Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.04.2017 în toate secţiunile

  1. @dadu Ideea era ca o benzinara moderna iti permite sa mergi fara menajamente si in acelasi timp sa scoata consumuri foarte bune, apropiate de cele specifice diesel
    2 points
  2. Nu aluneca nimic, stati linistiti. Acelasi pedalier este si pe Alltrack si este excelent.
    2 points
  3. Astept impresii asupra cauciucului de pe pedalier...mai ales la ud , daca mai are aderenta ....
    2 points
  4. Problema cu spatiul e si la Mazda. Mie mi-a placut foarte mult masina si a fost pe lista scurta. Dar planurile mele de viitor apropiat implica nevoia de spatiu. La Mazda nu am gasit asa ceva. Inclusiv pe locul soferului nu mi s-a parut comod din cauza consolei centrale care incomodeaza piciorul drept. Spatiul din spate e minuscul comparat cu Octavia. Iar faptul ca nu te lasa sa combini motorul preferat cu forma caroseriei sau cutia de viteza preferata iar e un mare minus.
    2 points
  5. Când organizam un concurs de consum? Sa vedem cât sub 4/100 scot 1.2, 1.0, 1.6. Peste 4/100 este neinteresant Ar fi tare sa vedem cum își prepara fiecare mașina pentru un consum record (presiune anvelope, greutate, șamd). Ma gândesc la o ruta gen Bucuresti-Craiova-Pitești-București intr-o zi de weekend.
    2 points
  6. Din cate stiu eu niciun producator nu recomanda aditivi in ulei si nu este indicat sa faci acest lucru, nu ai de unde sti care va fi mixul final. Poate fi bun ori ba, dar e riscant. Uleiurile de motor au cantitatea suficienta de aditivi necesari acelui motor, daca respecta norma recomandata de producator. Ca tie ti se pare ca auzi motorul mai bine ori ba, este cumva irelevant.
    2 points
  7. Dacă cu mobil ai sunete orice ai pune o sa ai. E foarte bun uleiul ala, doar sa aibă sub 10.000km. Problema nu e la ulei, e la distribuție, iar.
    2 points
  8. Felicitari pentru frumoasa achizitie, ai ales exact ce ai nevoie, benzinarele astea moderne sunt f. reusite, deja consumul la diesel nu mai este atragator pe marimea investitiei.
    1 point
  9. Depinde cat rau e afectat pragul. Eu am asteptat atat de mult incat facuse gaura de la rugina si am facut-o fortat dupa ce mi-a luat politia talonul. M-a costat 200ron tinichigiul care mi-a confectionat un cap nou de prag din tabla aripii care a trebuit si ea schimbata cavera ruginita rau pe interior. Scurgerile se infunda si se aduna mizerie in interorul aripilor care ruginesc. Am scos o galeata de pamant din aripa dreapta. Urmeaza sa o fac pe stanga ca deja iese rugina prin aripa. La pretul tinichigiului se adauga vopsitul cam 200-300ron / reper.
    1 point
  10. consum la ore de varf in Bucuresti, Pipera - Victoriei - Drumul Sarii Eu m-as baga la un astfel de test/concurs de consum, se poate crea un thread separat si discutam acolo conditiile?
    1 point
  11. Astazi am avut timp sa ma ocup de jantele de iarna, cele cumparate SH tot din Germania: Jante Allutec 7Jx16'' H2, 5*112, ET42, cu anvelope Bridgestone Blizzard 205/55/R16 91H Am uitat sa le fac poza la inceput, dar erau foarte foarte murdare pe interior. Am facut o poza la mijlocul operatiei. Sunt multumit de ce a iesit la final. le-am pus frumos in cuier pana la iarna
    1 point
  12. 1. E normal sa iti apara martorul la punerea contactului si sa dispara dupa ce pornesti. Asa iti facea si inainte, dar nu ai observat tu.Plus ca masurarea presiunii se face numai cu motorul pornit. 2. Pe tester nu apare eroarea niciodata pentru ca nu e o eroare. 3. Povesteste in ce situatii iti apar cele 3 bipuri si STOP pe BC. Astea sunt singurele situatii care conteaza.
    1 point
  13. Multumesc pentru raspuns. Dupa sarbatori o sa o duc la un mecanic sa văd ce rezolv. Azi am observat ca atunci cand am oprit in rampa si era un drum destul de inclinat a inceput sa tremure mai tare.
    1 point
  14. Pare ca seamana cu zgomotul pe care il am eu la golf 5. La mine apare aleatoriu, nu e o regula sa foe cald sau rece. Nu dispare cand apas ambreiajul si nici daca o tin turata la 1000 rpm. Alteori nu se aude deloc. Cand am fost in service nu mai facea. Uneori pot sa o determin sa faca, daca o turez putin in gol (un "sprit" scurt) Daca aflii diagnosticul te rog sa postezi si aici.
    1 point
  15. Ha, ce prostii vorbiti! D-aia ne-am luat benzine, sa facem concurs de condus economic? Acu va dau -1! :)))
    1 point
  16. @RzzV Si eu merg de la plin la plin. Ma enerveaza ideea de a merge de n ori la peco si sa pun benzina/motorina/gpl cu portia, cand pot face plinul si stau fara griji. Din pacate, chiar inainte de a incepe discutia asta am "picurat" in rezervor 68l de 95. De la urmatorul plin incercam cu benzina de 100.
    1 point
  17. OK, am inteles, am intrebat in nestiinta de cauza . Ca de aratat arata super OK. Chiar cat a costat setul?
    1 point
  18. Același pedalier l-am pus si pe fosta Octavia, este totul in regula
    1 point
  19. Ceva impresii despre ContiSportContact5 dupa aproximativ 200 km extra urban (mers pe asflat uscat). Imi place cum se comporta masina pe viraje, pare mult mai precise decat fostele CSC2. Inclusiv la viteze mari simt o imbunatatire a manevrabilitatii si stabilitatii (diferenta de stabilitate posibil sa o simt si trecand de pe roti de iarna 16 CWC TS850). Am pus o frana mai serioasa pe uscat si a prins foarte bine, fara sa o simt ca topaie. Singurul minus este zgomotul la rulare, as fi vrut ceva putin mai silentios, desi nu cred ca stau mai prost fata de CSC2, eventual am devenit eu mai pretentios (cele de iarna sunt mai silentiosa dar sunt si cu 2 cm mai inguste pe bucata). Ma declar multumit de noile anvelope, intotdeauna o placere sa revin la anvelopele de vara. Si 2 poze mai recente seara in benzinarie:
    1 point
  20. Super fain! Oare ce a fost în capul lor când au ales varianta asta la pedala de accelerație!
    1 point
  21. Alta viata cu noul pedalier, arata superb!
    1 point
  22. FYI: tind sa cred ca orice pedalier sport din grupul vag se potrivește pe ateca, cu atenția desigur 2 pedale vs 3 pedale
    1 point
  23. Se pot conecta 2 in paralel pe telefonie si încă unul pe media pt muzica
    1 point
  24. Avia Pantelimon nu este service autorizat VW pentru reparatii masini in garantie, este autorizat pentru reparatie masini VW in post-garantie. Se face o distinctie clara intre dealerii care vand VW si sunt autorizati pentru interventii service in garantie si ceilalti. De ex. Avia poate sa faca service in garantie la Skoda si Seat, pentru ca le vinde, iar post garantie se adauga si VW, dar NU Audi. In spate mai sunt si alte procese (training-uri, informari) si sisteme informatice care se configureaza in acest sens. Revenind la problema lui Cristi, mergi la PBN sau la unul din cele 2 Midocar si foloseste ulei de la ei. Porsche este de regula cu 5% mai scump fata de Midocar. Fa revizia cu uleiul de la ei, ai 4 ani garantie si poate 1-2-3 ani de kulanta, daca pastrezi masina, deci n-ai nevoie de discutii.
    1 point
  25. UIte iti iei o jucarica dinasta, ELM 327, instalezi pe telefon ( android) TORQUE ( LITE ) si ai un minivag ce se leaga cu wifi sau bluetooth care iti arata o multime de date, si ce-i mai important citeste ceva erori pe care le si sterge. Exact ce spui ca vrei tu ...
    1 point
  26. 2.0L 150 cp . Rm Valcea - Cta cu 1.05 h traversat Buc .
    1 point
  27. Nu discutam de putere ci de downsizing, care se refera la cilindree. Deci pan' la urma 1.5 >1.4 . si ca tot vorbim de downsizing, vezi ca pe Mazda 6 tocmai ce au pus 2.5 aspirat, iar Megane are varianta 1.6 Sce. lectureaza, ca sa intelegi si de ce: http://www.reuters.com/article/us-autoshow-paris-engines-exclusive-idUSKBN12E11K
    1 point
  28. Scuze Edi dar exagerezi. Eu am 1.74 si am reglat scaunul corect pentru mine si apoi m-am suit in spate. Aveam loc la de 15 cm intre genunchi si scaun. Tu cred ca esti tipul care conduce de pe sezlong.
    1 point
  29. De maine dimineata va fi un mic roadtrip ce va totaliza peste 2600km si astfel o sa trec de 20.000km la intoarcere.
    1 point
  30. Salutare , SelesanD incearca un Mobil 0w40 New Life sau un Motul 0w40 X-Maxx sunt peste orice 5w30 amintite de tine plus ca vin si caldurile acum , asta ca o parere !
    1 point
  31. 1 point
  32. Nefiind conditionat de garantie, ai putea sa incerci Valvoline, Fuchs sau Shell GTL, sunt useri care au constatat imbunatatiri in ceea ce priveste zgomotele la TSI-uri, in special cele legate de ditributia pe lant. Nu poti sa stii cum se comporta alt ulei pana nu il incerci. Cat timp resecta norma si e la un pret decent, nu prea ai ce pierde. In cel mai rau caz il dai jos mai devreme si gata.
    1 point
  33. Da, in principiu pentru garantie e suficient sa aiba norma, dar la noi... sufli si-n iaurt. D-aia cel mai bine e sa il iei de la ei, ca sa nu poata comenta la o adica. Acum o luna cand am facut revizia in DE am cerut oferte la mai multe reprezentante si am primit oferte cu: Motul, Mobil, Shell, Castrol. Fiecare lucreaza cu ce vrea, asta ca idee. Nu am incredere in Castrol pt ca am vazut multa lume care sustine ca au calitati diferite pentru piete diferite. Cat adevar e la mijloc nu stiu, insa in general parerile nu sunt tocmai pozitive, si de obicei nu prea iese foc fara fum. Un alt lucru pentru care nu vreau sa le dau bani e acela ca de la ei a plecat toata prosteala asta cu scris pe bidoane "synthetic" pe uleiuri care de fapt sunt minerale prelucrate (grupa III, HC). De obicei, posesorii care au trecut de la Castrol la altceva gen Mobil, Motul, Shell, Valvoline au raportat imbunatatiri in privinta zgomotului si consumului de ulei. Dar pana la urma, singurul mod de a afla care iti place mai mult e sa incerci.
    1 point
  34. Uleiul oem poate sa fie sau nu castrol. Mi se par speculatii. Chiar daca ar fi castrol , cand VW da un part number deja acel ulei nu mai este aftermarket si garanteaza pentru el. Doar se ia din reprezentanta pe cod de piesa originala. Chiar daca ar fi castrol ma astept sa fi trecut cateva teste din partea VW Personal nu as fi luat acest ulei daca nu era cu garantia, ci as fi apelat la Liqui Moly toptec 4200 5w30 doar pt ca m-am impacat bine pe vechiul tsi.
    1 point
  35. Ieri am incaltat-o pe yka cu "pantofiorii" de vara !! De 2 luni stateam cu noile jante pe hol si visam la ziua cand le voi monta ... Ma asteptam sa fie mai stresanta trecea la jante pe 18', sa ma sperii de orice groapa/Capac de canal dar ... NU! Singurul lucru greu este sa stau cuminte la birou si sa rezist tentatiei de a da o tura pana in parcare sa o admir
    1 point
  36. Felicitari pentru noua masina ! Ai scapat de drumuri la Bacau ,gata cu reglaje,oringuri,racitoare.....etc. Sa o folosesti cu placere!
    1 point
  37. Eu nu as pune Castrol. Ai o plaja mare de uleiuri excelente: Rheinol, Ravenol, Fuchs, Valvoline... Toate peste Castrol!
    1 point
  38. A mea am luat-o rodata, asta e secretul. Apropo, eu dezactivez SS mereu, e o chestie pe care nu o suport, cand am ridicat masina, nu stiam sa-l opresc, adica era butonul in fata mea, dar nu stiam ca ala e, e cea mai enervanta dotare.
    1 point
  39. @Catalin_AC Pai ce treaba are trepidatia aia? Aia e doar la 1.4tsi cu tehnologie ACT, care trece in 2 cilindri. Alte tsi-uri nu au nicio legatura, si oricum efectul pe care l-am mentionat e fix invers: cu aia de 100 merge mai bine decat cu aia de 95. Nu cum zici tu ca nu merge cu benzina cu CO mai mare de 95
    1 point
  40. Nu te feri de norma 504/507 care este si recomandata. Nu lasa asa multe depuneri, de asta si sunt recomandate pt tsi. Explicatii mult mai elaborate aici http://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php Acum daca mergi tare si schimbi des la rosu, 5w40 s-ar consuma mai putin decat 5w30, in rest eu nu as trece pe 5w40
    1 point
  41. Astazi mi am facut si eu cont,m am apucat de citit pe forum si bineinteles ca in jumatate de ora eram jos cu un card si o forfecuta,in 3 min aveam buton on/off
    1 point
  42. Buuuuun...pozitia de drepti si... Am plecat cu urmatoarele informatii...dupa rodaj si km de oras... Am fost plecat intr--o plimbarica pana la snow-fest-ul organizat de safari tours de la "Le Deux Alpes" din Franta. Totul a pornit de la o conserva "jip", un lifestyle-fashion-item parcat prin oras, ca sa vada lumea...mai adaugi un jetbag pe el, sofer + 3 adulti, bagaje pana la refuz...si ajungi la ceva mare....si greu....da greu tare... Am pornit in tandem cu un Touran 1.6 FSI, cu 3 adulti si un jetbag, asa ca este oarecum de la sine inteles ca nu se putea merge prea alert. Urma Cluj-Mindelheim, am plecat spre Carei SM, sa evitam traficul de Cluj-Oradea, care multi poate din voi il savureaza si il cunosc mult mai bine decat mine In localitati legal, in afara legal, insa mi se parea curios ca Touran-ul ma impingea in localitati, si intre ramanea in urma, desi nu am trecut nici macar o data limita legala, insa am zis ca cine stie, aveam "Walky-Talky" intre masini. Soferul de la Touran are ~70'ish ani, deci au fost pauze, insa zero rabdare, varsta isi spunea cuvantul, km de adunau insa parca tot mai obositor... Ungaria am condus eu Touran-ul, sefa a trecut la Ateca, soferul Touran-ului a dormitat HU. In Austria, am revenit la Ateca. La limita normala de 130 el (Touran-ul) mergea 110, cand veneau limitari la 90-70, eu ma tineam de ele, el depasea tot. Colac peste pupaza, cum nu mai avea deloc rabdare, mi-a luat-o inainte ca el stie, si s-a tot dus catre Passau desi i-am spus ca Navi pe noi ne baga spre Salzburg, insa macar ultimile sute de km nu a mai trebuit sa merg in tandem dezastrous, si mi-am vazut linistit de drum (Touran-ul a prins ploaie pe Pasau, au ajuns cu 2 ore mai tarziu la cazare). Ah da...era sa uit...prin Ungaria primesc informatia draguta, ca el (Touran-ul) nu mai vine pana in Romania la retur, ca s-a razgandit, si vom avea sa fim 5 persoane la retur in Ateca....si ca sa ma descurc eu cu bagajele cum stiu.... De la Mindelheim, "convoiului" exceptional, a mai aparut un BMW seria 1 venit din Berlin, si el cazat cu noi, asa ca seara am stat la o poveste cu si despre amintiri de liceu. De acolo am pornit in trei masini, spre Franta la snow-fest. Frumos ulterior am iesit din Germania unde ma frustram singur, zone fara limita, Touran-ul venea 90-110...zone cu limita, la fel, ne depasea...in Elvetia, unde de bine de rau, era soare, fara probleme pe carosabil, cu limita de 120...la fel....conducea de capul lui Touran-ul....seria 1 s-a plictisit dupa vreo 20 de minute de mers in tandem haotic intre 90-110km/h si m-a sunat cu mesajul..."bah, eu nu mai pot, ne vedem acolo..." Undeva inainte de Zürich ne-am mai intalnit cu o masina din Stuttgart, acel Golf 7 GTD care l-am mai condus si eu putinel, si am continuat intr-un ritm ciudatel, pana in Franta, unde am alimentat cele 2 masini, Golful era cu plinul din Stuttgart inca ok. Dupa o intrebare de la el, bah de ce mergem la limita de 120 cu 110, respectiv, de ce merge Touran-ul cu 110 in limita de 80...i-am zis sa nu inceapa...sa o lasam asa... Franta apoi a inceput sa se intunece, iar pe ultimii km...dupa Grenoble...unde Touran-ul mergea 70 in localitati si ma depasea, si la drum intre cu limita de 90 mergea 70....nu a mai avut rabdare nici GTD-ul....si am plecat noi doi in tandem pana la Les Deux Alpes, macar ne-am "bucurat" de cateva serpentine in limitele legale (Touran-ul a ajuns cu aproximativ 45minute mai tarziu, urcand serpentinele cu 10-40km/h). Prima parte era bifata....Cluj - Snow-fest....in 4 persoane....condus pe ECO din DMS, doar la ultima parte cu GTD-ul am trecut pe Normal si pe S la cutia de viteze. A urmat schi-ul, domeniul este super fain, in speta pentru incepatori sau celor care le place sa se plimbe mult pe schi-uri/placi, insa pe alocuri prea multa lume pentru gustul meu, insa daca stiai sa iti alegi partiile, te puteai da linistit. Insa cazarile, sunt la baza partiei, insa asa...mai studentesti, insa la ce pret se plateste, nu e de mirare View-ul de la cazare Si doua-trei de pe alocuri O localitate funny.... Si invatam franceza.... in germana "sauf" inseamna a bea "mult", ca "porcii" Si o bere care o recomand daca ajungeti in zona...locala Si revenim la automobilistica.... Le Deux Alpes - Bucey Le Gy ----- in 2 persoane, cu jetbag insa mers legal....masina a trecut de pe Eco pe Normal mode....de cateva ori cutia pe S sa depasesc tiruri intre localitati, am mers pe "DN" si nu pe autostrazi.... Tur.... Retur.... Recomand zona dintre "Le Clapier" - "Le Deux Alpes" pentru cei carora le plac urcarile pe serpentine, aceasta la retur am bifato, pentru prima oara la masina, DMS Sport, cutie pe S ... si aici deja parca masina in 2 persoane....cu jetbag...insa destul de goala...imi reamintea ce cifre avea pe hartie....ca cica poate si depasi Returul "Le Deux Alpes" - "Weißbach" Germania, a fost un deliciu....soferul Touran-ului a zis ca el merge singur, asa ca am plecat in tandem cu seria 1, si am putut spune ca a fost mult mai relaxant, mers doar legal, frumos in tandem pana in Memmingen, unde el a urcat ulterior spre Berlin...DMS pe Normal, cutie pe D pana acolo Deja aici pusesem un troller in masina de Berlin, urmand sa ajunga in tara de paste doar, am trimis echipament de schi, deoarece Touran-ul nu avea "loc" de 2 persoane+bagaje, si m-a anuntat ca nu imi poate aduce nimica in tara.... Ulterior, din Memmingen, cum era zona fara limitari....cum eram doar singur (da, incarcat si cu 3+sofer in habitaclu), am putut sa merg lejer....prin Germania...pe soare...cu autostrada putin circulata....tronson bifat cu 140-180 km /h - unde era legal desigur Am ajuns la cazare, Touran-ul undeva tot asa cam 2 ore ulterior, insa nervos soferul...insa macar am facut FR-DE in Ateca cu 4 persoane, doar DE-RO urma sa luam persoana "in plus" de la Touran, ca eie sa ramana 2 persoane si noi....5....si da...asa macar am aflat cu cine se poate face, si cu cine nu concediu...da stiu, personal problems, insa ma ajuta sa scriu despre ele Dupa micul dejun, am plecat spre RO, culmea ca Touran-ul a zis dimineata luati bagajele, ca ducem noi persoana inca putin, asa ca doar arhi plin, am pornit si am parcurs Austria in 4 persoane, la Nickelsdorf am ajuns 5 in Ateca....tot asa, mers legal Austria 70-90-110-130...Touran-ul, din care mi-a spus persoana de la eie, 90-110 constant, crede ca a bifat si cateva poze in jurul Vienei... Inca sub "confortul" de 4 persoane + bagaje&echipamente de schi pentru 5...ma rog...unele trimise via Berlin...ah da, si am trimis si cu Golful GTD spre Stuttgart din ele, sa putem incapea -.- La final a urmat HU, 130 pe temponat cu ACC, a urcat si sefa portiunea M3 dupa Budapesta pana la 5 km de Granita cu Carei la volan. Masina era grea...insa isi facea treaba de cruiser cat de cat Trecut granita....si....mi-am dat seama....al meu fashion-trendy-item....acest jip cu culoare de pisi....este totusi....o alegere buna pentru mine....carosabil marcat si gol....chef de condus....da....5 persoane....da...bagaje fara luneta+jetbag tichsit...pe DMS sport, cutia in S, am putut sa ma bucur de alegerea facuta, schimbul de la 1.6 tdi manual la 2.0 tdi dsg, a fost "ce trebuie"....viteza nu doresc sa o discut pe ultima parte de drum.... Asadar...primul concediu bifat O cifra "rotunda" prinsa aseara, masina este pe moment cu 6.6xy km in bord Si ce sa mai zic...despre acest autovehicul.... Alegerea DSG + ACC o pot recomanda cu drag oricui, face viata la drumuri lungi mult mai usoara, apuca si soferul sa mai arunce cate o privire in stanga si in dreapta. Desi, pe primul tronson de Drum, Ro-De am prins si ~150km de precipitatii prin Austria, unde a "picat" de vreo 4-5 ori senzorul...un aspect nu prea placut, dispare si posibilitatea unui cruise control clasic, cel putin eu nu am descoperit cum pot avea doar cruise control fara ACC....insa si-a revenit....o data singur...o data am oprit si curatat sigla "2D" .... o data a trebuit sa curat si sa repornesc motorul....insa in 2-3 cazuri doar mergand mai departe pe Autostrada isi revenea... Alegerea "SUV/crossover" peste "limuzina" imi prieste mie, o masina nu asa de lunga pentru parcari, o masina un pic mai ridicata aka. fara griji la parcari pentru masca din fata. Si culmea, chiar si asa cu jetbag, am simtit-o la volan mai stabila ca si octavia...Atat in curbe unde parca nu e asa de "balena" pe cat pare, cat si la viteze pe autrosatda si curbele aferente din Germania, care le-am putut "ataca" cu 150km/h fara griji, pe tronsoanele fara limita desigur .Aspect confirmat si de sefa pe M3 unde ea de obicei mergea cu Octavia cu 120km/h din cauza vantului din lateral, acuma a bifat 134km/h cu ACC pe autostrada cu parerea "parca mai merge si mai tare" Un alt aspect...nici macar o rerutare dinamica...nici macar un mesaj receptionat, desi TP imi intra cu mesaje...desigur...asta pe Germania/Austria unde le intelegeam, pe Elvetia si Ungaria degeaba intrau, respectiv stau-urile de pe Elvetia nu mi le-a vazut deloc....TMC tot timpul cu "lnia peste" Ceva posesori de la Seat care imi pot confirma ca este normal? Am parcurs manualul de utilizare, din Navigatie este bifata rerutarea dinamica, de la Radio este bifat TP, altceva, eu personal, nu am gasit, si sunt curios daca functioneaza "ok" sau merita batut timp+drum spre dealer.... Ah da....autonomie "Ad Blue" 2200 km ramasi...aici eu sunt nou in "domeniu", va trebuie sa consult cartea masinii, desigur apreciez o indrumare...pot sa o fac eu ? trebuie sa merg la dealer? se pot face in anumite pompe de combustibil ? Voi parcurge oricum si cartea, insa deseara apuc doar Si.......mai are cineva rabdare sa citeasca? a ajuns cineva pana aici? Urmeaza sa dau jetbag-ul jos.....sa o spal bine interior/exterior....si sa ma bucur de ea "cabrio style" de indata ce da vremea frumoasa. Si daca tot sunt la capitolul vreme....va trebuie sa vad, cred ca mai las pneurile iarna 1-2 saptamani, si daca pana atunci nu dau macar 2 pneuri de vara la pret ok'ish, le voi monta pe cele de vara pe astea, si mai circul asa....nu vreau sa le dau la pret derizoriu, doar ca apoi sa decartez 1800-2000 € pe jante+pneuri R19 vara, prefer sa le folosesc poate sezonul acesta pe pneurile venite din fabrica daca nu pleaca, si ulterior la anul sa fac schimbul, si atunci macar sa le vand la pret de "SH" , ca acum doar oferte de genul am primit pe ele.... Saptamana faina popor, zambiti PS: acel sentiment cand ai deja parcurs peste 4400km, mai ai putin pana acasa....mergi cu ACC in spatele unui compatriot in localitate cu 48,xz km ....vine indicatorul de iesire din localitate...vine linie discontinua....si o data ce dai semnal si intri in depasire...el ii da pedala "blana" urcand peste limita legala in paralel sa "iti arate".....of of of....mai mai mai....e trista inconstienta unora...sincer....
    1 point
  43. Vad in descriere ca ai 140 cp. Ai soft? daca da, de la cati km si de cine e facut? Il ai de nou? Ce ulei folosesti si la ce interval de km il schimbi?
    1 point
  44. Consumul a scazut foarte tare la toata lumea odata cu incalzirea vremii
    1 point
  45. Daca a scazut consumul cu 4 l/100km eu sunt popa. Eu cred ca este cineva din reteaua VW care incerca sa ne spuna ce buna este resoftarea. Pe mine astfel de abordari ma fac sa fiu si mai reticent la o astfel de rechemare.
    1 point
  46. "Dupa actiuni, mi-a scazut vizibil consumul de la cca 9.5% la 5.5-6% (regim de mers turat, schimbat peste 2500 rpm)" Nu stiu de ce dar parca nu mi vine sa cred!!
    1 point
  47. Parca motoarele astea trebuiau tinute maxim la ulei. Ca tocmai aici era cica problema.
    1 point
  48. 1 point
  49. Salutare. Am luat de curand un Touran si inca de la incepul, am vazut ca stergatoarele mergeau cam greu... am crezut ca e din cauza ca a stat ceva timp masina ... statuse vreo luna pe dreapta pana am luat-o noi ... cu putin ajutor la bratele stergatoarelor au inceput sa mearga bine ... si chiar au mers bine vreo 3-4 zile apoi brusc, cel dan dreapta a inceput sa mearga greu si mi s-a oprit in mijlocul parbrizului fara sa mai faca nimic ... l-am impins eu cu mana in jos si apoi nu a mai mers decat cel din stanga ... am demontat si am constatat ca are doua motoare, stergatoarele se deschid dinspre mijloc spre extremitati... am scos motorul din dreapta, am demontat ansamblul, a trebui sa bat cu ciocanul sa pot scoate axul stergatorului, era parca sudat acolo ... m-am gandit ca e deus motorul pentru ca am bagat doar motorul , fara brat, am pus mufa pe el si nu il actiona. Am luat un motor de la dezmemrari si lafel ... am pus mufa in el si nu merge ... incep sa cred ca problema nu e la motor ci la modulul de comanda dar nu stiu ce sa ii fac ... ma gandesc ca poate e un sistem de protectie si cand a vazut ca nu merge stergatorul i-a blocat alimentarea ... cand am avut motorul scos pe VAG COM imi spunea ca nu are comunicare cu motorul stergator ... deci am inceput sa cred ca firele sunt ok dar totusi nu porneste ... Ce e de facut?
    1 point
  50. 1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!