Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.04.2017 în toate secţiunile

  1. De maine dimineata va fi un mic roadtrip ce va totaliza peste 2600km si astfel o sa trec de 20.000km la intoarcere.
    4 points
  2. Cred ca nu m-am exprimat pe inteles tuturor, mi se intampla asta des. Nu am spus-o ca si cum ar fi cel mai bun lucru ca majoritatea fac downsizing la cilindree, am spus-o ca asta e trendul, si peste 2-3-4-5 ani o sa se caute masini cu motor de 1.0-1.5 fiabile, nu de 2.0, intelegeti unde bat? Si motorul aspirat de pe bmw m3 e36 este fiabil si aspirat, 3.0 si 3.2.
    3 points
  3. Si eu sunt in situatia ta numai ca bugetul meu este 15500 din care sa scad rabla. Am ales focus trend 1.5 150 cai cu pachet de iarna(volan incalzit, parbriz incalzit si scaune incalzite), clima, geamuri electrice fata spate, oglinzi incalzite si pliabile electric, senzori parcare, sync 3(display 8 inch), culoare metalizata de 650 euro, geamuri fumurii spate. Aceasta configuratie am negociat-o la 15400. L.E: In perioada asta am testat Megane 4(1.2 tce) care mi s-a parut slab la tinuta de drum + plansa de bord anosta + ca nu poti pune mare lucru pe un ZEN, la care ma incadram eu. Plusuri la Megane ar fi designul, si parca un pic mai bun la materiale. La Toyota Corolla motorul de 1.6 nu se incadreaza la rabla si cel de 1.33 e slabut asa ca a iesit din discutie. Am fost si la Peugeot, Hyundai, Skoda, VW. Am eliminat orice motorizare in trei pistoane sau aspirata (singura care as fi agreat-o ar fi fost Mazda dar nu am in Buzau dealer), slaba configurare(la hyundai, renault si toyota). Ma mai uitam si la o Jetta dar m-au convins colegii ca motorul de 1.2 tsi are in continuare probleme cu consumul de ulei si platforma este invechita. La golf si octavia am exclus din cauza motorizarilor si a pretului mai ridicat.
    3 points
  4. 1. Stiu ca gusturile nu se discuta, dar Focus e trist rau la interior, chiar in varianta Titanium. In alta ordine de idei, nu inteleg cum unii producatori ofera asa putin spatiu pe locurile din spate pentru o masina de clasa C (care poate fi si masina de familie totusi)- si aici ma refer la Ford Focus, Mazda 3 si Peugeot 308. La TD cu Focus, la inaltimea mea (1.71 si 75 kg) pasagerul din spate avea loc minimal. Ma intreb la 2 metri sau 100 kg ce faci... 2. VAG nu a spus ca renunta la downsizing, ci ca mai jos de 1.000 cc nu vor merge cu motorizarile turbo actuale. De altfel, noul motor TDI ce va inlocui 1.6 va avea 1500 cc. Trendul continua prin puteri mai mari la aceleasi capacitati cilindrice- vor lansa 2.0 TDI de 280 CP si 2.0 TSI de 400 CP.
    2 points
  5. Este cu du-te vino. Mazda are unele plusuri si unele minusuri, cred ca cel mai relevant test ramane test drive-ul, si dupa preferintele fiecaruia sa aleaga masina. O masina nu trebuie aleasa doar dupa aspectul exterior, caci nu asta vezi cand stai la volan, ci din contra, trebuie aleasa dupa scaune/pozitia la volan, dotari si facilitati aduse soferului, dar si pasagerilor. In viziunea mea conteaza enorm motorul si cutia de viteze, daca nu sunt ok, pass, pt ca astea nu o sa le schimbi niciodata, in schimb daca lipsesc unele dotari precum scaune incalzite, sau senzori parcare, astea se pot adauga. Sunt neajunsuri in orice tabara, chiar in cea VAG, insa sunt destule insuficiente si in categoria Mazda, o sa-ti enumar unele dezavantaje pt care eu unul am renuntat la a cauta mazda 3: 1. timpul de asteptare enorm, nejustificat, exemplarere SH sunt foarte rare, pt ca de abia peste cativa ani o sa fie inundata piata cu acest model, multa lume a cumparat aceasta masina. In momentul de fata, am vazut prin Buc mai multe mazda 3 si mazda 6, decat seat leon. 2. vopseaua este foarte proasta, 3. spatiul interior este mai redus, spatiu la pasagerii spate, este minuscul. 4. reducerile sunt foarte mici, valoarea de revanzare sh este si va fi si mai mica, din cauza punctului 1. 5. cu toate ca promite multe pe foaie, sunt absolut sigur ca 1.4 tsi (Care desi este un turbo benzina) consuma si ofera senzatii mai tari la turatii mici-medii, si aici vorbim de traficul intr-un oras aglomerat, unde nu ai unde sa turezi masina la 4000-6000rpm, ca sa ii simti intreaga putere/cuplu. Parerea mea, o aspirata, nu e tocmai cea mai ideala alegere pt oras aglomerat. Da, cadem de acord cum ca un aspirat e mai fiabil per total, insa sa nu uitam ca desi e mai fiabil, implica alte costuri, diferentele nu sunt asa mari, insa se aduna in decursul anilor (vorbesc de diferenta 2.0 i vs 1.4/1.5 i). 6. mazda are unele gadget-uri noi, care mai dau rateuri destul de nasoale, pt ca nu au avut un timp indelungat de dezvoltare, un asltfel de device ar fi sistemul smart city break, care din cate am inteles (asta fiind principalul motiv pt care am renuntat la ea SH, noua nu as fi renuntat pt ca garantie)- sistemul se defecteaza aleatoriu, si franeaza fara sa aiba obstacol in fata, la viteze de sub 35km/h. Am vrut sa iau o astfel de masina, dar nu au reusit sa o repare la reprezentanta Mazda, iar cei de acolo au spus ca nu se poate dezactiva acel sistem, deci se poate intampla oricand sa-ti franeze si sa intre unul din spate in tine. 7. Cu motorul VAG 1.4 tsi pe curea (care nu a demonstrat nimeni inca ca nu este fiabil) am reusit sa scot pe 400km de Bucuresti, consum mediu de 6.4%, calculat la pompa 6.5%, cu o viteza medie de 21km/h, naveta 40km/zi din nordul Bucurestiului pana in sud dupa centura. Pe langa asta, daca e sa configuram o mazda 3 acceptabil dotata, sarim bine de 21.000E (nu vorbim de echiparile basic- challenge) stim ca ofera discounturi de 5% ceea ce inseamna doar 1000E redus din 21.000E, si un timp de asteptare de 6-7 luni. Buna cu 20.000E imi configurez o alta masina, dotata mai bine ca mazda 3, si care peste 4-5-6- ani la vanzare nu o sa fie sub pretul pietei, pt ca e mazda, si pt ca trendul este sa iei motoare mici, inclusiv in formula 1 trendul este sa faca motoare mici. Daca nu impartasesti aceleasi idei, asta nu e un lucru rau, insa dupa cum vezi, asta este trendul, te impotrivesti, platesti.
    2 points
  6. Nu sunt rele jantele, pune niste distantiere sa le scoti putin in evidenta.. parca tot sub aripa stau(destul de mult). Cred ca sunt vopsite "nardo gray"
    2 points
  7. Imi cer scuze fiindca este putin off topic, insa cei care vor masina electrica si se plang de autonomie, vor avea din vara o optiune - Opel Ampera e. Cat de decenta, cat de buna calitativ, s.a.m.d ramane de vazut. Ca pret este aproape de GTE si e-Golf. Ca si autonomie (500km - pe testate, chiar si mai mult) eu zic ca e suficient, chiar si pentru drumuri mai lungi. Doar daca vrei sa calatoresti prin afara sa spunem ca ar putea fi o problema, insa cine conduce 500km fara oprire? Iar in afara, statiile de incarcare sunt mult mai raspandite, deci in pauza de masa, de mers la baie, de dat telefoane, etc, masina se incarca. Sper sa-mi fie permis acest post - chiar daca e putin off topic - deoarece discutia este interesanta si ar prinde bine comparatii cu ceea ce ofera alti producatori.
    2 points
  8. GTE-ul e un plugin hibrid, ceea ce il face sa functioneze putin diferit fata de o Toyota. Desi spatiul in portbagaj e mai mic decat intr-un Golf obisnuit, cred ca e ok tinand cont ca in mare parte suntem 2 in familie, iar banchetele din spate se pot rabata. Autonomia poate nu e de 50km cum e in teorie, dar va fi pe-aproape. Nu faci in mod normal intr-un oras mai mult de 30 de km intr-o zi, plus ca la fiecare franare, recupereaza energie ce o stocheaza inapoi in baterie. Motorul electric la golf functioneaza atat timp cat il lasi sa functioneze, avand 100 de cai si poti ajunge pana la viteze destul de bune, doar pe electric. La Toyota, Lexus din ce stiu, da, asa e, doar startul il fac in mod hibrid, dupa care trec pe termic. La VW ce au facut e sa tina electric in limita bateriei, iar daca vrei, poti trece pe hibrid unde motorul termic misca masina si incarca bateria. Orice 'sut in fund' pentru a trece la urmatorul pas si de a nu polua orasele mi se pare un lucru bun, chiar daca e Toyota ori VW.
    2 points
  9. Consumul pe distante mai lungi, unde folosesti preponderent motorul conventional nu prea are cum sa fie mai mic decat un 1.4TSI simplu, din cauza greutatii mai mare a masinii. Insa, daca drumul include si multe zone unde poti sa folosesti franare regenerativa, incarcand astfel bateriile, atunci consumul e posibil sa fie mai mic. Avantajul destul de mare al autovehiculelor electrice, si asta s-a mai discutat de multe ori, este acela ca sunt mult mai eficiente decat cele conventionale, iar costurile de rulare in cazul in care circuli preponderent in oras si stai la casa unde poti sa incarci bateria noaptea, sunt considerabil mai mici. Nu mai vorbesc de intretinere si riscuri de defectare, nu ai distributie, curele, uleiuri, filtre, antigel, cutie de viteze, motorul in sine este foarte mic ca dimensiune si greutate, iar intretinerea este aproape de zero ca nu prea are ce sa se strice. Deci cel putin pentru moment, avand in vedere infrastructura precara de incarcare de la noi si distantele relativ mari, nu merita investitia intr-un vehicul full-electric ci doar unul plug-in hybrid, care iti permite sa-l folosesti (cel putin pentru oras) 100% ca si pe un vehicul electric. Totusi, si celelalte tari au fost in situatia noastra si au existat si acolo persoane dispuse sa faca primul pas, chiar daca infrastructura nu era pusa la punct. Ce vreau sa spun este ca si noi, ca beneficiari, trebuie sa facem eforturi sa trecem pe electric, pentru ca si cei care investesc in infrastructura de incarcare sa prinda curaj. LE: Un GTE cu grantul de la stat costa ~ cat un GTI clasic, deci nu e chiar asa de prohibitiv.
    2 points
  10. Realist vorbind, cred ca va fi greu sa obtii 8.5% consum cu orice 1.4 prin Bucurestiul de zi cu zi... Eu am 8-8.5% real pe un 1.6 HDi..
    2 points
  11. Finisatul jantelor si apoi e fix cum trebuie. A si cu numarul fata nu mi se pare ok prins asa. Strica tot aspectul grilei. Cel mai elegant ar fi cu niste magneti ca sa nu se vada deloc sau eventual un suport de nr foarte fin.
    2 points
  12. Ieri am incaltat-o pe yka cu "pantofiorii" de vara !! De 2 luni stateam cu noile jante pe hol si visam la ziua cand le voi monta ... Ma asteptam sa fie mai stresanta trecea la jante pe 18', sa ma sperii de orice groapa/Capac de canal dar ... NU! Singurul lucru greu este sa stau cuminte la birou si sa rezist tentatiei de a da o tura pana in parcare sa o admir
    2 points
  13. EEXCALADE, de ce nu spui si cati km aveau masinile ? mentiunea ta este putin incompleta, 4 ani scrie in cartea, dar daca omul avea 8 ani cu distributia neschimbata ? adica sunt niste date care ne-ar ajuta mult mai mult. eu nu vreau sa dau jos curea care e garantata 180.000 km pe una care tine 80.000 km. service-urile noastre sunt facute sa faca bani, nu sa consilieze tehnic beneficiarul cf normelor VW. am avut un golf 5 inainte, schimbat distributie la 125 k si noul kit tine 60 k. diferente enorme. in 10k trebuie deja sa il schimb din nou.
    2 points
  14. Felicitari pentru noua masina ! Ai scapat de drumuri la Bacau ,gata cu reglaje,oringuri,racitoare.....etc. Sa o folosesti cu placere!
    2 points
  15. Stau la bloc, dar am garaj comun. O sa imi trag din panoul electric de la bloc un pat de cabluri pana jos in garaj. De acolo, fiecare vecin isi poate instala o priza simpla/incarcator, ce si-o dori el (stilul cum era la inceputul centralelor cand se facea infrastructura cu teava de gaz pe scara). Later edit: Nu iti trebuie priza speciala, pentru ca GTE-ul se incarca pe maxim 16A, 220V, deci nu e nevoie, si poti folosi o priza simpla (vine default cu un incarcator de priza). Ar fi misto o priza speciala, dar la cum e infrastructura la bloc, 25A e cam maximul setat de Electrica la noi. Da, dupa ce se termina electricul, mergi pe termic. Iar termicul incarca electricu + ca se mai incarca si la franare. @Adi_vw merita un hibrid pentru ca atat timp cat il folosesti in oras, il vei folosi electric (sau in limita a 35-40 de km, ca 50 cat spune vw nu cred) si atunci merita. Te duci in stanga, in dreapta, nu o sa iti arda sa bagi modul hibrid. La drum lung, combinatia electric + termic ar trebui teoretic sa fie o chestie buna. Sa vedem acum si practic cum vor decurge treburile. Si da, cel mai bine ar fi daca ai reusi sa il incarci. Chiar daca ai parcare, atat timp cat ai un loc al tau, poti sa cauti solutii pentru a trage un cablu pana la locul tau. Dupa cum spuneam, nu iti trebuie o statie de incarcare, ci doar o simpla priza. Si la mine e peste mana, dar voi gasi o solutie sa fac infrastructura in bloc si sa nu sparg toti peretii sau doar sa belesc doua fire. In Romania, din pacate, mi se pare ca hibridul e ceea ce trebuie daca se doreste trecerea la electric. Treptat vor deveni si maisinile electrice tentante, dar pana atunci, am spus sa reduc din noxe in oras si din consum per total.
    2 points
  16. modest,ce valori ai la bs011 ,turbo on si off?! cu turbina f bine incinsa sa faci testul. rune ,a zis bn.surge doar in accelerare.in decelerare sunetul.e.produs din cauza "nesincronizarii " geometriei,care e din diferite cauze,reglaj incorect,temperaruri scazute(membrana rigida actuator),etc
    2 points
  17. Am luat de la e**g 1L de ulei original cu 47 lei in total si am facut o nano revizie - completat aproape 400ml de ulei ca "sa fie", eram cu vreo 2-3mm peste minim oricum, puteam sa nu completez, dar am zis sa stau mai linistit si am pus pana pe la jumatatea jojei. Apropos, foarte proasta pozitia busonului de ulei, nu imi place, cu bidonul plin nu cred ca reuseam sa completez fara sa vars pe langa. Noroc ca aveam pe acasa o palnie pentru combustibil luata de ceva vreme de la magazin si pe care nu am folosit-o la nimic pana acum, statea aruncata pe langa casa. I-am gasit folosinta acum In alta ordine de idei: pareri pentru viitoarea revizie in ce priveste uleiul: original la bidon, Castrol la bidon sau Mobil 1 (doar la Brady am gasit pana acum)? Cu Motul nu am gasit pe nimeni pana acum, iar in Bucuresti service-uri agreate sunt doar Brady ( 83 lei Castrol, 88 lei original, 63 lei Mobil 1- dar nu la cel Express de care spuneam eu ca te accepta cu piesele tale), Avia (131 lei litrul original si 95 lei Castrolul), Midocar (inca nu am oferta) si Porsche (n-am inca oferta - dar deja banuiesc cum arata ) . Jaf la drumul mare, stiu. Nici unul din ei nu va accepta piesele clientului, desi zicea cineva parca ca a reusit cu masina in garantie la Midocar...poate cu interventii..
    2 points
  18. 2 points
  19. Uratule Ma declar mega multumit de culoarea aleasa pt jante
    2 points
  20. In conditiile in care masina care m-a servit timp de 8 ani fara probleme -VW Passat 3C- am vandut-o catre un pasionat, am fost nevoit sa achizitionez un nou autoturism. Dupa cautari atat in tara cat si in afara am optat pentru un VW Tiguan, 07.2013, direct din reprezentanta Scherer. Dotari: Volan multifunctional Senzori ploaie, lumini, pneuri si parcare-doar spate RNS 315, BT incorporat, voice control MFD color 4 motion / mod offroad jante Philadelphia 17 inch, cauciucuri aproape noi Din pacate nu am prea avut ce sa mai activez pe masina, cam toate cele necesare fiind deja in place. Am pus in plus doar stagging, tear wiping, 5 cicles ptr semnale. EA 189-facuta deja de reprezentanta. Km-113××× Poze de azi dupa ce am luat numerele de export:
    1 point
  21. Arata foarte bine! Sa te poarte fara incidente ,multi km Ai putea sa mai detaliezi putin, in afara de motor, an , km si de ce nu, poate modificari mai serioase
    1 point
  22. off topic: Practic din nou se aduce in discutie saga emisiilor. Nu e vorba de fiabilitate. Apoi dieselul oricum e spre iesire din scena pe masinile mici, atat Renault cat si VW au anuntat ca in cativa ani vor renunta la diesel. Un motor mai mare nu e neaparat mai bun, mai fiabil, ci doar in conformitate cu noile teste de poluare. Nu e totusi exclus ca noile tehnologii sa faca un motor de 1.6 si 1.8 sa aiba consum similar cu 1.2 si 1.4.
    1 point
  23. Poftim ??? Tu cred ca faci misto de noi cu aia 15 cm sau erai in Passat si nu ti-ai dat seama probabil Edi are perfecta dreptate: spatiul in spate la Focus este limitat, sensibil mai putin loc decat in Golf de exemplu. Este adevarat ca este mai bine decat in 308 de ex, unde este chiar horror...
    1 point
  24. ia in considerare RCD330 Plus, AUX IN, USB, SD card, bluetooth built in, singurul minus ar fi compatibilitatea cu comenzile de pe volan.
    1 point
  25. Da, motorul ala de 2l are un cuplu destul de bun 210nm pe la 4000RPM si ~175nm inca de pe la 2000RPM. Daca ne uitam pe curba cuplu/putere, se vede clar limitarea facuta din soft. 2l de pe Mazda e un motor aspirat grozav din punctul asta de vedere. Raportul compresiei de 14:1 il face iarasi mai eficient din punct de vedere termic.
    1 point
  26. Daca axa cu came s-a gripat sau s-a pornit cu masina tractata si cu socuri, poate sa fie curea noua originala ca tot sar dintii sau se rupe. Nici eu nu cred ca cureaua a fost vinovata.
    1 point
  27. @75NOR eu as putea teoretic sa incarc si la munca masina , dar... totusi parca la 32k mi-as lua un altceva (pentru nevoile mele). Mai e si teama asta ca daca se strica ceva la un hybrid se uita oamenii in service ca la Mos Craciun. Si daca iei un GTE nu cred ca poti sa stai sa te uiti numai la consum, asta in cazul in care il vezi cum il vad eu: un GTI economic sau un GTD silentios . 1. The Golf GTE can cover up to 50 km in all-electric driving; its total range is around 940 km. 2. 1.5 l/100 km and 11.4 kWh/100 km average fuel consumption (NEDC*) equates to CO2 emissions of 35 g/km. 3. With the GTE, the Golf becomes the world’s first car to offer all relevant types of drive systems. 4. The new Golf GTE combines zero-emission driving and long distance cruising in one car 5. The turbocharged direct-injection engine (TSI) develops 110 kW / 150 PS and the electric motor up to 75 kW / 102 PS. 6. The plug-in hybrid has a system power of 150 kW / 204 PS; its maximum torque is 350 Nm. 7. The GTE is the third GT of the model series after the Golf icons GTI and GTD; it has the same sporty DNA. 8. The new Golf GTE has a top speed of 222 km/h and accelerates to 100 km/h in just 7.6 seconds. 9. Standard GTE features include LED headlights and the “Composition Media” radio system with a 6.5-inch display. 10. The Golf GTE will be launched on initial markets at the end of this year. The price in Germany: € 36,900.” Sursa : http://insideevs.com/point-new-golf-gte/
    1 point
  28. corect. Este ok
    1 point
  29. Pai cel mai bine faci un TD cu el. Tre sa il gasesti pe la diferiti dealeri, ca e destul de comun. Dar daca e pus si pe Kadjar, nu cred sa aiba probleme pe Megane
    1 point
  30. Focusul il detest , e oribil la interior , nu a evoluat ca ceilalti . Leon e favorit dar trebuie sa fac sacrificii pentru el .
    1 point
  31. Salut, stiu ca reactivez un topic vechi dar subiectul lui este legat de nelamurirea mea. Urmeaza sa achizitionez o skoda octavia 1.8 TSI, 4x4, DSG, este prima masina AWD pe care o sa o conduc, pana acum am avut numai FWD. In incercarea de a ma documenta putin despre sistemul AWD de pe octavia am primit din pacate pareri diferite de la diferite persoane/distribuitori. Ce este unanim am inteles sistemul este Haldex generatia V, unde apar diferentele de opinie: 1. confuzie in folosirea termenilor, am aflat despre EDS care distribuie cuplul catre puntea spate in cazul lipsei aderentei pe puntea fata si de EDL care ar distribui cuplul intre rotile aceleiasi punti in cazul in care una dintre roti nu are aderenta, alt dealer imi spune ca nu exista EDS si numai EDL care distribuie cuplul catre puntea spate atunci cand pe fata se pierde aderenta. Din ce am mai citit, EDS vad ca apre destul de rar prin discutii, tind sa cred ca EDL este denumirea corecta 2. Viteza maxima la care actioneaza aceasta distributie a cuplului, unii spun ca ar functiona pana la 40 Km/h, alt dealer mi-a spus ca nu are legatura cu viteza si ca sistemul este activ la orice viteza, din topicul acesta am inteles ca ar functiona doar pana la 80Km/h. Daca ar fi aceasta limitare raportata la viteza sa inteleg ca peste 40 sau 80 Km/h esti doar FWD ? Ce se intampla cand intri intr-un viraj cu 90 Km/h si pierzi aderenta pe rotile din fata mai exista vre-un transfer catre puntea spate ? In filmultele de pe net referitoare la haldex V nu se specifica vreo viteza, imi arata doar faptul ca ori de cate ori una dintre roti pierde aderenta cuplul este transferat la celelalte fie fata spate fie la roata de pe aceiasi punte 3. XDS+ termenul asta cred ca l-am inteles corect, este folositor in curbe, franeaza rotile din interiorul curbei si distribuie mai mult cuplu celor din exteriorul curbei astfel incat asigura o stabilitate mai buna in astfel de viraje, banuiesc ca functioneaza la orice viteza. Aici nu sunt sigur daca este vorba doar despre franarea rotilor din interiorul curbei folosind ESP sau alt sistem electronic sau este vorba si interventie Haldex ce duce la marirea cuplului catre rotile exterioare, cel putin din filmuletele de pe net asa pare cand cercurile ce reprezinta cuplul din dreptul rotilor exterioare se maresc iar cele din dreptul rotilor interioare curbei se micsoreaza. 4. O ultima nelamurire se refera la distributia cuplului intre punti unde iarasi am primit informatii diferite de la dealeri diferiti, una ar fi ca - permanent 95% fata 5% spate , cei 5% spate pentru a tine sistemul proactiv .... o alta varianta ar fi 90% - 10% oricum ar fi mai putin important, ce m-a nedumerit insa este ca unii spun ca de la 130 Km/h am distributie 50-50% tot timpul iar altii ca peste 130 Km/h este numai FWD indiferent de situatie Apreciez orice lamurire, sugestie sau linkuri cu trimiteri la documentatii. Multumesc si scuze anticipate pentru eventualele confuzii de termeni sau notiuni tehnice, nu sunt specialist in domeniu
    1 point
  32. Cristi, eu as incerca Mobil-ul pentru un schimb. In privinta uleiului OE nu exista nicio certitudine, nu stim ce e in el, nu avem o fisa tehnica, practic nu prea avem informatii de niciul fel. Eu pana acum am mers pe OE doar pentru faptul ca nu am vrut Castrol si pentru ca daca exista o probabilitate cat de mica sa fie altceva decat Castrol in bidon, dpmdv a meritat. Insa eu am dat cam de fiecare data pe el ~90 ron / l. La ultimul schimb m-am ales cu Shell Helix Ultra (am povestit pe topicul masinii cum) si am simtit diferenta in bine fata de OE. E adevarat ca GTL-ul e un ulei apreciat. Insa si despre Mobil am citit pareri bune folosit in TSI. PS: oricum cel mai bun sfat este sa fie schimbat mai des, indiferent de ce fel de ulei este. Asta protejaza motorul mai mult decat orice reteta cu care se lauda ei.
    1 point
  33. Zilele trecute au venit astea: "Astea" fiind distantiere H&R de 12mm/15mm (fata/spate) cu prezoane mai lungi si antifurt.
    1 point
  34. continua. monitorizeaza parametrii in mers
    1 point
  35. 1 point
  36. Salutare, am terminat si cu inmatriculatul, efylica is back am pus si un set de jante oem de audi tt, r18 cu 9J. Se intind mult mai bine anvelopele 245. Jantele sunt reconditionate electrostatic,sunt un gri mai inchis. O sa revin cu poze pe lumina
    1 point
  37. Nu. Am facut in alta parte, tot insa pe la acelasi pret. Pastrez casco pt lucrurile mai scumpe si serioase, in speta parbriz.
    1 point
  38. Mainz, DE - Fischamend, AT: 6,8%, viteza medie 88km/h, distanta: apx. 780 km, 2 adulti, 1 copil si portbagajul full. Vedem acum si de la Fischamend, AT la Arad, RO cat iese. Nu sunt genul sa merg la consum sau sa ma plang ca m-a rupt la buzunar consumul daca m-am dat la ea. Downgrade la soft nu fac. Poate un upgrade ?.
    1 point
  39. Daca tot am avut ceva timp liber am zis sa montez Cruise controlul. Cu ocazia asta am facut si upgrade la Calculatorul de coloana. Pe viitor o sa vina si un Volan cu comenzi. Am pregatit trusa de scule ,am scos borna " - "a bateriei si am inceput. Cel mai greu a fost cu clemele airbagului. Desi n-am mai facut niciodata operatiunea asta, cu putina grija si perseverenta am reusit: Vizionand in prealabil un ghid, operatiunea a mers destul de usor. Demontarea calculatorului de coloana am mai necesitat putina perseverenta din cauza clemelor de prindere. Noua maneta de semnalizare cu comenzile de cruise controll e sus: Recomand sa profitati ca ati desfacut zona aceasta si sa curatati zonele inacesibile ale volanului si a zonei de langa. Dupa codarile necesare a aparut si pictograma magica: Ultimul pas si cel mai placut: Recompensa :
    1 point
  40. Azi s-a rezolvat si cu revopsirea si repararea indentatiei de pe barei spate. Multumit de rezultat si faptul ca nu e diferenta de nuanta. Maine schimb suportul.
    1 point
  41. Felicitari pentru alegere! Asteptare usoara si drumuri cat mai bune. Viitorul e electric, dar pana sa avem mai multe statii de incarcare in oras e drum lung.
    1 point
  42. Power - Power - Power...probabil resoftare spre 220-230 CP In rest, eu zic ca nu merita uleiul original ca astia il dau la 110 lei litrul, in timp ce acelasi Castrol LL 3 5W-30 vandut tot de ei(care este de fapt uleiul de fabrica rebranduit), este la 58-60 lei litrul...dar de fapt este portofelul tau, nu al meu . Rau nu face :)))
    1 point
  43. Mașina va fi fi folosita în oraș 80% din timp, iar în rest în concedii pe asfalt. Prea puțin o sa iasă pe drum de piatra, asa ca jantele rămân forever. Care ar mai fi rostul unui seat Leon cu asemenea linii dacă l ai încălța cu jante 15/16. Renunțarea la jobul vechi, mai exact schimbarea lui a dus la achiziția acestei mașini. Dacă tot fac naveta în Buc 42km pe zi as fi fost penibil la volanul unui X3 diesel.
    1 point
  44. Salut! Sunt si eu proaspat posesor de O3 si am o intrebare legat de sistemul multimedia. Am un Amundsen MBII+ (sper ca am scris corect) si am dat si eu sa folosesc SmartLink. In momentul in care intru in meniu acolo imi spune ca trebuie activat la distribuitor. Am luat conctactul telefonic cu cineva de la Skoda, care se ocupa cu vanzarea accesoriilor originale si mi-a spus ca trebuie platit si ca ar costa "vreo 700 de lei".In configuratia masinii este precizat la sistemul multimedia "+SmartLink". Eu inteleg de aici ca ar fi trebuit sa fie activat. A mai patit cineva asa ceva? Adica sa aibe precizat in configuratie "+SmartLink" si sa nu fie activat? Am sa merg personal la Skoda la sfasitul saptamanii. Multumesc frumos!
    1 point
  45. Am mai iesit azi vreo 600m pe acelasi drum. Se continua cu un drum forestier ingust si destul de rau, nu am avut curaj sa intru, nu era de mine Edit: cu aceasta ocazie am testat si eu de curiozitate HDC-ul la coborare, e interesant, cobori cu 9-10 km/h constant.
    1 point
  46. Misfire poate fi si problema pe acel cilindru, dar...daca stii noi nu ne m ai dam cu parerea. Un cod P0304 înseamnă că computerul masinii a detectat că unul dintre cilindrii motorului nu are ardere în mod corespunzător din dif.motive. E DOAR o parere!!
    1 point
  47. Nu vreau sa fie cu suparare,insa... http://www.mcgogoo.r...on-creanga.html Incercati sa stati linistiti. Toate masinile mai noi (diesel) sunt CR. Nu conteaza marca. Aveti comportament de babe nebune. Atacuri de panica si tot tacamul. Stati calmi, prezentati simptomatologia panicii in masa. Cazurile sunt izolate si din varii motive. Trageti aer in piept si folositi (priviti) masina ca pe un mijloc de transport. Nu faceti din ea un ideal. Sunt lucruri mult mai importante in viata. Hai, pompe de inalta cat mai curate tuturor. O zi buna... CR rules. PS. Colegul care abia ce a cumparat masina...avea buba mai demult. Nu a aparut asa din senin. Aveti grija ce cumparati, ca nu stiti cu ce motorina a functionat respectivul motor. Nu conteaza tara...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!