Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.04.2017 în toate secţiunile

  1. Uratule Ma declar mega multumit de culoarea aleasa pt jante
    5 points
  2. Astazi am avut timp sa ma ocup de pielea de pe scaune, portiere si volan. Se simte o diferenta, si se si cunoaste ca si aspect, culoarea neagra a devenit intr-adevar neagra. Poza 1: Jumatatea din dreapta a banchetei spate este data cu crema, cealalta nu este, se vede diferenta, pielea a devenit din gri, neagra ca mura. Poza 2: Scaunul din dreapta nu este dat cu crema Poza 3: Scaunul din stanga este dat cu crema. Diferenta e putin vizibila deoarece batea soarele foarte tare. Poza 4: Pielea fara crema Poza 5: Pielea dupa ce a fost data cu crema Poza 6: Gata cu crema, interiorul straluceste. Poza 7: Am dus masina la intuneric in garaj sa se vada cum negrul a devenit intr-adevar negru, nu mai bate soarele si acum se vede mai bine. Inainte era un negru deschis (vezi poza 4)
    3 points
  3. Ieri mi-am facut timp si am trecut pe setul de vara cu care a venit masina initial: Dunlop SP Sport FastResponse, 205/55/R16 91V (6,5J * 16 H2, ET46 / 363) Am spalat frumos jantele cu o solutie No Name, din punctul meu de vedere au iesit foarte bine si foarte usor.
    3 points
  4. Postarea obisnuita, nimic nou Masina aduna km, pana sambata face 71k. Acum 2 saptamani am pus rotile de vara, una din ele avea pana si a fost rezolvata cu petec. Doar ca duminica intre Fetesti si Giurgeni am luat un prag maricel cu ~90km/h si a lasat un semn pe anvelopa (nu galma la prima vedere.. cu prima ocazie dau roata jos sa vad). De ceva vreme merg doar cu benzina de 100 Mol EVO sau Maxmotion. Planuri pt vara sunt antifonare podea/stalpi B/zona carenajelor, lumini in usi care sa bata in jos (OEM cat de cat), polish, vopsit capace oglinzi negre, discuri 312mm. Ramane sa vad ce o sa fie gata in toamna.
    2 points
  5. Opreste aerul conditionat cu 5 minute inainte sa ajungi la destinatie, si dai pe ventilatie mai spre maxim, sa se usuce condensul format pe traseu. De cand folosesc tehnica asta functioneaza. Inca ceva, asigura-te ca iti curge condens sub masina cand stationezi, sa nu ai scurgerile infundate.
    2 points
  6. Una peste alta...exista un haldex....exita un dsg....exista un acc....si mai exista placerea de a conduce. Tot eu, acelasi sofer, cu 1.6 tdi pe Octavia scoteam consumuri care multi ziceau ca sunt "prea mici"....acuma multi spun ca sunt "prea mari"....este un topic pur informativ, pentru orice altceva exista MasterCard
    2 points
  7. da, A. Pleaca spre lampile de pe aripi
    1 point
  8. N-am eu motor de 330+. Mai am cam 15k km de placute.
    1 point
  9. Da, are filtru de particule. Ambele uleiuri mentionate respecta 5w30 cu norma 504/507. Parerile mele solicitate erau in privinta CASTROL vs MOTUL!
    1 point
  10. Programul Rabla 2017 incepe pe 10 mai, hopefully. http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/cand-se-da-startul-la-programul-rabla-703924
    1 point
  11. Am pus cam de ... 1000 de km Titan Fuchs 5w30 Pro C3 XTL si sunt foarte multumit. Sunetul motorului a scazut semnificativ fata de Valvoline, se tureaza mai usor. Pare foarte OK pana acum. Daca rezista cat Valvoline ar fi grozav. Consumul nu a scazut semnificativ. E undeva la 0.2-0.3 l /100 km.
    1 point
  12. Putina atentie si la detalii urmeaza si o curatenie de primavara la interior
    1 point
  13. altul.... numai OE sau Hella Normal ca ai probleme la pornire, cand ai acea valoare
    1 point
  14. optiune in plus in MFD meniu "auto hold" , activat pe Passat 2014 DSG. Pasi ar fi: canal 53 (frana de parcare), adaptare, acolo nu e precizat nimic, se scrie manual 12 citire, se deschide canalul, implicit este valoarea 2 trecem pe valoare noua 1 si salvare, in meniul de bord o sa apara auto hold cu optiunile aferente.
    1 point
  15. @Mumus. e hibrid. In Romania nu pot avea incredere la drumuri lungi intr-un model full electric, insa cred ca GTE-ul e modelul care ma va ajuta la drum lung sa nu traiesc cu teama ca mi se termina bateria, iar pe distante scurte ma va scuti sa mai ard combustibil, tinand cont de poluarea din zonele urbane. @yeeeeman da, teoretic primesti in total 6500 de euro pentru hibrid. Pentru full electric, valoarea primei e si mai mare. In cazul meu, ma multumesc cu cei 6500.
    1 point
  16. 1,6 MPI inseamna motor benzina deci fara filtru de particule DPF. Recomand 5W40 sintetic. Masina are multi Km, vine vara, iar uleiul 5W30 va fi prea subtire la cald. La rece, ambele au aceeasi vascozitate.(prima cifra indica vascozitatea la rece, iar a 2-a la cald).
    1 point
  17. Eu am pus in haldex G 060 175 A2 Tiguan 2009 haldex gen 4 si a intrat 700ml CBAB motor si filtrul nu se schimba dar poate fi splat foarte usor.
    1 point
  18. NU inlocui senzorul, vezi ca este kit cablaj de reparatie pentru eroareaa asta, se inlocuieste cablajul (de fapt se adauga altul ) de la senzor pana la ecu.
    1 point
  19. Oricum e bine sa se posteze tot felul de consumuri ca cine se uita si il intereseaza achizitia sa stie cam pe unde vine consumul, mai ales ca mai dureaza pana se demoleaza mitul TDI-ului si desi SUV-urile sunt la moda, vin cu ceva dezavantaje. Apoi la fel si optionalele: ACC, 4motion, DSG, trapa panoramica = toate cresc consumul si ultimele 3 adauga si ceva greutate. SUV-urile nu se impaca bine cu consumurile in general, nu e vorba de Ateca, asa ca pt cine consumul e foarte sus pe lista, sunt alte caroserii care ofera consum si dinamica mai buna.
    1 point
  20. Pareri si pareri si te inteleg de ce spui( Daca nici Ateca 2.0TDI de 190CP nu era vreo racheta) imi dau seama cum poate fi Kodiaq ( nu degeaba pune Audi 3.0TDI la masinile de acest gabarit si doar entry engine acest 2.0TDI) . Dar este foarte OK dupa mine pentru cei carora le plac masinile mari cu portbagaj mare, sincer desi si mie imi place Ateca dar consider portbagajul lui, una de cumparaturi de oras si nicidecum de drumuri lungi si din cauza asta ar fi un NO GO for me daca as cauta ceva de genul... Sau cum este viitorul meu nas care rade si de masina mea si zice ca este o jucarioara draguta din plastic ( El are doua dube restaurate perfect - este mecanic de meserie - ) si ii plac numai masinile uriase cu loc enorm... oameni si oameni :))) . Este clar o matahala mare, dar de familie este foarte OK. Dar ca si tanar sub 30 de ani si fara familie deocamdata nicicum nu as lua nici eu asa ceva, mai mult ceva sleeper, cu look cuminte si motor si tren de rulare superperformant :)))
    1 point
  21. Salutari , azi am mai mesterit pe la masina + un mic dush Pai am montat ornamente pentru pedale , care dupa parerea mea arata foarte bine . Las mai jos cateva poze . Trebuie sa dau fata de usa sa pot monta si butoanele cromate de la portbagaj si rezervor , ciudat este ca masina doar acolo nu are crom Si dupa atata vreme urata si ploiasa merita o baie
    1 point
  22. In curand la rubrica "masina mea" PS: Bolero-ul este varianta noua.
    1 point
  23. Ai trecut de la ALH care avea 90hp (daca ii mai avea) la asta de 105hp si deja ii faci stage 1? Cum era cu ALH-ul intr-o situatie asemanatoare? Banuiesc ca nu puneai 2 pasageri sa impinga la deal
    1 point
  24. Ca sa zic asa sa o porti sanatos si sa te bucuri de ea in sfarsit ti-ai cumparat masina . Desigur problema ta nu vin eu sa dau cu parul ca fiecare decide pe banul lui ce face dar de la cautari si intrebari de un Suberb nou Passat nou ai ajuns sa cumperi un sh alergat binisor ,motoras mic cutie manuala in 5 trepte ? P.S. Nu o lua ca pe o rautate e doar o intrebare de curiozitate .
    1 point
  25. Și pe mine m-a lăsat bateria (rombat Premier) în urmă cu aproximativ o lună, când erau frigurile alea mari. Am dus-o acasă și am pus-o pe redresor timp de 36 de ore, la curent mic. Deși gerul a mai ținut până zilele trecute, bateria învârte ca una nouă, pornește ușor motorul iar după pornire nu mai rămân aprinse câteva secunde martorii de ABS și ESP, semn că bateria este în parametri normali. E drept, nu are 8 ani ca a ta, ci doar 4 ani și ceva (sunt într-a cincea iarnă). Puteai să încerci și tu să o pui pe redresor 24h, poate ieșeai din iarnă cu ea.
    1 point
  26. stage1 ajunge la 140ps.....pareri...foarte bune :icon_thumleft:
    1 point
  27. salutare omul cu probleme revine: - saptamana trecuta, duminica, am plecat din bucuresti spre pristina. se auzea o vibratie pe dedesubt, am pus-o pe seama faptului ca sleaurile de zapada din sectorul lui Marean or fi desprins vreo protectie de plastic de pe dedesubt. pe drum a inceput o ninso-ploaie, ceva amestecat... si cu asta si problemele la cutie, in sensul ca intr-a patra si intr-a sasea scotea un zgomot ciudat (o zornaiala metalica), dupa care n-a mai intrat deloc. dupa vreo 500 de km, cand a trebuit sa opresc intr-un punct de frontiera, am constatat ca si in punctul mort se auzea zgomotul respectiv, se oprea doar cand calcam ambreiajul.... dupa care am incercat sa plec de pe loc, usor, cu intr-a-ntaia... surpriza: nu misca deloc, ba mai mult, aveam senzatia ca se duce in spate... am reusit sa plec de pe loc cu greu, ambalata in 3000 si ceva de ture, s-a auzit un pooooc mare dar s-a miscat in sfarsit catre inainte.... chestia s-a repetat la pay=toll-uri pe autostrada, se uitau aia la mine ca la ultimul coclit care si-a pus caroserie de passat pe vreo zastava din '900 toamna... la un moment dat imi atrna si o bucata mare de plastic de pe partea stanga - habar n-am cum se desprinsese, probabil de la amestecul de apa-zapada care-o fi intrat prin vreo fanta... cert e ca ajunsesem la un pas de familia flintstone cu o masina veche de un an si 40.000 de km....am reusit sa ajung la destinatie si luni dimineata (sapt trecuta) am dus-o la porsche pristina in curte. partea proasta a lucrurilor, dupa ce au demontat cutia si ambreiajul, trebuie schimbate. partea buna - se schimba in garantie. partea si mai buna - se repara saptamana asta, mai exact maine. din pacate engleza celui de la service si albaneza mea functioneaza cam la fel, gen gimnastica, deci nu stiu nici acum care ar putea fi cauza dezastrului. promit sa iau un translator cu mine cand o s-o iau de la service, poate inteleg ceva din toata mizeria asta. aaaa, si tocmai cand ma gandeam eu duminica trecuta sa dau un search pe forum sa vad care ar putea fi cauza vibratiei aleia, inainte sa plec la un drum de 700 de km... forumul era oprit pentru intretinere. life is beautiful and volkswagen - das auto :) :D
    1 point
  28. Salutare tuturor. Vin si eu cu niste intrebari pentru cine doreste sa ma ajute. Am tot citit pe aici si sincer ma pierd in detalii. Am achizitionat azi o masina de la posesorul x. Am facut contract vanzare-cumparare. Doamna de acolo mi-a spus ca incepand cu acest an trebuie platit impozit din valoarea declarata la vanzare si ca toata lumea declara o valoare cat mai mica. Am stabilit sa trecem 1000 euro. Apoi a facut contractul de vanzare-cumparare, iar ulterior mi-a dat niste pasi de urmat. Astfel: doamna mi-a spus ca trebuie sa merg la RAR, la ANAF si la fisc sa platesc o taxa de 60 de lei. Dupa toate acestea mi-a spus sa ma prezint din nou la ea. Acum intrebarile: 1. Cat este impozitul pe aceasta valoare declarata stie cineva? 2. De ce trebuie sa merg la ANAF, daca momentan am doar contractul de vanzare-cumparare? Unde trebuie platita taxa de 60 de lei si ce reprezinta ea? 3. Nu ar trebui si certificatul fiscal scos? Cum il obtin?
    -1 points
  29. M-am decis. Fac Stage 1. Am facut un drum la munte 5 adulti si portbagajul full cu baxuri de băuturi diverse sortimente si motorul se simtea ca nu făcea fata la deal. Accelera greu. Se simtea sufocat. In orice alt moment calutii sunt îndeajuns, dar, ca sa evitam astfel de mici neplăceri m-am decis sa-i fac o resoftare. Din ce am citit pe la colegi, am văzut ca sunt mai multe firme: TCM, REVO si DYN PERFORMANCE. La o căutare pe Google cu siguranta găsesc mai multe dar as avea nevoie de ajutorul vostru pentru o recomandare intre cei 3 mentionati mai sus sau chiar si altii. Va multumesc anticipat pentru sfaturi ?
    -1 points
  30. Iei beculetul in mana si te duci si il compari cu ce gasesti de cumparat. Eu asa am facut pentru becul de la plafoniera.
    -1 points
  31. Si parerea mea este ca Ateca are un consum mare o fi ea 4×4 dsg 190 cp incarcata la maxim dar 7.5 nu este un consum mic mai ales daca ne uitam la media vitezei obtinute . Sa nu te superi ToniM pe mine este doar parerea mea . La mine consumul este primordial la o masina .
    -1 points
  32. Eu am golf 6 de 1.6, din cate stiu eu, trebuie folosit 5w 30 pt filtrul de particule.
    -1 points
  33. Eu nu as pune Castrol. Ai o plaja mare de uleiuri excelente: Rheinol, Ravenol, Fuchs, Valvoline... Toate peste Castrol!
    -1 points
  34. Cu tratamentul anti zgomot sunt de acord...cu upgrade la 312...nu prea...nu o sa simti cine stie ce diferenta....daca tot schimbi treci de pragul 330mm...
    -1 points
  35. Eu am trecut de la Castrol la Valvoline si n-am observat diferente cel putin in functionarea/sunetul motorului.....
    -1 points
  36. @yeeeeman daca vrei neapărat sa fii offtopic te rog cauta alte topic-uri. Daca ai vreun sfat in legatura cu Stage 1, "sa fie primit" ? Acum fii sincer: tu (sau oricine pe lumea asta as putea spune) nu te-ai razgandit niciodată in alegerile tale? Sa stii ca la ALH-ul ala de 90 nu-si merita investitia. Acum consider ca merita si o fac doar ca un moft, oricum 99% din timp in masina sunt doar eu, eventual si sotia iar portbagajul gol.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!