Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.04.2017 în toate secţiunile

  1. In alta ordine de idei, am atins borna de 2,000km. Imi place de mor, imi place rularea seamless si felul in care se simte cuplul motorului. Inca n-am trecut de 3,000rpm, dar urmeaza niste drumuri mai lungi, unde vreau sa o urc pana in 3500rpm... Au sosit si numerele definitive. @ToniM: cati cai ziceai ca am acum, odata cu montarea numerelor? Inca 5? Am ajuns la 225? A mai primit un covoras de portbagaj cu fata dubla si un spray de curatat insecte OEM Skoda. Sa vedem daca faptul ca este de 3x mai scump ca ProX-ul echivalent inseamna ca si este de 3x mai bun. Si pentru ca a venit si momentul in care, dupa 4 ani, Superb 2-ul a plecat, las aici si un cadru cu cele 2 generatii...Sper doar ca noul sa fie la fel de bun ca vechiul. @golfix: mersi frumos. Iti urmaresc si eu topicul cu TT-ul, sa te bucuri de el @corbu33 70db in mers, 71db in stationare
    5 points
  2. @cristi511: mda, las si eu asta aici Ideea e ca - in weekend- nu e indicat sa te duci acolo rupt de foame Te duci cu gandul ca vei si manca la vreo 45min-1h dupa ce-ai ajuns. Pana atunci, te relaxezi, stai pe sezlong, te bronzezi, bei cafeaua, savurezi o tzigareta, asculti beat-ul cu iz de Soundwaves, d'astea Apropos, dupa ce ati plecat omul a bagat Digweed - Transitions pana seara la 19:30. A fost vis.... Recomand cu caldura drumul pentru "dat". Din Sacele pana in Maneciu sunt 55km de vis. Doar viraje, ace de par, asfalt excelent si no police. Poti iesi la plimbare + admirat peisajul, sau la joaca in voie, mai ales dimineata cand e pustiu. Duminica dupa-amiaza e cam aglomerat pe sensul spre Bucuresti. Sa mai scoti Leonul pe traseul asta... Poate chiar cu over night sambata chiar la Valasoaia, ca sa vezi ce petreceri "in session" se dau acolo
    5 points
  3. Cand vad aici 20-40W/led/far... Ca sa disipi caldura, chiar si cu ventilator, in primu rand ca iti trebuie un radiator serios(nu doar prin dimensiune, cat prin material si performante), un ventilator cat mai sigilat IP, un driver bun etc. Modul in care chinezul le face si minte, e o chestiune veche, dar cu drivere ieftine si led-uri care se incing 80+ grade, alea mai mult de 1000-2000h viata nu au. "Sa lamurim o problema legata de becurile LED: Lumina generata de ele este foarte buna si mai putin periculoasa pentru ochi vs Xenon, deoarece in esenta xenon este descarcare electrica (arc) in gaz, ceea ce este foarte daunator ochiului uman. Este ca si cand te uiti la aparatul de sudat !!!" Sa fimi seriosi, poate te orbeste glare-ul si fluxul de lumina, dar nici de cum tipul sursei emisive. Poate ar trebui masurata puterea ce alimenteaza led-ul, poate ar trebui vazut flicker-ul ce il produce un driver ieftin, poate CRI-ul este unul f prost, gen 70. E cam multa dezinformare, asta datorandu-se lipsei de informatii si zisele chinezului care de regula sunt departe de adevar Am mai gasit o alta gogoasa, vanduta desigur tot de chinez, MODUL CAN-BUS, dragilor, Can-bus-ul este un sistem de comunicatie, folosit si in industria auto, ca si LIN-ul. Nu can bus-us alimenteaza farul, ca pe acolo trece 1 si 0! Centrala electrica masoara curentul tras de sursa emisiva, de care o fi ea, iar daca iese din parametrii(consum mai redus la xenon, bec ars, supra sarcina), va trage un mesaj de eroare si va dezactiva acel circuit. In cutiuta de la ballast e un asa zis anulator de eroare, de regula rezistoare, condensatori, ceva care sa pacaleasca citirea senzorului si sa aduca consumul cat mai aproape de cel al halogenului Iar la led-uri in acea cutiuta, se afla de fapt driver-ul, pt ca led-ul se alimenteaza in CURENT, nu in tensiune, iar la puterea aia, nu s-ar putea pune rezistoare pt limitare, trecandu-se astfel la niste surse in comutatie care atrag dupa sine o serie intreaga de probleme, de la zgomotul introdus in reteaua electrica, la flicker, la lipsa protectiilor ce tin de tensiuni tranzitorii inalte, etc
    4 points
  4. Hai sa mai ridicam praful un pic pe aici ... a venit primavara, nimic nou de raportat, ma straduiesc de vreo doua saptamani sa verific antigelul si uleiul si nu reusesc ...(la Touran le-am gasit pe amindoua un pic scazute cu ocazia schimbului de roti). Si citeva poze noi (calitate execrabila, facute cu BlackBerry):
    4 points
  5. o recomandare ar fi sa nu mai julesti jantele in bordura a doua, in fc de cat de adanca e zgarietura, polish sau revopsire.
    3 points
  6. Si a venit si momentul ala, asa ca m-au pocnit melancoliile. Ma atasez (mult) prea mult de lucruri, that's a fact. Au trecut fix 4 ani de cand am ridicat-o, in Aprilie 2013, timp in care am facut impreuna fix 80 000km. A venit momentul sa plece, asa ca sper sa aiba drumuri bune, fara incidente. Cred ca se poate inchide acest topic.
    3 points
  7. În după masa asta am folosit soluția de curățare piele de la SKODA. Având în vedere ca nu am interiorul murdar tare, nu ma pot pronunta de calitatea produsului. Pentru mine ii important ca nu a rămas unsuros după și ca miroase plăcut. Urmează sa cumpăr și soluția de întreținere, ca mai degrabă de asta as avea nevoie. Mai pun niște poze cu interiorul
    2 points
  8. Asteptand la statiile de incarcare am povestit cu diferiti posesori de masini electrice si fara nici o exceptie toti conduc cel putin dublu in comparatie cu fosilele detinute inainte. Am intrebat la VW de upgrade la baterie si cica nu se poate, nici pompa de caldura. Asta ultima mi-ar oferii cativa km in plus in anumite conditii. Avand in vedere ca 9 din 10 drumuri imi sunt satisfacute de rangeul actual al bateriei nu cred ca asi face upgrade daca ar fi posibil. Mai degraba un upgrade la masina, idee la care contemplez de ceva vreme...
    2 points
  9. Nu mai folosi solutii de oameni (piele vie) pe o tapiterie auto (piele moarta). De multe ori fac mai rau, fiindca au diverse substante in ele care pot afecta mai rau, la prima vedere poate sa fie catifelata si hidratata, dar long term se usuca mai rau (e doar un exemplu, se intampla chestii mai nasoale, unele au alcool in ele si iti distrug tapiteria.. pielea / culoarea la piele.. etc). Iti recomand solutiile de piele Meguiar's sau cele originale VAG.. daca tot ai o masina noua la care clar tii foarte mult, mai fa un efort si ia ce trebuie, nu solutii babesti
    2 points
  10. @cata_unu, mersi ! Azi am fost la Car & Truck Moto Show la Oradea. A fost frumos, o gramda de masini reusite, proiecte frumoase etc. Am luat locul 2 la Best Wheels.
    2 points
  11. Baga pe google și găsești, ca să nu facem reclama. Pro detailing Îngrijire auto Colin detailing Și mai sunt, cred, cateva
    1 point
  12. @sln La prima intrebare ti-am raspuns si atunci ca nu stiu, nu am incercat pt ca nu folosesc aplicatii audio din telefon, prefer radioul masinii sau cardul SD conectat la media pe sistemul masinii. Atunci ti-am zis ca o sa testez si iti spun, dar din pacate am uitat de fiecare data cand am ajuns la masina. La a doua intrebare, raspunsul este da. Concret: eu tin telefonul conectat pe Mirrorlink - il pun in cotiera si isi vede de treaba de acolo (cu cablul conectat la USB-ul din spate) si prietena mea pune uneori muzica prin BT de pe telefonul ei - cand nu ii place ce am pus eu pe card iar la radio nu e nimic interesant. Ultima data am facut asta sambata (acum 2 zile), eu aveam telefonul cu waze-ul pus pe ecranul masinii, aveam si conectat prin BT telefonul si am vorbit la el in boxele masinii, iar apoi dupa ce am terminat conversatia, ea a pus Media pe Bluetooth la telefonul ei, al meu ramanand cu Waze pe ecranul masinii si functional. Daca pentru cineva e un mister atat de mare Waze-ul pe ecranul masinii, va pot face un video incepand cu momentul in care ma urc in masina, pana pun Waze-ul pe ecranul masinii si imi vad de drum.
    1 point
  13. Dc zici tu Ma opresc aici cu OFF.T. Sa va bucurati de masini, indiferent de tractiune si marca
    1 point
  14. rares v: avantajul ledului față de halogen e unul singur: la aceeași luminozitate, consum mic de curent. Funcționează și invers: la același consum de curent, luminozitate mai puternică. Orice altceva nu justifică banii dați. În cazul becurilor de interior / poziție / stop: reducerea sarcinii cablajului. Înlocuind orice bec de plafonieră / poziție / stop cu leduri, se reduce consumul de curent cu vreo 330 W. (Într-un caz extrem, în care ar fi aprinse toate beculețele în același timp). Așa am făcut. Mașinile noastre pe platforma Golf IV au cel puțin 12 ani. Unele au 16-17 ani. Cablajele sunt supuse la diferențe mari de temperatură, iarnă-vară, sunt îmbinate foarte strâns, nu se poate interveni asupra lor. După atâția ani, izolația se coace, se întărește. Cu cât sunt mai mici consumatorii, cu atât mai bine. Dacă becurile LED au și culoarea și intensitatea luminoasă potrivită ca să fie nedetectabile din afara mașinii, e și mai bine. Dar când e vorba de far, care e supus unor reglementări legale stricte, lucrurile încep să se complice. Dacă becul nu are culoarea potrivită și nu focalizează așa cum trebuie, se iscă probleme legale. Cu ridicat de talon și RAR. Chiar dacă e bec cu halogen de 55 W. Probleme și mai urâte dacă e bec cu halogen de 100/120 W din Autovit. Sau xenon. Un bec LED H7 care să înlocuiască halogenul și să fie nedetectabil ar trebui să aibă nuanța potrivită, 3000-4300K. Și focalizarea foarte apropiată de original pe aceeași oglindă. Și fluxul luminos apropiat de cel al halogenului, sau puțin mai zdravăn. Nu mai mult de 2000 lm. Și să nu consume mai mult de 20 W, altfel nu prea se justifică banii investiți ca să înlocuiești un halogen de 55 W. Acum, depinde de chinezi, dacă sunt atât de buni încât să facă un astfel de bec. În 2012 nu puteau.
    1 point
  15. arata rau tare logul tau,iar problema nu e de la maf...rezolva intai cu presiunea si apoi vedem daca maf ul masoara destul pe undeva pierzi vaccum,sau chiar actuator spart
    1 point
  16. Pai stai...numere....covorase.... si spray OEM ?!? .... Minim +6,9 ps, am zis! Melancolia exista pentru cea din dreapta din ultimul cadru, dar si ce bine arata aia din stanga
    1 point
  17. Fiecare cu piticii lui. Arata belea interiorul !
    1 point
  18. 1 point
  19. A trecut ceva vreme .. masina merge fara probleme, am trecut si la rotile de vara. Am terminat interiorul.. full facelift acum , mi-a luat ceva sa strang unele piese.. mai ales ca o parte le-am luat noi oem.. si nu au fost chiar ieftine Am montat si un Polar Fis ... toys for big boys ... o sa il prezint intr-un post separat .. e o jucarie foarte tare, pe langa zecile de valori ce se pot citi si afisa pe screen-uri separate.. se pot face si codari din el.. are functii prestabilite ce se pot activa/dezactiva/modifica .. e f tare (si destul de scump ce-i drept). Totul este perfect functional, mai putin butoanele de Auto start stop si PLA pe care nu le am ca si optiune si le voi inlocui curand cu niste blank-uri negre, ca sa fie 100% ceea ce are masina mea.. nu imi place sa umblu cu butoane de la functii ce nu le am. Foarte greu cu timpul liber.. inca nu am apucat sa fac detailing cu produsele Meguiar's leather... nici sa fac un detailing la exterior.. cum vreau eu ... facem ce putem. Cateva poze..
    1 point
  20. La fel ca tine, am avut 2 experiente nefericite cu Conti CSC atat 2 cat si 5 pe Superb 2. Nu mai pun Conti pe masina
    1 point
  21. Lasa ca nici cu portocala ta nu mi-e rusine
    1 point
  22. Degeaba, frumoasa foc! le @vdragos tot timpul cocosul vecinului "da mai bine"
    1 point
  23. Merci. Mi-ar fi placut totusi sa fi fost o idee mai maricele in diametru.
    1 point
  24. Daca in urma update-ului ai primit vouchere-le, ai putea sa suni la reprezentanta si sa le spui ca vrei sa le folosesti si sa ceri o oferta. La mine a mers sa le folosesc pe ambele (30% reducere la piese, 250 lei reducere la manopera) si m-a costat operatiunea 1670 lei cu totul. Suma mi s-a parut foarte buna, in conditiile in care cel mai mic pret DOAR pentru EGR l-am gasit la colegul volksman cu 1500 lei, iar manopera sare de 100 euro pe la mecanici.
    1 point
  25. Nu poti pune Can de MQB pe platforma PQ35. Rusii scot component protection prin lipirea unui modul suplimentar pe placa de baza.
    1 point
  26. Este intre... Dupa intrebarea ta,mai bine mergi la un mecanic bun care are habar cum se verifica o turbina,frumos ar fi sa faci un log in mers tr 3 dar si o diagnoza generala,apoi postezi aici sa putem vedea cum functioneaza turbina ta. Sunt cateva verificari fara de care nu putem da un verdict clar.
    1 point
  27. Nu mi-am propus sa merg economic. Pentru stilul meu de condus e un consum foarte bun.
    1 point
  28. 1.8 TSI, Bucuresti, duminica la pranz
    1 point
  29. Topicul asta nu e android vs ios. Fiecare are dudele lui (update -uri care nu merg cum trebuie, touch care nu mai raspunde decât dupa reboot, incepe sa se miste greu dupa un timp, hărți proaste si mai sunt si altele. Si toate simptomele astea sunt pe iphone 6). Cele două curente, iphone&ios si android, se adreseaza unor utilizatori diferiti. Fiecare va sustine ca al lui e cel mai bun..sau va intelege ca mai exista si altii cu alte nevoi, diferite fata de a le lui, nu neapărat mai proaste sau mai bune ci diferite. Chestia asta seamana cu religia...
    1 point
  30. In weekend-ul asta am facut o plimbare de 400+ km per total si pot sa zic ca a fost primul drum in care m-am bucurat cu adevarat de masinuta. Am tras de ea la maxim (de la curbe luate in viteza la extrem, accelerari pana in 6000rpm si depasiri de tot felul pana la viteze mari pentru tara noastra) in toti km astia si pot sa zic ca am ramas cu urmatoarele impresii: - cea mai importanta si de ansamblu impresie ar fi aceea ca masina sta extrem de bine pe drum, cu tot cu PDG si roti doar pe 17". - motorul trage foarte bine si la viteze foarte mari, desi nu as fi crezut - asa am reusit sa ajung si eu la o temperatura a uleiului mai apropiata de colegii cu 2.0tsi. Dupa cateva zeci de minute de mers cu viteze peste cele admise pe autostrazile noastre si accelerari cu pedala la podea am reusit sa urc cel mai mult temperatura uleiului la 115 grade - afara fiind 22 grade. In schimb, fata de impresiile colegului @75NOR, 1.4tsi-ul se raceste foarte repede - maxim 1 minut de mers sub 130km/h si temperatura ajunge inapoi la 100 grade. Dupa alte 2-3 minute de mers in frana de motor temperatura ajungea in 93 de grade. Deci, desi e doar un 1.4 benzina, nu se simte obosit nici dupa cateva ore de tras tare de el. Pentru cine ma intreba acum cateva luni cum se comporta pe serpentine, in pante, cu bagaje, etc - se comporta foarte bine - nu mi se pare cu nimic mai prejos fata de tdi-urile cu care am mers. - suspensia sta foarte bine, nu stiu daca sta mai bine decat cea standard, fiind mai rigida, dar cu siguranta nu se inclina ca cea din Octavia si efectiv ai senzatia ca masina nu se dezlipeste de asfalt, oricat de tare ai lua curbele. - la viteze de peste 130km/h incepe sa se auda vantul pe langa oglinzi, dar nu cat sa ma simt deranjat - in rest, liniste in masina. - consumul din nou ma uimeste, ma asteptam ca la un astfel de drum sa vad minim 7,5% pe bord, avand in vedere ca 80% din accelerari au fost facute incepand de la 3500rpm pana la 6000rpm - plaja de turatii in care chiar trage bine - in limita celor 150cp si 250nm. - anvelopele sunt wow. As fi fost tentat sa bag mana in foc ca sunt cel putin slabe, dar am zis hai sa le incerc serios inainte sa-mi dau cu parerea, sa nu fiu subiectiv si sa privesc doar numele marcii. Da, Falken-urile cu care a venit masina stau pe asfalt la fel de bine ca GY Assy2 de pe Octavia. Efectiv nu am reusit sa le fac sa rupa aderenta pe curbe, si am abuzat de ele pana la limita subvirarii, nici macar nu scartaie, dar nici nu pierd aderenta vreo clipa. Deci nu, nu sunt proaste asa cum credeam si cum probabil cred si altii cand aud de ele. Aici probabil a contat si faptul ca am facut 80% din drum pe asfalt destul de proaspat turnat si/sau ca in palma, fara denivelari, gropi sau altele. - din nou, laud Mirrorlink-ul, Waze-ul pe ecran mi-a facut viata extrem de usoara, e una dintre optiunile pentru care as plati si mai mult daca ar fi nevoie. Pe final - imi place la maxim masina, imi ofera exact ce imi doream de la ea.
    1 point
  31. In jur de 30 bar e super ok
    1 point
  32. @mike. Nu am montata folie pe masina, sunt geamurile "privacy glass" din fabrica. Exact asa a iesit pe poarta fabricii. Si mie mi-ar placea folie si pe fata, dar am avut la fosta masina si nu mai vreau ca am avut ocazia sa raman fara talon. @imads Sunetul este insesizabil in combinatia turatii mici si viteza constanta, deci nu deranjeaza in niciun fel. Evacuarea face galagie cel mai mult atunci cand accelerezi puternic.
    1 point
  33. Cu mult timp in urma, dupa zile intregi de razgandiri, calcule si planificari, am facut un leap of faith si am cumparat E-Golful. Primele saptamani n-au fost lipsite de prejudecati si scepticism, sentimente care se contraziceau total cu ceea ce stiam, cu decizia rationala luata cu nu foarte mult timp inainte. Nu accelera brusc cu pedala la podea ca strici bateria, nu incarca la fast charge ca pierde din capacitate, acceasi chestie daca sta parcata la -10°C, si asa mai departe. Absurditati! Au trecut 2 ani ș-am parcurs 80.000,- km fara nici o surpriza neplacuta din partea masinii. Am incarcat la fast charge de 8 ori in 12 ore de nenumarate ori (media e 2-3 ori pe saptamana cate 20 de minute), am parcat la -20°C saptamani intregi, mare parte din accelerari sunt la 100% ca nu are numa 115 cai, iar autonomia masinii in conditii similare este aceeasi. Si cu cat conduc mai mult E-Golful, cu atat mai mult masina are sens. E silentioasa, comfortabila, de incredere si plina de viata. Acceleratia de pe loc nu inceteaza sa-mi puna zambetul pe buze nici in ziua de azi, iar depasirile le fac cu acceasi incredere ca si cu fostul Passat. Zilele trecute am facut acelasi test ca si acum 2 ani cand am cumparat-o. Cati km pot parcurge la 0°C cu bateria plina pana la 10%ish, fara AC. Pe acelasi traseu am obtinut un consum de 15kW/h / 100km, range 140km de ambele dati. Am fost destul de sigur ca voi obtine acelasi rezultat. Saptamana trecuta am planificat un drum de 110km, am calculat ca voi ajunge la destinatie cu 5km; rezultatul: Pe parcursul parcurgerii kilometrilor parcursi in decursul acestor ani, pot spune ca am simtit nevoia de o baterie mai mare. Chiar daca reteaua de statii de incarcare rapida e destul de bine pusa la punct nu-i suficient pentru a te putea deplasa lejer peste tot fara sa trebuiasca sa ma opresc la fiecare incarcator cate 10 minute. Cu o masina electrica noua, fiind mai eficienta si avand bateria putin mai mare, costurile cu incarcarea rapida scad cel putin cu 50% in ritmul in care folosesc eu masina. Asta ar fi singura nemultumire legata de E-Golf. Sper ca peste un an sau doi sa am aceeasi parere... gawd bless
    1 point
  34. Hai ca sunteti obraznici de acum. E deja al 4-lea R de pe forum. I need this in my life :)))) Anyway, sa te bucuri de ea in continuare !
    1 point
  35. Salut. Ce motorizare recomandati pentru un SH di 2013-2014, Passat sau Golf. Inițial am vrut benzina 1.4 tsi dar acum înclin spre diesel. Ms anticipat.
    1 point
  36. "Vanam" de mult benzinaria asta fantoma pentru niste cadre si mi-am "aranjat" sa ajung pe acolo inainte de "sun down". Ce a iesit... se vede mai jos
    1 point
  37. @cristi511: domnu' moderator, lasati inaltele mai jos, mai ridicati o idee mediile Si putina amplitudine pe bass ar fi si mai bine O sa fac si eu un sample d'asta
    1 point
  38. Un tip care a testat mai multe tipuri de bec H4 cu LED pe motocicleta lui Triumph a zis cam aşa: spre deosebire de halogen, LEDul dă la aceiaşi waţi o lumină mult mai puternică şi mai albă, dar mai difuză, împrăştiată. Astfel încât, ca şi la xenon, dintre tipurile de bec H4 chinezeşti cu LED s-ar putea să nimereşti unul care se potriveşte cu oglinda farului, care să focalizeze binişor, dar nu perfect, şi să poţi trece de echivalentul ITPului de la ei fără să ai parte de prea multe măgării. Dar să focalizeze perfect, ca şi cum ar fi halogen, e imposibil, tot va proiecta lumina şi pe unde nu trebuie. Şi, datorită acestei lumini difuze, e nevoie de un LED mult mai puternic decât halogenul: dacă un bec cu halogen produce 1450 lm, ca să obţii un fascicul la fel de puternic de la un LED, şi care să dea suficientă lumină în direcţia care trebuie, ignorând restul, e nevoie de un bec cu LED cam de 3000-4000 lm. Tocmai acea calitate care face becul LED foarte bun pentru o lanternă, un proiector sau o plafonieră, împrăştierea luminii în toate unghiurile, îl face foarte păgubos pentru un far cu oglindă. Şi dacă e vorba de LED de 4000 lm, atragi prea multă atenţie şi intri în probleme legale la fel de complicate ca atunci când ai xenon.
    1 point
  39. Revin cu impresii. Am fost la Turbocon pentru a scoate ceva zgarieturi de stergatoare, si un usor fenomen de panza de paianjen, in zona centrala. In principiu, s-au identificat zgarieturile, s-au marcat si s-a trecut la polisat. Acesta se realizeaza in 2 etape: Prima etapa, cu o pulbere abrazuiva si o masina de polisat, se matuieste geamul (se taie practic din grosimea geamului) A doua etapa, folosind oxid de ceriu, se poliseaza geamul in sensul crearii de suprafata lucioasa si transparenta. Rezultatele in cazul meu au fost foarte bune. Nu ies insa ciupiturile de piatra. Cost: 400 RON Recomand Turbocon, desi am ezitat mult sa testez pe masina. Baietii chiar stiu ce fac si au avut rabdare. Nu am inca poze facute, dar am scapat de panzele de paiajen fin. Procedura exacta e similara cu cea de la: https://youtu.be/fkEd32Y1_rY Sper sa fie folositor si altora
    1 point
  40. Ca sa mai stergem un pic praful pe aici. Masina aduna km, fara probleme majore, singurele investitii au fost rulmentii pe fata si oringurile la injectoare, in rest apa, paie si bataie
    1 point
  41. 1.4 TSI +DSG7 consum real!
    1 point
  42. Am reusit sa rezovlam si fetele de usi ieri. Per total noul interior schibma total masina.
    1 point
  43. Masina a primit recent un interior s-line piele-alcantara. Din pacate pozele nu-i fac dreptate
    1 point
  44. eu am intrebat la vw - si mi-au zis sa nu il schimb. Pentru aceasta masina nu exista interval de schimb ulei cutie viteze - si au dreptate, nici in cartea masinii nu este specificat schimb la cutie viteze
    1 point
  45. Salutari, desi am zis ca ma opresc in a mai baga bani in masina, nu m-am putut abtine sa nu achizitionez un cluster cu Maxidot, mai ales ca l-am luat la un pret super bun. Asadar cu ajutorul lui @F l o r i n am reusit sa imi montez si Maxidot. Thx again @F l o r i n
    1 point
  46. Pam Pam.. Am reusit sa o incalt si cu noile jante, am mers pana la urma pe 225/45 R17, ma declar multumit
    1 point
  47. Uite aici cum se curata: :icon_thumleft: http://vwforum.ro/topic/69899-diy-curatare-contacte-senzor-vitezometru-golf-4/
    1 point
  48. Salut. Eu nu prea inteleg faza: "astept concluzi si sfaturi.....pe id alex.popica" -> faptul ca ai putea sa fi ajutat este un privilegiu, nu un drept! (deci aici, ca sa-ti explic cum sta treaba, dai dovada de nesimtire) In plus de asta, vad ca tu postezi asa ca sa postezi! Noi avem motoare pe benzina de 1.6 8v, deci nu "pusca" cu motorul tau (1.6 16v), sau cel putin cu cel din descrierea ta! Tu esti primul care vine pe partea de forum cu new beetle cu eroarea de mai sus, care este si prost exemplificata (oare ai asa: 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation P1553). Noi avem la new beetle MAF nu MAP (gasesti simplu diferenta dintre cele doua) -> dar pe principiul des intalnit pe forum: astepti sa "cada para malaiata in gura lui natafleata" + "lenea e cucoana mare care nu are de mancare" (cauta in partea de forum cu golf iv & bora).
    1 point
  49. acum nu cred ca mergi des cu 180 la ora. cipos spunea ca se reconditioneaza si pivotii cu teflon sau nu stiu ce.....poate nu am inteles eu bine. oricum interesanta chestia de la golf cu posibilitatea schimbarii pivotilor separat. la ce golf se intampla asta ?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!