Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.04.2017 în toate secţiunile

  1. Sunt reduceri foarte mari la modelul 5f non fl. Sunt și mașini ramase pe. Stock preconfigurate. Nu are rost sa o lungim, trebuie doar sa cauți, fixează ți un buget maxim prima data pt ca de la 13000 la 18000 e foarte mult.
    3 points
  2. Uratule Ma declar mega multumit de culoarea aleasa pt jante
    2 points
  3. Montat leduri si in marsarierre. Si ambele cu led
    2 points
  4. Oricum e bine sa se posteze tot felul de consumuri ca cine se uita si il intereseaza achizitia sa stie cam pe unde vine consumul, mai ales ca mai dureaza pana se demoleaza mitul TDI-ului si desi SUV-urile sunt la moda, vin cu ceva dezavantaje. Apoi la fel si optionalele: ACC, 4motion, DSG, trapa panoramica = toate cresc consumul si ultimele 3 adauga si ceva greutate. SUV-urile nu se impaca bine cu consumurile in general, nu e vorba de Ateca, asa ca pt cine consumul e foarte sus pe lista, sunt alte caroserii care ofera consum si dinamica mai buna.
    2 points
  5. @ToniMLa 4 persoane + ceva bagaje, cum ai mers tu in ultimul city break, tot 7-7.5 as scoate si eu. Mai sus am mers in doua persoane, fara bagaje. Oricum, consumul sa fie ultima noastra grija .
    2 points
  6. Nu e upgrade, este ceva sa am 2 randuri de jante vara/iarna, upgrade ar fi fost pe 19, insa nu s-a gasit bugetul. Am mers OEM pentru o eventuala devalorizare mai mica in timp la revanzarea lor. Nu am gasit nici aftermarket de 18 sa ma "coafeze", aftermarket doar 19 am cautat pe la inceput de an... le: si o poza care m-a amuzat, @tm
    2 points
  7. De cand a dat soarele masina are un paznic obraznic care face multa mizerie pe plafon ..... o sa pun sperietoare de ciori pe masina.....
    2 points
  8. Mersi fain. D'astea vreau, sunt ce trebuie, perfecte pentru aia cu OCD, ca mine Neata si o saptamana faina tuturor
    2 points
  9. Apreciez cuvintele frumoase, dar cred ca exagerezi Mi se pare pur și simplu că pe măsura ce se defectează piesele le schimb, nu fac ceva extraordinar Cât despre discuția DSG vs. automată clasică, eu cred ca și un DSG, dacă este bine întreținută, constituie o alegere bună. Și la DSG se schimba pachetul de ambreiaje etc și se poate repara fără costuri exagerate atunci când pică. Oricum ambele soluții sunt mai ”prietenoase” cu buzunarul decât o transmisie tip CVT care atunci când se defectează e amuzamentul de pe lume. Ce nu-mi place deloc la DSG, din ce-am citit pe forumuri, e cât de pretențioasă este în operare și câte probleme pune partea electronică. De asemenea, în ceea ce privește întreținerea cutiei automate, intenționez să schimb uleiul o dată la 25.000 km, deși mecanicul meu mi-a recomandat la 40.000km. Costul unui schimb de ulei a ajuns să fie neglijabil (100 Euro cu tot cu filtru și manoperă) și beneficiile pe care i le aduci cutiei având ulei proaspăt sunt mari. Chiar dacă imi voi lua o altă mașina mai noua, intenționez să păstrez și Passatul, în principal fiindcă valoarea sa pe piața e așa mică încât nu mai merită vândută și în subsidiar pentru că mereu e util să ai o mașină de back-up. Cât despre schimbarea uleiului la 6-7000 km, cât timp am o mașină cu motor cu ardere internă și raportat la calitatea actuală a uleiurilor, voi aplica această măsură. Costurile sunt f. reduse, mai ales că imi place să schimb uleiul eu singur. 4 litri de ulei + filtru = aprox. 150 lei. Costurile fiind neglijabile, beneficiile sunt ridicate, în special cu motorul PD care suferă în mod evident de lubrifiere la axa cu came. Nu în ultimul rând, comentariile nu sunt sâcâitoare, tocmai de asta am început acest topic Urmează la mașină o schimbare a EGR-ului care de mult cere să fie înlocuind, ”lacrimând” ulei prin toate îmbinările, rezultând într-o mizerie excesivă în stânga motorului.
    2 points
  10. Aproape 3 săptămâni masina a zăcut in parcare iar acum așteaptă revizie, vinieta, RCA și inainte de toate o bine meritată spălare, fiind plina de praf. Inainte de a pleca in concediu am pus stickerele rosii de la badgeskins pe emblemele GTI. Probabil o să ziceți ca e tiganie si ca e la fel ca si cum ai pune sigle de M pe 320d, dar îmi place mai mult cum arată cu ele rosii pe culoarea asta. La fel cum pe rosii+PP le-aș face negre Am trecut la rotile de vara, facand si rotația față/spate a jantelor si cauciucurilor.
    2 points
  11. Scurt si la obiect. Am condus 4 ani un G5 1.9 tdi PD , am schimbat jobul si fac drumuri zilnice prin Buc asa ca am simtit nevoia unei masini pe benzina. Mi-a cazut la fix oferta gasita la Avia/DasWeltAuto asa ca am luat-o la nici 30 minute dupa ce au pus anuntul. Timpul atribuit cautarii unei masini a fost de 1 luna+. Seat Leon 1.4 TSI 90 khW 122CP -28.02.2013- - nevada white- -FR- -performance pack- -seat system sound- (10 diffuzoare+ 1 subwoofer in interiorul rezervei slim) Nu cunosc cu exacitate toate dotarile modelelor noi, dar o sa mai studiez sa vad exact ce are, in principal m-a interesat ca masina sa aiba xenon sau led, scaune sport, volan piele cu comenzi, senzori de parcare sau camera. Am primit tot ce am cautat mai putin incalzirea in scaune, care daca e musai se va face retrofit. Nu m-a interesat absolut deloc navigatie sau unitate media, pentru ca folosesc un suport de telefon cu magnet si folosesc foarte des telefonul de 6.5 inch (arhisuficient Waze +). Masina are in momentul preluarii : 54600km. Dispune de garantie 12 luni/ sau 10.000km. Detine carte service si istoric complet online. Reviziile au fost facute de catre fostul proprietar la fiecare 15.000km sau 1 an. Impresii despre masina nu o sa dau prea multe pt ca nu am condus-o decat 30-50km prin oras. Probabil ca maine o sa ies la o plimbare pana la Tusnad sau mai aproape, pe Cheia. Sunt surprins placut de silentiozitate, directie, amortizare chiar daca am jante pe 18, golful 5 era mai rigid cu jante pe 18 decat seatul. Pozitia la volan cat si comenzile sunt destul de familiare, putin diferite insa placute. Mi-am gasit pozitia in scaun dupa nici 1 minut.
    1 point
  12. @Mumus. e hibrid. In Romania nu pot avea incredere la drumuri lungi intr-un model full electric, insa cred ca GTE-ul e modelul care ma va ajuta la drum lung sa nu traiesc cu teama ca mi se termina bateria, iar pe distante scurte ma va scuti sa mai ard combustibil, tinand cont de poluarea din zonele urbane. @yeeeeman da, teoretic primesti in total 6500 de euro pentru hibrid. Pentru full electric, valoarea primei e si mai mare. In cazul meu, ma multumesc cu cei 6500.
    1 point
  13. 1,6 MPI inseamna motor benzina deci fara filtru de particule DPF. Recomand 5W40 sintetic. Masina are multi Km, vine vara, iar uleiul 5W30 va fi prea subtire la cald. La rece, ambele au aceeasi vascozitate.(prima cifra indica vascozitatea la rece, iar a 2-a la cald).
    1 point
  14. GTE e hibrid. e-Golf e full electric. GTE cred ca e o varianta buna pentru cei care vor performanta buna, siguranta unui motor clasic pentru deplasari mai lungi si motorul electric pentru deplasari scurte in oras. Masina asta, spun specificatiile, are o autonomie de 50 km pe electric. Plus de asta, cred ca primesti si o suma de bani de la stat daca achizitionezi un autovehicul hibrid/electric.
    1 point
  15. comandat...Deci, in curand voi trece pe un hibrid in defavoarea TDI-ului 1.6 de acum. Ce am gasit ca review, e doar in germana.
    1 point
  16. NU inlocui senzorul, vezi ca este kit cablaj de reparatie pentru eroareaa asta, se inlocuieste cablajul (de fapt se adauga altul ) de la senzor pana la ecu.
    1 point
  17. Legatura e una foarte simpla. Cu ACC va varia mereu viteza in functie de cel din fata daca esti in coloana, asadar va folosi mult mai frecvent acceleratia decat la CC clasic. La drum lung este foarte relaxant, chiar si cu cutie manuala.
    1 point
  18. A venit un coleg de munca ieri pe Valea Oltului de la Mediaș și a zis ca nu e nici o restricție.
    1 point
  19. Bai, ia bucurati-va voi de masini si dati-l naibii de consum
    1 point
  20. @deenman nu gasesti 1.8 pe stoc. era doar ala de la daswelt despre care am vb mai sus, dar nu era nou.
    1 point
  21. Update despre Bucuresti - Tg Mures: Pe padurea bogatii s'au rezolvat partial din gropile aparute in iarna. Mai exact, s'a reparat doar tronsonul dintre serpentine si intrarea pe limitarea de viteza la 60 kmh. Dupa intrarea pe limitare, inca mai sunt ceva cratere. De asemenea, mare atentie pe tronsonul Predeal - Brasov. Sunt niste gropi de toata frumusetea, foarte adanci si ascutite, fix pe calea obisnuita de rulare.
    1 point
  22. 1.8tsi are 138g CO2, nu cred ca se incadreaza la Rabla pe 2017 din ce tin minte.
    1 point
  23. Sa nu exageram acum. 1.8 TSI nou, manual pleaca de 20,6 k. Scazand Rabla + 5% discount ajungi pe la 18k. Dar din nou chel.. si nu cred ca vrea sa isi ia chel.
    1 point
  24. Mi au făcut ei revizia și au pus mobil 5w30 esp. Îl țin sub observație.
    1 point
  25. Salutare. Cer si eu o parere. Urmeaza in cateva saptamani sa fac revizia 1,9 TDI 105CP (BLS). Masina are acum 253.000, achizitionata de mine la 216.000. Nu stiu in Germania ce brand de ulei s-a folosit, eu am folosit la 3 revizii CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W30. Mentionez ca de la schimb la schimb nu sunt nevoit sa completez ulei. Am primit recomandari sa incerc uleiul MOTUL SPECIFIC 504/507 5W30 pentru o calitatea mai buna, sunet mai bun al motorului. Desi nu am motive reale sa schimb brandul de ulei parca as fi tentat sa pun altceva daca se dovedeste de o calitate mai buna. Analizand fisele tehnice CASTROL are parametrii tehnici mai buni decat MOTUL, fiind si mai ieftin. Ce pareri aveti?
    1 point
  26. Wow! Felicitări....aștept pozele cu noul look!
    1 point
  27. Biutiful Misto peisajul, norii aia de vara, ce mai... Genul asta de drum e "croit" la marele fix pentru Superb, zic...
    1 point
  28. Pe dealul Feleacului/ Trec carăle Iancului/ Nu trec cum trec carăle/ Strălucesc ca soarăle…
    1 point
  29. pentru ca nu este asa usor la acest model, an de fabricatie - trebuie deblocate, dat jos eeprom, modificat, etc. Nu sunt ceasurile despre care am vb la telefon...saptamana trecuta si sambata ?
    1 point
  30. @Liviu_sbnSustin ceea ce spui. Cine poate trai cu un motor mai zgomotos in oras (ca in afara nu e deranjant) nu da gres cu un ALH/ASV, motoarele cu pompa de injectie clasica VEP. In afara de piesele "consumabile" gen volant si turbo, care se schimba in general la 150-200k, nu prea ai ce sa le reprosezi. Si al meu ALH are 275k (reali, imaginari, cine stie) si consuma putin ulei - 300ml la 10k km, iar la consumul de carburant sta bine - 6-7-8 in oras si 4-5 in afara (cu bagaje, cu 4 persoane, cu mers decent nu batraneste). Chiar si cu multi km la bord, un diesel din generatia asta daca a fost intretinut/exploatat corect, te mai duce mult si bine, sunt motoare foarte robuste si rezistente. Comparativ, benzinarele din generatia asta (vorbesc de 1.6 si 1.4), in general (nu spun ca nu exista si exceptii), au probleme ori cu consumul de ulei, ori cu diversi senzori, ba nu tine relantiul, ba se ineaca la acceleratie puternica, ba tacane ceva, sunt temperamentale. Sincer n-as putea detine o masina la care toata ziua sa ma gandesc ca ceva e in neregula, ca o piesa poate ceda in orice clipa . Nu mai vorbesc de consumul de carburant, care nu se compara nici cu diesel-urile din generatia respectiva, nici cu benzinele din prezent. 10-12 in oras si 7-8 in afara. Daca prinzi aglomeratie de Bucuresti, poti sa iti iei canistra cu tine... Deci achizitia unui golf4/bora depinde mult de gusturi si de norocul fiecaruia. Iar numarul de km, ca e umblat la el sau nu, conteaza mai putin. Ceea ce conteaza cu adevarat este starea generala a masinii si crede-ma ca o masina intretinuta se vede. Indiferent de numarul de km de la bord.
    1 point
  31. Comandat azi prelungirea de V6 pe care sper sa o montez sambata cand ma intorc acasa. Vopsitul ei il las pentru mai tarziu, dar sigur nu va ramane neagra. Pretul a fost de 320 lei.
    1 point
  32. trebuia sa verifici valorile senzorului, la rece. Altfel, schimba senzorul, pune numai OE sau Hella. daca tot asa o sa porneasca, intai schimba oringurile la injectoare si verifica uzura chiuloasei la injectoare.
    1 point
  33. Citesc cu mare interes acest thread si pot sa spun ca sunt uimit de cate pasarici avem, acum multi ani toti care aveau logan au luat de pe vw ca na erau perdea acum daca avem perdea trecem la cele in 3 jeturi :))) Fiecare cu convingerile lui si ii respect pe toti in egala masura dar e amuzant sa vezi cum reactioneaza omul.
    1 point
  34. City Break Cluj - TM via Sebes autostrada, retur via Arad-Oradea, 4 persoane, bagaje de city-break Retur Dus-intors Masina tot mai mult ma invata pe mine....aka o invat eu pe ea...un deliciu cand vrei sa fii chill in coloana cu ACC pornit + DSG ... stai si poti fi atent la o barfa din masina...in rest, cand carosabilul este bun....si semi gol....a inceput sa imi surada calutii Timisoara este superb centrul, insa cate parcuri au, Clujul are mult de invatat pe tema spatii verzi de la Timisoara... Faleza din Arad nu a fost ce am sperat...insa am gasit macar umbra Cat despre carosabil, Arad-Oradea eu l-am facut ultima data acu 10 ani+ .... nu se compara, acuma poti circula Duminica placuta popor!
    1 point
  35. Hai ca acum s-a asezat mai bine.
    1 point
  36. DSG 6 : 6 litri de ulei (se pun 5.5 ,de preferat oe),filtru ulei,oring filtru,buson baie ulei si garnitura buson
    1 point
  37. din pacate, multi mecanici de la noi insista sa nu treci de zona hasurata. si chiar asa iti toarna uleiul acestia.
    1 point
  38. @Boditza: Exact de asta am facut retrofitul, pentru ca beculetul ala din stanga nu lumineaza mai nimic cand ai 2-3 sacose, iar cand ridici capacul la portbagaj trebuie sa aprinzi o lumina sa vezi roata de rezerva. Acum nu mai e acea problema, iar retrofitul se face extrem de usor si de putin costisitor: doua lumini de portbagaj/footlights + mufele si cabluri aferente inseamna sub 100 de lei, iar munca efectiva e sub 30 minute cu tot cu decupajul plasticului.
    1 point
  39. Nu te feri de norma 504/507 care este si recomandata. Nu lasa asa multe depuneri, de asta si sunt recomandate pt tsi. Explicatii mult mai elaborate aici http://www.oilspecifications.org/articles/vw_motor_oil_specifications_explained.php Acum daca mergi tare si schimbi des la rosu, 5w40 s-ar consuma mai putin decat 5w30, in rest eu nu as trece pe 5w40
    1 point
  40. Eu ma invirt de vreo trei zile prin Constanta si Mamaia cu niste consumuri de 7, de imi vine sa-mi dau palme sa ma trezesc ...
    1 point
  41. 1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!