Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.04.2017 în toate secţiunile

  1. Primesc telefoane de la diversi indivizi si primele intrebari standard tin sa cred : 1. Cum merge motorul? 2. Cum schimba cutia? Mai fratilor ce este in capul vostru? Ultimul auziti intrebare - "are suspensie cu perne aer?" sau "cutia este DSG 2" ( deducea doar ca am schimbat nuca schimbatorului ) intreb daca a mai avut vw - si sa eschivat cu "am avut alte masini" Cum sa nu fie pacaliti de samsarii nostrii? Eu inainte sa imi cumpar masina am pierdut nopti intregi pe forumuri / sau am sacait prieteni cu tot felul de intrebari sau am mers cu masini care aveau optiuni apropiate celor care le doream eu. Dupa vreo 20 de masini verificate ( passat cc si skoda superb ) bineinteles cu sute de mii de km dati inapoi si samsari gen "merge bine bossulica - nu bate nu troncane" si cand l-am luat tare la intrebari sau la sigur am primit raspunsuri "haide frate ma lesi la banii astia vrei si kilometrii reali" m-am dus frumos in Germania si am avut 3 masini salvate pe care le-am vazut si condus. Si ce crezi - dupa toate verificarile sa intamplat neintamplata la nici 2/3000 km span in instalatie ( reparatie de 2/2500 Euro numai cu piese originale ) Nu a fost usor ca deh ca tot romanul - ne aruncam la bani si masini care nu ni le permitem. Este ca o ruleta ruseasca - unii au bulan si nu se strica nimic / altii baga bani in ele si aici nu ma refer la tuning sau retrofit`uri. Mergeti si vedeti masina - puneti in balanta bune si rele. La samsari sunt toate COSMETIZATE ( interior / exterior / motor ( aici un baiat care a venit si a vazut masina mi-a spus de ce nu am spalat motorul? Ca toate masinile ce le-a vazut in targ sunt cu motoarele spalate. Bineinteles ca au motoarele spalate - ca sa nu se vada eventuate urme de ulei ) Nu esti din acelas oras? Ai un prieten sa vada masina sigur - ce te costa? Cartea masinii se poate face foarte usor. Cereti VIN`ul masinii sau chiar prietenul sa faca o poza ( poti primi VIN'uri ale altor masini ) - verifcati masina la VW. TREZIREA !!!
    5 points
  2. Sper sa nu te superi, dar mie nu imi plac.. sa le invarti sanatos. Si daca tot bag de vina, si stickerul cu Revo e putin cam mare. Iti recomand un badge metalic "revo".
    4 points
  3. @zorro79 ce ne-am face fără ele? Retrofit-uri la greu....:))))
    2 points
  4. inseamna ca iti agata geometria variabila. Trebuie data jos si curatata. Verificat si actuatorul, sa nu aiba rugina la ax.
    2 points
  5. Ieri am facut 10.000 Km. Azi am verificat si nivelul uleiului si nu e chiar cum banuiam eu: adica clar a mai scazut pentru ca ultima data era uleiul la mijlocul jojei si acum sunt spre minim. Inca nu a atins nivelul si nici nu a tipat, dar mai sunt vreo 2 mm si probabil ca nu voi sta 2 luni asa, o sa caut un litru de ulei original sa completez macar 3-400 ml pana la revizie. Urmatoarea operatiune va fi schimbul de ulei si filtre aer/polen (nu pot eu sa le schimb singurel sau in alta parte pe astea sa scutesc niste bani ? - din experienta trecuta VW are niste preturi la filtrele astea de 2-3 ori mai mari decat normalul, zici ca ale lor sunt din aur..). Inca nu sunt decis unde sa fac revizia, voi cere preturi la momentul respectiv, probabil PBN-ul va fi "campion". Sunt decis sa merg pe ulei original insa, nu vreau ulei la vrac sub nici o forma iar daca nu aveam masina in garantie probabil mi-as fi pus Motul, dar asta e, defilam cu ce avem. Si da, v-am mai zis I want more, nu? Dar nu in primii 2 ani, asta e clar si nu inainte de min 20-25.000 Km.
    2 points
  6. Am pus marfa pe masina...dupa mari si indelungi peripetii cu prezoanele....
    2 points
  7. Astazi am facut remaparea la Stage 1, soft HEINZ la AMC Motorsport Brasov. Ii recomand tuturor cu mare drag. Andrei este de nota 20. Urmeaza date despre consum pentru a evidentia unul din avantajele acestei remapari. Pana la Brasov am avut un consum de 5.7%, am uitat sa fac poza. Am mers normal spre repede cu cateva reprize mai sport cand a fost nevoie sa fac depasiri. Pe la Sinaia a inceput sa ninga, prima poza cu zapada e imediat dupa Predeal, se mergea cu 20 de km/h, probabil multi aveau deja cauciucuri de vara. Sub acea zapada era polei, se edeau rotile multora cum se roteau in gol si se chinuiau sa urce un mic deal. Eu am ascultat de sotie si nu am schimbat cauciucurile de iarna inca fiindca aveam acest drum spre Brasov si... intuitia feminine a avut din nou dreptate Chiar daca e drumul in vale spre Bucuresti, masina a consumat muuult mai putin la intoarcere avand in vedere ca 70 de km au fost facuti prin BV si imprejurimi, iar drumul spre Bucuresti l-am facut " Too Fast, Too Furious", alaturi de inca 2 pasageri. Imposibil de dat detalii pe forum. In Bv cand am ajuns aveam 5.7 .Consum final Buc - Brasov si retur a fost cel din poza: 5.4%. Primele impresii despre remapare: s-a marit considerabil plaja vitezelor, nu mai e nevoie sa retrogradez mereu fata de cum faceam inainte. Spre exemplu, cu a 4-a acum pot sa demarez foarte ok de la 60 km/h pana la XXX km/h. Inainte nu cred ca reuseam sa ajung la viteza asta cu a 4-a. In plus, s-a imbunatatit si timpul de demaraj de la 80 la 120 km/h, inca astept detaliile fiindca acum nu mai tin minte cat mi-a zis cand faceam log-ul in mers cu calculatorul conectat la masinuta. Din cate am inteles de la Andrei, ar dezvolta lejer peste 140 de CP acum, 145 proabil. Viteza maxima a crescut. Mult mai mult decat ma asteptam eu. Masina se simte ca prinde viata cand apesi pedala de gaz, si urca in viteza lejer, si urca, si urca... Voi reveni cu detalii dupa ce-mi trimite @Koz mai multe informatii. PS: nu luati in considerare viteza medie, in ea este inclus si aproape 3 ore de mers prin Buc (cat mi-a luat de acasa pana la iesirea din Buc la ora de varf prin centru 08.30 - 10:00, bara la bara si invers tot ora de varf 18:00 - 19:00), plus mers prin Brasov foarte mult, plus pauze multiple la benzinarii cu motorul pornit.
    2 points
  8. In conditiile in care masina care m-a servit timp de 8 ani fara probleme -VW Passat 3C- am vandut-o catre un pasionat, am fost nevoit sa achizitionez un nou autoturism. Dupa cautari atat in tara cat si in afara am optat pentru un VW Tiguan, 07.2013, direct din reprezentanta Scherer. Dotari: Volan multifunctional Senzori ploaie, lumini, pneuri si parcare-doar spate RNS 315, BT incorporat, voice control MFD color 4 motion / mod offroad jante Philadelphia 17 inch, cauciucuri aproape noi Din pacate nu am prea avut ce sa mai activez pe masina, cam toate cele necesare fiind deja in place. Am pus in plus doar stagging, tear wiping, 5 cicles ptr semnale. EA 189-facuta deja de reprezentanta. Km-113××× Poze de azi dupa ce am luat numerele de export:
    1 point
  9. Scurt si la obiect. Am condus 4 ani un G5 1.9 tdi PD , am schimbat jobul si fac drumuri zilnice prin Buc asa ca am simtit nevoia unei masini pe benzina. Mi-a cazut la fix oferta gasita la Avia/DasWeltAuto asa ca am luat-o la nici 30 minute dupa ce au pus anuntul. Timpul atribuit cautarii unei masini a fost de 1 luna+. Seat Leon 1.4 TSI 90 khW 122CP -28.02.2013- - nevada white- -FR- -performance pack- -seat system sound- (10 diffuzoare+ 1 subwoofer in interiorul rezervei slim) Nu cunosc cu exacitate toate dotarile modelelor noi, dar o sa mai studiez sa vad exact ce are, in principal m-a interesat ca masina sa aiba xenon sau led, scaune sport, volan piele cu comenzi, senzori de parcare sau camera. Am primit tot ce am cautat mai putin incalzirea in scaune, care daca e musai se va face retrofit. Nu m-a interesat absolut deloc navigatie sau unitate media, pentru ca folosesc un suport de telefon cu magnet si folosesc foarte des telefonul de 6.5 inch (arhisuficient Waze +). Masina are in momentul preluarii : 54600km. Dispune de garantie 12 luni/ sau 10.000km. Detine carte service si istoric complet online. Reviziile au fost facute de catre fostul proprietar la fiecare 15.000km sau 1 an. Impresii despre masina nu o sa dau prea multe pt ca nu am condus-o decat 30-50km prin oras. Probabil ca maine o sa ies la o plimbare pana la Tusnad sau mai aproape, pe Cheia. Sunt surprins placut de silentiozitate, directie, amortizare chiar daca am jante pe 18, golful 5 era mai rigid cu jante pe 18 decat seatul. Pozitia la volan cat si comenzile sunt destul de familiare, putin diferite insa placute. Mi-am gasit pozitia in scaun dupa nici 1 minut.
    1 point
  10. Hihi...ai dreptate cu firele acelea. La sfarsitu lui mai sau iunie ii programata masina la vopsit si atunci o voi desface iarasi. Doar acolo si sub volan mai sunt unele instalatii care nu imi plac cum is puse pe graba,in rest toate aranjate asa cum trebuie. E coloana de volan electrica de audi a8 '02,fara nici un calculator. Am folosit un releu sa o fac functionala doar cand e contactu pus. de asemenea se poate face functionala si fara releu,fiecare cum doreste fiindca consumu unui motoras ii doar de ~3A masurati. Acuma al-2-lea butonas nu ii facut functional,cel care are functia de intrerupator. Trebuie sa vad cum rezolv cu carcasa volanului ca nu o avea si am luat una de pe un a8 din '97 insa cred ca difera de la coloana asta,cel putin coloana ii diferita unde se fixeaza volanul. Coloana de pe a8 '02 e plug and play la suruburi, doar la piciorusele contactului e putina munca. Trebuie pilit din ele sa poata intra limba ce blocheaza volanul,altfel ramane distanta si doar agata uneori si risti sa faci vreun accident. Momentan e doar cu reglaj cu electric insa voi lua niste switch-uri,relee si o voi face sa se ridice/coboara cand scoti/bagi cheia in contact.
    1 point
  11. "Performanta" imbinata cu utilitate pe cat se poate. Mie imi plac la nebunie si acum ca am facut 200km sunt asezate si ultra asezate. I like
    1 point
  12. din poza se intelege ca se depaseste zona hasurata si ajunge pana la unde este indoita joja, corect? @cosminul, ideal ar fi sa-i pui 506 01 si sa-l schimbi la fel. sau vw 507, nu cred ca e exclus motorul tau de la aceasta norma.
    1 point
  13. Sotia stie ca doar i-am facut un update de soft si a trebuit sa-l plătesc. Teoretic, am fost sincer ? Daca ii dadeam toate detaliile ca-i creste si cuplu, etc, nu mai făceam eu nimic ?
    1 point
  14. Super ! Ma bucur ca ai mers la AMC si sunt incantat ca iti place cum trage masina. M-ai dat pe spate cu Zapada asta... nu-s ce ne-am face fara sotiile astea !
    1 point
  15. Salut. Incearca sa asculti in zona in care cutia de viteze imbina cu motorul ca acolo e volant. Dupa sunet mie nu-mi pare a fi bataie de volant.
    1 point
  16. Sa o stapanesti sanatos. E foarte frumoasa. Albul o prinde perfect
    1 point
  17. N-am gasit nici macar unul sub 100 EU, poti sa-mi dai un link te rog ?
    1 point
  18. Banuiesc ca un soft ceva, fiind in primii 2 ani nu poate ca pierde garantia.. si nici cu km nu e ok, ca pana atunci se mai lasa motorul cat de cat
    1 point
  19. Și eu merg cu masina în oraș destul de mult și nu îmi ia limp mode la drum intins. Verifica în prima faza egr ul (se demontează relativ ușor furtunul) de depuneri. Asa îți poți da seama cum s a mers cu masina și dacă a fost curatata. Posibil sa îți agate geometria din cauza depunerilor sau pot fi alte cauze. Nu ai cum sa îți dai seama pana când nu verifici efectiv.
    1 point
  20. Nu vreau sa poluez topicul, dar poate pune cineva un filmulet cu stropitorile astea minunate, sa vedem cum da acel jet suplimentar. Eu cel putin, sunt foarte curios.
    1 point
  21. Cam toate sunt masini de samsari. De evitat. Cauta o masina vanduta de proprietar, nu genul de masina adusa acum din Germania de la o batranica. Vor fi ceva mai scumpe sau nu vor fi foarte bine echipate la acelasi pret dar vor fi masini corecte.
    1 point
  22. @75NOR toată lumea modifica turbine, injectoare, soft-uri, sisteme de franare, suspensii....și tu??? Tunezi spălătoarele! :)))). Pai treaba ii asta?
    1 point
  23. Cristi, se poate sa fie cum spui tu, insa pe golf 5 aveam franele aproape noi (revizie completa si toti etrierii functionali, asta s-a verificat pe stand de franare), iar la o usoara apasare frana era foarte buna, pe leon am placutele la 20% ramase si trebuie sa apas putin mai mult ca sa ajung in punctul unde frana golful. Am franat si tare pe leon si acolo tine beton frana, insa eu nu sunt obisnuit sa franez mult, apas putin pedala, la leon e mai progresiva frana. Oricum, am incercat sa caut placute endless sau pagid blue insa nu am gasit, nici pe ebay, trebuie sa vorbesc cu fuscobal ca el stie. In rest ce sa zic, nu sunt un om cu pretentii, si ma intind la cat imi permit banii, nu pot sa vreau fite de premium si cu km sub 100.000 la un buget asa de mic. Oricum, sunt foarte foarte incantat de masina, si oricat de mult imi diplaceau masinile albe acum cateva luni, acum e culoarea mea preferata!!! Adrian, nu am mai mers la salina, pt ca am vizitat des saline, si nu e ceva spectaculos, mai ales ca suntem geologi amandoi, am tot fost in saline (turda, dej, slanic, cacica, praid). Nu stiu ce sa zic de echiparea FR, insa pt mine a contat ca masina sa aiba unele dotari, nu as fi acceptat seat leon style, nu as fi acceptat scaunele normale, nici in ruptul capului, mai bine imi luam alta masina, alta marca, ori masina dotata decent de data asta, ori mai amanam 2-3 luni si mai cautam/maream bugetul.
    1 point
  24. Nu stiu cum am reusit sa ratez topicul tau Ma bucur foarte mult pentru tine ca nu ai luat ceva diesel inalt si 4x4 si ai pus mana pe bijuteria asta! Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  25. 200 km dus intors- Buc- Slanic PH Inainte sa pornesc la drum, am trecut pe la un Petrom sa-mi verific presiunea in pneuri- era 2 bar, asa ca am bagat clasic 2.3 bar. De asta mi se parea masina asa comfortabila. Anvelopele sunt putin zgomotoase, conticontact 5, sunt din 2013, mai merg vara asta si cam atat. La dus am mers incet, si m-am obisnuit cu motorul, cutia, franele, sunete, comenzi, drept urmare am scos un 6.1 % - daca va zic ca am uitat ca am treapta a 6a ma credeti? mi-am dat seama ca am treapta a 6a in apropiere de ploiesti, oricum aici m-am fatait cu setarile, am trecut prin toate pana la sport, am facut si niste accelerari pe A3. La intors eram deja acomodat cu masina, si am reusit un 5.2 % cu vitezza medie de 78km/h. Faranele sunt la fel sau foarte putin mai slabe ca la Golf (in care aveam bagat un lichid de frana mai performant, insa ala se vede doar la incingerea lichidului, iar azi nu a fost cazul). Directia e mai usoara, si mai asistata la seat decat la vechea masina, evident pe sport, se schimba putin. Amortizarea este ok, la fel ca si golful cu jante pe 18, putina atentie si poti merge oriunde. Comenzile sunt facile, pozitia la condus buna, si acum sa spun ce nu mi-a placut, sau ma rog, ce e diferit si inca nu m-am obisnuit eu cu ele: - interiorul este mai mic decat la g5, din cauza ca parbrizul este mult mai inclinat pt o tenta sport, bordul este mult mai lung, si taiat, pe cand la golf era impins in fata si o taiere curbata, care iti dadea impresia de foarte mult spatiu. Cand am luat masina am avut scaunul soferului dat la maxim sus, l-am coborat maxim jos si mai am 1 palma pana la plafon, si eu am doar 1.77m, o persoana de 1.90 sta cu capu lipit de plafon. -Volanul mi se pare usor mai mic in diametru, dar nu incomod, ma obisnuiesc cu el- -pedala de acceleratie este mica, nu pe podea, nu am sesizat diferente la utilitate, ci doar la aspect- am trecut peste deja- - diuzele la stergatoare sunt tip 3 jet- praf- o sa pun perdea- - scaunele sunt foarte confortabile, au sustinere suficienta- masina cu suspensie sport + jante 18 sta foarte bine pe curbe- am inceput sa rad dupa ce am intrat mai violent in niste curbe- -cutia de viteza este foarte precisa- intra foarte usor in toate treptele, uneori in a 2a din treapta superioara mai agata foarte putin- insa cred ca nu apasam eu pana la capat ambreiajul- - si acum sa vorbim despre motor,in comparatie cu vechiul TDI- motorul intradevar mi se pare foarte silentios, din masina nici nu se aude, e ca si cum n-ar fi pornit- (poate si datorita faptului ca am ulei Mobil 1 ESP 5w30 din reprezentanta vechi de 200km, e un ulei foarte foarte bun, chiar ma bucur ca nu mi-au pus Castrol). Motorul raspunde foarte bine comenzilor, are un usor lag, nu este la fel de violet si instant ca si la vechiul PD unde aveai cuplul de jos, insa si cu asta daca stii cum sa pornesti poti face aceasi chestie, te baga si asta in scaun, si face viteza mai rapid decat veche masina, unde senzatia de viteza era amplificata major de sunetul motorului, aici nu e cazul, pt ca se aude ceva subtil, ce poti sa auzi daca vrei e scartaitul anvelopelor. Legat de consum, desi e un subiect care daca as zice ca nu ma intereseaza, as minti, ma intereseaza insa intr-o oarecare masura. Eu am condus doar diesel, si pe modul normal, masina ma indeamna sa schimb pe la 1800-1900 in treapta superioara, la mers am schimbat doar la 2500-2800rpm pt ca asa schimbam in croaziera la vechea masina, nu sunt obisnuit sa schimb asa de jos, insa am incercat sa schimb la 2000-2100 ture si cade pe 1400-1500rpm si nu e subturat deloc. Ce imi place cel mai mult la masina, e flexibilitatea motorului, adio frana de motor, la diesel daca nu esti in treapta potrivita, simti ori vibratii de subturare, ori urla motorul ca vrea trp superioada. Aici pornesti 1-2 si direct a 4a- a6a-. Din greseala, pt ca nu am mai folosit masina cu 6 trepte mult timp, mai bagam din a 5a in a4a la 120km/h si masina nu schita absolut nimic, daca eram al diesel imi sarea motorul de sub capota. Astea fiind spuse, pe mine unul m-a convins masina asta, din toate punctele de vedere, consum, viteze, antifonare, directie, aspect, facilitati si dotari (desi nu pun accent pe asa ceva, dezactivez si senzori si Start stop si infotaimentul nu prea il folosesc, sunt genul de persoana care dintr-un drum de 10 ore, ascult muzica doar 2-3 ore (radio sau stick/sd card) imi place sa aud masina, sau sa fie liniste, iar acum in asta chiar e liniste, s-ar putea sa sune deplasat, insa prietena mea spune ca zici ca e o masina electrica, nu se aude nimic din interior. Si cu asta inchei: cand am fost la test drive si am verificat masina, am reclamat ca se aude un sunet ciudat cu capota deschisa, ca de lant/tabla care zornaie, la relantiv, a venit mecanicul si mi-a explicat ca acela e zgomotul produs de injectia directa, ei bine, din interior nu se aude nimic, de afara se aude subtil. Poza cu traseul la mers, cand am testat diverse + nu am folosit treapta a 6a: Poza la intors, cand am venit normal: Traseul, insa la intors am venit pe A3: Sunt destul de sigur ca se pot obtine si consumuri mai bune, insa am jante pe 18, a suflat si vantul azi, si nu sunt obisnuit 100% cu masina, inca ne imprietenim. Vremea nu a tinut cu noi azi, asa cum se vede si din poze. Drumuri bune.
    1 point
  26. @Bebeee O sa caut emblema metalica. Aspectul nu e pentru toata lumea, e mai mult love it or hate it si nu ma supar deloc. Masina se va mai lasa din suspensie si o sa fie mai joasa, dar nu mult. Asta o sa ajute partial la un look mai bun intr-o mica masura. @sebip 17, 7.5 J, ET35
    1 point
  27. Sa-mi vand jantele pe 16 si sa iau pe 17? sa nu-mi vand jantele si sa iau pe 17? That is the question. Ma inbolnavesti
    1 point
  28. A fost la un moment dat un Polo GTI pe forum, cu acelasi motor, 2012 sau 2013 din ce tin minte, si a avut aceeasi problema la 15-20 k km. S'a lasat cu motor schimbat in garantie. Sfatul meu ca posesor de acest motor este sa il eviti
    1 point
  29. Atat: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=240674556 . Ganditi-va, dup-aia, ce cumparati la jumatate din pret, cu 3 ani mai noua si cu kilometri "reali" si "full, full".
    1 point
  30. @EEXCALADE nu m-am gandit sa intorc capul sa citesc asa Plot twist ... is 2 bidoane de lapte DOINA in cutii
    1 point
  31. 1 point
  32. 1 point
  33. Ce parere aveti de producatorul asta de janta, NO ? E ceva de capul lui ?
    1 point
  34. masina a primit astazi o baita "naturala"
    1 point
  35. axa din fata avans axa din spate cantitate injectata
    1 point
  36. P0299 Turbo nu face presiune: lipsa vacuum la actuator,membrana fisurata la actuator, maf defect ,senzor map defect,turbina nu a fost reconditionata cu piesele care trebuia
    1 point
  37. Pai ti-au raspuns colegii deja. Eu ti-as spune ce le spun tuturor: nu mai luaț mașini de peste 10k din țară! Avionul pana în Germania cu wizz sau tarom este 30-50 euro. dacă vreți neapărat mașini din România, mergeți la un dealer ales de voi pentru verificare, eventual mecanicul vostru ce nu poate fi mituit. Probabil și un coleg de forum cu interfata din orasul respectiv vă poate da o părere pertinentă.
    1 point
  38. Am luat eu, daca merg la mine merg si la Golf. Va spun pe topicul meu saptamina viitoare.
    1 point
  39. La mașina asta mi se pare ca nu s- a acordat deloc atenție la detalii. Am deschis portbagajul și mi-am dat seama ca este un loc imens intre bancheta și laterala....:( Față de cum ii la S3
    1 point
  40. Problema ta NU e post injectia ci motorul care infunda filtru. E BMP sau BMM ?
    1 point
  41. Eu v-am povestit ce am patit, si nu conduc deloc agresiv, asa incat sistemul intervine foarte rar...dar vezi, suntem oameni si mai facem greseli...cine in viata asta nu s-a aplecat dupa ceva sau nu a intors privirea in timpul mersului, pentru doua - trei secunde? sa fim seriosi, se mai intampla, si asta e rolul sistemelor moderne, sa actioneze atunci cand un cumul de factori ( inclusiv neatentia noastra ) creeaza o situatie periculoasa ...din partea mea, un Big like pt sistem, la mine si-a scos banii ...
    1 point
  42. Nu trebuia sa pui softul de pe alta masina la tine...un soft CORECT se face la fiecare masina in parte, pt ca raspund diferit.
    1 point
  43. La masina din semnatura, de 3 ori am schimbat uleiul pana acuma si am bagat Mobil Super 2000 10w40. http://www.opieoils....large/10438.jpg Masina are acuma 140.000km. Ar fi mai bun 5w40? Si eventual daca din propria experienta stiti ceva firma "mai buna", in caz ca asta nu este. PS: Am cam 7-8000km de la ultimul schimb. Azi am verificat si nivelul uleiului este bun. ----------------------- @florin Nici eu nu am probleme, dar totusi intreb ca sa nu am pe viitor.
    1 point
  44. La fel si la mine, ca nu de putine ori uitam la bricheta cate un telefon la incarcat :hainoroc: Odata l-am uitat acolo 2 ore si cand m-am reintors,bateria era full ;)
    1 point
  45. baiat, literele sunt reviziile la piesa - fabricate mai noi sau mai vechi, benzina sau diesel, etc - tu gaseste-ti ceasuri si o sa iti zic daca sunt ok sau nu. ce ai tu acum ? posteaza codul - daca ai highline, nu ai ce sa montezi mai bun, la modelul tau - sa aibe alte functii....
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!