Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.04.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
@deenman ai obtinut un discount mare pentru ca atat era marja lor de profit. Scopul lor e sa vanda masina peste un anumit pret, pe care l-au obtinut de la tine. Puteai sa le mai arati inca 100 defecte ca sub un anumit pret, nu o cumparai. Ce ti-am dorit este sa nu ai nevoie de garantie, pentru ca in Romania este foarte greu cu garantia si la o masina noua.3 points
-
Cristian o sa ti prezint leonul meu în weekend. 12.000e cu garanție un an dasweltauto auto, fr și alte dotări cu 54.000km. Persoana fizica.3 points
-
Daca as avea la dispozitie un astfel de Bec cu LED, l-as putea masura din multe puncte de vedere, cel mai important fotometric. Ma refer aici la consum, putere luminoasa, spectrul luminos, etc. Una dintre marile probleme ale LED-urilor este disiparea caldurii de pe o suprafata foarte mica, fiind LED-uri gen Luxeon M care au peste 120-130lm/w(neluand in calcul randamentul driverului la calculul final) si o putere max de 10-12W, niciodata pt o durata de viata mare nu se va merge spre maxim. Iar ca sa disipi 20-50W cu niste benzi metalice sau cu un ventilator, suprafetele de convectie si temperatura mediului ambiant foarte ridicate pun reale probleme termice. Daca o sa am spre test asa ceva, o sa pun datele la dispozitie3 points
-
3 points
-
De ce nu ai specificat magazinului respectiv ca doresti doar cu fabricatie in Ungaria? In modul asta scuteai si magazinul de un cost tur-retur al transportului absolut degeaba, nu aveau de unde sa stie de preferintele tale in materie de tara de fabricatie si nici nu mai erai tare dezorientat in momentul de fata. Daca cei de acolo ti-au promis Ungaria si au trimis China, atunci sa le fie rusine si sa-si repare greseala, kit ca nu este nicio diferenta intre ele, o minciuna e o minciuna.2 points
-
@deenman nu am zis ca ai fost fraierit sau ceva in genul. Eu doar am spus ca nici in weltauto nu trebuie sa ai incredere cu ochii inchisi si trebuie sa verifici inainte.2 points
-
Conform celor de la autoexpress mai apare "Dynamic Chassis Control" , ceea ce mai ofera un plus care cauta si conform cu jante mai mari - zic eu2 points
-
sa nu te superi pe mine, dar daca tu nu reusesti sa identifici cum sa desfaci capitonajul... cum te descurci sa faci bucati camera/sigla - care are elemente care gliseaza, etc ? Dupa care sa o mai si montezi la loc corect. Eu zic sa cauti pe cineva care se pricepe, prin zona ta.2 points
-
erau de firma 85% , fiind conduse de toti ratatii de pusti care viseaza doar 6000 rpm sau batrani care sch la 1500 rpm. apoi intervale decalate , in loc de 15k km veneau la 20-25 k km . probleme erau legate de consum ulei , turbina , erori de sonda de oxigen . probabil dvs aveti grija de el . eu va zic ce am vazut si cam atat.2 points
-
Absolut de acord cu colegul de forum @deenman, pentru ce vrei sa folosesti masina, as cauta un 1.4TSI 125 CP , TSI de generatia a doua, nu mai are problemele primei generatii, cel putin din 2013 de cand se fabrica nimeni nu se plange de ele. Consum de ulei au, dar rezonabil, sunt destui colegi aici pe forum cu aceasta motorizare, chiar si la 1.8TSI din prima generatie ( cea de 160CP ) avut aceasta problema si nici acolo nu toate, era pe noroc. Nu ai zis ca ai vrea Leon 5F hatchback sau combi (ST) ? Hatch cu motorizarea mai sus prezentata se misca chiar bine si are un consum foarte OK. Daca gasesti unul de 140 CP sau mai nou 150 CP si ACT (desi la acest pret inca nu sunt sigur daca se gaseste) cu atat mai bine. TDI nu iti recomand deloc, aceste noi TDI-uri se misca in oras ca elefantul in magazinul de portelane, au demultiplicari ale cutiei de viteze foarte lungi + ca filtrul de particule este unul fooooarte activ, regenerandu-se mai tot timpul ( urban cam la fiecare 100-150 km) extraurban (3-400 km) astea din cauza normelor EU5-6 si al softurilor noi care se baga automat din fabrica. De exemplu eu de cand am masina mea, desi il folosesc 80% extraurban, am invatat sa merg mai mult pe jos sau cu transportul in comun ca efectiv vad ca ii fac rau in traficul sufocat din Cluj, ce sa mai spunem de Bucuresti?2 points
-
2 points
-
1 point
-
Las-o asa. Arata perfect si e putin mai utilizabila in orasele noastre mirifice. Imi imaginez ca si confortul a mai crescut putin ?!?!. Oricum arata f bine cu rotile astea.1 point
-
1 point
-
motanelul, multumesc pentru opinie! Multumesc pentru incercarea de a ma ajuta! De la cunoscuti, pasionati, am aflat si eu despre cele de RS6/S6. Asa am aflat si de fatul ca sunt forjate si ca au o greutate redusa, lucru ce avantajeaza foarte mult "ride confort/control - ul" Exista si pe 19", tocmai ce le-am descoperit acum o saptamana. Au echipat din ce m-am documentat doar coupe-urile A5 vandute incepand cu 2015-2016. Tipodimensiunile sunt 9x19" et.33. Din ce am sapat, am vazut ca cele pe 19" ar avea greutatea cam tot in jurul valorii de 13kg/buc. Acum ramane de vazut cand vor ajunge. Uite si o poza cu cele vizate de mine1 point
-
Cu siguranta 2.0 TSI va veni doar la pachet cu DSG si 4drive. Autoexpress sustine ca s-ar lansa in vara.. http://www.autoexpress.co.uk/seat/ateca/99083/sporty-new-seat-ateca-fr-suv-revealed-in-time-for-summer1 point
-
1 point
-
@cascadoru La multe autohaus-uri se da garantie sau se poate achizitiona contra cost pentru SH'uri. Ideea e ca in Romanika te cam speli cu ea pe cap. A ta, cred ca face parte din garantia extinsa de 4 ani, iar aici discutam deja de masini, carora le-a expirat deja garantia de fabrica + garantia extinsa oferita de importator. (totusi, eu stiam ca garantia oferita de importator este valabila doar in tara de unde se achizitioneaza)1 point
-
Apropo dacă îți zic ca mașină e luata în 2013pe PF și data în 2017 la buyback tot la Avia de unde am luat o eu, te ajuta? Am obținut un discount mare pt ca am știut ce sa le arat cu vânzătorul și mecanicul lor lângă.1 point
-
Apropo: http://www.automarket.ro/stiri/un-nou-motor-pentru-seat-ateca-suv-ul-primeste-o-unitate-pe-benzina-de-20-76611.html1 point
-
Te rog insistent și respectuos sa mi areti o oferta mai sigura ca istoric și date, transparenta, decat cea de a cumpăra mașină nouă. Ms. Dacă și la o mașină de 3 ani cu istoric curat (3revizii și un schimb de parbriz) ne punem asa grave semne de întrebare, atunci de la un privat cum e?1 point
-
Nu se aude cand pleci cu launch control. Nu s-a auzit niciodata, nici la modelele pre-facelift. DSG fart-ul este o functie din ECU.1 point
-
Nu stiu unde vezi tu ca ma contrazic Omul a zis că alege într e Saint Gobain si Splintex Ce i am răspuns eu nu are treaba cu ce am spus că am pe masina1 point
-
Am facut niste masuratori: Bec D2S Osram original XENARC 2478lm, Bec D2S Osram XENARC OEM utilizat vreo 13 ani si 170.000km care a dat 1786lm, adica o degradare de 28% Bec Halogen Philips Vision H3 +30% 683 lm Am mai masurat un bec no name H3, cu vreo 50h functionare care a dat 622 lm, adica o diferenta de doar 9% fata de renumitul Philips, de unde cei 30%? Daca se ofera cineva sa puna la dispozitie un bec cu LED China, l-as putea masura.1 point
-
1. Invata sa soliciti - asa consideri ca trebuie sa te adresezi cand soliciti ajutor ? 2. ai modelul vechi sau nou, de volan, pe masina ta ?1 point
-
Si mai bine, in cazul asta Imi place ca esti tipicar: totul la locul lui, jaluzeaua din consola centrala inchisa, mocheta de langa incuietoarea centurii de siguranta curatata si aspirata (zona aia e magnet pentru scame & praf), chiar e un exemplar de Superb 2 superb Oricum ar fi, eu te admir ca folosesti covorase de material textil... Eu n-am curaj, mi-e ca le fac praf rapid, e foarte mult colb in Brasov primavara asta1 point
-
O abatere de 2-3 % la cuplu nu ar trebui sa modifice functionarea unui regulator, hai sa fim seriosi. Altfel toata lumea ar avea probleme. La fel ptr senzorul de presiune din capatul opus al rampei.1 point
-
1 point
-
@_ophaeliu Poti urmari discutiile de pe topicul cu Superb 3, acolo e detaliat totul. Eu il folosesc zilnic, deci merge, si merge foarte bine. Se integreaza perfect cu infotainment-ul masinii.1 point
-
In alta ordine de idei, am atins borna de 2,000km. Imi place de mor, imi place rularea seamless si felul in care se simte cuplul motorului. Inca n-am trecut de 3,000rpm, dar urmeaza niste drumuri mai lungi, unde vreau sa o urc pana in 3500rpm... Au sosit si numerele definitive. @ToniM: cati cai ziceai ca am acum, odata cu montarea numerelor? Inca 5? Am ajuns la 225? A mai primit un covoras de portbagaj cu fata dubla si un spray de curatat insecte OEM Skoda. Sa vedem daca faptul ca este de 3x mai scump ca ProX-ul echivalent inseamna ca si este de 3x mai bun. Si pentru ca a venit si momentul in care, dupa 4 ani, Superb 2-ul a plecat, las aici si un cadru cu cele 2 generatii...Sper doar ca noul sa fie la fel de bun ca vechiul. @golfix: mersi frumos. Iti urmaresc si eu topicul cu TT-ul, sa te bucuri de el @corbu33 70db in mers, 71db in stationare1 point
-
1 point
-
1 point
-
WVWZZZ3CZAE536228.pdf WVWZZZ1KZ5W199057.pdf WVWZZZ1KZAM626418.pdf WVWZZZ3CZCP069365.pdf WVGZZZ1TZ6W122738.pdf WVWZZZ3BZ2P065165.pdf WVWZZZ1KZ8M317105.pdf Alte Decodari: WVWZZZ3CZFP403749.pdf1 point
-
@IonisX avand in vedere calitatea masinilor/pieselor din ultimul timp (si aici ma refer la toate marcile de masini) sa ajungi la 140 de mii fara sa schimbi distributia nu este asa de rau1 point
-
Alungatul, iti urez sa il folosesti cu placere! Am recitit textul postat de mine anterior si mi-am dat seama ca a iesit o mica varza. A fost scris, modificat, dar fara a fi recitit, astfel ca s-a ales praful. Trebuia sa fie <unii prefera "4 motion", altii prefera trapa chiar daca NU au nevoie, altii vor praguri si pedale cu luminite, altii prefera confortul in timpul condusului. Fiecare cu stolul lui de randunele." Imi cer scuze, pentru ca s-a inteles cu totul altceva, cum ca as avea ceva impotriva "4 motion". De fapt, da, as avea ceva... Mi-as fi dorit si pe barca mea.1 point
-
1 point
-
cred ca in 4 ani de cand a postat, a rezolvat problema si nici nu mai urmareste acest topic.1 point
-
Arata foarte bine, de abia astept sa ma obisnuiesc si eu cu 1.4 tsi. O intrebare, in toti acesti 20.000km ai completat vreodata cu ulei?1 point
-
1 point
-
Calmeaza-te cu masina aia, este o dubiosenie clar, e de mult la vanzare. Si eu ti-o zic cu mana pe inima, la buget de 20k euro, nu m-as mai uita la VW.. Daca nu vrei Mercedes sau Bmw, poti incerca un A5 destul de ok la 20k euro .. si diferenta e enorma fata de CC , la confort, antifonare .. calitatea materialelor si pieselor overall. Daca totusi esti setat pe CC, mergi in Germania cu 20k euro (sau pe acolo.. cat ai tu) si iti iei o masina corecta.. eventual de la un dealer cu garantie etc.. cum e Welt Auto etc.1 point
-
Ca sa dea o anumita lumina, un LED are mai putini W decat un halogen. Si stim doar ca alternatorul se invarte tot mai greu, cu cat i se cere mai multa putere. In mare, pe scurt, pentru fiecare 100W ai nevoie de 0,1L benzina in plus /100Km.1 point
-
Deranjeaza pt ca dupa cum vezi, lumina e dispersata peste tot, cum a zis si colegul de mai sus, ca la xenon-ul chinezesc.1 point
-
Uite ceva interesant, pe la minutul 10 este cea care va intereseaza... Puternic, da bate peste tot, ca xenonul chinezesc...1 point
-
1 point
-
Am incercat sa montez la un new beetle jante de octavia de 17 si nu se potrivesc gaurile la prezoane... Foarte nasol, ca era o oferta beton...1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00