Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
Am comandat și eu Kodiaqul, cu livrare in săptămâna 20-21 (deci in jur de 15 mai). M-am grăbit sa îl comand, sa îl am măcar la toamna, dar se pare ca problema cotei mici pentru România nu a fost chiar problema. Am reușit sa fac și DT weekendul acesta, și împărtășesc cu voi câteva impresii: spațiu mare pe locurile din rândul 2 (am testat cu scăunelul copilului care in Octavia3 făcea locul din dreapta fata incomod (încerc sa atașez și o poza); mașina este antifonata mai bine ca O3, calitate plastice mai buna; sistemul Canton este și el mai bun ca in O3, însă nu se compara cu HK de pe Mercedes, BMW (chiar și X1); ținuta de drum este buna, și nu am avut deloc la frânare senzația de mașina grea pe care am experimentat-o in ML sau Land Cruiser. As indrazni sa spun ca se comporta mai degrabă ca un break. Mașina testata era echipata cu DCC, poate și asta a contat. Referitor la preț/discount, eu am optat pentru 2.0TSI, cu tapiserie piele, trapa, nav amusden si alte câteva optionale mai ieftine. Preț final 35.5k euro, după un discount foarte mic, sub 1000 euro. Am sperat sa mai scot ceva la rabla dar e exclus cu noile condiții de CO2, și încă sper la un Bonus de la Porsche Leasing. Pretul e mai bun decât la KIA Sorento sau Hyunday Santa Fee. Alte concurente le-am exclus din start fie din cauza dimensiunilor mai mici, fie din cauza prețurilor mult mai mari.5 points
-
5 points
-
Salut, Am decis sa prezint al doilea membru Seat, Leon FR 1.4 TSI 150CP ACT Technology Pack (2016) Ca si dotari in afara de cele FR: - Full LED headlights, Navigation System High and DAB radio, SEAT Media System Plus - Jante Performance 18' - iluminare interioare led rosu/alb - Iluminare placuta inmatriculare spate cu LED - senzori fata/spate, Full Link Pachet Comfort Drive - Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire - Functie aprindere automata a farurilor si Coming Home - Senzor de ploaie Deja ma gandesc la: - key cover de FR - pedale + footrest - duze stropitoare parbriz - Schimbare becuri proiectoare ceata cu unele LED (nu se potriveste deloc culoarea galbena cu farurile LED) P.S Am uitat sa va spun ca momentan sunt stabilit in UK dar sunt cu ochii pe forum2 points
-
@ToniM soluția ii doar pentru zonele cu piele. Scaune, zona din spate a scaunelor, fete de ușa, cotiera fata/spate. Pentru alcantara, atata timp cat la mine nu ii patata/murdară, am folosit o perie moale!2 points
-
2 points
-
Atat timp cat nu se pateaza alcantara, nu ai de ce sa dai pe ea cu solutii. Scamele/praful se curata instant cu o rola din aia "lipicioasa" cu care dai pe haine... Woops, iar o sa-mi sara lumea in cap ca "promovez" solutiile "babesti" si nu folosesc ultimele minuni alte tehnologiei2 points
-
1 point
-
1 point
-
Acum da, poti sa-l schimbi cand vrei, dar 74 mm era valoarea data de reprezentanta ca sa ti-l schimbe gratis in garantie sau kulanza. Asa ca totusi este o valoare oficiala. Acum cam toate masinile TSI cu lant au iesit din garantie, inafara de cateva Skode Rapid si Toledo la care s-au mai montat motoare cu lant pana la jumatatea lui 2015.1 point
-
Pai cred ca ar fi bine sa il verifici. Nu e vorba doar de eroare ci si de faptul ca probabil nu o sa iti sara airbagul in caz de accident1 point
-
1 point
-
Salut. Nu inteleg de ce toata lumea opteaza pentru 2.0 TDI. Ok, multi cai putere, cuplu mare etc. Ce cautam la o masina? Asta ne intereseaza in primul rand. Majoritatea ne-o dorim pentru ca e frumoasa si pentru ca bugetul ne-o permite. Dar unu' ca mine, de 25 de ani care are un job normal, rate peste rate samd. se gandeste inainte de toate la intretinerea acelei masini pe care vrea s-o cumpere. Bun, vrei diesel? Pregateste-te sa scoti bani cand pica ceva "neprevazut". Se stie ca masinile cu motoare pe benzina sunt rezistente pentru ca exista de foarte mult timp. Diesel-ul cu Turbo ofera senzatii tari, dar si mai putin tari. In fine, am deviat de la subiect. Detin 1.6 FSI DSG an 2006. Masina intretinuta super bine. Consumabile la timp, motorul abia ca se aude, mai ales la relanti. Comsum de Bucuresti la ore de varf ( 09:00 si 19:00 ) 10 L/100 km. Uneori si 11-12, cand mi-e "sete" de sprint-uri. Masina cere doar benzina buna, revizii la timp si te duce cat vrei tu. Vesnica problema VW, apare check engine daca alimentezi cu benzina proasta ( Lukoil, Rompetrol ) de 95. Crede-ma, consumul scazut de carburant compenseaza cu pretul acestuia si asa ai si grija de motor. Nu strica o verificare EGR la un service bun. La asta am inteles ca nu se curata ci se schimba. Inca n-am avut nevoie sa-l schimb. Nu mananca ulei decat daca te lacomesti si pui ceva ieftin sau "de la baieti". Folosesc Motul si 5W30 si nu a disparut niciun ml din el. Daca am omis ceva, te rog sa ma intrebi.1 point
-
nu a spus nimeni oficial, dar, statistic, cam la 70 000km se ajunge la fatidica intindere de 74mm...si atunci prevederea spune ca distributia trebuie schimbata. Exsta o circulara a VAG care recomanda ca, la alungirea lantului de 74mm sa se schimbe distributia (se face pe kulanza). Bine, ea tine mai mult, au fost oameni care au schimbat-o la 68 000km, uni la 34 000, altii au trecut de 80 000km cu lantul original...insa, numai la o masurare a intinderii lantului se poate spune cu precizie cand trebuie schimbata. Sunt curios daca tu stii ce alungire ai la lant in acest moment... spre ex eu am intindere de 73,1mm si 60 000km asa ca pe la 70 000km trebuie sa schimb lantul (zic eu).1 point
-
optional - daca nu-l ai, se poate pune... sau nu. Functioneaza si fara el, o sa apara doar eroare la scanare.1 point
-
TL-H 100 (clona de little will) am eu de vreo 5 ani - pe Golf, Bora, Octavia, vreo 2 alfe 156 - si pe un Hyundai accent (asta ar avea plafon mai curbat) - nu am avut vreo problema de aderenta a magnetului. Viteza maxima pe bord cu dracia pe plafon, bineinteles pe autobahn, a fost de 220kmh. are aprox 1m - mie mi-e arhisuficienta.1 point
-
Cati ani au trecut de la ultimul schimb? Poate daca au trecut 4 ani te poti gandi, altfel nu cred ca are rost decat daca suspectezi tu ceva .. Frumoasa masina, intotdeauna mi-au placut TT-urile, sa te bucuri de ea!1 point
-
1 point
-
dupa cam 5 minute de mers mi se incalzea mie incat sa bage si caldura. Pana atunci, incalzirea in scaune e sfanta.1 point
-
da, sunt putine B7 cu incalzire parbriz -....dar nu este imposibil de gasit - trebuie doar sa ai rabdare si timp, sa le cauti1 point
-
Nu are de ce sa nu reuseasca. Se monteza, am facut de multe ori acest retrofit.1 point
-
discurile spate sunt Rottinger Nu am simtit nevoie de mai mult, cu placute ferodo ds2500 Gata si distantierele, le-am montat noaptea trecuta, bucurie mare, nu imi atinge in aripi sau in contra aripi , se pare ca e suspensia e destul de rigida pe setarea 5 incat nu am probleme, azi urmeaza sa instalez franele, revin cu poze dupa instalare1 point
-
Mersi pentru sfaturi. Eu o lasam, cat o curatam de zapada, pornita si nu se simtea deloc(fata de un astra g pe care-l aveam si se simtea o mica diferenta)1 point
-
Merci @quze daca n-as folosi masina aproape zilnic pe drumuri proaste ar fi pe jante 19 si cu o suspensie lasata dar asa a trebuit sa fac un compromis.1 point
-
Hai ca azi am patit una...misto Cum rulam eu "incet si sigur" si legal, dimineata la 8, rupt de somn, catre birou, ajungand intr-un sens giratoriu, ma trezesc ca un baiat cu o "bavareza" - evident, imi taie calea, perpendicular pe directia mea de mers. Raman relaxat, nu era cazul de franat din partea mea, era timp destul pentru celalalt sa degajeze... Cand colo...Superbul imi arde o frana de toata frumusetea, de la 50-55km/h la 20km/h in cativa metri spre deliciul propriu, al pasagerei si mai ales al taximetristului din spatele meu, care, evident, "didn't see this coming", ca de altfel nici eu M-am ingalbenit - nu de frana, ci de faptul ca ala din spate a fost pe punctul sa se urce pe mine S-a aprins cu rosu o pictograma pe tot display-ul maxi-dot-ului si that was that Setarile mele de FA sunt: "Afisare distanta - oprit" / "Preavertizare - medie" Din recunosc, limitata mea experienta pe acest subiect si cultura doar din ce am citit in manual, totusi nu ar fi trebuit FA sa "tipe" sa faca in vreun fel si apoi sa arda frana de rigoare daca eu nu as fi franat ? Am oprit voit setarea de "afisare distanta" intrucat ma enerva sa mi se tot aprinda pictograma in locul kilometrajului, mai ales ca se aprindea cu mult inainte de a fi cu adevarat nevoie. Ar trebui sa setez altfel "preavertizarea" ca sa dea un semnal sonor si sa am timp de reactie - adica sa franez eu inainte sa intervina masina ? Mersi de sfaturi...1 point
-
Nu stiu ce cred altii, dar forma acestei masini imi spune "sportivitate". Imi place mult.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pe clima ar trebui sa porneasca ambele ventilatoare,la PD mai rar pornesc la regenerare1 point
-
@deenman nu am zis ca ai fost fraierit sau ceva in genul. Eu doar am spus ca nici in weltauto nu trebuie sa ai incredere cu ochii inchisi si trebuie sa verifici inainte.1 point
-
motanelul, multumesc pentru opinie! Multumesc pentru incercarea de a ma ajuta! De la cunoscuti, pasionati, am aflat si eu despre cele de RS6/S6. Asa am aflat si de fatul ca sunt forjate si ca au o greutate redusa, lucru ce avantajeaza foarte mult "ride confort/control - ul" Exista si pe 19", tocmai ce le-am descoperit acum o saptamana. Au echipat din ce m-am documentat doar coupe-urile A5 vandute incepand cu 2015-2016. Tipodimensiunile sunt 9x19" et.33. Din ce am sapat, am vazut ca cele pe 19" ar avea greutatea cam tot in jurul valorii de 13kg/buc. Acum ramane de vazut cand vor ajunge. Uite si o poza cu cele vizate de mine1 point
-
1 point
-
1 point
-
cel dinspre cutie se aude ca o bataie ritmica - nu doar una singura cum spuenti voi - ce creste odata cu turatia rotilor. Se manifesta si la mers inainte, nu doar in curba.1 point
-
1 point
-
Incearca cu solutia asta ,face minuni la tapiterii si nu trebuie clatit dupa http://mycarestore.ro/shop/igiena-casa/produs/rio-casamia-igienizzante-colonia-con-ammoniaca-lt-125/3211 point
-
@deenman poti sa incerci orice ulei 502 00/ 505 00/ 505 01 5w-40/30 iti place , nici eu nu sunt fan 507.00 sau service LL ,cat despre depuneri la tsi din cauza injectiei directe nu depinde de ulei1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt curios si eu sa vad configuratia ta cu 'strict necesar' la 37k. Cred ca toata lumea are un 'strict necesar' foarte diferit Personal inca imi place sa mestec in ciaun si primul lucru bifat este cutie manuala si apoi, sa zicem, 4x4, de care majoritatea suntem constienti ca nu`l vom folosi cu adevarat decat de foarte putine ori, dar e un asset bun acolo.. vorba romanului... 'lasa sa fie'. Si nu as vrea sa incepem iar discutiile despre sistemele 4x4 de pe masinile astea de oras, in comparatie cu adevaratele 4x4 offroad si tot asa mai departe....Daca va uitati putin pe vanzarile masinilor de import, ponderea benzina/motorina a inceput sa se incline catre benzina dar, recunosc, sunt putin sceptic ca un motor de 1.4 este corespunzator unui SUV de proportiile Kodiaq, in care, teoretic, pot calatori 2 familii cu cate 1 copil fiecare. Daca ai 1-2 copii si sotiei inca ii place sa plece cu casa dupa ea, cu siguranta vei fi multumit de spatiu, ca doar nu te-ai orienta catre Kodiaq pentru a`l folosi 90% singur si fara niciun bagaj? Hmmmm.... Asa ca ori te duci spre diesel, cu un cuplu mai decent, ori urci cilindreea la benzina pentru niste cai putere in plus. Nu trebuie sa fiti de acord cu mine, imi exprim parerea pur personala. Apoi, fiecare isi adauga optiuni care lui i se pare absolut necesare. Trebuie luat in considerare ca acestea variaza si in functie de unde locuieste omul. Daca stai la bloc si ai loc de parcare subteran, ce sa faci cu parbriz incalzit sau incalzire stationara? La fel si daca stai la casa si ai loc pentru un garaj decent, incalzit. Sunt 'mofturi' unele din ele, pe care ti le doresti, nu neaparat ca iti trebuie. Sunt de asemenea 2 feluri de oameni, cei care s-au obisnuit cu telefonul conectat la HU si mirroring/Android Auto, si cei care isi doresc neaparat navigatie. Toti au argumente bine sustinute. Sau cum zicea @kthor mai sus, pentru el era esential ACC, in timp ce pentru altii nu conteaza deloc pt ca nici nu au autostrazi pe langa ei sau rar ies din tara cu masina. Nu mi se pare corect sa ne plangem de preturile acestei masini dupa ce din start configuram motorul cel mai scump, cutia cea mai scumpa, interior piele/alcantara, navigatii, ACC, KESSY, asistent la parcare, scaune electrice si cu memorie (desi multi sunt singurii soferi pe acea masina) trapa panoramica si alte elemente care clar fac masina mai scumpa. Si apoi ne miram de ce e 38-40k....1 point
-
Am descarcat fisierul (unde se explica motoarele EA211), dar zice ca este corupt. Nu merge. mai poti sa-l pui odata? Nu stiu nimic despre motoarele astea EA211. La toate masinile stiam fiecare furtun sau senzor unde duce, pentru ce este, dar la asta nu stiu unde este termostatul, pompa de apa, nu stiu ce se aude cateodata zumzaind dupa ce opresc masina-ventilatorul sta. Nu vreau sa umblu in el, doar sa-l inteleg. Atasat versiunea in limba germana ssp511-ottomotoren-baureihe-ea211.pdf1 point
-
Buuuuun...pozitia de drepti si... Am plecat cu urmatoarele informatii...dupa rodaj si km de oras... Am fost plecat intr--o plimbarica pana la snow-fest-ul organizat de safari tours de la "Le Deux Alpes" din Franta. Totul a pornit de la o conserva "jip", un lifestyle-fashion-item parcat prin oras, ca sa vada lumea...mai adaugi un jetbag pe el, sofer + 3 adulti, bagaje pana la refuz...si ajungi la ceva mare....si greu....da greu tare... Am pornit in tandem cu un Touran 1.6 FSI, cu 3 adulti si un jetbag, asa ca este oarecum de la sine inteles ca nu se putea merge prea alert. Urma Cluj-Mindelheim, am plecat spre Carei SM, sa evitam traficul de Cluj-Oradea, care multi poate din voi il savureaza si il cunosc mult mai bine decat mine In localitati legal, in afara legal, insa mi se parea curios ca Touran-ul ma impingea in localitati, si intre ramanea in urma, desi nu am trecut nici macar o data limita legala, insa am zis ca cine stie, aveam "Walky-Talky" intre masini. Soferul de la Touran are ~70'ish ani, deci au fost pauze, insa zero rabdare, varsta isi spunea cuvantul, km de adunau insa parca tot mai obositor... Ungaria am condus eu Touran-ul, sefa a trecut la Ateca, soferul Touran-ului a dormitat HU. In Austria, am revenit la Ateca. La limita normala de 130 el (Touran-ul) mergea 110, cand veneau limitari la 90-70, eu ma tineam de ele, el depasea tot. Colac peste pupaza, cum nu mai avea deloc rabdare, mi-a luat-o inainte ca el stie, si s-a tot dus catre Passau desi i-am spus ca Navi pe noi ne baga spre Salzburg, insa macar ultimile sute de km nu a mai trebuit sa merg in tandem dezastrous, si mi-am vazut linistit de drum (Touran-ul a prins ploaie pe Pasau, au ajuns cu 2 ore mai tarziu la cazare). Ah da...era sa uit...prin Ungaria primesc informatia draguta, ca el (Touran-ul) nu mai vine pana in Romania la retur, ca s-a razgandit, si vom avea sa fim 5 persoane la retur in Ateca....si ca sa ma descurc eu cu bagajele cum stiu.... De la Mindelheim, "convoiului" exceptional, a mai aparut un BMW seria 1 venit din Berlin, si el cazat cu noi, asa ca seara am stat la o poveste cu si despre amintiri de liceu. De acolo am pornit in trei masini, spre Franta la snow-fest. Frumos ulterior am iesit din Germania unde ma frustram singur, zone fara limita, Touran-ul venea 90-110...zone cu limita, la fel, ne depasea...in Elvetia, unde de bine de rau, era soare, fara probleme pe carosabil, cu limita de 120...la fel....conducea de capul lui Touran-ul....seria 1 s-a plictisit dupa vreo 20 de minute de mers in tandem haotic intre 90-110km/h si m-a sunat cu mesajul..."bah, eu nu mai pot, ne vedem acolo..." Undeva inainte de Zürich ne-am mai intalnit cu o masina din Stuttgart, acel Golf 7 GTD care l-am mai condus si eu putinel, si am continuat intr-un ritm ciudatel, pana in Franta, unde am alimentat cele 2 masini, Golful era cu plinul din Stuttgart inca ok. Dupa o intrebare de la el, bah de ce mergem la limita de 120 cu 110, respectiv, de ce merge Touran-ul cu 110 in limita de 80...i-am zis sa nu inceapa...sa o lasam asa... Franta apoi a inceput sa se intunece, iar pe ultimii km...dupa Grenoble...unde Touran-ul mergea 70 in localitati si ma depasea, si la drum intre cu limita de 90 mergea 70....nu a mai avut rabdare nici GTD-ul....si am plecat noi doi in tandem pana la Les Deux Alpes, macar ne-am "bucurat" de cateva serpentine in limitele legale (Touran-ul a ajuns cu aproximativ 45minute mai tarziu, urcand serpentinele cu 10-40km/h). Prima parte era bifata....Cluj - Snow-fest....in 4 persoane....condus pe ECO din DMS, doar la ultima parte cu GTD-ul am trecut pe Normal si pe S la cutia de viteze. A urmat schi-ul, domeniul este super fain, in speta pentru incepatori sau celor care le place sa se plimbe mult pe schi-uri/placi, insa pe alocuri prea multa lume pentru gustul meu, insa daca stiai sa iti alegi partiile, te puteai da linistit. Insa cazarile, sunt la baza partiei, insa asa...mai studentesti, insa la ce pret se plateste, nu e de mirare View-ul de la cazare Si doua-trei de pe alocuri O localitate funny.... Si invatam franceza.... in germana "sauf" inseamna a bea "mult", ca "porcii" Si o bere care o recomand daca ajungeti in zona...locala Si revenim la automobilistica.... Le Deux Alpes - Bucey Le Gy ----- in 2 persoane, cu jetbag insa mers legal....masina a trecut de pe Eco pe Normal mode....de cateva ori cutia pe S sa depasesc tiruri intre localitati, am mers pe "DN" si nu pe autostrazi.... Tur.... Retur.... Recomand zona dintre "Le Clapier" - "Le Deux Alpes" pentru cei carora le plac urcarile pe serpentine, aceasta la retur am bifato, pentru prima oara la masina, DMS Sport, cutie pe S ... si aici deja parca masina in 2 persoane....cu jetbag...insa destul de goala...imi reamintea ce cifre avea pe hartie....ca cica poate si depasi Returul "Le Deux Alpes" - "Weißbach" Germania, a fost un deliciu....soferul Touran-ului a zis ca el merge singur, asa ca am plecat in tandem cu seria 1, si am putut spune ca a fost mult mai relaxant, mers doar legal, frumos in tandem pana in Memmingen, unde el a urcat ulterior spre Berlin...DMS pe Normal, cutie pe D pana acolo Deja aici pusesem un troller in masina de Berlin, urmand sa ajunga in tara de paste doar, am trimis echipament de schi, deoarece Touran-ul nu avea "loc" de 2 persoane+bagaje, si m-a anuntat ca nu imi poate aduce nimica in tara.... Ulterior, din Memmingen, cum era zona fara limitari....cum eram doar singur (da, incarcat si cu 3+sofer in habitaclu), am putut sa merg lejer....prin Germania...pe soare...cu autostrada putin circulata....tronson bifat cu 140-180 km /h - unde era legal desigur Am ajuns la cazare, Touran-ul undeva tot asa cam 2 ore ulterior, insa nervos soferul...insa macar am facut FR-DE in Ateca cu 4 persoane, doar DE-RO urma sa luam persoana "in plus" de la Touran, ca eie sa ramana 2 persoane si noi....5....si da...asa macar am aflat cu cine se poate face, si cu cine nu concediu...da stiu, personal problems, insa ma ajuta sa scriu despre ele Dupa micul dejun, am plecat spre RO, culmea ca Touran-ul a zis dimineata luati bagajele, ca ducem noi persoana inca putin, asa ca doar arhi plin, am pornit si am parcurs Austria in 4 persoane, la Nickelsdorf am ajuns 5 in Ateca....tot asa, mers legal Austria 70-90-110-130...Touran-ul, din care mi-a spus persoana de la eie, 90-110 constant, crede ca a bifat si cateva poze in jurul Vienei... Inca sub "confortul" de 4 persoane + bagaje&echipamente de schi pentru 5...ma rog...unele trimise via Berlin...ah da, si am trimis si cu Golful GTD spre Stuttgart din ele, sa putem incapea -.- La final a urmat HU, 130 pe temponat cu ACC, a urcat si sefa portiunea M3 dupa Budapesta pana la 5 km de Granita cu Carei la volan. Masina era grea...insa isi facea treaba de cruiser cat de cat Trecut granita....si....mi-am dat seama....al meu fashion-trendy-item....acest jip cu culoare de pisi....este totusi....o alegere buna pentru mine....carosabil marcat si gol....chef de condus....da....5 persoane....da...bagaje fara luneta+jetbag tichsit...pe DMS sport, cutia in S, am putut sa ma bucur de alegerea facuta, schimbul de la 1.6 tdi manual la 2.0 tdi dsg, a fost "ce trebuie"....viteza nu doresc sa o discut pe ultima parte de drum.... Asadar...primul concediu bifat O cifra "rotunda" prinsa aseara, masina este pe moment cu 6.6xy km in bord Si ce sa mai zic...despre acest autovehicul.... Alegerea DSG + ACC o pot recomanda cu drag oricui, face viata la drumuri lungi mult mai usoara, apuca si soferul sa mai arunce cate o privire in stanga si in dreapta. Desi, pe primul tronson de Drum, Ro-De am prins si ~150km de precipitatii prin Austria, unde a "picat" de vreo 4-5 ori senzorul...un aspect nu prea placut, dispare si posibilitatea unui cruise control clasic, cel putin eu nu am descoperit cum pot avea doar cruise control fara ACC....insa si-a revenit....o data singur...o data am oprit si curatat sigla "2D" .... o data a trebuit sa curat si sa repornesc motorul....insa in 2-3 cazuri doar mergand mai departe pe Autostrada isi revenea... Alegerea "SUV/crossover" peste "limuzina" imi prieste mie, o masina nu asa de lunga pentru parcari, o masina un pic mai ridicata aka. fara griji la parcari pentru masca din fata. Si culmea, chiar si asa cu jetbag, am simtit-o la volan mai stabila ca si octavia...Atat in curbe unde parca nu e asa de "balena" pe cat pare, cat si la viteze pe autrosatda si curbele aferente din Germania, care le-am putut "ataca" cu 150km/h fara griji, pe tronsoanele fara limita desigur .Aspect confirmat si de sefa pe M3 unde ea de obicei mergea cu Octavia cu 120km/h din cauza vantului din lateral, acuma a bifat 134km/h cu ACC pe autostrada cu parerea "parca mai merge si mai tare" Un alt aspect...nici macar o rerutare dinamica...nici macar un mesaj receptionat, desi TP imi intra cu mesaje...desigur...asta pe Germania/Austria unde le intelegeam, pe Elvetia si Ungaria degeaba intrau, respectiv stau-urile de pe Elvetia nu mi le-a vazut deloc....TMC tot timpul cu "lnia peste" Ceva posesori de la Seat care imi pot confirma ca este normal? Am parcurs manualul de utilizare, din Navigatie este bifata rerutarea dinamica, de la Radio este bifat TP, altceva, eu personal, nu am gasit, si sunt curios daca functioneaza "ok" sau merita batut timp+drum spre dealer.... Ah da....autonomie "Ad Blue" 2200 km ramasi...aici eu sunt nou in "domeniu", va trebuie sa consult cartea masinii, desigur apreciez o indrumare...pot sa o fac eu ? trebuie sa merg la dealer? se pot face in anumite pompe de combustibil ? Voi parcurge oricum si cartea, insa deseara apuc doar Si.......mai are cineva rabdare sa citeasca? a ajuns cineva pana aici? Urmeaza sa dau jetbag-ul jos.....sa o spal bine interior/exterior....si sa ma bucur de ea "cabrio style" de indata ce da vremea frumoasa. Si daca tot sunt la capitolul vreme....va trebuie sa vad, cred ca mai las pneurile iarna 1-2 saptamani, si daca pana atunci nu dau macar 2 pneuri de vara la pret ok'ish, le voi monta pe cele de vara pe astea, si mai circul asa....nu vreau sa le dau la pret derizoriu, doar ca apoi sa decartez 1800-2000 € pe jante+pneuri R19 vara, prefer sa le folosesc poate sezonul acesta pe pneurile venite din fabrica daca nu pleaca, si ulterior la anul sa fac schimbul, si atunci macar sa le vand la pret de "SH" , ca acum doar oferte de genul am primit pe ele.... Saptamana faina popor, zambiti PS: acel sentiment cand ai deja parcurs peste 4400km, mai ai putin pana acasa....mergi cu ACC in spatele unui compatriot in localitate cu 48,xz km ....vine indicatorul de iesire din localitate...vine linie discontinua....si o data ce dai semnal si intri in depasire...el ii da pedala "blana" urcand peste limita legala in paralel sa "iti arate".....of of of....mai mai mai....e trista inconstienta unora...sincer....1 point
-
Mulțumesc și eu pt ca tocmai m ai făcut sa iau o decizie, ușoară. Spor.1 point
-
Reducerea pt soție e 4_8% la skoda 10% la seat și Vw. Am mers puțin cu Mazda 3 însă o sa fac și test drive. E mai prost antifonata, asta s a auzit din primele minute. Poziția de condus e mai înaltă ca la Vw Vw. Motorul trebuie turat bine ca sa depășești, treapta inferioara neapărat.1 point
-
Samsarul nu vrea sa manance un colt de paine, el vrea cozonac. Si poate da cu matura sa manance, nu sa insele lumea.1 point
-
Skoda Octavia Combi 4x4 Style 2.0 TDI 150 CP M6 (fara facelift), cu cateva optionale: Clever Pack (faruri bi-xenon, scaune fata incalzite), Driving Mode Selection, duze stropitoare parbriz incalzite, Hill Hold Control, iluminare spatiu pentru picioare, KESSY (sistem de acces in masina si pornire/oprire motor fara cheie), pregatire telefon cu Bluetooth, proiectoare de ceata fumurii, senzori parcare spate, Simply Clever, sistem de navigatie Amundsen MIB2, SunSet, volan multifunctional imbracat in piele. Alegerea dotarilor optionale nu imi apartine pentru ca achizitia masinii se face din stoc Dintre ele, farurile bi-xenon, HHC, senzorii de parcare, SunSet si volanul multifunctional le consider utile. Cred ca o sa imi placa si Kessy. Am ales Octavia pentru ca este cea mai apropiata de asteptarile mele, raportat la posibilitatile financiare. Am ales Combi pentru ca este mai practic. Am ales 4x4 in primul rand pentru drumurile frecvente la tara unde iarna accesul poate fi mai dificil (dar nu numai). Am ales 2.0 TDI pentru ca la Octavia nu exista combinatia 1.4 TSI 150 CP cu tractiune integrala (eu fiind fan benzinare). Desi as fi preferat o cutie automata, am ales manuala pentru ca in trecut am avut o experienta neplacuta cu un DSG7. Am ales fara facelift din doua motive: pretul mai accesibil si cei 4 ochi ai noii versiuni (faruri led fara cornering), cu care nu reusesc sa ma impac defel1 point
-
logic, pentru ca cei de la service nu au stiut sa scoata tot uleiul din cutie... se da drumu la ulei prin 2 locuri, nu doar prin unul... Si se umple pe la sonda de mers inapoi, nu pe la asazisul dop de umplere si nivel, pentru ca nivelul normal depaseste acel dop1 point
-
eu zic sa nu faci amestecaturi d-astea. daca vrei sa faci o treaba, ia amortizoare + arcuri. daca nu vrei/permiti/whatever, tine-o cum e acum. Parerea mea :offtopic:1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00