Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.04.2017 în toate secţiunile

  1. Topicul asta nu e android vs ios. Fiecare are dudele lui (update -uri care nu merg cum trebuie, touch care nu mai raspunde decât dupa reboot, incepe sa se miste greu dupa un timp, hărți proaste si mai sunt si altele. Si toate simptomele astea sunt pe iphone 6). Cele două curente, iphone&ios si android, se adreseaza unor utilizatori diferiti. Fiecare va sustine ca al lui e cel mai bun..sau va intelege ca mai exista si altii cu alte nevoi, diferite fata de a le lui, nu neapărat mai proaste sau mai bune ci diferite. Chestia asta seamana cu religia...
    2 points
  2. Sau compresie mica pe acel cilindru!!! Eu zic ca noi iti oferim asistenta ok,faci cum doresti insa. Banuiesc ca de aceea ai intrebat si noi am raspuns,macar spune-ne sa nu te mai deranjam cu raspunsuri,scuza-ne ca ne permitem asa ceva.
    2 points
  3. In weekend-ul asta am facut o plimbare de 400+ km per total si pot sa zic ca a fost primul drum in care m-am bucurat cu adevarat de masinuta. Am tras de ea la maxim (de la curbe luate in viteza la extrem, accelerari pana in 6000rpm si depasiri de tot felul pana la viteze mari pentru tara noastra) in toti km astia si pot sa zic ca am ramas cu urmatoarele impresii: - cea mai importanta si de ansamblu impresie ar fi aceea ca masina sta extrem de bine pe drum, cu tot cu PDG si roti doar pe 17". - motorul trage foarte bine si la viteze foarte mari, desi nu as fi crezut - asa am reusit sa ajung si eu la o temperatura a uleiului mai apropiata de colegii cu 2.0tsi. Dupa cateva zeci de minute de mers cu viteze peste cele admise pe autostrazile noastre si accelerari cu pedala la podea am reusit sa urc cel mai mult temperatura uleiului la 115 grade - afara fiind 22 grade. In schimb, fata de impresiile colegului @75NOR, 1.4tsi-ul se raceste foarte repede - maxim 1 minut de mers sub 130km/h si temperatura ajunge inapoi la 100 grade. Dupa alte 2-3 minute de mers in frana de motor temperatura ajungea in 93 de grade. Deci, desi e doar un 1.4 benzina, nu se simte obosit nici dupa cateva ore de tras tare de el. Pentru cine ma intreba acum cateva luni cum se comporta pe serpentine, in pante, cu bagaje, etc - se comporta foarte bine - nu mi se pare cu nimic mai prejos fata de tdi-urile cu care am mers. - suspensia sta foarte bine, nu stiu daca sta mai bine decat cea standard, fiind mai rigida, dar cu siguranta nu se inclina ca cea din Octavia si efectiv ai senzatia ca masina nu se dezlipeste de asfalt, oricat de tare ai lua curbele. - la viteze de peste 130km/h incepe sa se auda vantul pe langa oglinzi, dar nu cat sa ma simt deranjat - in rest, liniste in masina. - consumul din nou ma uimeste, ma asteptam ca la un astfel de drum sa vad minim 7,5% pe bord, avand in vedere ca 80% din accelerari au fost facute incepand de la 3500rpm pana la 6000rpm - plaja de turatii in care chiar trage bine - in limita celor 150cp si 250nm. - anvelopele sunt wow. As fi fost tentat sa bag mana in foc ca sunt cel putin slabe, dar am zis hai sa le incerc serios inainte sa-mi dau cu parerea, sa nu fiu subiectiv si sa privesc doar numele marcii. Da, Falken-urile cu care a venit masina stau pe asfalt la fel de bine ca GY Assy2 de pe Octavia. Efectiv nu am reusit sa le fac sa rupa aderenta pe curbe, si am abuzat de ele pana la limita subvirarii, nici macar nu scartaie, dar nici nu pierd aderenta vreo clipa. Deci nu, nu sunt proaste asa cum credeam si cum probabil cred si altii cand aud de ele. Aici probabil a contat si faptul ca am facut 80% din drum pe asfalt destul de proaspat turnat si/sau ca in palma, fara denivelari, gropi sau altele. - din nou, laud Mirrorlink-ul, Waze-ul pe ecran mi-a facut viata extrem de usoara, e una dintre optiunile pentru care as plati si mai mult daca ar fi nevoie. Pe final - imi place la maxim masina, imi ofera exact ce imi doream de la ea.
    2 points
  4. Seamana cu cifrele mele de la 1.2 TSI Sibiu-Alba Iulia 4.5 Sibiu-Cluj 5.1 2 pers + bagaje + AC.
    2 points
  5. FD are arderea mai completa fara prea multa cenusa, deci e mai bun.
    2 points
  6. Am pus si rotile intr-un final. Numa bine prind si expo de la Oradea. De data asta am mers pe 235 35 pe spate. Urmeaza sa schimb si stickerele in culoarea jantelor si sa iau alte suruburi ornamentale la jante.
    2 points
  7. @cata_unu, mersi ! Azi am fost la Car & Truck Moto Show la Oradea. A fost frumos, o gramda de masini reusite, proiecte frumoase etc. Am luat locul 2 la Best Wheels.
    1 point
  8. Bine ca a fost cald si frumos si azi asa ca am terminat si partea dreapta. Cu aceasta ocazie am modificat traseul la alimentarea de la camera, pana cand ma prind cum sa ii trag alimentare directa de la plafoniera. Si i-am tras si prima spalatura cu simt de raspundere, interior si exterior, pe anul acesta. Deh, avantajul de a sta la curte. Cu aceasta ocazie am constatat si pe portiera din dreapta spate o urma de usa.. Pozele vorbesc de la sine, desi nu pare mare lucru, prin trial & error am muncit cam 4-5 ore pana am reusit, daca nu cumva chiar si mai mult. Probabil daca as fi stiut toate alea, in maxim 1 ora eram gata, dar niciodata nu e ca in teorie. Si mai micșorăm lista de bifat cu încă un element: Interior: RNS510 - bifat Folie geamuri - bifat Iluminat led-uri interior - bifat Tava plastic portbagaj - bifat Volan R-line - bifat Footlights spate - bifat Footlights led albastru - bifat Ornamente pedale - urmează Ornamente praguri uși - urmează Subwoofer portbagaj - urmează Exterior: Bara fata R-line - urmează Bara spate R-line -urmează Bandouri R-line - achizitionate, urmeaza montarea Protecții plastic aripi R-line - achizitionate partial, urmează montarea (pentru ca nu se potrivesc cele standard) Faruri xenon - urmează (ca la carte cu senzor autoleveling) senzor autoleveling - achizitionat modul faruri - urmeaza mufe trecere halogen la xenon - urmeaza cablaj senzor autoleveling - urmeaza centrala electrica cu suport xenon - urmeaza faruri cu xenon - urmeaza Tips-uri Inox - urmează Jante 18" vara - urmează Retuș vopsea sărită - bifat și urmează în același timp (mi-a dat careva o ușă în portiera spate...) Resoftare urmează, deși e mai la coada listei. Aici as prefera ceva liniar, ma mai documentez pana atunci.
    1 point
  9. si daca ii din alta parte?,de exemplu uzura la axa cu came pe acel cilindru
    1 point
  10. @ Ionut10a , Ai aflat parerile mai multor persoane cu experienta. Alege una si gata nene, te tiganesti prea mult si nu vad rostul comentariilor tale in acest topic. @Eexcalade, la un CBAB care ar fi parametrii la cilindrii?
    1 point
  11. Felicitari. O masina exceptionala. De apreciat ca nu o modifici. Mai asteptam impresii de pe drumuri.
    1 point
  12. Pentru cei care schimba chiulasa la aceste motoare , 1,9tdi , la montare verificati daca stutul dinspre pompa de inalte-vacuum , nu este infundat. Furtunul de pe acest stut ajuta la umplerea si aerisirea completa a chiuloasei . La mine dupa ce a venit chiulasa de la planat , noroc ca a verificat mecanicul daca nu este obturata gaura respectiva , ca o trimetea inapoi dupa vreo 500km. Acest tip de chiulasa echipeaza si motoarele de 2,0 asa ca atentie !
    1 point
  13. Cred ca mai e si suspensia independenta in banii aia. Am vazut si eu prin diverse review-uri ca 1.5 TSI la acceleratie pare mai slab ca 1.4 TSI si vad ca au inceput sa apara si clipuri pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=qTE5C4LLNJM ~9 secunde pentru cutia manuala e destul de slab. Oficial 0 - 100km/h e 8.3s pentru 1.5 TSI si 8.2s pentru 1.4 TSI. Din ce m-am uitat eu, atat 1.4 TSI cat si 1.5 TSI nu ajung in treapta a 2a la 100km/h deci diferenta de acceleratie nu e din schimbatul treptei de viteze. Oricum in viata reala nici nu cred ca e perceptibila diferenta.
    1 point
  14. Dupa multe cautari, facut test-drive cu multe suv-uri(kuga, sportage, tiguan, rav4 ,crv, ateca) , am ajuns la concluzia ca cea mai buna optiune pt ce imi trebuie mie ar fi un combi mai inaltat si, implicit cu 4x4. Pe scurt ,am plecat sa testez ultimul suv din cele enumerate mai sus si m-am indragostit de un seat leon xp. Era precum ratusca cea urata , era murdara in ultimul hal. Culoarea era un maro metalizat(imi scapa denumirea) . Dupa ce l-am condus, am zis ca asta va fi urmatoarea masina. M-am pus pe facut calcule , configurari si reconfigurari, tdi vs tsi... Pt ca merg 60% in oras tsi-ul era cea mai buna varianta. Cum noua cu ce optionale voiam eu ajungeam pe la ~34000euro, am zis sa ma uit si la unele sh cu putini km. Am gasit un model 2.0tdi 184cp, dsg, 4drive cu ~10mii km din 2016 si pretul a fost unul foarte bun . Ca dotari mai importane ar fi : faruri led, trapa panoramica, dcc, acc, jante r18 machined
    1 point
  15. Multumesc. A fost dragoste la prima vedere ...sau mai exact la primul test drive . Golf 7R este o experienta de care (daca viata ar fi cinstita) toti iubitorii de masini cu tenta sportiva ar trebui sa aiba parte macar 2-3 ani intr-o viata de om .
    1 point
  16. Cu mult timp in urma, dupa zile intregi de razgandiri, calcule si planificari, am facut un leap of faith si am cumparat E-Golful. Primele saptamani n-au fost lipsite de prejudecati si scepticism, sentimente care se contraziceau total cu ceea ce stiam, cu decizia rationala luata cu nu foarte mult timp inainte. Nu accelera brusc cu pedala la podea ca strici bateria, nu incarca la fast charge ca pierde din capacitate, acceasi chestie daca sta parcata la -10°C, si asa mai departe. Absurditati! Au trecut 2 ani ș-am parcurs 80.000,- km fara nici o surpriza neplacuta din partea masinii. Am incarcat la fast charge de 8 ori in 12 ore de nenumarate ori (media e 2-3 ori pe saptamana cate 20 de minute), am parcat la -20°C saptamani intregi, mare parte din accelerari sunt la 100% ca nu are numa 115 cai, iar autonomia masinii in conditii similare este aceeasi. Si cu cat conduc mai mult E-Golful, cu atat mai mult masina are sens. E silentioasa, comfortabila, de incredere si plina de viata. Acceleratia de pe loc nu inceteaza sa-mi puna zambetul pe buze nici in ziua de azi, iar depasirile le fac cu acceasi incredere ca si cu fostul Passat. Zilele trecute am facut acelasi test ca si acum 2 ani cand am cumparat-o. Cati km pot parcurge la 0°C cu bateria plina pana la 10%ish, fara AC. Pe acelasi traseu am obtinut un consum de 15kW/h / 100km, range 140km de ambele dati. Am fost destul de sigur ca voi obtine acelasi rezultat. Saptamana trecuta am planificat un drum de 110km, am calculat ca voi ajunge la destinatie cu 5km; rezultatul: Pe parcursul parcurgerii kilometrilor parcursi in decursul acestor ani, pot spune ca am simtit nevoia de o baterie mai mare. Chiar daca reteaua de statii de incarcare rapida e destul de bine pusa la punct nu-i suficient pentru a te putea deplasa lejer peste tot fara sa trebuiasca sa ma opresc la fiecare incarcator cate 10 minute. Cu o masina electrica noua, fiind mai eficienta si avand bateria putin mai mare, costurile cu incarcarea rapida scad cel putin cu 50% in ritmul in care folosesc eu masina. Asta ar fi singura nemultumire legata de E-Golf. Sper ca peste un an sau doi sa am aceeasi parere... gawd bless
    1 point
  17. Hai ca sunteti obraznici de acum. E deja al 4-lea R de pe forum. I need this in my life :)))) Anyway, sa te bucuri de ea in continuare !
    1 point
  18. @Jaw: mersi. Sunt confortabile si ferme in acelasi timp. Usor late in zona coapselor - pentru gusturile mele, dar alcantara are beneficiul ca "te tine" in scaun. Nota bene pentru marirea in lungime a sezutului (fata de S2) si pentru zona lata a spatarului pentru sustinerea umerilor. (exista si la S2 dar numai la Elegance, la Ambition scaunele fata erau mai inguste si nu aveau sustinerea pentru umeri) In alta ordine de idei, un instantaneu de "contact - on". Si pentru ca vineri a fost o zi superba, Superbul a iesit la o plimbare prin Transilvania. Raman la parerea ca drumul Brasov - Sibiu - Medias - Sighisoara - Brasov, e unul dintre cele mai frumoase drumuri de condus + peisaj. Bucata Medias - Brasov am facut-o pe noapte si sunt fericit ca s-a rezolvat cu farurile. E perfecta lumina, din nou incredere maxima si relaxare la condusul de noapte.
    1 point
  19. Meanwhile Superbul a primit folii de protectie pe faruri si proiectoare. Am ales un Oraguard 270 Stone Guard Film, un film polimeric de 150microni. E prima masina la care aplic asa ceva (folie pe faruri), sunt putin neincrezator in efectele pe termen lung, dar...time will tell. Suprafata plasticului pare mai sensibila decat cea de la S2, asa ca am mers pe varianta de a folia. @rempha @Jaw @kpk1 @rayn Pozele de interior si cateva detalii. Like si pentru oglina interioara fata rama, e de efect.
    1 point
  20. Astazi m-am ocupat putin si de curatenie la motor. Nu e perfect, dar e mult mai bine ca inainte.
    1 point
  21. Am întrebat doar . Dar sa știi ca totuși e o diferență enorma de preț fata de cel ORIGINAL . MOTUL costa 55 ron / L iar ORIGINAL costa 110 ron / L . Faza e ca am vrut sa iau ORIGINAL din Germania și ala a zis 45 de Euro / L . Surpriza cea mare a fost când a venit omul cu 6 bidoane de CASTROL . Ceea ce ma cam pune pe gânduri în privința AUTENTICITĂȚII ACESTUI ULEI asa-zis ORIGINAL, având în vedere ca în Germania CASTROL costa 45 de Euro / L
    1 point
  22. Zilele acestea suntem la munte si chiar daca e foarte murdara, am zis sa ii fac o poza in natura
    1 point
  23. Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte. Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium. Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar asa ceva mi se pare inuman ptr motor. Fac drumuri scurte in general 6-7 km, Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an. Sigur ai motorul defect.
    1 point
  24. Aaa, pai asa se explica: dupa ce sare pompa mai intra vreo 40 litri de motorina
    1 point
  25. Statie: Pni Escort 8000 /8001, Hoffman H 115, Albrecht 4200 Ro, Albrecht 6110, Storm Discovery 2, Megawat pro 1000; Talpa magnetica: Storm PL 170 (cea mai puternica talpa magnetica), daca ai nevoie de ceva mai soft Megawat PL 145-> Ambele rezista cu brio la viteze mult mai mari decat cele de autostrada. Antene: Storm ML 145 / 170, Sirio ML 145, Avanti Icaro / Hermes, Megawat ML 145B. Produsele de mai sus, indiferent de alegere au cel mai bun raport calitate / pret.
    1 point
  26. sunt de golf7, sau cel putin asa spun astia ca sunt. Atea sunt: http://www.ebay.de/itm/Original-VW-Golf-7-VII-5G0-Felgensatz-Toronto-16-Zoll-5G0601025M-Alufelgen-/400843337246?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5d541fee1e
    1 point
  27. Ia uitați aici ce lucruri adevărate și inteligente a debitat acest tip minunat (pe care îl știu doar din vedere), încă de acum 4 ani! :D
    1 point
  28. Si intrebarea era? De ce s-a oprit motorul? De ce nu a pornit? De ce ai impins-o? De ce ai impins-o daca tot coborai (banui ca la vale) ? De ce a pornit impinsa? Daca impinsul dauneaza grav sanatatii ?
    1 point
  29. Si eu patesc foarte foarte rar ceva in genul asta. De fiecare data eu am zis ca e vina mea mai ales ca inca sunt junior pe golf :) . Parea ca am pus in viteza 1 dar de fapt nu era pusa 100%, schimbatorul cred ca se "agata usor" probabil undeva pana la jumatatea cursei 'liber - viteza 1', iar cand acceleram si lasam ambreiajul sarea inapoi pe liber :blink: . Oricum imediat dupa intra fara probleme in viteza si plecam.
    1 point
  30. @deenman poti sa incerci orice ulei 502 00/ 505 00/ 505 01 5w-40/30 iti place , nici eu nu sunt fan 507.00 sau service LL ,cat despre depuneri la tsi din cauza injectiei directe nu depinde de ulei
    0 points
  31. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    0 points
  32. GTD pentru un 1.4 TSI pe curea, cam ce ulei recomanzi? eu as incerca sa ma feresc de norma 507 care le inglobeaza pe toate, din cauza ca masina oricum nu are interval service longlife si nu are DPF, si as alege un ulei Vw 502 de tipul 5w40.
    0 points
  33. Care e diferenta dintre cele cu masa dubla si cele cu masa simpla?Si care sunt mai bune?
    -1 points
  34. Eu lam facut ieri la atp exodus reprezentant mercedes si mazda ma costat 800 lei filtru+6 litri de ulei si din cate am obs or facut treaba ca la carte un mecanic a ramas in masina la ridicat sus a trecuto prim toate vitezele si colegul lui sub masina a dat drumu la ulei a curs cand am vazut ca da drumu la uleiu ce tocmai la bagat in cutie mam speriat si lam intrebat ca dc ii da drumu si a zis sa fie la nivel:)) nu am stiut carei procedura da acuma am citit aici ca asa se procedeaza... vreau sa mentionez ca uleiul vechi ce lau scos din cutie cand ia dat drumu prima oara a curs de culoare mai inchisa si dupa a curs uulei mai curat uleiu vechi daca ma iau dupa cartea masini avea aprox 40000km ...la d&c e mai scump mam interesat
    -1 points
  35. Am schimbat la inceput de februarie la Autoworld Cluj mecatronicul. Cost un pic peste 4000. Am schimbat si uleiul pe actiune. Am primit 2 ani garantie, fara limita de kilometri. Mi-au zis ca exista si ceva uzura la ambreiaj si se simte o mica trepidatie cu motorul cald in oras la plecarea de pe loc in D1 in functie de cum apas pedala. Dupa o luna si 1000 km toate bune. Trebuie doar sa conving sotia (de fapt ea conduce mai mult masina) ca dupa ce se incalzeste motorul sa conduca in S (ea nu si nu, ca suna prea tare). Ca si beneficii vad: schimba mult mai rar si in plus condusul mai turat ajuta la autocuratarea DPF. Pana pe finalul anului vreau sa schimb si kitul de ambreiaje (am voucher de 30% la piese).
    -1 points
  36. Daca masina este "curata" pretul este mai mult decat convenabil. Mie unul imi trezeste suspiciuni la ce dotari are. Verific-o amanuntit si poate ai noroc. Succes!
    -1 points
  37. oringurile le am controlat la unghie,nu agata niciunul,le am introdus cu atentie ,stiam ca se pot ciupi...am sa vad la demontare daca s au ciupit,chiulasa merge vanduta de buna,cel putin la pretul cu care am luat o,80 de euro chiulasa asta are compresie mai slaba ca cea care am avut o,de asta o schimb,si ca tot desfac schimb si distributia care are 5 ani si cam 110kkm...asa termin cu mecanica care face paguba la buzunar
    -1 points
  38. pun inapoi chiulasa care a fost si asa ramane masina,bxe urile sunt cunoscute cu ungere deficitara si cred ca de asta nu mai trage cum trebuie, si a pierdut performantele cam prematur,dupa 220kkm nu a mai tras cum trebuie,a devenit foarte lenesa,are compresie buna dar parca o face cam tarziu,nu stiu cat de relevant este asta dar din lipsa de altceva dau vina pe compresia asta ,, intarziata,,. cum sa traga masina daca turbina nu primeste un lucru f esential,si anume gazele de esapament destule, ca sa poata sa inpinga masina...ca pana la urma turbina lucreaza pe forta gazelor de esapament,cu cat forta gazelor este mai mare cu atat turbina incarca mai de jos....vaccumul avand rolul doar de ghidare al vanelor pt a avea presiunea ceruta de ecu
    -1 points
  39. Cred ca cilindreea in plus ajuta in cazul de fata la fiabilitatea motorului si componentelor anexe lui. Probabil ca are si potential mai mare decat 1.4 pentru cine nu vrea sa lase masina stock.
    -1 points
  40. Ios a integrat telefonul cu masina. Cand am cumparat actuala, aveam Samsung S5 -nava amiral. Nu se conecta cu android auto neam. Si am incercat alte 2 Samsung-uri -tocmai aparuse S6 Edge. Niet, nada, zip, zero, zilch. Mi-am cumparat iphone 6s. S-a conectat instant. Putem spune ca Android auto e un flop, aplicand aceeasi intransigenta pe care o avem cu prod de masini. Daca Skoda ar avea acelasi procent de defectiuni (nu mai zic daca ar trebui sa cumperi tu nush ce releu ca sa plece de pe loc), aceasta comunitate nu ar exista.
    -1 points
  41. nu am incercat sa resetez ecu,erori nu sunt,nu stiu daca ai citit dar cand las masina pornita 5 minute la relanti..,merge bine pret de cateva secunde in tr 1 si 2
    -1 points
  42. Ai dreptate are putina uzura cama de la injector am vazut in toamna cand am verificat . Cand o sa strang ceva bani schimb axa cu una forjata . Injectoare mai am un set pe alt motor care il am de rezerva .
    -1 points
  43. Inlocuieste urgent distributia
    -1 points
  44. Iau altu nu stau sa invart injectoare
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!