci de ani. Pe vremea aia, "durata medie de utilizare" era multiplu de 10, nu de 1. E datoria noastră să recurgem la măsuri "neortodoxe" (în ochii unora) ca să păstrăm longevitatea produselor/ansamblelor pe care le folosim, în speță, schimbarea uleiului la mai puțini Km decât recomandă producătorul.2 points
-
Cu zgomotul acela am facut mai mult de 20k km, insa ma enerva si din cauza asta l-am schimbat. Cu siguranta te mai duce.2 points
-
2 points
-
g4 pe benzina second e ca o loterie sa te duci sa i iei compresie inainte sa l iei si sa aiba firul de la senzorul presiune ulei ok adik continuitate bafta1 point
-
Ma bucur si eu sa aflu ca nu-s unicul "maniac" care isi spala singur masina. Ar trebui sa facem o intalnire saptamanala si la o spalatorie cu autoservire.1 point
-
Da bucsa am facut-o la strung. Dupa ce se scoate de tot bucsa de carbune, un strungar bun va putea sa ia usor cotele necesare pentru a putea face una din bronz. Atentie, nu se poate lucra decat cu racitorul de gaze demontat de pe motor. Am atasat si schita bucsei confectionate din bronz. Schita este pentru bucsa racitorului de gaze de la un motor BMR. 99% cotele sunt aceleasi. Strungarul va lua cotele direct de pe racitorul tau si le va compara cu cele din schita si apoi va decide cotele finale pentru a o putea confectiona. Cota exterioara am facut-o putin de tot mai mare pentru a o introduce usor mai fortat in racitor sa nu iasa. Cota interioara cea pentru axul clapetei am facut-o exact cat sa nu aibe joc axul in bucsa, dar cat sa permita sa se miste axul fara sa intampine greutate. Spor la treaba. E mai anevoios de demontat racitorul decat confectionarea bucsei. Uite si aceste filmulete, ca sa iti faci ideie despre ce este vorba. Este vorba de un racitor de BLS. Este asemanator cu cel de BMP.1 point
-
Da, este recomandat sa se schimbe busonul de fiecare data. Oricum, costa vreo 16 lei parca la reprezentante.. Altfel cred ca am ramas la 2 variante de ulei, in ordinea: 1. Mobil 1 ESP Formula 5w30 2. Castrol Edge Professional LL3 5w301 point
-
1 point
-
Schimbarea busonului la fiecare schimb nu este un lucru absurd deloc, cand vei ajunge cu calti pe la buson sau sa schimbi baia din cauza ca nu mai etanseaza busonul. Iar faptul ca recomanda schimb la interval extins sa nu crezi ca trebuie sa le faci statuie ca vor sa iti economiseasca tie timp si bani , au un target la carbon footprint pentru flota vanduta pentru productie ,servisare etc orice derapaj costa f mult , iar fiarele trebuie inlocuite1 point
-
1 point
-
Faceti ce faceti si in loc sa respectati titlul topicului "ce ulei recomandati", o porniti cu aberatiile "la cati Km schimbam uleiul". Schimbati-l zilnic si aruncati uleiul uzat in canal, dar macar nu va mai laudati aici cu faptele de vitejie. Si asa reprezentantele au recomandari absurde sa schimbi busonul la fiecare schimb de ulei!? Asa ca in nici un caz nu cred ca ar recomanda un schimb la mai multi Km decat poate duce un ulei, ca doar au numai de castigat daca ar recomanda schimbul la 5000 km, cum si era acum 30-40 ani cand erau uleiurile minerale monograd. Si conditiile de exploatare in Romania (Bucurestiul este exceptie) nu sunt mai rele decat in Germania. Cozi ca acolo nu vezi in Romania.1 point
-
1 point
-
S-a demonstrat prin analize facute des (din 3000 in 3000km) ca un ulei incepe sa se deterioreze dupa aprox 6000-7000km, pana acolo e ca nou, dupa care e tot mai acid, si coroziv, isi pierde din proprietati (tbn scade, creste vascozitatea, scade punctul de ardere, scade punctul de turnare). Asa ca cine schimba uleiul la 6000-7000km nu este decat foarte precaut in ceea ce priveste masina lui. S-au facut analize si la 30.000km cu ulei longlife, si s-a demonstrat ca era asa de precar in proprietati incat a provocat uzuri semnificative cu urme de Fe/Al si alte metale solide, la motoare noi cu 1-2 ani vechime. E treaba fiecaruia cand schimba uleiul, insa nu arata cu degetul daca cineva vrea sa-l schimbe la 6000km.1 point
-
Incearca sa te documentezi ce inseamna uleiuri 502 vs 504 dpdv al compozitiei vs beneficii/protectie sa faci o alegere cat mai buna pt tine , garantia iti e ok cu oricare1 point
-
1 point
-
Ajuns in Praga dupa un drum fara probleme. Masina a fost foarte ok si am trecut deja de pragul de 20.000km. Consum punct de trecere frontiera Nadlac - Brno, 90% autostrada si cu o oprire la benzinarie. Modul Individual inseamna totul pe Sport, mai putin directia. De la Brno s-a imputit cu foarte multe lucrari si limitari la 80-100kmh. Unde se putea merge, erau dale de beton si in multe cazuri era un zgomot si o vibratie de nu se putea mai mult de 120kmh. Stii ca esti in Cehia cand in parcare esti inconjurat de Skoda :)). Am numarat 6 in aceasta poza.1 point
-
Exact de genul am avut si eu, aparea cand cum, fara niciun template. Zilele trecute am hotarat sa dam jos ambreiajul cu gandul ca daca e de acolo facem schimbul. Dupa demontare am constata ca volant era praf, avea un joc foarte mare,bucsa centrala era mult largita astfel incat partea mobila atingea in margini. Sper sa ajute feedbackul meu.1 point
-
Salut. Am acelasi motor si am avut aceiasi problema pe care am rezolvat-o. Este edevarat ca racitorul de gaze este de vina, dar nu este vorba de de vreo supapa. Poate ai inteles gresit tu, sau mecanicul s-a exprimat gresit. Racitorul de gaze are o clapeta care este actionata de un actuator, care atunci cand ECU comanda, permite gazelor de evacuare care trebuie sa ajunga la EGR, sa treaca prin acest racitor inainte sa fie din nou introduse in motor. Aceasta clapeta are o bucsa din carbune care tine fix axul ei. De la atatea actionari ale clapetei, aceasta bucsa se uzeaza foarte tare, se largeste, se sfarama si axul clapetei incepe sa joace. Pe acolo incep sa iasa gaze Fasaitul pe care il auzi tu este de fapt zgomotul facut de aceasta pierdere de gaze care nu este normala. Eu am demontat racitorul, am eliminat de tot aceasta bucsa de carbune, prin spargere si am facut o bucsa de bronz si nu mai am probleme.1 point
-
sunt doar de shell, mai exact shell germania e vapsoil, cel mai original/sigur shell de pe piata. de pe site-ul vapsoil, tradus in engleza(in romana traduce mai prost): The basis for this is an intensive and long-term cooperation with Shell Deutschland Schmierstoff GmbH The unique "Shell PurePlus technology" confirms the technology leadership of Shell in the field of lubricants. Last but not least, Shell is using engine oil for the initial filling of the vehicles at the plants of the Volkswagen Group. Based on the close cooperation and the successes of VAPSOIL and Shell Helix, we have further expanded our activities step by step. In spring 2016, we agreed to work together even more closely and intensively. tot de pe site-ul lor: VAPSOIL is the exclusive oil of the Volkswagen, Audi, Škoda and SEAT partners. VAPSOIL is your engine oil brand. si sa ne aducem aminte ca nu demult, bmw a zis ca le strica motoarele cei de la castrol si au trecut oficial la shell, nu lm, nu motul etc nu cred ca se riscau sa dea din lac in put. cine vrea sa testeze ulei sa inceapa cu vapsoil, parerea mea.1 point
-
sub consola centrala/cotiera - trebuie data jos toata consola centrala1 point
-
Stiu clar acest lucru , nu sunt tuta ,insa nu o fac pentru cel ce a postat o fac pentru a regasi informatia cel ce cauta .Asa as fi vrut sa gasesc si eu intrabare si raspuns dar din pacate se pun intrebari de cei in cauza rezolva si nu mai intereseaza pe nimeni sa complecteze si ramane asa in pom toata discutia.Ceri ajutor insa nu oferi dar il astepti ca un disperat1 point
-
1 point
-
Salut, pentru un Passat b7 2.0 TDI, CFFB, CR, 218000 km, ce mi-ati putea recomanda? Folosesc castrol deocamdată însă nu sunt foarte mulțumit de el, este zgomotos, pentru un motor de genul. Bine, dacă nu găsesc ceva mai bun pe piață, rămân cu el. Cineva mi-a recomandat liqui moly, ce părere aveti?1 point
-
Eu am alta tactica, pun doar LL, si il schimb la un an sau maxim 13000km. Daca as avea buget nelimitat l-as schimba la 5000km0 points
-
Nu vreau sa supar pe nimeni dar am impresia ca noi romanii suntem mai ingineri decat inginerii de la VW, BMW, MERCEDES .... Cand un producator iti recomanda sa schimbi uleiul 15.000km/1 an sau 30.000km/2 ani (long life) el si-a analizat produsul iar recomandarea e facuta pentru toate pietele unde se vinde produsul nu doar ptr Germania. Sunt de acord si constient ca in Romania avem conditii mai grele de mediu si de exploatare ca in Germania dar nu sunt de acord cu cei care recomanda sa schimbi uleiul de doua ori pe an sau la 6.000 km. Mi se pare o prostie. Chiar daca suntem o tara slab dezvoltata nu cred ca primim apa cu tenta de ulei in bidoane. Un brand care se respecta va trata toate pietele in mod egal fie ele in estul sau vestul Europei. Referitor la pret, am analizat preturile la uleiuri in mai multe tari si mi se par apropiate. Nu am sesizat o diferenta de cateva ori in vestul Europei fata de est!0 points
-
Nu are rost sa schimb norma de vreme ce sunt multumit si de actualul ulei (cu norma aferenta) - oricare o fi el in masina... Plus ca vreau sa fiu safe dpdv al garantiei. Deci ca si Km da, nu e nici o diferenta, dar tin eu sa raman cu norma 504.00 Deci alegerea de LL nu are nimic in comun cu faptul ca as face eu revizii la 20-25.00 Km, oricum nu as lasa uleiul in nici o masina mai mult de 12-13.000 Km. Poate doar daca as merge mai mult in afara l-as tine gen 15k.-1 points
-
Nu se întâmplă nimic . Semnalizarea pe DPF apare la 30 mg . Oricum trebuie sa mergi cu ea ceva mai turata sau sa pui aditiv în motorina pentru o ardere mai completa.-1 points
-
Tind sa specific ca este diferenta intre uleiul nostru si cel al nemtilor. In primul rand mergi cu castrol 5w30 30,000km si sa imi spui ce dai jos din baie. Si mergi cu un ulei din afara exemplu Rowe si imi spui la 30,000km ce dai jos. E diferenta de la cer la pamant. Am facut acest experiment pe propria masina de 600;000km am bagat castrol la 15,000 era negru tuci bine spunem ca e tdi mna e normal dar imi manca axe cu came la 15,000km. Am bagat ulei Rowe hopa nu s.a mai dus nimic. Plus de asta la ei in DE iti permiti sa mergi 30,000km cu uleiul fiindca mergi in regim de autostrada dar la noi cred ca 15,000km este un interval corect faza cu un an schimbi uleiul cred ca este mai mult o politica de piata.-1 points
-
Decat un ulei prost cu 100 de norme mai bine un ulei bun din benzinarii schimbat de 2 ori pe an.-2 points
-
pt motoarele pe benzina care nu au fost segmentate eu as merge pe 10w40 de la valvoline ,liqui molly sau texaco pt cele segmentate un 5w40 de la marcile sus mentionate pt motoarele diesel cu filtru de particule cu km multi as pune 5w40 cu specificatia dpf gasim la valvoline, motul,havoline,texaco si liqui molly 5w30 as pune cu precadere iarna si la motoarele diesel cu km putini ,la motoarele cu turatie crecuta pe benzina gen clk tsi evit cat pot de mult castrol si mobil ,dar nu ca nu ar fi uleiuri bune ci din cauza imbutelierii indoielnice-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00