Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.04.2017 în toate secţiunile

  1. Multumesc. A fost dragoste la prima vedere ...sau mai exact la primul test drive . Golf 7R este o experienta de care (daca viata ar fi cinstita) toti iubitorii de masini cu tenta sportiva ar trebui sa aiba parte macar 2-3 ani intr-o viata de om .
    8 points
  2. Am pus si rotile intr-un final. Numa bine prind si expo de la Oradea. De data asta am mers pe 235 35 pe spate. Urmeaza sa schimb si stickerele in culoarea jantelor si sa iau alte suruburi ornamentale la jante.
    3 points
  3. 28 era și asta inițial, insa am obținut un preț și mai bun, mai ales pt dotările ei. Legat de aspectul de dric, da asa este . Mai am și cruce (medicala ce-i drept) pe ea
    3 points
  4. Nu ai nici o problema cu masina.Toate simptomele prezentate sunt normale. Cresterea turatiei la apasarea ambreiajului cred ca este un feature util, ajuta la o plecare de pe loc mai usoara, motorul fiind deja turat optim, tu doar trebuie sa iei usor de pe ambreiaj. Limitarea turatiei este pentru a proteja motorul de viitoriI proprietari.Aceasta limitare o ai doar stationar.In mers daca se manifesta, e insotita de erori, martori aprinsi(probabil). Atat timp cat nu ai erori stocate si martori aprinsi, nu te mai stresa.
    2 points
  5. Eeee am uitat sa mentionez. Nu scumpe La cutie nu umblu, am ambreiajul+volant deja cumparate. La soft umblu cat de curand, o duc la limita, cat sa nu patineze ambreiajul.
    2 points
  6. Cu mult timp in urma, dupa zile intregi de razgandiri, calcule si planificari, am facut un leap of faith si am cumparat E-Golful. Primele saptamani n-au fost lipsite de prejudecati si scepticism, sentimente care se contraziceau total cu ceea ce stiam, cu decizia rationala luata cu nu foarte mult timp inainte. Nu accelera brusc cu pedala la podea ca strici bateria, nu incarca la fast charge ca pierde din capacitate, acceasi chestie daca sta parcata la -10°C, si asa mai departe. Absurditati! Au trecut 2 ani ș-am parcurs 80.000,- km fara nici o surpriza neplacuta din partea masinii. Am incarcat la fast charge de 8 ori in 12 ore de nenumarate ori (media e 2-3 ori pe saptamana cate 20 de minute), am parcat la -20°C saptamani intregi, mare parte din accelerari sunt la 100% ca nu are numa 115 cai, iar autonomia masinii in conditii similare este aceeasi. Si cu cat conduc mai mult E-Golful, cu atat mai mult masina are sens. E silentioasa, comfortabila, de incredere si plina de viata. Acceleratia de pe loc nu inceteaza sa-mi puna zambetul pe buze nici in ziua de azi, iar depasirile le fac cu acceasi incredere ca si cu fostul Passat. Zilele trecute am facut acelasi test ca si acum 2 ani cand am cumparat-o. Cati km pot parcurge la 0°C cu bateria plina pana la 10%ish, fara AC. Pe acelasi traseu am obtinut un consum de 15kW/h / 100km, range 140km de ambele dati. Am fost destul de sigur ca voi obtine acelasi rezultat. Saptamana trecuta am planificat un drum de 110km, am calculat ca voi ajunge la destinatie cu 5km; rezultatul: Pe parcursul parcurgerii kilometrilor parcursi in decursul acestor ani, pot spune ca am simtit nevoia de o baterie mai mare. Chiar daca reteaua de statii de incarcare rapida e destul de bine pusa la punct nu-i suficient pentru a te putea deplasa lejer peste tot fara sa trebuiasca sa ma opresc la fiecare incarcator cate 10 minute. Cu o masina electrica noua, fiind mai eficienta si avand bateria putin mai mare, costurile cu incarcarea rapida scad cel putin cu 50% in ritmul in care folosesc eu masina. Asta ar fi singura nemultumire legata de E-Golf. Sper ca peste un an sau doi sa am aceeasi parere... gawd bless
    2 points
  7. Lasa uleiul si verifica lantul
    1 point
  8. Verifica urgent unde e pierderea de antigel ,poate fi de la pompa de apa
    1 point
  9. Daca nu ai dat bine cu ulei pe injectoare si chiulasa posibil ca le-ai ciupit ,sau poate la demontat
    1 point
  10. Mereu cand trec pe langa masina lui stau si ma holbez la ele... de fapt, la tot interiorul
    1 point
  11. pe grupul 3,maf ul trebuie sa citeasca cei cere ecu macar pana la 3000 de ture si atentie diagnosticarea maf ului e inselatoare cateodata,pt ca el masoara cantitatea de aer aspirata de motor cel mai bine ,cand maf ul citeste putin se face o proba cu alt maf bun de pe masina identica,inainte de a cumpara altul nou
    1 point
  12. Cat de bine arata interiorul, zici ca e nou Pai eu zic ca ar merge niste distantiere sa le scoti mai la margine, mai ales ca sunt un model destul de frumos.
    1 point
  13. Dar in timpul mersului sau cand masina sta locului? La ralanti, in stationare cat timp ESP nu este dezactivat nu poti sa o turezi in gol peste 2500 RPM fara sa aiba legatura cu regenerarea filtrului de particule. Exista si la benzinare doar ca acolo limita este de 4000 RPM.
    1 point
  14. Avem praguri "noi" cu inscriptia Passat sa stim in ce ne urcam in caz ca uitam si am facut curat si la motor, gresat balamalele si yala capota.
    1 point
  15. Fa o inlocuire de lichid de frana ca la carte si o sa ai frana cum trebuie
    1 point
  16. Pune softul original ,apoi remediaza problemele
    1 point
  17. Nu are nimica este o functionare normala asa face la toata lumea si a mea face la fel .
    1 point
  18. Cureaua e prea in interior ,se vede si urma lasata de cureaua veche. Verifica daca intinzatorul e pus cum trebuie si daca e cel care trebuie
    1 point
  19. Citeste cu atentie Regulamentul si aceasta pagina.
    1 point
  20. 1 point
  21. Felicitari pt trecerea la R si adevarul este ca nu are ce sa nu iti placa la masina. La cat mai multi km fara probleme! Ma bucur ca nu ai tinut cont de rulaj si ai luat benzina..si inca ce benzina :D.
    1 point
  22. Va multumesc. Da, da, ma bucur de ea zi de zi de zi. Cu masina nu am probleme nici la 264 km/h , in schimb nu ma simt prea " confortabil " in avion , de aceea se aduna asa km ( majoritatea extraurban ).Am avut cateva drumuri mai lungi (concedii)... Coasta de Azur (5000 km), Salzburg (2500 km), Toscana (5000 km), Viena (1800 km) si inca 2-3 iesiri pana in 1500 km + naveta de aprox 50 km aproape zilnic...deci da, se aduna, dar este o placere fiecare km parcurs.. Stage-uri si CP 400+ nu ma intereseaza, ramane stock. Singurele modificari, niste activari din VAG COM si schimbat "miezul"/ " chenarul" la volan, pe cel de R-line. Imi place mult mai mult aspectul de aluminiu, decat cel piano black!
    1 point
  23. La Superb se simte mai "ferm". Sa nu mai zic ca la Kodiaq cotiera și spațiul din jurul ei ii o gluma proasta în raport cu SIII
    1 point
  24. Hai ca sunteti obraznici de acum. E deja al 4-lea R de pe forum. I need this in my life :)))) Anyway, sa te bucuri de ea in continuare !
    1 point
  25. Multumesc! Mi-ai dat si o idee, sa fac un before/after
    1 point
  26. Frumaosa transformarea masinii! Scaunele si volanul sunt
    1 point
  27. La data comenzii mele pt Sportage/ ianuarie, stirea era ca nu e disponibil ACC pe Sportage, acum recent am vazut un link ca ar fi disponibil pe Sorento deci nu cred ca mai dureaza mult. Pentru mine tripleta motorizare diesel + automata decenta + AWD (neparat cu Lock) a contat 80% din decizie, ca eu iau masini pentru sofer. Daca e SUV, atunci sa fie full banana cum am invatat de la un coleg
    1 point
  28. Buuuuun...pozitia de drepti si... Am plecat cu urmatoarele informatii...dupa rodaj si km de oras... Am fost plecat intr--o plimbarica pana la snow-fest-ul organizat de safari tours de la "Le Deux Alpes" din Franta. Totul a pornit de la o conserva "jip", un lifestyle-fashion-item parcat prin oras, ca sa vada lumea...mai adaugi un jetbag pe el, sofer + 3 adulti, bagaje pana la refuz...si ajungi la ceva mare....si greu....da greu tare... Am pornit in tandem cu un Touran 1.6 FSI, cu 3 adulti si un jetbag, asa ca este oarecum de la sine inteles ca nu se putea merge prea alert. Urma Cluj-Mindelheim, am plecat spre Carei SM, sa evitam traficul de Cluj-Oradea, care multi poate din voi il savureaza si il cunosc mult mai bine decat mine In localitati legal, in afara legal, insa mi se parea curios ca Touran-ul ma impingea in localitati, si intre ramanea in urma, desi nu am trecut nici macar o data limita legala, insa am zis ca cine stie, aveam "Walky-Talky" intre masini. Soferul de la Touran are ~70'ish ani, deci au fost pauze, insa zero rabdare, varsta isi spunea cuvantul, km de adunau insa parca tot mai obositor... Ungaria am condus eu Touran-ul, sefa a trecut la Ateca, soferul Touran-ului a dormitat HU. In Austria, am revenit la Ateca. La limita normala de 130 el (Touran-ul) mergea 110, cand veneau limitari la 90-70, eu ma tineam de ele, el depasea tot. Colac peste pupaza, cum nu mai avea deloc rabdare, mi-a luat-o inainte ca el stie, si s-a tot dus catre Passau desi i-am spus ca Navi pe noi ne baga spre Salzburg, insa macar ultimile sute de km nu a mai trebuit sa merg in tandem dezastrous, si mi-am vazut linistit de drum (Touran-ul a prins ploaie pe Pasau, au ajuns cu 2 ore mai tarziu la cazare). Ah da...era sa uit...prin Ungaria primesc informatia draguta, ca el (Touran-ul) nu mai vine pana in Romania la retur, ca s-a razgandit, si vom avea sa fim 5 persoane la retur in Ateca....si ca sa ma descurc eu cu bagajele cum stiu.... De la Mindelheim, "convoiului" exceptional, a mai aparut un BMW seria 1 venit din Berlin, si el cazat cu noi, asa ca seara am stat la o poveste cu si despre amintiri de liceu. De acolo am pornit in trei masini, spre Franta la snow-fest. Frumos ulterior am iesit din Germania unde ma frustram singur, zone fara limita, Touran-ul venea 90-110...zone cu limita, la fel, ne depasea...in Elvetia, unde de bine de rau, era soare, fara probleme pe carosabil, cu limita de 120...la fel....conducea de capul lui Touran-ul....seria 1 s-a plictisit dupa vreo 20 de minute de mers in tandem haotic intre 90-110km/h si m-a sunat cu mesajul..."bah, eu nu mai pot, ne vedem acolo..." Undeva inainte de Zürich ne-am mai intalnit cu o masina din Stuttgart, acel Golf 7 GTD care l-am mai condus si eu putinel, si am continuat intr-un ritm ciudatel, pana in Franta, unde am alimentat cele 2 masini, Golful era cu plinul din Stuttgart inca ok. Dupa o intrebare de la el, bah de ce mergem la limita de 120 cu 110, respectiv, de ce merge Touran-ul cu 110 in limita de 80...i-am zis sa nu inceapa...sa o lasam asa... Franta apoi a inceput sa se intunece, iar pe ultimii km...dupa Grenoble...unde Touran-ul mergea 70 in localitati si ma depasea, si la drum intre cu limita de 90 mergea 70....nu a mai avut rabdare nici GTD-ul....si am plecat noi doi in tandem pana la Les Deux Alpes, macar ne-am "bucurat" de cateva serpentine in limitele legale (Touran-ul a ajuns cu aproximativ 45minute mai tarziu, urcand serpentinele cu 10-40km/h). Prima parte era bifata....Cluj - Snow-fest....in 4 persoane....condus pe ECO din DMS, doar la ultima parte cu GTD-ul am trecut pe Normal si pe S la cutia de viteze. A urmat schi-ul, domeniul este super fain, in speta pentru incepatori sau celor care le place sa se plimbe mult pe schi-uri/placi, insa pe alocuri prea multa lume pentru gustul meu, insa daca stiai sa iti alegi partiile, te puteai da linistit. Insa cazarile, sunt la baza partiei, insa asa...mai studentesti, insa la ce pret se plateste, nu e de mirare View-ul de la cazare Si doua-trei de pe alocuri O localitate funny.... Si invatam franceza.... in germana "sauf" inseamna a bea "mult", ca "porcii" Si o bere care o recomand daca ajungeti in zona...locala Si revenim la automobilistica.... Le Deux Alpes - Bucey Le Gy ----- in 2 persoane, cu jetbag insa mers legal....masina a trecut de pe Eco pe Normal mode....de cateva ori cutia pe S sa depasesc tiruri intre localitati, am mers pe "DN" si nu pe autostrazi.... Tur.... Retur.... Recomand zona dintre "Le Clapier" - "Le Deux Alpes" pentru cei carora le plac urcarile pe serpentine, aceasta la retur am bifato, pentru prima oara la masina, DMS Sport, cutie pe S ... si aici deja parca masina in 2 persoane....cu jetbag...insa destul de goala...imi reamintea ce cifre avea pe hartie....ca cica poate si depasi Returul "Le Deux Alpes" - "Weißbach" Germania, a fost un deliciu....soferul Touran-ului a zis ca el merge singur, asa ca am plecat in tandem cu seria 1, si am putut spune ca a fost mult mai relaxant, mers doar legal, frumos in tandem pana in Memmingen, unde el a urcat ulterior spre Berlin...DMS pe Normal, cutie pe D pana acolo Deja aici pusesem un troller in masina de Berlin, urmand sa ajunga in tara de paste doar, am trimis echipament de schi, deoarece Touran-ul nu avea "loc" de 2 persoane+bagaje, si m-a anuntat ca nu imi poate aduce nimica in tara.... Ulterior, din Memmingen, cum era zona fara limitari....cum eram doar singur (da, incarcat si cu 3+sofer in habitaclu), am putut sa merg lejer....prin Germania...pe soare...cu autostrada putin circulata....tronson bifat cu 140-180 km /h - unde era legal desigur Am ajuns la cazare, Touran-ul undeva tot asa cam 2 ore ulterior, insa nervos soferul...insa macar am facut FR-DE in Ateca cu 4 persoane, doar DE-RO urma sa luam persoana "in plus" de la Touran, ca eie sa ramana 2 persoane si noi....5....si da...asa macar am aflat cu cine se poate face, si cu cine nu concediu...da stiu, personal problems, insa ma ajuta sa scriu despre ele Dupa micul dejun, am plecat spre RO, culmea ca Touran-ul a zis dimineata luati bagajele, ca ducem noi persoana inca putin, asa ca doar arhi plin, am pornit si am parcurs Austria in 4 persoane, la Nickelsdorf am ajuns 5 in Ateca....tot asa, mers legal Austria 70-90-110-130...Touran-ul, din care mi-a spus persoana de la eie, 90-110 constant, crede ca a bifat si cateva poze in jurul Vienei... Inca sub "confortul" de 4 persoane + bagaje&echipamente de schi pentru 5...ma rog...unele trimise via Berlin...ah da, si am trimis si cu Golful GTD spre Stuttgart din ele, sa putem incapea -.- La final a urmat HU, 130 pe temponat cu ACC, a urcat si sefa portiunea M3 dupa Budapesta pana la 5 km de Granita cu Carei la volan. Masina era grea...insa isi facea treaba de cruiser cat de cat Trecut granita....si....mi-am dat seama....al meu fashion-trendy-item....acest jip cu culoare de pisi....este totusi....o alegere buna pentru mine....carosabil marcat si gol....chef de condus....da....5 persoane....da...bagaje fara luneta+jetbag tichsit...pe DMS sport, cutia in S, am putut sa ma bucur de alegerea facuta, schimbul de la 1.6 tdi manual la 2.0 tdi dsg, a fost "ce trebuie"....viteza nu doresc sa o discut pe ultima parte de drum.... Asadar...primul concediu bifat O cifra "rotunda" prinsa aseara, masina este pe moment cu 6.6xy km in bord Si ce sa mai zic...despre acest autovehicul.... Alegerea DSG + ACC o pot recomanda cu drag oricui, face viata la drumuri lungi mult mai usoara, apuca si soferul sa mai arunce cate o privire in stanga si in dreapta. Desi, pe primul tronson de Drum, Ro-De am prins si ~150km de precipitatii prin Austria, unde a "picat" de vreo 4-5 ori senzorul...un aspect nu prea placut, dispare si posibilitatea unui cruise control clasic, cel putin eu nu am descoperit cum pot avea doar cruise control fara ACC....insa si-a revenit....o data singur...o data am oprit si curatat sigla "2D" .... o data a trebuit sa curat si sa repornesc motorul....insa in 2-3 cazuri doar mergand mai departe pe Autostrada isi revenea... Alegerea "SUV/crossover" peste "limuzina" imi prieste mie, o masina nu asa de lunga pentru parcari, o masina un pic mai ridicata aka. fara griji la parcari pentru masca din fata. Si culmea, chiar si asa cu jetbag, am simtit-o la volan mai stabila ca si octavia...Atat in curbe unde parca nu e asa de "balena" pe cat pare, cat si la viteze pe autrosatda si curbele aferente din Germania, care le-am putut "ataca" cu 150km/h fara griji, pe tronsoanele fara limita desigur .Aspect confirmat si de sefa pe M3 unde ea de obicei mergea cu Octavia cu 120km/h din cauza vantului din lateral, acuma a bifat 134km/h cu ACC pe autostrada cu parerea "parca mai merge si mai tare" Un alt aspect...nici macar o rerutare dinamica...nici macar un mesaj receptionat, desi TP imi intra cu mesaje...desigur...asta pe Germania/Austria unde le intelegeam, pe Elvetia si Ungaria degeaba intrau, respectiv stau-urile de pe Elvetia nu mi le-a vazut deloc....TMC tot timpul cu "lnia peste" Ceva posesori de la Seat care imi pot confirma ca este normal? Am parcurs manualul de utilizare, din Navigatie este bifata rerutarea dinamica, de la Radio este bifat TP, altceva, eu personal, nu am gasit, si sunt curios daca functioneaza "ok" sau merita batut timp+drum spre dealer.... Ah da....autonomie "Ad Blue" 2200 km ramasi...aici eu sunt nou in "domeniu", va trebuie sa consult cartea masinii, desigur apreciez o indrumare...pot sa o fac eu ? trebuie sa merg la dealer? se pot face in anumite pompe de combustibil ? Voi parcurge oricum si cartea, insa deseara apuc doar Si.......mai are cineva rabdare sa citeasca? a ajuns cineva pana aici? Urmeaza sa dau jetbag-ul jos.....sa o spal bine interior/exterior....si sa ma bucur de ea "cabrio style" de indata ce da vremea frumoasa. Si daca tot sunt la capitolul vreme....va trebuie sa vad, cred ca mai las pneurile iarna 1-2 saptamani, si daca pana atunci nu dau macar 2 pneuri de vara la pret ok'ish, le voi monta pe cele de vara pe astea, si mai circul asa....nu vreau sa le dau la pret derizoriu, doar ca apoi sa decartez 1800-2000 € pe jante+pneuri R19 vara, prefer sa le folosesc poate sezonul acesta pe pneurile venite din fabrica daca nu pleaca, si ulterior la anul sa fac schimbul, si atunci macar sa le vand la pret de "SH" , ca acum doar oferte de genul am primit pe ele.... Saptamana faina popor, zambiti PS: acel sentiment cand ai deja parcurs peste 4400km, mai ai putin pana acasa....mergi cu ACC in spatele unui compatriot in localitate cu 48,xz km ....vine indicatorul de iesire din localitate...vine linie discontinua....si o data ce dai semnal si intri in depasire...el ii da pedala "blana" urcand peste limita legala in paralel sa "iti arate".....of of of....mai mai mai....e trista inconstienta unora...sincer....
    1 point
  29. Little silver machine. Pentru mine exteriorul este 99% complet. Tot nu am gasit pe cineva de incredere pt colantarea dungii cromate de la bara.
    1 point
  30. Felicitari de achizitie , eu banuiam ca o sa fie un A4 sau ceva mai mare urmatoarea masina.. dar ....WOW cred ca o sa fie de vis pe curbe cu asa motor si cutie .
    1 point
  31. Sa o stapanesti sanatos! Ce anume te-a determinat sa treci de la A3 la TT?
    1 point
  32. E altceva.. trage un ochi la masinile de la Worthersee.. e un trend. Jante de bentz, BMW, Bentley. De la mine are un like, cu toate ca eu sunt adeptul masinilor more go, less show.
    1 point
  33. Tratamente "naturiste"! 220.000km, fara cusur. Nici o urma de span la filtru. Saraca de ea, nu a mai vazut spalare de la anul nou. Sa vina vara! sau macar soseaua sa fie mai curata.
    1 point
  34. Sal., Pentru ca este vreme IEPURASULUI o sa va prezint cum ai sta iepuroaicei argintii cu noile urechi de ALLTRACK . Urechile sunt FULL OPTION . Am si un filmulet cu ele cand se pliaza din telecomanda dar nu stiu cum sa-l incarc aici pe forum . O zi buna .
    1 point
  35. Da, intr-adevar era de la ulei... Curgea pe la semeringul de la planetara din dreapta, iar mirosul de ars aparea pt ca uleiul se scurgea pe toba incinsa, i-am pus cel mai ieftin ulei posibil, care e 10 lei, si a inceput sa intre din nou in treapta a 4-a si a 5-a fara probleme. Am facut comanda de semering si astept sa vina si atunci schimb si uleiul din cutie cu unul bun. Informativ, semeringul de la planetara costa 25 de lei, acum sa vad cat mai costa manopera... deci daca pateste cineva ceva asemanator cu ceea ce am descris eu mai sus, sa nu se sperie ca nu trebuie schimbata cutia, sincroanele sau mai stiu eu cate sute de euro aruncate...
    1 point
  36. 2.0 TDi la BMW...no word! Golf mk6 e pe piata din 2009 (iarna lui 2008) si in 2012 Q4 se preconizeaza ca va fi prezentat la un salon -> 2013 pe piata. 2013 - 2009 = 4 ani pe piata. MK5 a stat din 2004 pana in 2009; 2009 - 2004 = 5 ani. Sunt sigur ca au incercat sa..egaleze Hyundai si Chevrolet (EU) cei de la VWAG cu mk6. Cred ca Audi, cu noul A6 incearca sa ajunga KIa :sly:. Oricum, cred ca scriu degeaba. PS: Golf 6 va fi mereu mai ieftin decat 5, doar e mai slab.
    1 point
  37. E o problema cand spui Logan la 10.000 E si Golf 6 la 12.000 E. Stima
    1 point
  38. Distributie+ manopera - 1100 Ron Anvelope - 1600 Ron unghi fuga - 80 Ron placute f + lichid - 350 ron rulmenti - 800 ron Mai e pana la 5000 euro ;) Stima
    1 point
  39. Nu se compara. MK6 are pretul mai mic. Oricum, cerintele de pe piata fac pretul iar majoritatea inclina balanta care MK5. Stima
    1 point
  40. De asta am si ales MK5, pentru ca MK6 mi s-a parut o mare tzeapa. Daca era chiar atat de reusit, nu iesea MK7 la un interval de timp atat de scurt. Din cate stiu, apare la anu'. Asa ca prefer MK5 si astept cu nerabdare MK7 ca sa fac o comparatie si sa vad daca merita sa fac schimbarea. Cu MK6 , au incercat strategia gen : Hyundai, Chevrolet...au cam uitat ca ei sunt VW. Stima
    1 point
  41. intr adevar e mai modern 6 sa speram ca si fiabil pareareburduf sper ca nemtii sa nu faca turbine si motoare si suspensii prin china sau turcia asta sper ca daca va uitati la turbina cam are joc furtunu ala de plastic -- burduf --s i am sunat la ei si mi-au zis ca nu are nimic cand merg in marsarier si pun frana se aude un clinchenit care la 5 nu era si simte gropile mai rau iar cand mergi pe drum pietruit parca se aude tot zgomotul in habitaclu IN REST MASINA E SUPER de ce or fi scos difuzorul aer de pe bord ca era bun chiar si ca spatiu depozitare la cele fara climatronic
    1 point
  42. mie imi pare golful 5 cel mai frumos dintre toate modelele, insa mie imi plac si fetele cu forme rotunde nu asa colturoase si poate si din cauza asta. :) poate din cauza asta mi-am cumparat si eu unul. :)
    1 point
  43. Ai drepate , acelasi lucru am observat si eu . asa este sincer si ca design tot V arata mai bine , parerea mea , are forme mai rotunde repet parerea mea
    1 point
  44. Tocmai asta s-a urmati cu MK6, pretul de achizitie..Pe mine nu m-au convins cu ultimul model si dupa cateva teste, am preferat sa achizitionez un MK5.. dar care m-a multumit pe mine la toate capitolele. Stima
    1 point
  45. ia o suspensie sport (chiar si aia OEM) ..pentru ca daca o lasi mai jos din arcuri si nu intaresti duritatea, s-ar putea cand veti fi 4+bagaje sa iti atinga...pe jos, sau la roti..
    1 point
  46. Mai exista si posibilitatea ca noua volant sa fi fost schimbata cu una veche dar nu de pe masina ta... Ai fost de fata la reparatie? Acum, parerea mea este ca nu prea ar avea de la ce sa fie daca nu de la volant, pentru ca este singurul element care ar putea practic sa genereze vibratii la plecarea de pe loc. La orice masina cu volant normala se poate intampla sa ajunga sa vibreze la plecarea de pe loc daca discul - arcurile discului de fapt - se uzeaza, se rup, sau isi pierd calitatile elastice. Altceva nu vad ce ar fi, poate tampoane rupte la motor sau cutie, dar e putin probabil. Alte posibilitati insa prea putin probabile: Masina este infranata (o poti impinge usor, sau daca eliberezi frana la oprire pare a se opri singura mai repede decat in mod normal?), discurile de frictiune sunt murdare de ulei sau alt lubrifiant, volant noua prezinta defectiuni de fabricatie (de aceea exixta garantie). :huh:
    1 point
  47. Imi cer scuze ca intervin si eu in discutie cu toate ca am vazut postat raspunsul, mai mult sa intaresc cele spuse de colegii de forum mai sus. Intradevar ansamblul volant DISC PLACA DE PRESIUNE are o problema de fiabilitate la motoareleTDI .Explicatia : Volksvagen a fost unul dintre primii fabricanti de automobile care a introdus volant cu dubla masa. Pe scurt s-au mutat arcurile de amortizare a socurilor generate la plecarea de pe loc de pe discul de ambreiaj in volant . Datorita socurilor produse la plecarea de pe loc arcurile se detareaza, isi pierd elasticiratea mai repede decat arcurile unui disc de ambreiaj clasic fiind cret si putin subdimensionate si nu mai pot prelua corespunzator socurile. Fenomenul se simte la plecarea de pe loc mai accentuat deoarece fortele necesare invingerii momentului de inertie al autoturismului este mai mare decat la schimbarea treptelor de viteza. Remedierea in cele mai multe cazuri ete inlocuirea volantei. Manualele de specialitate recomanda inlocuirea intregului ansamblu volant disc ambreiaj placa de presiune (la sachs nu se gaseste numai volant separat). Pentru un golf cu motor ALH de 90 cp pretul este undeva pe la 17 mil lei pentru tot chitul. Ca sintome suplimentare se constata o ingreunare a introducerii in viteze (in cele mai multe cazuri in treaptele 2-3 dar aceasta nu poate fi considerata o regula si la accelerari cu pedala in blana se simte o vibratie insotita de un huruit. Si cum la noi chestiunea cu capra vecinului este sport national, va pot spune ca si alti fabricanti au preluat acest tip de volant cu probleme cu tot. Si apropo de disputa diesel-benzina : Mai nou am vazut niste baieti la statiile peco care te ajuta sa pui motorina in rezervor probabil pentru a inlatura problema cu mirosul de motorina al volanului?nu? In unele statii exista si manusi de unica folosinta probabil pentru acelasi scop?Trebue sa recunoastem ca noi dizelistii avem si un avantaj :alimentam mai rar. Cred ca raspunsul la aceasta disputa este acelasi cu cel de la strugurii pe care nu ii ajuni...........Scuze pentru ultima parte a postului dar nu m-am abtinut sa fiu si eu putin rautacios. Sper ca nu am suparat pe nimeni. :)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!