Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.04.2017 în toate secţiunile

  1. Multumesc foarte mult pentru apreciere si urare Sorin! ShadoWzZ stii cum e, cand vrei ceva da-i din maini si din picioare sa il obtii cat mai repede motanelul, multumesc! O poza modificata, ca nu mai am stare pana ajung la service sa reglez suspensia
    5 points
  2. Gata si franele, inca sunt in rodaj cu ele deci nu pot sa va zic inca cum franeaza, dar arata demential, parca sa schimbat toata masina
    5 points
  3. @VW CC , @ShadoWzZ mersi frumos. O scurta prezentare a modulului Polar Fis aici : https://vid.me/6BTA (dati pe 1080p) , scuzati melodia posibil enervanta. Un scurt sample din mers aici: [editat] (dati pe 1080p) (si cu casti + volum maxim daca doriti ) In alta ordine de idei... o "retrospectiva" a interiorului Dynaudio instalat Grile iluminate facelift Ceas facelift Trimuri textura Zebrano lumina ambientala facelift Volan R line Padele DSG aluminium brushed Trim navi alu-brushed facelift Climatronic + trim alu-brushed facelift Scrumiera alu-brushed Consola centrala (cal) facelift Maneta DSG cu rama selectoare facelift Butoane consola centrala facelift Rama bloc lumini facelift (fara buton frana parking) Pedale R36 metalice Dashcam instalat + fire ascunse Modul Polar FIS instalat
    4 points
  4. La mine am observat functionarea exact cum o descrie @vdragos Adica asa: 1. Intai avertizare in locul ODO (semn de exclamare si masina); 2. Daca nu pricepi, avertizare rosie pe display si tiuit in boxe - avertizarea rosie e cea din poza postata de @The_Ego 3. Apoi frana. Referitor la ACC, @The_Ego spune ca lui ii franeaza brusc daca se apropie de o masina cu viteza mult mai mica decat a lui. La mine nu e asa, chiar daca am distanta minima setata, vede ca ala merge mult mai incet si incepe sa franeze lin de cand imi apare pe bord ca am o masina in fata pana ajunge la distanta setata. Brusc mi s-a intamplat sa franeze doar cand cineva din banda de langa a schimbat brusc banda in fata mea si avea o viteza mult mai mica, moment in care aia era singura solutie ca sa mentina distanta fata de cel nou intrat pe banda. Din ce spune fiecare mai sus eu trag o concluzie...sau poate doua: 1. Sistemele sunt adaptate permanent din soft si probabil actioneaza diferit in functie de versiunea existenta la momentul fabricarii masinii. 2. Cei care le folosesc le inteleg diferit si probabil nu realizeaza ca situatia respectiva chiar e un pericol, fiind invatati sa conduca mai agresiv - pe cei care circula des prin Bucuresti ii inteleg perfect, cea mai mare parte a soferilor de aici circula agresiv, foarte aproape de masina din fata si se apropie ostentativ cu viteza mare desi cel din fata merge mult mai incet. Asta intr-un trafic normal nu ar avea voie sa se intample, iar in tarile mai civilizate legea pedepseste astfel de comportamente in orase, deci as zice mai degraba ca sistemul e gandit bine, dar oamenii trebuie sa-i inteleaga functionarea si/sau sa il dezactiveze daca nu se pot adapta. La urma urmei, un sistem bun, dar prost folosit e mai periculos decat daca el nu exista deloc. In schimb, pentru cine il intelege si se poate mula dupa el, este foarte util si poate fi salvator in situatii critice in care apare neatentia - asta i se poate intampla oricui, fie si o data in viata - iti poate salva viata. L.E. Cred ca topicul ar fi trebuit facut pentru fiecare model de masina in parte - ele cu siguranta actioneaza diferit, sunt implementari diferite, chiar daca principiul e acelasi.
    4 points
  5. @deenman Eu cand imi aleg masina, trebuie sa imi placa interiorul, pentru ca acolo petrec timpul, si apoi design-ul exterior. Dar vorbind cat se poate de obiectiv, daca s-ar alege masinile strict pentru design, VW ar fi undeva spre partea de jos a clasamentului, surclasata mult de Seat de exemplu. Vorbind general, pentru romani, tot sigla din bot conteaza, ca daca ar scoate Audi/BMW o masina in forma de mamaliga, tot s-ar vinde in draci in Romanika
    3 points
  6. Cam asa arata covorasul de portbagaj OEM cu fata dubla. Vreo 330 ron, e in catalogul de accesorii primavara-toamna. E perfect fit pe forma portbagajului, marginea e chiar ok, la o varsare accidentala de lichid (cantitate decenta, nu o galeata) il retine in interior. Materialul este un plastic moale, a apus era "cauciuc moale" de la generatiile anterioare Se poate curata/spala usor, singurul downside este ca trebuie sa ai grija sa nu uzi fata "cealalta" care este din mocheta.
    3 points
  7. @Aerofan Ai inteles partial gresit functionarea FA-ului. Daca iti intra pe banda unul care merge cu 3km/h mai putin ca tine dar e f aproape, nu iti va frana sistemul, ci doar te va avertiza ca esti f aproape de cel din fata pentru ca el calculeaza diferenta dintre viteza ta si viteza celui din fata. In cazul lui @75NOR a fost o alta situatie, si anume masina se deplasa aproape perpendicular pe masina lui, in fata, deci nu avea o viteza in aceeasi directie de mers. Sper ca m-am facut inteles.
    3 points
  8. La franare de urgenta, led-urile/becurile pt frana dau flashuri. Acum dupa oprire, nu stiu daca se mai aprinde avaria pe MQB. Pe vechea platforma PQ35, am patit sa se aprinda singure avariile dupa franare brusca (probabil codare VCDS). L.E.: Vad ca si pe MQB
    3 points
  9. Teaser: Suspensia este inca pe setarea de iarna, inalta. Dupa ce o mai las fac poze mai multe
    3 points
  10. Da,BMN e cu 16v deci numai culbutorii sunt de verificat. Incepe prima data cu EGR-ul .Trebuie demontat,curatat impecabil ,verificat daca clapeta nu se invarte in gol sau are joc si testata etansietatea cu lichid
    2 points
  11. Sa va mai povestesc din experiente...provocate de mine. Intr-o zi am intrat in voia si in mintea baietelului meu de 10 ani ( de altfel foarte pasionat de tehnica si nou ) si am simulat undeva, in afara orasului si intr-un loc mai ferit ( deja cei care treceau pe acolo se uitau nedumeriri la mine, neintelegand ce fac eu acolo ) urmatoarea situatie : am construit un obstacol din patru baxuri de banane, pe care am lipit cu banda scoci doua parasolare din aluminiu, de pus vara pe bord, ca sa simulez un autoturism in fata ...am facut diverse incercari sa vad cum reactioneaza masina in functie de viteza, si am constatat ca la apropiere cu viteza f f mica, sistemul a intervenit foarte/prea tarziu, in doua din cinci cazuri lovind/atingand obstacolul si franand violent chiar in momentul impactului, iar la apropierea cu viteza ceva mai mare, a sesizat din timp si a intervenit prompt. Bine, eu am justificat faptul ca a franat foarte tarziu si ca a lovit si pe seama dimensiunii mici a obstacolului construit de mine, ceea ce a facut ca unda radio sau ultrasunetele sau ce o fi emitand sistemul radar, sa se intoarca prea tarziu in receptor... De aceea, in toate materialele de prezentare, VW spune ca sistemul reduce pe cat posibil eventualele accidente si daune la masina, si nu ca este un sistem infailibil, garantat 100% .
    2 points
  12. Daca-i musai asta e . Eu sunt dupa a doua jumatate a decadei 3 de viata insa in ultimii 15 ani tehnologia asta parca a luat-o razna . Nu apuci sa te obisnuiesti cu ceva ca deja apare altceva.
    2 points
  13. @Aerofan: Vad ca nu sunt singurul care incearca sa isi faca "educatie" pe tema sistemelor de asistenta Dar, daca parintii nostri au reusit sa se acomodeze cu Internetul si FB-ul, ar trebui si noi sa reusim sa ne acomodam cu "asistentii". Pentru ca sunt abia la jumatatea decadei 3 de viata, nutresc speranta ca nu voi ramane "illiterate" pe subiect
    2 points
  14. Eu v-am povestit ce am patit, si nu conduc deloc agresiv, asa incat sistemul intervine foarte rar...dar vezi, suntem oameni si mai facem greseli...cine in viata asta nu s-a aplecat dupa ceva sau nu a intors privirea in timpul mersului, pentru doua - trei secunde? sa fim seriosi, se mai intampla, si asta e rolul sistemelor moderne, sa actioneze atunci cand un cumul de factori ( inclusiv neatentia noastra ) creeaza o situatie periculoasa ...din partea mea, un Big like pt sistem, la mine si-a scos banii ...
    2 points
  15. La voi FA actioneaza si la viteze mari? Din cate stiu sistemul de pe masina mea functioneaza doar la viteze de oras. Doar FA, fara ACC. @Aerofan Sistemul nu e asa sensibil. Actioneaza doar cand e o disproportie mare intre viteza ta si cea a "obstacolului". Daca intra cineva in fata ta din scurt si isi continua deplasarea cu viteza superioara nu va actiona. Bineinteles daca cel care te-a depasit va incetini/frana cand este in fata ta atunci FA te va avertiza sau frana dupa caz.
    2 points
  16. Aerofan, da-mi voie sa nu fiu de acord nici eu cu tine....mai bine sa franeze sistemul in caz ca eu nu sunt atent sau imi taie unul calea, asa incat sa mi opresc sau macar sa incetinesc pina la un impact minor si sa-mi protejez fata ( cu riscul de a ma injura cei din spate ca am franat violent ) decat sa stau prin service-uri si sa dau o gramada de bani pe reparatia partii din fata ...care nu vreau sa ma gandesc cat e de scumpa, bineinteles in functie de sisteme...in conditiile in care nu toata lumea isi permite casco.
    2 points
  17. @Aerofan, nu sunt de acord. De aproape 7 ani conduc zilnic prin Bucuresti, iar in ultimele 10 luni o masina cu aceste sisteme. De putine ori cand au intrat, chiar m-au ajutat cand a fost cazul, dar asta si pentru ca am un anumit stil de mers. Nu conduc agresiv si prevad anumite situatii. Sistemele acestea NU sunt facute pt cine merge violent, pentru cine sta la 1m de masina din fata la 130kmh, pentru cine sta incalecat pe benzi sau pt cine intra in ultima clipa inapoi in coloana. In schimb augmenteaza un stil de mers defensiv si in general e mai relaxant la condus (asta cu referire la ACC). Un sistem automat va frana mult mai eficient decat un sofer obisnuit pentru ca franeaza la maxim. S-a dovedit ca multi cred ca apasa la maxim pedala de frana, dar de fapt nu este asa. Acum sa nu fim ipocriti sa nu pretindem ca am patit macar o data sa franam de urgenta in ultima clipa datorita fie a unei neatentii, fie a ceva neasteptat (tipic Ro). Apoi sunt unii soferi care stau mai prost la reflexe si la anticipat, iar FA fix asta face. Confuzia pe care o fac multi de cred ca sistemele sunt proaste este a crede ca sistemele sunt autonome, cand de fapt ele doar asista si decizia finala o ia soferul. Deja avand peste 18.000km dintre care 10.000km extraurban si mereu sistemele au fost ON, pot sa spun ca nu e asa violent cum se crede, mai ales pt ca se decupleaza la cel mai mic input al soferului. Concret, cand vezi ca iti intra ceva in fata (am si spus ca sistemul nu franeaza instant si trebuie masina sa fie jumatate pe sensul tau ca sa o sesizeze), cum pui piciorul pe frana, sistemul e decuplat si franezi doar tu, cat si cum vrei.
    2 points
  18. Eu in locul vostru nu as folosi chestiile astea prin oras. Pot cauza accidente ce in mod normal sunt de evitat. Daca cel cu taxi din spatele tau nu reactiona sau reactiona mai tarziu acum era vinovat si tu erai cu masina la service. In Ro miscarile din trafic sunt prea "periculoase" pentru sistemul asta. Sincer si fara sa va suparati pe mine sistemul asta e facut pentru oameni care dorm pe ei la volan si care nu sunt atenti, nu pentru agitatia din traficul romanesc. Imaginati-va daca va depaseste unul sau va intra in fata cum va frana masina avand dintr-o data in fata senzorului (radarului) un obiect? Imaginati-va cum ati frana voi si cum franeaza sistemul si apoi cum ar reactiona aia din spate.
    2 points
  19. Astazi am mai muncit putin, am montat coloana de volan electrica.
    2 points
  20. Dupa ce am vandut G7 1.4 tsi ACT-ul , la un coleg de pe forum, pe care l-am convertit cu aceasta ocazie de la Seat :-)), mi-am luat in 2015, octombrie un G7 R , DSG, 5 usi, MY2016. Dotari: ACC, faruri led adaptive cu high beam assist, trapa panoramica, Dynaudio, Front Assist, Lane Assist, Blind spot monitor, City emergency brake, DCC, DSG, Car-net, Kessy, roti de 18. Navigatie si piele nu am dorit, de aceea nici nu am comandat :-) . Dupa 19 luni si 61.000 km sunt 100% multumit de masina :-).
    1 point
  21. Verifica egr-ul daca inchide etans Verifica stare axa came si tacheti
    1 point
  22. Prieteni si care este vinovatul ca ma omorat masina asta mi vine sa ii dau foc
    1 point
  23. 1 point
  24. @bfor foarte buna observatia ta. FA din cate stiu nu e acelasi lucru cu Emergency City Brake sau cum se numeste sistemul care franeaza la viteze mici ca sa nu il atingi pe cel din fata. FA-ul actioneaza asa doar la viteze mari, iar la viteze mici doar atenueaza impactul, atat. Eu am observat la masina mea ca la viteze sub 30km/h rar ajunge sa tipe si sa vrea sa puna frana - doar cand masina din fata e oprita de tot iar eu nu schitez nimic pana aproape de ea. In schimb, la viteze de 50-60km/h orice franare mai violenta a celui din fata sau la orice masina care circula cu viteza mult mai mica, FA-ul reactioneaza extrem de prompt si avertizeaza vizual si acustic imediat, probabil urmatorul pas fiind frana - dar deocamdata am franat eu de fiecare data inaintea lui, nu am curaj sa-l las pe el sa faca asta cand e vorba de masina in fata pe care o vad dinainte
    1 point
  25. Daca nu sunt optiuni cu restrictii, pana intr-un anumit stadiu al unei comenzi, se pot face modificari la comanda. de ex. "stadiul B preconfirmat de fabrica sapt 5/2017 productie" , "stadiul C confirmat de fabrica sapt 3/2017 productie" .... mai sunt si altele, dar idee sper sa fie inteleasa LE: cat despre varianta FR, nici dealerul din Cluj nu avea data concrete, insa spunea ca probabil se vor afla o data cu noul MY18
    1 point
  26. @bubu182: pai, daca ma poti ajuta cu codul, ti-ar ramane dator Stiu ca nu te-ai putut abtine cu Doina Mona il strecor prin paine, nu il stric pe parbriz. ProX-ul e suficient pentru nevoie mele
    1 point
  27. Ala o sa-l "scap" doar pe tapiterie Si o sa-l chem si pe @vdragos, sa "scapam" si la el pe tapiterie, ca e amator Daca mai aruncam si niste pudra proteica in oala rotii de rezerva, imi puteam face "shake proteic to go" Pe moment nu mi-a picat fisa, eram prea ocupat sa fiu nervos In alta ordine de idei, ma gandesc sa-mi fac un retrofit la diuzele de la parbriz, nu ma pot obisnui neam cu astea stil Zorro de la Superb3: fiecare duza are 2 jeturi: 1 vertical, 1 oblic, se incruciseaza pe parbriz alea oblice de zici ca sunt la duel. Le-am pus gand rau.... Solutia exista si e simpla: retrofit la jeturile de la Passat B8 Partul de Passat are codul 5M0 955 986 C 9B9 si este cel pentru duze incalzite Uite retrofitul in actiune, pe un Leon 5F @cristi511: te bagi la un retrofit ?
    1 point
  28. Lapte Doina!! :D:D:D:D:DD:D:D:D:D
    1 point
  29. De aia arata interiorul asa de bine la anterioara, ai scapat lapte in el :)))))
    1 point
  30. @andrei0241: depinde foarte mult ce vrei sa faci cu masina. Eu incercam sa spun ca dupa ce am mers cu Cupra cu 19'' am avut curaj sa iau Superbul cu 19'' si nu-mi pare rau deloc, din contra. La un SUV, daca vrei sa iesi pe forestiere, sau sa-l scoti putin "la peisaj" probabil ca 18'' ar fi alegerea cea mai buna. Cu 17'' mi se pare ca nu cadreaza cu designul noilor generatii de caroserii.
    1 point
  31. Pune un scan in topicul dedicat,sa vedem ce erori ai.
    1 point
  32. Este perfect fit! Sa stii ca tot acel "down side", mi s-a intamplat la Octavia, cand una din sticle din spate a "scapat", si am reusit sa sparg 2x 1.5 L de vin rosu de casa in portbagaj....vara Iti dai seama cum mirosea, insa surpriza placuta a fost ca am ridicat cu grija covorasul dublu-fata. si sub el era totul uscat, scapat "instant" de miros. Da, covorasul a trebuit spalat cu grija, lasat la uscat etc. insa ulterior 0 miros in masina a vin/alcool. Deci orice down-size este mai "ok-ish" rezolvabil decat fara acest covoras in caz de nevoie
    1 point
  33. Arata foarte bine acolo, dar marginile mi se par mici De exemplu, am patit in Octavia sa imi curga dintr-o sticla de vin de 2L, iar cu marginile astea sigur ar fi curs - si pe Octavia mi-am luat la fel o tavita inalta in margini, ca sa nu imi curga in caz ca mai patesc din astea. Atunci am stat sa curat mult si bine mocheta din portbagaj si de abia dupa vreo 2 saptamani a iesit de tot mirosul din ea. Oricum, OE e alegerea perfecta daca vrei sa dea bine la ochi
    1 point
  34. Pai daca iti intra in fata ta cu 53, fata de 50 ai tai, sistemul nu detecteaza pericol, si nu franeaza aiurea...si asa cum s-a mai zis, toate aceste sisteme sunt gandite pentru deplasarea in siguranta in tari civilizate, care au legaturi intre orase prin autostrazi, nu drumuri " expres " sau " europene " sau " nationale " ca in Romanica...si credeti-ma, sa mergi pe autostrada cu toate sistemele astea activate, este foarte relaxant...nu stai stresat ca iti franeaza unul si tu nu il vezi, ca ai pe cineva in unghi mort cand schimbi banda, ca ai calcat fara sa vrei linia si il sperii pe cel de langa tine.....ce sa mai vb, la mine la Passat, cand intru in tara, imi spune ca nu mai poate vedea semnele de circulatie, e ceva legat de navigatie...asta e...Si apropo de intratul pe banda in fata cuiva la distanta mica, agresiv : in Germania si Austria te arde politia de nu te vezi, daca te susprinde pe camerele lor sau in trafic, in masini civile, ca ai facut asa ceva...totul tine decivilizatie..........
    1 point
  35. Din manualul meu: Frânarea de urgenţă la viteză redusă În cazul în care există pericolul de coliziune în plaja de viteze de la aprox. 5 km/h până la 30 km/h, sistemul va iniţia o frânare automată. La frânarea automată, se aprinde pe ecran lampa de control  » fig. 164. Preavertizarea Dacă sistemul recunoaşte un pericol de coliziune, se aprinde pe afişaj lampa de control  » fig. 164 şi se emite un semnal acustic. Afişarea de preavertizare poate avea loc în următoarele situaţii. ▶ În cazul unei coliziuni cu un obstacol aflat în mişcare, într-o plajă de viteze de la aproximativ 30 km/h, până la 210 km/h. ▶ În caz de pericol de coliziune cu un obstacol fix, într-o plajă de viteze de deplasare de la aproximativ 30 km/h, până la 85 km/h. În cazul afişării unei preavertizări se va acţiona pedala de frână, fără a evita obstacolul! Avertizarea acută Dacă şoferul nu reacţionează la preavertizare, sistemul generează automat o smucitură de frânare scurtă, prin intermediul unei intervenţii active de frânare, pentru a avertiza din nou asupra pericolului unei posibile coliziuni. Frânarea automată Dacă şoferul nu reacţionează la avertizarea acută, sistemul începe să frâneze automat autovehiculul. În cazul intervenţiilor automate asupra frânelor, presiunea în instalaţia de frânare creşte şi pedala de frână nu poate fi acţionată prin cursa normală a pedalei. Acţiunile automate de frânare pot fi întrerupte prin acţionarea pedalei de ambreiaj sau prin mişcarea volanului. Sprijinirea frânării Dacă şoferul frânează insuficient în cazul unui pericol de coliziune iminentă, sistemul măreşte automat forţa de frânare. Sprijinirea frânării se realizează numai atâta timp cât pedala de frână se apasă puternic.
    1 point
  36. zorro, din cate tin minte, front assist-ul nu actioneaza decat sub 30 sau 50 km la ora, sper ca nu ma insel...dar scrie asta in manuale, stiu ca am citit si sunt mai multe trepte de viteza si mai multe distante prestabilite, in functie de care actioneaza anumite " segmente " din sistem
    1 point
  37. La mine merge asa: 1. Intai avertizare in locul ODO (semn de exclamare si masina); 2. Daca nu pricepi, avertizare rosie pe display si tiuit in boxe 3. Apoi frina. Daca e vreo urgenta, 2 si 3 se intimpla in acelasi timp. Nu stiu cum am setarile, cred ca cele mai prudente.
    1 point
  38. Iti pot da eu niste becuri LED pentru teste, am mai multe modele. Daca vrei, lasa-mi pm si ne vedem
    1 point
  39. Nu trebuia sa pui softul de pe alta masina la tine...un soft CORECT se face la fiecare masina in parte, pt ca raspund diferit.
    1 point
  40. Iulius, pe viitor posteaza eroarea si modulul pe care o gasesti, exact asa cum le salveaza VCDS-ul - cu part number, etc. Banuiesc ca eroarea o gasesti pe 44- servodirectie - Daca asa este, ori caseta a fost schimbata cu una mai noua si nu a fost codata corespunzator (donatoarea avea asa ceva).... ori s-a jucat cineva la masina si a codat gresit. Oricum, se poate rezolva din codare.
    1 point
  41. Exista bbs in configuratie 8.5x18 ET35 pt A4 B8 http://konfigurator.bbs.com/article/rims/car_selection/rim_selection_3D/resetFilter/true/PKWIDCode/P00024730029507
    1 point
  42. Toni, incearca sa repostezi imaginile
    1 point
  43. Salutare, azi am reusit sa schimb "botonu" start/stop engine si schimbatorul. Nice L@@K Si o poza mai clara cu distantierele, nr masinii reprez pe boss-ul casei Maffy(uta)
    1 point
  44. Exact aceeasi problema am avut-o si eu pe aceeasi masina. Am pus soft 4020 mai intai si si-a revenit. Apoi, pentru ca nu reuseam sa mai pun hartile, la indicatiile lui @lucaflo26, am facut update la 5238 si am pus hartile V13 cu map tools 2. Multumesc @lucaflo26 pentru informatii !
    1 point
  45. Hai ca sunteti obraznici de acum. E deja al 4-lea R de pe forum. I need this in my life :)))) Anyway, sa te bucuri de ea in continuare !
    1 point
  46. Nu cred ca o sa gasiti un vanzator, dispus sa desfaca masina in service si apoi sa te hotarasti daca o cumperi sau nu in functie de uzura. Iar daca ai sa te apuci sa verifici 2-3 masini in service pe partea asta, o sa te ajunga exact cat piesele respective daca ar fi sa le schimbi.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!