Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.04.2017 în toate secţiunile
-
Scurt si la obiect. Am condus 4 ani un G5 1.9 tdi PD , am schimbat jobul si fac drumuri zilnice prin Buc asa ca am simtit nevoia unei masini pe benzina. Mi-a cazut la fix oferta gasita la Avia/DasWeltAuto asa ca am luat-o la nici 30 minute dupa ce au pus anuntul. Timpul atribuit cautarii unei masini a fost de 1 luna+. Seat Leon 1.4 TSI 90 khW 122CP -28.02.2013- - nevada white- -FR- -performance pack- -seat system sound- (10 diffuzoare+ 1 subwoofer in interiorul rezervei slim) Nu cunosc cu exacitate toate dotarile modelelor noi, dar o sa mai studiez sa vad exact ce are, in principal m-a interesat ca masina sa aiba xenon sau led, scaune sport, volan piele cu comenzi, senzori de parcare sau camera. Am primit tot ce am cautat mai putin incalzirea in scaune, care daca e musai se va face retrofit. Nu m-a interesat absolut deloc navigatie sau unitate media, pentru ca folosesc un suport de telefon cu magnet si folosesc foarte des telefonul de 6.5 inch (arhisuficient Waze +). Masina are in momentul preluarii : 54600km. Dispune de garantie 12 luni/ sau 10.000km. Detine carte service si istoric complet online. Reviziile au fost facute de catre fostul proprietar la fiecare 15.000km sau 1 an. Impresii despre masina nu o sa dau prea multe pt ca nu am condus-o decat 30-50km prin oras. Probabil ca maine o sa ies la o plimbare pana la Tusnad sau mai aproape, pe Cheia. Sunt surprins placut de silentiozitate, directie, amortizare chiar daca am jante pe 18, golful 5 era mai rigid cu jante pe 18 decat seatul. Pozitia la volan cat si comenzile sunt destul de familiare, putin diferite insa placute. Mi-am gasit pozitia in scaun dupa nici 1 minut.5 points
-
Eu nu inteleg apetenta asta de a cumpara masini SH (cu xxxxxxxxx km, fara carte, fara verificari, cu un buget extrem de mic) doar ca sa avem ce arata. Vrem masini cu pret de nou de 45-50k, sa le luam cu 10k, sa ne intrebam cat consuma, sa intrebam unde e service-ul mai ieftin, sa luam cauciucuri SH etc. De asta is drumurile patriei pline de harburi, facute din bucati...pt ca nu suntem in stare sa fim realisti, sa ne alegem o masina pe care ne-o permitem, doar pentru ca vecinul si-a luat ceva si tre sa fiu mai ceva ca el.. END of OT3 points
-
Deci tu vrei sa dai 10.000 euro pe o masina fara macar o carte service "falsa", dar nu dai 300 lei pt o testare completa in reprezentanta, doar pt ca samsarul are un zambet frumos? Astfel de clienti isi merita teapa! Este doar parerea mea si puteti sa nu fiti de acord cu ea!3 points
-
Nu cumparati masini de la samsari! Cauti sa-ti iei vreo teapa si nu stii cum?3 points
-
2 points
-
Verificarea nu va fi niciodata 100% sigura! Rulajul este cu siguranta fals, risca sa dea banii astia pe o masina cu 300.000-400.000 km si cine stie ce istoric.2 points
-
daca tu ai incredere in proprietar ori, te-ai indragostit de masina aia...... o masina la care nici macar perioada de garantie nu se vede in planul de service... hmmmm.... nu prea suna bine deloc. dpmdv2 points
-
Daca nu sunt optiuni cu restrictii, pana intr-un anumit stadiu al unei comenzi, se pot face modificari la comanda. de ex. "stadiul B preconfirmat de fabrica sapt 5/2017 productie" , "stadiul C confirmat de fabrica sapt 3/2017 productie" .... mai sunt si altele, dar idee sper sa fie inteleasa LE: cat despre varianta FR, nici dealerul din Cluj nu avea data concrete, insa spunea ca probabil se vor afla o data cu noul MY182 points
-
2 points
-
Teoria e lesne de inteles, explicatia ta si cea oficiala sunt bune, dar si un real feel ar fi util, nu?1 point
-
@EEXCALADE nu m-am gandit sa intorc capul sa citesc asa Plot twist ... is 2 bidoane de lapte DOINA in cutii1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai ti-au raspuns colegii deja. Eu ti-as spune ce le spun tuturor: nu mai luaț mașini de peste 10k din țară! Avionul pana în Germania cu wizz sau tarom este 30-50 euro. dacă vreți neapărat mașini din România, mergeți la un dealer ales de voi pentru verificare, eventual mecanicul vostru ce nu poate fi mituit. Probabil și un coleg de forum cu interfata din orasul respectiv vă poate da o părere pertinentă.1 point
-
pe la 70.000 senzorii de parcare fata au decedat, cica a fost o problema la cablaj. Nu stiu exact ce problema, pare ca nu eram primul caz rezolvat de avia pe subiectul asta. In curand ating 75k si 2 ani, totul in limite uzuale. Decat ca vreau mai multa putere si mai mult cuplu, dar fara sa schimb masina va urma....1 point
-
Offtopic: Sa stii ca se mai "lasa" motorul. Nu ma intreba ce inseamna lasa - dar trepidatia aceea enervanta o aveam si eu inainte - cateva luni dupa ce am luat-o. Acum am ~7000 de km si nu mai face asa cand merge in 2 iclindri. Si e benzina am bagat-o de 95 in mare parte din cazuri (cred ca vreo 2 plinuri de 98/100). Si ca sa nu fiu offtopic - Cheia - Bucuresti (Bucuresti relativ lejer de ora 9 seara). La dus am avut 7.1 cu Bucurestiul de luni dimineata la ora 81 point
-
Am montat admisia de aer ARL, a fost nevoie sa repozitionez o prindere a ei, nu stiu de ce dar m-am obisnuit...cam tot ce fac la masina trebuie sa ma chinui putin Daca tot am revopsit jantele am zis sa schimb anvelopele spate cu unele noi Viking ProTech HP 225/45 R17 91Y ( Made Germany ) iar pe fata am ramas la 205/50/17 Michelin Primacy 3 care au 2 ani si sunt in stare foarte buna Maine am sa montez jantele si revin cu poze, abea astept sa le vad pe masina1 point
-
Daca masina o verifica la reprezentanta sa nu fi avut accidente, sa o verifice pe dedesubt, verifica turbo, injectoare, dpf, volant si cauta erorile stocate si totul este in regula nu vad de ce nu ar achizitiona-o.1 point
-
Hmm...af 2009-200k km, fara istoric, arata si functioneaza impecabil, vanduta de un samsar manierat : de ce nu ??!! Nu cred ca-i strica omului vreo 3-4k € profit la ,,frumusetea" asta de cc, asta asa ca sa poata sa "manance si gura lui ceva". Prietene, nu va invatati minte niciodata ! Daca ai petrece 10 minute citind forumul acesta, nu te-ai mai gandi la asemenea masini o secunda macar. Chiar cu un buget mic, daca ai rabdare poti cumpara ceva decent. Fa un calcul scurt si ipotetic : samsarul a lasat 600€ din pret ( crezi tu) ca sa ajunga la pretul lui, cheltuiala lui in franta cu drum, mancare, taxe de autostrada etc + profitul lui de min 2000€ si ai sa vezi cam cat a costat masina aia. Bafta !1 point
-
de exfoliat, nu se exfoliaza. termenul de investitie nu este cel mai potrivit, intrucat presupune un profit - nu este cazul, la achizitionarea unor butoane, pt masina ta.... Daca te bucura pe tine, sa le ai montate pe masina ?... asta tu stii, oricum, decat sa le ai pe alea exfoliate, sunt mult mai ok astea cromate - de China.1 point
-
1 point
-
Revin cu alte impresii: Setarea de "Afisare distanta" - ON e ok, am testat ieri si se aprinde pictograma in locul odometrului (2 masini cu sageti intre ele) Preavertizare "Devreme", se pare ca e varianta ok de setare, am reusit sa o vad in actiune, intr-adevar a dat semnal acustic concomitent cu pictograma rosie de FA afisata pe tot Maxi-Dot-ul, masina nu a franat singura, mi-a dat timp sa aplic singur franele. Ca si alte note: Am observat ca daca te apropii lent de cel din fata sistemul nu intervine (sau poate intervine dar la o distanta foarte foarte mica intre masini). In schimb daca te apropii cu o diferenta de viteza mai mare fata de cel din fata, atunci sistemul reactioneaza prompt, mai intai pictograma in locul odometrului si apoi semnal acustic si vizual. Ma simt mai confortabil acum cu sistemul...1 point
-
Ciprian Petrescu: nu neapărat. Are rezistoare, dar ele nu disipă la fel de multă putere precum un filament de bec. Exemplu: cele mai folosite rezistoare la ledurile mici, soclu W5W şi "torpilă", sunt cod 201, montate pe placă, 1, 2, sau 4 odată. Oficial, rezistorul cod 201 disipă 1:20 dintr-un watt. Chiar şi la un bec cu led care ar avea 4 din ele montate, abia se ajunge la 1:5 dintr-un watt. O diferenţă uriaşă faţă de cei 5 W ai becului cu filament. Dacă ar disipa tot 5 W, s-ar încălzi la fel ca becul cu filament, şi asta nu se întâmplă. Lucrurile se schimbă când e vorba de un led echivalent becului H7, care oficial trebuie să dea 1550 lm cu un consum de 55 W. E nevoie de nişte rezistoare mai serioase, plus ledurile în sine. Şi astfel avantajele consumului mic de curent nu prea mai sunt atât de vizibile. Dar ele există - spre exemplu, dacă un bec cu led ar putea da 1400-1500 lm, dar cu un consum de 20-30 W în loc de 55 W.1 point
-
Culbutorul care nu mai amorseaza nu se poate apasa ,ca e lasat in jos ,dar se poate trage in sus1 point
-
Incepe cu egr-ul .Culbutorii trebuie verificati ,acolo e cheltuiala mare1 point
-
Au facut cei de la Km77 si testul elanului. Se misca bine, e undeva putin sub Tiguan ca si comportament dar surprinzator as zice, peste Ateca.1 point
-
@EmilianPop: nu, ca zgarie parbrizul, caci pe o parte merge pe "uscat" nu da cu apa. Deci, nu punem asa ceva1 point
-
@VW CC , @ShadoWzZ mersi frumos. O scurta prezentare a modulului Polar Fis aici : https://vid.me/6BTA (dati pe 1080p) , scuzati melodia posibil enervanta. Un scurt sample din mers aici: [editat] (dati pe 1080p) (si cu casti + volum maxim daca doriti ) In alta ordine de idei... o "retrospectiva" a interiorului Dynaudio instalat Grile iluminate facelift Ceas facelift Trimuri textura Zebrano lumina ambientala facelift Volan R line Padele DSG aluminium brushed Trim navi alu-brushed facelift Climatronic + trim alu-brushed facelift Scrumiera alu-brushed Consola centrala (cal) facelift Maneta DSG cu rama selectoare facelift Butoane consola centrala facelift Rama bloc lumini facelift (fara buton frana parking) Pedale R36 metalice Dashcam instalat + fire ascunse Modul Polar FIS instalat1 point
-
Ba da, acesta este....insa, oricat de comic ar fi, actiunea saiba a fost una dintre cele mai de succes reparatii din istoria Volkwagen: a rezolvat pe deplin problema turbinei la 1.2 TSI.1 point
-
oameni buni, repet: este vorba de o nota de service, data de Volkswagen (deci e ceva scris) in care se recomanda ca la o alungire (in mod corect la masurarea sagetii lantului la rece) mai mare de 74 mm sa se schimbe distributia (lant, intinzator, patine). Daca reviziile sunt facute in reprezentanta si conform planului de service, daca masina nu are accidente cu avarii la motor atunci schimbarea se face pe kulanza (procentul suportat de Skoda difera de la caz la caz). Eu mi-am masurat alungirea lantului la revizii, am avut 72mm cand masina avea 40 000km, acum am 73.17mm (la 60 000km). E posibil ca la urmatoarea revizie sa imi schimbe distributia pe kulanza. ,,Viteza'' cu care se alungeste lantul difera de la caz la caz...este mai accentuata la cei care merg mult si des in oras, cu porniri frecvente ale motorului, si mai inceata la cei care fac multi kilometri extraurban (asa se explica ca au fost oameni care au ajuns la 80 000km si aveau o alungire de 72mm) Cat despre posibilitatea ca lantul sa sara de la punct mai inainte de a ajunge la o alungire de 74mm, aceasta nu prea se poate la masinile produse dupa 26.06.2011 (atunci s-a implementat varianta imbunatatita de lant). Insa, cei care au avut masini din 2010 s-au trezit cu lanturi sarite de la punct la kilometrii mai putini (era o varianta mai ,,slaba'' de distributie). Fiecare face ce vrea cu banii lui si masina lui, insa eu, unul, cum voi ajunge la o alungire de 74mm a lantului, voi cere schimbarea distributiei pe kulanza.1 point
-
dupa cite am citit pe net la rusi. ei spun ca au scos protectia de component si acuma e posibil de montat la oricare model de vw si sk. si mai spun ca posibil sa mearga si cu can-ul vechi. am sunat in Minsk si am intrebat cit ma costa toata procedura. au zis sa le trimit aparatul, ei ii vor scoate protectia de component si il vor trimite innapoi. toata procedura 250 eur. dar totusi as dori in RO sa gasesc pecineva care face aceasta!1 point
-
Multumesc. A fost dragoste la prima vedere ...sau mai exact la primul test drive . Golf 7R este o experienta de care (daca viata ar fi cinstita) toti iubitorii de masini cu tenta sportiva ar trebui sa aiba parte macar 2-3 ani intr-o viata de om .1 point
-
Cu mult timp in urma, dupa zile intregi de razgandiri, calcule si planificari, am facut un leap of faith si am cumparat E-Golful. Primele saptamani n-au fost lipsite de prejudecati si scepticism, sentimente care se contraziceau total cu ceea ce stiam, cu decizia rationala luata cu nu foarte mult timp inainte. Nu accelera brusc cu pedala la podea ca strici bateria, nu incarca la fast charge ca pierde din capacitate, acceasi chestie daca sta parcata la -10°C, si asa mai departe. Absurditati! Au trecut 2 ani ș-am parcurs 80.000,- km fara nici o surpriza neplacuta din partea masinii. Am incarcat la fast charge de 8 ori in 12 ore de nenumarate ori (media e 2-3 ori pe saptamana cate 20 de minute), am parcat la -20°C saptamani intregi, mare parte din accelerari sunt la 100% ca nu are numa 115 cai, iar autonomia masinii in conditii similare este aceeasi. Si cu cat conduc mai mult E-Golful, cu atat mai mult masina are sens. E silentioasa, comfortabila, de incredere si plina de viata. Acceleratia de pe loc nu inceteaza sa-mi puna zambetul pe buze nici in ziua de azi, iar depasirile le fac cu acceasi incredere ca si cu fostul Passat. Zilele trecute am facut acelasi test ca si acum 2 ani cand am cumparat-o. Cati km pot parcurge la 0°C cu bateria plina pana la 10%ish, fara AC. Pe acelasi traseu am obtinut un consum de 15kW/h / 100km, range 140km de ambele dati. Am fost destul de sigur ca voi obtine acelasi rezultat. Saptamana trecuta am planificat un drum de 110km, am calculat ca voi ajunge la destinatie cu 5km; rezultatul: Pe parcursul parcurgerii kilometrilor parcursi in decursul acestor ani, pot spune ca am simtit nevoia de o baterie mai mare. Chiar daca reteaua de statii de incarcare rapida e destul de bine pusa la punct nu-i suficient pentru a te putea deplasa lejer peste tot fara sa trebuiasca sa ma opresc la fiecare incarcator cate 10 minute. Cu o masina electrica noua, fiind mai eficienta si avand bateria putin mai mare, costurile cu incarcarea rapida scad cel putin cu 50% in ritmul in care folosesc eu masina. Asta ar fi singura nemultumire legata de E-Golf. Sper ca peste un an sau doi sa am aceeasi parere... gawd bless1 point
-
1 point
-
1 point
-
"Daca tu consideri ca o masina care costa la achizitie peste 30 000 euro (masina prezentata in anunt tind sa cred ca a costat in jur de 35 000) si are 39 000 km dupa o vechime de 4 ani, nu este un numar mic de kilometri, nu ar mai fi nimic de zis...... O familie normala care isi cumpara o masina de peste 30 000 de euro, este putin probabil sa ruleze 10 000 km pe an. Oamenii normali fac investitii care sa merite, care se amortizeaza, nu care sunt paguboase." Nu am dat Quote special pentru ca nu ma adresez cuiva in mod special sau unui caz cum este cel de fata, dar conform acestor idei preconcepute: 1. Eu nu sunt normal pentru ca in ultimii 2 ani am facut doar 12.000 km... Da, 6000 km/an. Si masina are 80.000 km dupa 6 ani = 13.000 km/an. Si, fara pic de lauda, dar factura la a mea a fost de 59.000, fara banii pe care I-am bagat ulterior in interior schimbat, dotari in plus, jante, frane + toate reviziile sau piesele de care a avut nevoie... 2. Am mai auzit cazuri, dar nu credeam ca DACA ma voi hotari vreodata sa vand masina, va fi nevoie sa ii dau kilometrii inainte ca sa am sanse sa ma sune cineva sa vina sa o vada.... 3. Am facut distributia la 80.000 km, cu tot cu pompa si alte cele... 4. Am facut revizia la 80.000 dupa ce pe ultima o facusem la 75.000, cu tot cu filtre, nu doar uleiul cum am vazut ca se practica... Repet, nu ma refer exact la cazul de fata, dar consider ca dupa un anumit triaj, masina merita macar vazuta si testate inainte de a o desconsidera doar privind-o pe net!1 point
-
Nu cred ca ai mari sanse. In PV politistul nu a mentionat ca nu ai transparenta legala, ci doar ca nu ai folii omologate. Omologate nu inseamna doar ca au o anumita transparenta, ci si ca ai actele (omologarea) pentru ele. Este nevoie sa ai omologarea inclusiv pentru geamurile din spate si luneta, dar nu sunt mentionate in PV, deci trecem peste . In cazul concret, daca ati fost doar tu si politistul, este imposibil de dovedit in instanta daca ai avut sau nu folii in acel moment, in absenta unei inregistrari. Este doar cuvantul lui si cuvantul tau. In conditiile in care legea spune ca el are atributii de constatare, iar tu esti cel sanctionat, pe cine te astepti sa creada judecatorul? Exista intradevar unele cazuri cand judecatorii aleg sa il creada pe cel sanctionat, in conditiile in care nu exista nici o alta dovada in afara de cuvantul celor 2, dar ele sunt extrem de rare. De obicei trebuie sa existe macar o dovada circumstantiala pentru a determina judecatorul sa dea credit celui sanctionat, ceva care sa puna o cat de mica indoiala asupra celor notate de politist in PV. Stiu ca suna descurajant, dar asta este realitatea. Ai sanse sa anulezi PV-ul, dar trebuie sa fii constient ca sunt extrem de mici si te poti considera f norocos daca se intampla asta. Eu nu m-as deranja sa platesc un avocat pentru asta, caci consider ca ar fi bani practic aruncati, sansele prea mici. Am avut in trecut o amenda contraventionala care nu era legata de domeniul auto, si cand politistul efectiv a scris chestii complet false in PV. Am avut si niste dovezi circumstantiale in favoarea mea, am avut si avocat si am pierdut cu brio . A fost singura data cand am contestat o amenda, si doar pentru faptul ca era complet o minciuna acel PV. In rest, eu merg pe principiul am gresit, platesc.1 point
-
Luni am avut programare la RAR si mi s-a dat revenire pentru o bucsa de brat.Toate bune si frumoase,am fost la un distribuitor de piese auto si am cumparat bucsele Meyle(toate 4 adica cele 2 mari din spate si cele 2 mici din fata) si m-am apucat de treaba.Bucsele mari de pe masina erau originale inscriptionate VW AG dar fabricate in Turcia.Acum intrebarea mea este daca a mai gasit si altcineva acelasi tip de bucse ? P.S:Am trecut RAR-ul marti dimineata.1 point
-
0 points
-
Citisem si eu pe ici pe colo ca la DCI-urile autohtone tot cad injectoarele din cauza ca au pompe de inalta facute de Delphi si ca aceste pompe fac piliura care infunda diuzele . Ce stiti despre cr-urile de la VAG ? Banuiesc ca nu au pompa Delphi pentru ca nu au lucrat in veci cu ei ; ce stiti despre fiabilitatea lor vis-a-vis de acest aspect? Multumesc!-1 points
-
Pai prietenul tau cu 911 turbo e copil mic. Uite colegul nostru cu copil si 1.6TDI merge cu 200 :))-1 points
-
In Romania ar fi o varianta pt.km putini. Iti cumperi masina de noua, ca sa te fălesti la vecini sa te vada fetele, cu ultimii bani stransi. Apoi iti dai seama ca nu.ti permiti sa o intretii si sa.i pui carburant. E un tipar romanesc des intalnit. Mai ales ca dupa ce a inceput criza, s.au umplut parcarile firmelor de leasing, cu supermasini recent cumparate ?-1 points
-
-1 points
-
In comentariul sters de moderator intrebam, fara gluma, ce benzina folositi. Intreb pentru ca am auzit ca TSI nu merge cu 98. Mersi-1 points
-
Si atunci care e solutia cand cumperi o masina sh ? Nu conteaza nr de km atata timp cat masina la teste iese in stare buna si nu are probleme. Am vazut masina cu 100.000km ce era terminata si acelasi model cu peste 400.000km ce inca mergea bine. Inca ceva, mare atentie la zgarieturi, se folosesc carioci din alea de acoperit zgarieturile, iar dupa ce o cumperi si o speli peste cateva zile daca o murdaresti ies la iveala Pai golful si passat-ul au cam aceeasi suspensie. De ce zici ca ti se pare o prostie ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00