Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.04.2017 în toate secţiunile
-
4 points
-
Dragi colegi/tovarasi, trebuie sa intelegem cu totii ca asa este natia noastra romaneasca....ne place sa fim mintiti pentru ca avem o inteligenta precara Este greu sa vinzi o masina REALA la pret REAL, in Romania Cat timp majoritatea cumparatorilor se lasa pacaliti de samsarii care fac dumping cu masini "manarite" sau cu deturnarea TVA-ului, noi, posesorii onesti si seriosi, ne chinuim sa ne vindem masinile personale la preturile lor REALE Din fericire, mai sunt si potentiali clienti seriosi, care cauta masini reale, insa foarte putini in raport cu cei naivi, prostiti de samsari... Restul e cancan. Cred ca este cazul sa trecem peste acest subiect pentru ca fiecare isi achizitioneaza o masina dupa propriile conceptii si nu trebuie sa incercam sa le schimbam noi conceptiile. Si le vor schimba singuri cand or sa ii coste bani si timp pierdut....2 points
-
Problema este ca majoritatea ia ca etalon masini care au fost 40-50.000,-euro si, ca prin miracol, ajung in tara cu "145.000 km REALI 100%", vandute la 10.000,-euro. Din experienta personala, adusul costa 1000-1200,-euro personal sau minimum 500,-euro pe rampa. Si asta in conditiile in care ai marele noroc sa ajungi in Germania si sa fie ce trebuie PRIMA masina pe care o vizionezi. Daca ai ghinionul sa stai 3-4 zile p-acolo vizionand, testand si cautand alte variante, citeste paragraful urmator. Tot experienta personala (un amic): Mers in Germania, vizionat 14 masini (!!) si NICIUNA nu era ce trebuie. Cheltuiala = 900,-euro (bilete avion, cazare, masina inchiriata, motorina etc.). Intors acasa cu mana goala si cumparat masina din Romania, de la proprietar, la un pret cu aprox. 2.000,-euro mai mare decat cel al pietei (de masini samsarite), dar avand o certitudine ca este ce trebuie. Pentru unii nu conteaza kilometrii si respect aceasta alegere, dar dup-aia apar plangeri ca VW este masina ieftina, nefiabila, se strica usor si altele, pentru ca masina defapt avea +300.000 km la momentul cumpararii... Pana cand sa tina si o masina?! Pentru cei care vor sa-si faca o idee ce se vinde in DE, la reprezentanta Audi : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241985033&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&minMileage=200000&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=4 . Credeti ca cele care se vand in RO au 140.000 km "reali"? Nu mai luam in discutie diferenta de dotari... Cel mai simplu va puteti face idee cautand in DE si comparand ce gasiti acolo, neaparat la dealeri cu 5* feedback si multe recenzii (sansa de teapa mai mica), cu ce gasiti in RO. Discrepanta o sa fie enorma. Spre exemplu: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233302472&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&fuels=DIESEL&maxMileage=200000&minPrice=15000&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=3 sau http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240232524&scopeId=C&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&maxMileage=200000&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=4&pageNumber=1&action=topOfPage&top=1:3 , in functie de ce raport preferati (km putin - dotari putine sau km multi - dotari mai multe). Nu va mai faceti iluzii! Masinile ieftine ajung in RO pentru ca alte tari vor sa scape de ele! Masini de samsari - nu s-ar vrea, de proprietar din RO - nu prea ca e mai scumpa ca a samsarului, din DE - iar nu prea ca nu e la botul calului. Pana la urma, tot samsarul castiga!2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare, La un moment dat prin luna Iunie am vazut pentru prima oara niste poze cu noul Tiguan R-line si m-a captivat instant, desi nu cautam sa schimb Passat-ul B7 din dotare, de numai 4 ani vechime. Nu a fost cazul clasic in care te decizi ca vrei o masina din segment, mergi pe la TD cu toti competitorii, compari oferte si dotari ,etc. Pur si simplu nu am avut liniste pana nu am dat comanda. Un pic mai greu cu logodnica, care a necesitat un pic de convingere . Initial pusesem ochii pe motorizarea de 2.0 TDI 150 CP, incercand sa ma incadrez intr-un buget, dar citind parerile colegilor care au fost pe la TD, m-am decis sa merg pe motorizarea de 190 CP. R-line era un "must have", la fel si DGG + trapa panoramica, pe care mi le-am dorit si pe Passat, dar nu a fost buget la momentul ala. Au urmat cateva sapatamani de urmarit review-uri pe Youtube, pe 25 August i-am oferit Passat-ului o casa noua si in aceeasi zi am mers si am dat comanda pentru Tiguan 2.0 TDI 4M DSG 190CP la PBN (fara a face in prealabil TD de vreun fel sau sa vad vreun R-line live). Initial, perioada de livrare comunicata a fost de 14 saptamani, apoi 12 iar in final masina a ajuns dupa 10. Pretul final a fost in jurul sumei de 38000 EUR, cu discount dealer + RABLA. Ca dotari optionale am ales culoare Indium Grey, Navigatie Discover Media, App Connect, Faruri LED Top, Oglinzi rabatabile, Pachet Iarna, Pachet R-line Interior si Exterior, Trapa panoramica. Nu am apucat sa fac decat 100 Km momentan, dar prima impresie este WoW! Active info display de mare efect, izolare fonica foarte buna, tinuta de drum confortabila chiar si cu jantele de 19", iar DSG-ul este de vis (e si prima oara cand conduc cu genul asta de cutie ). Atmosfera in masina pe timp de noapte este una foarte placuta, datorita luminilor ambientale albe din usi si de pe langa trapa panoramica in contrast cu plafonul negru specific R-line. Mai multe impresii despre tinuta de drum, performante, consum vor veni pe masura ce se aduna kilometrii. I-am luat deja jante de 18" Mak Koln Gun Met-Mirror Face + cauciucuri de iarna Continental TS850P 235/55/R18 (multumesc @ADI_PKP pentru ajutor in alegerea lor), pe care aman sa le montez inca pentru a ma bucura vizual de jantele de R-line. Sunt pe drum si covorase de cauciuc originale fata-spate plus programare la montat folie pe faruri. Mai jos cateva poze destul de in graba, din lipsa de timp.1 point
-
Va salut dragi colegi.In postul de mai jos imi prezint si eu masina personala achizitionata in Decembrie 2016. VW New Beetle diesel din 2000. E echipata cu legendarul motor ALH. Ca dotari are A.C,incalzire in scaune si geamuri electrice. Km 201600 acum.E o masina ingrijita per ansamblu,cumparata de la domnisoara din Cluj.I-am schimbat doar uleiul si o conducta de frana spate,fiind corodata mi-a fost frica sa o mai las. Prima data am luat-o cu gandul sa o revand,dar m-am cam "indragostit "de ea.Sotiei ii place enorm,si mie ca ma strecor repede fata de VW Golf 4 break!! Masina a primit acum jantele pe 17 cu anvelope de vara noi. 225/45R17. Si conducta cumparata a fost TRW. In viitor intentionez sa-i montez niste pleoape si geamuri fumurii spate.1 point
-
1 point
-
La problema cu crapatul nu te ajuta folia - crapa dosul stopului la picioarele de prindere.1 point
-
1 point
-
Mersi de info. De acolo daca vreau sa continui pana in DN, sa scap si de Valeni e ok ?1 point
-
DSG 6 : 6 litri de ulei (se pun 5.5 ,de preferat oe),filtru ulei,oring filtru,buson baie ulei si garnitura buson1 point
-
Super! Multumesc mult de tot! La portbagaj le schimbasem deja cu led si uitasem de cele de la parasolar.1 point
-
Chiar sunt curios de ce vor raspunde in ceea ce priveste garantia. Cu siguranta in contract au usite de scapare de genul "exploatare neadecvata", "reparatii neautorizate" etc. De reparatia facuta pe Casco acum 2 ani nu mai ai cum sa te legi. Pe bara sau numarul fata n'ai gasit vreo urma? Sa nu te fi impins careva in vreo parcare si bara sa fi presat pe faruri ...1 point
-
Auzi, incearca la urmatoarea revizie sa le ceri sa-ti puna Mobil 1 ESP 5w30, in loc de Castrol 5w30, o sa consume mult mai putin.1 point
-
Pai stai ca nu inteleg, farurile tin de tinichigerie, garantia (nu ca masina ar fi in garantie) nu acopera asa ceva. Nu inteleg ce asteptari ai din partea reprezentantei? ce ai vrea sa faca? Citeste cu atentie manualul de garantie, si vezi ce piese acopera aceasta garantie, dar si mai important, pt fiecare piesa in parte cata garantie se ofera. Spre ex la suspensie se ofera 10.000km si atat.1 point
-
Da, zona unde joja are o cotitura (in dreptul literei A), acolo este nivelul maxim care nu se depaseste deoarece poate afecta catalizatorul de pe evacuare.1 point
-
Deja consider ca nu mai poate fi vorba de un versus de la generatiile 2013 +, nici nu vreau sa fac un versus intre tdi si tsi. Tehnologia a evoluat asa de mult, incat daca pun o poza nu va dati seama daca e consum de tsi sau de tdi. Consumul nu este realizat la vale sau mers subturat, este mers in limitele legale, calm, fara sa bruschez masina, si fara sa fie aglomerat.1 point
-
Sotia stie ca doar i-am facut un update de soft si a trebuit sa-l plătesc. Teoretic, am fost sincer ? Daca ii dadeam toate detaliile ca-i creste si cuplu, etc, nu mai făceam eu nimic ?1 point
-
1 point
-
Cu ocazia scurtei plimbari de astazi, masina a ajuns la 52xx Km. Cat de curand va trebui sa completez cu AdBlue, ultima oara cand am verificat mai aveam in jur de 1500Km autonomie. Din pacate pentru ea, fiind ocupati in perioada asta cu pregatirea unui eveniment important, nu am reusit sa o scoatem la o plimbare mai lunga dar sper sa recuperam dupa jumatatea anului incolo. Atasat o poza si cu consumul la intoarcere acasa, dupa un drum Bucuresti - Targoviste - Pucioasa si retur. Un consum foarte bun as zice, tinand cont ca nu am mers deloc incet.1 point
-
Din punctul meu de vedere, din cunostintele acumulate incercand sa-mi rezolv propriile probleme la cutie, putin probabil sa fi fost de vina convertizorul anterior, probabil ai uzuri mari la cutie, la ambreiaje si la piesa care centreaza ambreiajele si rulmentii, care are tendinta sa cedeze la multi km. La mine a cedat la 200.000 de km, la tine a tinut mai mult probabil. Nu cred ca scapi fara o reparatie completa, nu e chiar asa dureros, daca ai nevoie de o recomandare buna de service, da-mi un PM.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Problema la senzorul Intake Air Temperature Sensor 2 ,si verifica daca incarca alternatorul1 point
-
1 point
-
Ieri am facut 10.000 Km. Azi am verificat si nivelul uleiului si nu e chiar cum banuiam eu: adica clar a mai scazut pentru ca ultima data era uleiul la mijlocul jojei si acum sunt spre minim. Inca nu a atins nivelul si nici nu a tipat, dar mai sunt vreo 2 mm si probabil ca nu voi sta 2 luni asa, o sa caut un litru de ulei original sa completez macar 3-400 ml pana la revizie. Urmatoarea operatiune va fi schimbul de ulei si filtre aer/polen (nu pot eu sa le schimb singurel sau in alta parte pe astea sa scutesc niste bani ? - din experienta trecuta VW are niste preturi la filtrele astea de 2-3 ori mai mari decat normalul, zici ca ale lor sunt din aur..). Inca nu sunt decis unde sa fac revizia, voi cere preturi la momentul respectiv, probabil PBN-ul va fi "campion". Sunt decis sa merg pe ulei original insa, nu vreau ulei la vrac sub nici o forma iar daca nu aveam masina in garantie probabil mi-as fi pus Motul, dar asta e, defilam cu ce avem. Si da, v-am mai zis I want more, nu? Dar nu in primii 2 ani, asta e clar si nu inainte de min 20-25.000 Km.1 point
-
Ei, sa nu luam totusi ca etalon anunturi din astea de privat, care cere pe ea un pret pe care nu-l va primi niciodata...nu ala e pretul real al unei masini din 2012...pai asa, mai pui 10.000 eur si cu banii aia iti cumperi ceva nou, si cu garantie....nu ?1 point
-
1 point
-
Primesc telefoane de la diversi indivizi si primele intrebari standard tin sa cred : 1. Cum merge motorul? 2. Cum schimba cutia? Mai fratilor ce este in capul vostru? Ultimul auziti intrebare - "are suspensie cu perne aer?" sau "cutia este DSG 2" ( deducea doar ca am schimbat nuca schimbatorului ) intreb daca a mai avut vw - si sa eschivat cu "am avut alte masini" Cum sa nu fie pacaliti de samsarii nostrii? Eu inainte sa imi cumpar masina am pierdut nopti intregi pe forumuri / sau am sacait prieteni cu tot felul de intrebari sau am mers cu masini care aveau optiuni apropiate celor care le doream eu. Dupa vreo 20 de masini verificate ( passat cc si skoda superb ) bineinteles cu sute de mii de km dati inapoi si samsari gen "merge bine bossulica - nu bate nu troncane" si cand l-am luat tare la intrebari sau la sigur am primit raspunsuri "haide frate ma lesi la banii astia vrei si kilometrii reali" m-am dus frumos in Germania si am avut 3 masini salvate pe care le-am vazut si condus. Si ce crezi - dupa toate verificarile sa intamplat neintamplata la nici 2/3000 km span in instalatie ( reparatie de 2/2500 Euro numai cu piese originale ) Nu a fost usor ca deh ca tot romanul - ne aruncam la bani si masini care nu ni le permitem. Este ca o ruleta ruseasca - unii au bulan si nu se strica nimic / altii baga bani in ele si aici nu ma refer la tuning sau retrofit`uri. Mergeti si vedeti masina - puneti in balanta bune si rele. La samsari sunt toate COSMETIZATE ( interior / exterior / motor ( aici un baiat care a venit si a vazut masina mi-a spus de ce nu am spalat motorul? Ca toate masinile ce le-a vazut in targ sunt cu motoarele spalate. Bineinteles ca au motoarele spalate - ca sa nu se vada eventuate urme de ulei ) Nu esti din acelas oras? Ai un prieten sa vada masina sigur - ce te costa? Cartea masinii se poate face foarte usor. Cereti VIN`ul masinii sau chiar prietenul sa faca o poza ( poti primi VIN'uri ale altor masini ) - verifcati masina la VW. TREZIREA !!!1 point
-
2. Scaunul a revenit cu o pasla de dimensiuni mai mari, pare ca acum e ok, nu mai scartaie in nici o pozitie, subiect incheiat definitiv sper. 3. Am luat scutul acela pt zona mediana, pe care l-a pus si @The_Ego (5Q0 825 229 C). Funny story, pe Etka imi arata ca il am montat... El arata cam asa: 4. Am cumparat si covorase premium textile, abia astept sa le schimb, dar dupa o spalare in weekend. Arata cam asa: Dap, 1L la 8300 km, cu rodaj, cu f multe drumuri scurte, 5km cu motorul neincalzit suficient, ce sa zic...vedem.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca nu am verificat atent si nu am gasit sistemul de inlăturare al capitonajului, asta nu inseamna ca nu ma descurc. Prefer sa intreb.... Multumesc de ajutor1 point
-
Cum sa nu mai fie retrofituri?! Uite un exemplu scump: cutie 6 trepte plus facut softul la potentialul maxim de 180 de cai1 point
-
Erau fixate discurile cu surubul mic cu cap torx? Daca nu exista acel surub, discul se poate misca cand scoti roata si poate sa intre putina mizerie intre el si butuc (sa cada de pe interiorul jantei putin nisip, de ex), suficient cat sa se descentreze discul. Alta explicatie logica eu nu vad...1 point
-
Mersi...hai ca nu mai ai foarte mult nici tu pana o primesti. Nota bene, va fi fara filtru particule.... Consumul all time e 7.3%.1 point
-
Afisatul pe BC - Nu afiseaza nimic pe displayul dintre ceasuri. Cel putin la mine. Nu am idee daca merge cu OnePlus 3. Teoretic nu, pt ca nu il vad in lista de pe site. Practic, o sa vezi tu . Da, se poate dar numai cu anumite aplicatii. Deocamdata pt mine doar BringGO merge.1 point
-
De cand pornesti masina, pana cand poti porni waze-ul, cat dureaza? ps: cum vorbesti cu chinezii astia, dai contact seller inainte sa cumperi?1 point
-
1 point
-
Sunt regenerari pe care le sesizezi (cand motorul la relanti sta pe 1000 rpm + simptomele de care ai amintit) si regenerari care se fac in mers, despre care n-ai habar. Eu nu cunosc vreo metoda prin care poti sa te prinzi atunci cand se regenereaza in mers. Deci, la intrebarea ta "E mult, e putin cat se regenereaza" nu cred ca-ti poate raspunde cineva, pt ca nu sti cate regenerari si-a facut defapt. Eu am aproape 90 kkm si pot sa spun ca l-am prins de aprox.10 - 15 ori ca si-a facut regenerare la relanti. Sunt sigur ca au fost multe si in mers. Vrei sa-l protejezi? Parerea mea e ca schimbatul la 2000-2500 rpm cand e rece si intre 2500-3000 rpm cand e cald e optim pt functionarea DPF. Asta e valabil in conditiile in care nu dai talpa. Talpa face sa se elimine mult fum (pe care nu-l vezi iesind din toba, pt ca se opreste in DPF). O alta chestie e sa il lasi sa-si termine regenerarea. Nu il lasi, va relua ciclul over and over pana si-l termina sau pana te trimite in service. Bafta!1 point
-
Atentie mare la modalitatea de inlocuire a distributie!!! eu abia acum am pus cap la cap tot ce-am patit si am tras o concluzie clara. m-a costat prea mult faptul ca mecanicul nu a avut presa necesara sa dea jos roata dintata de la axul cu came ati vazut mai sus cu cateva posturi, ca am luat kit original din Germania! cureaua ii putin mai groasa decat aftermarket prin metoda cu trasul de curea si fortat sa intre nu vroia, ca era mai groasa si mai tare...pana la urma dupa chinuri mari au reusit sa bage cureaua la loc. La pornirea motorului am observat ca cureaua danseaza...dar si inainte imi ”dansa” putin si am ajuns la concluzia ca am ceva roata dintata stramba! Dupa 4000km oscilatia s-a marit! asa ca am cumparat pinioanele noi, la axul cu came si pompa de injectie. S-au inlocuit... dar cureaua tot dansa, mai putin dar tot oscila stanga dreapta :vaidecapulmeu: dupa ce ne-am chinuit mintile, am hotarat sa punem alta curea de proba si surpriza mergea perfect. Bunnnnnnn in sfarsit totu era ok. dupa alti 10.000km aud zgomote ciudate din zona distributie :huh:, m-am documentat si am confectionat doua ”scule” si m-am apucat singur de treaba... URL=http://img857.imageshack.us/i/04042011150k.jpg/] am pus motorul la semne, am blocat pompa de injectie si am constatat ca axa cu came era putin defazata rola mare huruia si cea mica de sus era varza, sigur ca au suferit de la atatea oscilatii am pus alt kit de la Conti, l-am montat conform manualului service si rezulatul ii ca motorul merge mult dar mult mai bine, cureaua nu are nici un gram de oscilatie stanga-dreapta. Doar cand am adus masina mergea si suna asa bine :rolleyes: sigura ca lucrand dupa semne facute cu creta sau cu carioca pe fulii si tragand de curele aiurea nu poti obtine rezultate foarte bune sau chiar daca le obtii NU ASA SE FACE, ca nu tine si incep harsaielile de sub capota dupa cateva mii de km!!! poate o sa-mi sara-n cap multi care lucreaza ”cum stiu ei” si care nu o avut necazuri dupa... dar eu is patit si poate ajut pe cineva cu experienta asta sa nu cheltuie aiurea...si sa mearga la mecanici care respecta procedura standard.1 point
-
@sebip: desi suntem OT aici, ma uitam ieri in testul de anvelope de vara Autobild: pe langa marcile premium, au obtinut calificativ Exemplar si Fulda SportControl2 si Hankook Ventus Prime 3, deci ar mai fi optiuni pentru langa cele "consacrate"0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00