Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.04.2017 în toate secţiunile

  1. Cu distantierele montate... Pana acum sunt multumit de alegerea dimensiunilor. Pe spate as zice ca mai mergeau 2-3mm in plus, dar nu se gasesc (15 sau 20mm). Kitul de la ECS cu 15/20mm mi se pare prea mult. Sa vedem ce se intampla dupa ce voi pune si arcuri, daca imi pastrez parerea sau schimb unul dintre kiturile de distantiere
    6 points
  2. Ajuns in Praga dupa un drum fara probleme. Masina a fost foarte ok si am trecut deja de pragul de 20.000km. Consum punct de trecere frontiera Nadlac - Brno, 90% autostrada si cu o oprire la benzinarie. Modul Individual inseamna totul pe Sport, mai putin directia. De la Brno s-a imputit cu foarte multe lucrari si limitari la 80-100kmh. Unde se putea merge, erau dale de beton si in multe cazuri era un zgomot si o vibratie de nu se putea mai mult de 120kmh. Stii ca esti in Cehia cand in parcare esti inconjurat de Skoda :)). Am numarat 6 in aceasta poza.
    3 points
  3. Alta viata cu permisul in buzunar Masina merge bine, ieri am schimbat distibutia si am facut revizia. Am mers pe pompa de apa HEPU si kit curea+role Contitech (rolele am vazut ca sunt INA), cureaua de accesorii Contitech + intinzator INA (cel OE tot INA era). New vs old Dupa revizie am implinit 99k Paste fericit tuturor!
    3 points
  4. Update: Am ridicat masina din service joi. Urmeaza sa fac cei 1000km dupa care voi reveni pentru verificare. S-au schimbat pistoanele si segmentii (plus alte maruntisuri de pe langa). Ce sesisez, masina este mai silentioasa la ralanti, zgomotul de masina de cusut parca nu mai este asa pregnant iar consumul (am facut aproape 100km) pare sa fi scazut putin. Sper sa se fi rezolvat definitiv problema.
    2 points
  5. Exact cum mai spunea un coleg de forum am pierdut nopți întregi căutând și comparând înainte de a mă hotărâ. Am gasit vreo 3 in Germania și pentru că am un prieten bun in Nurenberg l-am rugat să meargă să le vadă fizic și să discute detalii cu cei din autohaus. Peste două zile am plecat și le-am văzut și eu cele 3 mașini și am optat pentru una din ele. Cu toate acestea am sunat la noi acasă, la reprezentanță la noi (unde am prieteni în top ) și am cerut o verificare a VIN-ului & istoric. A fost identic cu ce mi-au spus cei din Autohaus, așa că am făcut târgul. Inițial am gasit una la mine în oraș, arăta superb, (căutam un CC coupe de 170 cai cu cutie manuală) plină de tot felul de dotări și pachete. Deși i-am zis tipului că am posibilitatea să verific pe bune istoricul mașinii acesta se jura că e exact cum scrie in carnetul service. Carnet pe care nu-l avea la el că "îl uitase" întâmplător acasă dar mi-l arata daca facem targul :). Dacă avea carnetul la el imediat știam cum stau lucrurile, pentru că mă pricep al naibii de bine la astea. nu vă spun cum și de unde Asa că am mers la reprezentanță și am aflat că ce avea afișat la km mașina în prezent de fapt avea în urmă cu un an și ceva...Așa că i-am dat pas și după alte câteva zile am ales Germania. Ce vreau să zic este că nu trebuie să fii nici paranoic dar nici naiv sau ușor de păcălit. O verificare de VIN și un test la un service de încredere îți poate aduce satisfacție în alegerea făcută.
    2 points
  6. A5 3.0tdi quattro in 10.000 Euro? Sper ca iti asumi atunci 300.000+ km. Ce inseamna 'TFSI-urile fac fata pe A5'? De ce nu ar face fata? E o masina relativ usoara, e un A4 cu hayon. 2.7 nu a fost un motor prea reusit, nu cred ca are sens. Consumurile sunt apropiate, dar nu identice. Din moment ce bugetul tau e de doar 10.000, nu as recomanda 3.0tdi. Sincer, nu as recomanda nici macar Audi.
    2 points
  7. Daca mergi așa o sa f...I și dpf.ul. ..
    1 point
  8. Salutare, Sunt un nou posesor al unui autoturism VW Jetta 1.4 BLG 125kw - 2006 Conft.Line. Inainte de Jetta am condus urmatoarele masini : Golf IV 2.0 Benzinar la 120cp, Astra G 80cp 1.7 CDTI, Astra H 120cp 1.9 CDTI >> Jetta. Ce imi place : - Motor silentios (Aveam tractor inainte), putin zgomotoasa peste 4000rpm...dar nu prea iti pasa atunci la cum fuge, repriza e fenomenala ! - Dispunerea cutiei de viteze excelenta. - Scaune incalzite si foarte confortabile. - Optiuni diverse (Pilot, Spalator faruri...etc). - Suspensie Rigida dar si confortabila. Ce nu imi place : - Casetofonul vechi citeste numai Audio-CD si inlocuirea sa e problematica (Can Gateway...etc) - O Problema la motor (O voi explica in alt topic), care apare numai la pornire. In mare sunt foarte multumit de masina, ideal pentru un cuplu cu un copil mic ca mine, o masina mare si puternica cu un interior curat.
    1 point
  9. Mi-am facut si eu putin timp pentru explorator si am dat scaunele din fata jos cu toate ca era abea spalata interior/exterior......era mult jeg care se ascundea pe sub ele. Curatat si improspatat parca ma simt mai bine in masina acum. Urmeaza peste 1500 km prin tara saptamana viitoare
    1 point
  10. Mobil 1 ESP e cel mai avansat dupa fisa tehnica si dupa rezultatele in urma analizelor de ulei folosit pe forumurile de specialitate. De asemenea, lasa cele mai mici depuneri.
    1 point
  11. Este PLUG & PLAY . Eu am facut la fostul B6 . Singura diferenta la mufe este ca in amplificatorul DYNAUDIO mufele intra in pozitia RASUCIT . O sa ai nevoie sa demontezi fetele de usi si sa schimbi boxele . Ai grija ca boxele sunt prinse cu POPNIET-uri si va trebui sa-ti cumperi vreo 25 de bucati pe cod de ORIGINAL deoarece au o dimensiune tare dubioasa . De auzit nu poti compara VW SOUNDSISTEM facut de BLAUPUNKT cu cel DYNAUDIO . Fire nu e nevoie sa tragi . La sfarsit trebuie codat H.U. cu VCDS ca sa stie ca i sa pus DYNAUDIO .
    1 point
  12. Multumesc mult, si Sarbatori fericite !
    1 point
  13. @Andrei1980 Depinde mult de unde le eie.... Reprezentanta , din câte căutam atunci la Octavia, era un pic mai scump decât de pe superskoda Se găsesc multe Si pe olx, inclusiv pe AliExpress poți lua set complet ~25$ Depinde totul la final, de ce pui tu ca Cumparator pe mașina
    1 point
  14. Unde e busonul de ulei? La fostul meu 1.8 TSI CDAA era cam pe unde e sigla VW pe motorul tau. (la cat ulei am pus in el, nu o sa ii uit pozitia niciodata) L.E. l-am vazut in poza intr-un final.
    1 point
  15. Salut. Am acelasi motor si am avut aceiasi problema pe care am rezolvat-o. Este edevarat ca racitorul de gaze este de vina, dar nu este vorba de de vreo supapa. Poate ai inteles gresit tu, sau mecanicul s-a exprimat gresit. Racitorul de gaze are o clapeta care este actionata de un actuator, care atunci cand ECU comanda, permite gazelor de evacuare care trebuie sa ajunga la EGR, sa treaca prin acest racitor inainte sa fie din nou introduse in motor. Aceasta clapeta are o bucsa din carbune care tine fix axul ei. De la atatea actionari ale clapetei, aceasta bucsa se uzeaza foarte tare, se largeste, se sfarama si axul clapetei incepe sa joace. Pe acolo incep sa iasa gaze Fasaitul pe care il auzi tu este de fapt zgomotul facut de aceasta pierdere de gaze care nu este normala. Eu am demontat racitorul, am eliminat de tot aceasta bucsa de carbune, prin spargere si am facut o bucsa de bronz si nu mai am probleme.
    1 point
  16. Astazi am avut timp sa ma ocup de jantele de iarna, cele cumparate SH tot din Germania: Jante Allutec 7Jx16'' H2, 5*112, ET42, cu anvelope Bridgestone Blizzard 205/55/R16 91H Am uitat sa le fac poza la inceput, dar erau foarte foarte murdare pe interior. Am facut o poza la mijlocul operatiei. Sunt multumit de ce a iesit la final. le-am pus frumos in cuier pana la iarna
    1 point
  17. Calitate slaba! Nu are nici o importanta ca are 250 cai. Sunt altii care au 400 si nu astfel de probleme. Sute de oameni monteaza axe came, arcuri tari si nu li s-a rupt cureaua. Ceva a cauzat problema dar in nici un caz faptul ca are putere mare
    1 point
  18. Insist si eu ca setarea pe sport a motorului din driving mode te scapa de lagul de care vorbesti. Pe normal el exista, pe sport raspunsul e instant.
    1 point
  19. orinngurile controlatte,stare buna. torsion value ? -3,4
    1 point
  20. Daca tot am avut ceva timp liber am zis sa montez Cruise controlul. Cu ocazia asta am facut si upgrade la Calculatorul de coloana. Pe viitor o sa vina si un Volan cu comenzi. Am pregatit trusa de scule ,am scos borna " - "a bateriei si am inceput. Cel mai greu a fost cu clemele airbagului. Desi n-am mai facut niciodata operatiunea asta, cu putina grija si perseverenta am reusit: Vizionand in prealabil un ghid, operatiunea a mers destul de usor. Demontarea calculatorului de coloana am mai necesitat putina perseverenta din cauza clemelor de prindere. Noua maneta de semnalizare cu comenzile de cruise controll e sus: Recomand sa profitati ca ati desfacut zona aceasta si sa curatati zonele inacesibile ale volanului si a zonei de langa. Dupa codarile necesare a aparut si pictograma magica: Ultimul pas si cel mai placut: Recompensa :
    1 point
  21. Eu nu as pune Castrol. Ai o plaja mare de uleiuri excelente: Rheinol, Ravenol, Fuchs, Valvoline... Toate peste Castrol!
    1 point
  22. Tehnic vorbind, sunt ca noi si abia am adunat 20mii km. Deci nu trebuie sa umblu acolo.....must #rezist the dark side! Referitor la condus, se simte ca jantele sunt f usoare (9.1kg). Nu m-am uitat la consum, posibil sa apara o imbunatatire si acolo, dar pe viraje si la drum intins, directia este cu totul altceva. O placere la condus.
    1 point
  23. Cristi, se poate sa fie cum spui tu, insa pe golf 5 aveam franele aproape noi (revizie completa si toti etrierii functionali, asta s-a verificat pe stand de franare), iar la o usoara apasare frana era foarte buna, pe leon am placutele la 20% ramase si trebuie sa apas putin mai mult ca sa ajung in punctul unde frana golful. Am franat si tare pe leon si acolo tine beton frana, insa eu nu sunt obisnuit sa franez mult, apas putin pedala, la leon e mai progresiva frana. Oricum, am incercat sa caut placute endless sau pagid blue insa nu am gasit, nici pe ebay, trebuie sa vorbesc cu fuscobal ca el stie. In rest ce sa zic, nu sunt un om cu pretentii, si ma intind la cat imi permit banii, nu pot sa vreau fite de premium si cu km sub 100.000 la un buget asa de mic. Oricum, sunt foarte foarte incantat de masina, si oricat de mult imi diplaceau masinile albe acum cateva luni, acum e culoarea mea preferata!!! Adrian, nu am mai mers la salina, pt ca am vizitat des saline, si nu e ceva spectaculos, mai ales ca suntem geologi amandoi, am tot fost in saline (turda, dej, slanic, cacica, praid). Nu stiu ce sa zic de echiparea FR, insa pt mine a contat ca masina sa aiba unele dotari, nu as fi acceptat seat leon style, nu as fi acceptat scaunele normale, nici in ruptul capului, mai bine imi luam alta masina, alta marca, ori masina dotata decent de data asta, ori mai amanam 2-3 luni si mai cautam/maream bugetul.
    1 point
  24. 200 km dus intors- Buc- Slanic PH Inainte sa pornesc la drum, am trecut pe la un Petrom sa-mi verific presiunea in pneuri- era 2 bar, asa ca am bagat clasic 2.3 bar. De asta mi se parea masina asa comfortabila. Anvelopele sunt putin zgomotoase, conticontact 5, sunt din 2013, mai merg vara asta si cam atat. La dus am mers incet, si m-am obisnuit cu motorul, cutia, franele, sunete, comenzi, drept urmare am scos un 6.1 % - daca va zic ca am uitat ca am treapta a 6a ma credeti? mi-am dat seama ca am treapta a 6a in apropiere de ploiesti, oricum aici m-am fatait cu setarile, am trecut prin toate pana la sport, am facut si niste accelerari pe A3. La intors eram deja acomodat cu masina, si am reusit un 5.2 % cu vitezza medie de 78km/h. Faranele sunt la fel sau foarte putin mai slabe ca la Golf (in care aveam bagat un lichid de frana mai performant, insa ala se vede doar la incingerea lichidului, iar azi nu a fost cazul). Directia e mai usoara, si mai asistata la seat decat la vechea masina, evident pe sport, se schimba putin. Amortizarea este ok, la fel ca si golful cu jante pe 18, putina atentie si poti merge oriunde. Comenzile sunt facile, pozitia la condus buna, si acum sa spun ce nu mi-a placut, sau ma rog, ce e diferit si inca nu m-am obisnuit eu cu ele: - interiorul este mai mic decat la g5, din cauza ca parbrizul este mult mai inclinat pt o tenta sport, bordul este mult mai lung, si taiat, pe cand la golf era impins in fata si o taiere curbata, care iti dadea impresia de foarte mult spatiu. Cand am luat masina am avut scaunul soferului dat la maxim sus, l-am coborat maxim jos si mai am 1 palma pana la plafon, si eu am doar 1.77m, o persoana de 1.90 sta cu capu lipit de plafon. -Volanul mi se pare usor mai mic in diametru, dar nu incomod, ma obisnuiesc cu el- -pedala de acceleratie este mica, nu pe podea, nu am sesizat diferente la utilitate, ci doar la aspect- am trecut peste deja- - diuzele la stergatoare sunt tip 3 jet- praf- o sa pun perdea- - scaunele sunt foarte confortabile, au sustinere suficienta- masina cu suspensie sport + jante 18 sta foarte bine pe curbe- am inceput sa rad dupa ce am intrat mai violent in niste curbe- -cutia de viteza este foarte precisa- intra foarte usor in toate treptele, uneori in a 2a din treapta superioara mai agata foarte putin- insa cred ca nu apasam eu pana la capat ambreiajul- - si acum sa vorbim despre motor,in comparatie cu vechiul TDI- motorul intradevar mi se pare foarte silentios, din masina nici nu se aude, e ca si cum n-ar fi pornit- (poate si datorita faptului ca am ulei Mobil 1 ESP 5w30 din reprezentanta vechi de 200km, e un ulei foarte foarte bun, chiar ma bucur ca nu mi-au pus Castrol). Motorul raspunde foarte bine comenzilor, are un usor lag, nu este la fel de violet si instant ca si la vechiul PD unde aveai cuplul de jos, insa si cu asta daca stii cum sa pornesti poti face aceasi chestie, te baga si asta in scaun, si face viteza mai rapid decat veche masina, unde senzatia de viteza era amplificata major de sunetul motorului, aici nu e cazul, pt ca se aude ceva subtil, ce poti sa auzi daca vrei e scartaitul anvelopelor. Legat de consum, desi e un subiect care daca as zice ca nu ma intereseaza, as minti, ma intereseaza insa intr-o oarecare masura. Eu am condus doar diesel, si pe modul normal, masina ma indeamna sa schimb pe la 1800-1900 in treapta superioara, la mers am schimbat doar la 2500-2800rpm pt ca asa schimbam in croaziera la vechea masina, nu sunt obisnuit sa schimb asa de jos, insa am incercat sa schimb la 2000-2100 ture si cade pe 1400-1500rpm si nu e subturat deloc. Ce imi place cel mai mult la masina, e flexibilitatea motorului, adio frana de motor, la diesel daca nu esti in treapta potrivita, simti ori vibratii de subturare, ori urla motorul ca vrea trp superioada. Aici pornesti 1-2 si direct a 4a- a6a-. Din greseala, pt ca nu am mai folosit masina cu 6 trepte mult timp, mai bagam din a 5a in a4a la 120km/h si masina nu schita absolut nimic, daca eram al diesel imi sarea motorul de sub capota. Astea fiind spuse, pe mine unul m-a convins masina asta, din toate punctele de vedere, consum, viteze, antifonare, directie, aspect, facilitati si dotari (desi nu pun accent pe asa ceva, dezactivez si senzori si Start stop si infotaimentul nu prea il folosesc, sunt genul de persoana care dintr-un drum de 10 ore, ascult muzica doar 2-3 ore (radio sau stick/sd card) imi place sa aud masina, sau sa fie liniste, iar acum in asta chiar e liniste, s-ar putea sa sune deplasat, insa prietena mea spune ca zici ca e o masina electrica, nu se aude nimic din interior. Si cu asta inchei: cand am fost la test drive si am verificat masina, am reclamat ca se aude un sunet ciudat cu capota deschisa, ca de lant/tabla care zornaie, la relantiv, a venit mecanicul si mi-a explicat ca acela e zgomotul produs de injectia directa, ei bine, din interior nu se aude nimic, de afara se aude subtil. Poza cu traseul la mers, cand am testat diverse + nu am folosit treapta a 6a: Poza la intors, cand am venit normal: Traseul, insa la intors am venit pe A3: Sunt destul de sigur ca se pot obtine si consumuri mai bune, insa am jante pe 18, a suflat si vantul azi, si nu sunt obisnuit 100% cu masina, inca ne imprietenim. Vremea nu a tinut cu noi azi, asa cum se vede si din poze. Drumuri bune.
    1 point
  25. Eeee am uitat sa mentionez. Nu scumpe La cutie nu umblu, am ambreiajul+volant deja cumparate. La soft umblu cat de curand, o duc la limita, cat sa nu patineze ambreiajul.
    1 point
  26. Indiferent de marca si model, cea mai buna culoare e bej. cand se prafuieste pare ca e aceeasi culoare dar mata. Cand o speli devine metalizata. Insa nu exista diferente de nunata atunci cand e murdara de praf fata de cand e curata. Pe locul doi vine gri deschis. Restul culorilor trebuie splatate des altfel se vede cand se pune praf. Negru e crima si pedeapsa. Am avut masina neagra si nu mai vreau niciodata pentru ca 1. se incalzeste ca dracu, 2. nu rezista nici macar o zi sa arate curata si 3. oricat de curata ar fi se vad micile zgarieturi sub forma de panza de paianjen.
    1 point
  27. Salut! La un Passat 2.0 BMR s-a aprins martorul de bujie incandescenta,si pe tester a dat erorile de mai jos. Aveti cunostinta ce genereaza acele erori? Ms.
    1 point
  28. Ieri am primit 2 colete importante: jantele de iarna: Borbet design V, 7x17, ET40, 57.1 Am dat fuga la vulcanizare sa mut anvelopele de iarna pe ele (le aveam pe jantele de iarna de la Seat), ca sa scap de o grija. Anvelopele le-am folosit iarna trecuta pe Seat si au foarte putini km, Continental TS850 225/45R17. Cu ocazia asta am realizat ca portbagajul de la Golf VII este mai lat decat la Leon 1M La Leon abia incapeau vertical 4 anvelope de 205. Aici incap lejer 4x 225. Am facut si un "trial fit" si arata promitator, zic eu. In celalalt colet au fost protectiile pentru pragurile interioare: Pe masina arata cam asa: Se muleaza foarte bine pe praguri si nu am observat sa incomodeze cu ceva inchiderea usilor.
    1 point
  29. Tesla Model 3 .. (de la) 35000 USD (in State) .. posibil sa fie (de la) 35000 EUR in Europa, plus optiuni minus subventii .. sa zicem tot 35000 EUR pentru Romania Se va putea comanda din 31 Martie (sau 1 Aprilie) cu un avans de numai 1000 USD. Eu unul as fi tentat sa comand. Curiozitatea mea, avand in vedere ca este The Electric Car of the moment si o masina revolutionara sau masina viitorului, fara discutii .. cate comenzi vor fi worldwide? 100000, 200000, 500000, 1000000? In cati ani vor fi livrate aceste masini. Daca comand pe 31 martie 2016 cand imi va veni masina? Tesla nu a ajuns inca la o productie de 50000 masini pe an (Model S si Model X), nu stiu sa aiba in plan o noua fabrica de masini, in constructie este fabrica de acumulatoare din Nevada, insa va trebui ca din 2017 sa aiba si alta fabrica nu numai cea din Fremont, CA, fabrica care teoretic ar fi capabila sa produca 100000 masini Tesla anual. Productia anuala de masini la nivel global a ajuns la 90 mil de masini (pe an!). Toyota 10 mil, GM si VW cate 9 mil, Hyundai 7 mil, Ford 6 mil (pe an!). Dupa parerea mea Tesla reprezinta viitorul, iar cererea va fi imensa. Daca se comanda 1 mil de Model 3, Elon Musk va construi o fabrica cu un output de cel putin 1 mil de masini pe an. Banii nu vor fi o problema, actiunile vor creste, finantatorii vor da bani, pentru ca este o piata noua. Reminder: buy TSLA (acum este 234$/share) Mi se pare corect ca o masina electrica sa coste mai putin decat una clasica. In Tesla Gigafactory bateriile vor costa cu 30% mai putin, iar restul componentelor unei masini electrice costa mai putin decat componentele (motor, cutie, pompe, distributie, benzina, aer, samd) unei masini cu motor cu combustie interna.
    1 point
  30. Tare as vrea sa inteleg ROSTUL acestui topic........... pentru ca nu il vad.... Nu ai facut nimic wow, nu ai facut TU nimic din care sa invatam, LA O ARIE UNDE ASTA EREA SI IDEEA, si mai bati si campii cu valori pe care nu le poti citi, si cu chestii "CARE SE SIMT MAI LIN" sau cu "SE SIMTE CUPLUL IN PEDALA" Asa ca o chestie intre butonatorii de pe aici, care mai si surubaresc, nu vad de ce as face remapare la un 1,6..... SI PE GAZ. Inutil, ..... ilogic, si .... nelalocul lui. Daca as vrea sa REMAPEZ un motor, NU AS FACE ASA CEVA PE GAZ, SI NU PE 100 DE CAI, PE 1,6 CARE REMAPAREA-L VA DUCE MAX CU 2-3-5 CAI IN PLUS, SI VA CRESTE CONSUMUL INUTIL, DIN CAUZA REMAPARI, SAU ....... A SUPRAALIMENTARII IN CAZUL DUMNEAVOASTRA. DAR ACUMA VORBIM DE GAZ. Cine pune gaz nu pune sa alege masina la curse...... sau ma rog asa am inteles eu gaxul. Ca pentru final........... consumul pe gaz, modul in care merge, toate trebuie facut calumea de firma care-l monteaza (ce crezi si ala are reglaje si setari, functie de motorul pe care se pune)........................ Asa ca , citirea acelui consum .... CARE PENTRU CUNOSTINTELE TALE ESTE CITIREA VACUMULUI CARE SE FACE IN ADMINIE, SI in cazul gazului si ulterior al remaparii ESTE IRELEVAND, SI NU VA ARATA IN VECI CE TREBUIE. Concluzie, topic inutil, valori si rezultate fara insemnatate, si ......
    1 point
  31. @The_Ego, te-as invita sa dai o tura cu masina prin cateva orase din vestul Europei, sa vezi ce inseamna ambuteiaj cu adevarat. Oraselul pe nume Bucuresti e mic copil... :) Cu schimbatul filtrelor mai des (desi sunt altii mult mai poluati ca noi) sunt ok pt ca sunt f ieftine oricum si nu de acolo vine cheltuiala. La ulei, in schimb, nu sunt chiar asa convins. Trafic dificil, cu ambuteiaje si mers "anormal" exista pe toata planeta, am vazut cu ochii mei.
    -1 points
  32. am scris in curand la itp...nu azi!!! sper sa se modifice normele la ITP cat mai repede si cei fara DPF sa ramana fara drept de a circula. crezi ca nu stiu ce verifica ITP? Florin te-ai bucura daca in timp ce copilul tau se joaca sau se plimba cu bicicleta trece unu pe langa el si il ineaca cu fum pentru ca la ITP nu au verificat compozitia gazelor? NU admit ca solutie scoaterea DPF sau EGR datorita poluarii mai ales in marile orase!!! Va rog putin bun simt fata de mediu si fata de sanatatea celor din jurul nostru. Scuze pt of topic ...
    -1 points
  33. Constanta- Manngalia, mers 105-110km/h si 60km/localitate. Ora plecarii 6:30 dimineata. Mai cautam solutii alternative?
    -1 points
  34. Cred ca nu m-am exprimat pe inteles tuturor, mi se intampla asta des. Nu am spus-o ca si cum ar fi cel mai bun lucru ca majoritatea fac downsizing la cilindree, am spus-o ca asta e trendul, si peste 2-3-4-5 ani o sa se caute masini cu motor de 1.0-1.5 fiabile, nu de 2.0, intelegeti unde bat? Si motorul aspirat de pe bmw m3 e36 este fiabil si aspirat, 3.0 si 3.2.
    -1 points
  35. Salutare golegii, ma intereseaza mai multe info despre audi A 5 diesel... prefer un 3.0 TDI dar greu gasesc sa fie ok si sub 10 000 € ... Cele de 2.7 TDI sunt mai multe in bani astia dar cu cutie auto si nu quattro ... Ii o mare diferenta intre blocurile V6 TDI, sistemul de injectie difera? ce presiune fac injecoarele ? Turbosuflanta difera? ce presiune face? Consumul difere in ciclu urban dar extra ambele au acelasi consum nu ? TFSI-urile pe A5 fac fata? Aveti info? Merci Merci de timpul accordat.
    -2 points
  36. Nu am reusit sa vad care roata scapa, banuiesc eu roata dreapta spate, pt ca a mers putin pe pana fostul prop, se vede ca e usor stearsa pe flancuri, insa nimic grav. Le tin sub observatie, stiu ca am pus 2.3 bar in ele, daca scapa, o rezolv, chestia e ca se aprinde dupa ce iau un canal, o groapa, s-a aprins odata in 4 zile. Gata, merge pe sport. Thx.
    -2 points
  37. Ii vorba de o masina de 10 ani , aici in Franta unde stau si am sa o folosesc am gasit multe in bugetul asta, si eu zic ca nu ii o masina care sa merite mai mult de 10000 hai 11000 euro ... In romania la fel sunt o gramada la bugetul asta. Prefer sa fie din 2007 3.0TDI quattro cutie manuala si cu ceva optiuni... avand in vedere ca recent mi-am vandut Lexus-ul vreau cat de cat un "echivalent" ... nu va fi neaparat o masina daily car... TFSI-urile au picat... am luat decizia de mai sus pentru motrizare si cutie manuala . Unde as avea nevoie de ajutor de la posesori, la nivelu de echipare... toti imi vorbesc de S-Line ... altceva nu este? care ii ala cu scaune ventilate (sa imi aduc aminte de lexus)... Eventual daca imi poate spune pe A5 nivele de echipare (gen vw basic, trend,confort si highline). Si eventual diferenta intre cele de 240/239 si 245 hp. Masina va suporta si un proiect chiptuning ( un + de putere) ca si toate masinile care le-am avut. Merci de informati.
    -2 points
  38. Investitii minime dar importante. Am comandat: - ceara lichida pt o aplicare mai usoara- - solutie de inegrire anvelope + buretele de aplicare- - tavita portbagaj cu buza inalta pt a nu se varsa lichide. - vaselina cuprata pt placutele de frana, si la imbinarea jantelor cu butucul- -1 litru de ulei Mobil 1 ESP 5w30 - sa il am la mine, nu se stie niciodata cand ai nevoie si nu ai acces pt ca fie e noapte, fie esti pe vre-un drum pustiu- uleiul este pe maxim, si il tin sub observatie, insa am ramas cu obsesia de a fi mereu pe maxim uleiul din cauza vechii motorizari detinute . Trebuie sa mai comand: - argila decontaminare- - creion corector pt vopsea- nevada white- o sa gasesc si codul si echivalentul- - pedale Al, cele originale ma deranjeaza ca au stritatiile in X unde intra multa mizerie/nisip, si ramane acolo pana ce o cureti la spalatorie cu peria, cu carpa nu se ia. Pana la finalul anului mai am nevoie de - - placute frana- - 4 bujii care sigur nu o sa mai fie Bosch (sa nu cumparati Bosch, sunt teribil de proaste) o sa iau NGK - in toamna anvelope + jante de iarna (trebuie sa iau in considerare faptul ca poate peste 1 an, s-ar putea sa schimb ceva pe la frane, si atunci sa vad daca urmatoarele frane intra sub rotile de 16 sau trebuie minim 17. Va urma curand o iesire de 200-300km sa ne plimbam, o sa vad cand e mai liber, ca sa nu am trafic pe drum. Sa aveti drumuri si vreme buna.
    -2 points
  39. Multumesc pt aprecieri, dar si pt sfaturile oferite pre achizitie. cu parere de rau, cu toate ca nu duc lipsa de locuri de parcare (raportat la ceea ce se intampla in Buc), am primit si primul cadou, nimic serios insa suparator, o usoara indoitura, aproape insesizabila la bara spate fix langa roata, nu e stearsa vopseaua, doar ca e indoita putin bara de plastic, fiind pe alb nu se vede, insa fiind usor obsedat am observat-o imediat, imi sta in reflex sa dau o tura pe langa masina inainte sa urc in ea. Asta este, multumesc celui care a facut-o si asta e un motiv pt care nu merita sa-ti iei masina scumpa/noua fara garaj.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!