Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.04.2017 în toate secţiunile

  1. Nu este directie progresiva activa ca la BMW, care poate varia demultiplicatea in functie de viteza, senzori esp, etc. La Golf directie progresiva inseamna ca demultiplicarea scade/creste cu cat invarti mai mult de volan. Sau altfel spus, cu cat unghiul volanului creste, rotile vireaza si mai mult. Sper sa ma fi facut inteles. Directia are 2,2 ture din cap in cap.
    2 points
  2. Azi s-a rezolvat si cu revopsirea si repararea indentatiei de pe barei spate. Multumit de rezultat si faptul ca nu e diferenta de nuanta. Maine schimb suportul.
    2 points
  3. Atat timp cat pleaca de pe loc electric, eu cred ca hibridele sunt cea mai ok solutie la momentul actual. Astfel, se pot obtine consumuri foarte bune in oras, pentru ca plecarile foarte dese de pe loc sunt cele care cresc consumul foarte mult. @Luciosu: Ai luat parcare la subteran sau suprateran?
    2 points
  4. Echiparile OE sunt Contitech si Dayco . Daca pui una din aceste marci te tine cat cea OE ,asta daca e si montata corespunzator
    1 point
  5. @ionut10a Am avut una care pornea greu la cald dupa rectificarea gaurilor injectoarelor . La el e o problema asemanatoare deoarece a aparut in urma interventiei la chiulasa
    1 point
  6. A5 3.0tdi quattro in 10.000 Euro? Sper ca iti asumi atunci 300.000+ km. Ce inseamna 'TFSI-urile fac fata pe A5'? De ce nu ar face fata? E o masina relativ usoara, e un A4 cu hayon. 2.7 nu a fost un motor prea reusit, nu cred ca are sens. Consumurile sunt apropiate, dar nu identice. Din moment ce bugetul tau e de doar 10.000, nu as recomanda 3.0tdi. Sincer, nu as recomanda nici macar Audi.
    1 point
  7. http://www.telegraph.co.uk/cars/volkswagen/volkswagen-golf-gte-long-term-test/ long term test
    1 point
  8. @tudy_cnu In Italia, cand intri pe autostrada iei ticket, iar cand vei iesi de pe ea, dai tichetul, iti face calculul si dai banii. Ca la podul de la Fetesti. Acelasi mod de taxare exista si in Croatia.
    1 point
  9. Am gasit asta; In ceeace priveste de cumparat, se gasesc mai usor daca le cauti dupa denumirea: Cover Pillar Exterior
    1 point
  10. poftim pentru partea superioara si cea inferioara
    1 point
  11. Hai ca imi raspund eu: Am luat Z3 Compact cu 6.0.1 si e de vis acum Mirrorlink (mi-am activat bineinteles VIM): - fara confirmari, trucuri, reconectari, etc. - mirror 1:1 si functionalitate/ acces complet la telefon - singurul inconvenient e ca tot nu am gasit o metoda perfecta de control streaming muzica de pe volan. Fie pornesc Deezer de pe ecran si dau skip/ back de acolo "manual" cu bonus point pt interactiune de like/ playlist direct acolo, fie fac streaming de pe iPhone si am control din butoane dar restul interactiunilor de aplicatie le fac de pe ecranul telefonului.
    1 point
  12. @75NOR Tocmai ce m'a directionat Waze'ul pe portiunea aia si pot sa iti zic ca e ok. Mai sunt mici cratere ici colo si trebuie putina atentie, dar e decent.
    1 point
  13. uiteun coleg cu experienta in duze audi
    1 point
  14. La cat merg extraurban, cu 3 frane in 100 de km... sunt cele originale.
    1 point
  15. Motoarele cu probleme sunt cele produse pana in septembrie 2013. Dupa data asta se pare ca au fost remediate, dar nu poti sa stii pt ca asa spuneau si la Subaru pt boxer diesel si pana la urma iti schimbau tot motorul. Atentie la reprezentante, daca aveati impresia ca la VAG sunt carcotasi cand e vorba de garantie nu ati vazut cum este la ei! PS Termenele de livrare la noul Cx5 sunt de 7 luni.:))
    1 point
  16. Eu am trecut de la Castrol la Valvoline si n-am observat diferente cel putin in functionarea/sunetul motorului.....
    1 point
  17. Postarea obisnuita, nimic nou Masina aduna km, pana sambata face 71k. Acum 2 saptamani am pus rotile de vara, una din ele avea pana si a fost rezolvata cu petec. Doar ca duminica intre Fetesti si Giurgeni am luat un prag maricel cu ~90km/h si a lasat un semn pe anvelopa (nu galma la prima vedere.. cu prima ocazie dau roata jos sa vad). De ceva vreme merg doar cu benzina de 100 Mol EVO sau Maxmotion. Planuri pt vara sunt antifonare podea/stalpi B/zona carenajelor, lumini in usi care sa bata in jos (OEM cat de cat), polish, vopsit capace oglinzi negre, discuri 312mm. Ramane sa vad ce o sa fie gata in toamna.
    1 point
  18. Bionet A15. 2-5% soluție... Omoară tot ce prinde ...
    1 point
  19. Nu e upgrade, este ceva sa am 2 randuri de jante vara/iarna, upgrade ar fi fost pe 19, insa nu s-a gasit bugetul. Am mers OEM pentru o eventuala devalorizare mai mica in timp la revanzarea lor. Nu am gasit nici aftermarket de 18 sa ma "coafeze", aftermarket doar 19 am cautat pe la inceput de an... le: si o poza care m-a amuzat, @tm
    1 point
  20. Iei beculetul in mana si te duci si il compari cu ce gasesti de cumparat. Eu asa am facut pentru becul de la plafoniera.
    1 point
  21. Revin cu impresii: Serbia drum sub asteptari ( autostrada ca la noi, celelalte drumuri sub noi cu mult), Croatia tipla pe autostrada, Slovenia ok- singura tara cu vigneta si la amendat pe cei care n-o au(atitudine romaneasca), Italia- tipla la autostrazi ( nu-mi pare rau de banii platiti la toll, am intrat pe la trieste si am iesit dupa Turin- abia atunci am platit- 46 euro), Franta ok- asa si asa( nu prea am mers pe autostrazi). De mentionat ca intre Turin si Grenoble, cam la granita in Franta cred, am platit 40 euro pe un tunel de 14km...se poate evita in functie de destinatie. Noi la dus nu l-am platit, dar la intors pt.ca am mers pe langa Grenoble l-am platit.(drumul de la venire era inchis-alunecari de teren/viscol) Total 4150 km. Cost motorina 1400 lei. Multe stelute la pretul motorinei in Franta, Italia, Croatia...In Italia 6,7 ron/ l, in Franta 6,2...Din Serbia costul normal la 5/ 4,9. Concluzie: drumuri ok si costuri pe masura dupa Serbia. Durata drum la dus cu 2 soferi: 28 ore cu 6 ore dormit in Padova si pauzele adiacente Durata drum la intors cu 2 soferi: 26 ore cu 3 ore dormit in Belgrad si pauzele adiacente (- 1 ora fus orar) Observatii: 1. In Italia foarte cald. Am prins si 24 grade si noi eram cu anvelopele de iarna. 2. In Italia am parcurs cred ca 1/3 din drum in mai putin de 6 h sau 6h 30 min. La intoarcere n-am mai alimentat in Italia... :))) Ne-a ajuns motorina din Franta pana in Slovenia fara emotii.( Zic acest lucru pt.ca initial am stabilit sa alimentam imediat cum trecem de jumatatea rezervorului ca sa fim pregatiti in functie de ce o sa gasim pe traseu...ambuteiaje, ninsoare si sa nu facem pana prostului) 3. Media pe consum la cei 4150 km a fost 5,9%. 4. Mai mult de 1300 km/zi nu pot sa conduc din cauza scaunelor si a centurii. Nu e gluma... 5. Exista varianta de drum prin Budapesta si trecere prin Elvetia, dar mai lunga cu 250 km. La costuri e mai ok cu 10/20 euro... 6. Avionul ramane prima varianta pt.mine. In cazul meu, anul asta, n-a fost sa fie. Pentru alte detalii nu ezitati sa ma intrebati. Raspund sincer si obiectiv.
    1 point
  22. Buuuuun...pozitia de drepti si... Am plecat cu urmatoarele informatii...dupa rodaj si km de oras... Am fost plecat intr--o plimbarica pana la snow-fest-ul organizat de safari tours de la "Le Deux Alpes" din Franta. Totul a pornit de la o conserva "jip", un lifestyle-fashion-item parcat prin oras, ca sa vada lumea...mai adaugi un jetbag pe el, sofer + 3 adulti, bagaje pana la refuz...si ajungi la ceva mare....si greu....da greu tare... Am pornit in tandem cu un Touran 1.6 FSI, cu 3 adulti si un jetbag, asa ca este oarecum de la sine inteles ca nu se putea merge prea alert. Urma Cluj-Mindelheim, am plecat spre Carei SM, sa evitam traficul de Cluj-Oradea, care multi poate din voi il savureaza si il cunosc mult mai bine decat mine In localitati legal, in afara legal, insa mi se parea curios ca Touran-ul ma impingea in localitati, si intre ramanea in urma, desi nu am trecut nici macar o data limita legala, insa am zis ca cine stie, aveam "Walky-Talky" intre masini. Soferul de la Touran are ~70'ish ani, deci au fost pauze, insa zero rabdare, varsta isi spunea cuvantul, km de adunau insa parca tot mai obositor... Ungaria am condus eu Touran-ul, sefa a trecut la Ateca, soferul Touran-ului a dormitat HU. In Austria, am revenit la Ateca. La limita normala de 130 el (Touran-ul) mergea 110, cand veneau limitari la 90-70, eu ma tineam de ele, el depasea tot. Colac peste pupaza, cum nu mai avea deloc rabdare, mi-a luat-o inainte ca el stie, si s-a tot dus catre Passau desi i-am spus ca Navi pe noi ne baga spre Salzburg, insa macar ultimile sute de km nu a mai trebuit sa merg in tandem dezastrous, si mi-am vazut linistit de drum (Touran-ul a prins ploaie pe Pasau, au ajuns cu 2 ore mai tarziu la cazare). Ah da...era sa uit...prin Ungaria primesc informatia draguta, ca el (Touran-ul) nu mai vine pana in Romania la retur, ca s-a razgandit, si vom avea sa fim 5 persoane la retur in Ateca....si ca sa ma descurc eu cu bagajele cum stiu.... De la Mindelheim, "convoiului" exceptional, a mai aparut un BMW seria 1 venit din Berlin, si el cazat cu noi, asa ca seara am stat la o poveste cu si despre amintiri de liceu. De acolo am pornit in trei masini, spre Franta la snow-fest. Frumos ulterior am iesit din Germania unde ma frustram singur, zone fara limita, Touran-ul venea 90-110...zone cu limita, la fel, ne depasea...in Elvetia, unde de bine de rau, era soare, fara probleme pe carosabil, cu limita de 120...la fel....conducea de capul lui Touran-ul....seria 1 s-a plictisit dupa vreo 20 de minute de mers in tandem haotic intre 90-110km/h si m-a sunat cu mesajul..."bah, eu nu mai pot, ne vedem acolo..." Undeva inainte de Zürich ne-am mai intalnit cu o masina din Stuttgart, acel Golf 7 GTD care l-am mai condus si eu putinel, si am continuat intr-un ritm ciudatel, pana in Franta, unde am alimentat cele 2 masini, Golful era cu plinul din Stuttgart inca ok. Dupa o intrebare de la el, bah de ce mergem la limita de 120 cu 110, respectiv, de ce merge Touran-ul cu 110 in limita de 80...i-am zis sa nu inceapa...sa o lasam asa... Franta apoi a inceput sa se intunece, iar pe ultimii km...dupa Grenoble...unde Touran-ul mergea 70 in localitati si ma depasea, si la drum intre cu limita de 90 mergea 70....nu a mai avut rabdare nici GTD-ul....si am plecat noi doi in tandem pana la Les Deux Alpes, macar ne-am "bucurat" de cateva serpentine in limitele legale (Touran-ul a ajuns cu aproximativ 45minute mai tarziu, urcand serpentinele cu 10-40km/h). Prima parte era bifata....Cluj - Snow-fest....in 4 persoane....condus pe ECO din DMS, doar la ultima parte cu GTD-ul am trecut pe Normal si pe S la cutia de viteze. A urmat schi-ul, domeniul este super fain, in speta pentru incepatori sau celor care le place sa se plimbe mult pe schi-uri/placi, insa pe alocuri prea multa lume pentru gustul meu, insa daca stiai sa iti alegi partiile, te puteai da linistit. Insa cazarile, sunt la baza partiei, insa asa...mai studentesti, insa la ce pret se plateste, nu e de mirare View-ul de la cazare Si doua-trei de pe alocuri O localitate funny.... Si invatam franceza.... in germana "sauf" inseamna a bea "mult", ca "porcii" Si o bere care o recomand daca ajungeti in zona...locala Si revenim la automobilistica.... Le Deux Alpes - Bucey Le Gy ----- in 2 persoane, cu jetbag insa mers legal....masina a trecut de pe Eco pe Normal mode....de cateva ori cutia pe S sa depasesc tiruri intre localitati, am mers pe "DN" si nu pe autostrazi.... Tur.... Retur.... Recomand zona dintre "Le Clapier" - "Le Deux Alpes" pentru cei carora le plac urcarile pe serpentine, aceasta la retur am bifato, pentru prima oara la masina, DMS Sport, cutie pe S ... si aici deja parca masina in 2 persoane....cu jetbag...insa destul de goala...imi reamintea ce cifre avea pe hartie....ca cica poate si depasi Returul "Le Deux Alpes" - "Weißbach" Germania, a fost un deliciu....soferul Touran-ului a zis ca el merge singur, asa ca am plecat in tandem cu seria 1, si am putut spune ca a fost mult mai relaxant, mers doar legal, frumos in tandem pana in Memmingen, unde el a urcat ulterior spre Berlin...DMS pe Normal, cutie pe D pana acolo Deja aici pusesem un troller in masina de Berlin, urmand sa ajunga in tara de paste doar, am trimis echipament de schi, deoarece Touran-ul nu avea "loc" de 2 persoane+bagaje, si m-a anuntat ca nu imi poate aduce nimica in tara.... Ulterior, din Memmingen, cum era zona fara limitari....cum eram doar singur (da, incarcat si cu 3+sofer in habitaclu), am putut sa merg lejer....prin Germania...pe soare...cu autostrada putin circulata....tronson bifat cu 140-180 km /h - unde era legal desigur Am ajuns la cazare, Touran-ul undeva tot asa cam 2 ore ulterior, insa nervos soferul...insa macar am facut FR-DE in Ateca cu 4 persoane, doar DE-RO urma sa luam persoana "in plus" de la Touran, ca eie sa ramana 2 persoane si noi....5....si da...asa macar am aflat cu cine se poate face, si cu cine nu concediu...da stiu, personal problems, insa ma ajuta sa scriu despre ele Dupa micul dejun, am plecat spre RO, culmea ca Touran-ul a zis dimineata luati bagajele, ca ducem noi persoana inca putin, asa ca doar arhi plin, am pornit si am parcurs Austria in 4 persoane, la Nickelsdorf am ajuns 5 in Ateca....tot asa, mers legal Austria 70-90-110-130...Touran-ul, din care mi-a spus persoana de la eie, 90-110 constant, crede ca a bifat si cateva poze in jurul Vienei... Inca sub "confortul" de 4 persoane + bagaje&echipamente de schi pentru 5...ma rog...unele trimise via Berlin...ah da, si am trimis si cu Golful GTD spre Stuttgart din ele, sa putem incapea -.- La final a urmat HU, 130 pe temponat cu ACC, a urcat si sefa portiunea M3 dupa Budapesta pana la 5 km de Granita cu Carei la volan. Masina era grea...insa isi facea treaba de cruiser cat de cat Trecut granita....si....mi-am dat seama....al meu fashion-trendy-item....acest jip cu culoare de pisi....este totusi....o alegere buna pentru mine....carosabil marcat si gol....chef de condus....da....5 persoane....da...bagaje fara luneta+jetbag tichsit...pe DMS sport, cutia in S, am putut sa ma bucur de alegerea facuta, schimbul de la 1.6 tdi manual la 2.0 tdi dsg, a fost "ce trebuie"....viteza nu doresc sa o discut pe ultima parte de drum.... Asadar...primul concediu bifat O cifra "rotunda" prinsa aseara, masina este pe moment cu 6.6xy km in bord Si ce sa mai zic...despre acest autovehicul.... Alegerea DSG + ACC o pot recomanda cu drag oricui, face viata la drumuri lungi mult mai usoara, apuca si soferul sa mai arunce cate o privire in stanga si in dreapta. Desi, pe primul tronson de Drum, Ro-De am prins si ~150km de precipitatii prin Austria, unde a "picat" de vreo 4-5 ori senzorul...un aspect nu prea placut, dispare si posibilitatea unui cruise control clasic, cel putin eu nu am descoperit cum pot avea doar cruise control fara ACC....insa si-a revenit....o data singur...o data am oprit si curatat sigla "2D" .... o data a trebuit sa curat si sa repornesc motorul....insa in 2-3 cazuri doar mergand mai departe pe Autostrada isi revenea... Alegerea "SUV/crossover" peste "limuzina" imi prieste mie, o masina nu asa de lunga pentru parcari, o masina un pic mai ridicata aka. fara griji la parcari pentru masca din fata. Si culmea, chiar si asa cu jetbag, am simtit-o la volan mai stabila ca si octavia...Atat in curbe unde parca nu e asa de "balena" pe cat pare, cat si la viteze pe autrosatda si curbele aferente din Germania, care le-am putut "ataca" cu 150km/h fara griji, pe tronsoanele fara limita desigur .Aspect confirmat si de sefa pe M3 unde ea de obicei mergea cu Octavia cu 120km/h din cauza vantului din lateral, acuma a bifat 134km/h cu ACC pe autostrada cu parerea "parca mai merge si mai tare" Un alt aspect...nici macar o rerutare dinamica...nici macar un mesaj receptionat, desi TP imi intra cu mesaje...desigur...asta pe Germania/Austria unde le intelegeam, pe Elvetia si Ungaria degeaba intrau, respectiv stau-urile de pe Elvetia nu mi le-a vazut deloc....TMC tot timpul cu "lnia peste" Ceva posesori de la Seat care imi pot confirma ca este normal? Am parcurs manualul de utilizare, din Navigatie este bifata rerutarea dinamica, de la Radio este bifat TP, altceva, eu personal, nu am gasit, si sunt curios daca functioneaza "ok" sau merita batut timp+drum spre dealer.... Ah da....autonomie "Ad Blue" 2200 km ramasi...aici eu sunt nou in "domeniu", va trebuie sa consult cartea masinii, desigur apreciez o indrumare...pot sa o fac eu ? trebuie sa merg la dealer? se pot face in anumite pompe de combustibil ? Voi parcurge oricum si cartea, insa deseara apuc doar Si.......mai are cineva rabdare sa citeasca? a ajuns cineva pana aici? Urmeaza sa dau jetbag-ul jos.....sa o spal bine interior/exterior....si sa ma bucur de ea "cabrio style" de indata ce da vremea frumoasa. Si daca tot sunt la capitolul vreme....va trebuie sa vad, cred ca mai las pneurile iarna 1-2 saptamani, si daca pana atunci nu dau macar 2 pneuri de vara la pret ok'ish, le voi monta pe cele de vara pe astea, si mai circul asa....nu vreau sa le dau la pret derizoriu, doar ca apoi sa decartez 1800-2000 € pe jante+pneuri R19 vara, prefer sa le folosesc poate sezonul acesta pe pneurile venite din fabrica daca nu pleaca, si ulterior la anul sa fac schimbul, si atunci macar sa le vand la pret de "SH" , ca acum doar oferte de genul am primit pe ele.... Saptamana faina popor, zambiti PS: acel sentiment cand ai deja parcurs peste 4400km, mai ai putin pana acasa....mergi cu ACC in spatele unui compatriot in localitate cu 48,xz km ....vine indicatorul de iesire din localitate...vine linie discontinua....si o data ce dai semnal si intri in depasire...el ii da pedala "blana" urcand peste limita legala in paralel sa "iti arate".....of of of....mai mai mai....e trista inconstienta unora...sincer....
    1 point
  23. Trebuia inlocuit platoul de carbuni,verifica cablurile groase de curent
    1 point
  24. Azi (in sfarsit!) mi-am facut putin timp si am incercat varianta indicata de @Catta83 si am iesit victorios ! , am reusit sa fac functional Android Auto. Nu au fost chiar pasii descrisi mai sus (pasul 4 a trebuit fi facut inainte pasului 3) si nici chiar fara ceva batai de cap, dar planul a functonat in mare si rezultatul e cel bun. Merci Catalin de ajutor.
    1 point
  25. Geometria variabila agata sau blocata,necesita curatare ....sau cum spune Mihai : inlocuire (treaba mult mai buna)
    1 point
  26. Eu ziceam ca, daca le-as fi pornit pe halogen mi-as fi dat seama ca sunt de Anglia, dupa cut off care ar fi fost pe dos. Lupele pe care le-am pus eu au fost de 2.5" si NU au intrat in farul de Golf 4 fara taierea oglinzilor. Mai lipsesc cam 1-1.5cm pt a fi ok. un alt inconvenient este a decupand capacul din spate si scotand becul de xenon "mai in spate" trebuie decupat putin capacul de la baterie pentru ai facilita accesul. Ce m-a frapat, este ca desi le-am central pe oglinzi (lupele) in momentul in care am vrut sa le ridic de pe reglaje au desmers foarte putin in sus, dar in jos aveam cursa destula.Cred ca asta e diferenta principala la farul de Anglia, nu cutoff-ul care prin montarea lupelor evident se schimba. Celor care si-au luat lupele le dau un singur sfat: cumparati un far sh, chiar si cu geamul spart, montati o lupa pe el si verificati daca intra, cum intra, cum se vede inainte de a finaliza toata lucrarea, pentru ca implica de fiecare data munca multa cu datul barei jos. In felul asta stiti daca o sa mai faceti retrofit-ul si mai ales cum va iesi si daca va raspunde asteptarilor voastre. Ca si timp de lucru, in 2 zile sunt gata, dar REGLAREA lor pe orizontala si verticala sunt esentiale (fara a va atinge de reglajele farului). http://vwforum.ro/topic/57162-diy-modificare-faruri/page-8
    1 point
  27. Salutare am schimbat distributia este simpla de schimbat se blocheaza , vibrochenul ( este o piesa speciala cu dinti ce calca pe pinion sa nu fuga in stg-drp si vine prins intr-o gaura pe bloc pentru a se fixa) pinionul de la axa si pompa de inalta la fel se blocheaza poti pune un surub de 4 lung ....oricum va multumesc o seara buna total de lucru 3 ore jumate lejer
    1 point
  28. Mi-am curatit maf-ul si am facut pentru incepatori un mic tutorial in imagini, locatie, foto close-up ale debitmetrului de aer si alte explicatii aici: http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/0...l-la-vw-passat/ Pozele sunt acolo sa le poata vedea si fi util si celor care nu sunt membrii (inca). Atentie, nu totdeauna e maf-ul defect, asa ca nu curatiti/demontati daca nu e cazul. Nu toata lumea are VAG-Com, asa ca, atunci cand nu trage, ca sa fiti siguri, scoate-ti mufa de la MAF, si testati masina. Daca merge la fel sau chiar mai bine, e maf-ul. Sau si maf-ul....
    1 point
  29. in cele din urma m-am tapit si am cumparat alte placute iar cand a fost sa le inlocuiesc am descoperit ca de fapt se retezase cablu de la senzor si imi atingea capatu senzorului si din cauza asta imi dadea eroarea! asa ca de acu inainte nu mai ascultati ce cred toti "mesteri",cercetati voi cu mana voastra ca nu toate pb se rezolva in acelasi mod :mad:
    1 point
  30. Thheo, te-am contrazis pentru ca, asa cum ai mentionat ulterior, masina mea este super lenesa cu el scos, intradevar cu pedala apasata relativ puternic. NU am termen de comparatie cum sunt modelele mai noi si cum reactioneaza la scoaterea mufei, insa la a mea tin sa spun CERT ca iti dai seama daca nu vine semnal de la MAF doar din felul in care se comporta la acceleratie. Asa cum spune si calaretul, e absolut NORMAL ca daca tu introduci 550 pentru ECU, e mai putin sa zicem decat 7-800 cat ar trebui sa fie in mod normal cand accelerezi puternic si in mod evident TREBUIE sa fie mai lenesa. Sunt convins ca daca apesi pedala de acceleratie si turezi chiar una din cele noi tot mai lenesa va fi. Poate ca intr-adevar la apasari usoare, valoarea nu ajunge la 550 de la ralanti si atunci este alimentata mai puternic si de aia pare mai vioaie. Deci la pedala apasata putin e amestec imbogatit, iar la pedala apasata mai tare e sarac si asta ar trebui sa se simta cred si la cele noi. Eu apas pedala 100% cand fac logurile si doar asa compar. @calaretul vezi tu, sincer eu inca NU VAD UNDE AI GRESIT poate a fost o coincidenta nefasta, cine stie. Sarma aia nenorocita e din platina. Aia nu are ce sa aiba, indiferent ce ii faci. Poti sa o cureti APROAPE cu orice, ca NU SE POATE CORODA! Exact pentru asta se foloseste platina. Aryes13 a dat link acolo cu cineva care recomanda isopropyl alcohol (sau iso-propanolul). Asta e folosit mai des doar pentru ca e foarte volatil. Poti curata cu ce alcool vrei tu care se evapora decent de repede, metanol, etanol, propanol, izo-XXX, merge si acetona, poate chiar si benzina usoara, acizi chiar, ce vrei tu, atata ca se evapora mai greu. Evident ca unele sunt mai toxice decat altele si poate lasa mici residuuri cand se evapora. Insa ma gandesc LOGIC ca sarma era mai curata dupa ce ai curatat-o decat inainte sa o cureti. Deci nu avea cum sa se buleasca decat doar prin faptul ca s-ar fi racit mai prost si s-a supraincalzit. Daca nu i-ai facut ceva sa o fortezi mecanic, nu cred ca ai fi avut ce sa ii faci rau. parerea mea. Nu stiu ce sa zic. Eu zic ca altceva s-a intampltat. Mai gandeste-te ca o sa dezlegi misterul mai tarziu si o sa ne spui atunci :). Habar nu am cum e cu cutiile tiptronice, insa e rau daca zici ca nu te mai lasa decat in 1-a! Sa inteleg ca daca ti se intrerupe MAF ul si e circuit deschis, intra in a 1-a doar, sau asta se intampla numai cand e mufa scoasa?
    1 point
  31. La TBN: 6,52 e clar cat de bun e, sincer uleiurile de la nemti sunt mediocre in comparatie cu ce fac olandezii sau americanii. Nici macar nu specifica pe site-ul lor TBN-ul, trebuie sa stai sa cauti ca sa gasesti ceva. De curiozitate m-am uitat de ulei ca vad ca lumea il ridica in slavi, asta dupa ce pe cel vechi in schimba de la 10.000 in sus lol
    0 points
  32. Asa cum am promis revin cu detalii tehnice despre filtrul DPF cu aditiv. Asa arata inauntru filtrul de particule. ;) Acest sistem este utilizat in autovehicule in care filtrul de particule ce se afla mai departe de motor. Datorita distantei mai lungi parcurse de gazele evacuate din motor pana la filtrul de particule, temperatura necesara arderi particulelor poate fi obtinuta doar prin utilizarea aditivului. Filtrul DPF se umple de funingine si acesta trebuie curatat periodic, altfel se infunda. Acesta procedura de curatare se cheama regenerare. Regenerarea se efectueaza prin arderea lor. In mod normal aceste particule se ard la 500 grade celsius, dar de fapt temperatura de aprindere al lor este la 600-650 grade. Gazele de esapament ajung la temperatura asta doar cand motoruld diesel este la incarcare maxima. Ca totusi sa fie posibila regenerarea filtrului DPF in toate conditiile de operare, temperatura de aprindere a funinginelor este redusa prin aplicarea aditivului , iar tremperatura gazelor evacuate este marita prin controlul electronic al motorului. Regenerarea se produce odata la 500-700km (in functie si de stilul de condus) si dureaza 5-10 minute. Aditivul este dozat dupa fiecare alimentare cu combustibil. In functie de cantitatea de motorina, ECU adauga in combustibil cu ajutorul pompei de aditiv cantitatea potrivita. Acesta este de cam 1 litru de aditiv la 2800 litri de motorina. Rezervorul de aditiv este astfel dimensionat incat continutul lui sa ajunga pentru o distanta de aproximativ 120.000 km. Cand aditivul ajunge la 0.3 litri pe bord se aprinde martorul de bujie si este afisat un mesaj de eroare prin care se cere vizitarea unui service. Aditivul e stabil timp de 4 ani, dupa asta sau dupa 120.000 de km parcursi, trebuie mers la service unde se scoate lichidul vechi din rezervor si se reumple rezervorul.
    -1 points
  33. Salutare! Am si eu o mica problema: nu se mai aprind farurile de ceata (nici pe fata nici pe spate). Sigurantele le-am verificat pe toate si sunt ok. Cu o seara inainte au functionat, seara urmatoare....nu. Vreo idee? Merci.
    -1 points
  34. Si daca incerc sa-i fac update nu o sa mai functioneze nu?
    -1 points
  35. Consumul o sa-ti scada cam cu 0.3- 0.5 litri de la ulei.
    -1 points
  36. Sau Set de suspensie fata din dezmembrari. Se dau complete arc-telescop.. mare atentie sa le iei cum ai tu pe masina adica dupa codul culorilor. Pe prima sau a doua spira se gasesc niste buline colorate
    -1 points
  37. Am pus cam de ... 1000 de km Titan Fuchs 5w30 Pro C3 XTL si sunt foarte multumit. Sunetul motorului a scazut semnificativ fata de Valvoline, se tureaza mai usor. Pare foarte OK pana acum. Daca rezista cat Valvoline ar fi grozav. Consumul nu a scazut semnificativ. E undeva la 0.2-0.3 l /100 km.
    -1 points
  38. Eu nu as pune Castrol. Ai o plaja mare de uleiuri excelente: Rheinol, Ravenol, Fuchs, Valvoline... Toate peste Castrol!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!